Stavanger Aftenblad og Listhaug

JustWords
11.03.2018 kl 20:39 207

Dette er en arkivert tråd!
Stavanger Aftenblad:

"Listhaugs lavmål LEDER: Vi har en justisminister som med overlegg forsøpler det offentlige ordskiftet,..."

Men "FUCK" både den ene og den andre, det er ikke forsøpling og er OK ?

Redigert 11.03.2018 kl 20:45 Arkivert
AlfredZweistein
11.03.2018 kl 20:42 108

Jeg ble både kvalm og forbannet da jeg så innslaget om Listhaug på dagsrevyen i dag!

Arkivert
senor
12.03.2018 kl 18:04 80

Listaug har en spesiell metode å få sannheten frem i full skala.Bare se hvordan fyrsten tvinner fingrene for å få apene opp av gjørma endog dra inn 22 jeg sier for ei samrøre.
Arkivert
coldman
12.03.2018 kl 22:14 61

Ts: Det er dessverre ikke mer å forvente av denne lederen i Aftenbladet.

Husk Lars Helle, Daglig leder i Aftenbladet, kommer fra tidligere lederstillinger i Dagbladet.

Ja Dagbladet. Så der har du det, dette er en fullblods sosialist, som vil benytte enhver anledning til å forsøke å sverte sannheten, altså det Listhaug sier.

Det Listhaug har sagt er KUN sannheten, men en inngrodd sosialist, som lederen i Aftenbladet, klarer selvfølgelig ikke å ta inn over seg en sannhet fra høyresiden.
Selv om det er en sannhet.

Jeg er flau på hele Stavanger Aftenblads vegne, at de finner seg i en slik leder.

En god, gammel tradisjonell høyreavis har blitt helt ødelagt.
Arkivert
Longrun
12.03.2018 kl 22:29 48

Fast medlem av hylekoret, Frøy Gulbrandsen i Bergens Tidende, hyler også litt i dag. Hun prøver å lage en egen vinkling på saken, som vanlig uten hell.
Ellers løper voksne journalister rundt i gangene på Hurdalssjøen hotell, og prøver å få Erna, eller hvem som helst egentlig, til å vere aldri så lite sjokkert over Listhaug og hyle litt om det.
Folket støtter Listhaug, så om et par dager tar hylingen slutt og roen kan senke seg inntil Listhaug på nytt ytrer seg.
Arkivert
Arkivert Til toppen