Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Industri
Innlegg av: lofric (21.05.18 16:07 ), lest 1167 ganger
Ticker: WRE-ME

fremtid for WR

God pinse mine venner.
Tror at det blir bedre tider for WR fremover. Løser seg nok nå med hensyn på avsluttet rettssaker, fått litt mere penger og film på trappene. Eneste som er en tankevekker er ----hva når de 5 mill….er oppbrukte…Noen formeninger….Jeg har….smiler.
Innlegg av: Triggly (21.05.18 20:17 ), lest 689 ganger

RE^1: fremtid for WR

Mest sannsynelig blir det emisjon
Innlegg av: Hektar (22.05.18 21:03 ), lest 619 ganger

Det jeg ikke skjønner, og jeg håper noen kan forklare, er hva går egentlig dagene med til i WRE? Hva er det de gjør? Hvordan ser timeplanen ut?

Jeg observerer null fremgang på et år, før rapport på GF har tilsynelatende ingenting skjedd.

I tillegg så sier de Patrick eller hva søren fyren heter jobber med Netflix-avtale "på siden". Altså... hæ...? Her har du en strømmetjeneste som hiver milliarder etter det verste vi har hatt på TV siden Arthur Fonzarelli stå på vannski over en hai. "Winona Earp", seriøst hva f...?? Hva med "Morgana Kane"? Og hva fanken er det Patrick driver med på heltid? Jokker Disney-figurer for japanske forretningsmenn?

Blir helt forvirret av dette tullet. Hva skjer?? Har dere snakket med Netflix, ja eller nei? Hva sa de? Hvorfor? Har dere noen andre i kikkerten som er seriøst interessert i det hele tatt?
Innlegg av: Tysla (22.05.18 22:12 ), lest 609 ganger

WRE-ME investorer hør her. Ledelsen og styret kjøper endel aksjer til 0.30 øre per aksje. Mye av disse pengene kommer til å gå til ...... Jo gjett ....... betaling av lønn til ansatte, styret og ledelsen.

Per nå har de ikke noe fremtid, ikke invester før de har noe å vise til. I denne aksjen vil det bli så mange muligheter å hoppe på ett potensielt tog at det finnes stasjoner hver tiende meter. Investerer dere nå hver såfall forberedt på å miste hvert bidige øre.

Good luck
Innlegg av: lofric (23.05.18 00:19 ), lest 608 ganger

Jeg er fullstendig enig…Ikke noe er blitt gjort på ett år. Ingen kontroll. Foss er for lite TÆL i …nikkedukke…Strøm er amatør i den store sammehengen og Tasmin er hentet fra SKY news…Hvor er proffene…..Hver mnd som går svinner muligheten for en MK film.
Innlegg av: Kaizers (23.05.18 17:14 ), lest 546 ganger

Jeg gi de 6 måneder. De bør oppdatere jevnlig nå!
Innlegg av: Klinkekulå (23.05.18 18:37 ), lest 536 ganger

Kaizers,du får søke stilling hos WR som pressesjef,-jeg stemmer på deg om det skulle bli aktuellt.

så mye du bruker fritiden i å kommentere på alle mulige forum-plattformer skal du nå ha nådd en resime` på CV`n din.
Innlegg av: SirSmokealot (23.05.18 20:08 ), lest 520 ganger

Hehe tror han er inne med mer enn han kan tape
Innlegg av: lofric (24.05.18 00:23 ), lest 493 ganger

Kommer til å ta lang tid før vi ser en krone …Da er nok flere på forumet blitt gråe i håret.
Innlegg av: Hektar (24.05.18 18:26 ), lest 438 ganger

Når er GF for styggedommen? Håper seriøst noen har baller til å stille reelle spørsmål der.
Innlegg av: lofric (26.05.18 20:00 ), lest 383 ganger

God kveld
Nå tror dere neste gang Tasmin kommer på Tiggerferd til Oslo…troe dere Foss og co spytter inn mere penger….tvilsomt…Jeg tror ikke Foss er rette mannen sfor WR… Jeg anbefaler Røkke….
Innlegg av: Hektar (04.06.18 10:00 ), lest 248 ganger

In April-May 2018, the Company sold 14,670,093 shares of its treasury shares for NOK 4.4 Million, to provide sufficient working capital to cover basic operating and administrative expenses through 2018 and the first quarter of 2019. The Company intends to raise additional capital in 2018 through the issuance of shares or sale of shares to provide capital to begin production of the Company’s first motion picture and to reduce its NOK 9.4 Million in obligations.

Som noen av oss sa for en god tilbake: Det kommer emisjon. Bare å gape opp, denne blir billig. Får håpe de prøver på 30 øre først da, herregud så kjipt om de har solgt aksjer til eksisterende aksjonærer på 30 øre for så å kjøre emisjon på 10 øre. Rett og slett lureri.
Innlegg av: SirSmokealot (04.06.18 10:45 ), lest 223 ganger

er nok ikke så farlig for de som ga 30øre aksjen uansett hva en emisjonspris vill falle på. værre for de som er inne på 4 pluss
Innlegg av: Kaizers (05.06.18 11:36 ), lest 181 ganger

Hvem har cash til å ta ut 32 øre?

Her kan men fort oppleve 5 x.

Men man kan tape alt også....
Innlegg av: Hektar (05.06.18 18:50 ), lest 147 ganger

Man må ha nok cash og lav nok IQ. Har mer enn nok cash med IQ blir det verre med.
Innlegg av: SirSmokealot (05.06.18 21:52 ), lest 132 ganger

Helt enig hektar, har man nok cash er det fryktelig dumt å selge nå rett føre gf 😃 spesielt når man vet at de har penger ut året og ut q1 neste år. Mange mnd til føre det haster å komme ut.