"NANO - Tidenes sprik mellom ledelse og aksjonærer ?"

NanoVekter
NANO
13.11.2017 kl 14:34
6125

Dette er en arkivert tråd!
Er det andre en meg som reagerer på at det finnes et enormt sprik mellom hva ledelsen oppfatter og hva vi aksjonærer oppfatter?

Her er noe av ledelsens utsagn :

Dr. Arne Kolstad, MD commented: "The results we are presenting today are very encouraging and continue to highlight the potential of Betalutin® to provide a new treatment option for NHL patients"

Dr. Lisa Rojkjaer, MD Nordic Nanovector's Chief Medical Officer, commented: "These new data confirm the promising results for Betalutin®, including durable responses in a number of patients, which were presented earlier this year at the AACR meeting, and continue to demonstrate an encouraging clinical profile as a single agent for treating patients with relapsed NHL"

Jostein Dahle, Nordic Nanovector's Chief Scientific Officer, commented: "These preclinical results with Betalutin® in combination with rituximab are very encouraging and suggest that there is a strong synergistic effect against non-Hodgkin lymphoma tumours. Should this effect be confirmed in clinical studies, it would represent a very promising development and an important new dual immunotherapy approach for the treatment of NHL."

Dr. Arne Kolstad, MD commented: "Betalutin® continues to demonstrate a very promising clinical profile in relapsed NHL patients who have received numerous prior therapies, including those who have failed standard CD20-targeted chemo immunotherapy. The dataset in FL patients is particularly encouraging given this is the primary NHL population for which Betalutin® is being developed."

Dr. Lisa Rojkjaer, MD, Nordic Nanovector's Chief Medical Officer, added: "These updated results are very encouraging, underlining the potential of a single administration of Betalutin® for treatment of relapsed NHL. We look forward to following these patients and to reporting on longer term outcomes. Data continue to support the company's strategy in Betalutin®'s development and the intent to initiate our pivotal Phase 2 PARADIGME study, in the second half of 2017."

Luigi Costa, Chief Executive Officer of Nordic Nanovector, added: "We are very excited with these results, which support the strategy course we undertook when
we decided to explore alternative dosing regimens. These data strengthen our confidence in the potential of Betalutin® to be an attractive therapeutic option with the convenience of being a one-time treatment.

På den andre siden så selger aksjonærene og det er generelt en pessimisme på forumet.

Spørsmålet er, hvem har rett? Og vil virkelig prestisje leger uttale seg positivt om en medisin dersom den egentlig ikke er så "promising" ?
Arkivert
FreeHeal
13.11.2017 kl 14:43
3890

Når markedet er overvekt av selvprofitien med Teknisk analyse en fundementalister så skjer dette. Trodde "alle" viste det nå.

Jeg velger å stole på ledelsen, til det motsatte er bevist.

PS: RHL i media er mest opptatt av å snakke om Kombostudiene er monobehandling av Betalutin. Dette er en liten pekepinne på hva den EGENTLIGE strategien er. Linje 3 er bare et verktøy og Way Point til den behandlingsformen.
Arkivert
Londonmannen
13.11.2017 kl 14:50
3838

Joda, spriket er tildels synes som voldsomt. Samtidig så vet jeg ikke om alle aksjonærer tilhører en homogen gruppe og at alle bidrar
til nedsalget. Personlig tror jeg at den største gruppen er på linje med ledelsen og følgelig forholder seg i ro eller sågar kjøper fra dem som velger å lette på sin posisjon.

Men kjøpsinteressen er tydeligvis ikke stor nok. Noe som tyder på at det i markedet generelt er en skepsis/minimal interesse for NANO. Men det kan skyldes flere faktorer.

Men jeg tror at hovedårsaken er

- farmasi er ansett å være høyrisiko på OSE
- majoriteten av aktørene på OSE skjønner seg ikke på medisinaksjer
- ledelsen i NANO har vært tilbakeholdne med informasjon samtidig som den informasjonen som er sluppet virker uklar.
- effektdatene som ble sluppet for 20/100 doseringen var isolert sett skuffende. Og dersom du som aktør skal kunne skjønne dybden i det som kom må du forstå at de var basert på et svært lite antall pasienter. Dersom du ikke kan lese meldingen med en smule innsikt, så vil nødvendigvis dommen bli svært negativ.

Så får vi vente og se om det inntrykket som synes å ha befestet seg i markedet vedvarer etter CMD og ASH er lagt bak oss.

Ha en fin fin mandag.
Arkivert
NanoVekter
13.11.2017 kl 14:55
3775

En annen ting jeg legger merke til er at top 50 øker og en god del av mindre aksjonærer sitter stille i båten.

Selv kan jeg ikke forstå hvem som vil selge nå. Mest sannsynlig selger de med tap. Lite trolig at de som kjøpte på 40,- og oppover til 60,- selger i dag, 2 uker før en potensiell atom bombe.
Arkivert
uredd1
13.11.2017 kl 14:58
3749

Man kan vel konkludere med at mine tidlige påstander om at 15/40 er en meget bra dose som bør foretrekkes.
Man kan videre konkludere med at jeg har hatt rett hele tiden i at ledelsen i Nano er elendige på kommunikasjon.
Videre kan vi konkludere med at hausserne som alltid skjeller ut Uredd1 for hans nøkternhet, klokskap og framtidssyn har gått inn i bomberommet. Som vanlig har Uredd1 rett.

Vi er i rett under 100 kr til nyttår, så slapp av.
Arkivert
TeeJet
13.11.2017 kl 14:58
3731

Optimisterne må være short.

Aktien den falder og falder og de bliver mere og mere optimistiske.....
Arkivert
n4479556
13.11.2017 kl 14:59
3716

Det kan være derfor kursen virker å bli "jobbet" ned i påvente av nyheter.
Arkivert
NanoVekter
13.11.2017 kl 15:02
3690

100,- kroner til nyttår, med 2 doser i PARADIGME ... !

130,- for ett år siden, og da mer usikkerhet ... !
Arkivert
uredd1
13.11.2017 kl 15:06
3652

Nano vekter:

Det er fordi vi har en ledelse som ikke klarer å synliggjøre verdiene i Nano.

Så enkelt. Med en skikkelig informasjonsdirektør ville kursen vært i langt over 100 i dag.
Arkivert
heilo888
13.11.2017 kl 15:14
3558

Londonmannen nå håpe æ inderlig at ikke du også er i ferd melde deg inn i de "utålmodiges klubb"

Du sier 2019 for Nano æ sier 2020, for etter 34 år i aksjemarkedet vet æ med sikkerhet ting alltid TTT, og ofte mer enn du er istand til å analysere dæ fram til! Men lykke til med Nano, og ikke minst med ditt Brann!

Har vel personlig for øyeblikket noe mer tro på Nano enn Brann på 2 års sikt, he,he!
Arkivert
Kappa3278
13.11.2017 kl 15:16
3521

Går unna nå, ned 4%, helt utrolig hvordan denne rævkjøres.
Tror vi se 6 tallet om ikke lenge..
Arkivert
SafeInvest
13.11.2017 kl 15:17
3504

Jaja, dritten er i krakkmodus. Blir ikke overrasket om vi skal se 50-tallet før det snur igjen.
Arkivert
uredd1
13.11.2017 kl 15:17
3516

Nano Vekter:
2 doser i PARADIGME er ingen fordel. Det koster mer penger og tar lenger tid.

Slik jeg ser det, så er det at de kjører 20/100 dosen videre kun et forsøk på å redde ansikt med at det kom en unødvendig utsettelse av å ta Betalutin ut i markedet. Det kostet oss mange penger.

Det kalles "De to tapte år"
Arkivert
Londonmannen
13.11.2017 kl 15:20
3483

heilo888
De kan spøke de min gode trønder.

Neida, jeg har tålmodighet. Har sagt 2019 og det tror jeg på. Mye vil være avklart innen den tid og jeg er rimelig sikker på at vi på det tidspunktet vil se en ganske annen kurs enn nå for tiden. Og hvem har sagt at jeg skal selge i 2019?

Forøvrig er jeg enig med deg mhp sammenligningen Brann og NANO. Det er dessverre bare slik det er. Jeg tror nok faren for at jeg sitter uten partoutkort på Brann stadion i 2020 er langt større enn at jeg sitter uten NANO aksjer.
Arkivert
SafeInvest
13.11.2017 kl 15:23
3432

Det er synd å si det, men akkurat nå er tilliten til selskapet på et bunnpunkt. Om vi ikke snakket to tapte år, så ihvertfall et tapt år. Siden i fjor har det ikke vært utvikling i selskapet, aksjekursen bærer preg av.

I dag kommer kursen garantert til å slutte på 60 tallet.
Redigert 13.11.2017 kl 15:24 Arkivert
trader1988
13.11.2017 kl 15:26
3381

Sånn går det med en CEO som ikke bryr seg om kursen mao selskapets aksjonærer... Hva er det egentlig Costa får 8mill i året for?
Arkivert
Docs
13.11.2017 kl 15:30
3324

Nå skal jeg komme med en vill gjetning basert på egen erfaring i denne aksjen det siste året:

POFF! Plutselig er vi tilbake på 80 tallet. Ingen skjønner hvorfor, teoriene er mange og stemningen generelt god.
Arkivert
SafeInvest
13.11.2017 kl 15:32
3282

Har mine tvil, selv haussekorpset og baissekorpset har for forlatt skuten virker det som. Det kan tyde på sterk avtagende interesse for selskapet.
Arkivert
uredd1
13.11.2017 kl 15:37
3250

Londonmannen, Merlin og Tixis:

Hva tenker dere om "de to tapte år"?
Dere er jo blant de som har hausset aksjen mot alt for store forventninger og som kan være en av årsakene til det skuffelsesrallyet vi opplever nå. Det er viktig å være balansert...
Arkivert
Docs
13.11.2017 kl 15:39
3205

Ikke veit jeg. Jeg synes det virker som en styrt utvikling. Hvorfor skulle alle plutselig miste interessen for selskapet nå?
Er det ikke rimelig sikkert at vi får en forventingsrally like rundt hjørnet?

Arkivert
uredd1
13.11.2017 kl 15:40
3219

Nå synes jeg at dere tre hausserne skal gå inn med et støttekjøp på 1 mill hver. Det vil vise seg å bli en god investering.

Det samme bør jo selvfølgelig ledelsen gjøre!!
Redigert 13.11.2017 kl 15:42 Arkivert
Daywalker
13.11.2017 kl 15:41
3184

Nå må dere slutte før dere havner på medikamenter. Costa er en godgutt :)
Arkivert
Nocturne
13.11.2017 kl 15:43
3176

Dette er bare en test. For å sjekke om dere er sterke i troen. Nano prøver dere. De svake vil bli ristet ut og smake smerten av sin feilvalg. De sterke vil overleve og høste fruktene av sin tro. Amen.
Arkivert
uredd1
13.11.2017 kl 15:47
3133

Uredd1 er i alle fall tøff nok til å kjøpe i disse dager. Han sitter ikke i bomberommet med nisselua ned over øynene og med ost i ørene.... -)

Redigert 13.11.2017 kl 15:51 Arkivert
uredd1
13.11.2017 kl 15:53
3058

Nocturne:

Hva er formålet med et Nano "prøver dere"?

Er du blitt helt tullete og tror at det er en strategi? Makan til vrøvl....
Arkivert
FreeHeal
13.11.2017 kl 15:56
3009

Steik for en suppe gjeng!

Ikke mange dager til Q3, CMD og ASH. Samtidig er dere drittlei av at det ikke kommer nyheter.

Om 15 desember passeres og fortsatt mangel på nyheter, da skal jeg være enig med dere. Men seriøst!!!!!!

Slapp no for faen av og ikke oppfør dere som noen fritt unger om morgenen den 24 desember.

Børs idioter kaller vi oppførselen deres nå!
Arkivert
tona
13.11.2017 kl 16:01
2945

Det "korter ventetiden og demper angsten" når ens portefølje i Nano pr. nå har gitt mer enn firegangen. Mange "småaksjonærer" som gikk inn i Nano etter forrige emisjon er kanskje ikke så små lenger, men de er sterke i troen. En god del grunnet Algeta-som sørget for at de ble millionærer, eller fortvilte utålmodige algeta-eiere som solgte så altfor tidlig. Disse "små"lykkejegerne-og det er mange av dem- lærte en lekse, kjøpte Nano på skikkelig billigsalg i troen på at Roy klarte å gjenta suksessen, og var innstilt på å vente helt til slutt.. Risk, og ekspertuttalelser biter ikke på de som spiller lotto, og enda mindre når det for endel nærmest var som å "støtte kreftsaken".
Arkivert
FreeHeal
13.11.2017 kl 16:01
2964

Uredd1:

Og til deg så må jeg bare si. Ta en valium og vent til endelig konklusjon om de "tapte år".

Dessuten er det teknisk bare et halvt år, siden Arm1 fase 2 ble avsluttet i sommer 2017!

Så nok en gang, ikke glem å ta Alzheimers pillene)
Arkivert
uredd1
13.11.2017 kl 16:07
2921

FreeHeal:

Går du ikke litt langt nå? Er du ikke litt stygg?
Arkivert
Realist 1
13.11.2017 kl 16:08
2885

Alle som ikke tror på ledelsen bør selge og så holde kjeft.
Selv tror jeg fullt og fast.
Og det ble 1000 nye i dag, faktisk 1000 nye for omtrent hver krone vi har falt siden 80.
Dårlig deal så langt, men det kan raskt endre seg.
Arkivert
Makraka
13.11.2017 kl 16:09
2879

Vi er on track og aksjen er betydelig derisket i løpet av inneværende år. I mine øyne har aksjen aldri vært billigere. Folk/investorer har en tendens til å løpe etter dyre aksjer og slenge fra seg billige aksjer. Vi så det i fjor høst. Med en gang aksjen begynte å gå hang folk seg på. Til og med media og sjefsstrategene snakket om Nano. Nå er caset mye bedre og mindre risk involvert, men folk løper vekk. Jeg skjønner det ikke. Jeg har ingen problemer med å akseptere at folk selger, men jeg sitter long, og jeg sitter til BP kaster meg ut.
Arkivert
Daywalker
2875

Uredd1 er en tullebukk. Med hundretusenvis av aksjer som han ikke helt husker når han kjøpte. At han kjøper mer i dag tyder på at han har mer enn bare kaffegrut mellom ørene.

Arkivert
Londonmannen
2887

redd1
Hva stresser du etter? Vi skriver november 2017 og alt er on track. Relax man! Dont worry, be happy
Arkivert
Topofthehill
13.11.2017 kl 16:11
2861

On 22 December 2016, Marco Renoldi, the Chief Operating Officer of Nordic
Nanovector ASA (the "Company"), purchased 4000 shares in the Company at a price
of NOK 93.40 per share. Following this transaction, Marco Renoldi owns 74,000
shares in the Company and holds 368,137 options.
Arkivert
solb
13.11.2017 kl 16:14
2853

Ja, vi ser at ledelsen har åpenbart har trua. Og vi andre kanskje lar være nå på 71-72. Jeg gremmes.
Arkivert
Makraka
13.11.2017 kl 16:25
2785

Som et supplement til mitt innlegg over. Jeg har som nevnt før vært stolt aksjonær helt siden 2013. Jeg gikk inn med et langsiktig perspektiv. Det har vært en lang berg og dalbane tur. Jeg er livredd berg og dalbaner, men jeg har aldri vært bekymret ett sekund de gangene NANO kursen har stupt. Jeg er er overbevist om at fallet vi har sett det siste året skyldes 3 ting: Utålmodige investorer, belånte aksjonærer og ikke minst storkapitalen som leker seg litt og som jeg tror har en agenda. Jeg maner til tålmodighet. Dette går veien.
Arkivert
bel68
13.11.2017 kl 16:29
2746

Fan det patetisk at dem får holde på slik kl 16,19,33 solgt 2 stk nano aksje 7115 manipulert kursen og bingo børsen er alt lov ...
Arkivert
TeeJet
13.11.2017 kl 16:34
2707

Ses vi på kurs 50,- pr. 1/1-2018?
Eller er det for optimistisk?

Tipper på tirsdag den 22/11-2017 går kursen op for at dratte sindsygt ned, kjanske helt ned til 45,- intraday?

Hiv-ohøj
Arkivert
Daywalker
13.11.2017 kl 16:37
2687

100% enig med Makraka, tenker akkurat i samme baner. At noen får angstanfall og paranoia kan jo være forståelig, blir bare litt vel mye syting og misnøye enkelte ganger. At enkelte selger når de burde kjøpe får være opp til dem.
Arkivert
FreeHeal
13.11.2017 kl 16:58
2583

Uredd1:

Sorry, ble bare revet med i min frustrasjon.

Blir bare møkk lei denne sutringen om ledelsen og info tørke så tett opp til vi får svarene.

Skjønner?
Arkivert
uredd1
13.11.2017 kl 17:24
2496

FreeHeal:
Den er grei.

Jeg sutrer ikke fordi om jeg har meninger om Nanos ledelse. Og jeg kjøper altså i disse dager...
Arkivert
rockpus
13.11.2017 kl 18:08
2312

Ser ingen grunn til ikke å stole på ledelsen sin optimisme. At de ikke har hatt hastverk med å synliggjøre verdiene i selskapet, tyder på at de for tiden ikke har fokus på ny emisjon. I fjor høst var situasjonen motsatt og vi ble nesten overforet med informasjon. Det endte med en stor emisjon, (selvsagt til beste for både selskap og aksjonærer).
Hva i all verden skulle selskapet nå ha å tjene på å misslede markedet med positive utsagn, for så å komme med dårlig nytt noen uker etterpå?? Det ville jo bare ødelagt nødvendig tillit i både faglige og markedsrelaterte kretser!

For min del så oppleves disse dager som om jeg kjenner riktig lottorekke på forhånd, men likevel ikke klarer å skaffe midler til å levere den inn. Min kasse er nemlig tom, og det mest irriterende er at jeg ikke ventet litt lenger med siste kjøp!
Arkivert
uredd1
13.11.2017 kl 18:14
2293

ockpus:
Mener du at ledelsen informerte klart og tydelig inn mot Lugano? Skapte de forventninger? Ble de innfridd
Arkivert
TeeJet
13.11.2017 kl 18:18
2263

Rockpus 18:08

Så du mener ser skal komme dårlige nyheder inden for kort tid her?
Arkivert
Nocturne
13.11.2017 kl 18:19
2274

Innlegg av: uredd1 (13.11.17 15:53 ), lest 768 ganger
Ticker: NANO
RE^1: NANO - Tidenes sprik mellom ledelse og aksjonærer ?
Nocturne:

Hva er formålet med et Nano "prøver dere"?
— - - - -

Nanos veier er uransaklige. Enten tror man, eller så tror man ikke. De ikke-troende vil bli straffet. Nano tester nå hvor sterk du er i troen. Jeg tror. #InCostaIThrust - Amen.
Arkivert
rockpus
13.11.2017 kl 18:21
2261

uredd1:

Hele dette året har ledelsen vært tydelig preget av at de har fokusert mer på det medisinske og i mindre grad på aksjonærene. Jeg oppfatter at selskapet har god grunn til å være fornøyd med sin fremgang, samtidig som jeg også innser at vi aksjonærer har blitt dårligere informert enn det vi ble i forkant av emisjonen.
Poenget mitt er dog at før eller siden forenes aksjonærer og forskere i felles jubel -)
Arkivert
Fru.Pedersen
13.11.2017 kl 18:25
2271

Er en del av en langsiktig strategi dette.
Først presenterer man "alle". Deretter alle i Arm1. Deretter alle med FL (Lugano). Nå sist fikk vi alle med FL i Arm1 med dose 15/40.

Safety har også blitt mer spesifikk.

På ASH vil vi få det enda mer spesifikt.
Kanskje også data på tidslinje injeksjon-oppnådd ORR og CR for de forskjellige dosene.

Og ikke mist modnet data fra 20/100 fase II og fullstendige tall fra 15/40.

Vi bør også snart få høre fra SRC om doseøkning i DLBCL.

Info om oppstart 1 og 2FL vil garantert komme på CMD.
Arkivert
uredd1
13.11.2017 kl 18:45
2168

Her mistenker jeg enkelte skribenter for å fullstendig ha gått fra forstanden.
Arkivert
Ogranac
13.11.2017 kl 18:52
2124

Der er jeg enig Uredd 1.

Spørsmålet er hvem?

Makan te syting er det lenge siden man ha hørt, det har blitt så gale at man må unnskylde seg for å være investert i Nano.

Det er bare å selge om man ikke har troen,
Så enkelt.
Arkivert
Wannatri
13.11.2017 kl 19:29
2064

Hadde egentlig tenkt å skrive noe om at jeg ikke er veldig bekymret, at jeg sover godt selv om NANO-investeringen er i rødt, at ledelsen sier at NANO er "on track", at ingenting tyder på noe annet enn at Betalutin kommer på markedet osv.

Dette er imidlertid formulert så godt så mange ganger før av dyktige skribenter, både fruer, trollmenn og andre menn, samt en hel del andre gode skribenter (takk for alle med innsikt som deler), at det lar jeg være. Jeg leser heller litt mer, og søker litt kunnskap der den finnes.

Og så kopierer jeg Andersiverden sitt fantastiske motto:
"Heng i masta, goddamnit"
Arkivert
uredd1
13.11.2017 kl 19:29
2082

Ogranac:

Jeg forstår at du ikke mener meg, siden jeg kjøper i disse dager.... -)

Tror ikke hverken hausserne eller ledelsen gjør det.
Arkivert
Arkivert Til toppen