Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Gull og gruvedrift
Innlegg av: mcaxel (26.02.18 08:18 ), lest 8770 ganger
Ticker: ELE
Endret: 17.03.18 09:10

ELE - March month will be hectic! 0 days to Fox!!! :)

This is the day! :)

With only 0 days for the Fox Television Element asa broadcast, I think that March will be a very hectic month for us investors in Element Asa :)

I'm even more excited about all the media coverage and reviews that ELE will get worldwide after the broadcast

From herrgrå:

"jeg skrev til Fox, 11th feb:

"We shot in Oslo two weeks ago and are in the process of editing right now. We will have links of the edit on the next three weeks to share. Broadcast will be in March.""

"Date: 3/17 @ 5pmET on Fox Business."

Innlegg av: mcaxel (26.02.18 09:30 ), lest 5449 ganger

RE^1: ELE -March month will be hectic! 19 days to Fox

Some people just love to lose money

You never sell before the triggers

Innlegg av: Ludvig den14 (26.02.18 10:14 ), lest 5356 ganger

Om de fleste aksjonærer tenker hold nå, så kan det jo bli riktig så gøy.
Det virker jo som topp 20 sitter rimelig stille.
Vi får se om det melder seg på noen nye med litt investeringsvilje.
Nyheter må det jo komme snart i en eller annen form!
Det er vel noen som er litt tørste på news, kansje det er verdt å være inne inne før det skjer!
Innlegg av: badkrukan (26.02.18 10:48 ), lest 5307 ganger

allt dette maset hver dag er kontraproduktivt. de som er intresserte ser ikke skogen for alle som maser...
Innlegg av: rischioso (26.02.18 12:35 ), lest 5165 ganger

RE^2: ELE -March month will be hectic! 19 days to Fox

De må ikke se skogen - de må se gruven...;)
Innlegg av: Yess (26.02.18 12:47 ), lest 5140 ganger

Det er bare en liten gnist som skal til for å tenne ELE nå, her er det så mye positivt som kan meldes hver dag som helst og at Q4 blir spennende det er sikkert. Mitt tips er at informasjon om ICO meldes også til onsdag. Cecilie Grue har levert alt hun har kommunisert til markedet til nå.
Innlegg av: rischioso (26.02.18 13:01 ), lest 5071 ganger
Endret: 26.02.18 13:05

Den 28.02 så er følgende å forvente bli meldt:

(1) Token prosessen, hvor man er i terrenget med tanke på både kontrakt, whitepaper, valg av kryptobørs mm...

(2) Estimert pre-sale dato.

(3) Hvor man er i prosessen med tanke på lisensen i Ambershaw for å kunne starte produksjon av IRON ORE Konsentrat.

(4) Generell Ambershaw update med tilhørende estimert produksjonsstart.

(5) Bekreftelse av dato for FOX News sendingen.

Den 01.03 så er følgende å forvente bli meldt:

(1) Innfridd forhøyet eierandel på 26,7% i Ambershaw.
Innlegg av: rischioso (26.02.18 13:23 ), lest 5006 ganger

Venezuela update.

Impressive Petro Presale Prompts Plans for Second Cryptocurrency.

Venezuela’s President Nicolas Maduro says the Petro Oro will be backed by gold and other precious metals.

Puebla, Mexico, February 23, 2018 (venezuelanalysis.com) – Venezuelan President Nicolas Maduro announced this week the launch of a second cryptocurrency, after describing the Petro pre-sale as a success.

“Today, a cryptocurrency is being born that can take on Superman,” Maduro said Wednesday night, after he announced plans to found the Petro Oro (Petro Gold).

"Next week I'm going to launch the Petro Gold, backed by gold, which is even more powerful, to strengthen the Petro".

https://venezuelanalysis.com/news/13679
Innlegg av: kombinert (26.02.18 13:41 ), lest 4942 ganger

Ele trykkes ned nå,ganske lett å få den ned ser det ut til.
Innlegg av: rischioso (26.02.18 13:47 ), lest 4912 ganger
Endret: 26.02.18 13:49

RE^3: ELE -March month will be hectic! 19 days to Fox

Virker å være i spill.

Først store kjøpsposter nå store salgsposter - hva blir det neste - på onsdag vet vi mer...??...;)
Innlegg av: Bene (26.02.18 13:47 ), lest 4886 ganger

Ja, jeg for legge noen ordre på 4 blankt
Innlegg av: Bene (26.02.18 13:47 ), lest 4896 ganger

Ja, jeg for legge noen ordre på 4 blankt
Innlegg av: rischioso (26.02.18 13:51 ), lest 4886 ganger

Bene,

så du er en av disse berømte øretrillerne...

Du har solgt de du kjøpte på 4,2 og stålsetter deg for å kjøpe lavere.

Ønsker deg lykke til med det...;)
Innlegg av: mcaxel (26.02.18 14:02 ), lest 4817 ganger

ELE will be above 5 NOK tomorrow

We will get to know more about the Whitepaper progress and Ambershaw etc

Innlegg av: rischioso (26.02.18 14:04 ), lest 4798 ganger

RE^4: ELE -March month will be hectic! 19 days to Fox

Nå ristes de små ut og de store plukker - mao, alt er som det skal være...;)

Innlegg av: Una-rafting (26.02.18 14:16 ), lest 4768 ganger
Endret: 26.02.18 14:17

Risc: slutt med den der amatørmessige haussinga. Du kjører jo bare aksjen ned med den. Ser du ikke det!??

Enten så lærer du deg å hausse ordentlig eller så gir du f i å ødelegge for tradingpotten min!!

Innlegg av: rischioso (26.02.18 15:09 ), lest 4650 ganger

:))))
Innlegg av: tuja (26.02.18 14:21 ), lest 4740 ganger

Kommer WP sammens med kv.rapporten, dobler ELE seg over natten.
Innlegg av: rischioso (26.02.18 15:12 ), lest 4641 ganger

tuja,

kommer WP i dag eller i morgen i det UNA har solgt ørepotten sin ja det hadde vært som både 17-de mai og julaften på en og samme tid....;)
Innlegg av: Una-rafting (26.02.18 15:19 ), lest 4609 ganger

Sånn ja: hold deg vekke eller bare kom med noe intetsigende BS så går dette oppover...

Ikke prøv deg med noe "jeg er så smart-greier" for da går det jo i dass..
Innlegg av: tuja (26.02.18 15:19 ), lest 4612 ganger
Endret: 26.02.18 15:20

Blir bånn gass nå. Snart kun 1 dags handel før kv.rapporten ligger på bordet.
Tror på ett heftig sluttrally. Ender godt i pluss.

:)
Innlegg av: rischioso (26.02.18 15:32 ), lest 4570 ganger
Endret: 26.02.18 15:33

Ja, det blir spennende å se hva som skjer i sluttauksjonen - det er nok flere og flere som er på vei ned fra gjerdet for å ta et lodd eller 3....

Store muligheter for at vi vil passere 5 allerede i morgen og det er et godt utgangspunkt for q4 presentasjonen med tilhørende oppdatering...;)

Innlegg av: tuja (26.02.18 16:52 ), lest 4456 ganger

I morgen blir det ELE dag, og rally.
WP på onsdag? Sammenfaller med kv.rapporten.
Innlegg av: Yess (26.02.18 17:06 ), lest 4439 ganger

Er det en aksje jeg ikke tør å trade eller sitte utenfor så er det ELE. Skal lite til før ELE igjen går «bananas» og triggere står i kø.
Innlegg av: pelgus (26.02.18 22:03 ), lest 4210 ganger

Muskel-meldinger/-triggere på kvartalsrapportdager har mange hatt forhåpninger om mange ganger før, generellt sett.
Det klaffer egentlig aldri, så slutt å spre haussede forhåpninger om det.
Selskapet har ikke anledning til å spare meldinger om slike godsaker til disse dagene.
Det kommer når det kommer. Men det kommer.
Innlegg av: tuja (26.02.18 22:41 ), lest 4153 ganger

PLCS er ett godt eksempel på at det krydres med kontrakter dagen før eller sammens med kv.resultater. Så det kan godt komme noe kursdrivende fra ELE på onsdag. Vi får se.

:)
Innlegg av: Namtrah (26.02.18 22:46 ), lest 4149 ganger

Så klart kvartalspresentasjonen kan bli kursdrivende ene eller andre veien. Det har tidligere blitt meldt at tokenutstedelse skal skje så tidlig som mulig i år, og om det de sier at det vil skje f.eks. i 1. kvartal vil det være gledelige nyheter. Jeg tror og håper at de vil ha den sammenfallende med Fox sitt innslag. Samtidig kan det være forsinkelser som kommuniseres, noe som kan sende kursen andre vei. Utrolig spennende blir det uansett
Innlegg av: mcaxel (27.02.18 09:36 ), lest 3952 ganger

Like I said March will be hectic!

And fun and good money to be earned

Innlegg av: nopetter (27.02.18 10:04 ), lest 3877 ganger

RE^1: ELE -March month will be hectic! 18 days to Fox

alt er robot styrt i denne aksjen, jeg la inn en salgs ordre på 4,69 i åpningen da falt kursen umiddelbart ned mot 4,60 nivået.

jeg tror ikke man skal ha forventninger om q resultatet i morgen. det kommer sikkert en historisk sammen slutning av hva som er foregått dette q, hvis det kommer nyheter så må disse komme som egne børs meldinger.

for å gjenta meg selv så tipper jeg dem sliter med AMI produksjons lisensen som MÅ være godkjent før WP kan utstedes. dem kan ikke utstede tokens før de har fått denne tillatelsen. ikke sant risotto :)
Innlegg av: Cashflower (27.02.18 10:09 ), lest 3870 ganger

Nopetter - de «sliter» ikke med lisensen, men det er en prosess som naturligvis tar noe tid, helt normalt- imidlertid sier mine kilder at alt er i rute til start i q3.
Innlegg av: oddivar (27.02.18 10:14 ), lest 3857 ganger

nopetter.

Har du dokumentasjon som bekrefter at det er en avhengighet mellom produksjonslisens og utstedelse av Tokens, eller er dette noe du mener eller tror?
Innlegg av: nopetter (27.02.18 10:21 ), lest 3831 ganger

svar meg oddivar

hvordan skal dem selge tokens hvis AMI ikke får produksjonslisensen av de canadiske myndighetene i ontario?
Innlegg av: oddivar (27.02.18 10:28 ), lest 3802 ganger

Selvfølgelig er de avhengig av en produksjonslisens for å kunne produsere og levere jernprodukter.

Samtidig er Token salg noe som uansett vil være knyttet forbehold eller betingelser til. Spørsmålet mitt er om disse betingelsene må være oppfylt FØR en ICO/ITO.

Vi ser jo bla. at Canamex Gold lanserer en ICO, samtidig som selskapet er flere år unna en produksjon.
Innlegg av: nopetter (27.02.18 10:50 ), lest 3760 ganger

det kan du nok ha rett i, om disse betingelsene MÅ ligge i WP/ITO. nå spørs det om dette er regulert i EU sitt regelverk noe som vi ikke vet per i dag, siden du nevner det gull selskapet så må man lure på om det er flere regelverk ute å går eller om det finnes noen regelverk i det store og hele i bunn når ITO,er utstedes. siden ELE skrev om dette i meldingen før jul om at AMI skulle søke om denne lisensen så kan det høres som om at denne må være plass! vel der ligger utropstegnet

vanligvis så tar en ITO prosess ca to måneder ifølge det som er lagt ut fra det estiske selskapet via andre aktører, dette har nå tatt over dobbel så lang tid man kan lure på hva som forsinker WP prosessen.
Innlegg av: rischioso (27.02.18 11:34 ), lest 3692 ganger
Endret: 27.02.18 12:10

RE^2: ELE -March month will be hectic! 18 days to Fox

nopetter,

solgt igjen...??...

Det er ikke bare trettende, men er vel nærmest for spam å regne når du klarer og dele den samme løgnen flere ganger i uka og jeg må poengtere det like mange ganger...

Ikke klarer du å forholde deg verken til de riktige termene ei heller ledetiden.

Det finnes ingen som noen gang har gjennomført en ITO prosess på 2 mdr.

2 mdr er forventet tidsbruk for kun kontrakten og WP og da er man halvvegs i forberedelsene - ikke for en ITO, MEN for en ICO siden en ICO ikke er asset backed så krever den prosessen mindre jobb med tanke på det juridiske.

Mao, et gjennomsnittlig tidsbruk i forberedende jobb frem til en ICO er klar er rundt 4 mdr.

How much time does it take to launch an ICO?

https://www.quora.com/How-do-you-launch-an-ICO

------------

For en ITO som er det selskapet nå forbereder så vil tiden være lengre alt i fra 50 til 100% lengre - mao, 6-8mdr.

Så kan du jo begynne å regne fra nov 2017 hvor det er å forvente at selskapet befinner seg nå.

Jeg kommer frem til at utgangen av februar betyr 4 mdr og da er det å forvente at både Token kontrakten og WP er rett rundt hjørnet...;)
Innlegg av: Bmwi8 (27.02.18 11:39 ), lest 3658 ganger

Tror ballongen kan sprekke i morgen. Blir int og se.
Innlegg av: tuja (27.02.18 11:46 ), lest 3649 ganger

I morgen blir det fylt på med store mengder helium i ballongen. Alle vet hva som kommer da. :)
Innlegg av: mcaxel (27.02.18 12:12 ), lest 3577 ganger

Here I am taking it easy

As I have said so often before, ELE will be the year's winner in 2018. But it requires that you sit longer than an hour, a week or a month.

Innlegg av: tommbakk (27.02.18 12:12 ), lest 3574 ganger

Imorgen kommer Q4/årsrapporten til Element.

Jeg frykter den inneholder lite nyheter som driver kursen i riktig retning. (Opp, ikke misforstå)

Jeg synes ICO-lanseringen begynner å ta litt vel tid. Dvs, kanskje ikke prosessen i seg selv, men mangel på oppdateringer rundt hvor man er i løypa. OK at målsetningen til selskapet er å få ICO'en på plass innen juni '18, og at man sånn sett fremdeles har ganske greit med tid...men likevel. Magefølelsen min sier at det ikke er så positive årsaker til at det ikke har skjedd særlig mer.

Om det er byråkratiske vansker med kanadiske myndigheter i forhold til Ambershaw og kommende produksjon, er vanskelig å si.

Alle her snakker om at når Innovations går på lufta med Element-reportasjen, så vil ting ta helt av.

Er vi sikre på det? FOX har ingen grunn til å uten videre snakke Element opp i sin reportasje... Hva hvis (worst case scenario) at reportasjen heller fremstiller selskapet med en kritisk vinkling rundt firmaers farer ved å hoppe på krypto-bølgen uten å ha et håndfast produkt å tilby? Og at Element fremstår som et lite tullefirma?

Jeg tror virkelig ikke dette. Tror ikke FOX ville tatt seg bryderiet å reise til Norge og lage en story hvis de ikke vet mer enn som så.

MEN, i all haussingen som enkelte bedriver her, så kan det iblant være greit å stoppe opp litt og stikke fingeren i jorda.

Er alt bare gull og grønne skoger?
Innlegg av: Francisco (27.02.18 20:48 ), lest 3433 ganger

RE^3: ELE -March month will be hectic! 18 days to Fox

Lite gull i ELE gruva, men til gjengjeld jævlig mye jern og masse grønne skoger rundt gruva.

Stakkars de som må sprinte etter himmelferden opp mot 120NOK innen et års tid. :-)
Innlegg av: nopetter (27.02.18 12:21 ), lest 3564 ganger

nå må du slutte å prate piss. opptakene har funnet sted det er bevist mange ganger til andre som har kommet med liknende påstander.

det er å håpe at selskapet har kjøpt seg opptil 26,7% i AMI og at dette blir lagt fram i morgen. noe WP tror jeg ikke kommer i q rapporten.

Innlegg av: tommbakk (27.02.18 23:48 ), lest 3302 ganger

Var det meg du mente snakker piss, Nopetter...?

Hvis ja, så bør du lese hva jeg skrev igjen. Jeg har ikke et sekund tvilt på at Innovations-teamet har spilt inn en reportasje om Element.

Det jeg stilte spørsmål rundt, er om det på død og liv MÅ være slik at reportasjen er en glory story om ELE? Hva hvis reportasjen IKKE setter selskapet i et fint lys?

Uten sammenlikning for øvrig, er det flere selskaper som har blitt nevnt i reportasjer på TV2 Hjelper Deg opp gjennom årene. Det har ikke alltid vært den beste reklamen, for å si det sånn...

Jada, eksemplet er satt på spissen. Og jeg tror reportasjen på Innovations blir veldig bra for Element.

Men vi VET IKKE...

That's all I'm saying.
Innlegg av: rischioso (28.02.18 00:10 ), lest 3309 ganger
Endret: 28.02.18 00:12

Det er jo ikke en episode av LuxusFellen vi snakker om her hvor alle bruer er brent og intervjuobjektet ligger nede for telling...

Det er en sending som vil gå på USA's desidert mest populære innovasjonskanal med en av USA's mest populære kjendis, ex skuespiller og velrenomert programleder så ja, noen bedre presentasjon av ELE skal man lete lenge etter og i tillegg er det gratis nettopp fordi ELE er først ute i verden i sin bransje med en asset backed token.

En slik kanal styrt av en slik programleder ville ikke ha innvolvert seg i dette om de ikke hadde hatt tro på konseptet og om ikke Token prosessen var gjennomførbar...;)
Innlegg av: nopetter (28.02.18 08:09 ), lest 3191 ganger

tommbakk

du kommer med noen påstander som du ikke har begrunnelse for i det hele tatt, derfor klaller jeg dette for pissprat fordi du ikke har satt deg inn i dette. kanalen har mange flere tv seere enn det finnes beboere i skandinavia tror seer tallene var på ca +50 mill seeere. og det er ikke slik at hvis de i utgangspunktet etter en forhånds research hadde kommet over dammen for kun å lage negative nyheter. da hadde dem ikke kommet i det hele tatt
Innlegg av: tommbakk (28.02.18 09:01 ), lest 3013 ganger

Nopetter, nå gjør du deg dummere enn jeg tror du er.

Jeg har ikke PÅSTÅTT noe!

Jdg spurte kun WHAT IF?

Jeg har heller ikke troen på noen negativ vinkling fra FOX. Virker ikke sannsynlig.

Så, du kan spare deg den nedlatende tonen.
Innlegg av: brumlemann (28.02.18 09:25 ), lest 2932 ganger

nopetter
du trenger ikke ljuge på deg 50 mill seere.
i denne artikkelen kommer det frem:
http://thehill.com/homenews/media/317388-fox-business-beats-cnbc-in-total-viewers-for-4th-straight-month

On that day, Fox Business averaged 253,000 viewers, while CNBC registered 178,000.
Innlegg av: mcaxel (28.02.18 09:37 ), lest 2873 ganger

They got 80 mil viewers

The link has been here before

Fox Business is the largest in the Stats maybe you can down play it

You have shown your integrity before

Innlegg av: nopetter (28.02.18 09:37 ), lest 2883 ganger

jeg fatter ikke at et går ant å være så ned snødd som dere er jeg har ikke ord
Innlegg av: brumlemann (28.02.18 09:57 ), lest 2832 ganger
Endret: 28.02.18 10:01

kom med link til at det er så mange seere da.
I usa finnes det ca 1700 tv kanaler.
Fox business er en av de minste kanalene, men er blandt de største dedikert mot business segmentet.
edit
Fox news har til sammenligning 17 mill seere.
Innlegg av: milk (28.02.18 10:05 ), lest 2783 ganger

Jeg skal ikke nevne navn,men Dere som hausset ELE foran kvartalsreultatet må føle dere rimelig teit nå eller ????? Hold på hatten,nå blir det rally,uten fallskjerm :-)
Innlegg av: Ludvig den14 (28.02.18 10:16 ), lest 2747 ganger

Jeg ser dere diskuterer antall seere på fox, det trengs ikke mer enn en med litt tjukk lommebok som liker prosjektene til Element, så kjøper han hele greia:)

Så håper jeg att det vil røre på seg litt på Phillipinene etterhvert, ikke umulig det!

Ellers så ser det jo ut som Whitepaper kan komme når som helst!

Mye som rører på seg der ute i " asset backed token" verden, så att forskjellige ting må vurderes kan jeg forstå.

Ellers, happy øretrilling inntil videre.

Innlegg av: tuja (28.02.18 10:18 ), lest 2732 ganger

Mars blir en spennende mnd for ELE, uten tvil. 12 børsdager igjen til ELE skal på FOX tv, og WP er antydet å komme i løpet av kv1, dvs mest sannsynlig i mars mnd.
Innlegg av: brumlemann (28.02.18 10:19 ), lest 2723 ganger

mcaxel
vanligvis har f. eks. TV2 kanskje 200 000 seere i snitt på det beste 1 mill seere.
I norge er det bare ca 5 kanaler. På de aller beste sendingene er det ca 25 % befolkningen som ser på f. eks. TV2. f. eks. håndball damer VM finale.
Super bowl ble f. eks. sett av 113 mill. mennesker på nettopp FOX som hadde rettighetene.
Skulle gjerne se dokumentasjonen din at 80 mill ser på fox business channel. Men at du ikke eier integritet, har du bevist før mcaxel.
Innlegg av: Foodgeni8 (28.02.18 10:23 ), lest 2705 ganger

Den ender under 4 idag tipper jeg.
Innlegg av: Bene (28.02.18 10:29 ), lest 2678 ganger

Da er jeg tilbake inn, takker for billige aksjer..
Innlegg av: nopetter (28.02.18 10:31 ), lest 2679 ganger

brumle

tror du de kun har seere i USA siden du trekker fram superbowl som så og si bare har amerikanske seere! at du ikke klarer å følge med av hva som blir lagt ut her for bli din sak.

egentlig meningsløst å diskutere med deg siden du viser så utrolig lite kunnskaper
Innlegg av: brumlemann (28.02.18 10:36 ), lest 2656 ganger
Endret: 28.02.18 10:37

nopetter
meningsløst å diskutere fakta?
Hvis du mener at Fox business channel har så mange seere, er det jo lett sak å dokumentere det. Seer tall er offisielle og det finnes mange oversikter. Som er viktig for alle som driver med annonser.
Fox Business sender stort sett i USA - og kanskje i Canada. De har ingen sendinger f. eks. i Norge, eller i Skandinavia.
Innlegg av: nopetter (28.02.18 11:12 ), lest 2583 ganger

Norge og skandinavia har ikke stor nok befolkning til at de bryr seg om oss. det er som om vi skulle slutte å bruke barber høvler fra gillette, de hadde ikke lagt merke til det i regnskapene

mcaxel har denne oversikten hvis han gidder å legge den ut. da slipper vi det gnålet for denne gangen fra slike som deg
Innlegg av: rischioso (28.02.18 11:20 ), lest 2592 ganger
Endret: 28.02.18 11:25

RE Fox News Channel

Ikke mangel på potensielle seere...;)

Fox News Channel (FNC) er en amerikansk nyhetskanal som sendes over kabel-tv-nettet og via satellitt. Kanalen er eid av Fox Entertainment Group. Fox News Channel begynte å sende 7. oktober 1996 til daværende 17 millioner kabel-tv-abonnenter. Kanalen er i dag[når?] tilgjengelig for rundt 85 millioner amerikanere samt i en rekke utenlandske land.

https://no.wikipedia.org/wiki/Fox_News_Channel

-------------

Seere i over 90 land holder nok lenge...:)

Fox News (officially known as the Fox News Channel, commonly abbreviated to FNC) is an American basic cable and satellite television news channel owned by the Fox Entertainment Group, a subsidiary of 21st Century Fox. The channel broadcasts primarily from studios at 1211 Avenue of the Americas, New York City, New York. Fox News is provided in over 90 countries worldwide,[1] with international broadcasts featuring Fox Extra segments during ad breaks.

https://en.wikipedia.org/wiki/Fox_News
Innlegg av: Foodgeni8 (28.02.18 11:32 ), lest 2525 ganger

Jeg er overrasket at den ikke faller mer! 4.30 er luksusutgang!!
Innlegg av: tuja (28.02.18 11:36 ), lest 2541 ganger

Jeg er overrasket over at ELE i det hele tatt er i minus mtp hva vi har i vente innen kort tidshorisont(mars mnd).
KJØPSANLEDNING DELUXE.
Innlegg av: mcaxel (28.02.18 11:42 ), lest 2487 ganger
Endret: 28.02.18 11:43

Brumle

This is a FACT! scroll down

"FOX BUSINESS: 85 Million "

and this is without "
VOICE OF AMERICA: 130 Million"

http://www.dmgproductions.org/series/

"Our award-winning programs air Nationwide to millions of households, reaching approximately 100-million plus cable subscribers on several networks and are also distributed internationally through Voice of America."

http://innovationstelevision.com/educational-content-providers/

"Innovations w/Ed Begley Jr., will explore the ground-breaking project investment company, Element ASA (Element), in an upcoming episode, scheduled to air first-quarter 2018 on FOX Business."

http://www.dmgproductions.org/element-asa/

Innlegg av: rischioso (28.02.18 11:43 ), lest 2476 ganger

tuja,

ja - det samme sier jeg. Det må ha vært noen som trodde at det ville komme triggermeldinger i dag, men det kan ikke legges til presentasjonen om de ikke kommer på den dagen.

Triggermeldingene må meldes i det de kommer og de kan komme når som helst.

Det viktigste og som skulle vært en trigger i seg selv er jo at alt er i rute. Tror nok kursen vil legge på seg så snart det synker inn.

Som du sier - en akkumuleringsmulighet...;)
Innlegg av: brumlemann (28.02.18 11:40 ), lest 2503 ganger

Risky boy
du dummer deg ut igjen. Og hvorfor ljuger dere Elementer så ille?
Fox news er en kanal, Fox business kanal er en annen.
Det er liksom NRK 1 er en kanal og nrk 3 er en annen kanal med vesentlig mindre antall seere, enn NRK 1.

Innlegg av: rischioso (28.02.18 11:46 ), lest 2466 ganger

brumlebasse,

du har bevist at du er noe treg men det får være måte på.

LES - Fox News (officially known as the Fox News Channel, commonly abbreviated to FNC) is an American basic cable and satellite television news channel owned by the Fox Entertainment Group, a subsidiary of 21st Century Fox. The channel broadcasts primarily from studios at 1211 Avenue of the Americas, New York City, New York. Fox News is provided in over 90 countries worldwide,[1] with international broadcasts featuring Fox Extra segments during ad breaks.

* Det betyr at Fox News sendes i over 90 land hvor det også innbefatter kanalen hvor ELE vil bli presentert.

Wikipedia lyver ikke.

https://en.wikipedia.org/wiki/Fox_News
Innlegg av: nopetter (28.02.18 11:44 ), lest 2473 ganger

der viser igjen nivået ditt brumletassen

og den ligger på 0,00
Innlegg av: brumlemann (28.02.18 11:54 ), lest 2448 ganger

så i haussenes verden er det ingen forskjell på NRK 1 og Nrk 3
- heller ikke på TV2 og tvsoumo
og heller ikke på Fox News Channel og Fox Business channel

Det viser litt av et kunnskapsnivå!!
Innlegg av: Kvabb. (06.03.18 10:25 ), lest 2122 ganger

RE^1: ELE - March month will be hectic! 11 days to Fox :)

Brumlebassen, den evige taper, kommer seg nok ikke inn i dag heller, men litt underholdning bidrar han jo med ;-)
Innlegg av: mcaxel (06.03.18 10:30 ), lest 2091 ganger

RE^2: ELE - March month will be hectic! 11 days to Fox :)

Kvabb

He lost his money on APCL ;)

Innlegg av: Kvabb. (06.03.18 10:39 ), lest 2058 ganger

RE^3: ELE - March month will be hectic! 11 days to Fox :)

Han hadde litt igjen, og etter å ha hørt på den Finske, ikke særlig språkyndige kjærringa, så sitter han nå fast i NOM. Ikke rart han holder på å tørne fullstendig ;-)
Innlegg av: mcaxel (07.03.18 09:15 ), lest 1959 ganger

RE^4: ELE - March month will be hectic! 11 days to Fox :)

In 10 days time we will be much wiser

Innlegg av: tommbakk (09.03.18 09:36 ), lest 1423 ganger

RE^2: ELE - March month will be hectic! 11 days to Fox :)

Jeg sitter nå selv i ELE, men har et adskillig mer jordnært syn på caset enn mange av hausserne her inne. (Jeg tenker på dere som MENIGHETEN. Fanatiske disipler, helt blinde for andre syn.)

Dere liker å latterliggjøre f.eks Brumlemann fordi han har noen kritiske vinklinger på caset.

Enn så lenge så er det jo ikke DERES syn som har vunnet frem. Joda, caset føk opp heftig fra oktober til like etter nyttår.

Men kursen går nå sidelengs frem og tilbake mellom 4.30-4.60...

...og WP lar vente på seg.

I øyeblikket så snakkes det fremdeles om at når reportasjen på Fox Business' Innovations går på lufta, DA vil kursen fly.

I og med at jeg er inne igjen, så har jeg for all del et håp om dette. Det har jeg.

Er jeg derimot så sikker i min tro på dette...?

ha ha ha ha

No way.

I Canada har AMI ingen konsesjon til å sette igang sin produksjon, og spørsmålet er om de i hele tatt får det...og NÅR?

Nå høres jeg sikkert ut som Risky, og det er ikke meningen.

Forskjellen er at jeg hele veien har nevnt usikkerhetsmomentene i caset. Selv når jeg har vært på mitt mest positive, så har jeg ALDRI glemt at det er noen momenter rundt Element som er alt annet enn positive.

Det må være lov å kalle en spade for en jævla spade.

Sånn sett er jeg den rake motsetningen til enkelte andre, som f.eks daglig (på engelsk) gjentar seg selv om hvor høyt Element kommer til å fly.

Hausing, hausing, hausing. Non stop.

Det er så FUCKINGS irriterende. Det er så mye spam på dette forumet som ødelegger en mer realistisk informasjonsflyt og diskusjon rundt et case. Det gjelder ikke bare ELE, men de fleste tickerne.

Det er så mange klovner, som har så mye å si, hver dag, hele tiden.

Jeg har tenkt å sitte i ELE nå, med et adskillig mindre lodd enn før, fordi jeg håper i det lengste at caset KAN ta av. Og så har jeg råd til tape pengene,hvis ting går i dass.

Men ikke faen om jeg har tenkt å le av Brumle eller andre som har hele veien har påpekt hvilke utfordringer selskapet har.

For enn så lenge så er det ikke DE som har tatt feil.

Eller er det vel?
Innlegg av: tuja (07.03.18 09:32 ), lest 1918 ganger

RE^1: ELE - March month will be hectic! 10 days to Fox :)

Jepp.
10 dager til broadcasting på FOX channel, og en dag nærmere WP/ITO.
Doblingskandidat på kort sikt.
Innlegg av: tuja (07.03.18 10:50 ), lest 1894 ganger

Ser ut som flere vil være inne før trigger-partyet slår inn. Kan ikke være langt unna flere børsmeldinger.

Tikk-takk.... :)
Innlegg av: mcaxel (07.03.18 11:18 ), lest 1849 ganger
Endret: 09.03.18 09:08

RE^2: ELE - March month will be hectic! 10 days to Fox :)

17/03-2018!

There are some that try to spread doubt on when ELE will be aired on the FOX Television

DMG would have changed this long ago:

"DMG Productions uncovers recent advances in asset-backed cryptocurrency.

Jupiter, FL—Innovations w/Ed Begley Jr., will explore the ground-breaking project investment company, Element ASA (Element), in an upcoming episode, scheduled to air first-quarter 2018 on FOX Business."

http://www.dmgproductions.org/element-asa/

Innlegg av: SirJohnny (07.03.18 11:21 ), lest 1831 ganger

ELE har tatt en pust i bakken siste ukene og er klar for nye rykk, strikken er strammet og raketten er klar.

Her blir det full fart med triggere de neste ukene og det er klart for ny bratt stigning i ELE.

Kjenn deres besøkelsestid folkens.

Innlegg av: tuja (09.03.18 09:39 ), lest 1410 ganger

RE^1: ELE - March month will be hectic! 8 days to Fox!!! :)

Neste uke tror jeg blir meget bra, og stigende kursutvikling fra mot helga og ELE på FOX business channel 17/3.
Innlegg av: Gertleif (09.03.18 09:58 ), lest 1370 ganger

Lenge siden jeg har skrevet noe her. Kom dog over denne fra vår alles Ris, og følte for å være vrang.

«* Det betyr at Fox News sendes i over 90 land hvor det også innbefatter kanalen hvor ELE vil bli presentert.

Wikipedia lyver ikke.

https://en.wikipedia.org/wiki/Fox_News»

Har du tatt høyere utdanning enn videregående, ris? Ikke nedsettende ment, det må understrekes. Poenget var at wikipedia ikke er godkjent referanse/kildehenvisning for noe annet enn uformell quiz.

Og jo, wikipedia lyver. Hvem tror du skriver på Wikipedia?
Innlegg av: rischioso (09.03.18 10:17 ), lest 1316 ganger

RE^2: ELE - March month will be hectic! 8 days to Fox!!! :)

Gertleif,

navnet skjemmer ingen men ingen kan skjemme navnet sies det....;)

Har du kasta korta i dag og det rett før det tar av? Du vet, aksjen kommer alltid i spill rett før store begivenheter og det er der amatørene gjerne blir fintet ut...;)

Du som sikkert har en master mer enn meg burde man kunne forvente hadde klart å Google frem sannheten om Fox News performance selv om ikke din tvillingsjel brumle har klart det (heller):

http://www.foxnews.com/entertainment/2017/01/31/fox-news-channel-marks-ratings-milestone.html

http://press.foxbusiness.com/2016/02/fox-business-network-scores-highest-rated-month-ever/
Innlegg av: Foodgeni8 (09.03.18 10:08 ), lest 1340 ganger

Jeg gjentar. Denne aksjen har ingenting å gjøre på 4 tallet. Når Fox skuffelsen blir et faktum skal aksjen helt ned til 2.85.

Sell on news!

Innlegg av: rischioso (09.03.18 10:19 ), lest 1296 ganger

Du har helt rett da både 5 og 6 tallet vil snart komme til syne og det om ikke lenge...;)
Innlegg av: brumlemann (09.03.18 10:33 ), lest 1247 ganger
Endret: 09.03.18 10:36

Harmony Chain skaffet seg en annen kunde og fikk til en meget bra TV sending på stocktube - ProactiveInvestors.com
Her er video fra tv sendingen: http://canamexgold.com/media/
Vet ikke hvor mange seere sendingen hadde men tipper det er noen tusen. Fox business har teoretisk 180 000, men det spørs hvor mange aktuelle kunder eller investorer som ser på business TV lørdag kl 17.00
Det er verdt å merke seg at aksjekursen på canamex - egentlig ikke har beveget seg særlig etter tv sendingen eller bekjentgjøring av innføring av tokens. - dvs kursen var 0,17 i april 2017 og gikk en del opp ca 45 % , - i forbindelse med info om tokens - men er nå tilbake på 0,17. Canamex (m cap 10 mill $) er i gang med prosjektet, men så vidt nopetter oppga er de ennå ikke i gang med full gruvedrift selv om maskiner er avbildet på området, . Allikevel kan Canamex gi en indikator for evt fremtidig suksess mht tv sendinger.
Her er kursutviklingen til canamex http://canamexgold.com/stock-information/
I følge Risky boy og Macaxel er det 80 millioner seere på Fox Business, men de blander sammen Fox news, Fox entertainment og Fox Business - 3 forskjellige kanaler med 3 forskjellige seertall.
Innlegg av: badkrukan (09.03.18 10:35 ), lest 1244 ganger

de er så gira så skuffelsen er et faktum.
Innlegg av: Foodgeni8 (09.03.18 10:47 ), lest 1224 ganger

I aksjemarkedet er det slik når et case er for godt til å være sant så er det det! I nesten alle tilfeller!

Så sell on news Må benyttes her, for å håpe på kursstigning etter Fox blir rett og slett for naivt!

Innlegg av: rischioso (09.03.18 11:07 ), lest 1182 ganger

I Norge er det minst en original i hver bygd derav navnet bygdeoriginal.

Flere av disse har gjennom tidene slitt med tvangstanker. Det være seg at de må informere om at jorda snart går under eller at jorda snart blir invadert av aliens noe de har påstått det siste århundre, men på tross av det så består jorda den dag i dag og ingen invasjon i sikte...

Etter at internett ble allemannseie så virker også bygdeoriginalene å benytte seg av akkurat det og gjennom det kan dele sine tvangstanker med oss.

Her på forumet så virker noen av disse å lagt sin tvangsmessige elsk på ELE hvor de har fått det for seg at de skal redde alle og enhver fra å investere i caset ELE.

De bombarderer forumet med gjentagende dommedagsprofetier om lave seertall på Fox Business News og at kursen ikke har noe gjøre på 4 tallet for den skal snart ned på 2,85...

Med så godt begrunnede advarsler og dyptgående analyser så er nok risken større for at nickene forsvinner over til andre case om ikke lenge enn at de blir værende....;)
Innlegg av: brumlemann (09.03.18 11:24 ), lest 1133 ganger
Endret: 09.03.18 11:27

hehe Risky boy
tipper jeg vet hvem du sikter til som bombarderer forumet.

Noen som deg Risky boy skriver i snitt ca 30 innlegg på HO pr dag, andre som meg skriver 2 kanskje 3 innlegg pr dag.

En av oss er sikkert en bygdeoriginal som bombarderer forumet. Jeg har i dag besvart 2 innlegg, (synes det er høflig å besvare innlegg jeg da) Du skriver sikkert 30 innlegg pr dag. Om aksjer du ønsker skal gå opp og om aksjer du ønsker skal gå ned. Penga rår. Jeg skriver veldig sjelden om selskap jeg har, men skriver litt om selskap jeg har satt meg inn i. Har bl. a WRL som er et bra bet - opp 45 % siste halvår, samt Nom som har potensiale, jeg har fortsatt noen aksjer, men solgte de fleste på 4,50 og Nel som du også slakter, men som har potensiale på sikt dvs om noen måneder - tror jeg det er et godt bet.
Innlegg av: Foodgeni8 (09.03.18 11:39 ), lest 1120 ganger
Endret: 09.03.18 11:56

Dere må da være enige i at ELE er den aksjen med størst risiko på hele OSE?

Nå lages det betongmur på 4,40

Nå ryker 4.30 og!
Innlegg av: rischioso (12.03.18 04:46 ), lest 916 ganger

De som har satt seg inn i caset ELE skjønner at det ikke er tilfellet. Det er veldig mye som må gå galt fremover og mye mer enn i veldig mange andre case.

Alle case har også en nedside, men her virker oppsiden å være så mye større enn nedsiden slik caset fremstår i dag og det er akkurat det som gjør caset interessant og er vel også grunnen til at du bruker tiden din her...;)

Jeg har vært inn og ut, jeg har redusert og økt alt ettersom hva som faktisk har fremkommet.

Nå er det Token prosjektet som har første fokus hvor tokencaset ELE skal presenteres for verden som den aller første i sin bransje og det ville aldri ha skjedd nå om man ikke hadde noe positivt å melde.

Dermed ligger det i kortene at det er triggere i vente.

Når det kommer til gruvedelen i Ambershaw så har eierandelsøkningen kommet som planlagt og det neste vil være den siste eierandelsøkningen og permit/lisens.

Når det kommer til permit/lisensdelen så er den blitt jobbet med de siste 11mdr og burde således være innen rekkevidde. Legger vi i tillegg til at man har fått godkjent og patentert en ny, rimeligere og mindre miljøskadelig produksjonsteknologi så taler dette også for at man veldig snart sitter med både permit og lisens.

Mao, slik caset har utviklet seg det siste året og slik status er pr i dag så virker forholdet å være henholdsvis Liten Risk/Stor Reward...;)

Det er ikke alltid like lett å finne slike gullkorn på OSE, men her har man funnet ett i tillegg å ha fått det servert på sølvfat...;)

Innlegg av: llo valhall (12.03.18 10:10 ), lest 747 ganger

RE^1: ELE - March month will be hectic! 6 days to Fox!!! :)

AkerBp kjører en fast intern såkalt Fredags pit-stop som er en info kannal for diverse nyheter i selskapet, ny teknolig m.m.
Denne uken er temaet BLOCKCHAIN.
Sitat:
"Fredags Pitstop: BLOCKCHAIN
Som vanlig vil det være et 40 minutters foredrag fra en ekspert fra akademia eller forskning som skal forklare for oss konseptet, state of the art applikasjoner, fremtidens bruksområder og også hvilke begrensinger Blockchain som teknologisk felt fortsatt har.

Deretter skal vi høre på en foredrag på 30 minutter fra en bedrift som holder på å utvikle blockchain og har delvis alleredde tatt det i bruk. Så kan vi se og høre fra første hånd om effekten dette kan ha på våre prosesser.

Foredraget vil være i Stavanger J10, auditorium A, 1 etg. 16.03.2018, 09:30 – 11:00, men det vil også streames live, og video legges ut via AkerBP Academy i etterkant"
Innlegg av: jonea (13.03.18 11:56 ), lest 525 ganger

RE^1: ELE - March month will be hectic! 4 days to Fox!!! :)

https://www.actusnews.com/en/AUPLATA/pr/2018/03/05/auplata-takes-a-stake-in-element-asa-a-norwegian-investment-company-specialized-in-the-mining-sector

Auplata takes a stake in Element ASA, a Norwegian investment company specialized in the mining sector
The Auplata company (Euronext Growth - FR0010397760 - ALAUP), N°1 French gold producer, listed on the Paris Stock Exchange, released the information that it took a minority stake of 1 000 000 shares in the capital of the Norwegian company Element ASA, listed on the Oslo Stock Exchange.

Element ASA (Oslo Børs - no.003055808 - ELE) is an investment company focusing on the mining sector. Its strategy is based on identifying underpriced projects where infrastructure and basic work have been completed, that are ready to generate a cash flow. Element ASA controls a nickel deposit on the island of Mindoro in the Philippines and a magnetite deposit in Bending Lake, Canada, via a subsidiary: Ambershaw Metallics. The investment will strengthen Auplata presence in ferrous metals and nickel operations.

For more information, please check the Website of Element ASA: www.elementasa.com.

Innlegg av: mcaxel (16.03.18 08:51 ), lest 393 ganger

RE^2: ELE - March month will be hectic! 4 days to Fox!!! :)

I said that March would get hectic! and it will get even more turbulent now when ELE get know on around the world