Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Olje og energi
Innlegg av: FrackingQec (20.04.18 09:45 ), lest 3932 ganger
Ticker: QEC
Endret: 20.04.18 12:19

Qec lik lotto. Dette er riktig update. Alt annet er feil

Selskapet sier at det er utfordringer i qubec da det er valg i october
De .. tror .. reguleringene kan komme før sommeren

Solgte med tap. Ferdig med denne møkka
Og kjempeglad jeg slipper alle disse hausserne som sitter og snakker dritt om alke andre som tydeligvis er idioter om man ikke har samme mening som dem ..

Qec trådene er full av drittsekker som kun har en agenda. Haussing og kurs manipulasjon

Takk for meg.

Sitat slutt!
Innlegg av: Yzf R1 (20.04.18 09:50 ), lest 2422 ganger

RE^1: Qec lik lotto. Dette er riktig update. Alt annet er feil

Flott lykke til videre.

Y
Innlegg av: Valhallaa (20.04.18 09:53 ), lest 2352 ganger

Større kjøpssignal finnes ikke. Nesten så jeg fikk lyst til å kjøpe meg opp igjen.
Innlegg av: Axecapital (20.04.18 09:54 ), lest 2351 ganger

Dagens gladmelding!

Håper dette betyr at det er en mindre som forpester trådene her inne.
Innlegg av: Sheriff_1 (20.04.18 09:55 ), lest 2320 ganger

Atter en gang samme mølet.

Håper du liker å se deg selv for du møtes temmelig ofte i døra :)
Innlegg av: kanie12 (20.04.18 10:00 ), lest 2262 ganger

Da slipper vi TS fremover, kjempe!
Innlegg av: Stranger (20.04.18 10:05 ), lest 2233 ganger

det skal du ikke regne med at vi slipper for ham.
Innlegg av: imijdodimidi (20.04.18 12:08 ), lest 2034 ganger

Gamle dritt Qec fortjener ikke å investere i. Hva de driver med egentlig? Er det noe med olje å gjøre. Ser at det er masse prat, men lite produksjon 1800 boe per dag eller sånn!
Og hva kjøper man her, tåke!?
Sranje kroz gusto granje
Innlegg av: Bolster (20.04.18 12:13 ), lest 2012 ganger

Jeg gjentar meg selv:
Frackingqec er en klovn.
Innlegg av: FrackingQec (20.04.18 13:26 ), lest 1804 ganger
Endret: 20.04.18 13:28

RE^2: Qec lik lotto. Dette er riktig update. Alt annet er feil

Bolster er en hausser.
Begge påstandene er ikke liv laga
Men legger meg på Bolster sitt nivå
Sier sitt om hva qec trådene er fyllt med..
Innlegg av: Bombibitt (20.04.18 13:36 ), lest 1721 ganger

FrackingQec

Du ska nog hålla dig borta från aktier. När man inte klarar små nedgångar så har man inte vad som krävs.
Innlegg av: FrackingQec (20.04.18 14:37 ), lest 1598 ganger
Endret: 20.04.18 14:38

Du kan mene hva du hvil.
Qec er en manipulert shit case
Det var mitt siste inlegg på dette utdaterte og bortkasta forum

Innlegg av: Elwaro (20.04.18 15:25 ), lest 1446 ganger

RE^3: Qec lik lotto. Dette er riktig update. Alt annet er feil

Og takk for det !
Innlegg av: Sofasparer (20.04.18 15:00 ), lest 1506 ganger

Hvor mange ganger skal du skrive "siste gang"

Gå å grin et annet sted
Innlegg av: rolas (20.04.18 17:16 ), lest 1323 ganger
Endret: 20.04.18 17:17

Flott ! En idiot mindre !
Innlegg av: Vuppz (20.04.18 19:09 ), lest 1216 ganger

Tusen takk for takkekortet !
Innlegg av: gunnarius (28.04.18 09:54 ), lest 949 ganger
Endret: 28.04.18 09:58

Lotto og lotto?

Iallefall befengt med høy risk for at regs kan drøye noe mer. Hvorfor ikke regs foreligger tror jeg mest skyldes politikk og valget i Quebec, 1. oktober.

Det er noe selvmotsigelsens skjær over det som regjeringen foretar seg i Quebec hva gjelder hydrokabonene. Og da særlig gass. Det investeres i distribusjonsnett og det tilrettelegges for natural gas, mens det på den annen side presenteres budsjettforlag an mass. Hvor flere tiltak spisses mot miljø og klima.

Limer først inn hva som ligger inne i 2018/2019 budsjettet, deretter nye avbøtende tiltak:

7.4 Provide financial support for extension projects of the natural gas distribution network in the region

Natural gas is a profitable transition energy for Quebec that contributes
reducing greenhouse gas emissions. In the next few years, this energy will play an increasingly important role in supporting
economic development and the competitiveness of Québec businesses
on the international scene.

http://www.budget.finances.gouv.qc.ca/budget/2018-2019/fr/documents/PlanEconomique_18-19.pdf

Press release

Québec Economic Plan - an additional $ 11.5 million over five years for regional organizations that support the State's environmental mission

Gatineau, April 27, 2018. - In the context of the 2018-2019 Budget Speech, the Government of Quebec announced the injection of unprecedented amounts into the environment sector. As a result, additional funding totaling $ 11.5 million over five years has been provided to support various partners of the Ministry of Sustainable Development, Environment and the Fight Against Climate Change (MDDELCC), whose regional councils environment (CRE) and their grouping.

This was confirmed today by the Minister of Sustainable Development, Environment and the Fight Against Climate Change, Isabelle Melançon, in the presence of the hon. Member for Gatineau, Minister of Justice and Minister responsible for the Outaouais region Stéphanie Vallée, members of the regional caucus of the region and the director general of the National Association of Regional Environmental Councils of Quebec (RNCREQ), Mr. Vincent Moreau, at the Outaouais Green Energy Summit (EVO) on the energy transition in the Outaouais region. The minister said the additional funding will support these partners who help protect the environment.

Quotes:

"As important departmental partners, environmental organizations play a leading role in society. They contribute to the Department's mission, which is related to the protection of the environment, sustainable development and the fight against climate change. With these new funds and with its partners in all regions of Quebec, we will be able to fully respond to the environmental challenges we face at the dawn of 2020, for the benefit of present and future generations. "

Isabelle Melançon, Minister of Sustainable Development, Environment and the Fight Against Climate Change

Kun utdrag, for alt se link:

http://www.mddelcc.gouv.qc.ca/infuseur/communique.asp?no=3946

Min tolkning tilsier at her er det håpløst å predikere noe som helst. Liten tvil om at gass inngår i Energy Transition, men mest trolig som erstatning for tyngre fossile produkt i utgangspunktet. Dernest følger gass til forbruk/industri og mulig export.

Enten har regjeringen satt regs på hold eller så vil den adoptere noe tid, slik at avbøtende tiltak først kan få massere befolkningen, kommunene og opposisjonen.

Det ligger inne en faktor som kan tilsi at regjeringen ville ha mest å vinne på en timing for regs som tilsa: Dess lenger avstand til valget 1. oktober, dess bedre. Derfor kan sannsynligheten medføre regs på hold inntil videre.

Men gudene må vite om det blir gag nr. 2, slik at alt det positive for klima og miljø som fortløpende meldes må anses som avbøtende tiltak?
Innlegg av: Gjest 79 (28.04.18 10:16 ), lest 893 ganger

Fortsetter og spre usikkerhet, minner om denne.

Innlegg av: gunnarius (13.12.17 14:41 ), lest 424 ganger
Ticker: pen
RE^2: Pen nytt insidekjøp!!rally
De to aksjene som følges tettest fra min side og jeg har mest tro på i øyeblikket innen O&G er PEN og QEC. Det er sikkert andre selskap, men disse to gjelder p.t. for min del.

For QEC kan som forrige gang myndighetenes lansering/godkjenning av reguleringene ifm. hydrokarbonene gi QEC aksjen et pent løft i aksjekursen.

Innlegg av: FrackingQec (29.04.18 15:57 ), lest 534 ganger
Endret: 29.04.18 16:20

En ting er sikkert. Qec småaksjonærer er nå så tøyd ut i alle sammenheng at de ikke tåler noe som helst. Grineklubben kaller jeg dere.

Sannheten er at Pareto er overhode ikke til å stole på. Meglerhuset driver en form for markedsmanipulasjon det stinker av. Bare se på måten analysen og emisjonen kom samme dag. Først opphauset kursmål. Deretter emisjonen.

Rec kom med kjemperesultat. Pareto kastet seg på vraking nettopp for å ødelegge kursfest for småaksjonærer.

Alt Carl oscar strøm tar i er kurs pleie og påvirkning av kurs til hans kunder eller hvem det nå ers beste. Det er ihverfall ikke til oss småsparere han ønsker alt godt til. Hva gjør at pareto iver så frem til å vrake en aksje i offentligheten når man da vet at kursen vil rase. Snakk om onskap.

Vi kan regne på qec kurs og tro vi kan noe. Men vet du hva ? Det har ikke noe verdi om vi tror det ene eller det andre. Når meldingen kommer er det de programerte robotene som bestemmer om kursen går 3 kr opp eller ned. Og går den opp dumpes kursen ned før noen av oss vet ordet av det.

Til syvende og sist sitter vi igjen som svarteper og meglerhusene har igjen grisket til seg småsparenes penger Igjen.

Bra jobba Pareto. Dere er en av børsens største eier og dere hvet akkurat hvordan dere skal berike dere på småsparers bekostning.

Mer korrupt og styrt markedssystem vi har i Norge uten at noen tas for det vitner om et pill råttent system.

Ser man totalen så er jeg ikke i tvil. Børsen burde vært lagt ned.