Biotec og avtaler Woulgan

oppturen
BIOTEC 28.02.2018 kl 13:12 2854

Dette er en arkivert tråd!
Biotec har i dag følgende avtaler om distrubisjon av Woulgan.
H&R for GB og Irland inngått 25.August 2015 med varighet 3 år.
Navamedic for Norden inngått 04.Desember 2015 med varighet 3 år.
Rogg for Tyskland inngått 13.Juni 2016 med varighet 1 år, fornyet 16.Juni 2017 medy yterligere 1 år og automatisk fornyelse viss ingen sier opp.

Sett i lys av at alle tre kontrakter kan bli avsluttet i år er det veldig fornuftig å gå gjennom strategi for Woulgan nå frem mot sommeren.

Med den solide brukererfaringen og ikke minst refusjon i UK som nå foreligger burde det være muligheter for Biotec å få partnerene til å satse mer på markedsføring.

Refusjon i UK burde fjerne all tvil om Woulgans fortreffelighet.
Arkivert
Lothian
28.02.2018 kl 13:19 1842

"burde" skal være et tilbakelagt stadium for Biotec nå.

Det er bare å levere økende salg, salg, salg på alle fronter som teller fremover.

Positive nyheter og positive resultater er det eneste vi vil se.

Jørgensen har en utfordring.

Lothian.
Arkivert
oppturen
28.02.2018 kl 13:34 1819

Poenget er at tross alt må Bioec ha bedret sine forhandlingskort.
Salg har vært alt for dårlig, men manglende refusjon i UK og sen listing på Tendere i Norden + rot rundt refusjon i Tyskland har bidratt sterkt til svakt salg.
Nå ligger markedet klart, det er bare å plukke markedsandeler. Klarer ikke nåværende partnere å vise solid vekst første 1/2 år 2018, må der da være andre som står parat til å ta over.
Arkivert
fisker65
28.02.2018 kl 14:54 1776

oppturen

Hvornår går det op for dig og flere andre, at de destributions aftaler er rent blålys, snart 3 år og de sælger mindre en en korvkiosk, og normalt betaler man for at få sådanne aftaler over andres produkter her gav Lien det gratis væk, og nu vil ingen vist betale for at sælge Woulgan Biogel, og det bliver ikke bedre af S&N gav fingeren ned for WB, det hele ligner en stor farce med største aktionær som linedanseren og reklame showet, og tror det bliver langt svære at få en eller flere store til samarbejde nu, man kan håbe på Jørgensen har nogle på hånden, ellers bliver det planken ud for WB desværre takket være S.L og E.T phone home, og jeg glæder mig til at se de investorer som MD siger vil købe i emissionen som kommer i år.
Arkivert
elviira
07.03.2018 kl 13:01 1645

Denne skal opp nå...kjøpskandidat.
Arkivert
bravi
08.03.2018 kl 10:45 1487

Ja fisker65, tror du har helt rett. Ser ut som det er vanskelig å få noen til å betale for å selge Woulgan. Det er Biotec som må betale noen for å selge, ganske tragisk egentlig med et så flott produkt.

Vet ikke hvilke investorer selskapet ser for seg vil være med i en emisjon. Det jeg vet er at kursen alltid, uten unntak, blir lavere enn emisjonskurs i tiden etterpå. Hvis man tenker på å kjøpe Biotec aksjer er det lurt å vente til etter emisjon.
Arkivert
illuminati
08.03.2018 kl 11:46 1447

bravi,

Det har skjedd mer positivt i Biotec på 6 mnd. under Jørgensen, enn med Lien på 6 år. La denne mannen få et skikkelig styre bak seg så kan mye være gjort. Men jeg ville ikke kjøpt aksjer i emisjonen om den kom idag. Trigger for meg er GF, hvem kommer inn etter ET, han må gjerne ta med seg en to tre kandidater i tillegg på vei ut døra. Da gjenstår fortsatt et stort problem, Biotecs hovedaksjonær vil fortsatt sitte der han sitter. Han har tydelig demonstrert sin kløkt og jeg er ikke særlig imponert.

De har fortsatt et urørt marked i USA, og det er fortsatt mulig å senke prisen for å satse på massemarkedet. USA avhenger av hvilke avtaler som ligger i forliket med Biothera, og det er som kjent en godt bevart hemmelighet, vekke en sovende bjørn i deres hjemmemarked er kanskje ikke særlig smart. Sist Biotec målte krefter med Biothera ble de 40 mill fattigere og det har de ikke råd til nå.
Arkivert
fisker65
08.03.2018 kl 15:42 1354

Redigert 08.03.2018 kl 15:45 Arkivert
fisker65
08.03.2018 kl 15:44 1342

illuminati
Det med Biothera har jeg også tænkt på, for de er jo kommet langt i forhold til Biotec.

og du har da ret angående Jørgensen, nu må vi så ikke håbe det er skæg og blå briller, for at prøve at få kursen emissions klar, og Lien og ET står og stikker Jørgensen med woodoo nåle hehe,men man ser klart markedet de tror ikke på Biotec.
som om aktionærene ikke er behandlet dårligt nok.
Men jeg syntes godt nok det er grådigt, at de denne gang vil have 125 pr tube + forsendelse ved køb af 4 tuber for noget der har kostet €1, som alt andet lige, udløber til sept, ingen andre kan de sælge dem til nu, tvivler på ret mange vil betale den pris med holdbarhed ½år, og ja ved godt de holder længere, så længe de ikke er åbne, meeen.men morsomt at se, nu hvor Lien og Thorsen har brugt hele sidste emision 80 Mill så går de i skjul.
Arkivert
InVes1
08.03.2018 kl 15:48 1333

Hvor stort kapitalbehov har de og hvornår?
Arkivert
oppturen
08.03.2018 kl 16:11 1319

Ja si det.
Selskapet selv melder at de vil gå i + i 2018 og alle piler peker i den retning.
Kontantbeholdningen ved årsskifte var på over 30 millioner.

Realiteten er vel den at Biotec ikke trenger noen nødemisjon på så latterlig lave kurser, men likefullt vil emisjonsspøkelset henge over helt til forbruk snur til inntjening.
Biotec har ingen gjeld.

Så får vi se da.
Redigert 08.03.2018 kl 16:12 Arkivert
Titleist
08.03.2018 kl 16:42 1288

De har vel også betalt ut tapssluket Lien, så bare der vil selskapet puste lettere fremover.

Tror nok ny leder vil passe bedre på cashen i selskapet..
Arkivert
oppturen
08.03.2018 kl 16:54 1272

Ja Q4 hadde trolig merkostnader til Lien på ca 2 mill og rekruteringskostnader på rundt det samme.
Arkivert
bravi
08.03.2018 kl 17:24 1240

Illuminati, vi får se om Jørgensen får et fornuftig styre bak seg først. Såvidt jeg vet har ikke valgkomiteen annonsert noen forslag til ny styreformann enda, jeg har bare sett at Lien er blitt nevnt.

Jeg vet heller ikke om det kommer noen ny strategi for Woulgan salget, om det blir massemarked eller videreføre det som har foregått eller litt av begge deler. ET sa at kursen var staket ut, Jørgensen sa at han jobbet med en ny strategi. Uansett tror jeg det kommer til å ta lang tid før de får til noe særlig med Woulgan.
Arkivert
onuk
08.03.2018 kl 19:28 1173

Oppturen, det er da overhodet ikke noe latterlig kurs på Biotec, all den tid selskapet har det meste av salget på nesten utgått varer til reduserte priser til sine egne aksjonærer.
Det hele blir ja heller ikke noe bedre av en egen undersøkelse hvor Woulgan atter en gang skrytes opp i skyene. At Biotec i ganske mange år (snart 10?) har hatt sterk tro på guffa si har vel alle fått med seg. Bare rart at ingen andre deler synet og kjøper vidundermiddelet. De ligger på lageret til de nesten er for gamle for salg, så skal aksjonærer trå til? Det er det som er latterlig!!
Arkivert
illuminati
08.03.2018 kl 20:30 1109

bravi, Jeg må si at jeg fikk litt sansen for Jørgensen på siste pre. men fortsetter samme styre med styreformann fra den indre maktsirkel etter GF tror jeg siste toget har gått.

onuk, godt observert.
Arkivert
oppturen
08.03.2018 kl 20:32 1111

Det meste sv salget ??
Mener du Biotec vil selge for over 15 millioner til egne aksjonærer i Q1 ?
Det blir jo knall bra !
Men da må Biotec ha over 19 000 aksjonærer og samtlige må kjøpe maks.
Selv hadde jeg håpet på rundt 500 kjøpere og inntekt på bare 400.000,- og dette også fordelt over både Q1 og Q2.
Redigert 08.03.2018 kl 20:34 Arkivert
onuk
08.03.2018 kl 20:39 1091

Oppturen. Klart jeg overdriver. Men salg på 15 millioner etter alle de år på markedet, det er da udiskutabel helt ræva.
Arkivert
oppturen
08.03.2018 kl 20:56 1085

Ja
Så får man se hvor man kommer fra.
Kan jo prøve å fremstille en ny og bedre Cola og se hvor enkelt det er å plukke markedsandeler...

CE var en kamp, refusjon i UK var enda en kamp, imens kommer gode brukererfaringer og tilbakemeldinger. Det går fremover sakte men sikkert.
Salg har gått litt trått i starten , Finland ser ut til å utvikle seg bra, i Tyskland begynte det bra men omlegging i refusjon har komplisert/sinket salgsutviklingen, refusjon har endelig komt på plass i UK så utvikling her vet vi ikke mer om.
Arkivert
Titleist
08.03.2018 kl 22:55 1040

Når kommer meldingene om salg i millionklassen? (pr ordre)
Arkivert
Hyggelige
09.03.2018 kl 21:19 911

I dag fikk jeg 8stk Woulgan i posten.

Tror Woulgan var før kun tilgjengelig på NO SE EN DK FI DE . Nå kommer den på 10 ulike språk. NO,DA,SE,FI,IS,EN,DE,FR,NL,IT
Arkivert
rischioso
12.03.2018 kl 09:25 739

Nå er snart tiden for en ny emisjon ala denne med ny giv, nye lovnader om nye strategier og at verden skal tas med storm hvor insidere benytter anledningen og dumper...

Den gang hadde man knappe 30m i cash som nå når man hentet inn frisk kapital...

https://208hdg36kg2o371mblzvwxiw-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2016/10/PresentasjonQ1-2014.pdf

-----------

08.04.2014

Biotec Pharmacon hentet 78 millioner

Norsk selskap vil nå ut i verden med sin medisinske gel.

Styremedlem solgte aksjer

Biotech Pharmacon melder også at styremedlem Gunnar Rørstad har solgt 250.000 aksjer i forbindelse med emisjonen, til den samme kursen på 20 kroner.

https://e24.no/boers-og-finans/biotec-pharmacon/biotec-pharmacon-hentet-78-millioner/22879289

------------

De fleste har fått med seg hvordan verden har tatt i mot WB siden 2014 så hvorfor skulle det bli noe annerledes denne gang?

Lykke til!
Redigert 12.03.2018 kl 09:46 Arkivert
rischioso
12.03.2018 kl 11:28 643

Kan det være at det er brukt google translate som gjør at det nesten ikke er noen som kjøper...??...)

Hva var expire datoen på de 8 du fikk i posten?
Redigert 12.03.2018 kl 11:30 Arkivert
fisker65
12.03.2018 kl 16:09 557

De fleste har fått med seg hvordan verden har tatt i mot WB siden 2014 så hvorfor skulle det bli noe annerledes denne gang?

Lykke til!

rischioso

Jamen verden ved slet ikke Woulgan Biogel findes, og hvor godt det virker, meget underligt og det har de største aktionærer støttet, og da jeg skaffede kontakt til lederen af det størst sårforskningscenter i dk, som ville køre kliniske forsøg, som kunne bevise virkningen fra WB som hun mente var nødvendigt, de sagde de ville se på de i Biotec, og det er et par år siden nu, hun hørte aldrig et ord, Biotec skulle godt nok være med til finansiering, men de gad ikke engang kontakte hende, og ja det ligner gammel taktik, før en emission som er meget tæt på nu, men de sidste 78 mill ligger de fleste nok godt i lommen hos Lien og CO, de blev slet ikke brugt til det de skulle.
Arkivert
bravi
12.03.2018 kl 20:39 485

Ja fisker65, merk deg at Lien fikk tillatelse av aksjonærene til å holde på i nesten 8 år uten å oppnå noen som helst resultater samtidig som han hevet alt for høy lønn og bevilget seg millionbonuser.

Inntil vi får vite hvem som blir ny styreformann og styremedlemmer må vi anta at allting vil foregå som tidligere. Dvs. at heller ikke Jørgensen vil bli evaluert basert på sine resultater, om han får til noe gjenstår å se. Det som gjelder nå er å finne på noe å lure aksjonærene med slik at de får satt en emisjon. Deretter kan vaffelstekingen fortsette akkurat som før. Regner med at emisjon blir et hovedpunkt på GF. Mange kan bli lurt en gang, men ikke alle blir lurt av samme gjengen to ganger.

Det som irriterer mest er at jeg ikke var våken nok og solgte etter "game changeren" CE i april 2014 , salgsignalet var tydelig nok med GR sitt ìnnsidesalg
Redigert 12.03.2018 kl 20:44 Arkivert
fisker65
13.03.2018 kl 00:02 388

Det som irriterer mest er at jeg ikke var våken nok og solgte etter "game changeren" CE i april 2014 , salgsignalet var tydelig nok med GR sitt ìnnsidesalg

bravi det er der vist mange som havde ønsket de havde gjort.

merk deg at Lien fikk tillatelse av aksjonærene til å holde på i nesten 8 år uten å oppnå noen som helst resultater samtidig som han hevet alt for høy lønn og bevilget seg millionbonuser.

hvad skal man kalde sådan nogle aktionærer hundehoveder.
Arkivert
Arkivert Til toppen