Kan PCIB bli nye Genmab?

Gunnersaurus
PCIB
10.01.2018 kl 13:45
5915

Dette er en arkivert tråd!
Genmab vs. PCIB
Antall aksjer: 61 185 674 / 24 986 890 (forholdstall 2,45 aksjer i Genmab per aksje i PCIB)

Markedsverdi: ca. 71 milliarder DKK for Genmab = 92 milliarder NOK (ved konverteringskurs 1,3) mot ca. 1,4 milliarder i PCIB. Med andre ord er Genmab verdt 66 ganger så mye som PCIB nå. Skulle PCIB noensinne bli like høyt verdsatt som det Genmab er i dag så snakker vi kurser over 3000 kroner.

Operating income for Genmab er cirka 1,2 milliarder NOK i året (Operating income was DKK 641 million in the first nine months of 2017).
Ifølge E-mannens analyse (https://nytt.forum.hegnar.no/post/1399/thread) kan det være mulig for PCIB å sitte igjen med 1,5 milliarder NOK årlig når utgiftene er trukket fra.

LOA prosenten for PCIB er noe de lærde strides om. Jeg leser meg frem til en 50/50 sjanse eller noe der omkring og sånn sett er risk/reward helt hinsides fornuftig for alle som er glade i kalkulert risiko.
Gepard sine kursmål har for meg fremstått som utopi helt til jeg begynte å grave litt rundt denne Genmab sammenligningen. Men nå begynner jeg faktisk å innse at det ikke er helt tullete å spekulere i at PCIB skal nå firesifrede kurser. Det fordrer naturligvis gode resultater i Pivotal Fase II. Med eventuell accelerated approval så kan til og med inntektene begynne å rulle inn relativt kjapt?
Arkivert
Fru.Pedersen
10.01.2018 kl 14:06
4026

Mulighetene er store.
Et aspekt som taler for en fremtidig giga-suksess er at teknologien gir en translasjon som er fysisk, og ikke biologisk, fra museforsøk til menneske.
Markedet har ennå ikke absorbert dette.
Denne forståelsen kommer nok først når FimaVacc og FimaNAc tar neste steg.
Arkivert
radden20
10.01.2018 kl 14:15
3956

Genmab er en passende måleståkk. Med full klaff blir Genmab helst for pinglete.
Arkivert
Otard
10.01.2018 kl 14:24
3898

Du har nok rett Radden, men vi bruker Genmab som målestokk i første omgang, skal vi?

Det kan jo justeres etterhvert:-)
Arkivert
gepard1
10.01.2018 kl 14:24
3902

et kommer selvfoelgelig an paa naar de blir solgt, men jeg tror hvert av PCIB's 3 forretningsomraader(fimaChem, fimaVacc og fimaNac) vil innbringe mer enn 30 milliarder kr.

Det bygger paa en antakelse om at hvert forretningsomraade, har potesiale til og skape minimum 5-10 suksessfulle medisiner. Kanskje mer for fimaVacc og fimaNac.

I loepet av 2018 vil vi Ganske sikkert tegne store avtaler med flere BP aktoerer
Arkivert
fabian2
10.01.2018 kl 19:00
3653

PCIB blir mye større en Genmab , bare å håpe vi får beholde selskapet i Norge lengst mulig. .... abscopal effekt alene vil bety mye mer for canser-pasienter enn din og min lommebok
Arkivert
Sector
10.01.2018 kl 19:19
3573

Ingen tvil om at oppsiden her er enorm, og ved å satse noen 100k her kan pensjonen sikres :-)

Det beste er at PCIB ikke er listet på hovedlisten, så vi slipper shorter mafian.

Teknisk og mtp alle triggere som ligger fremfor oss 1-3 måneder, kan vi lett se kurs 100 før påske og 150-200 før sommerferien.

For de som ikke har høydeskrekk og er litt langsiktige er kr 3000 ved full suksess også faktiske oppnåelig.... :-)
Arkivert
Durable
10.01.2018 kl 22:03
3267

Gunnersaurus,

jeg vil faktisk hevde at PCIB potensielt KAN bli verdt en FEMsifret aksjekurs.

Jeg har hevdet dette noen ganger, senes i romjulen, og fikk da litt "tyn" for det. :-p

Selvsagt vil ting ta tid. Det er lang vei igjen og en rekke usikkerhetsmomenter på veien, MEN dersom FimaVacc og/eller FimaNac viser seg å bli suksessfulle, er det slett ikke utenkelig med en aksjekurs på 10.000kr eller høyere.

Om vi opplever noe slikt før et eventuelt oppkjøp gjenstår å se, men selskapet i seg selv kan i alle fall bli helt absurd mye verdt i fremtiden.
Arkivert
Snøffelen
10.01.2018 kl 22:15
3232

Følgende innlegg viser hva slags strategi styreformannen har, og at gallegangsindikasjonen bare er en spydspiss for å få Amphinex på markedet. Meldingen av 20. desember viser at strategien er i ferd med å lykkes. Morsomt at bare spydspissen i seg selv kan gi blockbuster-salg (Asia inkludert), men det er fortsatt bare spydspissen.

NB, Fondsfinans-linken fungerer ikke lenger.

"Innlegg av: Snøffelen (26.03.16 10:24 ), lest 1214 ganger

Ticker: PCIB

RE^1: PCIB before end of March we know

Det er mange år siden det er kommet noen analyse på PCIB, men de som er gjort er av Hans Peter Bøhn, som nå er styremedlem i PCI Biotech. Følgende analyse er fra september 2012, og er interessant fordi den er den eneste som finnes som tar relativt grundig for seg gallegangsindikasjonen. Jeg tror den strategiske tankegangen her er det som gjelder i PCIB. Og nå som vår nåværende styreformann går av så må jo noen ta over. Jeg tror og håper at det blir Hans Peter Bøhn. Han er utdannet lege, og vært sjef for klinisk utvikling i Nycomed og i en årrekke jobbet som analytiker på biotek-selsakper. Og dessuten har kjøpt 50 000 aksjer til 10-11 kroner selv i PCIB!

http://www.fondsfinans.no/wp-content/blogs.dir/4/files/2012/09/PCIBupdate060912.pdf

Det som står om strategisk valg her er jeg helt enig i, og med resultatene slik de ser ut nå så har jeg godt håp om at det er rett strategi.

“Strategic thinking In spite of the meagre market, we are quite enthusiastic with respect to the
choice of CCC for the next Proof of Concept study with Amphinex. This is
because CCC may well be the quickest, surest, simplest and cheapest way to
show the world what Amphinex can do: That it can significantly improve the
outcome in even the most intractable forms of cancer and is indeed pluripotent,
i.e. can be developed for treating many forms of the disease”

Kommentaren om “meager market” er pt «tilbakevist» av selskapet."
Arkivert
flaksegrisen
10.01.2018 kl 22:51
3084

Nå begynner det vel å bli tid for big pharma med cellegift begynner å vise interesse for Pcib.

De ser hva fimaporfin kan gjøre med cellegift. Om de ikke tar grep, vil den ene generikaen etter den andre utkonkurere de nye bedre cellegiftkurene de selv har.

Redigert 10.01.2018 kl 22:52 Arkivert
nike
10.01.2018 kl 22:58
3034

Snøffelen

Jeg mener at e-mannens oppdaterte analyse fra 13.10.17 er dem mest relevant analysen vi har for å vurdere kurspotensialet ved godkjent behandling av GGK.
Dette fordi e-mannen har dokumentert sine forutsetninger, med henvisninger til anerkjente internasjonale kilder og selskapets egne vurderinger.

Fire forutsetninger står imidlertid for e-mannens egen regning, nenlig:
1. pf2 finansieres ved å bruke hele den någjeldene emisjonsfullmakten på 10 % (ca 2,5 mill aksjer) av dagens antall utstedte aksjer i PCIB.
2. PCIB markedsfører selv GGK-behandlingen i USA og Europa.
3. PCIB inngår partneravtale(r) for verden forøvrig.
4. P/E settes til 15 (som for meg virker urealistisk lavt fordi det er under gjennnomsnittet for alle selskaper på Oslo børs).

Ut for forutsetningene fremkommer et årlig overskudd før skatt (23 %) på NOK 1,5 mrd - Netto NOK 1.150 mrd.
som multiplisert med P/E=15 gir markedsverdi NOK 17,3 mrd.

Pr aksje NOK 17,3 mrd : 27,5 (mill aksjer) = NOK 630 pr aksje.

Dette er e-mannesn forsiktige kursmål for GGK alene når alt regulatorisk er godkjent inkl. markedsadgang.

LOA akkurat nå er opp til enhver å ta stilling til, men dagesn sluttkurs 55,7 gjenspeiler LOA under 10 som markedets oppfatning nå.

Tillagt de muligheter som dagens presentasjon dokumenterer er 4-sifret kurs få år fra i dag ingen utopi!
Arkivert
longo
10.01.2018 kl 23:43
2892

flaksegrisen..tror du har et veldig godt poeng, at det er en reell fare for et oppkjøp av PCIB fra Big Pharma sin side.

Det vil sikre en spennene teknoligiplattform for produktutvikling for en oppkjøper, og gi mulighet for å holde PCIBs produkter utenfor rekkevidde for konkurrerende BP. Som det har vært påpekt av flere her inne er det mange BP som erkjenner at de har sovet i timen vedr produktutvikling og som forsøker å bøte på det ved oppkjøp av små og innovative aktører.

Med resultatene som PCIB allerede kan fremvise på GGK og alle hint om abscopal effects, fimaVacc foreløpige resultater osv, skal man ikke se bort fra at et oppkjøpsforsøk kan komme fortere enn vi ville ha trodd.

Da tror jeg en partneravtale på GGK vil være den raskeste vei til synliggjøring av verdier før et oppkjøp - på samme måte som ved Bayers oppkjøp av Algeta til 17,3 Mrd. Der gikk det drøye 4,5 år fra partneravtale til oppkjøp. I tilfellet PCIB tror jeg det vil ta vesentlig kortere tid før en evt partner vil by på hele selskapet.

Time will tell, spenning på Hitchcock-nivå rundt dette selskapet for den som gidder å sette seg inn i caset.
Arkivert
fabian2
10.01.2018 kl 23:58
2853

Kanskje vi burde skjelne mest til Durables regnestykker thi da bliver jo mange af os milliardærer :-)
Arkivert
Durable
11.01.2018 kl 00:10
2817

Hehe, vi får se, fabian2. :-p

Selv om selskapet en vakker dag skulle oppnå en slik verdi, så er det nok dessverre stor sjanse for at PCIB allerede er kjøpt opp/slukt av et Big Pharma-selskap lenge før den tid.

Men det er lov å drømme litt! :-)

Og noen av disse drømmene er faktisk, etter min mening, ganske så realistiske likevel.

Se bare på sidene 20-23 i presentasjonen.

"ERADICATES treated tumor and induces STRONG RESPONSE in non-treated tumor".

"Intra-tumoral immunisation generates an immune response CAPABLE OF DESTROYING UNTREATED TUMORS".

"Initial results indicate enhanced overall T-Cell responses at tolerable dose levels, with EARLY RESPONSES AND HIGH RESPONSE RATES".

FimaVacc kan bli en gullgruve, og det kan bli en vanvittig budrunde blant budgiverne. Dersom PCIB lykkes med dette er det vel nesten en no-brainer at kursen kommer til å eksplodere flere tusen kroner oppover?
Arkivert
fabian2
11.01.2018 kl 03:16
2708

Under har skjedd før , i hvert fall en tusenlapp kan komme allerede inneværende år , Mr.Durable , hjertelig takk for dine beregninger :-)
Arkivert
Snøffelen
11.01.2018 kl 07:06
2623

"Innlegg av: longo (10.01.18 23:43 ), lest 316 ganger
Ticker: PCIB
RE^1: Kan PCIB bli nye Genmab?
flaksegrisen..tror du har et veldig godt poeng, at det er en reell fare for et oppkjøp av PCIB fra Big Pharma sin side."

Ingen fare for noen kupping av selskapet, til det er både topp 20 og topp 50, Hans Peter Bøhn inkludert, for godt orientert og bevisst verdier og muligheter.

Kursutviklingen etter 20. desember viser det. Først trodde noen sikkert at kursen kunne holdes igjen etter noen å 20 prsent stigning, men det ble raskt klart at folk holder på aksjene sine, og skjønner verdien av selskapet.

Har jeg fulgt aksjonærlistene rett så økte f.eks Kjetil Myrlid Aasen sin beholdning med rundt 100 000 aksjer, rett ETTER at meldingen kom, og da inn på lavt 30-tall.

Også de smarte investorene som har som tilsvarende strategi som Arctic og slik Dr Bjerke forklarte i Hegnar-intervju må nok stå på for å posisjonere seg.
Arkivert
Bonusfrelst
11.01.2018 kl 08:29
2407

Selv ser jeg det på litt utenkelig å snakke om oppkjøp så tidlig. Men blir gjerne positivt overrasket. Må 90% av aksjonærene akseptere et evt bud hvis det kommer?
Arkivert
Fabi
11.01.2018 kl 09:15
2274

Man må være rimelig kort i toppen om man selger et selskap som ligger an til markedsgodkjenning for 1,4 mrd.
PCIB er fortsatt ekstremt underpriset etter meldingen
Arkivert
nextmove
11.01.2018 kl 09:18
2265

Heller ikke jeg har noen stor frykt for at et Big Pharma-selskap brått skal glefse til seg PCIB. Grunnen er den samme som Snøffelen viser til et solid flertall av topp20 og topp50 ser ikke så langt ut til å hoppe av sjøl om kursen nå er den 10-doble av hva den var for 15 måneder siden. Den kraftige oppturen de siste tre ukene ser heller ikke ut til å ha frista mange av de litt større aksjonærene (venter likevel i spenning på hyppige oppdateringer så lenge omsetninga ligger så høyt som nå).

Noe gevinstsikring undervegs må en regne med. Det opplever jeg på ingen måte som noe som truer PCIBs motstandsdyktighet overfor glupske kjemper. Snarere tvert om heving og påfølgende konsolidering av det en kan kalle det kollektive ambisjonsnivået skjer nettopp ved at det stadig kommer til nye aksjonærer på høyere kursnivå.

I denne prosessen har jeg imidlertid en betydelig skepsis til fond. Sjøl om en kanskje i
Ke skal skjære alle slike over samme kam, her vi både i PCIB og andre biotekselskap sett hvordan de kan opptre. Derfor skal man ikke ha for stor tillit til fond i en eventuell oppkjøpssituasjon.
Arkivert
Stock DZ
11.01.2018 kl 09:32
2212

This week’s article in finansavis in case some did not have the chance to read it, the aticle also praises PW on the strategy to terminate HN trials and changes focus to bile duct despite the smaller market:

Har tjent 100 mill. på helsemygg
HELSE:Erik Musts Fonds-avanse sitter med en urealisert gevinst på 100 millioner kroneri PCI Biotech.
JEANETTE E. H. HAMMER
Aksjekursen i kreftselskapet PCI Biotech fortsetter ferden oppover. Etter å ha steget 15 prosent i går, er kursen opp over 23 prosent én uke inn i det nye året.
For hovedaksjonær Erik Must, som kjøpte aksjer til en hyggelig kurs, er dette fortsettelsen på en allerede positiv utvikling.
Lav inngangspris
Ved utgangen av 2014 hentet PCI Biotech 70 millioner kroner til 10 kroner pr. aksje, til tross for at snittkursen hadde ligget over 20 kroner gjennom året. Musts investeringsselskap Fondsavanse benyttet seg den gang av muligheten til en lav inngangspris i selskapet.
I etterkant eide han ca. 14 prosent av aksjene via Fondsavanse. Aksjekursen fortsatte nedover, og kort tid etter var halve investeringen tapt. Heldigvis, for investoren, ble han sittende.
Fondsavanse er fremdeles største investor i PCI Biotech, selv om eierandelen er redusert til 10,17 prosent av aksjene. Drøye 1,5 millioner aksjer i selskapet har gitt investoren god avkasting hittil, for å si det mildt.
De siste to årene har kursen steget vanvittige 1.364 prosent.
Krisesommeren
For to og et halvt år siden var aksjonærenes tillit til PCI Biotech tynnslitt. Den lovende Enhance-studien på hode- og halskreft som ikke lar seg operere, ble ganske plutselig terminert. Årsaken var at ny immunterapi viste så gode resultater at PCI Biotechs pasientgrunnlag ville blitt for lite.
Da termineringen ble kunngjort hadde allerede aksjen falt 75 prosent på under et år. Da var selskapet blitt tilført 270 millioner kroner de siste seks årene: 220 millioner gjennom emisjoner og 50 millioner kroner gjennom statlige støtteprogrammer.
I etterkant er det få som tviler på at PCI Biotech-sjef Per Walday gjorde det rette.
Aksjen ble på det verste handlet under 3,00 kroner sommeren 2015. I går ettermiddag lå kursen rundt 52 kroner pr. aksje.
Presenterer i San Francisco
PCI Biotech utvikler en behandling for gallegangskreft, en sjelden kreftform som det ennå ikke finnes noen godkjent behandling for på markedet. Dermed er det ventet at PCIB får en rask vei til markedet dersom behandlingen viser seg å fungere så godt som selskapet ønsker.
I dag holder selskapet en presentasjon på den internasjonale bioteknologikonferansen Biotech Showcase 2018 i San Francisco, i likhet med flere andre norske kreftselskaper.
Flere ulike behandlinger ligger i PCIBs behandlingsløp. Det foregår gjennom tre ulike programmer basert på én teknologiplattform (se faktaboks). Produktene er basert på utviklingen av det fotosensitive stoffet fimaporfin.
Produktplattformen kommer fra den patenterte teknologien fotokjemisk internalisering, som har sitt opphav fra Radiumhospitalet. Teknologien går ut på at fimaporfin gis i kombinasjon med et terapeutisk legemiddel. Når de syke cellene blir belyst, vil legemiddelet som er fanget i cellenes endosomer lekke ut, og dermed frigjøres inne i cellene.
PCI Biotech
FimaChem, som skal forbedre effekten av cellegift ved lokal kreftbehandling,
FimaVacc, som er en plattformteknologi for terapeutiske vaksiner mot kreft, og
FimaNAc, som er nukleinsyrebaserte legemidler.
* kursutvikling siste 2 år
* kursutvikling 8. januar
PCI Biotech siste 2 år
PCI Biotech 8. januar
Arkivert
boven
11.01.2018 kl 09:38
2167

Det er en rimelig unik aksjonærbase i PCIB sett opp mot de fleste biotechselskaper jeg vet om ihvertfall.
Arkivert
Snøffelen
11.01.2018 kl 09:42
2166

Det er markedsføringstillatelse som er det ultimate mål for enhver biotek- og farmaselskap, og veien dit drives av regulatoriske og kliniske fremganger. Hver gang et regulatorisk hinder passeres så øker sannsynligheten for å få markedsføringstillatelse, og det reflekteres i økt verdi av det velkjente begrepet LOA (Likelihood of Approval).

Når nå Amphinex for GGK er klar for registreringstudie (pivotal fase) så er man på det sweet spot.

Tommelfinger regel er at da bikker LOAen 50%, og det er mer sannsynlig å lykkes enn mislykkes.

Det som er skikkelig sweet for PCIB er at den viktigste faktoren for å predikere suksess er gode effektdata, og marginene til gjeldende behandling er en god del mer enn komfortable.

Dernest er det å få regulatoriske privilegier en svært god indikasjon på hvor viktig de regulatoriske myndighetene mener behandling er og hvor god sjanse det har for å lykkes. Accelerated Approval er det desidert gjeveste regulatoriske privilegiet.

Mao all grunn for eksisterende aksjonærer å sitte på henda, og for andre å benytte sjansen til å posisjonere seg.
Arkivert
gepard1
11.01.2018 kl 09:59
2105

varet paa traadstarters spoersmaal, er JA, og vel saa det..........
Arkivert
flaksegrisen
11.01.2018 kl 10:05
2097

Kommer det et bud, blir det nok ikke som kuppforsøk, men siden kursen er så lav, kan det være de prøver seg på en plass mellom kr 500 og 1000 for hele plattformen. 12.5 milliarder er småpeng for de største. Nylig ble et lite forskningsselslap som driver den hotteste forskningen solgt for ca 100 milliarder.
Redigert 11.01.2018 kl 10:10 Arkivert
SafeInvest
11.01.2018 kl 10:09
2048

500 kroner aksjen er et kupp for kjøperen, men jeg selger nok for den prisen om budet hadde kommet i morgen.
Men om et års tid kan jo det se ut som et skambud?
Arkivert
Otard
11.01.2018 kl 10:13
2029

Hehe. Kommer det et bud på feks 150,- som blir avvist i kveld så skal det bli morro å se hva kursen ligger på i morra.

Da vil det værra mest morro å være på innsiden for å si det sånn.
Arkivert
Fabi
11.01.2018 kl 10:16
2007

Når de har fått godkjenning for Gallegang, hvor komplisert er det da å få godkjenning for kreft andre steder der man kommer til med blålyset ?

(Da har de jo bevist at det virker og er ufarlig)
Arkivert
flaksegrisen
11.01.2018 kl 10:22
1986

Redigert 11.01.2018 kl 11:04 Arkivert
Stock DZ
11.01.2018 kl 10:26
1948

Today’s share price is in no way representative of the 20 dec press release, considering the increased LOA. Something I’m not concern about since I’m here for long term.

In my modest expectation and based on yesterday presentation I’m almost convinced that FimaVacc will be qualified as a commercial product well before Fimachem. As outlicensing contracts could be raining down well before end of 2018. The surprising thing is that Fimavac potential or even clinical trial progress is not even reflected in the today’s-price.

Just remember who came out as winners from the gold rush era in the US. It was the mining tools retailers.

FirmaVacc is not a drug but a tool to achieve better vaccine response “in simple words”
Arkivert
Snøffelen
11.01.2018 kl 10:28
1965

Fabi, det viktigste er å få Amphinex godkjent for en indikasjon (spydspiss-strategien).

Når det er på markedet så kan leger bruke det til andre indikasjoner "på eget ansvar", eller såkalt "off label use".

Eksempelvis er gemcis ikke godkjent behandling for gallegangskreft, men det er jo det beste som finnes pt og den brukes derfor "off label".

Tar man eksemeplvis pancreas cancer så oppstår kreften der på samme måte som i gallegangskreft, i epitelcellene, dvs i overflateceller i "rørene" i bukspyttkjertelen. Gemcitabin er godkjent for pancreas og man kommer til på samme måte med ERCP.

Sitter da kreften i hodet av pancreas, som den ofte gjør så er tilgangen enkel og jeg vil bli svært forundret om ikke noen leger tenker den tanken.

Sjansen for tilsvarende effekt som i GGK er omtrent "100% pluss minus :o)"
Redigert 11.01.2018 kl 10:29 Arkivert
Fabi
11.01.2018 kl 10:29
1916

Tusen takk Snøffelen, det var det svaret jeg håpet på :-)
Arkivert
Otard
11.01.2018 kl 10:36
1865

Snøffelen.
Hvordan er det da med rettighet og betaling for produktet?

Betalingen på rundt 200 000 dollar for GGK gjelder vel bare dersom det er on label?
Arkivert
Bonusfrelst
11.01.2018 kl 10:37
1870

Det blir jo synsing, men har du tenkt noe på evnt effekt og OS på panceras, hvis du sammenligner med det som nå vi vet om GGK? Har også forstått at det er et større marked.
Arkivert
nextmove
11.01.2018 kl 10:40
1866

Fabi,

det må nok kjøres fullt klinisk og regulatorisk løp dersom en skal prøve ut Amphinex for andre indikasjoner. For det ene kan det være slik at Amphinex kanskje må/bør kombineres med andre cytoststika, for det andre kan vevstypen være forskjellig. Uansett vil det jo bli lettere blir litt som å gå den parallelle vegen til et mål som ligger nær det andre.

Når det er sagt, så er det noe som heter indikasjonsutvidelse" (extension of indikation). Det vil si at de regulatoriske myndighetene, etter slknad, kan godkjenne at et tidligere godkjent produkt også kan anvendes på nært beslekta indikasjoner. Denne avgrensningen er noe jeg ikke har kunnskap om, men det har utvilsomt PCIBs ledelse - ikke minst Olivecrona, vil jeg tro. Med andre ord et spørsmål som kan stilles ved en høvelig anledning.

Edit: Avsnitt om "off label use" sletta da jeg oppdaga at Snøffelen allerede hadde dekka temaet mens jeg skrev.

Redigert 11.01.2018 kl 10:44 Arkivert
Fabi
11.01.2018 kl 10:42
1841

Takk nextmove.
Jeg sender spørsmålet til radforsk, så tar de det kanskje opp med Per i førstkommende podcast :-)
Arkivert
gepard1
11.01.2018 kl 10:44
1825

vis PCIB's forksningsresultater saa langt holder vann, (dvs. at de faar cellegift og immunterapi til og fungere), vil vi vaere rimelig tette I pappen hvis de selger selskapet for under kr. 2000 pr. aksje.

Holder vann svaret, kommer I loepet av kort tid
Arkivert
Oslomarka
11.01.2018 kl 11:09
1732

Hører om hinsidige kurser på denne aksjen, men hvor stor sannsynlighet er at denne ligger tresifret i slutten av 2018?

PS. leser meg opp på PCIB hver eneste dag og ja den ser spennende ut.

Ha en fin dag. Nå blir det en skitur i marka først.
Redigert 11.01.2018 kl 11:10 Arkivert
Barneskirenn
11.01.2018 kl 11:12
1716

Det er fullt mulig oslomarka.

Men glem om den skal stå i 3000, 2000, 1000, 400, 200 elle 100kr.. Det jeg bryr meg om først og fremst er at de får teknologien til å fungere! Og ikke gå på en smell som enkelte biotech plutselig har gjort etter lovende resultater..
Da blir det 0kr pr aksje fortere enn vi aner..
Arkivert
Otard
11.01.2018 kl 11:14
1701

Oslomarka.
Du bør redigere inn februar foran 2018 i spørsmålet ditt og spørre om firesifret i det opprinnelige.
Arkivert
Oslomarka
11.01.2018 kl 11:20
1673

takker for svar :) Kan vel ikke skade å kjøpe noen tusen aksjer for å være med på eventyret.

Enten blir det store og fine julegaver på familien ellers får det bli hjemmestrikkede sokker og vanter om det går åt skogen :)

Men som sagt tidligere så er det jo viktigere å få bedre muligheter til å løse kreftgåten.

/Oslomarka
Arkivert
Bonusfrelst
11.01.2018 kl 11:26
1650

Les e-mannen sin analyse så får du svar på om tre sifret kurs er mulig. Anbefaler å lese alt av Snøffelen, e-mannen, Sorlendingen, FiloD om caset. Så kan du krydre med flere andre gode skribenter her inne
Arkivert
Otard
11.01.2018 kl 11:29
1630

Oslomarka

Det har du helt rett i og en heldig konsekvens (blant mange) er at kurseksplosjon her vil gjøre mange av oss såpass velstående at vi vil være med å bringe andre lovende selskaper frem til suksess.
Arkivert
SafeInvest
11.01.2018 kl 11:53
1563

Stock DZ,

exactly!

Siatat SDZ:

''Just remember who came out as winners from the gold rush era in the US. It was the mining tools retailers.

FirmaVacc is not a drug but a tool to achieve better vaccine response “in simple words”''

Hele Pcib plattformen er en universell teknologi som kan ende opp med å bli et standardprodukt innenfor en rekke vittige områder, som vaksiner, cellegift, genterapi osv osv.
Redigert 11.01.2018 kl 11:56 Arkivert
dakota fr
11.01.2018 kl 12:12
1471

Har nå solgt alle andre boss aksjer.
Kjøpt meg opp i PCIB
Nå er det NANO og PCIB som gjelder.
Tror PCIB blir langt større enn NANO, grunnet PCIBs unike plattform+snarlig til markedet.
Arkivert
gepard1
11.01.2018 kl 12:26
1411

iMachems resultatutvikling for GGk gjennom de forksjellige kohortene, var saa entydig, at det skal mye til for at dette ikke gjentas.

Vi saa det samme med Hode og Nakke kreft og, at svulstene enten forsvant eller ble forminsket kraftig, slik at dette er ikke noe nytt. Det fungerer. Og det vil fungere enda bedre med dobbel behandling, fordi med metoden de bruker denne gang, unngaar de bivirkningen vi saa I H/N studiet. Naa var det ikke derfor det ble stoppet, men fordi det maatte en metode endring til slik at de saa og si maatte maatte starte helt paa nytt. Da var det smartere og kjoere igang med GGk studiet, noe som har viste seg og vaere en god beslutning. Det eneste man kan kritisere PCIB for, er at de holdt paa med H/N studiet i for mange aar uten og teste andre medisiner i preklinisk paa veien dit. 2-3 aar ble kastet bort.

Men idag er alt paa G. PCIB har laert, Og vi eier aksjer i det mest spennende selskapet paa Oslo Boers/Axess
Redigert 11.01.2018 kl 12:30 Arkivert
liang
11.01.2018 kl 12:33
1366

Er ikke så sikker på at de har brukt noe særlig lenger tid enn gjennomsnittet gepard

Hvor lang tid tar det i snitt å få et produkt på markedet og hvor mye av dette har pcib brukt?
Arkivert
gepard1
11.01.2018 kl 12:38
1322

el, jeg vet ikke hvor lang tid det skal ta og faa en medisin I fase II. Men PCIB har brukt 10 aar, og 12 hvis vi teller med de to aarene de laa under Photocure. Det hoeres for mye ut spoer du meg.

Men gjort er gjort. I dag er resultatene saa gode at vi kan bevise at vi faar cellegift til og fungere.

Og rapportene fra vaar kreftvaksien saa langt, hoeres sensasjonelle ut.

Slik at det er ingen tvil om at PCIB ligger godt an til og banke GenMab
Redigert 11.01.2018 kl 12:42 Arkivert
liang
11.01.2018 kl 12:43
1301

ttps://www.medicinenet.com/script/main/art.asp?articlekey=9877

Da er vi vel spot on da gepard.
Arkivert
TyrionIV
11.01.2018 kl 14:28
1125

Algeta ble stiftet i 1997 og solgt i 2013.. Da var Apharidin/xofigo godkjent ikke lenge før.. 12 år er ikke lenge.. (Men det kunne nok gått fortere om gallegang hadde vært hovedfokuset fra første stund..)
Arkivert
gepard1
11.01.2018 kl 15:23
1054

Liang

Du snakker godkjent. Vi venter paa fase II oppstart-)) Slik at PCIB er nok litt forsinket I den forstand.

Men hva gjoer vel det, naar resultatene er saa sensasjonelle.
Redigert 11.01.2018 kl 15:27 Arkivert
liang
11.01.2018 kl 15:32
1013

Fase 2 pivotal (avsluttende med sansynligvis tidelig markedstillatelse)

Nei gepard , enig med deg at tiden føles ulidelig lang men det er nok fordi vi sitter på innsiden.

Og litt klabb og babb blir det jo alltid.

La oss se fremover .
Det er nå det skjer.

Vi er begge heldige som sitter i dette lønnsomme og spennende selskapet.

Lykke til
Arkivert
Arkivert Til toppen