Frontmasta
23.11.2017 kl 20:21
1619

Fra dagens søk på radforsk/internett :

Jeg har fått høre fra aksjonærene at de er usikre på om jeg er fornøyd med dataene vi publiserer. Jeg håper at vi har fått frem i dag at vi ikke er fornøyd, vi er superfornøyd, sa Costa til latter fra salen. Medisinsk direktør lisa Rodkjær understreker at dataene fra sikkerhetsstudien er imponerende på grunn av den høye medianalderen, 69 år. Fordi eldre pasienter oftere får bivirkninger, er studiedataene ekstra sterke, påpekte hun.

Når det gjelder 2 forskjellige doseringer så må man være klar over at dataene som fremlegges er noe almenheten får....

Hvor mange andre "regneark" sammenligner man dataene med, som ikke almenheten får vite om. Søk også på nett å se hvilke andre studier selskapet sponser. Det finnes slike opplysninger på nett.

Den beste medisinen kommer nok på markedet, men ting tar tid og hvor mye papirer som må skrives vet vel de fleste.

Affilutinutviklingen har vart i 3 år nå, og det tar 2 år med papirarbeid før de kan begynne på neste steg. Prosedyrer, opplæring, kvalitetssikring, uønskede hendelser, rapportering, og en ny perm må lages når noen forandringer skjer.

Det er ikke flatbrød som skal bli mykt, de utvikler.

Et eksempel om dette og Betalutin hentet fra USA.......

http://safety.ucsf.edu/patient-therapies

Redigert 23.11.2017 kl 20:31 Arkivert