Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: Otard (12.03.18 09:55 ), lest 13831 ganger
Ticker: PCIB

PCIB - Begivenhetsrik uke ++

Jeg har sett frem til denne uken + neste mandag/tirsdag.

Bio-Europe Spring, Amsterdam, March 12-14, 2018 starter allerede i dag, PCIB skal presentere, men når og hvordan har ikke jeg funnet ut av
Men det er en partnering konferanse og det er vel kanskje ikke her data fra studiene vil bli presentert?

Her møtes vel omtrent alle som vil selge og kjøpe og lage partneravtaler og Takeda er også på lista over deltagere.

Så blir det live podcastsending fredag den 16de.

Neste uke starter med årsrapport 19. mars med presentasjon den 20 mars.

Etter nyhetstørke nå en stund, blir det spennende å høre fra selskapet igjen.
Innlegg av: stifinner (12.03.18 10:00 ), lest 9520 ganger

RE^1: PCIB - Begivenhetsrik uke ++

Så vidt jeg vet skal Pcib presentere 14 mars.
Innlegg av: Otard (12.03.18 10:07 ), lest 9450 ganger

Fint.
Da rekker de å signere noen avtaler først:-)
Innlegg av: liang (12.03.18 10:47 ), lest 9360 ganger

Det kan utvilsomt komme mye avgjørende nyheter nå i nær fremtid.

Gjentagende behandling i GGK:

1) Dette har PCIB gjordt før (hode/nakke studien?)så de sitter nok på data og disse er formoderlig positive.
(ellers ville en selvsagt ikke gått denne veien)

2) PW har uttrykket tidligere at det mest trolige er at gjentagende behandling gir ytterliggere bedre data. (podcast med einarsson eller spørsmålsrunde etter kvartalsrapport?)

3) PCIB har bekreftet at både safety og ytelsesdata vil bli frigjordt "samtidig" før start av pivotal fase 2 studie

*Leste et sted at det som gav beste resultater ved gjentagende behandling med eventuell spredning var å gi dose nr 2 ved et fast tidsintervall og ikke vente på at kreften/spredning kommer tilbake.

-----------------------------
Interrimdata for fimaVACC står vel også for døren.
Ved overbevisende positive resultater her så er det vel kun et fåtall på vår kjære lille børs som har den minste aning om konsekvensene.

------------------------------

Veldig interressant å se hvorledes samspillet mellom nyheter og selskapsverdier oppfører seg.
Og ikke minst tiden det tar før nye og endrede likevektstilstander setter seg.
Jeg må nok innrømme lite kunnskap på området.

lykke til

Innlegg av: realist. (12.03.18 11:12 ), lest 9249 ganger

RE^2: PCIB - Begivenhetsrik uke ++

Har vel skrevet det en gang før, men det har bare forsterket seg i løpet av året som har gått: Både interessant og lærerikt. Har tenkt det en del ganger nå. Siden ifjor vår sitter jeg kun med PCIB-aksjer. Har fortsatt å følge med på nyheter og kursutvikling så godt som hver eneste dag selv om jeg har et langt mer avslappet forhold til det enn til å begynne med. Igrunn heldig at noe av det første jeg fikk oppleve var at kursen falt i løpet av en dag eller to fra 5,50 til under 5 kroner. Bare det var jo lærerikt nok med tanke på volatiliteten og svingningene jeg har sittet gjennom senere etterhvert som jeg har kjøpt litt og litt mer (Warren Buffett: Amatører både selger og slutter å kjøpe for tidlig). Det har vrkelig vært som et "case study" for meg, læringsmessig, og som jeg tror jeg vil kunne ha god nytte av også med tanke på evnt andre fremtidige investeringer.
Innlegg av: Bonusfrelst (12.03.18 11:55 ), lest 9064 ganger
Endret: 12.03.18 11:57

Liang

Per W. sa noe slikt som at det er plausibelt å tro at gjentagende behandling gir bedre resultater enn en behandling. Dette sa han i denne podcasten:

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-35

Videre sa han vel noe om at det var vanlig å gjøre flere behandlinger i disse tilfellene.

Jeg tror som meg selv og flere allerede har påpekt at PCIB sitter med mye informasjon om gjentagende behandling. Fra H/N studiet bla. Videre er det blitt uttalt fra PCIB at leger har forespurt om å behandle flere ganger etter en behandling. Dette er visst blitt gjort. Mener å huske at dette ble sagt på en q presentasjon i fjor. Altså dette er blitt gjort før den offisielle extension studien er påbegynt. Jeg tror ikke extension studien i det hele tatt ville vært påbegynt ved safety issues her. Den nåværende utvidede studien hadde vel også vært avsluttet ved safety issues underveis.

Altså, jeg tror PCIB sitter med mange svar allerede, noe CEO Per W. har allerede kommunisert ved podcasten. Det spennede blir effektdata fra denne studien.

Innlegg av: Lothian (12.03.18 11:12 ), lest 9233 ganger

Vi kan jo håpe at det kommer en oppdatert presentasjon/børsmelding før de star på podiet her:

Bio-Europe Spring, Amsterdam, March 12-14, 2018

PCI Biotech
Norway

Track: Oncology

Wed, 14 at 10:15
Room E105

Spenningen bygger seg opp...

Lothian.
Innlegg av: Otard (12.03.18 11:25 ), lest 9181 ganger

Der kom presentasjonstiden også. Takk for den Lothian.

Tenk om de for eksempel signerer en avtale med Takeda på noen mrd'ere. Da kan det bli trangt i room E105.
Innlegg av: Lothian (12.03.18 11:41 ), lest 9128 ganger

På den annen side kan vi vel også bli skuffet hvis eventene den 14. og 16. mars passerer uten nyheter eller "positive signaler."

Uansett, uhyre spennende dager/uker fremover.

Lothian.
Innlegg av: Otard (12.03.18 13:10 ), lest 8904 ganger

Enig i det Lothian.

De aller fleste eventer som dette passerer uten at man hører en lyd bortsett fra at man får presentasjonen dersom det er noe nytt i den.
Innlegg av: Helliuhell (12.03.18 13:37 ), lest 8822 ganger

Blir ikke skuffet om det ikke kommer nyheter 14. og 16. Blir tvertimot overrasket om det kommer 14 mars. Den 16. er podcast og bør ikke inneholde nyheter.

På den annen side venter jeg nyheter ang fimavacc, extension studie og pivotal fase i mars /april. Presentasjonen 20. mars kan også inneholde interessante oppdateringer. Spennende tider!
Innlegg av: radden20 (12.03.18 14:13 ), lest 8742 ganger

Venter nyheter og venter nyheter fru Blom. Kan faktisk komme kvart augneblink.
Innlegg av: nextmove (12.03.18 14:42 ), lest 8619 ganger

Augneblink (nynorsk) er hankjønnsord. Altså heter det "kvar augneblink"

Noe skal en drøye tida med :-)
Innlegg av: liang (12.03.18 14:37 ), lest 8661 ganger

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=446270

Innlegg av: Lothian (12.03.18 14:38 ), lest 8631 ganger

Får i alle fall en oppdatert presentasjon..kanskje med "noe nytt?"

Lothian.

PS.

12/03-2018 14:32:03: (PCIB.OAX) PCI Biotech to present at Bio-Europe Spring 2018

Oslo, Norway, March 12, 2018 PCI Biotech (OSE:PCIB), a clinical-stage company developing innovative therapeutics that address significant unmet medical needs, today announced that it will present at Bio-Europe Spring 2018 being held March 12-14, 2018 at the Amsterdam RAI Convention Center, Amsterdam, The Netherlands.

On Wednesday, March 14, 2018 at 10:15am (CET), Mr. Gaël L'Hévéder, CBDO, will present an overview of PCI Biotech's technology and the multiple business development and commercial opportunities available based on this proprietary platform. The presentation will be made available on PCI Biotech's website (www.pcibiotech.com ) under "Other presentations".
Innlegg av: uselessH (12.03.18 14:53 ), lest 8566 ganger

"multiple business development and commercial opportunities available" er vel noe vi ikke har hørt så fryktelig mye om til nå? Har vært lite håndfast, annet enn pasientgrunnlaget på fimachem foreløpig?
Innlegg av: Rola (12.03.18 15:12 ), lest 8484 ganger

Det er i så fall en selvsikker og fremoverlent endring.
Innlegg av: flaksegrisen (12.03.18 15:16 ), lest 8454 ganger

Blir utrolig spennende.
Innlegg av: Otard (12.03.18 15:20 ), lest 8432 ganger

uselessH

Jeg tenkte det samme, men sjekket tidligere meldinger og teksten er helt lik med flere bakover i tid.
Innlegg av: uselessH (12.03.18 15:29 ), lest 8396 ganger

Så kjedelig da. Får håpe det kommer noe spennende uansett.
Innlegg av: flaksegrisen (12.03.18 15:38 ), lest 8348 ganger

Det nye er vel at presentasjonen blir lagt ut på hjemmesidene.
Innlegg av: stifinner (12.03.18 15:41 ), lest 8333 ganger

Alle presentasjoner legges ut på hjemmesiden.
Innlegg av: radden20 (12.03.18 15:51 ), lest 8315 ganger

Next,takk skal du ha for korreksjonen. Selv om min egen tale er i bokmål synes jeg
nynorsk er en langt mer frodig og rikholdig målform.
Innlegg av: flaksegrisen (12.03.18 16:04 ), lest 8266 ganger
Endret: 12.03.18 16:06

Trodde dette var en ny presentasjon som legger mer vekt på det kommersielle. Kan være jeg tar feil og det er mye det vanlige. Men om en ser på hvem som skal presentere, kan det vel tyde på at vi får en ny presentasjon?
Innlegg av: gepard1 (12.03.18 18:45 ), lest 8014 ganger

Det store poenget, maa vaere at hvis finaChem fungerer paa inoperable gallegangskreft, vil markedet innse at det aapner for tilsvarende funksjon hos andre kreftformer.

Innlegg av: AnnaLyst (12.03.18 20:39 ), lest 7819 ganger

Vi så hva som skjedde med BGBIO kursen under presentasjonen i USA forrige mnd.Et lite positivt pip og kursen føk i været!
Innlegg av: oxion (13.03.18 06:29 ), lest 7453 ganger

Og vi vet hva som kommer til å skje med Pcib !!!
Innlegg av: liang (13.03.18 08:40 ), lest 7254 ganger

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=446319

" The annual report
2017 will be released in a separate stock exchange notice."

Kan ikke se denne formuleringen for årsregnskapet 2016.

Er det børsmelding om nytt materiale???

lykke til

Innlegg av: Bonusfrelst (13.03.18 08:50 ), lest 7165 ganger

Spennende tanke Liang. Hva med 2015 og tidligere? Skal ikke se bort i fra at det kan komme foreløpig effektdata fra Vacc? Tidligere har de vel ikke børsmeldt om oppdaterte overlevelsesdata for fimaChem. Kan være noe her..
Innlegg av: bravi (13.03.18 08:47 ), lest 7195 ganger

Vi får nå se da hva som kommer og om det kommer noe som påvirker kursen. Man kan bli skremt og alvorlig bekymret for kursutviklingen hvis man ser på Nano og tenker at tilsvarende utvikling kan det bli i Pcib også. Det har vært tendenser i samme retning.
Innlegg av: Bonusfrelst (13.03.18 08:53 ), lest 7140 ganger

Bravi. Ikke alvorlig bekymret her i gården. Det er ventet flere nyheter som kan komme når som helst som virkelig kan sette fart på aksjen. Når det er sagt vil det bli en "bumpy road" til målet. Det har vi sett hos Algeta, Nano og PCIB allerede.
Innlegg av: Lothian (13.03.18 08:57 ), lest 7100 ganger

liang,

Nå tror eg at du koker suppe på spiker...

Årsrapporten blir offentliggjort med en børsmelding den 19. mars (mest sannsynlig etter børsslutt), og dagen etter blir presentasjonen lagt ut (før børsåpning).

Ganske normalt mao.

Lothian.
Innlegg av: liang (13.03.18 09:26 ), lest 6981 ganger

Enig Lothian.
Er vel som du sier men forstod ikke formuleringen av setningen og budskap.

Nå betyr det jo fint lite om der kommer nyheter før eller etter eller under selve fremføringen av årsrapporten.
Kanskje mest sansynlig at der børsnoteres noe i forkant av rapporten da der derved blir bedre for alle parter under gjennomgangen av rapporten , og særlig spørsmålsdelen.

Og skulle der ikke dukke opp noe nytt på årsrapporten så har jeg liten tro på at kursen vil falle noe særlig.
Nyhetene er jo bare mere komprimert ettersom tiden blir kortere så det må jo smelle når som helst uansett.

Lykke til

Innlegg av: stupet (13.03.18 10:07 ), lest 6848 ganger

Lever alle 4 (25%) fra fase 1 studiet enda, håper jeg det kan trigge kursen videre. Gitt utgangspunktet deres (cat4) så er det vel utrolig om de holder ut enda.
Innlegg av: rockpus (13.03.18 11:27 ), lest 6733 ganger

bravi

"Man kan bli skremt og alvorlig bekymret for kursutviklingen hvis man ser på Nano og tenker at tilsvarende utvikling kan det bli i Pcib også. Det har vært tendenser i samme retning."

Først må vel PCIB oppnå samme utgangspunkt m.h.t. prising, før det kan bli snakk om tilsvarende utvikling? Vi er nå på terskelen til der Nano var tidlig høsten 2016.
Når brikkene som er forventet denne våren er på plass, bør vi ha oppnådd en tilsvarende verdi som Nano. Skulle det deretter bli tilsvarende nyhetstørke som det Nano har hatt siden sin emisjon, kan vi kanskje oppleve et lignende kursfall fra da av. Men jeg tviler sterkt siden PCIB har så mange ulike løp på gang som hver for seg har et Nano potensial!
Innlegg av: SafeInvest (13.03.18 15:25 ), lest 6533 ganger

13 sentre i Tyskland deltar i GGK studien. Skulle tro de hadde fått tak i 12 pasienter i løpet av september/oktober.

https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT01900158?cond=Bile+Duct+Cancer&cntry=DE&rank=9
Innlegg av: gepard1 (13.03.18 15:41 ), lest 6484 ganger
Endret: 13.03.18 15:45

Det var mange. Da faar vi haape at hver ansvarlig lege har faatt god nok opplaering I aa bruke utstyret og beherske behandlingsformen, slik at ukunnskap ikke legger hindringer I veien for ett godt resultat.

Det hadde foeltes tryggere hvis legene som hadde suksess med den foerste fase I delen, hadde hatt ansvaret for extension pasientene. Det er jo tross alt bare 12 stk.

Vi faar krysse fingrene og haape det har gaatt bra.
Innlegg av: fabian2 (13.03.18 16:44 ), lest 6342 ganger

Ingen fare med opplæringen. Tyskerne er EXTREMT grundige.
Innlegg av: illuminati (13.03.18 16:45 ), lest 6362 ganger

SafeInvest,

På denne studien står det 55 pasienter og completion august 2019.

Innlegg av: liang (13.03.18 16:51 ), lest 6348 ganger

Last Update Posted : October 13, 2016

Innlegg av: SafeInvest (13.03.18 17:36 ), lest 6220 ganger
Endret: 13.03.18 17:39

Hva kommer godkjent dobbel behandling med 40-60% CR til å gjøre med kursen i Pcib? Og hvordan kommer FDA/EMA til å forholde seg til en behandling som er 40-60 ganger bedre enn dagens anbefalte behandling?

Svaret foreligger innen 0-3 måneder....
Og siste tids kursutvikling tyder på at posisjoneringen er i gang!
Innlegg av: gepard1 (13.03.18 19:26 ), lest 6055 ganger

Safeinvest

On the money.

Og vi kan like gjerne legge til BP. Hva vil de foreta seg, hvis extension resultatene viser seg og vaere like gode, eller bedre enn hva kohort 3 og 4 for enkel behandling av inoperable gallegangskreft viste?

Extension resultatene vil avgjoere alt. Hva hvis de skulle komme ut med 80% CR?
Innlegg av: aksjeNuben (13.03.18 19:33 ), lest 6037 ganger

Er det ikke mange mnd etter safety data, vi kan forvente effekt data?

Trodde det kan ta opp mot 6 mnd etter safety dataen kommer ut.
Innlegg av: SafeInvest (13.03.18 20:00 ), lest 5963 ganger

Nei, safety og effekt blir avlest og målt 3-4 uker etter 2 gangs behandling.
Innlegg av: Durable (13.03.18 20:18 ), lest 5922 ganger

Hva om extension-resultatene kommer dårligere ut enn resultatene fra kohort 3 og 4?

Selv om det kanskje er usannsynlig, så er det likefullt en risiko.

Personlig tror jeg en eventuell nedside likevel er svært begrenset, fordi resultatene som foreligger allerede er mer enn gode nok.
Dessuten kan gode nyheter fra FimaVacc og/eller FimaNac alene sende kursen et solid stykke oppover.
Innlegg av: SafeInvest (13.03.18 20:45 ), lest 5813 ganger

Duarable, det hadde jo vært kjedelig.
Men så langt er det vel ingenting som tilsier der, mtp at det nå kjøres dobbel behandling. I tillegg har jo Pcib imponerende effekt på 67% CR fra H&N studiet, så det er med å underbygge min foreventnig.
Innlegg av: aksjeNuben (13.03.18 20:31 ), lest 5853 ganger

Takker for svar safe, det blir spennende :) Lurer på om jeg nærmer meg topp 100 nå, skal bestille liste når jeg har handlet ferdig.
Innlegg av: TyrionIV (13.03.18 20:53 ), lest 5812 ganger

Dette stemmer ikke helt, Safeinvest.

Limer inn svarmail fra Skuggedal vedrørende dette under.

Safety er 5 måneder etter "første" behandling (med Amphinex/pci) på siste pasient, mens siste effektdata vil foreligge ca 6 måneder etter behandlingen.

Legg merke til han ikke skriver etter første behandling ift effektdata. Så om han mener 6 måneder etter første behandling der er uklart og det har vært oppe til diskusjon her tidligere. Jeg, som kanskje liker å være litt defensiv, tror det er etter siste behandling med gem/cis, altså etter avsluttet behandling.

Ronny Skuggedal <rs@pcibiotech.no>
Mon 1/29/2018, 3:46 PM

Hei XXXXXXXXXXXXXX og takk for din interesse for PCI Biotech

Fase I extension studien har safety som primærendepunkt, men vil på samme måte som den første dose-eskalerings delen av fase I gi effektdata.

Siste safety datapunkt vil foreligge ca 5 måneder etter første behandling av siste pasient, mens siste effektdata vil foreligge ca 6 måneder etter behandlingen, deretter følges pasientene for overlevelse.

Mvh
Ronny Skuggedal

CFO
cid:image001.jpg@01CAF813.FB66DD10
Ullernchausséen 64
N-0379 Oslo
Norway
Phone: +47 67 11 54 03; Mobile: +47 94 00 57 57
Email: rs@pcibiotech.no Web: www.pcibiotech.com
Innlegg av: SafeInvest (13.03.18 22:05 ), lest 5528 ganger
Endret: 13.03.18 22:07

Safety må jo sjekkes visuellt med kamera. Når de først undersøker gallegangengen for skader etter dobbel behandling, så vil man jo samtidig se hvordan behandlingen har påvirket volumet av svulsten.

Og de ansatte og ledelsen i Pcib er nok like nysgjerrig på effekten som aksjonærene!

BenteB, når jeg trekker frem H&N studiet så er det litt tabloid, men det er for å illustrerehvor potent teknologien faktisk er. Og det er jo også eneste referansen vi har på dobbel behandling.
Innlegg av: TyrionIV (13.03.18 22:25 ), lest 5452 ganger

RE^3: PCIB - Begivenhetsrik uke ++

Hvordan sjekkes safety visuelt, mener du?

Tror du kanskje bør tenke litt over dine egne ord på Nano-trådene hvor du har savnet en nøktern og realistisk tilnærming til caset og se deg selv litt i speilet. Synes ikke måten du skriver på her på Pcib-trådene er det grann bedre enn Merlin, som du klaget din nød over, har vært på nano-trådene.

Efficacy kommer ikke samtidig som safety. O
PUNKTUM.
- du må slutte med denne feilinformasjonen
Innlegg av: SafeInvest (14.03.18 08:30 ), lest 4959 ganger
Endret: 14.03.18 08:46

RE^4: PCIB - Begivenhetsrik uke ++

Man skal jo se etter brennmerker/sår fra laser ved hjelp av endoskopi.

Og hvordan kan du påstå at du vet at effekt ikke kommer samtidig som safety? Dette svarte vel PW på i en podcast, og han da vel noe sånn som at de ikke hadde bestemt seg helt enda hvordan de skulle publisere det.
Men nå kommer det to gode muligheter hvor vi kan stille PW spørsmål om dette og gå det avklart.

Og hva Merlin og Nano angår så får du ta det på Nano tråder, dette er en Pcib tråd.
Innlegg av: BenteBazooka (13.03.18 21:00 ), lest 5777 ganger
Endret: 13.03.18 21:01

Safeinvest

H/N studien så var vel amphinex brukt i sammen med Bleomycin.
Gallegangsstudiet så blir amphinex brukt sammen med gemcitabine.

Så kan vel ikke sammenligne de to studiene?
Innlegg av: stifinner (13.03.18 21:42 ), lest 5613 ganger

Det skal bli interessant å se om det kommer noe nytt i morgen.
Innlegg av: Otard (13.03.18 21:49 ), lest 5596 ganger

http://theexclusivefacts.com/2018/03/13/global-cellular-tumor-antigen-p53-market-research-report-2018-coti-2-d-12pgj3-apr-246-atrn-502/
Innlegg av: Panis (13.03.18 22:36 ), lest 5386 ganger

Det ser veldig lovende ut for morgendagen, og fremtiden :-)

The report titled Global Cellular Tumor Antigen p53 market report summarizes some very important factors of the Cellular Tumor Antigen p53 market about the present situations, market demands and crucial business strategies that are chosen by the Cellular Tumor Antigen p53 industry players and growth scenario. The Cellular Tumor Antigen p53 market analyses the report based on the Key Players, Type, Application and Regions.

The Cellular Tumor Antigen p53 market research report mainly focuses on Cellular Tumor Antigen p53 industry in worldwide market. The main regions that are responsible for the development of Cellular Tumor Antigen p53 market mainly cover Cellular Tumor Antigen p53 market in Region
North America
Europe
China
Japan
Southeast Asia
India

For Any Inquiry Contact Here: https://www.marketresearchfacts.com/report/global-cellular-tumor-antigen-p53-market/17971/#inquiry
Cellular Tumor Antigen p53 Market: Foremost Players and Manufacturers Analysis
Advaxis, Inc.
American Gene Technologies International Inc.
Aprea AB
Cellceutix Corporation
Critical Outcome Technologies Inc.
Eleos Inc.
ORCA Therapeutics B.V.
OSE Pharma SA
PCI Biotech Holding ASA
Quark Pharmaceuticals, Inc.
Stemline Therapeutics, Inc.
Shenzen SiBiono GeneTech Co., Ltd.
SK Biopharmaceuticals Co., Ltd.
Tara Immuno-Oncology Therapeutics LLC
Z53 Therapeutics, LLC

Cellular Tumor Antigen p53 Market: Type Analysis
COTI-2
D-12PGJ3
APR-246
ATRN-502
Cenersen Sodium
MJ-05
MX-225
Others

Cellular Tumor Antigen p53 Market: Application Analysis
Ovarian Cancer
Prostate Cancer
Brain Cancer
Others

The Cellular Tumor Antigen p53 report summarizes the past, present and future industry trends and forecast that can be used to study the expected Cellular Tumor Antigen p53 sales revenue, Cellular Tumor Antigen p53 growth, Cellular Tumor Antigen p53 demand and supply plan. In addition, this research document highlights the opportunities, risks and threats are also covered to the progress of Cellular Tumor Antigen p53 market at depth.

Primarily, this report covers the Cellular Tumor Antigen p53 manufacturing analysis of the key industry players based on their company profiles, annual revenue, sales margin, growth aspects which will be of great help and will prove to be valuable to rising Cellular Tumor Antigen p53 market players to drive business and have factful business insights in order to take the right business decisions.

Link:
http://theexclusivefacts.com/2018/03/13/global-cellular-tumor-antigen-p53-market-research-report-2018-coti-2-d-12pgj3-apr-246-atrn-502/
Innlegg av: gepard1 (13.03.18 23:19 ), lest 5260 ganger

Mitt inntrykk er at effekdata skal presenters 1 mnd. etter safety, saafremt safety kommer ut positivt.
Innlegg av: stupet (13.03.18 23:27 ), lest 5225 ganger

Bør jo spørre og grave rundt dette på podcasten på fredag
Innlegg av: flaksegrisen (14.03.18 08:30 ), lest 4975 ganger

Skulle de ikke legge ut presentasjonen i dag?
Innlegg av: Flottesen (14.03.18 08:39 ), lest 4921 ganger

Det står det i børsmeldingen. Kommer sikkert i løpet av dagen.
Innlegg av: SafeInvest (14.03.18 08:42 ), lest 4879 ganger

Legges vel typisk ut rett før presentasjonen skal starte.
Innlegg av: Panis (14.03.18 08:54 ), lest 4792 ganger
Endret: 14.03.18 08:59

Presentasjonen blir lagt ut her:

http://pcibiotech.no/other-presentations/
Innlegg av: SafeInvest (14.03.18 08:57 ), lest 4767 ganger

Jeg får den ikke opp enda. Siste oppdaterte presentasjon er fra januar.
Innlegg av: Snøffelen (14.03.18 09:19 ), lest 4630 ganger

Kanskje hyggeligst for deltagere på partnerkonferansen at de får se presentasjonen først? Tipper uansett at den ser ganske lik ut den som ble presentert på Showcaset i januar. Det er tross alt partner-konferanse og ikke vitenskapelig konferanse.
Neste uke blir derimot mer spennende!
Innlegg av: stifinner (14.03.18 09:23 ), lest 4563 ganger

Den legges nok ut senest kl 10.15 am.
Innlegg av: Jensemand (14.03.18 09:39 ), lest 4445 ganger

Ifølge gældende regler kommer der intet nyt.
Det er blot en presentasjon af teknologien og områderne hvor den ka brukes till videre
Innlegg av: gepard1 (14.03.18 09:43 ), lest 4400 ganger

Tipper vi faar safety resultater I april og effekdata I mai.
Innlegg av: nextmove (14.03.18 10:16 ), lest 4268 ganger

Nå er presentasjonen lagt ut på selskapets nettsted.
Innlegg av: Rola (14.03.18 10:25 ), lest 4191 ganger

INOPERABLE EXTREHEPATIC BILE DUCT CANCER &#9658; Status and strategy going forward
&#9658; Phase I completed with good tolerability and promising early signs of efficacy
&#61607; Tumour shrinkage in almost all radiologically evaluable patients
&#61607; Interim average overall survival (OS) of 16.5 months with 25% of patients still alive; median OS ended at 14.4 months
&#9658; Exploring safety of repeated treatment as a Phase I extension &#61607; First patient included in August 2017
&#9658; Regulatory interactions with authorities (EMA & FDA) to determine fastest way to market &#61607; A single randomised pivotal study, planned initiated 1H 2018
&#61607; Potential for accelerated/conditional approval based on interim results
&#9658; Orphan designation &#61607; Granted in EU and US
&#9658; Engaging US key opinion leaders (KOL’s)
&#61607; Involving US KOL’s in the study design for Phase II

Grei oppsummering. Virkelig bioteknologi på sitt beste?!

Involvere KOL fase II.

Nå fokus mot mulig oppdateringer/meldinger om videre fremdrift. Radforsk investor podcast denne uken og neste uke presentasjon av resultater Q4 og 2017.
Innlegg av: columna (14.03.18 10:26 ), lest 4162 ganger

http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2014/01/BioEurope-Spring-2018-PCI-Biotech.pdf
Innlegg av: Rola (14.03.18 10:28 ), lest 4163 ganger

Takeda partnerskap har flere spekulert i.

Takeda deltar. Kan det bli signert avtale?
Innlegg av: SafeInvest (14.03.18 10:31 ), lest 4107 ganger

Oppstart 1H 2018 er fortsatt målet, ref presentasjonen. Det er bra.
Innlegg av: Lothian (14.03.18 10:36 ), lest 4054 ganger

Intet nytt, men igjen en grei oppsummering av status.

Vi må fortsatt være tålmodige...

Lothian.
Innlegg av: flaksegrisen (14.03.18 10:38 ), lest 4030 ganger

Det er vel ikke en eneste bokstav som er endret fra januar.
Innlegg av: Rola (14.03.18 10:39 ), lest 4031 ganger

Mulig det, det som er svært positivt er fortsatt 1H 2018!
Innlegg av: Rola (14.03.18 10:40 ), lest 4015 ganger

Med andre ord on track!
Innlegg av: liang (14.03.18 10:52 ), lest 3924 ganger

Gammelt nytt for oss men nytt for målgruppen.
Innlegg av: TyrionIV (14.03.18 10:56 ), lest 3901 ganger

Safeinvest

Det vet jeg ganske enkelt fordi jeg tok meg tiden til å lese mailen fra Skuggedal. Foreslår at du også gjør det. Har du en link til hvor det står hvordan safety sjekkes, btw?
For øvrig har de hele tiden kjørt et løp med effektavlesning 6 mnd etter behandling.
Innlegg av: Bonusfrelst (14.03.18 12:11 ), lest 3713 ganger

1H 2018 er jo veldig gode nyheter. Men litt optimistisk kanskje?
Innlegg av: Flottesen (14.03.18 12:37 ), lest 3610 ganger

Selskapet har tidligere sagt at de jobber med forberedelsene til PF2 i parallell med extensionstudiet og at extensionstudiet ikke påvirker oppstart av PF2 annet enn valget om enkel eller dobbel behandling.
Innlegg av: gepard1 (14.03.18 13:26 ), lest 3491 ganger

Alt synes og vaere I rute.
Innlegg av: Lothian (14.03.18 13:54 ), lest 3413 ganger

Tilsynelatende er alt on track, men det hadde vært fint å få dette bekreftet av PCIB snart (f.eks. oppstart PF2)...

Lothian.
Innlegg av: Lomax (14.03.18 14:49 ), lest 3251 ganger

Snøffelen:

Hva er det vi venter på i neste uke som blir mer spennende?
Innlegg av: Snøffelen (14.03.18 15:03 ), lest 3261 ganger

Vi får helt sikkert en god oppdatering på kvartalspresentasjonen den 20. mars. Og da blir det særlig spennende å se hvordan PF2 ligger an.

Ellers kommer safety-data på extension-studiet hvilken dag som helst nå, og vi kan også få en uventet oppdatering på fimaVACC.
Innlegg av: rockpus (14.03.18 15:27 ), lest 3140 ganger

Noen som våger seg på et anslag for realistisk kurspotensiale for de kommende to måneder?
Innlegg av: fabian2 (14.03.18 15:54 ), lest 3055 ganger

Mellom 70 og 90
Innlegg av: gepard1 (14.03.18 15:54 ), lest 3059 ganger

Saa lenge man ikke har resultater fra IGGk og kreftvaksinen er det umulig og si.

Hvis extension IGGk skulle vise 60% helbredelse og livsforlengelse for resten. og kreftvaksine viser gode nok resultater til utlisensiering, kan alt skje.

Det som er mer bekymringsverdig, er hva man leser rundt forbi. Idag leste jeg paa facebook at ett selskap I Israel hadde funnet opp en vaksine, som ble satt med sproeyte slik vanlige vaksiner settes, og som ville fjerne 90% av all kreft. For noen uker siden kunne man lese at Stanford University palsserte to antigener rett I kreftsvulsten, og 97% av krefttilfellene ble friske. Om det er sant eller ikke vites ikke, men det er nok til aa gjoere noen og enhver nervoes paa PCIB's vegne;-)) Vi har muligens ikke saa altfor god tid paa oss.
Innlegg av: rockpus (14.03.18 16:00 ), lest 3026 ganger

gepard1

Det viser seg alltid at slike alternativer som de du henviser til har i beste fall meget langt frem til ferdig godkjent produkt.
PCIB representerer selvsagt ikke en evigvarende løsning. Innen kreftforskning vil det hele tiden komme nye resultater. Vi er da heldigvis ikke avhengig av noen endelig løsning for å tjene oss rike på PCIB ;-)
Innlegg av: fabian2 (14.03.18 16:01 ), lest 3025 ganger

Rolig nå..... Du skjønner vel at en sprøyte som fjerner 90% av all kreft ...er bare SPRØYT
Innlegg av: nextmove (14.03.18 17:42 ), lest 2809 ganger

rockpus,

hvilken kurs vi vil se medio mai tror jeg i første rekke er avhengig av hvilken finansieringsløsning styret vil gå for.

Det kan argumenteres både for utlisensiering før pivotal fase starter opp og bruk av styrets emisjonsfullmakt. Den diskusjonen har gått i flere runder her på forumet Samtidig kjenner vi ikke de faktiske alternativ som styret står pverfor; det være seg partnerinteresse og interesse for en retta emisjon til nødvendig kurs.
Innlegg av: liang (14.03.18 18:26 ), lest 2717 ganger
Endret: 14.03.18 18:41

Rotet sammen TRVX og PCIB. :)

Konkurranse fra annet hold?

Der er det vel enklest å trekke seg ut av biotek generelt dersom dette plager en.
En kan ikke gå rundt å tro at der ikke skal oppstå konkurranse når en forsker og utvikler innen de mest populære områdene.

Tror dette med konkurranse generelt missforstås som noe utelukkende negativt.

Jeg synes PCIB stiller særdeles gunstig til innen all konkurranse.
Grunnen er teknologien og det enorme virkeområdet denne kan brukes på.
Delivery.
Litt flåsete kan en si at ethvert selskap som presterer noe bedre på markedet kan ytterliggere prestere bedre vha delivery fra PCIB.
Derfor er det så viktig å få dette ut på markedet slik at alle ser at det fungerer.
GGK er bare utstillingsvinduet.

Det verste som kan skje er at dette ikke kommer ut på markedet og ikke kan hjelpe til innen fimaCHEM , fimaVACC og fimaNAC.

PCIB representerer fremtiden.
Science fiction blir virkelighet.

Lurer på hvilket lys disse bruker?

https://www.space.com/39961-pentagon-aliens-investigation.html

Innlegg av: Tysla (14.03.18 20:25 ), lest 2469 ganger

Er i topppen av trendkanalen og nedgang kan ventes fremover mot 45 kr
Innlegg av: Panis (14.03.18 20:37 ), lest 2408 ganger

Huffda Tysla, det høres ikke bra ut!
Da er det bare å selge alt man har imorgen tidlig...
Innlegg av: don_suger (14.03.18 20:45 ), lest 2382 ganger

RE^4: PCIB - Begivenhetsrik uke ++

Panis, Tysla er i bunnen av trendkanalen og oppgang i haussing ventes fremover mot 450 kr ;-)
Innlegg av: Panis (14.03.18 21:00 ), lest 2351 ganger

Aha Don, så Tysla har snudd chartet opp ned, ikke rart han er forvirret... ;-)
Innlegg av: don_suger (14.03.18 22:16 ), lest 2209 ganger

"Det er når hausserne kvesser kniven man skal sitte rolig i båten". Barnelærdom ;-)

Panis, godt å høre fra deg igjen. Det blir lite lesing og skriving på Nano tråden for meg etter at jeg solgte meg ut. Mener at baisserne var mer hissige og hyppigere på Nano trådene, uten at det hjelpte på kursen oppover.

Full pott på pcib i månedene framover nå så kjøper jeg meg nok inn i Nano igjen.

Innlegg av: Panis (15.03.18 00:45 ), lest 1984 ganger

Don, takk og det samme til deg :-)

Vi får håpe på det beste her så du får kjøpt deg noen aksjer i NANO, selv om jeg tror det nærmer seg slutten på tilbudsaksjer...
Det har blitt lagt ut et nytt abstract, så vi får se om det kommer en børsmelding i etterkant av dett.

Godnatt zzz
Innlegg av: Lothian (15.03.18 11:03 ), lest 1686 ganger

En relativt tam uke så langt..."alle" sitter i ro og venter på noe nytt.

Så da må vi bare akseptere småhandler i intervallet 55-60.

Forventningene er muligens skrudd litt for mye opp...blir det tørketid til april/mai?

Lothian.

Innlegg av: Otard (15.03.18 11:41 ), lest 1620 ganger

Ja Lothian.
Trådtittelen kan jeg jo stå inne for, men jeg hadde håpet på litt mer trøkk.

Skal bli spennende å høre podcasten i morra og presentasjonen på tirsdag har jeg planer om å få med meg live.

Dette er akkurat samme setning som sto i Biotec showcase så da har de vel ikke fått noen avlesninger i mellomtiden, eller har følgingen av pasientene blitt avslutte?:

Interim average overall survival (OS) of 16.5 months with 25% of patients still alive; median OS ended at 14.4 months
Innlegg av: Bonusfrelst (15.03.18 16:56 ), lest 1393 ganger

Som jeg skrev for litt siden har set vært oppdateringer på OS de siste 3 q presentasjonene. Dette er minimum av hva jeg forventer på årsrapporten.

"Jeg har en forventing til at oppdatert overlevelsesdata for fase 1/2 gallegangskreft blir rapportert om 6 børsdager. Dette er blitt gjort ved de tre siste presentasjonene:

Q1 2017

Overall survival data averaging 14.5 months per end March 2017 

Fra halvårsrapporten 2017

The study has also provided encouraging interim overall survival data averaging 15.6 months per end July 2017 (median 14.4 months), with 25% of the patients still being alive. These promising results may be further strengthened by repeating the treatment.

Fra Q3

Overall survival på 16,5 mnd per november 2017, med 25% av pasientene som fortsatt er i livet.

Tanker rundt OS på årsrapporten:

Det er ikke utenkelig at disse 25% overlevende (4 personer) fortsatt er i livet. Dette grunnet veldig gode data fra 6 av 11 evalueribare pasienter (40, 57, 75, 100,100,100% tumor reduksjon). Er dette tilfelle vil overall survival justeres opp til omtrent i overkant av 18mnd. Skulle en eller flere ha falt fra vil overall survival bli lavere (enn 18mnd)".
Innlegg av: rockpus (15.03.18 17:59 ), lest 1283 ganger

Tror grunnlaget for forventning til neste uke er mer solid enn det var for denne ukens presentasjon. Kjøpersiden er relativt bra på hugget.
Uansett bekrefter jo selskapet at de er i rute. Det betyr at vi kan få grunnlag for kurser over 100 før sommeren.
Innlegg av: Bonusfrelst (15.03.18 18:34 ), lest 1224 ganger

Ser en trend til at nivået vi nå ligger på er relativt «trygt» hvis det ikke kommer noe serlig nytt i morgen på podcasten eller årsrapporten mandag. Vi har ikke sett en serlig posisjonering før årsrapporten som vi har sett ved tidligere anledninger. Kommer det ikke noe nytt vil ikke kursen bli nevneverdig påvirket tror jeg, på bakgrunn av av flere ekstremt spennende nyheter og data ventes innen kort tid. Når jeg sier nyheter mener jeg selvfølgelig ikke nyheter eller data som er kurssensitive og som må børsmeldes umiddelbart.

Ved q presentasjoner i 2017 har vi egentlig fått mye spennende informasjon fra Per W. Han har jo i hele 2017 sagt at de har gode samtaler med myndighetene og at dette dreier seg om pf2 mm. Dette ble vist av børsmeldingen 20 DES. Videre har overlevelsesdata på alle q pres i 2017 vært positivt.

Får vi Per til å si noe om samtalene med myndighetene, evnt partnere kan jo dette vise seg å være informasjon som er gull verdt. Etter H/N studiet har PCIB vært veldig konservative i hva de har uttalt (slik jeg tolker det). Da vil hva som helst positivt som blir uttalt fra Per, i en positiv vinkling, være veldig spennende informasjon.

Ser frem til morgendagen, neste uke og fremtiden!
Innlegg av: radden20 (15.03.18 20:31 ), lest 1049 ganger
Endret: 15.03.18 20:32

Trenden er klokkeklar den. Ingen som selger. Bare de som ikke har brød i boksen eller smør på skiven.
Alle venter århundres smell i kursen når triggerne Pf2, finansiering og andre kommer på løpende bånd.
Raskt mot 200.
Innlegg av: fabian2 (15.03.18 21:03 ), lest 966 ganger

Mye mer enn det :)
Innlegg av: Otard (15.03.18 22:48 ), lest 800 ganger

https://oxfordbusinessdaily.com/pci-biotech-holding-asa-obpcib-is-the-stock-undervalued/
Innlegg av: fabian2 (15.03.18 23:31 ), lest 683 ganger

Undervaluated ? Very much so. Fint for den som orker å vente.....og så er jeg ( sikkert i motsetning til mange andre som ønsker hurtig oppmerksomhet ) faktisk veldig veldig glad for ikke å være på hovedlisten.( Se hva som hendte med Nano og store aktører )... Vår tid kommer , på godt og vondt ( kursmessig )
Innlegg av: fabian2 (15.03.18 23:47 ), lest 645 ganger
Endret: 15.03.18 23:59

På vår håpefulle vei mot 100 vil vi ikke komme til å se noen store "tilbakefall" kursmessig , årsaken til det skyldes spikerfast norsk aksjesits.... Se på hva som skjedde etter at kursen raste opp til 60,90...bare 5 kr ned uten nyheter siste måned.... Akkurat sånn ( bittesmå nedganger ) vil det fortsette også etter neste forventede oppgang , uansett hvor sterk den blir. Konklusjon: Sitte i ro som før , evt. kjøpe mer hvis du har ledig kapital.
Innlegg av: Londonmannen (16.03.18 00:00 ), lest 619 ganger

Her er det bare å lene seg tilbake og nyte oppturen som kommer. Rett nok har det ikke vært mye til opptur siden jeg gikk inn i PCIB på kr 56 i midten av januar. Men nå er jeg utstyrt med en uvanlig stor porsjon tålmodighet når det kommer til bio aksjer. Men en rask oppgang til kr 200,- og enda mer, i henhold til fabian 2, er ikke meg imot.
Innlegg av: fabian2 (16.03.18 00:09 ), lest 586 ganger

"Denne kan snart kjøpes på ditt eller datt-tallet" synes jeg er noe av det dummeste man kan finne på å skrive. Hjerneløst baisseforsøk som ingen biter på , ikke engang de med konfirmasjonspenger.
Innlegg av: Tysla (16.03.18 00:05 ), lest 612 ganger

Ja her går det oppover :). Denne kan snart kjøpes på 40 tallet