Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: quattro (12.06.18 12:08 ), lest 999 ganger
Ticker: TRVX

ONCOS - 102(X) ny standard behandling ??

Han sier selskapet fikk gode tilbakemeldinger på Oncos-plattformen.
- Etter det vi forstår kommer dette til å bli den nye standardbehandlingen, sier han.

hva mener han med ' hva vi forstår' ?? det er en kraftig melding om man tror på Ø.Soug's ord - gjør vi det ? markedet gjør det ikke p.t. - ned 17% …...

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/06/Targovax-gjennomfoerer-ikke-studie
Innlegg av: Kappa3278 (12.06.18 12:16 ), lest 636 ganger

RE^1: ONCOS - 102(X) ny standard behandling ??

Reagerte også på denne formuleringen.
Dersom dette blir den nye standard behandling så må jo dette være veldig positivt for Targovax..?
Innlegg av: Ydmykamatør (12.06.18 12:17 ), lest 629 ganger

Det ser ut som om den siste kommentaren er redigert ut av artikkelen nå.
Innlegg av: Ydmykamatør (12.06.18 12:19 ), lest 615 ganger

Men det står fortsatt i TDN meldingen.
Innlegg av: quattro (12.06.18 12:21 ), lest 607 ganger
Endret: 12.06.18 12:33

det viktige er om Ø.Soug har sagt det som stod på trykk eller om det er en 'typo', noe som er tvilsomt - for det var en ukomplisert setning men med sprengkraft - trolig måtte Ø.Soug korrigerer for ikke å ''ta munnen for full'' - dersom han refererte til mFOLFIRINOX og artikkelen kunne oppfattes å relatere til Oncos er det jo helt forferdelig av journalisten og dårlig oppfølging av selskapet i en kritisk periode når aksjen kollapser (artikkelen ble tross alt liggende i 1.5 timer før korrigert)
Innlegg av: AmirHassan (12.06.18 12:24 ), lest 586 ganger

Denne meldingen minner meg om den PCIB sendte ut for over 1 år siden (?) om at 2:5 pasienter fortsatt var i live (eller noe i den duren).
Meldingen medførte et kursras, men var egentlig ment som en positiv melding.

Jeg sier ikke at mld fra TRVX er positiv, men jeg utelukker ikke at den kan være det. Vi får høre hva Einarsson sier i neste podcast.

(Hadde meldingen vært så negativ som den kan tolkes kunne kursen fort ha rast 50%)
Innlegg av: Snøffelen (12.06.18 12:44 ), lest 536 ganger

PCIB stoppet H&N pga av problemer med å avgrense behandlingsområdet + mulig konkurranse fra immunoterapi i H&N.

Sånn sett kunne man tro at det var en relevant sammenligning.

Men H&N var allerede forbi PoC (Proof of concept), og hadde dessuten en strålende strategi på gallegangskreft. Hvilket i ettertid har vist seg som en svært god strategisk vurdering.

Bør nok se at TG02 kommer i land på PoC før det er en konklusjon. Samtidig var, og har senere vist seg korrekt, at PCI på GGK er som hånd i hanske, som en strategisk-teknologisk fit. Jeg er ikke like overbevist om TG02. Men vi får PoC i 2019, så da blir det avgjort.

Dette ble i det hele tatt som jeg har trodd og argumentert for, fokus på ONCOS-102 og da mestheliom.
Innlegg av: Solux (12.06.18 13:11 ), lest 406 ganger

Unnskyld Snøffelen. og ja, du har helt rett.