"NANO: stoppetPERFEKT påBUNNi bestparallell TR.KANAL fra ATH"

Hugoil
NANO 05.03.2018 kl 21:36 14766

Dette er en arkivert tråd!
Den andre tråden http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2426395
har blitt full, så fortsetter her:
--

https://imgur.com/a/XVBzf
- BULL DOJI STAR på støtte
- legg merke til den hvite fallende trenkanalen siden desember hvor dojien nå er i bunn også på dette gulvet. Så dette punktet er en PUNCH-POINT felles for bunnen av 3 ulike trendkanler, samt den horisontale støttelinjen fra høsten 2016.
- se også de to >nederste< hvite bunnlinjene i RSI. Av disse to, så går den øverste tilbake til krakkdagene høsten 2015 - mens den under går fra bunnen i desember. BEGGE disse to bunnlinjene gir nå støtte for kursen.

Det var takter i dag, men kursen vendte ned utover dagen. Men det var første dag med vending og vi fikk også etabkert KJØPSSIGNAL BULL DOJI STAR i dagchartet - med altså en doji på punch-støtten.

Børsene vendte opp i dag som antatt og morgendagen ligger også an til å bli god. Egentlig var NANO litt uheldig med timingen ift. oljekursen. OSEBX antisiperte oppgang, men den kom ikke før litt etter stengetid. Så NANO rakk ikke å reagere opp fra bunnen i et:

spekKJØPSIGNAL 2dagersDOBBEL BUNN med halslinje 63,5 og KURSMÅL 65,5.
--
Denne handlingen utenom børs på nå i alt ca 1mill aksjer som har pågått hver dag siden patentdagen 17. januar må ha noe med FF sine reduksjoner og DNM sine endringer. Først økte DNM mye i jan/feb og nå reduserer de mye. Hedging av terminkontrakter sier de, men jeg tror på salg til en større industriell investor. Her får FF justert seg litt og NANO får inn noen som kan bidra. vinn-vinn
(supporterende argumentasjon BP SHORT: http://forum.hegnar.no/post.asp?id=21572861)

Hele tiden mens utenom børs handelen har pågått, så har den synlige shorten blitt redusert.
Redigert 22.03.2018 kl 15:16 Arkivert
Hugoil
06.03.2018 kl 09:10 8819

ryter over 4 dagers fallende topplinje
Arkivert
Hugoil
06.03.2018 kl 10:23 8707

The Big Picture:

ed2: https://invst.ly/6u1d0
- blå linjepil for de som husker noteringene før børsnotering på hovedlisten
- grønn støttelinje fra etter børsnotering på hovedlisten
- RSI er 25dagers RSI siden chartet er langsiktig
Redigert 06.03.2018 kl 10:44 Arkivert
Hektar
06.03.2018 kl 11:13 8519

Inntrykket jeg får av å lese disse TA anbefalingene i NANO: https://i.imgur.com/jzmAexO.png

Nå har vel du funnet bull-signaler fra den lå på nesten 90 i januar og hele veien ned, kanskje på tide å legge bort fargestiftene snart?
Arkivert
Hugoil
06.03.2018 kl 17:45 8404

https://imgur.com/a/0TQIG
- sluttet fredagen med avgitt BULL DOJI STAR. Selve star er en doji star (star=uten body). Formasjonen mble avgitt med dagens grønne candle som også er en doji. Disse to gir oss en dobbel doji på støtte. Det røde candelet i forgårs ble nesten en inverted hammer - og slik de tre sticksene står ift. hverandre som en triol - så har vi nesten en BULL TRISTAR i tillegg i punk-pointet vårt.
- sluttet doji på støtte i timeschartet
- sluttet BULLHARAMI i kvarterchartet
Redigert 06.03.2018 kl 17:46 Arkivert
Hugoil
06.03.2018 kl 22:07 8325

Det gikk jo bra i dag (som mange andre ganger signaler vil det uansett kunne være selv om de ikke skulle slå til, så ikke bortkastet - men endel av den metodiske jobben, hvorfor skal noen alltid være irritabel og spytte rundt? fordi det er anonymt og gratis? fordi de har tapt pener?), som spådd både for NANO og børsene. I morgen tror jeg det går bedre for NANO enn OSEBX.

Gikk 18K utenom børs i dag:
https://imgur.com/a/Bx3Bs
Arkivert
Panis
06.03.2018 kl 22:26 8266

Hugoil,
Mange med meg setter pris på dine innlegg så du får heve deg over de som febrilsk prøver å snakke NANO ned. Vi vet at NANO kommer, bare ikke helt når...
Arkivert
F. Tosca
06.03.2018 kl 23:56 8187

akk for kart, Hugoil.
Hold frem
Arkivert
tilly1
07.03.2018 kl 07:55 8132

akk for kart Hugoi
Arkivert
TeeJet
07.03.2018 kl 09:14 8042

Hugoil

Syntes du ikke det bliver mere og mere pinligt og udstille dig selv dag ud og dag ind?
Dine daglige udtagelser er efterhånden oppe på og være 99,98% forkerte.

Man sidder helt og krummer tær, dagligt!
Arkivert
Lotepus
07.03.2018 kl 09:20 8001

Har en mistanke om at Hugoil er farveblind

Finnes det noen andre som treffer så dårlig med sine bull
Arkivert
dr. Stockman
07.03.2018 kl 09:35 7959

Børsen snudde i USA pga signaler fra Trump, men det har dere sikkert ikke fått med dere. Tekniske signaler må vike når overskyggende forhold gjør seg gjeldende, men jeg tror NANO vil ri av dette på en utmerket måte.
Arkivert
TeeJet
07.03.2018 kl 09:39 7945

UHA - mon vi ser 50 tallet allerede i dag? :-
Arkivert
dr. Stockman
07.03.2018 kl 09:49 7923

Helt unødvendig å drømme om billige aksjer - de er bortimot gratis allerede. Da jeg kjøpte til 12 kr var de faktisk subsidierte ettersom selskapet hadde 18 kr i banken pr aksje. Håpløst å drømme om en reprise av den tilstanden.
Arkivert
TeeJet
07.03.2018 kl 09:54 7897

Der er et eller andet fuldstændigt råddent med dette selskab her.

Det vil helt sikkert blive belyst en dag!
Arkivert
Lotepus
07.03.2018 kl 09:54 7897

Dr S.

Er jo dette jeg har sagt . Finnes ingen oppside på Nano neste 6 mnd. Kun nedside ved børs uro osv. Mulig hopper 5 kr på melding om 1. Pasient . Alle som har følgt Nano en stund vet jo ved en slik melding . Opp som en fjær, ned som en stein

Gir lyd når jeg har kjøpt meg inn igjen på lavt 50 tall . Tipper midd juli . Ingen hendsikt og gå inn før
Arkivert
Lafreri
07.03.2018 kl 10:01 7875

Det ser nå ut som den loddrette horisontalen treffer den vertikale vertikale midt i dolken. Da oppstår det såkalte erotiske kyss som vil føre til at Nano stiger kraftig. Dette blir understøttet av stort volum på kraftig nedgang i kursen.

Hvis det erotiske kysset likevel ikke oppstår så vil også Nano stige kraftig da også.
Arkivert
Lotepus
07.03.2018 kl 10:09 7849

Pengene flyr ut . Snart 3 mnd. Uten og ha behandlet en eneste pasient nå .
Blir morro når Q1 kommer og de skal vise pengebruken uten og behandle pasienter
Arkivert
dr. Stockman
07.03.2018 kl 10:11 7853

Lotepus
Å vente på lavere kurs utpå sommeren er selvsagt en kalkulert risiko du tar, og strengt tatt er det vel mer enn 50% sjanse for at du får ditt ønske oppfylt. Problemet er at gevinsten du kan gå glipp av om noe uforutsett skulle skje -f.eks. et oppkjøpstilbud - er så uendelig mye større enn den gevinsten du oppnår i form av en litt lavere inngangspris.
Arkivert
solb
07.03.2018 kl 10:15 7826

Ingen vits i å ønske disse trollene inn. Deres destruktive gjøren og laden kan vi godt være for uten.
Arkivert
TeeJet
07.03.2018 kl 10:19 7814

Solb

Nej, det er meget bedre og forholde sig helt og aldeles ukritisk og se aktiekursen falde dagligt, damtidigt med at i sidder i rundkreds og fortæller hinanden hvor godt det går.

Nej du - realitetssans, det er der ret mange herinde der mangler.

God dag!
Arkivert
Lotepus
07.03.2018 kl 10:20 7811

olb

Det er hverken trolling eller baissing, men realitet
Nano er over halveis i Q1 uten og ha behandlet en eneste pasient
Arkivert
Hugoil
07.03.2018 kl 10:21 7840

https://imgur.com/a/i8Q7T
- ikke allverdens med selgere
--
Dag-signaler blir tatt ut delvis ved ferdig formering ved de som tidlig går inn/ut, mens majoriteten oppfyller resten av signalet i dagene derpå.

Så lenge jeg holder meg til beskrivelse av faktiske, observerbare signaler - som jeg viser bilder av, så er jeg ikke flau. Det jeg har tatt selvkritikk på i fjor sommer, var den hyppige rapporteringen av signaler i kategorien "ligger inne med". Slike signaler er ikke ferdig formert og heller ikke avgitt. Så som du kanskje forstår, og som noen ennå ikke forstår så er det 3 distinksjoner:

1. signaler under formering/dannelse
2. formert/ferdig dannet signal
3. avgitt signal

Alle tre kategorier kan det være interessant å vite om. Selvkritikken min går på å være tydeligere, særlig i overskrift på tråd, hvilken kategori som det er snakk om.

Og så er det greit for deg og dere å være klar over at det alltid vil være lettere å treffe på baiss/salgssignaler i fallende trend. Det betyr ikke at det er uinteressant å se etter kjøpssignaler.
Glenn=teeJet jublet og hoyet han på kjøpssignalene mine som tikket inn på veien oppover i 2016.

Så selv om det er jeg som går rundt og triller på denne tekniske vogna, så bør de som leser den være kritisk ikke bare til trilleren - men til seg selv, så de ikke kun framstår som barn i vogna, smilende klukk-klukk på vei opp og gråtende du er dum på vei ned.

Skal man ha noe utbytte av å lese mine TA-tråder, så må man stille krav til seg selv om at man forstår de 3 punktene nevnt over. Ta din del av kritikk, jeg tok selvkritikk på å være tydeligere på punkt-kategoriseringen.

(candlestick og dets signaler er forøvrig det mest eksakt observerbare og minst overlatte til subjektive tolkning - slik støtte motstand, linjer formasjon og kanaler er. Og kan man ikke candlesticks og tror at det bare er kina-gloser, så er man ikke i stand til å ha en kvalifisert mening om dem. Og igjen - det kan være både interessant og lov å se etter kjøp og så i nedtrend).
Arkivert
rischioso
07.03.2018 kl 10:26 7822

Hvem som helst kan tippe retningen hver eneste dag og har hver gang 50/50 sjanse for å få rett.

Da er det jo en prestasjon i seg selv å klare og ta feil så og si hver eneste dag siden kursen stod i over 90....

Men for all del Hugoil, det er bare å stå på for gir du deg nå så får du jo aldri rett....)

Redigert 07.03.2018 kl 10:29 Arkivert
Hugoil
07.03.2018 kl 10:34 7795

https://imgur.com/a/9uaA8
--
risch er et eksempel på en som ikke henger med på de 3 punktene factual supportable over, men så er han jo bare innom. Det vil alltid florere av lykkejegere, de er ofte små. Man kan ikke forvente så mye bidrag for de. Å legge ut på de mer risikable prosjekter, som å forsøke å finne en vending, krever litt mer enn jippi tjo hoi eller bubu over en liten lottogevinst/-tap.
Redigert 07.03.2018 kl 10:44 Arkivert
Axecapital
07.03.2018 kl 10:37 7771

vor er Znabel? hahah
Arkivert
rischioso
07.03.2018 kl 10:56 7732

RE - Å legge ut på de mer risikable prosjekter, som å forsøke å finne en vending, krever litt mer enn jippi tjo hoi eller bubu over en liten lottogevinst/-tap.

* Vel, og det skal man høre fra en som har vært limt til masta hele veien ned - noe annet var vel heller ikke å forvente fra den kanten...)

Det fundamentale er nok det man bør fokusere på og heller la det tekniske bli underordnet for det er jo i realiteten ikke annet enn en oppsummering av hva som har skjedd og en sannsynlighetsberegning basert på det.

Det tekniske tar for eksempel ikke høyde for at selskapet svir av penger som fulle sjøfolk i den prosessen de nå befinner seg i og ikke tar det tekniske høyde for at det snart må hentes inn ny og frisk kapital som igjen vil legge ytterligere press på kursen.

Når det skjer så tegner det tekniske opp en extra skulder og fjerner et hode så kommer man opp med et endret teknisk bilde som de som følger det fundamentale har visst en stund.

Mao, hvis man ønsker å være i førersete og således komme de fleste og det meste i forkjøpet så kan man ikke legge for mye vekt på det tekniske som hovedsakelig er et resultat av en kjent fortid, MEN heller forholde seg til det fundamentale som forteller noe om en ukjent fremtid...)
Redigert 07.03.2018 kl 10:58 Arkivert
Hugoil
07.03.2018 kl 11:01 7747

Da har vi en ferdig formert BULL HARAMI i times, på bunn i den gule svakt stigende trendkanalen/REK.
--
risch:
Å debattere hvorvidt TA generelt fungerer lar jeg være. Å debattere emisjon har vært gjort mest grundig på TekI og du er en nybegynner, så du kan avklare din egen uikkerhet der.
Ang. din * om meg og masta, så har du ikke fulgt med. Og i tillegg til å ikke ha fulgt med, så kan du heller ikke vite mine posisjoner. Men man danner seg selvsagt et inntrykk, mer eller mindre riktig. Mitt inntrykk av deg er at du er en kveps som pleier å komme summende når noe har falt my og så baisse i påvente av ditt kjøp for å hausse til du har solgt og flyr videre. Mer eller mindre rett?
--
Det som bestemmer NANO akkurat i dag er ikke NANO. Vi så selgerene forsvant i går i 12-13 tiden og dagens linker over viser det samme. De var ikke interessert i å gi askjer - men trakk seg altså helt bort og la seg ikke inn igjen før de som lurte på rally hadde kjøpt den opp til 83,8.
Det som bestemmer NANO i dag er børsene og market-makers algoritmehandel ut fra hvordan børswene går. Børsen går ned i dag mye pga Trumps øk. sjefsrådgiver Cohen sa ha nville gå av om toll-tariffene går igjennom (hvor mye av tollsnakket er Trump-strategi ift andre land?) i tillegg til påvente av regjeringsavklaring i Italia. Så denne temporære, forventede markedsturbulensen gir muligheter for de som vil bygge en litt større posisjon. Hva har de i vente 14. mars og any moment? NANO er priset i området 1/3 til 1/4 av verdien av sin første medisin - så godt som sikkert i markedet.

Redigert 07.03.2018 kl 11:23 Arkivert
rischioso
07.03.2018 kl 11:18 7678

Ingen vits i å debattere hvordan TA fungerer for deg for akkurat det har du jo bevisst mang en gang og hele veien ned fra over 90nok...

Men at det hadde vært på sin plass å diskutere det på generell basis er det jo ingen tvil om og du burde vel være den som var i førersete når det er du som står for TA dekningen på forumet i dette caset for ellers har jo denne tråden ingen hensikt annet enn å dokumentere dine daglige bommerter...)
Arkivert
Hugoil
07.03.2018 kl 12:53 7646

Et vanlig triks:
https://imgur.com/a/uPSo1
- legge ut mange ordrer, men antall aksjer i ordren er ikke synlig for de uten ordredybde. Antall småordrer med musepiss, ikke engang 100 aksjer - som er minimumet for å evt. skulle bruke skjult ordre.
Redigert 07.03.2018 kl 12:55 Arkivert
TeeJet
07.03.2018 kl 15:34 7434

Innlegget er slettet
Arkivert
TeeJet
07.03.2018 kl 16:16 7400

nnlegg av: TeeJet (07.03.18 09:39 ), lest 554 ganger
Ticker: NANO
RE^1: NANO: NANO: avgitt dagBULL DOJI STAR + formert kvBULLHARAMI
PUHA - mon vi ser 50 tallet allerede i dag? :-
Arkivert
Znabel
07.03.2018 kl 19:38 7313

TA er et svært nyttig verktøy dersom man vet hva man driver med.

Hugoil har lært seg mange faguttrykk men skjønner selvsagt ingenting av noen av dem. En større klovn finner man ikke.

At det er mulig å bruke så mye tid på noe man ikke kan. Sykelig, rett og slett. Hugoil har aldri kjøpt eller solgt en aksje i hele sitt liv. Han sitter dagen lang og drodler linjer og kludrer ned faguttrykk, som han sprer til sin bittelille NANO-menighet.

Hvem er mest gal, Hugoil eller dem som tar ham alvorlig?

Redigert 07.03.2018 kl 19:40 Arkivert
Hugoil
07.03.2018 kl 21:42 7245

Får vel si at Znabel er et fast medlem i menigheten, det er ikke sikkert han skjønner det selv. Han skjønner ihvertfall ikke skriften på veggen noen hakk lenger opp i dag med de tre punktene praktisert med og mot trenden. Punktene ble deg forklart en gang i sommer også, men nei. Tror dette kanskje er vanskeligere for Znabel enn å løse en førstegradslikning med en ukjent.

=> Men Znabel, fortsatt har du et poeng (selv om jeg også har et poeng, og som jeg håper du kan se - kan du kommentere det?). Poenget ditt blir større jo sterkere nedgangene er. Poenget er at det blir mange BULL-rapporteringer (enten det er av type 1,2 eller 3) som ikke slår til. Og vi får vel si det er litt typisk for NANO - noen herjer med den mer enn det herjes med andre aksjer, som det framgår bla. av forumadministratoren på TekInvestor, multippel baissing etc. Og HO er neppe bedre. Usikker på om alt kan tilskrives den dårlige Q-pres.

Og hvorfor herjes det slik? Det har vært kontinuerlig utenom-børs handel siden patent-dagen 17. januar -HVER DAG!! I 3/4 år før dette har det ikke vært noen utenombørshandler som ikke har vært krysset rett etter/før stengetid/åpnignstid hos norske meglere (før den tid igjen kan jeg ikke gå god for noe).
Indikerer at noe er på gang.
Noen presser kurs, får å få komme seg billig inn. Skal vi dra fordel av dette, så må den som har lommebok til det også kjøpe.
POPP kan den gå OPP!

Gikk 26K utenom børs i dag:
https://imgur.com/a/TdvNl
--
TeeJet: se link nederst i startinnlegget. BIG PHARMA kjøper SHORTEN, står og hviler hos hoffmeglerene.
Redigert 07.03.2018 kl 21:56 Arkivert
TeeJet
07.03.2018 kl 21:49 7169

6.000 stk?

Hvad betyder det mener du Hugoil?
Arkivert
dr. Stockman
07.03.2018 kl 21:49 7170

Hver gang NANO overlever møtet med 20,50 styrkes støtten for NANO på dette nivået, og på bakgrunn av at det har roet seg i USA utover kvelden så bør mulighetene for et par kroner opp i morgen absolutt være innen rekkevidde.
Arkivert
solb
07.03.2018 kl 22:03 7134

Mange burde forstå hvilken kriminell aktivitet Nano blir utsatt for. Noen aktører har lånt inn shorteaksjer. I tillegg har de skaffet seg adgang til flere roboter som daglig kjører et 0-spill seg imellom. Daglig like mange inn som ut. Særlig roboten til XTX er spesielt aktiv med sine 400 poster. På denne måten raner de til seg en daglig netto med samtidig nedpressing av kursen. Helt siden oktober har vi sett dette. Da blei XTX leiet inn som marketmaker første gang. Hvor lenge skal dette kriminelle spillet få foregå før tilsynet fatter mistanke og tar affære?
Arkivert
Znabel
07.03.2018 kl 22:05 7130

Hehe,

Det er jeg som tjener penger på børs. Men jeg har altså misforstått.

Du har aldri i ditt liv hatt rett i en eneste analyse. Men det er altså du som har forstått det.

Jeg tror ikke du er frisk i hodet ditt. For å si det veldig pent.

Arkivert
Panis
07.03.2018 kl 22:08 7117

solb,
Det er jeg faktisk helt enig med deg i.
For når det kan være straffbart hvis man klarer å «lure» disse robotene, så burde det vært like straffbart det 0-spillet de holder på med til daglig for å holde kursen nede.
Arkivert
n4479556
07.03.2018 kl 22:13 7108

Solb, dette har man sett i andre aksjer også, denne kurskontrollen. tilsynet kommer ikke til å foreta seg noe som helst, det vet du vel like godt som meg regner jeg med.

Nå tror jeg også shorten sprer seg, slik at man ikke overstiger 0,5% og blir synlig i registerert til finanstilsynet.

Dette kan være en start på mulig oppkjøp down the road, og da er del vel greit å få kontroll så ikke kursen stikker.

Andelen som handles utenom børs, ref Hugoil, er vel også et virkemiddel med samme mål.

Hva tror du?
Arkivert
F. Tosca
07.03.2018 kl 23:14 6991

Takk for at du rapporterer hva som gikk utenom børs, Hugoil.

Hm, har registrert at man kan bli straffet for å lure aksjeroboter. Hva skjer når aksjeroboter lurer aksjonærer?
Ved nærmere ettertanke, så vet jeg vel egentlig det, også.
Arkivert
solb
07.03.2018 kl 23:38 6959

Den samme mafiaen driver selvfølgelig på samme viset i andre selskaper. Før alt av handler blei anonymisert, kunne man følge dette i mange selskaper. I DNO bruker XTX fortsatt 2500 poster flittig på kjøp/salg. Det har de holdt på med i lang, lang tid.
Redigert 07.03.2018 kl 23:39 Arkivert
solb
08.03.2018 kl 09:05 6837

Uvanlig å se at robotene blir virksomme fra børs start.
Arkivert
Hugoil
08.03.2018 kl 09:08 6876

Hvor mye av omsetningen i nedsalget er egenhandel av algoer på selger og kjøpersiden ?
Tilbakelevering utenom børs? Hver dag siden patentdagen 17. januar for å holde kursen nede!
Nyheter i vente...

Dette minner meg på GSI COWBOYEN som kom in i NANO-saloonen i oktober 2016. Jeg skal ha aksjer, på min måte.., rett før store nyheter og kursen gikk fra øvre 50.
Det var denne cowboyen det da ble ringt rundt for å skaffe aksjer til. Jeg har det fra Pareto, som på rett-før-dagen droppet 30K aksjer på åpningen i jobben for cowboyen.

BØRST!
Redigert 08.03.2018 kl 09:14 Arkivert
solb
08.03.2018 kl 09:14 6796

Må innrømme at jeg har byttet ut hele portefølgen min med et enormt papirtap. Kjekt å fylle opp depoet igjen.
Arkivert
TeeJet
08.03.2018 kl 09:39 6744

Bliver dagen i dag, dagen hvor vi får close under 60,- ??

Sidst der var close under de 60,- var den 3/11-2016 = 1,5 år siden.

NANO har, for rigtig mange været en skidt forretning og vil nok også blive det fremadrettet! :-/

Desværre - blot en realitet.
Arkivert
Hugoil
08.03.2018 kl 09:42 6756

solb: Er det du som er den bortkomne sønn?

For de som sliter med troen:
Erdet nå vi skal få OHSen vår?

https://imgur.com/a/EeGNH

Kan minne Znab og HAmmer mfl. på at jeg callet KJØP på de 4 forutgående dype bunnene - rett før kursen steg kraftig. Den første av de med en "island".
--

..for de som sliter med troen eller førstegradsligninger, seeing is believing:

https://imgur.com/a/7Zmbe
(tok denne siden den alltid kommer aut. opp i imgur hos meg, da det var det første bildet jeg laget i imgur)
Redigert 08.03.2018 kl 09:52 Arkivert
solb
08.03.2018 kl 09:46 6722

Føler meg absolutt ikke som noen bortkommen sønn. He,he.
Det det gjelder her nå er å utnytte de hersens robottriksene. Når Nano melder BTD, skal vi høre pipa har en annen lyd.
Arkivert
solb
08.03.2018 kl 09:49 6707

Ser dere 400 postene på salg nå? He,he,he.
Arkivert
solb
08.03.2018 kl 09:50 6705

Jeg har satt meg til bords for å spise. Amen.
Arkivert
solb
08.03.2018 kl 09:57 6675

Fra den ene roboten til den andre. Det gjelder å komme svindlerne i forkjøpet?
Arkivert
Arkivert Til toppen