Fred back below 15 soon

Jeremy22
FOE
16.02.2018 kl 17:25
1886

Dette er en arkivert tråd!
red with limited contracts and concerns looming over the loan negotiations I see stock falling back below 15 in over a month.

If they succeed in negotiations with banks it will immediately become hot stock and march forwards 50+ but if not it can form all time lows or even restructure.

Jerem
Arkivert
tobben
19.02.2018 kl 17:30
1060

Oceanic benyttet anledningen til å redusere shorten litt til på fredag , men har ennå over 2 millioner å hente :-)
Arkivert
Supermario76
20.02.2018 kl 08:13
1014

Værdiløst indlæg! Du gætter løs endda med 50+ , refinansiering og all time low., hvor useriøst indlæg skal man lede længe efter..
Arkivert
tobben
20.02.2018 kl 10:11
987

erlig utvikling hvertfall:-
Arkivert
Supermario76
20.02.2018 kl 10:43
972

Bestemt! Tror den er bundet ud med higher low og nu skal vi have lukket over de 23 så er det snart mod skyerne. Vil opfordre alle til at læse på petro.no. Der mangler varme rigger... og så jokeren i Bolette med Brasilien . Ledelsen er dybt profesionelle og har stået i sådan en situation før. De tager ikke bare kontrakt men venter på de helt rigtige. Det bliver spændende de næste 3-6 mdr.
Arkivert
nostalgikeren
07.03.2018 kl 22:50
857

Det har vært lite aktivitet rundt FOE her i det siste, samtidig som aksjen har blitt solgt kraftig ned og har falt som et lodd.

Ikke så lett å tolke handelen nå som transaksjonene er anonyme, men virker for meg som at det har vært mye shortsalg, selv om den offisielle shortandelen for de største aktørene har holdt seg noenlunde stabil.

Det jeg lurer litt på er hvorfor så mange tilsynelatende er så sikre på at selskapet ikke plutselig drar opp en kontrakt eller to av hatten, nå som markedet i nordsjøen er strammere enn på veldig lenge, og det til og med er "utsolgt for varme rigger" i følge petro.no?

Selv om det har trukket litt ut i tid med flere nye kontrakter, tror jeg selv at dette er en bevisst strategi fra selskapet for å oppnå høyere rater før de aktiverer riggene, og at det er veldig gode muligheter for nye kontrakter innen kort tid.

Jeg er selvsagt klar over at det er mange utfordringer og høy risiko knyttet til FOE, både operasjonelt og finansielt. Men jeg velger å tro at de vil kunne få til en refinansiering/utsettelse på låneforfall uten å måtte trykke nye aksjer, gitt den solide cashbeholdningen og lovende markedsforhold - i alle fall hvis de får drahjelp av et par nye kontrakter den nærmeste tiden.

Uten positive nyheter fra selskapet som kan redusere den rådende usikkerheten, ser det ikke akkurat lovende ut for kursutviklingen, men vi må da vel snart nærme oss en slags bunn et sted?

Eller hva tenker dere?
Arkivert
Fastmoney
07.03.2018 kl 23:38
840

ok noen lodd, denne vil greie seg
Arkivert
Supermario76
08.03.2018 kl 21:56
780

Enig i dit synspunkt @nostaltigeren ... shorterne og traderne leger i aktien pt. Meget volatil skal vi huske på. Der er intet nyt fra selskabet så alt der foregår er ren spekulation, derved svingningerne. Jeg tolker det sådan at svage hænder skal rystes af inden en ny optur over de 30 starter. Jeg har stor tiltro til denne turn around lykkedes. Stor risici ja men opsiden er simpelthen for stor i dette selskab.
Held og lykke.
Arkivert
really
08.03.2018 kl 22:12
775

Det ble en lengre dead cat bounce enn jeg trodde for Fred.

Av de riggene de har som overhode er markedsførbare er det vel bare en son kan forvente seg rater over break even om og når den får kontrakt.

Men selskapet har en del cash og muligens noen skjulte verdier i nord-Irland så de lever nok noen år til om ikke bankene kveler dem.
Arkivert
Hr Dust
15.03.2018 kl 12:44
658

Her vil jeg ikke putte penger. Alt kan gå tapt.
Arkivert
Paak2
15.03.2018 kl 15:18
601

r konk etter 1 kvartal 2019 hilsen hegna
Arkivert
Jeremy22
15.03.2018 kl 15:18
599

Just as I had predicted it’s below 15. The down trend will continue unless management clarifies negotiations with banks.

Still a very good buy around 10-11.
Arkivert
Longsitinbulk
15.03.2018 kl 15:28
588

venge har funnet seg enda en taper aksj
Arkivert
El Gordo..
15.03.2018 kl 18:07
505

Er vel ved sånne "gavepakker" at den korte mafiaen får holt til seg..!?
Kommer det kontraktsmelding innen kort tid..er det jo fullkomment..og igjenn står de små med vrengt lommebok og lurer på hva som skjedde...!?
Ps! Ryktes at Oslo børs og børsen i Calcutta skal slås sammen for å spare adm kostnader...
Mvh.
Arkivert
really
16.03.2018 kl 09:58
394

De vrengte lommebøkene ble nok forårsaket av slike uforbederlige optimister som deg, Gordo.

FOE er konkurskandidat som eier en rigg pluss en haug med skrapjern som det koster penger å holde liv i. Tiden går og tiden for forfall på lånene nærmer seg.

Om de får en kontrakt eller flere som gir pusterom overlever de nok neste låneforfall. Men gjør de ikke det går det mot likvidering.
Arkivert
El Gordo..
16.03.2018 kl 16:13
348

09.58

Med mørkt nattsyn sto du vel igjenn på perrongen..?
Money talks...
Mvh.
Arkivert
Arkivert Til toppen