Takk til gode skribenter

boolean
PCIB
29.12.2017 kl 14:03
2576

Dette er en arkivert tråd!
Kan ikke påpeke nok min takknemmelighet til de mange gode skribenter, spesielt Snøffelen, Liang og e-mannen. Erfaring har lært meg å sikre innsatsen. Solgte en god del på litt over 34 i slutten av februar. I begynnelsen av november gjorde jeg mitt siste kjøp på 20.20 og har sittet tungt i PCIB siden.
Nå gjelder "let your profits run" og få skikkelig betalt for risikoen.
I prosessen har jeg lært mye om PCIB teknologien, terminologien, myndighetens krav og fremgangsmåte.

I pengens-eufori er vel det viktigste at pasienter med cholangiocarcinoma får et etterlengtet forbedret tilbud.

Lykke til, alle sammen.
Arkivert
Bonusfrelst
29.12.2017 kl 14:06
1656

Føyer meg inn her. Synes det er verdt å nevne FiloD, Sorlendingen, Nextmove også. Andre også, men spesielt disse. For nye er det bare å bla i arkivene på HO og bruke romjula og nyttårshelgen til å lese seg opp på caset. Dette vil være velbrukte timer lesning.
Arkivert
fabian2
29.12.2017 kl 18:59
1533

Mange flinke folk her å takke, mange flinke som snapper opp ting ved googling ( som vi litt late ikke orker så mye )--- og noen håpløse skruer som ser problemer over alt. Klart det gamle forum vil bli savnet. Sic transit gloria mundi
Arkivert
roller81
29.12.2017 kl 19:44
1486

Legger meg på denne, og takker spesielt SNØFFELEN som gjennom sine grundige og dokumenterte analyser og vurderinger gjorde at jeg kom meg tidlig inn og sitter med et snitt på 6,- i PCIB. Har ikke solgt en aksje siden, og ser med glede frem til videre kraftig oppgang. Tusen takk og Godt Nyttår, Snøffelen!
Arkivert
fabian2
29.12.2017 kl 20:02
1457

Ja , Snøffelen har nok gjort mange til forbausede millionærer. Kanskje han burde danne sin egen menighet , med ofring ( gå rundt med posen og si: "Gi så det knitrer skikkelig fra tusenlappene dine " ) som i kirken?
Redigert 29.12.2017 kl 20:10 Arkivert
nike
29.12.2017 kl 20:21
1416

Godt initiativ boolean å starte denne strengen.

Min takk går spesielt til Snøffelen og FiloD for viljen til å dele sine kunskaper innen PCIB sitt fagfelt med oss andre, og derved gitt meg grunnlag for å vurdere r/r i aksjen.
Jeg takker Sørlendingen for engasjert deltakelse på PCIB sine presentasjoner og viljen til å dele info og vurderinger med oss andre, og jeg takker e-mannen for de beste analysene som er laget for vurdering markedspotensiale og kursmål ved passering av viktige milepæler for GGK-behandlingen.

Samlet har disse og noen andre av HO-strengenes seriøse deltaker gitt meg grunnlag for en r/r-vurdering som har ført til at jeg eier en større andel av PCIB enn jeg har gjort i noe børsnotert selskap tidligere.

Så langt har dette vært en særs lønnsom eierandel, og jeg venter mer - mye mer!
Arkivert
Bonusfrelst
29.12.2017 kl 20:25
1393

Pdd trenger han ikke det. Regner med han har en del aksjer. Skal ikke forskuttere noe, men ser ikke bort i fra at papirgevinsten blir vesentlig større i 2018.
Arkivert
Slettet
29.12.2017 kl 20:45
1366

Ellers også takk for meg, jeg for min del husker sioff/jin/
PGS/selvfølgelig CRU. Og det ble rana over natta.
Arkivert
HHHHHH
29.12.2017 kl 22:25
1228

Har ikke fulgt med på PCIB, dessverre.

Ville bare si at jeg syntes dette var en veldig hyggelig og fin liten tråd, som jeg satte pris på lese.

Kanskje usedvanlig i våre dager å se at noen gir litt honnør til skribenter som deler informasjon og betraktninger, veldig fint. Slår meg som gammeldags, men i en positiv forstand av ordet. En vennlig og fin tone hele veien.

Gratulerer med gevinst i PCIB, vel unt.
Arkivert
flaksegrisen
29.12.2017 kl 22:47
1198

Vil og takke de gode skribentene på pcib-trådene, uansett hvordan det går til slutt. Av og til dukker det opp en eller to som er verdt å lese på andre tråder. Men Pcibs tråder har helt klart flest og best skribenter. De er faktisk en stor del av grunnen til at jeg kjøpte Pcib første gang i fjor høst.
Arkivert
Flottesen
29.12.2017 kl 22:58
1177

Jeg er også takknemlig for alle som har bidratt til min opplysning. Det viser seg at også investering kan være en lagidrett!

Jeg håper at vi kan ha en minst like produktiv dialog i fremtiden, etter at dette forumet stenger.
Arkivert
Odeven
29.12.2017 kl 23:02
1162

Slutter meg til!
De gode skribentene blir altfor lite verdsatt.
Håper de fortsetter, selv om det nå ser ut som at dette forumet snart blir historie.

Takk for alle gode bidrag!
Godt nytt år!

O.
Arkivert
Snøffelen
29.12.2017 kl 23:07
1178

Takk for det medskribenter, og -aksjonærer.

Vi er heldig i PCIB. Vi har en svært dyktig organisasjon med CEO PerWalday og fagmann Anders Høgset i spissen, en usedvanlig kompetent advisory board, og knallsterkt styre med kaptein Bøhn.

Jeg har aldri vært i tvil om potensialet til PCIB, og hva som har vært hovedutfordringen. I 2013 skrev jeg følgende:

«Innlegg av: Snøffelen (26.06.13 21:18 ), lest 915 ganger
Ticker: PCIB
RE^1: PCI Biotech - Hyggelig melding: Begge studiene er i gang
Utrolig bra nyheter dette. Har hele tiden vært klar på at dette er high risk, og det er det fortsatt, men sjansen for å lykkes til slutt ble fort mye virkeligere nå.

Det er ikke tvil om at teknologien er utrolig potent, og at utfordringen er "å temme det" i et regulatorisk/ klinisk regime.
Jeg tror de vi lykkes, og godt å se at de er back on track på H&N.

Men enda mer spennende er gallegangsstudiet. At det er i gang er virkelig spennende. Min oppfatning er at teknologien er skreddersydd for denne kreftformen, hvor 5-års overlevelserate er 0%, og median overlevelse er 6 mnd på inoperabel kreft.
Vi vil fort få resultater her. Og signifikans vil være enkelt å påvise. Gallegangsindikasjonen tror jeg vil bli en sensasjon."

Altså: "utfordringen er "å temme det" i et regulatorisk/ klinisk regime."

Og det er derfor jeg ble så innmari fornøyd med meldingen av 20. desember:

"A common understanding has been reached on several important factors for a pivotal study with fimaporfin in inoperable cholangiocarcinoma, including the sufficiency of a single randomised two-arm study and importantly, the potential for accelerated/conditional approval based on interim results."

For det betyr at vi er klar for registreringsstudie, og attpåtil trolig med det gjeveste regulatoriske privilegiet Accelerated approval. Teknologien er temmet, og FDA har gitt tommelen opp. Vi får 2 tomler opp ved neste korsvei, for sjansene for å lykkes nå er formidable, selv om jeg, og alle andre, er klar over risikoen i biotek.

En annen svært viktig grunn til at vi lykkes er at vi fikk inn en svært dyktig styreformann i Hans Peter Bøhn, som jeg er relativt sikker på har formulert den gode "spydspiss-strategien" med gallegangskreft:

""Innlegg av: Snøffelen (03.06.15 22:22 ), lest 1915 ganger
RE^1: PCI Biotech: Update on the ENHANCE study
Jeg tenker som følger Hans Peter Bøhn har fulgt dette selskapet nøye. Han har vært sjef for kliniske studier i en årrekke i Nycomed Imaging, er lege, og er valgt inn i PCIB-styret og har nylig kjøpt 50 000 aksjer (rett før han ble valgt inn i styret) fra egen lomme. Jeg tviler på at denne avgjørelsen kom overraskende på han. Faktisk så tror jeg at han kan ha initiert den.

Tenker han som meg så er det først og fremst pga av gallegangsstudiet han har kjøpt aksjer i PCIB. Hvis noen har fulgt med på hva jeg har skrevet så har jeg alltid sagt at jeg har kjøpt PCIB på grunn av gallegangsindikasjonen."
Redigert 29.12.2017 kl 23:08 Arkivert
Snøffelen
29.12.2017 kl 23:28
1132

I 2012 skrev Hans Peter Bøhn da han var analytiker i Fondsfinans:

"
“Strategic thinking In spite of the meagre market, we are quite enthusiastic with respect to the
choice of CCC for the next Proof of Concept study with Amphinex. This is
because CCC may well be the quickest, surest, simplest and cheapest way to
show the world what Amphinex can do: That it can significantly improve the
outcome in even the most intractable forms of cancer and is indeed pluripotent,
i.e. can be developed for treating many forms of the disease”

Jeg var derfor svært fornøyd da han ble vår nye styreformann:

"Innlegg av: Snøffelen (28.04.16 08:51 ), lest 1614 ganger
RE^1: PCIB New Chairman
Tror mr. Øverland har innsett at Bøhn er en mye bedre styreformann. Og da er det eneste riktige å tre til siden. Øverland har uansett masse aksjer i PCIB som han neppe selger.

Bøhn har fulgt selskapet tett en årrekke. Han har en klar formening om regulatorisk og klinisk strategi. Han skjønner hvordan man manøvrer i den kliniske og regulatoriske hinderløypa. For et produkt som Amphinex er det å lykkes klinisk og regulatorisk overordnet."

Tok forøvrig feil av Øverland, han gjorde som Storebrand og solgte seg ut altfor tidlig, noe som tyder på at han ikke kan ha skjønt caset.
Arkivert
Snøffelen
29.12.2017 kl 23:52
1090

Forøvrig var det gode grunner til å droppe H&N, ikke bare konkurransen fra immunoterapi (Keytruda ble godkjent produkt i 2016 på H&N) og vanskeligheter med belysningen.

H&N ville også stått i veien for prisingen:

«Apparently, PCIB has not chosen CCC because of its market potential.»
«It will not be possible to operate with two different prices for Amphinex.
In the case of HNC we have estimated the price could be around USD 24 000 for
a course of treatment, implying the price will have to be similar for CCC.»
«Based on this, we can expect 1 600 CCC patients annually at USD 24 000. This
implies a market potential of USD 40m which is very small for a pharmaceutical
product.»

Med vekt på: "It will not be possible to operate with two different prices for Amphinex"

Mao en genistrek å droppe H&N og å gå for GGK. Nå vil trolig prisingen bli mellom 200 000 og 300 000$ Og den prisen kan holdes for en indikasjonsutvidelse i pancreas cancer.
Arkivert
Snøffelen
29.12.2017 kl 23:53
1103

Jeg tipper videre at vi får en partner-avtale for GGK og at vi da har penger til å satse selv på det som er helt astronomisk vaksine-delen.
Arkivert
Stock DZ
30.12.2017 kl 00:17
1046

Snøffelen

Thank you! Do you think there is a chance that the undisclosed top 10 pharma in the fimanac collaboration will be interested in fimachem too. They already have the insight into the platform via both in vitro and in vivo studies in fimanac plus no other treatment for bile duct recognized yet, so they certainly don’t have a competitive treatment. The timing for agreement renewal within fimanac and the quest for a partner for fimachem coincide at this stage. Could we hope for something here?

Thanks
Arkivert
Snøffelen
30.12.2017 kl 00:42
1034

Stock DZ, Your guess is probably as good as mine.

But it is an intriguing thought. It could might well be the case, and they have surely insight into the technology.

The extension of preclinical research collaboration agreement with the top-10 large pharma company was announced 10th of july, and the extended evaluation period was until the end of 2017, with the notion "may be further extended".

Until I hear something I have not, and will not, put any value on it, but I am still quite excited as any news has to com in 2018, and in case of extension I would guess that it would have been decleared before X-mas?
Redigert 30.12.2017 kl 00:43 Arkivert
don_suger
30.12.2017 kl 01:41
968

The last agreement was informed to the market on 10-07-2017 and was to end 31-12-2017.

"PCI Biotech forlenger sitt pre-kliniske forskningssamarbeid som selskapet har hatt med et ikke-navngitt ledende farmasiselskap, melder selskapet ifølge TDN Finans.

Samarbeidet, som ble innledet i september 2015, har blitt forlenget med seks måneder til slutten av 2017, opplyses det."

So, there might still be time for a potential extension in the coming 2 weeks?
Arkivert
Wannatri
31.12.2017 kl 15:46
756

Bedre sent enn aldri!

Jeg henger meg på denne tråden og takker for fantastiske bidrag fra generøse skribenter. Det er mange som bidrar til å løfte kvaliteten på trådene her på ulikt vis og med ulikt fokus, og spesielt Snøffelen, FiloD, E-mannen, Sørlendingen, Nextmove, og Liang sine bidrag har jeg kost meg stort med! Gleder meg til å lese gjennom når jeg ser trådstart fra dere..

Jeg har lært mye dette året, om regulatoriske prosesser, tålmodighet, kreft generelt, og PCIB-teknologi spesielt. Godt dokumenterte innlegg her på HO har vist vei til kunnskap slik at det har vært mulig og forsvarlig å gjøre egne vurderinger.

Det har vært et spennende år, og jeg håper som alle dere at 2018 blir et knallbra år for PCIB, både teknologisk og kursmessig.

Håper at vi alle ses på det nye forumet fra i morgen av.

GODT NYTT ÅR TIL ALLE PCIBere!
Arkivert
steinham
31.12.2017 kl 18:29
670

Ord blir fattige for å takke av de gode skribentene, men det ser det ikke ut til at vi PCIB-aksjonærer blir fattige.

Det er først og fremst Snøffelen og e-mannen som gjorde at jeg satset, og resten av gullrekka som Wannatri lister opp over er selvsagt også bidragsytere jeg setter stor pris på. Tusen takk til alle som bidrar med sin innsikt og også med konstruktive problemstillinger. De rene hauserne og baiserne kunne gjerne holdt seg i egne tråder.

Jeg håper jeg blir å finne igjen flere av dere med substans på forum i fremtiden. Selv er jeg fornøyd med å ha funnet PCIB-tråden på tekinvestor. Muligheten for å lime inn grafer og andre screengrabs der er en funksjon jeg liker, og det er gode bidragsytere der også.

En gang i fremtiden, når de store gevinstene er realisert, får vi samles, så dere som har gjort det mulig å finne gull blant gråstein kan få den hyllesten dere fortjener!
Arkivert
Studenten86
31.12.2017 kl 18:34
666

Ønsker takke PCIB miljøet her på HO, dere har hjulpet meg med oppgang på flere hundre tusen i året som har gått. Uten det høye nivået av mange skribenter her hadde jeg ikke tatt meg tid til å sette meg inn i caset.

Ønsker dere alle et fantastisk nytt år! Og husk gjerne på de som er alene, på barna og de som bor på sykehjem også i det nye året. =]
Arkivert
Slettet
31.12.2017 kl 18:38
660

Henger meg på her.
Det var takket være dere jeg kom meg inn dagen før den glade meldingen.
Tusen hjertelig takk.
Måtte dere alle bli styrtrike i 2018

GODT NYTT ÅR :-)
Arkivert
pyrrhos
31.12.2017 kl 19:44
620

Underskriver på det varmeste i din hilsen og ønsker alle konstruktive skribenter et riktig Godt Nytt År.
Arkivert
fabian2
31.12.2017 kl 22:10
561

Tiltredes til de grader ! Bøyer meg i støvet av hatten , takker ydmykt for alle --- fantastiske forklaringer...er utrolig takknemlig for at de kloke hoder gidder å dele med oss vanlige. Tør ikke fortelle hvor mye jeg har tjent på dette , men strax er jeg på topp 50 , og blir sittende der til Dovre faller. Takk og takk , og atter takk! Happy New Year!
Arkivert
Pingwin
31.12.2017 kl 23:10
499

Tidligere tradet jeg aksjer og tok gevinst når jeg hadde det. Nå tør jeg ikke selge en eneste aksje. Takk til Snøffelen som er i særklasse og alle de andre som fikk meg til fornuft. Sitt stille i PCIB. Vi må ikke glemme Hartvigsen som sprer eder og galle. Jeg liker det :)

Godt nyttår eller godt nytt år?

Ifølge Språkrådet blir "Nyttår" i stor grad forbundet med nyttårsaften. Så dersom du ønsker et "godt nytt år", ønsker du at 2018 skal bli et godt år.

Godt nytt år (2018).
Redigert 31.12.2017 kl 23:38 Arkivert
Arkivert Til toppen