"PEN: Panoro Energy - børsvinner i det skjulte?"

Wrinkler
pen 26.02.2018 kl 06:33 3062

Dette er en arkivert tråd!
PEN har steget formidabelt i flere måneder uten den minste oppmerksomhet her på HO.

Det er litt merkelig, for idiothausserne har en tendens til å kaste seg over alt som har steget mye, for så å forsvinne over i noe annet søppel som de kan hausse.

PEN har doblet seg i løpet av kort tid og vil trolig gå minst 500% i løpet av et par år.

Skal vi virkelig oppleve dette uten at idiotene på HO kaster seg på?

Investtech har postet to positive analyser (TA). Det er bare et tidsspørmål før Bjørn Ingen Pettersen kaster seg på med "Aksjen kan mangedoble seg".

Men hva med bermen på HO, skal de la denne gå fra seg?

Arkivert
PetroMonkey
26.02.2018 kl 09:42 1819

Blir vanskelig å komme med argumenter mot PEN.

Til og med fantasi argumenter imot vil slite her.

Looking very nice now

http://www.4-traders.com/PANORO-ENERGY-ASA-6278756/charts/

Arkivert
Fluefiskeren
26.02.2018 kl 09:56 1794

Wrinker

Liker det best sånn. Nok andre selskaper som går til himmels for så å ramle ned i kjelleren ganske fort. Panoros oppgang er slik jeg liker den, men det har jeg jo sagt før.
Arkivert
Møresilda
26.02.2018 kl 10:08 1766

Motstanden på 8,80 kan ryke i dag. Så gjenstår 11,70 og 12,40 før det tar løst for alvor.Dette er bare begynnelsen. PEN kan stå i 35 kroner før St. Hans.

Arkivert
mcaxel
28.02.2018 kl 09:52 1549

Good to see that others slowly can see the potential in PEN :)

Why is it not above 10 NOK! It should be 20 NOK by now

Arkivert
Wrinkler
14.03.2018 kl 08:06 1429

Bryter snart opp denne. Helt i det stille hva forumet angår.

15 kroner innen 1. mai.
Arkivert
sulen
14.03.2018 kl 10:34 1308

Spændende hvad John Hamilton vil præsentere i morgen ???
Arkivert
helloween
14.03.2018 kl 12:52 1256

Nå venter vi i spenning på oppdatering på boringen Dussafu:)
I følge MX oil, kommer oppdatering fra Aje nå i mars.

I følge SEB analysen bør Pen stå i 20-30 kroner ved first oil:DD
Arkivert
Vekst
23.03.2018 kl 23:02 1073

Noen som fikk med seg presentasjonen av selskapet hos Nordnet?

Hva er sannsynligheten de vil treffe på olje på sidestegbrønnen de borer nå?

Takk for svar.
Arkivert
PetroMonkey
24.03.2018 kl 22:22 973

eg antar at sannsynligheten er ganske stor
Arkivert
Wrinkler
10.05.2018 kl 17:07 772

Denne skal dobles i løpet av kort tid. Pussig at ikke denne akssjen får mer oppmerksomhet på HO, mens alle mulige tulleaksjer får haugevis av mer eller mindre idiotiske tråder.

Av alle aksjer på Oslo Børs er PEN er klar favoritt til å stige mye. Når, ikke om, det skjer vil apekattene holde fest i Apeburet og hausse det hvite ut av øynene på hverandre i kjent stil.
Redigert 10.05.2018 kl 17:15 Arkivert
Fluefiskeren
10.05.2018 kl 17:43 736

Wrinkler

Når det gjelder PEN er det det nye forumet som gjelder.
Arkivert
Wrinkler
14.05.2018 kl 19:43 557

Ser det. Dette går veien. Fortsatt i det skjulte. Pussig at ikke flere fanger opp denne perlen.

Arkivert
Fluefiskeren
15.05.2018 kl 14:47 412

Fortsatt bra driv. Det ser ut til at har slått opp telt på vinnerlista.
Arkivert
helloween
15.05.2018 kl 15:16 392

Er og blir bare lekkert å være Pen aksjonær.
Sterk kjøp på denne:)

Bruk det nye forumet:

https://nytt.forum.hegnar.no/thread/5511/view/0/0?page=1
Arkivert
Yess
15.05.2018 kl 15:27 376

Var det en klassisk pump and dump fra et eller flere av husa vi så i PEN i dag?
Arkivert
Wrinkler
15.05.2018 kl 16:36 342

ttp://www.4-traders.com/PANORO-ENERGY-ASA-6278756/charts/

10,20 - OK
12,40
13,50

Jeg ser PEN i 27,50.
Arkivert
helloween
16.05.2018 kl 08:47 252

Her kommer godbitene på løpende bond:)

16/05-2018 07:31:21: (PEN) Additional well to be drilled at Dussafu

Oslo, 16 May 2018 - Panoro Energy (the "Company" or "Panoro" with OSE ticker:
"PEN") is pleased to announce that together with BW Energy (the "Operator" or
"BWE"), the operator of the Dussafu Marin Production Sharing Contract ("Dussafu
PSC"), a decision has been made to drill an additional well to test one of
several robust prospects that have been mapped in the Ruche area of the Dussafu
Exclusive Exploitation Authorisation ("EEA"), offshore Gabon.

Panoro anticipates commencement of drilling of the Ruche North East prospect
(previously shown as Prospect 6 in earlier corporate presentations) in mid-2018,
following completion of the second production well DTM 3-H at the Tortue field,
also located in the Dussafu PSC. The decision to drill this additional well was
supported by taking into account the availability of the Borr Norve rig, the
cost-savings due to spreading of mobilisation costs across additional wells, the
existing 2016 site survey at the Ruche North East location, the proximity to the
Ruche discovery, and the good chance of success.

The estimated cost of this well is projected to be less than $20 million gross
(approximately $1.6 million net to Panoro) and will be funded from Panoro's
existing financial resources. The cost of the well will be added to the existing
cost pool of the Dussafu PSC, and therefore fully recoverable through the
Dussafu PSC cost oil mechanism.

The prospect is located approximately 3 kilometres from the existing Ruche
discovery wells and is mapped as a 4-way structure in the Gamba reservoir, with
potential in the deeper Dentale formation. The size of the Ruche North East
structure, and the targeted resource volumes, are comparable to the Ruche
field.

The objective of the well is to prove up additional resources in the greater
Ruche area, to be aggregated with the existing Ruche field (which was discovered
by Panoro in 2011) to form the basis of future development phases.

In addition to the drilling of the Ruche North East prospect well, Panoro is
pleased that advanced planning is already underway for the Phase 2 development
at Tortue.

John Hamilton, Chief Executive Officer Panoro Energy said: "While Panoro, along
with its operating partner BW Energy, remains fully focussed on Phases 1 and 2
of the Tortue development, we are excited with the decision to drill this new
well in order to continue unlocking the considerable exploration potential at
Dussafu. Ruche North East represents a low cost and attractive risk-reward
drilling opportunity to develop Ruche as a second production hub at Dussafu."
Arkivert
Fluefiskeren
16.05.2018 kl 10:10 178

Siden det antakelig finnes forumdeltakere som aldri er på det nye forumet ( noen truet jo med det) legger jeg inn et innlegg jeg på det nye her også.

«Hvis noen ønsker å se beliggenheten av prospektet så kan man se på nr. 6 på side 14 her

http://www.panoroenergy.com/wp-content/uploads/2018/03/Corporate-Presentation-March-.pdf

Det ser ikke ut til å være sammenhengende med Ruche. De skriver at det er i samme størrelseorden som Ruche. Ivertfall er det ikke tegnet som mindre for å si det sånn.

EDIT
Her er det ikke boret fra tidligere slik som de har gjort det på Tortue og Ruche. Et funn her vil øke reservene betydelg hvis det er på størrelse som skissert. Og så gjør det ikke noe at det har høy COS heller.»
Arkivert
helloween
16.05.2018 kl 10:34 155

Her er det bare å laste før de større investorer overtar)
Nok en god melding.

Og brønn nr 3 er nå i gang.
Arkivert
Fluefiskeren
18.05.2018 kl 10:05 3385

Aksjen har slått seg helt til ro på vinnerlisten. Har figurert der i mange dage nå. Morsomt å følge en oljeaksje som det nå skjer mye rent operasjonelt i.
Arkivert
ealtheseal
18.05.2018 kl 11:24 3321

Potent i dag også, ser ut som den skal teste 13,-
Arkivert
Yzf R1
18.05.2018 kl 11:30 3307

Var meninga å ta gevins her for lenge siden men må si d er vansklig når en ser hvor sterk den holder seg,er vel noen triggere til som kan gi den en god oppside til.
Ha en strålende helg.

Y
Arkivert
Fluefiskeren
30.05.2018 kl 13:29 3061

Pussig å se hvor noen små oljeselskaper som APCL og QEC diskuteres på det gamle forumet mens PEN og WRL diskuteres på det nye.

PEN har forøvrig hatt et meget sterkt år sålangt, men litt synd at man må inn på to fora for å holde seg oppdatert på f.eks. APCL og PEN samtidig. Har det vært meningen med to parallelle fora her fra starten? Tror det er veldig uheldig for alle parter, noe som også sees på interessen samlet sett på HO fora.
Arkivert
Slettet
30.05.2018 kl 13:55 3040

Kom dere inn på det nye forumet, der diskuteres Pen i det vide og brede. Vi har flyttet :-)
Arkivert
Fluefiskeren
30.05.2018 kl 14:26 3010

Og diskusjonene foregår stort sett i en bra tone sammenliknet med visse andre case.
Arkivert
Wrinkler
05.06.2018 kl 15:59 2870

Åpnet på 8,84 2,5 timer etter trådstart. Nå 12,80. Det er opp 44,8%.

Snart er det 144,8%.
Arkivert
Fluefiskeren
07.06.2018 kl 10:19 2744

Går jevnt og trutt oppover. Ingen sprell, men bra oppgang over litt tid. Det er slik jeg vil ha det.

EDIT

Opp 127 % siden nyttår og 57% siste måned. Grei oppgang det.
Redigert 07.06.2018 kl 10:25 Arkivert
Wrinkler
09.06.2018 kl 08:41 2668

Fine dager. Deilig å sitte i denne aksjen. Helt uten haussing og baissing. Hvordan kunne det skje?
Arkivert
gunnarius
09.06.2018 kl 10:01 2631

Tror faktisk at noe av årsaken ligger i ordet - nøkternhet.

Man finner minimal grad av overdrivelse, man holder seg til saken. Etter mitt syn, faktisk ett av ytterst få selskap på HO som debatteres med omtanke og innsikt.

Track record er jo grusomt for denne aksjen, så dette kan også være noe av årsaken. Men dette var før. Nå går aksjen som en kule og dette har medført en kolossal oppgang. Tidligere ble det stilt spørsmål ved ledelsen og styrets dyktighet. Vil virkelig mene at siste tids hendelser, jf. også arbitration Aje har dokumentert at vårt styre, med Panoros størrelse som oljeknøtt, sitter med et av det beste styret som er å oppdrive. Som kjent inngikk Aje lisensen full settlement, hvor i praksis Panoro gikk av ned seieren.

Ta for eksempel Torstein Sanness - eks Lundin. For hans CV, se link:

http://www.panoroenergy.com/board-of-directors/

Hr. Sanness skal ha uttalt at Dussafu, et felt offshore Gabon hvor det nærmest pipler opp olje overalt, er en perle og beste felt som kan finnes. Per i dag sitter Dussafu lisensen med gross reserves på 100 mill. bbls. Panoros andel 8.33%.

Aje feltet offshore Nigeria kan bli et av Nigerias beste gassfelt offshore - gitt alt faller på plass. Field Development Plan er til vurdering hos myndighetene. Det positive med Aje er at Turonian reservoaret har en oil rim egenskap. MX Oil, en partner i lisensen, omtaler nå Aje som vårt Troll. Problemet for Aje Fase 1 (olje) har vært at det ikke gikk som forventet og lisensen forkludret operasjonene, samt Aje Cemonanian reservoaret, ikke hadde de egenskapene og oppside som var antatt. På den annen side: Det produseres (Aje-4 fra Cenomanian og Aje-5 fra Turonian) og FPSO Front Puffin er i drift med all infrastruktur. Derfor vil en ny brønn eller to med prod. fra Turonian oil rim kunne bringe opex ned fra ca. $40 per fat til under $20.

Det antydes prosjektfinansiering for all videre utbygging av gass og olje på Aje. Videre er det meldt at Panoro ønsker å selge Aje-andelen in due time. Og får lisensen på plass ekstern funding, vil trolig verdien øke tilsvarende ved avhending.

Skal man vurdere Panoro aksjen for en mulig inngang og max uttelling, bør det gjøres nå og innen to-tre uker. Begrunnelsen ligger i at det kan på generelt grunnlag bli meldt positivt nytt for Aje. Men den egentlige årsaken ligger i Dussafu. Dette vil bli den reneste gullkalven for partnerskapet, hvor man innen juni forventer meldt ferdig boring av tidligere boret brønn, men som nå bores som produksjonsbrønn nr. 2. Deretter er det installasjon og planlagt first oil i H2 2018. Videre forventes også meldt i juni sailaway FPSO Adolo fra Singapore.

Med meldt at Dussafu lisensen er klar til siste innspurt (installasjon etc.) før first oil vil være en vesentlig trigger. Dvs. aksjekursen til PEN antas øke tilsvarende. Neste trigger Dussafu vil være at det meldes first oil. Men da er det noe sent å entre manesjen, dersom all mulig oppgang målt fra i dag ønskes.

Redigert 09.06.2018 kl 10:22 Arkivert
disippelen
09.06.2018 kl 10:23 2570

Er nok greit å begynne å høre på Gunnarius nå. Hadde jeg gjort det for noen mnd siden hadde jeg vært 500 k mindre fattig enn i dag. Imponerende kunnskap og teft på den mannen.
Arkivert
piff
09.06.2018 kl 10:30 2556

For bare håpe ikke ledelsen nå ødelegger Pen ved og gå inn i nye prosjekter. Med dertil risk og ny kapital.
Etter mitt syn bør selskapet Nå prioritere Aje og Dussafu fult ut og få disse to feltene opp i produksjonvolum som ganger.
To-tre år fram i tid så ser vi en bunnlinje som vekker oppsikt.
Og en utbytte poletikk som monner oss aksjonærer.

Trå varsomt Pen nå.
Arkivert
helloween
09.06.2018 kl 11:02 2534

Helt enig gunnarius.

Her må enn ikke sove i timen om enn skal få en x gang.
Pen kommer til å gå jevnt å trutt oppover mot first oil på Dussafu.

Siste produksjons brønn er ferdig neste uke (?)så er det rett på ny lete brønn (som kan bli en kjempe trigger (Cos 60%)

Fase 2 starter opp så snart first oil er ett faktum:)på hele 6 nye brønner.

Og om AJE kommer med en løsning, får vi ett kjempe hopp:)
Det har vært såpass mye hint (ref mx oil/media) at eg tror vi er veldig nærme nå.

Arkivert
Fluefiskeren
09.06.2018 kl 11:04 2536

Om ikke annet bør en del gå inn på PEN- tråder på det nye forumet og se at det går an å vise sivilisert oppførsel. Forskjellen fra sammenlignende selskaper som APCL og QEC er påfallende.
Arkivert
gunnarius
09.06.2018 kl 12:12 2479

disippelen

Det var da en lei karamell du fikk der, men håper du lander på beina du også. Slik som for min del. Har nå gått på mine smeller jeg også, men heldivis landet trygt på beina. Om det nå er teft som dokumenteres fra min side vites ikke. Tror mer på lang erfaring og modning i bransjen. Man kan - og kjenner gamets finesser.

PEN har jeg klokketro på.

P.t. er det Dussafu som gjør en kule. Bi bare litt, så kommer Aje-feltet susende inn fra sidelinja. Det er her - utover Dussafu - at de virkelige og per dags dato "avskrenvne" verdiene kan bli materialisert. Aje kan få en re-vitalisering, som trolig vil gi tilbake til PEN mer tilnærmelsesvis hva selskapet har investert i Aje. Dette er som sagt per dags dato ikke særlig bakt inn i aksjekursen.

Arkivert
disippelen
09.06.2018 kl 12:33 2470

Hvor langt tenker du Pen kan gå i 2018? 30kr..?

Hva med Qec, er det håp i Quebec hvis det blir ny regjering, eller er det bare å glemme?
Arkivert
Møresilda
09.06.2018 kl 13:22 2448

I den grad teknisk analyse har noen verdi så ser det i chartet ut til at 25,70 er innen rekkevidde dersom vi får et brudd opp gjennom 17,20.

Jeg ser oppe i tråden at jeg har skrevet 35 kroner innen St. Hans. Det var nok litt optimistisk og på grensen til haussing, men jeg ser seriøst for meg at denne aksjen kan gå til 30 og senere 60 kroner. Det siste kursmålet basert på fundamentale forhold - høy oljepris, salg av Aje - gode nyheter fra Dussafu.

På 60 kroner er markedsverdien drøye 2,5 milliarder.
Arkivert
gunnarius
09.06.2018 kl 14:14 2402

disippelen

Vil nødig si hva jeg tror ifm. fremtidig aksjekurs. Men denne aksjen er undervurdert av analytikerstanden og markedet rent generelt og har et voldsomt potensial. Lite omtale/dekket, smått med analyser. Dette kan endre seg rimelig raskt.

Et helt nytt regime fremstod etter at BWO ble operatør på Dussafu og PEN endelig fikk en ordning på egen andel i Dussafu. Tross alt er det BWO som finansierer PEN ifm. utbygging av Fase 1 på Dussafu frem til first oil ved det lån de har gitt PEN.

Det positive nå er at PEN i meget nær fremtid bør ha mulighet til reservebasert finansiering (RBL) eller annen type funding. Det er heller ikke uvanlig at selskap ala Glencore, som p.t. er off taker på Aje og det skal trolig ligge opsjon om pre-fiansiering, kan komme på banen.

Det er så mange sekvenser som vil bli utløst, at det er umulig å si eksakt.

En dobling i aksjekursen synes rimelig innen nær fremtid. Men jeg vil ikke bli arrestert om noe slår feil. Dette er prosjekt, både Aje og Dussafu, med oljeprisen i bunn. Alt kan skje.

Anbefaler alltid at folk setter seg inn i et case før det handles. Gode vibber om PEN å få tak i på det nye forumet, HO.
Redigert 09.06.2018 kl 14:17 Arkivert
disippelen
09.06.2018 kl 16:47 2348

Takk G

Ser at den har gått fra rundt kr 4 for bare et halvt år siden Er skummelt å handle etter 4 ganger.

Mye spennende til mandag. Pen, Iox, fortsatt Qec. Jason D' Silva i Qec mener de har gode odds til å gjøre forandringer i konsultasjonsperioden, og ikke minst etter valget, hvis QAC vinner. Qec har gode kontakter her. Men igjen, Québec er uforutsigbart.
Arkivert
Helliuhell
09.06.2018 kl 19:42 2281

er man veldig kortsiktig er det mye som er skummelt, også 4 gangeren. Men man skal ikke være veldig langsiktig her for å tro at det fundamentale driver kursen. Selv tror jeg mange vil inn før first oil. Og det er gode sjanser for at så skjer i høst. Kurs på 4 reflekterte vel den negative historien til selskapet, og ikke fundamentale forhold - er min påstand. Med BWO i førersetet på Dussafu synes endelig de relle verdiene i PEN å virke på aksjekursen. Og dersom ting legger seg til rette for Aje, vil man kunne se ytterligere kursstigning.
Arkivert
piff
09.06.2018 kl 20:17 2265

Horfor skummelt etter 4 gange. ?
Husk Pen debuterte på børs rundt kr. 95-100.
Situasjon med Dussafu nå er meget bra og ser lovende ut framover.
Ikke siden Manati og Santos lisensene (som forøvrig ble 3 tørre brønnet.
Og Manati ble solgt for ca usd 100 mill.
Har det sett bedre ut for selskapet.
Dages kurs er kun ca kr. 1.40 etter gammel kurs.
Har nevnt det tidliger med 4-6000 boe til Pen og null gjeld kan det bli en utbytte maskin for aksjonærene.
For ikke snakke om 6-8000 boe noen få år fram i tid.

Dette selvsagt hvordan selskapet handtere situasjon vedrørende innvesterings poletikk en framover. ( håper de stopper ved aje og Dussafu. ).
For en i tilegg en happy endin hva angår Aje kan dette bli stort.

God helg alle og enhver her inne. :-)

Arkivert
helloween
26.06.2018 kl 08:05 1862

Fantastisk:)

Successful Drilling and Completion of Second Production Well at Dussafu

Publish Date: 26-Jun 07:32

Oslo, 26 June 2018 - Panoro Energy (the “Company” or “Panoro” with OSE ticker: “PEN”) is pleased to announce the successful drilling and completion of the second development well, DTM-3H, located in the Tortue field, within the Dussafu PSC, offshore Gabon.

The drilling of DTM-3H oil production well commenced in May 2018 and has now been successfully completed with no safety-related incidents, on schedule and within budget. Interpretation of the logging results indicates that the well was entirely consistent with pre-drill prognosis and objectives. DTM-3H was drilled and completed as a horizontal production well in the Gamba reservoir and encountered a long horizontal section of oil saturated Gamba sandstone as prognosed. The well has been suspended pending arrival and hook up to the FPSO in the third quarter 2018.

The rig will now move to drill the Ruche North East well, DRNEM-1, which is targeting an undrilled 4-way structure in the Gamba reservoir with Dentale potential. The DRNEM-1 well will be located approximately 3.5 km north east of the Ruche field in water depths of 117m. DRNEM-1 is expected to take approximately 40 days to drill. The objective of the well is to prove up additional resources in the greater Ruche area, to be aggregated with the existing Ruche field (which was discovered by Panoro in 2011) to form the basis of future development phases.

John Hamilton, Chief Executive Officer Panoro Energy said: “We are very pleased with the result of this second production well, which has come in on prognosis and is a key de-risking milestone in the Phase 1 development at Dussafu. We now look forward to start drilling the Ruche North East well in order to continue unlocking the considerable exploration potential at Dussafu”
Arkivert
sulen
26.06.2018 kl 09:09 1769

Smukt 20kr
Arkivert
gunnarius
27.06.2018 kl 08:46 1667

Folk som er lei av O&G knøtt med svulstige planer og sky high risk selskap, bør sette seg inn i PEN, alternativt BWO.

Med gårsdagens melding sier egentlig både BWO og PEN, at nå er det dags for first oil som guidet i løpet av H2 2018. For med all prod.boring unnagjort med suksess, så er det nå temmlig nær sailaway for FPSO, Singapore. Etter ankomst FPSO BW Adolo Dussafu feltet - gjenstår installsjonen.

Deretter og Q3/Q4, first oil.

For selskapets andre eiendel i Aje lisensen driver partnerskapet på med å skaffe funding til videre utbygging basert på prosjektfinansiering. Evner Aje lisensen å skaffe ekstern finansiering, så vil PENs eierandel være langt enklere for selskapet å selge. En avhending som PEN gjentatte ganger har meldt som ongoing.

Dussafu lisensen skal til å bore en ny brønn i Ruche fomasjonen i disse dager som vil ha en boreperiode på 40 dager. Dvs. innen midten av august vet markedet om nye reserver kan tillegges og om denne boringen kan utgjøre en ny fase for utbygging Ruche.

Sannsynlighet for suksess ifm. Ruche boringen er tiligere indikert på en conference call til å være 60-70%. Markedet sover her. Markedet har ikke fått med seg det enorme potensial og raske utbygging som både BWO og PEN kan erfare basert på en ongoing boring Ruche, som man vet resultatet av midtveis august.

Det skjer så mye spennende og operasjonelt i PEN at det er vrient å henge med på alle operasjonene.

For en gøy aksje å følge i et potent oljemarked.

obs - det skrives mye vettug om PEN og da primært på det nye forumet, HO.

Redigert 27.06.2018 kl 08:51 Arkivert
Fluefiskeren
27.06.2018 kl 08:52 1655

Gunnarius

Dette kan jeg underskrive på. :-)
Arkivert
gunnarius
27.06.2018 kl 08:59 1646

Fascinerende hvordan denne aksjen kryper under radaren i markedet. Er vi som skriver på det nye forumet om PEN rett og slett for analytisk og seriøst anlagt. Dvs. er vi ikke euforiske nok om n-gangen?
Redigert 27.06.2018 kl 09:00 Arkivert
Fluefiskeren
27.06.2018 kl 09:12 1638

Tror det er best slik det er. Den har jo gått 114 % så langt i år og 19,9 % siste måned.

Eufori har preget aksjer som APCL og QEC uten at det gjenspeiles i kursen annet enn hystriske opp- og nedturer. Mye av euforien har dessverre vært basert på sviktende grunnlag. Etter den søte kløe kommer som kjent den sure svie veldig ofte, men veldig morsomt selvfølgelig å sitte på toget når kursen stiger 10 % daglig. IOX er jo der nå.
Redigert 27.06.2018 kl 09:18 Arkivert
Wrinkler
27.06.2018 kl 09:39 1615

Har du IOX FF?
Arkivert
helloween
27.06.2018 kl 09:45 1599

Enig med Gunnarius

Pen får for lite oppmerksomhet.
Min erfaring med olje mygger er at det plutselig løsner, og da går det kjapt.
Spørsmålet er hvor lenge den kan gå under radaren.
2 vellykket produksjonsbrønner nå:)
Arkivert
Fluefiskeren
27.06.2018 kl 09:51 1585

wrinkler

Nei dessverre. Jeg solgte ALTFOR raskt på oppgangen.
Arkivert
Fluefiskeren
28.06.2018 kl 18:50 1492

Oi!

PEN kjøper DNO datter i Tunisia. Den var spenstig

https://www.hegnar.no/Nyheter/Energi/2018/06/Panoro-Energy-kjoeper-DNO-datter
Arkivert
Arkivert Til toppen