KOMP, MONO, NOFI, INSTA - beste lodd for 2017? (del 13)

Klinkekulå
NOFI
06.08.2017 kl 11:59
8298

Dette er en arkivert tråd!
ny tråd..

har ikke så mye å tilføre selv utenom noen nyttige datoer:

(korrigert)

tirsdag 8. august:

- MyBank

torsdag 10. august:

- Instabank

tirsdag 15. august:

- Bank Norwegian

- EasyBank

onsdag 16. august:

- Komplett Bank

- Monobank
Redigert 07.08.2017 kl 21:28 Arkivert
AksjeInvest
06.08.2017 kl 12:43
5397

yBank har blitt flyttet frem til 8. Au
Arkivert
Mono123
06.08.2017 kl 17:20
5312

Julitallene på similarweb.com er ute! Kjør debatt!
Arkivert
Klinkekulå
06.08.2017 kl 17:34
5299

vi kan kikke litt hvordan interressen er på nettet..

for KOMP:

https://www.similarweb.com/website/komplettbank.no?competitors=komplettbank.fi#

for NOFI:

https://www.similarweb.com/website/banknorwegian.no?competitors=banknorwegian.fi#

og

https://www.similarweb.com/website/banknorwegian.se?competitors=banknorwegian.dk#

for mono bank:

https://www.similarweb.com/website/monobank.no?competitors=monobank.fi#

for Instabank:

https://www.similarweb.com/website/instabank.no

og nystartede Mybank:

https://www.similarweb.com/website/mybank.no
Arkivert
Mono123
06.08.2017 kl 17:39
5284

Litt skuffet over Finland-tallene til komp. Ellers er det generelt godt trøkk over hele linjen. Synes tallene hos monobank også er veldig lave.
Arkivert
Klinkekulå
06.08.2017 kl 17:48
5278

det vises litt forskjelligt,-vet ikke hvor mye man kan stole på disse web greiene..

http://www.alexa.com/siteinfo/komplettbank.no
Arkivert
AksjeInvest
06.08.2017 kl 22:02
5207

Litt kult å se at Finland besøket til Mono er nesten dobbelt så høyt som Norge divisjonen.
Arkivert
AksjeInvest
06.08.2017 kl 22:39
5175

Ser at Instabank kjører ny kampanje nå. Sponsor på NRK under fridretts VM. Tidligere kampanjer har gitt god uttelling. Instabank som merkenavn bør være kjent etter hvert.
Arkivert
Slettet
06.08.2017 kl 23:03
5128

Sakset fra E24

Finans i front
Denne sommeren leverte DNB et sterkt kvartalsresultat som slo forventning til analytikerne. Det er ifølge Hauglund typisk for næringen.

– Finanssektoren utpeker seg som en veldig sterk næring i vekst. Den har prestert bedre enn de fleste andre næringer, sier Hauglund.

Hauglund trekker frem to kandidater som spesielt interessante.

– Jeg er mest positiv til Bank Norwegian og inkassobyrået B2 Holding til høsten. Det er god fart i det markedet, sir Hauglund.

Mvh Pilkasteren :-):-):-)
Arkivert
tickerlover
07.08.2017 kl 08:53
5046

Similarweb trafikktall viser bare en del av bildet og leverandøren fanger nok ikke alle data.
Men tallene gir likevel en indikator for et gitt selskap i et gitt marked over tid.

Jeg har derfor sett på nisjebanken i de ulike markedene.

banknorwegian.no - trend opp, overraskende bra siden NOFI har kuttet ut salg via agenter, juli er også bra
banknorwegian.fi - trend opp, NOFI har faktisk samme trafikk i fi og no i juni!, juli kan være sesongdipp, KOMP er også ned i fi i juli
banknorwegian.se - trend ned, forventet siden NOFI varslet at de ville ta ned veksten i Sverige
banknorwegian.dk - trend ned, forventet siden NOFI varslet at de ville ta ned veksten i Danmark
Kommentar: tror på rekord utlån i Norge/Finland, reduserte markedskostander, økt kvalitet på engasjementene, bekrefter stålkontroll i selskapet

komplettbank.no - trend opp, trafikk 30-40% opp
komplettbank.fi - trend opp, tydelig mai-kampanje, juli nedgang kan være sesongdipp
Kommentar: tror på rekord utlån i Norge/Finland, økte markedskostnader, bekrefter kontrollert vekst

monobank.no - trend ned, tydelig mai-kampanje, har mindre trafikk enn NOFI/KOMP/INSTA, bekrefter vel snitt på færre og større engasjement
monobank.fi - trend opp, tydelig juli-kampanje, kildene viser at dette er betalt trafikk
Kommentar: tror Finland oppstart er spennende, markedskroner ble flyttet fra Norge til Finland i sommer?

instabank.no - trend opp, har trafikk på nivå med KOMP, langt over MONO/EASY
Kommentar: tror INSTA kjører på, økte markedskostnader, spent på hvordan trafikken konverterer til lån i Q3

easybank.no - trend opp, men har lite trafikk, mye mindre trafikk enn NOFI/KOMP/INSTA

mybank.no - for lite trafikk til å se trend, MYBANK satser 100% på agenter og da blir det jo mindre trafikk
Redigert 07.08.2017 kl 08:55 Arkivert
Lynch
07.08.2017 kl 09:36
5019

Når du ser på trafikk så må du ta i betraktning "bounce raten". Instabank har like mye trafikk som KOMP, men Bounce Raten er 2x.

Dette skyldes at Instabank er ganske bred i markedsføringen, og har MYE lavere konvertering enn det komplett.no har (som er en av de best på konvertering).
Arkivert
tickerlover
07.08.2017 kl 10:03
4957

Lynch,

Enig i det. Mener bare det er et godt utgangspunkt for INSTA for å høyne konverteringsgraden og øke utlån.
Arkivert
AksjeInvest
07.08.2017 kl 10:04
4965

Med lavere rente, så velger vel muligens flere Insta fremfor Komp (ved lik trafikk).
Arkivert
KSS!
07.08.2017 kl 10:16
4943

Aksjeinvest: Du skriver på den andre tråden "Litt rart at du er inne i selskaper om du ikke er helt sikre på dem? Virker å være litt motsetning for meg".

Jeg tror dette kan forklares med at vi har litt forskjellige måter å vurdere selskaper på. Der jeg nok har en mer kritisk tilnærming og kanskje noen flere egne beregninger, spesielt når jeg sammenligner de forskjellige selskapene. Men jeg kjenner ikke til dine beregninger og vurderinger som ligger bak kjøp, så jeg lar dette ligge.

Det er ikke slik at jeg ikke tror at det vil være en positiv kursutvikling i Easy, Mono og Insta fremover. Det er mer det at jeg tror Komplett Bank i ett evig perspektiv vil ha en mer positiv kursutvikling. Dette siden vi foreløbig ser en klar tendens til at de mindre og nye bankene ikke vil klare å skape like bra bunnlinje per utlånte krone som Komplett Bank gjør. Og bunnlinjen vil over tid ha veldig mye å si på kursutviklingen.

Men den største forskjellen på Komplett Bank og de andre nye bankene er ikke potensialet for kursoppgang, men risikoen. Jeg vurderer at Komplett Bank har en mye lavere risiko siden de allerede har en bunnlinje som forsvarer kursen og fordi de har klart å vise at utlånene vises igjen på bunnlinjen.

Det at jeg vurderer mine posisjoner i Easybank og Monobank tror jeg at jeg har skreve her inne tidligere også.

En av grunnene til at jeg fortsatt sitter i Easybank er at de scorer best på flere av mine beregninger blant de mindre nye bankene. En annen årsak er at jeg liker å sitte i en bank som har som målsetning av å oppnå lønnsom drift fremfor å satse i nye markeder før de har etablert en tilstrekkelig bunnlinje (underforstått har jeg en begrenset begeistring for at Mono og Insta satser i Finland før veksten i Norge kan finansieres over driften). Jeg har derfor bestemt at jeg vil avvente 1-2 kvartalsrapporter til før jeg eventuelt kaster kortene.

Monobank har jeg vært mye nærmere å kaste kortene i. En av grunnene til at jeg ikke har flyttet pengene over i Komplett Bank er at kursen i Komplett styrket seg akkurat når jeg hadde planlagt dette. Da ble det litt enklere å bli sittende litt til. Selv om jeg har en begrenset begeistring for satsingen i Finland så betyr ikke dette at det ikke kan være spennende å sitte litt til å se hva de får til der. Generelt skjer det mye spennende i Monobank, usikkerheten min knytter seg i hovedsak til hva de klarer å få til på bunnlinjen.
Redigert 07.08.2017 kl 10:20 Arkivert
AksjeInvest
07.08.2017 kl 11:28
4889

Monobank består av gamle Skandiabanken travere som bygget de sten på sten. Så hvis det er en ting jeg er sikker på, så er det at Monobank ikke vil være den mest risikable av nisjebanken fremover om de følger samme strategi. Noe de har uttalt er målet i utgangspunktet. Jeg personlig syns de burde kjørt på med enda hurtigere vekst, men de ønsker å ha kontrollert vekst er uttalt.
Arkivert
tickerlover
07.08.2017 kl 14:55
4786

Det er en del som leker med multipler mellom NAS og NOFI.

Det er jo hyggelig at spin-off's vokser seg store, men det betyr ikke at opprinnelses-selskapet plutselig har problemer.
Det er jo åpenbart at flyselskap og forbruksbanker har ulike vekstkurver og lever separate liv.

Jeg klarer faktisk ikke å se problemet med at flyselskapet var smarte og startet en forbruksbank som går fantastisk bra. At banken blir mer verdt enn flyselskapet er jo bare bra. 20% eierskap av størst mulig bankverdi vil alltid være bra for flyselskapet.

Lojalitetsprogrammet til American Airways ble også mer verdt enn sitt flyselskap... :-)
Arkivert
Klinkekulå
07.08.2017 kl 21:30
4691

ankene er i hvertfall i det rette segment med denne lave rentebanen vi har i disse tider,-dette blir det fortjeneste av,og med god margin!

https://bors.e24.no/#!/instrument/NIBOR3M.NIBO
Redigert 07.08.2017 kl 21:31 Arkivert
AksjeInvest
07.08.2017 kl 21:36
4675

Nibor er veldig lav for tiden. Mestparten hentes inn fra innskudd på kundene, så nibor påvirker ikke så mye som på en vanlig sparebank. De får mest utslag på dette.
Arkivert
Klinkekulå
07.08.2017 kl 22:32
4629

det er en ting jeg har lurt på med å bruke depositumet fra kunder,-er det tillatt for bankene å bruke av dette fra dag 1,eller er det ingen reguleringer knyttet til banksikringsfondet eller noe som bankene bør etterleve?
Arkivert
7daytheory
08.08.2017 kl 08:22
4555

AI: Nibor vil langt på vei være toneangivende for rentenivået generelt i bankene, og vil således være vesentlig for nisjebankene også. Nesten mer enn de andre. Lav Nibor = lave innskuddsrenter = skyhøy margin på forbrukslån.

Klink: Det er ingen tidsbegrensning før man kan låne ut kunders innskudd.
Dette går innunder kapitalkravene, og det regnes som tilstrekkelig dekning for fundingen.
Det ville være umulig i dagens flyktige marked å skulle periodisere kundenes innskudd på den måten. Da med tanke på hvor lite trofaste kundene (heldigvis) er i dette segmentet.

Arkivert
Moribund
08.08.2017 kl 08:25
4542

Aner litt negativitet i chartet på NOFI nå, og ser at Investtech har nedgradert. DNB har tatt den ut av porteføljen.

Må vurdere å tighte opp stoplossen nå tror jeg.
Arkivert
Slettet
08.08.2017 kl 08:47
4522

Denne kom fra DNB i går på HO

7. august 2017 - 10:11
Lest av
9647
Denne uken velger tallknuserne i DNB Markets å kvitte seg med B2 Holding. (Oppdatert)

Inn i ukeporteføljen kommer Golden Ocean og Axactor.

Det betyr at DNB-porteføljen nå består av følgende aksjer:

Axactor
Bakkafrost
Golden Ocean
Stolt-Nielsen
Salmar
Skandiabanken
Statoil
Norwegian Finans Holding

Har de forandret denne ?

Investtech i går :
Svak kjøpskandidat -Kort sikt, 7. aug 2017
Analyseforklaring

Norwegian Finans Holding ASA har brutt ned gjennom gulvet i en stigende trendkanal. Dette indikerer i første omgang svakere stigningstakt, eller innledning av en mer horisontal utvikling. Aksjen har støtte ved ca 76.00 kroner. RSI er overkjøpt. Aksjen kan likevel gjerne stige videre, og vi bør se en nedgang i RSI-kurven før dette brukes som et salgssignal. Aksjen anses samlet sett teknisk svakt positiv på kort sikt.

Mellomlang sikt er nå ned fra svak kjøp til Watch lang sikt er nå selg .

Så ser det ut som at Guri datter til Kjos solgt 150.000 aksjer i følge aksjonæroversikt jeg fant sist uke.
Formueskatt ??

Tja legger også ved denne, skal vel noe til å øke lønnsomheten i Nofi :-):-):-)

http://blogg.bisnode.no/økt-lønnsomhet-med-kvinnelige-toppledere

Mvh Pilkasteren :-):-):-)
Arkivert
AksjeInvest
08.08.2017 kl 08:50
4522

Alle forbruksbankene har 100% innskuddsdekning eller mer mer av de små. Nofi og Komp er det en stund siden jeg har sjekket. Men "innlånskostnaden" deres ligger da på innskuddsrenten på 1,75 - 2%. Nibor påvirker disse veldig lite fordi de ikke trenger ekstra innskuddsmidler når det allerede er fylt opp. Bare tilleggs obligasjonslån som noen sper på med.

Sparebanker som har boliglån, har ofte kanskje bare 50-60% innskuddsdekning via kundenes kontoer, og resten må lånes i markedet hvor utlandet og nibor har stor betydning, mer enn nisjebankene.
Redigert 08.08.2017 kl 08:51 Arkivert
Moribund
08.08.2017 kl 08:54
4508

Du har rett om DNB. Jeg kom i skade for å lese et innlegg fra "Skipssjefen" i en AXA-tråd, hvor det står at NOFI gikk ut og ble erstattet med GOGL og AXA. Det var B2 som røk ut, ikke NOFI. Du har rett.

Investtech hadde vel kjøpsanbefaling på kort sikt, og svak kjøp på mellomsikt. Nå er dette svak kjøp og watch. Det er en "nedgradering". NOFI var tidligere (da jeg gjorde inngang) en klarere trendaksje. Nå er dette bildet mer ruglete.
Arkivert
Haraldmann
08.08.2017 kl 09:17
4467

DNB sa først at de tok Nofi ut av porteføljen i "aksjemarkedet i dag" rapporten. De har tydeligvis redigert dette i ettertid. For jeg og leste at nofi var tatt ut.
Arkivert
Haraldmann
08.08.2017 kl 09:18
4461

Skulle det ikke vært noen Mybank tall ute nå?
Arkivert
Moribund
08.08.2017 kl 09:19
4455

Akkurat. Må si jeg tolket en del av nedsidevolatiliteten i går som et resultat av at den røk ut.

Så vi får se hva som skjer idag. For meg vil flere dager med sidelengs være et salgssignal, så det blir spennende å se om det blir litt oppadstigende momentum idag.
Arkivert
toredol
08.08.2017 kl 09:38
4433

Ser det står den 9. på nettsiden til mybank, så kommer vel i morgen.
Arkivert
AksjeInvest
08.08.2017 kl 11:55
4378

all i dag, tipper etter stengetid. Presentasjonen holdes i morgen
Arkivert
7daytheory
08.08.2017 kl 12:58
4330

AI: Du misforstår poenget her.
Nibor spiller en stor, om enn indirekte, rolle i prissettingen av innskuddsrenten.

Er pengemarkedsrenten lav, vil boliglånsrenten være lav, noe som også fremtvinger en lav innskuddsrente.
Det handler ikke om rekruttering av nye kunder eller tilførsel av ytterligere funding.
Noe forenklet kan man si at så lenge Nibor er lav, så vil differansen mellom innskuddsrente og utlånsrente for de kjære nisjebankene våre være meget hyggelige lesning.
Gitt at man ikke priser seg så lavt som Insta og Mono i sin jakt på vekst da )

(Sagt med glimt i øyet, da jeg stadig er aksjonær i begge de to sistnevnte bankene)
Arkivert
AksjeInvest
08.08.2017 kl 14:33
4288

Ser poenget ditt! :)

Men i virkeligheten har det gått motsatt en liten stund nå. Konkurransebildet påvirker mer. Renten hos nisjebankene har blitt satt opp ca. 0,20% totalt, men nibor har falt ca. 0,30%. Men langsiktig, så skjønner jeg godt poenget. Den sammen med konkurransebildet påvirker. Akkurat nå for tiden, så betyr nibor minst av disse to.

Nisjebankene setter også opp innskuddsrenten om utlån er sterkere enn ventet for å beholde 100% innskuddsdekning (øke volum på innskudd ved å forhøye renten)
Redigert 08.08.2017 kl 14:34 Arkivert
Klinkekulå
08.08.2017 kl 17:55
4201

Noen er blitt lurt..kvartalfremleggelsen "Q2" for Mybank er imorgen.

Her finner du en oversikt over når MyBank ASA publiserer sine regnskaper.

2. kv. 2017 – 9. august 2017
3. kv. 2017 – 18. oktober 2017
4. kv. 2017 – 7. februar 2018 (forventet)
Årsrapport 2017 – 14. mars 2018 (forventet)
Arkivert
Mono123
08.08.2017 kl 18:22
4181

Nei, melding fra 4.aug sier MyBank ASA publiserer sin kvartalsrapport for 2. kvartal 2017 den 8. august 2017. Presentasjon avholdes den 9. august kl 1300 ved kontorene til Beringer Finance på Grundingen 2 (Verkstedhallen).
Arkivert
Klinkekulå
08.08.2017 kl 18:54
4154

Komplett har uttrykt at de vil bli nordens Amazon.com.

komplett.no har de,kopiert Kjos sin bank NOFI og nå begynner det spennende betalingssystemet å ta form..

som Amazon gjør?

http://www.hegnar.no/Nyheter/Tech/2017/08/Amazon-vil-utvikle-sin-egen-betalingsloesning
Arkivert
AksjeInvest
08.08.2017 kl 19:37
4140

Useriøst av MyBank? Denne børsmeldingen er jo ikke til å ta feil av? :)

"MyBank ASA publiserer sin kvartalsrapport for 2. kvartal 2017 den 8. august 2017. Presentasjon avholdes den 9. august kl 1300 ved kontorene til Beringer Finance på Grundingen 2 (Verkstedhallen), 5. etasje, 0250 Aker Brygge."
Arkivert
Klinkekulå
08.08.2017 kl 19:40
4123

tidlig ettervirkning av champagnen?

er de i pluss allerede tro?

))
Arkivert
tickerlover
08.08.2017 kl 20:52
4073

Er vel bare en trykkfeil i børsmeldingen. :-)

Det har vært 9/8 i finanskalenderen hele tiden.
Arkivert
3U Invest
08.08.2017 kl 23:07
3980

nstabank skal ha for sine 2% for innskudd, noen bedre der ute med bankenes sikringsfond
Arkivert
pedyr
08.08.2017 kl 23:18
3951

Instabank med noen få tusenlapper i pluss imorgen?
Arkivert
AksjeInvest
08.08.2017 kl 23:29
3957

Står både på norsk og engelsk i børsmeldingen fra 4. August ang. at selve resultatet kommer 8. Aug, men blir egen presentasjon 9. August. Rar måte å skrive det på.
Arkivert
AksjeInvest
08.08.2017 kl 23:34
3956

Dette selskapet tuller en del ser jeg, ting er ikke på stell. Se linken :)

https://mybank.no/investor-relations/aksjonaerer
Arkivert
tickerlover
09.08.2017 kl 02:54
3886

Jepp, IR info er ikke topp prioritet enda.
Startups bruker gjerne et par kvartaler på å få det til.

Helt greit hvis de fokuserer på driften først.
Vi får se på tallene idag... :-)
Arkivert
AksjeInvest
09.08.2017 kl 08:22
3812

Må vi vente helt frem til kl. 1300 på MyBank? Normalt å børsmelde etter kl. 0800 basert på erfaring.
Arkivert
KSS!
09.08.2017 kl 10:24
3659

Mybank låne ut ca 60 millioner i Q2. Rolig start som sikkert er fornuftig, men det kommer til å bli noen millioner av kapitalen som blir tapt før de går i pluss.

Umulig å lese noe av dette utlånsvolumet med tanke på de andre bankene. Men MYbank har ikke tatt ett slikt jafs at deres inntreden kommer påvirker de andre bankenes utlånsvolum i q2 negativt.
Arkivert
AksjeInvest
09.08.2017 kl 10:58
3622

09/08-2017 10:04:45: (MYBANK.OTC) MyBank announces a pre-tax loss of NOK 3 million for Q2 2017

MyBank ASA recorded a pre-tax loss of NOK 3.025 million for the second quarter, bringing the pre-tax loss for the year to date to NOK 6.7 million. The bank has made loans to customers of NOK 60 million as of 30.06.2017.

The quarterly report is attached.

First quarter 2017 report for MyBank ASA is now available.

For more information:
CEO Christen Fredriksen
Email christen.fredriksen@mybank.no
Mobile +47 48 04 86 66

This is MyBank:
MyBank is a newly established online retail bank offering consumer loans, refinancing loans and deposit accounts, as well as expanding to mortgage loans when risk/reward is attractive. The bank was granted a commercial banking license in July 2016, completed a NOK 240 million equity issue in November 2016 and commenced operations during first quarter 2017. MyBank uses loan brokers as sole sales channel, enabling an efficient and scalable setup - and a competitive customer offering over time. For further details, see http://www.mybank.no/.

Ekstern link: http://www.netfonds.no/news/nfmf/20170809/170808_MyBank_Q2_report_vedtatt_ren.pdf
Ekstern link: http://otc.nfmf.no/public/news/17127.pdf

Jeg hadde ingen forventninger eller anslag på forhånd, så andre får komme med kommentarer til rapporten.
Arkivert
7daytheory
09.08.2017 kl 11:13
3570

Det er ingen hemmelighet at jeg ikke er særlig begeistret for MyBank sitt forretningskonsept. Kanskje snarere tvert imot.
Det er jo begrenset hva man kan trekke ut fra tallene, men utlånsvolumet de har oppnådd tilsier vel at det har vært noe tyngre å bygge volum enn hva mange først hadde forventet.
Jeg noterer meg standardfloskelen «systemoptimalisering» og justering av score og modeller, men det er stort sett standardkommentar overalt der hvor volumet er under forventning.
Dog misforstå meg rett, det kan absolutt være en sunn tilnærming. Så jeg skal ikke ta dem på det. Men om volumet skulle utebli også neste kvartal, ja da burde varsellampene allerede begynne å blinke.
Arkivert
King_Jalla
09.08.2017 kl 11:19
3570

forsiktig start og en rapport som ikke ga så veldig mye. liker att de driller ned på hver enkel kostnadspost.

uten markedsføringskostnader så tror jeg nok de kan gå i null allerede i Q4.

Mybank kommer nok genere god avkastning på sikt med en litt annerledes forretningsmodell enn de andre, men tror samtidig ikke de kommer oppnå like høy avkastning som for eksempel komp og NOFI med sine sterke varemerker og egne kanaler.

Verdimessig så er aksjen svært billig, handles omtrent på bokførte verdier. men som sagt, aksjen kan ikke forventes å bli handlet på like motsvarende multipler som de andre.

Jeg eier ikke aksjer i selskapet.

/King J
Arkivert
KSS!
09.08.2017 kl 11:28
3549

Lave utgifter i q2 knyttet til nye kunder (markedsføring og agenter) både når vi ser på kostnadsførte og nye balanseføringer. Det er positivt når de har såpass lavt volum, og kan tyde på at det er riktig at de faktisk har tatt det bevist rolig. (tar ett lite forbehold her siden jeg kun kjapt har sett over rapporten)

Men uten rentemargin er det jo umulig å vite/synse på om de kan få på plass en lønnsom drift.

Disse tallene vil nok ikke føre til noen stor kursøkning fremover. Så for kortsiktige investorer må dette ha vært en stor skuffelse. For langsiktige investorer er de lave utgifter knyttet til å få nye kunder veldig positivt. Har de ok rentemargin så kan dette gi godt håp om at det på sikt er mulig å få en lønnsom bank.
Arkivert
tickerlover
09.08.2017 kl 12:59
3464

Minus 3 mill i resultat og 60 mill i utlån MYBANK's første hele driftskvartal er forsiktig i forhold til NOFI/KOMP/MONO/INSTA.

De andre bankene hadde både mer negativt resultat og større utlån i sine første driftskvartal.

Blir spennende om vi får høre mer om vekststrategi, scoringpolitikk og agenttrafikk i dagen presentasjon.

Ellers enig i kommentar om at dette bør være godt nytt for Q2 for KOMP/MONO/INSTA.
MYBANK har ikke tatt særlig av agenttrafikken som NOFI ga fra seg.
Arkivert
AksjeInvest
09.08.2017 kl 20:54
3296

ilbake til skikkelig fokus folkens! Instabank legger frem tall i morgen. Hva tror dere
Arkivert
Mono123
09.08.2017 kl 21:22
3272

257mill og 0,5mill i minus.

Stabil yield og tap på lån.

Noen bedre?
Arkivert
Arkivert Til toppen