Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: liang (13.06.18 14:04 ), lest 5973 ganger
Ticker: PCIB

PCIB-FimaNAc

FimaNAc , blir det innen dette området der kommer ordentlige partneravtaler først?

Jeg tror der er en god sjanse for det.
Og det kan skje når som helst nå.

PW hadde en uttalelse på en kvartalsgjennomgang (Q417?) hvor han uttalte at der kommer en endring i avtalen med BP 10 på topp i slutten av H118.
Om det var en forsnakkelse eller bare uheldig formulert skal en ikke si noe bestemt om men det kan jo også være bevisst formulert til markedet.

Det blir et før og etter dersom det landes en avtale med upfront payment.
Da er selskapet kommet over i de etablertes kretser og det blir bare å surfe inn til mål.

Lykke til

Innlegg av: SafeInvest (13.06.18 14:19 ), lest 4050 ganger

RE^1: PCIB-FimaNAc

Hører vel hjmme på denne tråden:

Innlegg av: SafeInvest (13.06.18 13:07 ), lest 200 ganger
RE^2: PCIB-Hvilken "bjellesau" skal en høre på?
Gepard1,

Kan du dokumentere denne påstanden?

''Walday sa at topp 10 BP vil endre sitt avtaleforhold etter 30. juni. Blir det terminiering, eller klinisk avtale med upfront payment''?

Innlegg av: Flottesen (13.06.18 13:49 ), lest 114 ganger
RE^1: PCIB-Hvilken "bjellesau" skal en høre på?
Når den eksisterende avtalen ble forlenget i Januar sa han vel at den ikke ville bli forlenget i sin nåværende form. Så kan man jo tolke det slik man vil.

Innlegg av: SafeInvest (13.06.18 13:53 ), lest 82 ganger
Ok, det var nytt for meg.
Så får vi bare håpe at de drar avtalen over i kliniske forsøk, da kan det bli spennende.
Litt under 3 uker til nåværende avtale løper ut...

Og hvem vet, kanskje Pcib er i havn med minimum 6 evaluerbare pasienter i extension studien også i løpet av kort tid?

Innlegg av: Flottesen (13.06.18 13:55 ), lest 80 ganger
RE^1: PCIB-Hvilken "bjellesau" skal en høre på?
De var sen med å forlenge avtalen forrige gang, så jeg tror ikke vi trenger å bite negler hvis det sklir litt ut i Juli før vi hører noe.

Innlegg av: SafeInvest (13.06.18 14:00 ), lest 54 ganger
Nei, det har vel pleid å gå 2-3 uker etter utløp for fornyelse.
Men en endring av avatelen kan jo også foreligge FØR gammel avtale utløper!

Nei, det blir spennnde å få vite HVEM dette topp 10 BP selskapet er, og hva de kommer til gjøre fremover.
Kjøper de hele Pcib? Eller bare fimaNac? Eller kommer de bare til betale for bruken? Avtaleverdi, mellom 0,1-1 milliard dollar?
Vanskelig å si, men svaret foreligger innen en måned tror jeg....
Innlegg av: Lothian (13.06.18 14:29 ), lest 4013 ganger

Det blir selvsagt bare spekulasjoner og fortolkninger om hva Walday mente da han omtalte BP topp 10 avtalen.

Det eneste vi vet er at den nåværende avtalen går ut 30. juni 2018.

Tviler på at vi ser noen store penger på bordet for en eventuell fortsettelse eller utvidelse av denne avtalen.

La oss heller få PF2 fimaCHEM igang en gang for alle...

Lothian.

Innlegg av: SafeInvest (13.06.18 14:35 ), lest 3994 ganger
Endret: 13.06.18 14:38

RE^2: PCIB-FimaNAc

Hadde vært interessant å se HVORFOR du mener at det ikke vil bli penger av en utvidelse av avtalen Lothian.

Hvis du ser på side 7 i denne presentasjonen så ser du at de betales ut ganske saftige beløp, selv for produkter som bare er i pre-klinisk fase. Som du ser, selv de minste avtalene hadde dekket driften til Pcib i mange, mange år fremover, og noen av avtalene hadde gjort at jeg kunne pensjonert meg på dagen, om de gikk i favør av Pcib!;)

Side 7:

http://www.vaccibody.com/wp-content/uploads/2018/04/180403VaccibodyCapitalMarketsDay.pdf

Hvem vet, kanskje topp 10 BP partner til Pcib skjuler seg på denne listen?;)
Innlegg av: liang (13.06.18 15:21 ), lest 3908 ganger

Der seiler vel opp noen nye kandidater nå snart.

Ultimovacs
Vaccibody

Jeg mener å ha registrert at nesten samtlige av de selskapene som kommer på børsen får et sterkt kursfall etter noteringen.
Hva med dere andre , hva mener dere??

Virker på meg som at prisene på det unoterte markedet blir hausset i været på en noe trolsk og urealistisk grunnlag?

Spørsmålet er om en skal være med på noteringer som måtte komme eller sitte rolig og vente på det obligatoriske kursfallet.

Husker XXL var et av unntakene.
Dette selskapet jobbet seg pent og rolig opp uten store kursfall i denne "registrerings-fasen."

Et annet punkt er at da går vi inn i en situasjon med enda flere selskaper på børsen vår innen biotek og det fører kanskje til enda større bevegelser i kursen.
For lite interresse og derav for lite marked for sektoren biotek gjør at kursene presses opp av en røverbande og forlates deretter (pump og dump) og dette fører igjen til en rar og "vilkårlig" prising.............tror nå jeg da.

Hva mener dere?

Innlegg av: Lothian (13.06.18 17:38 ), lest 3772 ganger

SafeInvest,

Eg HÅPER selvsagt at topp 10 utvider avtalen og legger penger på bordet.

Men disse stadige 6 mnd utvidelsene gir meg ikkje så stor tro på at BP har hastverk med å få på plass en “større avtale.”

Vi gikk riktignok fra in vitro til in vivo sist, men det skal mye til før BP biter på kroken...og mest sannsynlig er det ikkje PCIB som stiller betingelsene.

Men vi får se om Walday kan utrette mirakler.

Lothian
Innlegg av: Andor (13.06.18 17:53 ), lest 3743 ganger

Det er stor mulighet for at testene viser revolusjonerende resultater for FirmaNac,hvilken pris på Nac havner vi på da? 50 milliarder?
Innlegg av: nextmove (13.06.18 19:34 ), lest 3608 ganger
Endret: 13.06.18 19:36

RE^1: PCIB: fimaNAc

Det er også mulig å se avtalen med "Den ukjente kjempen" fra PCIBs ståsted. Hva om styret og ledelsen synes at dette utlånet har vart lenge nok; at nå får kjempen bestemme seg om en vil gå videre eller ikke. Kanskje vet PCIB nok om progresjonen og resultatene fra det gjennomførte prekliniske arbeidet til å framtvinge en konklusjon. Uansett har PCIB fire andre tilsvarende avtaler innenfor fimaNAc. Det vet også kjempen.

Dette tror jeg ellers er et felt hvor CMO Olivecrona har særlig stor oversikt, innsikt og teft.

I løpet av de to-tre neste ukene vet vi.
Innlegg av: AmirHassan (13.06.18 20:07 ), lest 3544 ganger
Endret: 13.06.18 20:09

Jeg tror ikke vi kan utelukke et bud på FimaNac.
Har testene virket (vi vet jo at leveringsteknologien virker) kan det hende top-10 selskapet ønsker å eie hele greia alene.
En utbetaling på 500kr pr aksje hadde vært greit for meg (10 milliarder).
Vi hadde fortsatt eid Chem og Vacc
Innlegg av: SafeInvest (13.06.18 20:16 ), lest 3497 ganger

Hvis det nå viser seg at en del selskaper er avhengig av god leveringsteknologi så må jo Pcib være et kupp for BP!
Da kan jo kjøperen av Pcib bare plukke opp nåværende samarbeidspartnerere etterhvert som de viser lovende resulateter. Disse selskapene kan jo ikke være spesielt attraktive for andre BP hvis de er lommen til aktøren som kjøper Pcib.
Innlegg av: AmirHassan (13.06.18 20:21 ), lest 3488 ganger
Endret: 13.06.18 20:28

Jeg tror at på sikt vil de største verdiene ligge i Nac. (Verdsatt til 0 i dag). Dessuten vil et oppkjøp fra et BP gjøre livet vanskelig for alle de andre selskapene som benytter Nac. Det kan bety budkamp.
Derfor tror jeg også denne delen blir kjøpt først. Kan egentlig skje når som helst.

Noen kan tro at 10 mrd er useriøst.
Er leveringsteknologien som kan benyttes på «alle» medikamenter bare verdt halvparten av Algeta ?
Jeg tror 10 mrd er et røverkjøp. På sikt kan Nac bli verd mye mer.
Men 10 mrd for PCIB nå kunne utrettet mirakler både i Chem og Vacc.
Den som venter......
Innlegg av: zappa66 (13.06.18 20:52 ), lest 3410 ganger

Tror nok de hadde fått kjøpt hele PCIB for under den prisen Amir
Innlegg av: AmirHassan (13.06.18 20:57 ), lest 3396 ganger
Endret: 13.06.18 21:00

Zappa, basert på dagens kurs, ja.
Det viser at verdien i dag (bare litt over 1 mrd) er surrealistisk billig.
Jeg tror vi får en ny dobling «any day», som etter 20de desember meldingen.
2 mrd er fortsatt surrealistisk.....

Husk at både Nac og Vacc er verdsatt til 0.
Hele dagens verdi ligger i Chem (GGK)
Innlegg av: gepard1 (13.06.18 21:00 ), lest 3389 ganger
Endret: 13.06.18 21:01

Hvis vi selger PCIB for under 30 milliarder, er vi dumme.

Bare med fimaChem, kan vil lage mellom 10 og 30 velfungerende medisiner. Tror ikke de store eierne er i naerheten av aa godta ett bud under 10 milliarder kr. som zappa skrev.

Naa maa vi ha is i magen og vente paa resultatene fra Chem og Vacc foer vi i det hele tatt vurderer ett bud. OK, hvis det hoeyt nok, men ikke ellers.
Innlegg av: AmirHassan (13.06.18 21:05 ), lest 3361 ganger

Potensialet er langt over 30 mrd.
Men de fleste ville nok jublet om de fikk 25* kursen i morgen og solgt.
Det viser bare at dagens kurs er totalt feilpriset.
Innlegg av: Andor (13.06.18 21:10 ), lest 3352 ganger

Ble ikke Algeta solgt for 18 milliarder? Pcib stiller i en helt annet divisjon om dette går veien.Og selge hele Pcib for 10 milliarder er totalt galskap er nå min mening.
Innlegg av: AmirHassan (13.06.18 21:27 ), lest 3316 ganger

Over 18 om du tar med de 5 de betalte da de innledet samarbeidet.
Jeg mente 10 mrd bare for Nac
Ikke for hele PCIB
Innlegg av: rockpus (13.06.18 21:44 ), lest 3276 ganger

Voldsomt til fantasering i denne aksjen nå. Samtidig strever kursen med å komme opp til 50..
Kjenner jeg blir litt nervøs over hvilke forventninger aksjonærer opparbeider her nå.
Innlegg av: gepard1 (13.06.18 21:49 ), lest 3258 ganger
Endret: 13.06.18 21:54

Rockpus

Vi er allerede innvilget P2, AA og interim for IGGk medisinen hvor studiet designes i disse dager. Det alene er verdt mye mer enn kr. 50 pr. aksje.

Alt som maatte komme fra finaVacc og fimaNac i tillegg, vil vaere bonus. Den eneste aarsaken til at kursen holdes nede, er fordi markedet er usikker paa hvilke finanseringsloesning PCIB velger.

Innlegg av: AmirHassan (13.06.18 21:50 ), lest 3255 ganger
Endret: 13.06.18 21:55

So what Rockpus ?
Aksjen «strevde» med å komme opp til 25.
Uka etter var den over 50

Verdien er bare 1 mrd. for et selskap som kan revolusjonere kreftkampen, pluss mye mer (vaksinasjoner f.eks,,,,,og antibiotika)
En pølsebod altså.
Innlegg av: Panis (13.06.18 22:13 ), lest 3160 ganger

Rockpus,

Jeg er faktisk litt enig med gepard1 og AmirHassan her nå, for hvis du legger sammen alt det PCIB har oppnådd i det siste så er kursen latterlig lav når den ligger rundt 50,-.

Jeg tror neste melding vil få kursen opp ganske mye, hvor mye er vanskelig å tippe. Men ihvertfall over ATH, men vi får bare være tålmodige og vente...
Innlegg av: rockpus (13.06.18 22:17 ), lest 3169 ganger

Det skal ikke mer til enn en ny skuffende melding om at rekrutteringsproblemene fortsatte inn i dette året, samtidig som både FimaVac og FimaNac enda en stund blir i det blå. Minner også om at forrige emisjon kom til en ekstremt lav kurs i forhold til hva aksjonærene den gang mente selskapet var verdt.
Dette skriver altså jeg som atter en gang er all in i dette selskap med et alt for stort antall aksjer..
Innlegg av: SafeInvest (13.06.18 23:03 ), lest 3074 ganger

Åpenbart mye nerver her på HO om dagen.... Enkelt og greit, «know what you own», så blir ikke dagene så nervepirrende.
Innlegg av: Otard (13.06.18 23:06 ), lest 3063 ganger

Rockpus.
Det er riktig og helt ålreit å rette slike spørsmål. Spørsmålene stilt her har nesten null å si på kursen så jeg regner det ikke som baising heller.
Når det er sagt så mener jeg også som gepard og panis at markedsverdien godt skulle vært på nivå med nano som tilsvarer 120 kr nå for da kunne feks en utsettelse svekket aksjen 10%.

Nå er kursen bare latterlig lav.

Det er en stund siden jeg skrev dette så det er på tide med en repetisjon: på en kvartalspresentasjon for snart 2 år siden, spurte jeg Per om han, basert på hvor Nano og PCIB er i den regulatoriske løypa og deres markedspotensial at NANO skulle være mer verd en PCIB.

Nei, han kunne ikke se at det burde skille så mye....

Derfor holder jeg på at jeg muligens diversifiserer litt over i NANO når selskapene er like mye verd. Og det gjør det bare positivt om NANO går til 100 for den saks skyld.
Innlegg av: Durable (13.06.18 23:22 ), lest 3028 ganger

Jeg er av den oppfatning at 10 milliarder er useriøst lavt, selv for kun FimaNac.

En revolusjonerende og banebrytende leveringsteknologi, skal liksom kun være verdt en "halv Algeta"?!

Ville du solgt huset ditt om noen ringte på døren din og tilbød deg 200.000kr?
Det er jo tross alt en "betydelig sum"! ;-)
Innlegg av: gepard1 (13.06.18 23:43 ), lest 2999 ganger
Endret: 13.06.18 23:50

Ingen ting er sikkert, men vi maa kunne faa lov til aa forholde oss til hva PCIB har meldt.

FimaChem
Dvs. P2, AA og interim for IGGk medisinen,

FimaNac
og at Walday trodde avtalen med topp 10 BP ville gaa over i en ny fase etter 1. juli. Det betyr enten terminering av avtalen eller overgang til klinisk testing slik jeg ser det. Og jeg tror neppe formuleringen "en ny fase", betyr terminering.

FimaVacc
Naar det gjelder fimaVacc venter vi paa fase I resulater. Men underveis har Walday meldt om kraftig respons, og at han vil sende ut resultatet for evaluering hos eksperter rundt omkring i verden. Dette tolker jeg dithen at resultatene er gode.

Man skal som kjent ikke selge skinnet for bjoernen er skutt, men det er vanskelig og se noen negative linjer i hva PCIB har meldt. Og saa lenge de er fravaerende, ma det vaere lov og baade skrive og vaere opptimistisk baade paa PCIB's og vaares egne vegne.

Ser ingen grunn til aa grave seg ned her, tvert imot.

Innlegg av: AmirHassan (14.06.18 11:02 ), lest 2847 ganger
Endret: 14.06.18 11:04

Durable, jeg nevnte 10 mrd for Nac for å sette det i perpektiv (halve Algeta).
Personlig mener jeg Nac kan bli den mest verdifulle, langt over 10 mrd.
Jeg har forståelse for at Radium selger små poster for å finansiere nye oppstarter. Det er slik de skal gjøre.
Men at andre selger begriper jeg ikke.
Men det er selvsagt alltid noen småaksjonærer og tradere som ikke aner hva de har "investert" i.
Jeg kjenner selv en tulling som hopper inn/ut av aksjer hver eneste dag og tror han er en luring :-)
Jeg gidder ikke fortelle ham at det han driver med er bare dumt. Pengene hans går jo til å opprettholde likviditeten i aksjen samt at han finansierer meglerhusene :-)

Mens jeg tjener millioner taper han tusenlapper. Det er helt greit for meg :-)
Innlegg av: rockpus (16.06.18 12:52 ), lest 2653 ganger

Noen ganger er man sin egen verste fiende.
Jeg hadde for kort tid siden delt opp min beholdning i en del Nano i tillegg til PCIB. Dette for ikke å ha alt i en pott. Da meldingen om salget fra Radiumhospitalet kom, ville jeg være smart og benytte meg av en for ubegrunnet kursnedgang i PCIB. Jeg solgte da alle mine Nano på rundt 48,7 og kjøpte PCIB på rundt 49,8.
Snakk om elendig timing!! Alt det som jo var grunnen til at jeg hadde kjøpt Nano, skjedde selvsagt rett etter at jeg solgte meg ut. I tillegg falt PCIB til dagens latterlige kurs!

Det er mye skryt her på forumet om hvor fantastisk dyktig man er. Korsar er kanskje det fremste eksempel. Nevner min egen fadese for å vise hva den egentlige sannheten er for noen av oss.
Heldigvis har jeg tjent så mye på både Nano og PCIB de siste par årene, at jeg tåler dette godt. Men forbannet surt er det!!
Nå er det også flere av de mest trofaste aksjonærer i PCIB som frykter videre kursnedgang.
F.eks. SafeInvest:

"Ikke mye optimisme å spore om dagen. I spåkulen ser jeg to mulige utfall, bratt fall eller bratt stigning. Uten positive nyheter innen august er vi nok nede og surrer på 30 tallt igjen, men med gode nyheter i løpet av sommeren er potensialet mellom 100-200kr avhengig av hva som måtte komme av partneravtaler, finansiering, data etc."

don_suger:

"Det som virker til å skje nå er at hvis vi må vente til august-september til vi får avklaring på pf2 og finansiering kommer vi til å slite med å holde oss på 4 eller 5-tallet."

Her må jeg dermed kanskje stålsette meg for å tåle et enormt papirtap de kommende par måneder..?

Innlegg av: don_suger (16.06.18 13:55 ), lest 2576 ganger
Endret: 16.06.18 14:20

rockpus, nå veier vel ikke mine kommentarer noe i dette selskapet.

Men når det er sagt har jeg også sittet i Nano der man også fikk nyhetstørke og kursnedgang, så noen ganger trenger man ikke ha mer enn litt erfaring for å se slik kurs utvikling.

Min erfaring med å hoppe mellom aksjer har vært dårlig. Unntaket er vel da jeg forlot Nano på ca 90 NOK til fordel for pcib.

Jeg trodde nyheten om forlengelsen ikke ville komme før 15.Juli og at vi fram til da ville se en forventnings oppgang. Nå ble det ikke det fordi nyheten kom fortere enn vi er vant til. De siste forlengelsen har jo som regel kommet 14 dager etter endt avtale.

I tillegg hadde det, blant noen på forumet, vokst opp en forventning om at samarbeidet ville gå over til klinisk og med tilhørende upfront payments.

Man kan altså bare glemme at slike forlengelser fører til kursoppgang, selv om det er meget positivt.

Da er det altså bare en ting som vil føre til kursoppgang og det er gjentakende behandling og deretter pf2 og finansiering.

Jeg har ikke peiling når dette kommer men hvis det dryger til høsten tror jeg vi kan få det hardt.

PS! Jeg kommer ikke til å selge, da alt kan skje på børsen, det fundamentale er bare styrket og ingen av oss har peiling på hva som skjer de kommende ukene :-)
Innlegg av: SafeInvest (16.06.18 14:39 ), lest 2499 ganger

RE^3: PCIB-FimaNAc

Sant det Don_Suger!
Jeg satt med en tap på mange hunderetsuner når Pcib falt fra 27 til 20, var en sur periode... Men fikk klekkelig betalt når oppgangen omsider kom i desmber/januar!

Selv har jeg godt på å sitte rolig i båten, fordi det rett og slett er umulig å time en oppgang. Teoretisk sett kan det komme melding om partneravtale på mandag og kursen åpner på alt mellom 60-150(kanskje), og da har gått glipp av en solid gevinst. Kunsten er rett og slett å tåle stilleperioden, for hvis selskapet lykkes så får man betalt for risikoen, i bøtter og spann!;)
Innlegg av: Picosalax (16.06.18 18:40 ), lest 2215 ganger

Takk for at du deler denne. Solgte 1/2 nano da den ramlet til 41, og forbannet meg på at nå måtte det diversiifering til. Kjøpte PCIB og flere TRVX samt Borr. Rakk å plukke noen Nano igjen på 48, men langt fra det antallet jeg hadde. I etterpåskapklokskapens lys skulle jeg satset alt på ett kort, nano. Det later til at interessen for PCIB er laber nå, uavhengig av opptil flere daglige analyser fra Snøffelen. Hadde fet gevinst på nano i 16 og 17, men,summasurum er jeg nå nesten i null. Blir kvalm av folk som sier de kjøpte for 12 kr og at det ikke spiller noen rolle. Det var sikkert også en haug med folk som kjøpte,PCIB for 60, men det hører vi aldri noe om.
Innlegg av: stupet (16.06.18 14:43 ), lest 2495 ganger

PW har tidligere sagt de vil melde markedet straks de har safety data på 6 pasienter. Om alle inkluderte har overlevd 6mnd har de sikkerhetsdata på 5stk nå. Sørlendingen har tidligere regnet seg fram til at vi får safety resultater denne mnd OM alle inkluderte har overlevd 6mnd.

Håper uansett støtten holder
Innlegg av: don_suger (16.06.18 14:53 ), lest 2478 ganger

Og noen uker ekstra hvis en har falt i fra, slik at vi snakker om at vi kan ha alt på bordet innen 15.Juli?
Innlegg av: stupet (16.06.18 15:21 ), lest 2459 ganger

Ja, skulle jo tro det var realistisk.
Innlegg av: don_suger (16.06.18 16:33 ), lest 2383 ganger
Endret: 16.06.18 16:38

Da får vi håpe på et forventnings rally framover.

Det er vel de fleste i Norge som enten mottok feriepenger denne uken eller neste uke, så mulig noen benytter seg av den lave pcib kursen :-)

Jeg velger å tro at de som selger i pcib nå tilhører gruppen som ikke tjener noe på børsen. Dem er det mange av.

Eller de er tvunget til å selge...
Innlegg av: rockpus (16.06.18 16:44 ), lest 2379 ganger

En ting er å ha tålmodighet til holde ut stilleperioder. Noe annet er det å ha nerver til å holde ut papirtap som kanskje øker med flere hundre tusen kr hver dag..
Innlegg av: SafeInvest (16.06.18 17:58 ), lest 2273 ganger

Lar du nervene styre så blir du bare en del av saueflokken. Hvis man vet hva man eier så er det ingen grunn til å la seg affisere av øretrilling som amatørene driver med nå.

Hovedgrunnen til at jeg eier Pcib nå er først og fremst fimaChem. Dette er produktet har en fantastiske effekt, enkelt i bruk, tilnærmet lik null konkurranse, et enormt marked(blockbuster potensial), og innehar det gjeveste av alle privilegier fra FDA, accelerrated approval med potensiell godkjenning basert på interim resulateter.
Bedre blir det ikke!
Innlegg av: oxion (16.06.18 17:48 ), lest 2295 ganger

personlig så trodde jeg 50 skulle være bunnen. økte lånet og kjøpte mere på 49.9...
kanskje litt for kjapp.
Men selger ikke med det første.
vi er ganske sikkert over 100 i løpet av året.
Innlegg av: Sjog (16.06.18 17:56 ), lest 2273 ganger

Tror en på caset tåler en litt svingende kurser.
Innlegg av: rockpus (16.06.18 18:12 ), lest 2256 ganger

La det være klinkende klart: Jeg har også en sterk tro på pcib!
Poenget er dog at vi alle "tror" og ingen "vet".
Har man da satset flere millioner kroner, som jeg har, så er det ikke til å unngå at man blir litt skvetten og nervøs når kursen faller.
Innlegg av: don_suger (16.06.18 18:27 ), lest 2231 ganger
Endret: 16.06.18 18:41

rockpus, jeg har også flere millioner satset i pcib. Jeg har sittet å sett papirtap på opptil 500k i løpet av en dag.

Det har aldri fristet å selge på disse duppene, da ikke noe fundamentalt hadde endret seg. Det er de som har nerver til dette spillet som kan bli de store vinnerne.

Eller de store taperne... :-)
Innlegg av: Sjog (16.06.18 18:15 ), lest 2239 ganger

Det forstår jeg, føler på det samme i perioder, og noen ganger kan det hende vi overanalyserer og overreagerer litt på både nyheter og mangel på sådanne.
Innlegg av: AmirHassan (16.06.18 18:59 ), lest 2186 ganger

«Innlegg av: rockpus
Har man da satset flere millioner kroner, som jeg har, så er det ikke til å unngå at man blir litt skvetten og nervøs når kursen faller.»

Joda.
Jeg har også satset flere mill, i PCIB og i Nano.
For å slippe å skvette tenker jeg at jeg eier en del av selskapene, (samme andel uansett børskurs.)
Det finnes ikke noen bedre måte å leve enn å ha dyktige folk til å arbeide for seg. Det har vi i begge selskaper. I tillegg har vi patenter.
Minst ett av dem vil lykkes.
Jeg selger ikke en eneste aksje før budkampen er over. I mellomtiden er det bare å glemme kursen
Innlegg av: rockpus (16.06.18 19:04 ), lest 2174 ganger

Dette ble jo en tråd for terapi og ettertanke!
Fint at det er mulig å være ærlig og dele noen av fiaskoene og feilvurderingene også.
Vi er i samme båt her, og for meg hjelper det å se at også andre enn meg selv går gjennom tvil og dårlig timing. Begrunnet optimisme hjelper meg å holde ut et eventuelt og forhåpentlig midlertidig papirtap.
Innlegg av: Triotech (16.06.18 21:22 ), lest 2066 ganger

Rockpus og andre,

Den som tror at en aksjekurs kun skal gå oppover, bør ta en titt på chartet til PCIB, NANO, Algeta etc... Det er lett å si at man bør redusere litt på topper og øke på bunner, men det er ikke så lett å time dette.

Det var nok mye neglebiting før jul også da kursen sank mot 20, og jeg mistenker at det var endel bitre personer som gikk glipp av mye av oppgangen som kom.

Styrken i en aksje går i bølgedaler, og neste uke kan det like gjerne være at man får en positiv uke, selv uten nyheter. Husk at det er et rimelig heftig selskap vi er så heldig å få eie en del av, og mange posisjonerer seg for den kommende PF2. Jeg følger en strategi om å prøve å sakte men sikkert øke EIERANDELEN min, og da er det lettere å overse kursen dag til dag. Jeg skal uansett ikke selge fordi caset er så utrolig bra.
Innlegg av: AmirHassan (16.06.18 22:20 ), lest 2003 ganger

Den som tror han/hun kan trade PCIB/Nano.... tror han kan mer om bedriftene enn Einarsson.
Da er du ikke skarpeste kniven i skuffen.
Hvorfor ikke bare kjøpe alle porteføljebedriftene til radforsk, sitte og bli rik ?

Når jeg leser om folk som har «snittet ned» smiler jeg i skjegget. Skriver dere om gangene dere snitter opp også ?
Eller om når dere går glipp av oppganger ?
Innlegg av: rockpus (16.06.18 22:49 ), lest 1955 ganger

AmirHassan

Om det var så enkelt at vi bare skulle "sitte og bli rike" så hadde børsen vært rene himmelriket..
Har drevet mer eller mindre aktivt i dette gamet siden 1983, og har nok dessverre erfart at det er litt vanskeligere;-)
Innlegg av: gepard1 (16.06.18 23:34 ), lest 1933 ganger
Endret: 16.06.18 23:56

Tror vi maa ta 3 mnd, ferie fra PCIB. Og Mellom 15.9. og 15.12. faar vi svar paa om det blir suksess eller ikke fra alle tre forretningsomraadene.

Slaar ett forretningsomraade til, er det lik suksess. Slaar to til, er det lik supersuksess, skulle alle tre slaa til, blir det vanskelig velge korrekt superlativ.

Laa oss haape at denne ekstra tiden det har og vil ta, er fordi det jobbes noeyaktig med store krav til gjennomfoering og analyse. slik at ingen av studiene misslykkes. Men skulle ett eller begge studiene misslykkes innen fimaVacc og fimaNac, er det stoerre sjanse for at det er medisinen det er noe galt med, enn vaar leveringsteknologil.

Skulle det derimot komme positive nyheter fra fimaChem , eller fra andre partnere enn topp 10 BP foer den tid, blir det som bonus og regne.
Innlegg av: liang (17.06.18 09:46 ), lest 1658 ganger

Du har et godt poeng der gepard.

En bør merke seg forskjellen på en adjuant (forsterkermekanisme) og selve "produktet" som skal virke mot aktuelle sykdomstilstand.

Å forsterke en uheldig kombinasjon , det være seg sikkerhet/bivirkninger eller selve medisinen fører vel neppe frem til noe bra resultat.

(Denne betraktningen gjelder ikke GGK som sorterer under fimaCHEM.)

Derfor er det så viktig at de selskapene som PCIB har inngått samarbeidsavtaler med har kvalitetsprodukter.

Legg merke til at PW uttaler at samarbeidet er med "kvalitets-selskaper"

Skulle et samarbeide havarere og ikke føre frem til noe produkt for et av samarbeidsselskapene så vil slik jeg skjønner det den økonomiske delen av dette ikke belastes PCIB.

Vi går utvilsomt en spennende tid i møte.

Lykke til
Innlegg av: AmirHassan (17.06.18 02:43 ), lest 1789 ganger
Endret: 17.06.18 02:48

Da har du ikke lært mye Rockpus.
Jeg har drevet med børs siden 1998 og har blitt rik på det. Det vanskelige er å bli sittende.
Tror du Erik Must trader ?
Det er bare tapere som trader. Vinnere finner stjerneskudd og blir sittende.

Jeg sier ikke at det gjelder alle selskaper.
Jeg sier, kjøp porteføljebedriftene til radforsk og bli sittende.
Men ettersom du ikke har lært noe siden 1983 tror du garantert ikke på meg.
Det skal ikke være lett å bli rik :-)

P.S
Jeg har levd av børs siden 2001
Etter dot.com og nedturen hadde jeg tjent nok til at jeg kunne si opp jobben
Innlegg av: Sjog (17.06.18 09:42 ), lest 1673 ganger

Synes liang sin fine tråd fortjener at vi kommer tilbake til FimaNAc og ikke hvem som gjør hva og hvem som er nervøse for kursen, det kan noen lage en egen tråd om :-)
Innlegg av: rockpus (17.06.18 12:58 ), lest 1467 ganger

Sjog

Enig. Jeg hadde dog håpet at det skulle være mulig med noen ærlige innrømmelser opp i det hele, uten at det skulle ende med påstand om at man ikke har lært noe på børs dersom man ikke skjønner at man blir rik kun ved å sitte rolig i et selskap som dette.

gepard1

"Tror vi maa ta 3 mnd, ferie fra PCIB. Og Mellom 15.9. og 15.12. faar vi svar paa om det blir suksess eller ikke fra alle tre forretningsomraadene."

Sikkerhetsdata fra gjentagende behandling kommer antagelig denne måned. Om en har falt fra, kommer det rundt midten av neste måned.
Dette bør ha potensial til sterk kursstigning.
FimaNac, som denne tråden skulle handle om, har gått videre i sin utvikling. Etter så lang tid ( snart 3 år) bør det være en sterk indikasjon på at noe konkret er på gang! Ingen kaster bort tid og penger uten gods grunn!
Innlegg av: liang (17.06.18 13:32 ), lest 1430 ganger

Er der en missforståelse ute og går?

Tenketanke:
"Det ble ikke noen avtale med 10 på top BP og nå er dette "utsatt" nok et halvt år?"

Det kan da umulig være riktig å lese FimaNAc slik.

SAMARBEIDET er utvidet med 1/2 år til men utlisensiering av AVTALE er jo "helt uavhengig" av dette løpet og kan skje når som helst innenfor den anonserte tidsperioden.

Dette gjelder forøvrig for de andre samarbeidspartnerene også.

Avtaler kan mao slå ned som lyn fra klar himmel når som helst ....fortsatt.

Så det å henge med hodet fordi der ikke ble annonsert en lisensaavtale på tidspunktet avtaen ble forlenget......jaa , kanskje det blir for dumt.

------------------------------

Så til noe annet:

Siste anonserte avtale

https://newsweb.oslobors.no/message/452126

med selskapet IMV inc ser ut for å være stor innen terapautisk vaksiner.
Kanskje noe for VACC i tillegg til NAc?

https://imv-inc.com/pipeline/

"IMV is developing a pipeline of novel therapeutic and preventive vaccines for cancer and other serious diseases."

Det er nesten som en lurer på om denne avtalen skulle være sortert under fimaVACC?

Og i så tilfelle så er det jo sterkt dersom en begynner å signere avtaler under fimaVACC FØR studieresultatene er frigitt.

Lykke til

Innlegg av: gepard1 (17.06.18 14:17 ), lest 1389 ganger
Endret: 17.06.18 14:20

Rockpus,

Er du sikker paa det? For PCIB meldte at kun 4 pasienter ble behandlet foer jul, saa laa oss tippe at to til ble behandlet i januar. Og at behandling nr. 2 for disse ble utfoert 3 maaneder senere, i april.

Etter dette, har jeg forstaatt av PCIB traadene at det skulle gaa 5 maaneder foer saefty data for disse 6 pasientene presenteres.......isaafall snakker vi september.

Innlegg av: Flottesen (17.06.18 14:23 ), lest 1364 ganger

Hmm, jeg har hatt inntrykk av at safety kan konkluderes 5 måneder etter første behandling, ikke andre behandling. Hvis det er første behandling så kan i teroien resultatet komme i sommer.
Innlegg av: aksjeNuben (17.06.18 14:44 ), lest 1326 ganger

safety kan konkluderes 5 måneder etter behandling, effekt tar enda flere mnd.
Innlegg av: nextmove (17.06.18 14:47 ), lest 1332 ganger
Endret: 17.06.18 14:51

Bonusfrelst stilte dette spørsmålet til ledelsen i januar.

"Bonusfrelst (29.01.18 15:59 ), lest 4739 ganger
Endret: 29.01.18 16:19
PCIB - Svar fra PCIB vedr. spm om Fase 1 extension studien
Mon 1/29/2018, 12:24 PM

Hei

Jeg er aksjonær i PCIB med omtrent xxxxxxxx aksjer.

Jeg har forstått det slik at det er safety data som er det PCIB ønsker å teste ut ved dette utvidede fase 1/2 studiet. Slik at man kan foreta seg gjentagende behandling i pf2 studiet.

Vil det komme effektdata fra dette utvidede studiet i tillegg? Vil effektdata foreligge likt som safety data?

Mvh

XXXXXXXXXXXX

Aksjonær

Ronny Skuggedal <rs@pcibiotech.no>
Mon 1/29/2018, 3:46 PM

Hei XXXXXXXXXXXXXX og takk for din interesse for PCI Biotech

Fase I extension studien har safety som primærendepunkt, men vil på samme måte som den første dose-eskalerings delen av fase I gi effektdata.

Siste safety datapunkt vil foreligge ca 5 måneder etter første behandling av siste pasient, mens siste effektdata vil foreligge ca 6 måneder etter behandlingen, deretter følges pasientene for overlevelse.

Mvh
Ronny Skuggedal"

------

I praksis betyr dette at dersom en i tidsrommet 20. desember til 31. januar har inkludert pasient nr. 5 og 6 - og gitt at ingen av de seks har falt fra - så kan vi regne med at sikkerhetdata fra den utvida studien kan komme før denne måneden er omme.
Innlegg av: rockpus (17.06.18 15:03 ), lest 1272 ganger

liang

"
SAMARBEIDET er utvidet med 1/2 år til men utlisensiering av AVTALE er jo "helt uavhengig" av dette løpet og kan skje når som helst innenfor den anonserte tidsperioden."

Godt poeng!
Det er ingen "lov" som sier at man bruker hele samarbeidstiden for å bli enig! Man garderer seg med en tidshorisont på samarbeidstiden som man regner med skal være mer enn tilstrekkelig. Da er det kun positivt at man kun tar et halvt år om gangen. Dette sier dermed kanskje mye om hvor nær man er en avtale.
Innlegg av: rockpus (17.06.18 15:08 ), lest 1258 ganger

gepard1

"Rockpus,

Er du sikker paa det? For PCIB meldte at kun 4 pasienter ble behandlet foer jul, saa laa oss tippe at to til ble behandlet i januar. Og at behandling nr. 2 for disse ble utfoert 3 maaneder senere, i april.

Etter dette, har jeg forstaatt av PCIB traadene at det skulle gaa 5 maaneder foer saefty data for disse 6 pasientene presenteres.......isaafall snakker vi september."

I tillegg til kommentarer fra en del andre her, så viser jeg til hva Sørlendingen skrev den 24/5

"Under Q4 presentasjonen i mars sa PW at extension studiet kunne bli avsluttet i løpet av 1H 2018 (selv om de guidet 2H 2018). For at dette skulle være mulig må de ha inkludert minst 6 pasienter innen utgangen av januar. Uansett, om ikke safety dataene kommer innen utgangen av juni tror jeg de kommer i løpet av sommeren. De nærmeste månedene blir derfor svært spennende!
Innlegg av: gepard1 (17.06.18 16:22 ), lest 1195 ganger
Endret: 17.06.18 16:25

Rockpus

Vel, hvis de to siste ble behandlet i januar og april, kan man si at det er to maaneder siden siste behandling ble gjennomfoert.

Det er kanskje nok til aa avlese safety? Hvem vet? Men mener bestemt jeg hoerte Walday si i en podcast at safety dataene skulle presenteres 5 maaneder etter behandling? Om han mente foerste eller siste behandlingsrunde maa gudene vite. Jeg tolker det til etter siste behandling. Og hvis saa, snakker vi fortsatt september. Men det kan jo hende de kommer foer.;-)) Blir ikke lei meg for det;-))
Innlegg av: nextmove (17.06.18 16:41 ), lest 1157 ganger

gepard1,

les ovenfor hva Skuggedal svarte Bonusfrelst den 29. januar. Alt avhenger nå av hvordan pasientinklusjonen gikk etter den 20. desember og om noen er falt fra undervegs. I beste fall kan data komme allerede i morgen.
Innlegg av: gepard1 (17.06.18 16:49 ), lest 1156 ganger
Endret: 17.06.18 16:50

Takker Nextmove

Det innlegget hadde jeg ikke sett.

Der staar det svart pa hvitt at det er 5 mnd. etter den foerste behandlingen. Og da har baade du og Rockpus rett i at safety kan bli presentert naar som helst.

Men maa innroemme det hoeres litt merkelig ut, for safety etter en behandling ble presentert i den foerste delen av fase I.

Saa dum som jeg er trodde jeg at man naa skulle presentere safety 5 mnd, etter at to behandlinger var gjennofoert. Men den gang ei, i foelge skuggedal.
Innlegg av: liang (17.06.18 17:08 ), lest 1121 ganger

Litt uklart dette.
Først mener jeg å huske at de bare trengte safety dataene for å starte pivotal fase 2 studien men mener å huske at de også må ha effektdataene for denne studien for å avgjøre om pivotal fase 2 skal kjøres med enkel eller dobbel behandlig????

Men det vil kanskje ikke forsinke noe uansett?

Men den pivotale studien er vel i utgangspunktet oppsatt med dobbel behandling og da er det vel naturlig at en både må ha safety + ytelsesdataene , ikke?

Innlegg av: SafeInvest (17.06.18 17:12 ), lest 1101 ganger

Liang,

det er plausibelt å tro at dobbel behandling gir bedre effekt, defor kjøres PF2 med dobbel behandling hvis safety er OK.
Innlegg av: SafeInvest (17.06.18 17:12 ), lest 1108 ganger
Endret: 17.06.18 17:13

Liang,

det er plausibelt å tro at dobbel behandling gir bedre effekt, defor kjøres PF2 med dobbel behandling hvis safety er OK.
Dett har PW uttalt på en Radforsk podcast eller en Q&A session etter q-presentasjon.
Innlegg av: radden20 (17.06.18 18:12 ), lest 1031 ganger

Trolig venter man på effektdataene. En tar ingen ting for gitt i vitenskapens verden.
Innlegg av: don_suger (17.06.18 18:38 ), lest 994 ganger

Såvidt jeg har skjønt venter man bare på safety så man vet om det er trygt å ta med i pf2. At effektdata er bedre enn med en behandling tror jeg man tar for gitt.

Hvorfor da vente på effekt?
Innlegg av: liang (17.06.18 19:43 ), lest 832 ganger

Er ikke uenig i dette med at effekten er forventet å være betraktelig bedre med 2 behandlinger kontra en behandling.
Det har da også PW gitt klart uttrykk for.

Tidligere diskusjoner tok faktisk utgangspunkt i om en overhode trengte effekt-data , mao at safety data var det eneste de trengte.

Men ettersom tiden gikk mener jeg bestemt at PCIB klart uttalte i flere sammenhenger at effektdataene også ville bli publisert.

Så langt er vel de fleste enige?? :)

Formelt er det kanskje nok med safety dataene på (Var det 6 pasienter) men mener bestemt at de vil ha tolket dataene på effekt også.
Tror ikke det gjelder formell publisiering av dataene men at en kanskje som en intern affære vil vite hvorledes effekt av den doble behandlingen slår ut.
Dette kan kanskje også ha stor betydning på design på den pivotale studien.

Alt henger jo sammen så hva som bestemmer oppstart-tidspunktet vil vi vel aldri få vite men det trenger ikke være forhold som kommer fra den pågående studien for dobbel behandling.
Det kan like godt være finansieringen.
Så har jo selskapet også muligheten til å gå ut med tidlige data også fra pågående studie.

Nei , ikke godt å si.
Det at selskapet vil ha på plass finansiering , safety og effektdata og hele pakken inklusivt alle forhold for gjennomføringen av den pivotale studien før de går ut til markedet ville jo være naturlig og trenger vel ikke ta mere tid enn forestilt.

For å sette det på spissen så kan det jo teoretisk vise seg at dobbel behandling er dårligere enn enkel behandling og en annen sak er privilegiene fra FDA/EMA , om disse er bakt inn i dobbel behandling uten effektdataene.

Tror personlig resultatene for dobbel behandling i seg selv vil føre til "hakeslepp" og det at disse kommer frem uten nevneverdige bivirkniger som jo er hovedproblemet med cellegift.

Det kan så godt gå godt :)

Lykke til

---------------------------------------

Gjentar denne:

Innlegg av: liang (16.06.18 11:06 ), lest 1013 ganger
PCIB fimaCHEM tråd , cellegift og bivirkninger på dagens m.
https://www.ntnutechzone.no/2016/11/boblende-nanomedisin-mot-kreft/

"En annen utfordring er at når alle cellene i kroppen deler på medisinen, så er det veldig lite som ender opp der egentlig vil ha den, så lite som 0.01 % av dosen når frem til svulsten."

-------------------------------------

Det høres jo veldig lite effektivt ut.
PCIB sin PCI-teknologi leverer cellegift kun der den skal virke (i de syke kreftcellene) med justerbar effekt (opp til 100X effektøkning)......UTEN BIVIRKNINGER.

I mine øyne så er der jo et skrikende behov for denne teknologien selv om den kun gav samme effekt som eksisterende.
Da ville en sitte igjen med en behandling med fordelen TILNÆRMET INGEN BIVIRKNINGER men i dette tilfellet (Cellegift) som har bivirkninger en kan stryke med av så må jo PCIB sin teknologi der den kan brukes ha en stor verdi i behandling , og særlig i svake og eldre pasienter.

I tillegg til bivirkningsprofilen så har teknologien en mulig imponerende effektøkning i enkel behandling.

Dobbel behandling venter en på.

I diverse kreftformer hvor det brukes cellegift så er der sikkert mye literatur som beskriver forløpet mellom enkel og gjentagende behandling med cellegift.

Men sammenligning direkte med PCI-teknologien blir vel ikke korrekt ettersom en tilnærmet nesten dreper kroppen 2 ganger med ekstreme bivirkninger med dagens cellegiftbehandling mens PCI-teknologien har som mål å kjøre dobbel behandling UTEN BIVIRKNINGER og hvorledes resultatene slår ut i ØKET EFFEKT , ja se det....det er det store spørsmålet.
Innlegg av: Otard (17.06.18 18:56 ), lest 947 ganger

Det er bare safety som ventes før oppstart av pf2.

Effektdataene kan kanskje telle i forbindelse med avgjørelse av AA. Ikke direkte tror jeg, men at gode effektdata fra fase 1 ext ligger i bakgrunn når interimdata skal vurderes for AA, hvis de er gode, tror jeg kan akselerere godkjennelsen
Innlegg av: radden20 (17.06.18 18:59 ), lest 953 ganger
Endret: 17.06.18 19:00

"At effektdata er bedre enn med en behandling....." Det er der ingen som vet. Det er jo
nettopp hva denne undersøkelsen skal finne ut.
Innlegg av: SafeInvest (17.06.18 19:05 ), lest 935 ganger
Endret: 17.06.18 19:21

Nei radden, primærendepunkt er safety i denne undersøkelsen.

PW har sagt at det er plausibelt å tro at dobbel behandling gir bedre effekt, derfor kjøres PF2 med dobbel behandling hvis safety er OK.
JE understreket vel dette i en Radforsk podcast også.

Det er ikke mulig å fastslå om dobbel behandling er bedre enn enkel på bare 6-12 pasienter.
Da måtte man gått i gang med 1 arm med enkel og 1 arm med dobbel behandling.
Innlegg av: chilli (17.06.18 19:20 ), lest 898 ganger

Ikke umulig at vi får noen svar midt i ferie kosen :)

Noen betrakninger ifra Sorlendingen

Innlegg av: Sorlendingen (20.03.18 18:39 ), lest 5148 ganger
RE^1: PCIB - Noen kommenterer til dagens presentasjon

Selvsagt var det skuffende at dette trolig medfører at pivotalt fase 2 blir utsatt. Jeg skriver trolig, for det er fortsatt mulig at denne fasen kan starte opp i 1H 2018. Etter presentasjonen bekreftet nemlig Per at det fortsatt var mulig med oppstart i 1H 2018. Grunnen til at de valgte å guide oppstart til andre 2 halvår var at de ikke var sikre per i dag om de klarte den tidligere guidingen. Derfor valgte de å komme med en ny guiding.

Hva betyr så dette? Når Per guider fortsatt mulig i oppstart 1H betyr det selvsagt at innrulleringen har gått bedre i 2018 enn i 2017, for hvis det hadde gått i samme tempo er det lite trolig at de ville hatt mulighet for å klare oppstart i 1H 2018. Det betyr selvsagt også at om det ikke blir oppstart i 1H 2018 vil det trolig bli oppstart tidlig i 2H 2018.

av: Sorlendingen (08.05.18 22:12 ), lest 5101 ganger
Under Q4 presentasjonen i mars sa PW at extension studiet kunne bli avsluttet i løpet av 1H 2018 (selv om de guidet 2H 2018). For at dette skulle være mulig må de ha inkludert minst 6 pasienter innen utgangen av januar. I dag ville han ikke bekrefte om dette fortsatt er mulig. Dette kan bety at en eller flere av de inkluderte har falt fra, men det kan selvsagt også bety at han bare vil være forsiktig (etter at han brukte ordet imminent i fjor om når han forventet resultatene fra FimaVACC studiet) og ikke skru forventingene opp. Uansett, om ikke safety dataene kommer innen utgangen av juni tror jeg de kommer i løpet av sommeren. De nærmeste månedene blir derfor svært spennende!

Innlegg av: Ydmykamatør (17.06.18 19:31 ), lest 868 ganger

Som en eller annen sa over, så vel de nok bare kjøre dobbel behandling dersom effetdstaene på extension studiet tilsier det. At det er plausibelt holder ikke i den medisinske verden.

Men de kan likevel kjøre i gang PV2 med en gang safety er blitt vurdert. Fordi det uansett bare tar en måned å få effekt, det får de jo gjort ferdig før det er aktuelt med den andre behandlingen.

Tipper vi får safety før juli er omme, greit å ikke sette forventningene for høyt. Ting tar jo tid.
Innlegg av: Ydmykamatør (17.06.18 19:38 ), lest 851 ganger

Eller, jeg gitt hva SafeInvest skrev over så, så holder det nok at det er plausibelt + de vet jo litt om dette fra før av (ref patentsøknaden). Safety holder nok, er jo tross alt primærendepunkt også.
Innlegg av: SafeInvest (17.06.18 19:50 ), lest 815 ganger

Jo, det er greit med dobbel behandling hvis safety er OK. Dette er uttalt av både PW og Je.Nå må dere slutte å tulle!;)

Effekt leses 6 måneder etter siste behandling, så da er vi over i 2019. Og som sagt, 6-12 pasienter er ikke nok til å konkludere om det enne eller det andre(med mindre alle 12 skulle få complete response da!;)).
Innlegg av: Ydmykamatør (17.06.18 19:59 ), lest 790 ganger

SafeInvest :

Du har selvfølgelig rett :)
Innlegg av: stupet (17.06.18 20:42 ), lest 733 ganger

Blir ikke effekt lest av 6mnd etter første behandling, altså 1mnd etter safty leses av?
Innlegg av: Triotech (17.06.18 20:48 ), lest 716 ganger

Safe, du mener vel H2 2018, og ikke 2019?
Innlegg av: SafeInvest (17.06.18 21:26 ), lest 640 ganger

Det kommer jo an på når siste pasient er behandlet, Triotech. Og selvfølgelig hvordan effekten presenteres, man antar det blir gjort på populasjonen som helhet.
Innlegg av: oxion (21.06.18 06:33 ), lest 398 ganger

nedgang på mikrovolum siste tiden.
Dette tyder på en kommende oppgang, som sannsynligvis bli explosiv....
pcib den neste stjerna i Norge..