Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: de wu (16.03.18 23:27 ), lest 4736 ganger
Ticker: TRVX
Endret: 16.03.18 23:32

Targovax: Key Catalysts In 2018 (Edison)

Q417 saw the release of several reports indicating a good safety profile
and consistent immune activation signs by ONCOS-102, an oncolytic virus
for melanoma and mesothelioma, and TG02, a neo-antigen vaccine for
colorectal cancer. 2018 catalysts include full two-year survival data from
the pancreatic cancer trial (Phase I/II) with TG01 and interim data readouts
from the melanoma (Phase I) and mesothelioma (Phase Ib/II) trials with
ONCOS-102. Our valuation is marginally higher at NOK1.78bn or
NOK33.8/share.

Early consistent immune activation signs
Targovax runs four trials across its two platforms and supports an additional two
trials led by partners. Targovax’s most advanced Phase I/IIa trial with TG01 for
pancreatic cancer is due to report final data and the company has presented
potential design of the next trial, which will be part of the registration programme.
According to early findings, both ONCOS-102 and TG02 have been found to
consistently activate the innate and adaptive immune system. While the patient
numbers were small at the time of the analysis, Targovax expects to report more
mature interim data with ONCOS-102 in both indications in 2018 (Exhibit 1)

FY18 spend expected somewhat higher than in FY17
Targovax reported immaterial revenues and an operating loss of NOK32.5m in
Q417, compared to NOK31.3m in Q416, largely in line with our expectations.
External Q417 R&D expenses were NOK12.2m versus NOK11.8m a year ago.
Targovax had cash and cash equivalents of NOK262m at the end of Q417. Our
total operating loss estimates for 2018 and 2019 are NOK150m and NOK170m,
respectively. The increase is mainly due to ramping up R&D activities. We expect a
cash position of NOK126m by end-2018. According to our model, this should
extend well into 2019.

Valuation: Marginally up to NOK1.78bn or NOK33.8/sh
Our Targovax valuation is slightly higher at NOK1.78bn or NOK33.8/share, from
NOK1.69bn or NOK32.1/share, due to rolling our model forward, which was
partially offset by lower net cash position. All other assumptions for our rNPV model
are unchanged. We note the recent industry news about Merck & Co’s acquisition
of Viralytics with the lead product Cavatac, which previously we described as a
peer to the ONCOS platform. Merck & Co agreed to pay A$502m, which compares
well with our valuation of Viralytics of A$469m (published in December 2017) +
A$29.6m placement by Viralytics in January 2018.

https://docs.google.com/viewerng/viewer?url=https://e64836e21ba218cba599-5f6ff8e305d6142e830d07da1bf3d404.ssl.cf1.rackcdn.com/content/pdf248cbf59e917b4aea05af10fa191550d.pdf

Innlegg av: de wu (16.03.18 23:34 ), lest 3110 ganger

RE^1: Targovax: Key Catalysts In 2018 (Edison)

First ONCOS-102 data in melanoma and mesothelioma
In the ONCOS platform, Targovax explores ONCOS-102 in combinations with other drugs for the
first time. Both the Phase I in melanoma and the Phase Ib/II in mesothelioma trials have passed the
first independent safety reviews in December 2017 after recruiting four (out of 12) melanoma and
three mesothelioma (out of 30) patients. ONCOS-102 was well tolerated with both Keytruda
(pembrolizumab, an anti-PD-1) in melanoma trial and new standard of care chemotherapy with
pemetrexed/cisplatin in mesothelioma trial. Trials with ONCOS-102 in ovarian/colorectal and
prostate cancers are being run by partners. Targovax supplies its product, but has no control over
the studies (more details in our initiation report). Following the initial safety review, the company
reported first immunogenicity findings as well.

* In January 2018, Targovax reported the first immune activation observations at week 3 from
four patients from the melanoma trial. The findings include increased levels of several proinflammatory
cytokines (shows activation of innate immune response), cytotoxic CD8+ T-cells
and the expression of PD-1 on CD8+ T-cells (shows activation of adaptive immune system).
Together, these findings suggest innate and adaptive immune activation by ONCOS-102. The
melanoma trial is an open-label Phase I trial intended to investigate whether the immune
system of patients who have already failed to respond to checkpoint inhibitors can be
reactivated by priming with ONCOS-102, making the patients responsive to the CPIs. Interim
clinical data is expected to be released in H218.

* In February 2018, Targovax announced results from a so-called safety lead-in (n=6) part of the
Phase I/II study with ONCOS-102 in first- or second-line patients with unresectable malignant
pleural mesothelioma in combination with standard of care pemetrexed/cisplatin. As
mentioned, no concerns were raised related to safety. Where available, the data have also
demonstrated an increase in systemic cytokines (three analysed patients; activation of innate
immune response) and an increase in relative level of tumour infiltrating CD8+ T-cells (two
patients analysed; activation of adaptive immune system). Targovax will proceed to the
randomised part of the trial expected to recruit 24 patients, with interim clinical data expected to
be released in H118.
Innlegg av: de wu (16.03.18 23:51 ), lest 3083 ganger

Final two-year TG01 data and TG02’s initial safety signs

* TG02 first-time-in-man passes initial safety hurdle in CRC
Targovax’s neo-antigen cancer vaccines TG01 and TG02 are being tested in two trials. As with
ONCOS, Targovax has presented early interim safety results from the clinical trial (Phase Ib) with
TG02 in colorectal cancer patients. TG02 was administered to the first three patients (up to 20
expected to be enrolled) as a monotherapy and has passed a safety review and induced an
immune response with activation of tumour-infiltrating T-cells. Increased PD-1 expression was also
observed in both circulating and tumour-infiltrating T-cells.
These very early exploratory clinical findings are indicative of the vaccine’s expected mechanism of
action and support the rationale for combination with checkpoint inhibitors. In total, 10 out 20
patients (the first cohort) will receive TG02 as monotherapy. Afterwards, Targovax plans to proceed
to the next part of the trial, which will include a second cohort of patients with RAS-mutated
colorectal cancer receiving TG02 in combination with Keytruda. Final results are expected in H119.
More details about the programme can be found in our initiation report.

* A glimpse into TG01’s future trial design
Currently, TG01 is being studied in a Phase I/II trial with gemcitabine as adjuvant therapy for
patients with resected pancreatic cancer. The trial has already reported positive, in our view, interim
safety and efficacy data (discussed in our previous report) and is due to report final two-year
immune activation and survival data in H118.
Together with its Q417 results, Targovax has introduced a potential design for the next Phase II trial
in pancreatic cancer (Exhibit 2). Preliminarily, this should be a three-arm-study exploring
combinations with chemotherapy or checkpoint inhibitors. The precise timelines are yet to be
clarified, but the study could start this year, presuming supportive data from the ongoing Phase I/II
trial. As previously, Targovax indicated that it will explore the possibility to design a trial that would
be sufficient for the registration.

Ha en fin helg :)
Innlegg av: Snøffelen (17.03.18 00:27 ), lest 3053 ganger

Ser ut som Edison er på linje med meg når det gjelder tidslinjer:

"Innlegg av: Snøffelen (04.03.18 22:59 ), lest 3119 ganger
RE^1: TRVX - Vil det bli 3 års data fra kohort 1 på TG01?
OK Kaunis.
Hvis det heller ikke kommer noe differensiering på R0 og R1 så vil det være litt vanskeligere å trekke noen konklusjoner ut av studiet.

Uansett så starter fase 2 mot ny Soc (GemCap) mot slutten av året, og med 3 armer. 2 års data fra det studiet bør da komme i årsskiftet 2020/2021, så da bør man ha klarhet en eller annen gang i 2021 om det blir en pivotal studie på TG01 og resected pancreas cancer, og da en randomsiert fase 3 med OS som primært endepunkt.

Om alt går på skinner fra nå så kan TG01 være i markedet i løpet av 2024.

Innlegg av: My69Toy (04.03.18 23:26 ), lest 3066 ganger
RE^1: TRVX - Vil det bli 3 års data fra kohort 1 på TG01?
Snøff

Du er sikkert velkommen til forskerne på Trvx ... om du ikke føler deg overkvalifisert da"

Edison:

ONCOS-102 – Advanced melanoma 2025
ONCOS-102 – Mesothelioma 2026
TG01 – Pancreatic cancer 2024
TG02 – Colorectal cancer 2026

Ser ellers at Edison har LOA på 10% for ONCOS og TG02, og 15% for TG01.

Selv har jeg nå 10% LOA på TG01, så på TG01 så er nok Edison litt mer optimisisk enn meg.
Innlegg av: Snøffelen (17.03.18 00:35 ), lest 3043 ganger

Noterer meg også at Edison mener at ONCOs er verdt 12 kroner (2/5 av totalen), mens TG er verdt 18 kroner (3/5 av totalen).

Følgende blir bare gjetning, og selvsagt opp til debatt, men tror markedet verdsetter ONCOS mer enn TG, slik at på 16 kroner tror jeg dagens situasjon er at ONCOS er 12 kroner (som Edison mener) og TG er 4 kroner.
Innlegg av: Hyggelige (17.03.18 00:59 ), lest 3005 ganger

Da får vi sprette sjampanjen 16 April.
Innlegg av: SomSa (17.03.18 15:07 ), lest 2779 ganger
Endret: 17.03.18 15:27

Targovax overlever ikke som et selvstendig selskap frem til 2020:

1- Targovax kjøpes opp with limited clinical data sier ekspert

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2422574

2- Her sies Trvx kan velge og vrake mellom Big pharma

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2427256

--------------------
Edison har økt kursmålet fra 32,1 til 33,8 :-)) og dette er basert på 4 kreftstudiene, Advanced melanoma, Mesothelioma, Pancreatic
cancer og Colorectal cancer. Han har glemt 2 andre studier som sponses av ludwig cancer center og tilsammen 78 pasienter deltar........

Innlegg av: illuminati (17.03.18 17:48 ), lest 2636 ganger
Endret: 17.03.18 21:47

Snøffelen,

Ser at du og Edison har ganske like data, men med en ren analyse beregning av verdier for Oncos plattformen tror jeg du mf vil bomme grovt.

Jeg har ¨LOS¨ på Oncos i 2018 på 50%, for 2019, 98%. ¨LOS¨ i 2018, verdi 160 kr/aksje, ¨LOS¨ i 2019, verdi 240 kr/aksje, meget konservativt beregnet.
For TG01 og TG02 trenger vi mer data, blir resultatene gode på TG02 vil interessen fra BP øke flere hakk, samtidig er vi alt for tidlig i løpet til å kunne estimere en salgs-start.

SomSa, det er 1 studie som sponses av Ludwig.
Innlegg av: focuss (18.03.18 09:01 ), lest 2354 ganger

Snøffelen
Sitter med inntrykk at du legger fortidens tankesett til grunn med tanke på når TG-01 kan få markedsadgang.
Innlegg av: SomSa (18.03.18 09:55 ), lest 2278 ganger
Endret: 18.03.18 09:56

illuminati

Det er 2. Side 15:

http://s21.q4cdn.com/825317772/files/doc_financials/quarterly_reports/2017/170425-1Q-deck-Final_RB.pdf

Eller:

Official title
A Phase 1/2 Dose Escalation Study With Expansion Cohorts to Investigate the Safety, Biologic and Anti-tumor Activity of ONCOS-102 in Combination With Durvalumab in Subjects With Advanced Peritoneal Malignancies

https://www.smartpatients.com/trials/NCT02963831

Først trodde jeg at de har utvidet studien med 1 til men de kaller hele studien for Advanced Peritoneal Malignancies.

----------------
Tidligere hadde de sagt (pipeline) Colorectum cancer med TG02 og Colorectal cancer med Oncos-102. Begge studiene er Colorectal cancer nå.....
En unik anledning til å kombinere Oncos- og TG-plattformene her.

Innlegg av: ILAV (18.03.18 12:03 ), lest 2189 ganger

Veldig greit å få en kortfattet oversikt over plattformene og hvor de står studiemessig. Interessant poeng at oncos og TG-01/-02 gir tilnærmelsesvis lik immunrespons. Dvs økt infiltrasjon av CD8+ cytotiksiske T-celler og økt uttrykk av PD-1. Det siste kan tolkes dithen at man har fått differensiering av T-celler spesifikk mot ønsket kreftform. Dette fordi PD-1 - systemet skal forhindre autoimmune reaksjoner fra immuncellene. Se gjerne på det som en regulatorisk "checkpoint".
Eneste forskjellen er at oncos gir økt prod av cytokiner, men det er helt naturlig da dette skyldes en uspesifikk/innate immunrespons mot viruset i kreftcellen.

Interessant at LoA settes høyere for TG enn oncos. Som nevnt tidligere begynner educated guess/magefølelse å fortelle meg at TG - plattformen kan overraske. Tror den knapt nok er priset inn.

Med lik LoA i linjen som bgbio ser jeg få grunner til at mcap skal være veldig ulik for disse selskapene. Når markedet oppdager det kan ting bli riktig festlig.
Innlegg av: illuminati (18.03.18 16:46 ), lest 2047 ganger

focuss,

Det er ikke bare Snøffelen med konservative estimater, Edison estimerer markedstilgang for Oncos 102, 2025. I en pågående studie (Ludwig) er et av kriteriet, no available option known to prolong survival.
Ved positive resultater her for en gruppe hvor ingen alternativ behandling eksisterer, studie end 2020. Skal disse pasientene vente ytterligere 5-6 år på en FDA godkjenning?

Oncos 102 78 pasienter, phase1/phase2 Ludwig, end date 2020.
Eligibility Criteria
All participants at least 18 years old.

3. Previously treated for advanced cancer with no additional therapy options available known to prolong survival.

Jeg håper alle tok spøken på forkortelsen ¨LOS¨ (likelihood of sale) prosentmulighet og pris/aksje var ikke ment som en spøk.
Innlegg av: focuss (18.03.18 17:32 ), lest 2015 ganger

Illuminati
Ha ha ha. Var det det det betyr. Jeg tenkte det var en ting til jeg ikke forsto.

Tror nok LOS før 2020 er svært høy.
Innlegg av: illuminati (23.03.18 02:21 ), lest 1650 ganger

ILAV 12:03,

Du skriver:
(Interessant poeng at oncos og TG-01/-02 gir tilnærmelsesvis lik immunrespons. Dvs økt infiltrasjon av CD8+ cytotiksiske T-celler og økt uttrykk av PD-1.)

Om begge plattformer gir tilnærmet lik respons vil ikke TG være et bedre valg siden den også dekker RAS mutasjoner. Et lite stikk i huden fremfor en injeksjon i selve tumoren som i noen tilfeller kan være problematisk er å foretrekke. Er uttrykk av PD-1 like sterkt vil kombinasjons behandlingen med eksempelvis keytruda bli like god. Kan forskjellen mellom de to på ikke RAS mutert kreft variere i styrke grad på uttrykk av PD-1.

For Oncos er mange spørsmål besvart via trvx og andre konkurrenters studier, minus hvordan Oncos står seg mot de beste i et en større studie mot samme indikasjon. I sammenlignbare studier allerede avsluttet er Oncos godt plassert. Valg av type virus gir store utslag i effektivitet, i tillegg til modifiserte egenskaper i viruset. EW sier de har det beste viruset på markedet, ref. siste podcast.

For TG er det ikke like enkelt, ingen å sammenligne seg med og alene mot RAS mutasjoner. Vil TG-01, 02,03,04 osv kunne erstatte OV i alle kreftformer der CPI behandling er effektiv i tillegg til økt effektivitet i kombinasjons-behandling med chemo.

Jeg leser at PCI vaksinerer friske mennesker og melder om økt immunrespons. Fimavacc er etter det jeg skjønner en leverings-mekanisme for peptidvacciner og ikke en vaksine i seg selv.

Hvordan vil TG fungere som vaksine på ¨friske¨ mennesker, vil vi fortsatt få en aktivering av tumor-spesifikke CD8 + cytotoksiske T-celler. Hva med de som eksempelvis er i et tidlig uoppdaget stadie av pancreatic cancer, kan TG fungere som en markør om vaksinen aktiverer tumor-spesifikke CD8 + cytotoksiske T-celler for denne type kreft.

Om jeg missforstått og at TG vil genere CD8 + cytotoksiske T-celler i friske mennesker, vil vi fortsatt få en økning av slike celler på friske mennesker, hvis ikke vil det også være en markør.

Dette ble langt og mye ILAV ta den tiden du trenger om du orker, TG blir som du skriver hottere jo mer en ¨leser/studerer¨.

Innlegg av: aborum (23.03.18 10:18 ), lest 1481 ganger

RE^2: Targovax: Key Catalysts In 2018 (Edison)

Takker for saglig debat her på TRVX tickeren. Det er en fornøjelse at deltage i meningsudveksling blandt voksne mennesker.

Krakket i NANO trækker muligvis tråde over i andre biotekselskaber på OSE. 14,50 i TRVX er et faktum - vi er tilbage på niveau fra krakket i november, 2017 hvor kursen ramte 13,15 NOK / aktie.

Personligt er det tid til at øge positionen.
Innlegg av: ILAV (23.03.18 11:15 ), lest 1393 ganger

Illuminati;

Fimavacc er kun leveringsteknologi, uten at jeg har satt meg nevneverdig inn i hvordan den fungerer.
Som vaksine kan man godt bruke denne på friske mennesker, en som jeg forstår vil både TRVX og Bionor basere seg på gjentatte vaksineringer for å booste effekt. Bionor injiserer som standard vaksine i arm/blodåre etter at man har gitt lokal injeksjon av gm-csf ved stikksted (rekruttering av immunceller). Fimavacc vil som alternativ kanskje kunne levere vaksinen direkte til immuncellene enn alternativet som er å lokke til seg disse.

Det interessante her er hvorfor tradisjonell vaksinering trenger mange behandlinger for å booste effekt (bionor). Det kan skyldes design av peptider og her er allerede TRVX i gang med å prøve ut neste generasjon peptider. Data fra disse vil si mye om effekt og eventuell boostsing.

Det viktigste vil være, som du påpeker, å danne spesifikke CD8+ Cyt T-celler samt immunologisk hukommelse. Dvs at hukommelsescellene aktiveres når en frisk person eksempelvis utvikler kreft med RAS - mutasjon. Spørsmålet er om det finnes tilgjengelig metodikk for å måle nivåene og reaktivering av de sistnevnte.

At friske mennesker får dannet disse spesifikke effektorcellene tar jeg som en selvfølge. Spørsmålet er som sagt hukommelse/reaktivering.

Sånn sett er kombi TG og oncos-102 hvertfall særdeles spennende fra et akademisk perspektiv.
1) Vaksinering frisk/tidlig stadie med TG mot RAS
2) Aktivering, boosting, targeting av nye, kreftspesifikke antigen i tillegg til RAS av Oncos.

Man har altså startet behandlingen tidlig og kan booste med oncos. Jeg vil tro at TG - plattformen vil gi bedre (best?) effekt når man faktisk har RAS - muterte kreftceller som T-cellene kan herje med.

Sånn sett kan kanskje TG erstatte Oncos i en del tilfeller. På den annen side så tenker jeg at Oncos vil generere en mer bredspektret immunrespons mot kreften, hvilket betyr at man kan angripe kreften fra mange ulike vinkler. Jo flere, jo bedre. For alt jeg vet kan man krydre med CPI for å forsterke dette samt heve immunblokaden fra kreftcellene.

Er for øvrig temmelig oppgitt av kursutviklingen. Lukter påskemarsipan, hvitvin og null akskjemarked noen uker fremover nå :)
Innlegg av: quattro (23.03.18 11:17 ), lest 1378 ganger
Endret: 23.03.18 11:20

Aborum,
det er nettopp utført :)
Innlegg av: ILAV (23.03.18 11:33 ), lest 1356 ganger

Økte i går på rein irritasjon. Men kunne fått den krona billigere kun 24 timere seinere. Kjenner jeg begynner blir småamper...
Innlegg av: Solux (23.03.18 11:35 ), lest 1329 ganger

Lasta mer nå - dette er jo en ren gavepakke :)

4/4 på ONCOS, alt over er jo best I verden! Gleder meg til avlesning av data også TG01 data cohort 2!

Lykke til alle.
Innlegg av: liang (23.03.18 11:47 ), lest 1308 ganger

Saueflokken går i takt....:)

Radforskselskapene har levert varene så langt og ingen av selskapene har meldt negativt nytt.

Hele korreksjonen er kun psykologi.

Fantastiske kjøpsmuligheter i hele biotek-sektoren.

Trumph er vel hovedgrunnen til fallet i dag.
Innlegg av: Legoland (23.03.18 12:22 ), lest 1276 ganger

ILAV,
grunnen til ergrelse er vel ikke den ene kronen, men at du kunne faatt 7% flere aksjer for samme belöpet.
Innlegg av: ILAV (23.03.18 12:31 ), lest 1268 ganger

Legoland;

Mest småamper fordi jeg anser kursfallet (-ene) som helt meningsløst. Sitter relativt fullastet i TRVX så gårdagens kjøp var av det spontane slaget :)

Bring me some News bitches!!
Innlegg av: Legoland (23.03.18 12:46 ), lest 1243 ganger

ILAV,
for de kortsiktige er en krone ergelig.
Hadde jeg värt det, kunne jeg fylt flere bötter med taarer.
Regner med at vi senest om et par aar kan smile over dagens kurs og da har virkelig grunn til ergrelse over aa ha gaatt glipp av de 7%ene.
Innlegg av: ILAV (23.03.18 12:56 ), lest 1220 ganger

Legoland;

Er vel mest påvirket over at det har vært lang periode med grei til knall utvikling både i TRVX og andre selskap, og når det nå går drit så blir man utålmodig :)
Gikk inn H216 på 11.30 første gang og har økt og tradet denne m.fl for å øke antall aksjer (dobbling til nå i trvx).

Men svarte F hvor elendig 2018 har vært da... &/%¤#&"/
Innlegg av: Legoland (23.03.18 13:41 ), lest 1186 ganger
Endret: 23.03.18 20:03

ILAV,
ulempen med aa sitte tungt og langfristig er at periodene med fölelse av aa ha for faa/mange kommer for de fleste.
Min verste opplevelse i saa henseende hadde jeg med mine 300k i Hurtigruten. Helt til nyheten om oppkjöpet kom.
Jeg er ikke krampaktig langfristig. Flytter derfor rundt mellom mine aktuelle favoritter TRVX, PHO og PICB. Siden jeg tror de förste nyhetene kommer i PHO, flyttet jeg 8% av TRVX og 15% av PICB til PHO de tre siste ukene.
Innlegg av: illuminati (23.03.18 14:24 ), lest 1136 ganger

ILAV,

Takk for et grundig svar ILAV, TG er plattformen er den jeg setter størst forventninger til på lang sikt, der har vi bare sett begynnelsen.
For Oncos er det bare spørsmål om tid før den forsvinner ut av sortimentet til trvx, jeg har 50% på at det skjer i 2018 og 98% på 2019, DNB mener vel 2018 som sannsynlig.
De fleste vil bli overrasket i trvx, tror ikke på noe forvarsel når oppkjøpet kommer.
Ellers er det nok som Iiang skriver en klar DT effekt i dag, og selvfølgelig er det kjedelig med nedganger. Nano effekten smitter over til andre biotec selskaper på OSE.
Så nå håper vi på noe oppløftende fra Australia, flere bekreftelser fra S&K, short term og i mai kommer de siste fra arm 2 i TG studien. Men trvx kan selvfølgelig overraske med andre nyheter i tillegg. Det er to studier til vi ikke har hørt noe fra, og som kjent er dette utenfor trvx sin kontroll, men det betyr vel ikke at de også kan slipper noen godbiter.
Innlegg av: Londonmannen (23.03.18 17:20 ), lest 1026 ganger

Trpr 2018, uansett hvor elendig det har vært hittil, kan vise seg å bli året da TRVX fikk sitt gjennombrudd. Men som i alle andre biotec aksjer så gjelder det å ha tålmodighet for å få ta del i himmelferden.
Innlegg av: aborum (23.03.18 17:41 ), lest 987 ganger

Det eneste jeg aktuelt ærgrer mig over er, at jeg ikke har flere penge at købe TRVX for .. må vente en uge længere, så der kommer frisk kapital :)

Go' weekend til alle her på TRVX tickere. En decideret sindssyg handelsdag er overstået og vi lukker ugen af med et lille plus.
Innlegg av: 1mattis1 (23.03.18 18:05 ), lest 965 ganger
Endret: 23.03.18 18:06

Lm

Og disse "antagelsene" er vel som vanlig, null peiling! Sosialt er det vel en god greie for deg. Håper på trvx jeg også, men overlater det til de bra skribentene vi har her på trådene.
Innlegg av: illuminati (23.03.18 18:40 ), lest 931 ganger
Endret: 23.03.18 18:44

Ønsker alle en god weekend med ILAV´s akademiske perspektiv. Litt drømmer må til, og ofte snur det når det er som mørkest, som i dag.

Dette ser ihvertfall ut som en saftig cocktail.
Sånn sett er kombi TG og oncos-102 hvertfall særdeles spennende fra et akademisk perspektiv.
1) Vaksinering frisk/tidlig stadie med TG mot RAS
2) Aktivering, boosting, targeting av nye, kreftspesifikke antigen i tillegg til RAS av Oncos.
Innlegg av: ILAV (23.03.18 19:10 ), lest 901 ganger

Regner med at trvx blir kjøpt straks dataene er god nok. Sånn er desverre (?) denne verdenen.

Men skal så skje er det nesten så jeg håper at det går så lenge at TG-plattformen i mellomtiden har modnet til å bli en saftg, velduftende frukt der det er en no-brainer at dette må/bør/skal kombineres med OV som et deilig substitutt for div andre cpi'er.

Fyr i peisen og øl i glasset, god påske til folket :)
Innlegg av: focuss (23.03.18 20:47 ), lest 829 ganger

ILAV
Synes det er superspennende tankene du har om TG-01 og 02. Så langt har Snøffelen vist stor optimisme for Oncos men vært mer lunken til TG plattformen. Dere begge synes å vite hva dere snakker om. Jeg har ikke øl, men vin i glasset. Skål likevel.
Innlegg av: Billyjojimbob (24.03.18 00:41 ), lest 754 ganger
Endret: 24.03.18 06:51

https://simplywall.st/stocks/no/pharmaceuticals-biotech/ob-trvx/targovax-shares/news/targovax-asa-obtrvx-what-does-it-mean-for-your-portfolio/
Innlegg av: quattro (24.03.18 12:15 ), lest 537 ganger
Endret: 24.03.18 12:18

mye generelt i denne litt meningsløse innledende artikkelen - men de har en analyse inkludert
det som ER interessant er at denne er fra Australia - og vi vet at TRVX har studier gående der nede .............
Innlegg av: MedisinO (24.03.18 12:32 ), lest 517 ganger

Selv plukket jeg på lavt 14 igår. Vi som var med fra starten hadde en pen reise fra ca 7-11kr opp til 33kr. Selskapet har siden levert klinisk og styrket ledelsen med internasjonal kompetanse. Kursmessig har det dessverre gått motsatt vei etter en solid opptur, men det tror jeg vil endre seg i 2018. Selv har jeg solgt litt underveis på 20-30 tallet, og sitter med et større antall aksjer nå enn tidligere.

Jeg både håper og tror på solide TG data i mai og da tror jeg markedet, kommer til å sette pris på dette. TG kan umulig være høyt verdsatt av markedet på nåværende kurser. ONCOS har levert på det de kan levere sålangt. Effektdata der, kan vise seg å bli en "gamechanger" for selskapet.

H2 2017 gikk ikke som forventer kursmessig, dog har jeg troen på at 2018 fra dagens inngang, blir langt bedre.