Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: focuss (12.04.18 21:19 ), lest 6006 ganger
Ticker: PHO

PHOTOCURE-Mystisk prising av aksjen!

Tror de fleste er enige om at PHO er latterlig lavt priset i forhold til den fremtiden de bør ha foran seg. Tror det skyldes at selskapet har vært utenfor fokus en lang periode.

Vi kan gjøre en sammenlikning med Nano. I runde svinger er det 20 millioner aksjer i PHO og 50 millioner aksjer i Nano. Ved 30 kroner per aksje prises Pho til 600 mill. Pho er FDA godkjent, inkludert i guidlines og står nå foran en lansering i USA

La oss si at Nano blir FDA godkjent i 2021 og står klar til å lanseres i markedet. Da er Nano der hvor PHO er nå. Dersom Nano på det tidspunkt skal være priset som PHO er nå, altså priset til 600 mill da betyr det en aksjekurs på Nano i 2021 etter FDA godkjennelse er på 12 kr/aksje.

Med andre ord skal Nano prises som PHO når Betalutin er godkjent så er det liten grunn til å løpe etter Nano aksjen i dag.

Hva viser dette? Det viser at å kjøpe Pho rundt dagens kurs er å plukke penger på gata. Hvorfor ser ikke markedet dette? Får å se så må man faktisk åpne øynene.
Innlegg av: rockpus (12.04.18 21:45 ), lest 3853 ganger

RE^1: PHOTOCURE-Mystisk prising av aksjen!

focuss

Tror du dine utallige tråder åpner øynene til markedet?
Hvorfor ikke bare senke skuldrene til bekreftede inntekter løfter kursen?
Innlegg av: focuss (12.04.18 21:55 ), lest 3833 ganger

Rockpus
Siden dette er et forum til å diskutere aksjer så tenker jeg vi kan bruke det til det. Det er jo interessant om noen hadde noen argumenter. Skjønner ikke hvorfor folk uten argumenter føler det er viktig å informere om det.
Innlegg av: focuss (12.04.18 22:04 ), lest 3816 ganger

Rockpus
Tenkte noen kanskje ville mene at sammenlikningene ikke er relevant. Så jeg er jo interessert i å høre hvorfor den ikke er det.
Innlegg av: Optimusprime (12.04.18 22:17 ), lest 3770 ganger

Herregud for en figur denne focuss er altså. Ikke en tråd uten å måtte dra inn NANO. NANO kommer til å gruse dette lille møkkasleskapet PHO. Det er bare frekt å sammenligne de to overhode. FDA godkjennelse i 2021, 12 kr /aksje og ingen grunn til å løpe etter NANO og PHO er penger på gata. Der sa du det PHO er penger på gata. Si i fra om du pleier å finne masse penger på gata. Du nå jo være klin kokus hoppende syk i hodet ditt som dag ut og dag inn sitter og lirer av deg dette søppelet ditt om at PHO skal til kr 2000 i 2018 og NANO skal til 12 kroner. Hadde du solgt de 5000 pho aksjene dine og kjøpt NANO i går kunne du faktisk ha tjent noen kroner. PHO kommer til å melde om elendige salgsresultater i Q1 det er jeg rimelig sikker på. Denne refusjonen tror jeg ikke har hjulpet en dritt. Melder de om dårlig salg noe som jeg tror så skal kursen grusen nedover og muligens under kr 20 de den hører hjemme. Markedet ser nettopp dette, det er du som er blind som ei høne. Da gjenstår det bare å ønske Focuss god bedring og se opp for menn i hvite frakker.
Innlegg av: focuss (12.04.18 22:27 ), lest 3757 ganger

Her var det ikke akkurat intelligente gode argumenter foreløpig. Noen blir jo bare overnervøse av å få presentert noen facts. Men mangler man argumenter så blir jo det resultatet.
Innlegg av: Jan-Tommy (12.04.18 22:31 ), lest 3743 ganger

Det er vel den mystiske feite og stygge daten din som er på ferde.
Innlegg av: focuss (12.04.18 22:44 ), lest 3727 ganger

Nano,som flaggskipet blant norske biotech aksjer må jo kunne tåle å bli brukt i sammenlikninger. Jeg hadde kanskje tenkt at noen ville argumentere med at markedet til Betalutin er jo så mye større enn markedet til Cysview. Vel er det det?

Betalutin sitt marked 3 FL er ca 5 milliarder (USA +Europa)

Cysview sitt marked i USA alene: 15 milliarder.

Så markedet til Cysview er mange ganger så stort som markedet til Betalutin så det må være andre forklaringer på mysteriet.
Innlegg av: focuss (12.04.18 23:09 ), lest 3702 ganger

Jeg mener forklaringen på mysteriet er rimelig klar.

Markedet tror Nano skal klare å selge sitt produkt dersom det om noen år blir godkjent for bruk. God QoL er et godt salgsargument.

Markedet tror ikke PHO skal klare å selge sitt produkt og ta markedsandeler. Markedet har en grunn til å tro det, men den grunnen er ikke lenger relevant/gyldig. Dersom det er rett att den grunnen ikke lenger er relevant/gyldig, så skulle PHO vært vesentlig mer verdifull i dag enn Nano.

Grunnen til at det ikke lenger er relevant/gyldig får jeg komme tilbake til i morgen.
Innlegg av: Computum (13.04.18 00:18 ), lest 3639 ganger

Det går vel an å ha tro på både NANO og PHO?
Men å sammenligne de to selskapene nå blir meningsløst. PHO har produkt i markedet og investorene sier "show me the money".
NANO har enda et stykke fram før pengene forhåpentligvis begynner å strømme inn istedenfor ut, som nå. Men NANO's potensiale er større.
Det er ikke behov for å spekulere i PHO's tilfelle. I løpet av året vil alle se hvor det bærer. Om salget skyter fart vil dagens pris være en "gavepakke".

Innlegg av: Tåka (13.04.18 06:44 ), lest 3576 ganger

Klart en kan ha tro på begge. Kommer salgstallene og markeds andel så kan det bli store mengder nano aksjonærere fra pho senere når pengene skal reinvestere .

Og eg vet om mange som har begge.
Innlegg av: bravi (13.04.18 10:07 ), lest 3435 ganger

Jeg har iallefall ikke Nano, valgte heller å ta litt i Pcib. Pho og Pcib holder for meg i denne sektoren.

Det lille jeg vet om Nano er at det er lenge til de kan ha noe ferdig produkt (hvis de får det til), det vil komme minst en, sannsynligvis flere emisjoner før Betalutin er i nærheten av å komme på markedet. Videre har jeg sett på kursutviklingen i Nano siden slutten av 2016, slike trender har en tendens til å fortsette.
Innlegg av: focuss (13.04.18 10:11 ), lest 3449 ganger
Endret: 13.04.18 10:13

Photocure er nå i en prosess hvor selskapet transformeres fra et forskningsselskap til et biotech selskap med fokus på kommersiell utvikling.

Min første investering i PHO for et drøyt år siden ble kortvarig. Dette fordi jeg lærte fra diskusjoner her at selskapet faktisk manglet fundamental kommersiell forståelse. Til og med kommersielle avtaler med Ipsen ble forhandlet av innleide konsulenter. Aksjonærene jeg diskuterte med her synes det var helt OK. Da konkluderte jeg raskt at her er det bare å komme seg ut. Og det skjedde.

Etter det har mye skjedd.
Innlegg av: flaksegrisen (13.04.18 10:48 ), lest 3388 ganger

Har en lyttepost i Photo, men er enig i Sørlendingens betraktninger, men litt mer positiv.

Det er et stort og møysommelig arbeid som gjenstår. Har planer om å øke når salget øker, selv om en da mister første oppgangen.

Nano og Photo har to vidt forskjellige produkter hvor salgsjobben som skal gjøres er vidt forskjellig.

Det blir nesten som å sammenligne salg av formel 1 biler med salg av sykler.
Innlegg av: focuss (13.04.18 10:59 ), lest 3392 ganger

De som har litt erfaring med å forhandle kommersielle avtaler vet at man bør ikke leie inn konsulenter til å gjøre slikt hvis man ikke selv har kompetanse til å styre slik aktivitet.

Konsulentselskaper inngår gjerne en avtale med oppdragsgiver at dersom de klarer å få til en avtale så blir det belønning. Å komme frem til en anbefalt avtale er derfor deres mål. Det trengs egen kompetanse for å vurdere om avtalen er god eller dårlig.

Videre, min forståelse av at
når Photocure inngikk avtale med de som senere overførte avtalen til Ipsen, så hadde åpenbart Photocure ikke egen kommersiell kompetanse til å vurdere avtalen. Men avtale ble det og konsulenten fikk sin belønning. Med ett styre som besto av forskere i urologi etc så ble avtalen glatt akseptert av styre. Så skjønner alle etterpå at dette var ingen god avtale for Photocure.
Innlegg av: dr. Stockman (13.04.18 11:11 ), lest 3361 ganger

PHO kan gjerne være latterlig lavt priset, men å trekke sammenligningen med et selskap som er enda mer latterlig priset gir et dårlig utgangspunkt for sammenligningen. Ikke er de to selskapene særlig sammenlignbare heller, da de egentlig er i forskjellige faser av utviklingen.
Innlegg av: focuss (13.04.18 11:14 ), lest 3373 ganger
Endret: 13.04.18 11:16

Siden Ipsen avtalen har mye skjedd og PHO har lært at uansett produkt er det ingenting som selger seg selv. Hva har skjedd siste året?

-Nytt styre.
-Ansettelse av Jeremy Bahr som business development manager
- Spissing av selskapet mot urolog.
-Fase 3 resultater med sjokkerende gode resultater
-FDA godkjennelse fra ett FDA som akselererte godkjenningen da de så viktigheten av å få produktet raskt på banen
- Innvilget refusjon.
- Overføre Cervira og Visonac til styre for å bestemme disses videre kommersielle skjebne.

Og så: Bygge en markedsføring og salgsorganisasjon for å vinne det amerikanske markedet som er selskapets viktigste marked. Av tingene denne amerikanske organisasjonen har oppnådd er at pasientorganisasjonen er på lag med Photocure. Sykehus som har BLC Cysview bruker det i egen markedsføring.

Alt er nå lagt til rette for lansering i USA i Juni. Og med perfekt kick start i mai med hele fem presentasjoner på verdens største urologikonferanse i San Francisco.

Innlegg av: focuss (13.04.18 11:21 ), lest 3355 ganger

Også. Hva driver aksjemarkedet med da? Jo det driver fortsatt å fokuserer på hva Photocure drev med for 20-15-10-5-1 år siden. Det siste året har gjort Photocure til ett helt nytt selskap som er ukjent for aksjemarkedet. Men det er nå fremover det blir gøy å være aksjonær i Photocure.
Innlegg av: focuss (13.04.18 11:27 ), lest 3354 ganger

Dr. S
Mulig du ikke forstår sammenlikningen. Sammenlikningen er helt grei den. Den viser hva Nano skulle vært priset til med lik verdisetting som PHO etter at Betalutin er godkjent og klar for markedet. Der er PHO i dag og der er kanskje Nano om en del år. At Nano prises til 12 kroner etter FDA godkjenning tilsvarer hvordan PHO er priset i dag. Poenget er ikke at Nano i dag er dyr, men at PHO i dag er latterlig billig.
Innlegg av: focuss (13.04.18 11:37 ), lest 3345 ganger

Dr.S det ligger da til grunn at markedet vil tro at det ikke er mulig å selge Betalutin i markedet eller bare i helt minimal grad. Det er hva markedet må tro om PHO i dag for å forklare dagens prising.

Spørsmålet blir selvfølgelig da. Blir det lettere å selge Betalutin i markedet enn å selge Cysview i markedet? Det er det hele greia dreier seg om.

Foreløpig har PHO guidet 4 dobling av salget i USA innen 2020. Det er belte og buksesele guiding. Dette fordi man starter fra så lavt nivå. Basert på PHO sin guiding er ikke PHO verdt stort mer en dagens kurs.
PHO aksjonærene ville vært langt bedre tjent uten guiding enn med selskapets guiding.

Hvis sammenlikningen skulle vært lik så måtte det da forutsette at Nano gir like lite fremover lent guiding etter at FDA eventuelt godkjenner produktet.
Innlegg av: dryqueen (13.04.18 11:53 ), lest 3311 ganger

Focuss, du er en desperat mann
Innlegg av: focuss (13.04.18 12:03 ), lest 3315 ganger

DryQueen
Du kan ikke bomme mer enn hva du gjør. Tvert i mot, jeg synes dette er morsomt.. Det som det jeg skriver viser er at det er ikke nok med FDA godkjennelse for å få suksess, man må selge også. Dersom eksempelvis Nano gjør som PHO og guider salg på 10-15 millioner usd de første årene med negativ EBITDA så blir det ikke rare kursen der heller. Nano må også gjennom en organisasjonsbygging o markedsføring process. Det koster.

Tror nok Nano aksjonærene vil være bedre tjent med oppkjøp.

Innlegg av: focuss (13.04.18 12:10 ), lest 3315 ganger

Og jeg har så god tid på å vente på PHO. I ventetiden bruker jeg tiden på å tjene penger på det jeg kan, som er olje og offshore. Man bør ikke være for endimensjonal i aksjemarkedet.
Innlegg av: focuss (13.04.18 14:50 ), lest 3248 ganger

Simply Wall Street forventer fantomvekst i årene fremover. Årlig vekst på 95% og overskudd allerede i år. De trekker frem det ekstraordinære ved at Photocure ikke har gjeld som skal betjenes. En utbytte maskin som OSE aldri har sett før står i startgropen. De mener diskontert cash flow per i dag ligger rundt 90 kr. Jeg mener aksjekurs himmelhøyt over det er realistisk. Når inntjeningen kommer vil markedet prise basert på P/E. Med en årlig vekst på 95% så vil P/E bli liggende skyhigh. Etterspørselen etter aksjen vil stige formidabelt og med kun et lavt antall aksjer på tilbudssiden ( kun 21 mill aksjer i selskapet) vil kursveksten bli brutal.

https://simplywall.st/stocks/no/pharmaceuticals-biotech/ob-pho/photocure-shares/news/breakeven-on-the-horizon-for-photocure-asa-obpho/
Innlegg av: bravi (13.04.18 15:41 ), lest 3185 ganger

Kanskje Pho skal gjøre som Nano for å få litt fart på kursen, sparke Hestdal. Nano gikk fra 42 til 61 når de sparket sin ceo. Da kan vi regne med at Pho går til over 40 hvis de gjør det samme.
Innlegg av: rgkap (13.04.18 17:29 ), lest 3132 ganger

Bravi:
Jeg støtter det forslaget.
Kjetil har gjort jobben og bør gå over i en ny rolle i selskapet. Jeg tror han er rett og slett for smart og introvert til å ha jobben som CEO i denne fasen. Han bør erstattes av en stordalen type. Vi trenger blest om selskapet.

Kjetil har gjort en kjempejob. Men nå må han overlate stafettpinnen til en ny CEO gjerne en litt brautene og unorsk Amerikaner. (Uff, men det selger)

Nå er det salg som teller, og det kreves andre personligheter enn slike som Kjetil. (undertegnede er intet unntak) Jeg liker sånne som Kjetil, men han er feil i denne fasen. Jeg kan aldri tenke meg at han synes det er gøy heller.

For å sitere Henry Ford.
“Nothing happens until someone sells something”

Innlegg av: focuss (13.04.18 18:06 ), lest 3117 ganger
Endret: 13.04.18 18:08

Ser frem til GF. Da får vi vel møte vår nye styreformann og nye Business Development Manager for første gang. Det er jeg virkelig spent på. Ketil har levert på det regulatoriske. Nå får disse nye levere resten. Selskapet trenger Hestdal også videre.
Det jeg er mest spent på er agendaen til vår nye styreformann og hva det er som motiverer ham.
Innlegg av: focuss (13.04.18 18:41 ), lest 3093 ganger

Det viktigste av det jeg ikke skjønner med PHO er hvorfor vår nye styreformann er vår nye styreformann.
Innlegg av: bravi (13.04.18 20:04 ), lest 3038 ganger
Endret: 13.04.18 20:23

Vil tro Hestdal har gjort en god jobb regulatorisk med å fått Cysview ut på markedet fix ferdig godkjent med refusjon og anbefalinger. Så er det dette med salget, vi vet ikke om det er optimalt utført, nedgangen fra Q3 til Q4 gir grunn til bekymring. Når det gjelder den dårlige utviklingen i aksjekursen er jeg usikker på hvem som er mest ansvarlig. Er det Hestdal eller er det styreformannen, jeg vet ikke. Enig med focuss i at det kan stilles spørsmål ved styreformannens motivasjoner. Han har iallefall ikke gjort noe for å støtte kursen som jeg kjenner til.

Å bytte ut Hestdal med en blåruss type ceo har jeg ingen tro på, har sett eksempler på det. I et selskap som Photocure må ceo kunne faget og vite hva han snakker om skal han få til noe. Hestdal kan faget men han har ikke fått det til med aksjekursen. Hva har styret gjort? Kanskje feil å bare skylde på Hestdal.
Innlegg av: focuss (14.04.18 08:30 ), lest 2924 ganger

Hvorfor skal styreformann i PCIB være den som foreslår styreformann i Photocure?
Innlegg av: focuss (14.04.18 08:45 ), lest 2904 ganger
Endret: 14.04.18 08:47

Har styreformann i PCIB og styreformann i Photocure en plan? Jeg vil absolutt ikke ha en fusjon.
Innlegg av: bravi (14.04.18 14:50 ), lest 2772 ganger

En fusion mellom Pcib og Pho høres spennende ut. Hvis Pho får fart på salget og utviklingen i Pcib blir som vi håper snakker vi om skikkelig høye aksjekurser.

Når det gjelder bytteforholdet mellom selskapene er det klart at dagens mcap og kurser ikke blir fair, Pho må selvfølgelig vektes mye høyere.
Innlegg av: TyrionIV (14.04.18 16:08 ), lest 2747 ganger

Tror nok ikke det er særlig aktuelt..
Innlegg av: radden20 (17.04.18 12:03 ), lest 2482 ganger

Det er god grunn til å tro salget tar seg kraftig opp i USA.
Innlegg av: boven (17.04.18 17:42 ), lest 2382 ganger

Da er det bare å vente på at focuss får nervøst sammenbrudd også i PHO og egenhendig dreper dette forumet like effektivt som han tok NANO-forumet.

Innlegg av: focuss (17.04.18 18:07 ), lest 2375 ganger
Endret: 17.04.18 18:08

Boven

Det var ikke jeg som ødela Nano,det var Costa som gjorde det. Jeg bare prøvde forklare dere det . Pho er det ingen grunn til å bekymre seg som jeg har oppdaget. I Nano var det svært mye å kritisere. Det tror jeg de fleste innså til slutt. Det værste er neppe over i Nano ennå

Innlegg av: Legoland (26.04.18 10:45 ), lest 2170 ganger

Kan ikke slutte aa forundre meg over Pho. Prises som om kreftgaaten er löst, og fremtidsutsikten helsvarte. Refusjon og nye offentliggjorte studier beveger ikke kursen.
Historikken har nok brent seg inn i den norske folkeskjela dvs aktörene paa OB.
Den eneste analysen som er noenlunde spenstig kommer fra USA, men der blir fremtidsutsiktene estimert uten aa maale de aarelange bremsesporene.
Men siden jeg ogsaa har har en historikk med "aldri mer", skyldes min optimisme at jeg oppdaget Pho saa sent at jeg skriver blaae tall.
Synes forövrig det er befriende aa slippe og lese om andres inngang paa 6-7 kroner med mine mellom 22-32. Og bare det er jo noe!
Innlegg av: Merlin (26.04.18 16:39 ), lest 2122 ganger

Det var nok i første rekke den "uetiske" - etiske komiteen REK som spente ben for Costa.

Men det er nok i ferd med å løses i løpet av tre ukers tid. Nano er ikke død. Det er feil.
Innlegg av: Legoland (26.04.18 16:50 ), lest 2105 ganger

Hold Nanokrangelen paa Nanotraader.
Innlegg av: Sappish (27.04.18 09:43 ), lest 2026 ganger

Prisingen av PHO er vel ikke så veldig mystisk. Det finnes nok av eksempler på under-og overvurdering av selskaper. PHO har alltid vært en lite likvid aksje, og det fortsetter nok en stund fremover (ref kommentarer fra den andre tråden).

I mellomtiden trades aksjen opp og ned av mindre aktører. Særlig etter at aksjen etablerte seg på nivået kr 25-30 har dette mønsteret vært veldig tydelig.

I mangel av nyheter oppkonstrueres problemstillinger som i beste fall er overlagte avsporinger.
Om en klarer å se gjennom støyen her på HO, synes jeg selskapet har vært tydelige i sine budskap.

Men noe jeg stusser over er hvor lang tid PHO fortsatt bevilger seg med Q-resultatene. At et så lite og oversiktlig selskap bruker ca 2 måneder på å få frem infoen til markedet er ikke et godt signal ift omstillingsprosessen selskapet nå er inne i. Skjerpings til Pho-admin !
Innlegg av: Computum (11.05.18 09:01 ), lest 1850 ganger

Norne anbefaler kjøp, men reduserer kursmål med en krone.
"TP down a bit to NOK 35/sh (36), but we stay positive ahead of 1Q report"

"We have made slight adjustments to our model ahead of the report that resulted in a tad lower TP of NOK 35/sh (36 previously). We continue to believe that an exciting period ahead for Cysview growth in the US (reimbursement effects and surveillance market launch) should lead to more share price appreciation and keep our Buy recommendation unchanged. Any solution to pipeline projects would come on top, as we do not include Cevira/Visonac in our valuation."

De burde ta seg en prat med focuss, for her er spriket i forventninger formidabelt:-)
Innlegg av: focuss (11.05.18 09:29 ), lest 1811 ganger

Computum

Mitt kursmål på 1000+ gjelder for 2020 mens Norne sitt på 35 er mer kortsiktig. Mitt kursmål er basert på at de greier en markedsandel på 20% av det amerikanske markedet. Etter hvert som erfaring fra utvikling i salget i USA kommer vil kursmålet bli justert for Norne og også mitt.
Mitt kursmål baserer seg på den markedsandelen i USA Photocure burde jobbe for i 2020 og ikke den slappe guidingen de har selv. Mitt kursmål baseres da på at de klarer halvparten av markedsandelen de i dag har i Tyskland og Norden.

Q1 resultatet kommer for tidlig til å ha noen påvirkning av betydning. Jeg forventer en vekst på 20-40% sammenliknet med Q1-17
Innlegg av: Computum (11.05.18 23:55 ), lest 1718 ganger

PHO var en av fjorårets mest deprimerende aksjer. Godt inn i inneværende år er det lite som tyder på nye takter. Den greier ikke å holde hovedindeksen engang.
Innlegg av: radden20 (12.05.18 10:23 ), lest 1570 ganger

Den kommer med salget i junaiten.
Innlegg av: bravi (12.05.18 18:10 ), lest 1456 ganger

Mye snakk om salget i Usa og at det er avgjørende. Men synes markedsandel 40% i Tyskland og 70% i Danmark(norden) burde holde til at Pho går break even på driften og samtidig finansierer salgs satsningen i Usa. Hvis ikke de greier det er det på tide å se på utgiftene og hva de forskjellige personene på lønningslista driver med. Likeså må utgiftene til konsulenter gjennomgåes.
Vil tro at en selger i Usa iallefall greier så selge såpass at han dekker sin egen lønn.
Innlegg av: Computum (16.05.18 09:47 ), lest 1226 ganger

Nytt forsøk på 30-tallet. Men styrken mangler og selgerne dominerer. Så det varer nok ikke lenge denne gangen heller.
Spørsmålet er om Hestdal for en gangs skyld blir i stand til å skape entusiasme ved den kommende presentasjonen. Da burde kursen komme seg over 30-kneika.
Innlegg av: Tåka (16.05.18 11:34 ), lest 1147 ganger

RADFORSK (radforsk)
Vår porteføljebedrift med nytt gjennombrudd i USA: Nå er blålys for å detektere blærekreftceller også tilgjengelige sammen med fleksible skop. Det er godt nytt for pasienter inne til overvåking. https://t.co/oQRuvs01Q6
Innlegg av: Sappish (18.05.18 15:30 ), lest 1054 ganger

Oppsummert bygger dette opp til «den perfekte storm «. Vært ekstremt mye negativt tull og tøys på HO i det siste. Men nå tror jeg sannelig oppturen er i ferd med å kicke inn for alvor.
Selvsagt kan alt skje, det kan bli brann, Pho kan bli saksøkt osv. Jeg er allikevel utrolig lettet over den siste meldingen vi fikk vedr flex, og da er vi i rute.
Innlegg av: Snøffelen (18.05.18 15:37 ), lest 1052 ganger

Ketchupflaske, brikkene faller på plass, perfect storm, you name it.
Mye som tyder på at vi er på rett vei nå. Og lykkes vi med "the bladder cancer company", så vil pengene trille inn.
Innlegg av: blochster (19.05.18 17:45 ), lest 781 ganger

Snøffelen

Kommer du ikke over på det nye forum og er med med på PHO trådene ?
Innlegg av: Computum (22.05.18 12:36 ), lest 520 ganger

Toppet ut for denne gang?
Innlegg av: Snøffelen (22.05.18 12:47 ), lest 510 ganger

Blochster, enn så lenge så synes jeg det er greit her. Jeg leser selvsagt innlegg på det nye forumet om PHO, siden deter der det pt ser ut til å være mest om PHO.

Jeg er imidlertid litt usikker på hvilket forum jeg skulle ende opp på om HO-forumet (det gamle) blir lagt ned for godt.

Skulle alle gamle innlegg ikke bli tilgjengelig i samme slengen så boikotter jeg HO, permanent.

Hvis ikke er jeg åpen.

Lurer imidlertid på formatet på det nye forumet. Jeg er litt glad i "anarki og ytringsfrihet", DVs jeg tar gjerne med kålhuer og folk med tvilsomme agendaer (grensen går selvsagt ved Somsa sitt forsøk på å hacke andre brukeres konto).

Og jeg er litt skeptisk til å stenge noen brukere ute. Takhøyden bør være stor.

Hvis det skal være slik at man selekterer hvem som skal skrive innlegg mister man mye.
Ser for eksempel at Hartvigsen har laget sin egen syte-blogg på det nye forumet...
Innlegg av: radden20 (22.05.18 13:45 ), lest 457 ganger

Tror på overaskende gode tall fra junaiten i morgen.
Innlegg av: Computum (22.05.18 22:54 ), lest 319 ganger

RE^2: PHOTOCURE-Mystisk prising av aksjen!

Å tro på overraskelse er vel litt selvmotsigende. Men jeg håper du blir overrasket, selv om du tror på gode tall:-)
Jeg er redd de ikke blir så gode. Men kanskje kan Hestdal skape litt optimisme for resten av året?
Innlegg av: radden20 (22.05.18 23:11 ), lest 296 ganger

Vi får se i morgen, Comp.
Innlegg av: Computum (23.05.18 21:56 ), lest 151 ganger

PHO greide 5. plass på taperlista på en negativ børsdag.
Så da fallt vi under 30-tallet igjen og ser nok ikke det igjen før det begynner å nærme seg neste presentasjon.