"Fans av orangutangen. Når tapet er et faktum.."

BekteBA
23.10.2016 kl 16:23 1788

Dette er en arkivert tråd!
Vi normale har for lengst pustet lettet ut. Orangutangen har, helt på egen hånd, tapt for mange uker siden. Fyrens oppførsel har vært for drøy, selv for veldig mange i REP.

Men orangutangen selv mener jo at han aldri taper. Så nå pøses det på med konspirasjonsteorier og løgnpropaganda. For å redde selvfølelsen hans. Han omgir seg jo med ja-mennesker som fungerer som skjold mot den virkelige verden. Så klovnen selv vil nok oppfatte det hele som en seier. Et mer virkelighetsfjernt menneske har jeg aldri vært borte i. Selv ikke på HO. tror jeg.

Jeg ser dere pleier håpet her fortsatt. Men hva når dagen er her og tidenes grusing i et presidentvalg er et faktum? Blir det da et evig gnål om de slemme mediene og vil den grå, stinkende skyen av konspirasjonsteorier fortsatt ligge over dere?

Det er svært få ting som hadde vært ok ved en seier til orangutangen. Og det handler stort sett om skadefryden man hadde kunnet kose seg med når det hadde kommet for en dag at, jøss...det blir jo ikke noen mur. Jøss han skal ikke pælme ut alle muslimer. Jøss..det hele handlet om en eneste stor egotripp for orangutangen.

Nå legges grunnen for en evig strøm av tøv fra fansen hans. Og det kommer til å oppleves som en irriterende flue som aldri gir seg. Men for verden og for USA får man leve med slikt og heller glede seg over at presidenten blir et menneske hvis hode ikke befinner seg i koko-land. Tross alt.
Arkivert