Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Olje og energi
Innlegg av: Kairuben (16.04.18 13:28 ), lest 1351 ganger
Ticker: APCL

APCL kjøp eller stå?

Jeg står greit inne i APCL. Har et tap over lang tid, men slik dagens situasjon er så kommer jeg ikke til å selge. Jeg vil la det stå, og er kjent med risikoen.

Nå vurderer jeg å øke beholdningen min med rundt 50%. Både for å dekke inn tap og for at dagens nivåer fortsatt synes lave ifht. det som har vært og fremtidig potensiale.

Har flere her inne økt etter siste ukes avisskriverier om at Gambia ønsker å unngå en dyr rettslig prosess, eller står dere stille?

Det er uten tvil en spennende tid, og jeg gleder meg allerede til første børsmelding. Har troa på at den skal gå vår vei denne gang. Ønsker også shorterne en fin dag (",)

Innlegg av: leinad123 (16.04.18 13:39 ), lest 894 ganger

RE^1: APCL kjøp eller stå?

Kjøpte meg inn igjen i forrige uke etter å ha vært ute siden "kollapsen". Kan leve med risk/reward ratioen pdd.
Innlegg av: tuja (16.04.18 13:53 ), lest 841 ganger

Har også kjøpt meg inn igjen. De siste ukers artikler gir meg en god følelse av att APCL får noe igjen(forlik) både fra Gambia og Senegal. Og det kan gi ett skikkelig "boost" til aksjekursen.
Innlegg av: Old guy (16.04.18 14:11 ), lest 797 ganger

Jeg har 5 gange så mange aktier i apcl som da jeg købte første gang.. Nåede at sælge mig ud inden den kollapsede helt men er inde med mange aktier nu og overvejer endda at købe endnu flere :)
Innlegg av: Yess (16.04.18 15:09 ), lest 696 ganger

I følge flere så er det så mye spennende som kan skje at en bør vel kanskje ikke selge akkurat nå?
Selv vil det overraske meg om det kom en snarlig løsning på uenigheten i sengel og Gambia men en kan jo aldri vite og apcl er nesten priset som en opsjon.
Innlegg av: Kairuben (16.04.18 15:54 ), lest 599 ganger

Godt å høre. Da tenker folk likt som meg. Tror det er en god tid for å laste litt opp. Det kan selvfølgelig gå dårlig yess,det har man ingen garanti for.

Men slik jeg ser det er det begrenset hvor mye dårligere tint kan gå nå, ja ko kurs er mulig, men det skal litt til. Oppsiden er desto større selvfølgelig om man ser 6-10 kr ved løsning og boring. Så er det opp til hver enkelt å få penga på bordet eller ha dem i banken.
Innlegg av: AKKA65 (16.04.18 17:53 ), lest 457 ganger

Har lastet til randen, med det utgangspunkt at det skal bli en løsning. All den tid insiderne ikke dumper aksjer bør det være håp, men det får gå som det går. Litt spenning i hverdagen skader ikke :-)
Innlegg av: Fryden (17.04.18 10:47 ), lest 176 ganger

Har selv mange fler enn opprinnelig på samme tid i fjor.
Vurderer daglig om det skal akkumuleres.