"PciB - Presentasjon på biotech showcase 2018"

korseren
PCIB
10.01.2018 kl 07:38
4025

Dette er en arkivert tråd!
igger tilgjengelig her:

http://pcibiotech.no/other-presentations
Arkivert
don_suger
10.01.2018 kl 07:46
2771

Det virker som PF2 nå er sikkert. AA virker også mer og mer som en mulighet etter denne presentasjonen.

Nå får vi bare håpe utvidelse på fimanac kommer og effekttall for fimavacc, så bikker vi lett 3-sifra, er mitt tips :-)

Får vi et positivt svar på gjentakende må man vel bare stenge børsen ute da det kan gå helt bananas.

Men...TTT....
Arkivert
Otard
10.01.2018 kl 07:53
2687

Ettersom det jeg forstår av presentasjonens side 14 og 15, så ble første pasient i utvidelses studiet behandlet i august og det skulle gå 3mnd før behandling nr 2 som da burde vært gjennomført i november.

Når kan vi da regne med å få noen konklusjon på sikkerheten?
Effekten må vi vel vente lenger på?
Arkivert
Bonusfrelst
10.01.2018 kl 08:03
2599

Sikkerheten er med stor sannsynlighet OK. Dette baserer jeg på det PCIB selv har sagt. De uttalte at flere hadde forespurt om de kunne behandle pasientene en gang til. Dette etter fase 1/2 studiet. Mener de også uttalte at de sa ja til dette. PCIB hadde vel ikke begynt med den utvidede fase 1/2 studien med gjentatte behandlinger hvis de viste at sikkerheten ikke var i orden. Det er min vurdering av sikkerhet. Når det kommer til effekttallene blir jo dette spennende, og er disse gode kan AA og markedstilgang være nærmere enn vi tror.
Arkivert
SafeInvest
10.01.2018 kl 08:07
2561

imaVacc lover ekstremt bra:

*Initial results indicate enhanced overall T-cell responses at tolerable dose levels, with early
responses and high response rate
Redigert 10.01.2018 kl 08:17 Arkivert
Bonusfrelst
10.01.2018 kl 08:07
2555

ra presentasjonen:

FimaChem: Potential for accelerated/conditional approval based on interim results

FimaVacc: - Promising initial immune results

Dette er kanskje ikke nytt, men det presiseres at det virker lovende for Vacc
Redigert 10.01.2018 kl 08:16 Arkivert
Stock DZ
10.01.2018 kl 08:21
2414

orning

The top 10 BP collaboration agreement in FimaNAC is still listed under active collaborations in the presentation. This is very positive. We just have to wait for the formal press release.
Arkivert
Bonusfrelst
10.01.2018 kl 08:26
2339

Bra spottet. Presentasjonen er jo rykende fersk, så det er gode nyheter. Det hadde vært pinlig hvis denne er avsluttet i 2017, som nå er ca 2 uker siden hvis vi inkluderer helligdager, og er med i denne oppdaterte presentasjonen. Melding om videre samarbeid kommer nok slik du nevner når som helst. Spenningen blir vel her om dette går til en fase1 i mennesker.
Arkivert
Snøffelen
10.01.2018 kl 08:35
2273

Nice StockDZ, that should reduce the possibillities from 3 (termination, agreement, continuation) to 2 (agreement, continuation).

Liker svært godt at de oppsummerer med "Regulatory clarity on accelerated development path".
Arkivert
liang
10.01.2018 kl 08:40
2193

ide 20

Er ikke dette abscopal effekt?
Arkivert
Phrenicus
10.01.2018 kl 08:48
2102

Liang
Slik jeg tolker resultatet (og folk må gjerne rette på meg) er dette mulig abscopal effekt vi ser på. En ubehandlet tumor hadde vesentlig reduksjon til tross for behandling på annen lokalisert tumor.

Definisjonen: In oncology, the abscopal effect refers to the ability of localized radiation to trigger systemic antitumor effects.
Arkivert
Lothian
10.01.2018 kl 08:50
2062

Da MÅ det komme melding om fortsatt samarbeid med top10 BP snarest....kanskje allerede i dag?

Ellers en bra presentasjon som eg antar blir snakket om i gangene i SF :-)

Lothian.
Arkivert
SafeInvest
10.01.2018 kl 08:53
1998

Tolker det på samme måte Phrenicus.
Utrolig lovende og spennende, fimaVacc gir en sterk immunrespons.

fimaVacc er et ekstremt lovende produkt som per i dag er priset til 0, null, kroner.
Når dette kommer opp og frem i lyset og markedet får summet seg litt, så skal denne delen av Pcib også prises vesentlig høyere.

Snart må markedet oppdage ''plattformen'' Pcib leverer!
Redigert 10.01.2018 kl 08:55 Arkivert
Otard
10.01.2018 kl 08:53
1987

ar vi en vinner?

JAAAAA!!
Arkivert
Snøffelen
10.01.2018 kl 08:54
2001

Side 20 har jeg ikke sett før, den viser jo hvor utrolig potent fimaVACC er. FimaVACC er jo det som kan få PCIB til å rett eksplodere.
Arkivert
Phrenicus
10.01.2018 kl 08:59
1896

Jeg vil faktisk revidere svaret mitt og si at jo, det ER abscopal effekt man ser og som det hintes om uten å bruke selve ordet.
Har tidligere nevnt at fimavacc er hovedgrunnen til at jeg er all-in i PCIB og har vært det en stund, og denne nye sliden bare underbygger min investering ytterligere.

Dette er spennende lesing og man kan bare fantasere om fortsettelsen.
Arkivert
karlman
10.01.2018 kl 09:00
1898

@Snøffelen

Eksakt. Jeg har opprettet ny tråd som handler om fimaVacc. Det vore fint om du kunne utviklet mer om fimaVacc der:

http://forum.hegnar.no/post.asp?id=21962609
Arkivert
uselessH
10.01.2018 kl 09:03
1839

Jeg er litt usikker på om det kommer noen melding om utvidelse, da de har fjernet utløpsdatoen der. Siden det står "Expanded in 2017 to include in vivo studies", så tolker jeg det som at samarbeidet bare løper videre. Vi får se, samarbeidet er uavhengig av separat melding eller ikke fortsatt i gang og ikke terminert. Kan nok hende topp 10-selskapet både vil dobbelt og trippelsjekke resultatene hvis de har sett god effekt, da det selvfølgelig kan få implikasjoner for mye av det de driver med.
Arkivert
liang
10.01.2018 kl 09:05
1838

Eradicates treated tumour and induces strong response in non-treated tumour

DETTE ER JO HELT RÅTT :)

Strong response in non-treated tumour

Side 20.

Hvor skal dette ende?

Klarer de å innføre et nytt behandlingsregime for å booste opp effekten på et ukjent antall terapautiske vaksiner og inkludert i dette så tar de kanskje knekken på eventuell spredning av kreft også.

Jeg blir helt målløs.

Du snakker om fremtidsrettet teknologi.

Her er det mye å se frem til når resultatene fra studien i frivillige innen fimaVACC kommer med resultatene på den delen der de går ned i styrke.

Lykke til

Arkivert
Lothian
10.01.2018 kl 09:09
1754

Meldingen fra 10. juli 2017 tilsier at vi i alle fall snart må bli oppdatert på den videre gangen med top10 BP...og helst i form av en melding.

Lothian.

PS.

Oslo (Norway), 10 July 2017 - PCI Biotech (OSE: PCIB), a cancer focused biopharmaceutical company today announced that they are extending the preclinical research collaboration with an undisclosed top-10 pharma company, initiated in September 2015. The extended evaluation period spans over six months, until the end of 2017, and may be further extended.
Arkivert
Bonusfrelst
10.01.2018 kl 09:10
1726

Kan se ut som dette Liang. Det er fortsatt tidlig, men det får ingen oppmerksomhet. Hele meglerstaden fokuserer på at oljeprisen går mot 70 og at lakseprisen går noe ned, så kan vi være vitne til et av tidenes selskap på OB. Det virker som at ingen skjønner noe av caset. Blir litt revet med som deg, men det er bare å holde hodet kaldt. Hold på aksjene å la tiden jobbe med oss.
Arkivert
SafeInvest
10.01.2018 kl 09:11
1704

100% enig der Liang!

fimaVacc plattformens skaper jo en høypotent immunrespons, som også gir en abscopal effekt(?)!

Kan dette produktet skape en revolusjon innenfor all type vaksinasjon?

Foreløpig virker markedet mest opptatt av å gevinstsikre, resultatene og uttalelsen til JE er jo ikke så spennende(not!).
Redigert 10.01.2018 kl 09:12 Arkivert
uselessH
10.01.2018 kl 09:12
1690

Vel, jeg tror selskapet uten vanskeligheter kan argumentere på at de har oppdatert markedet på status med dagens presentasjon. Forlenget uten sluttdato. Men tar gjerne i mot en melding!
Arkivert
Bonusfrelst
10.01.2018 kl 09:14
1663

Ja, ser slik ut. Er dette noe Per kan svare på til uka kanskje? PCIB har jo tidligere ikke oppdatert markedet med en melding når de har fått patenter. Vet at TRVX gjør dette hyppig.
Arkivert
gepard1
10.01.2018 kl 09:17
1609

Vi har en 4 siffret PCIB kurs foer nyttaar-))

Tar vi en GenMab, betyr det en aksje kurs paa over kr. 3000

Etter dette, ser Baade FimaCehm, FimaNac og FimaVacc, ut til og bli blockbustere-))
Arkivert
Lothian
10.01.2018 kl 09:20
1597

gepard1,

Du tar store ord i din munn...kanskje du er i nærheten av sannheten.

Tror det blir viktig å holde ut kortsiktige relativt store bevegelser fremover....og ikkje bli "lurt ut" av aksjen.

Og de som er flinke til/tør å trade kan jo sikkert gjøre noen ekstra kroner på det.

Men det ser unektelig positivt ut på alle områder.

Lothian.
Arkivert
SafeInvest
10.01.2018 kl 09:31
1454

Vi er vel klar for en ny opptur når de siste gevinstsikrierene har forlatt skuten.
Arkivert
gepard1
10.01.2018 kl 09:31
1454

Jeg synes ikke jeg tar for store ord I min munn-)

Naar jeg for 8 aar siden leste at PCIB aapnet cellemembraen I kreftcellene slik at kreftmedisiner kom inn I cellene og ble istand til og drepe kreften. Og hvor PCIB saa de kunne oeke effekten opptil 100 ganger, var det ikke tvil I min sjel om at dette kom til og lykkes, for dette er hva markedet har etterspurt I mange herrens aar.

Det eneste jeg synes er rart, er at PCIB har brukt saa mange aar paa aa faa dette paa plass. Underveis har jeg kritisert PCIB for dette og, slik at min vurdering av selskapet har ikke kun vaert basert paa hodeloes haussing. For 6 aar siden foreslo jeg at PCIB burde kjoere prekliniske undersoekelser paa flere medisiner samtidig, for og oeke sjansen for suksess. Det gjorde de etterhvert, og suksess har det blitt.

Det som er veldig spesielt med PCIB's leveringsteknologi, er at den minsker bivirkningene betraktelig, samtidig som effekten gir mye bedre resultater enn hva dagens kreftbehandling gir.

Tilsammen er dette en sensasjon, jeg er Ganske sikker paa at gaar opp for markedet I loepet av 2018. Og at markedet vaakner opp til at PCIB faar cellegift og immunterapi til og fungere.

Dette kommer til og bli verdt ett to siffret milliardbeloep hoeyt opp paa skalaen. Noe jeg skrev for 8 aar siden ogsaa. Bare det at de faar cellegift til og fungere, burde vaere nok for det.

I dag brukes f.eks. cellegiftkurer til og forminske kreftsvulstene foer operasjon. Dette virker svaert daarlig, men med vaar leveringsteknologi faar man en kraftig svulst forminskning hver gang. Noe PCIB allerede har vist I mange aar.

Tror mange andre enn meg, har undret seg over hvor lang tid PCIB har brukt for og naa annerkjennelse for dette. Men naa er den straks her. Vi snakker om uker, eller noen faa maaneder. Den er allerede paa god vei.
Redigert 10.01.2018 kl 09:48 Arkivert
OIL-IT
10.01.2018 kl 09:39
1337

Det er som det virker for godt til å være sant, og da er ......... , men dette kan jo være unntaket. I så fall, en gigasuksess i sikte og Larsen & Co kan bare bestille pingvindrakt til Nobelprisutdelingen i medisin, og kanskje kjemi med? Det kan ikke bli mer spennende enn dette ....
Arkivert
Fljo
10.01.2018 kl 09:40
1332

kuffende kursutvikling idag
Arkivert
nike
10.01.2018 kl 09:43
1291

Presentasjonen var ikke positiv nok for nervøse småspekulanter og robotene er i villrede.
Arkivert
SafeInvest
10.01.2018 kl 09:46
1254

eia Norge!

Markedet her til lands trenger teskjeen
Arkivert
flaksegrisen
10.01.2018 kl 09:57
1149

På mus forsvinner tumorene helt og viser abscopal effekt. De ser samme immunerespons på friske frivillige. Det må da være sykt lovende?

Tror vi får mange avtaler når fase 1 er ferdig. Markedet våkner vel ikke før avtalene renner inn, og kursen eksploderer vel når avtalepartnerene får resultater fra de kliniske studiene.

I mellomtiden får vi nøye oss med at markedet ikke skjønner bæret.
Arkivert
gepard1
10.01.2018 kl 10:00
1115

Hva som ble presentert, er fantastiske resultater.

Kursen vil komme, det er bare og lene seg tiake og slappe av. De som ikke har aksjer I PCIB, burde kjoepe med begge hendene-))
Arkivert
Bonusfrelst
10.01.2018 kl 10:06
1046

Kursen kommer. Er ikke så viktig hva den står i nå. Bare å holde på aksjene og la tiden jobbe med oss. Markedet bruker lang tid på å skjønne noe av hva som skjer. Dette gjelder ikke bare PCIB, men andre selskaper også.

Kan bla nevne at jeg har flere kollegaer som er investert i NANO og har vært dette i over et år. De følger med på HO, leser rapporter mm. MEN, de har aldri hørt om PCIB og har ingen kjennskap til hva de driver med. Uten å snakke noen ned, men jeg snakker av erfaring og det jeg har plukket opp, så er det faktisk mange som ikke vet hva Axess er heller.

Her har vi altså en kombinasjon av at den lille prosentandelen av de som faktisk er investert i biotek ikke har kjennskap til PCIB. Videre kan man jo tenke seg alle de som ikke er investert i biotek på OB. Det er mange. Hermanrud og Hegnar hjelper jo ikke akkurat til der, ved at de jevnlig sier at dette er stor risiko og kun gambling. Pengepodden som mange hører på sier jo også at dette kun er krydder i en portefølje.

Når det gjelder Axess så er mange «skeptiske» fordi de rett og slett ikke vet hva det er og hvordan dette fungerer. Dette kan jeg si med sikkerhet, siden jeg selv tenkte dette for ikke så mange år siden (er ikke så gammel og forhåndsvis ny i gamet sammenlignet med mange her tror jeg).

Så det jeg skal frem til at dette er en kombinasjon som gjør at kursen på flere biotek selskaper på OB er kraftig underpriset. Ref Algeta så ser vi hva som skjer når pengene er på bordet. Som påpekt av andre skribenter så kan man se en eksplosjon hvis PCIB skal reprises med AA og rask markedsgodkjennelse på omtrent et år, som Algeta gjorde på flere år.

Spennende tider.
Arkivert
XanTax
10.01.2018 kl 10:17
958

Måtte bare doble aksjeposten idag. Syns det var imponerende lesing av denne presentasjonen. Hvis finansieringen er på stell, forskningen går etter planen samt at det regulative går på skinner så har vi lyse utsikter. Men alle snakker om Algeta men jeg vil også minne at det fantes et selskap som var kjent som Clavis Pharma.

Good Luck :)
Arkivert
Tåka
10.01.2018 kl 10:45
895

gepard1 (10.01.18 09:17 )

Å du hvor eg håper du får rett der, nesten så en kan selge litt aksjer, så mye penger trenger eg ikke )
Arkivert
flaksegrisen
10.01.2018 kl 11:14
815

Den dagen vi får samme effekt som på mus i vaccdelen blir gepardens drømmer oppfylt og vel så det.
Arkivert
liang
10.01.2018 kl 11:28
764

La oss som et eksperiment fylle inn suksess i alle tre områdene , fimaCHEM , fimaVACC og fimaNAC*

Hvilke "paradokser" kan oppstå da?

Det støste er kanskje den situasjonen at svært mange blir totalt avhengige av denne teknologien.
De som eier teknologien blir jo "konge på haugen".
Vil der bli konkurranse om dette?

Dette vil en eventuelt se når første terapautiske vaksine gjør rent bord innen sitt sykdomsområde.
Samme effekt kan kanskje opptre innen fimaCHEM for GGK.

Sier ikke det skjer men...........

*FimaNAC er kanskje den skumleste variabelen for tiden.
Et hvilket som helst tall X ingenting =ingenting.

Altså , hjelper ikke det døtt om en har verdens mektigste "laser-adjuant" dersom der ikke er noe å forsterke eller mixen ikke er fordelaktig.
Noe å ha i bakhue dersom en skulle få negativt utkomme av en fimaNAC partner.

Ikke at jeg tror det vil skje.PCIB har nok gjordt det de kan for å velge de beste utgangspunktene (partnere)

------------------------

https://www.dagbladet.no/nyheter/finansmann-har-tjent-over-100-millioner-pa-kreftselskap/69325013

100 millioner hær og 100 millioner dær , blir penger av slikt også :)

--------------------------

Lykke til

Arkivert
flaksegrisen
10.01.2018 kl 11:35
734

På side 25 ser det ut som de har levert virus med suksess? Adenoviral og AAV vectors.

Hva kan dette være? Har de nye forskningssamarbeid som vi ikke vet om?
Redigert 10.01.2018 kl 11:37 Arkivert
SafeInvest
10.01.2018 kl 11:48
656

ei, ser vel ut som samme materialet som ble presentert i november 2016
Arkivert
flaksegrisen
10.01.2018 kl 12:05
610

k, men hvorfor driver de med denne type levering
Arkivert
gepard1
10.01.2018 kl 13:58
461

et viktigste naa, er at vil offisielt blir innvilget P2 og Acellerated Approval, etterfulgt av bedre resultater med den dobble behandlingen enn hva den enkle gav, og deretter midlertidig markedsgodkjennelse for GGk medisinene.

Inne I mellom og Etter det vil det gaa slag I slag, med forbedrede Fimanac avtaler, fase I resultater for Kreftvaksine, partner avtale for GGk med upfront payment, nye partnere paa alle tre forretningsomraadene, etc.

Og til slutt annerkjennelse for at vi faar cellegift og kreftvaksine til og fungere. Farma pressen vil gjoere PCIB verdensberoemte om ikke altfor lenge. Og muligens har PCIB noen andre ess I ermet og. For jeg tror ikke vi har har full oversikt over alt som testes
Redigert 10.01.2018 kl 14:00 Arkivert
chilli
10.01.2018 kl 14:10
417

Magefølelsen er MILDT sakt GOD :)
For en potent aksje å sitte i, det neste året! :)
Arkivert
Arkivert Til toppen