Litt teknisk analyse. :)

run65
REC
27.12.2017 kl 12:01
598

Dette er en arkivert tråd!
En tilnærmet horisontal trend er brutt opp. En fortsatt sterk utvikling indikeres, og REC Silicon ASA har nå støtte ved eventuelle reaksjoner ned mot trendlinjene. Aksjen ga også kjøpssignal fra en rektangelformasjon ved bruddet opp gjennom motstanden ved 1.12 kroner. Videre oppgang til 1.38 kroner eller mer er signalisert. Aksjen har marginalt brutt ned gjennom støtten ved ca 1.33 kroner. Etablert brudd vil indikere videre nedgang. Volumet har tidligere vært høyt rundt kurstopper og lavt rundt kursbunner. Volumbalansen er også positiv, noe som styrker trendbruddet. RSI-kurven viser en stigende trend, noe som kan være et tidlig signal om innledning av en stigende trend også for kursen. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på middels lang sikt.
Anbefaling: Kjøp
Arkivert
Green4y
27.12.2017 kl 12:34
312

Run65, bra analyse. Dette kan du :-)

Tipper vi ender på laaaangt over 1,45 i dag.

Når jeg tenker tilbake på alle mine tidligere romjuls trader i REC - så tror jeg faktisk at jeg gjennom alle disse årene, fra vi var på mellom 3 til 4 kr og nedover - at jeg jeg noen gang har tapt på rec trading i romjula. Så dette er jo litt naturlov for min side.

Er opp snart 8% i dag på en 30 stk handler så langt.
Redigert 27.12.2017 kl 12:35 Arkivert
Arkivert Til toppen