Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: Lotepus (13.02.18 11:21 ), lest 7239 ganger
Ticker: NANO
Endret: 14.02.18 12:28

Nano aksjene har nå salgs anbefaling fra Investtech

Nordic Nanovector ASA ligger nær gulvet i en tilnærmet horisontal trend. Videre utvikling innenfor trendkanalen indikeres, og nærheten til trendgulvet åpner for en reaksjon opp. Kursen har dannet en rektangelformasjon, med støtte rundt 68,80 kroner og motstand rundt 91 kroner. Brudd på et av disse nivåene vil signalisere videre utvikling. Den negative volumbalansen og den lave RSI-verdien svekker aksjen på kort sikt. Dette kan bidra til at kursen faller, og at et salgssignal utløses. Aksjen anses derfor teknisk svakt negativ. Vurdering: Svak salgskandidat, skriver Investtech
Innlegg av: Nortraship (13.02.18 11:41 ), lest 4578 ganger

RE^1: Nano har nå salgs anbefaling Investtech

Selg, da.

Her er et annet råd også: I dagens BT står det:

Rapport: Klimaendringer øker risikoen for Norge

Norsk handel, finans, infrastruktur og havnæring er blant områdene som kan bli hardt rammet av framtidige klimaendringer i andre land, ifølge en ny rapport.

Råder deg til å flytte også.
Innlegg av: Londonmannen (13.02.18 12:22 ), lest 4480 ganger

Notraship
Han gjør bare så godt han kan. Mer kan vi ikke forlange. Men han burde klargjort for leserne at salgsanbefalingen er ensidig basert på TA. Har man vært med i aksjemarkedet noe tid så vet man at det også er noe dom handler om det fundamentale. Og når kursdrivende meldinger treffer markedet så betyr TA null niks og ingenting.
Innlegg av: Lotepus (13.02.18 12:24 ), lest 4457 ganger

Solgte meg ut på 80 tallet , samt flyttet fra Norge for 20 år siden . Har du flere råd og komme med :-)
Innlegg av: 1mattis1 (13.02.18 12:40 ), lest 4389 ganger
Endret: 13.02.18 12:55

RE^2: Nano har nå salgs anbefaling Investtech

Lotepus

Kanskje på tide å gå litt i deg selv... Innleggene dine på Nanotrådene begynner å bli ulidelig kjedelige og forutsigbare. Men må du, så må du vel... dessverre....
Innlegg av: Fabi (13.02.18 12:33 ), lest 4423 ganger
Endret: 13.02.18 12:48

Kaffegruten min er uslåelig. i går viste den at kursen i dag skulle være 71 kr kl 12:32

Jeg og investtch har nok funnet fasiten. Det kalles woodoo
Betalutin etc har ingenting å si
Innlegg av: fabian2 (13.02.18 15:18 ), lest 4171 ganger

Dessverre er kaffegrut blitt undervurdert de siste årene , med overgang til moderne maskiner , og også pulverkaffe. Nei , vi må nok tilbake til gammeldags kokekaffe for å hamle opp med Investtech når det gjelder treffsikkerhet for spådommer:)
Innlegg av: dr. Stockman (13.02.18 15:27 ), lest 4156 ganger

Man skal ikke undervurdere Investtech. De har som regel fått rett hvis man bare husker å bytte fortegn.
Innlegg av: aborum (13.02.18 15:30 ), lest 4119 ganger

RE^2: Nano har nå salgs anbefaling Investtech

Jeg kan supplere med information om at jeg er bull på jordbærtærte. Det bliver et stærkt år for jordbærtærter - garanteret.

Måske Hugoil kan levere lidt teknisk analyse? :)
Innlegg av: Fabi (13.02.18 15:44 ), lest 4093 ganger

Mange år har jeg kastet bort på å sette meg inn i hva ulike selskaper driver med. Den som hadde visst at alt styres av Investtech og kaffegrut.

Noen som vet hva slags kaffe som ble drukket da Algeta ble kjøpt av Bayer ?
Innlegg av: wetpuss (13.02.18 15:53 ), lest 4070 ganger

Lotepus:Har fulgt dine innlegg og lurer på
hvilke aksjer du anbefaler.
Hva kjøper du?
Innlegg av: Lotepus (13.02.18 16:05 ), lest 4028 ganger

wetpuss

Har alt I QEC nå . Selger der etter reguleringen samt Jordan er på plass . Så får da vurdere om går inn I Nano igjen .

Tror forøvrig ikke det er noe poeng I og gå inn I Nano igjen før på senhøsten
Innlegg av: fabian2 (13.02.18 16:14 ), lest 3997 ganger

"Senhøsten" kan da definere slik man selv vil , noen regner helt til ( og med?) november..... Mange gode kaffekok før den tid
Innlegg av: fabian2 (13.02.18 16:24 ), lest 3969 ganger

De som hoppet av Algeta før tiden , måtte gå over til Ali kaffe ( kurerer gruff )
Innlegg av: Londonmannen (13.02.18 17:54 ), lest 3848 ganger

Snakkes i oktober november da Lote. Kos deg i mellomtiden.
Innlegg av: Pensjonsparer (13.02.18 21:46 ), lest 3666 ganger

Nye teorier fra Merlin etterlyses !
Innlegg av: TeeJet (13.02.18 21:54 ), lest 3659 ganger

Merlin skrev i går noget med, at USA var stærk og at NANO skulle op i dag.
USA er stærk igen i dag, så NANO skal sikkert op igen i morgen.

Er det det, du mener du vil have fra Merlin?
Innlegg av: fabian2 (13.02.18 22:14 ), lest 3585 ganger

Noen skriver at det er farlig å bli "forelsket" i en aksje.... delvis rett...men vi holder også på med hjemmelekse samtidig , og er istand til å bytte porteføljen iblant..... det tar tid å lære. Noen år på børsen.-----.. Er fortsatt sterkt inne i Nano pga. Betalutin , men forelsket i PCIB pga. fortrinnsrettet emisjon til 7 kr...... Begge aksjer gjør det litt spennende å følge med. Muligens litt tilfeldig at jeg ikke har brydd meg med andre aksjer siste år. Kanskje det finnes lignende super-spennende aksjer. Det er lett å bli "spesielt interessert" desto mer man leser. Har observert at det er flere som satser på disse to hestene. Kanskje vi er litt enøyde.
Innlegg av: fabian2 (13.02.18 22:23 ), lest 3551 ganger

"Nano har nå salgs anbefaling ( feil skrevet i to ord ) Investtech" , må vel helst bety at firmaet Nano anbefaler at man selger Investtech
Innlegg av: Pensjonsparer (13.02.18 22:37 ), lest 3507 ganger

Kanskje den nye informasjonsdirektøren er opptatt i USA
Innlegg av: Panis (13.02.18 22:49 ), lest 3484 ganger

fabian2,
Jeg tror ikke vi er enøyde, men det er tidkrevende og komplisert når man skal holde seg oppdatert på flere biotekselsksper på samme tid. Så jeg har satt meg godt inn i hva både NANO og PCIB har i pipelinen, i tillegg er jeg i Oncoinvent som snart skal starte med kliniske forsøk.
Jeg føler at 3 biotek selsksper holder for min del, så da får jeg bare være tålmodig og vente på hvordan det går. Men enig med deg at det er lett å forelske seg i sine aksjer...
Innlegg av: AksjeInvest (13.02.18 23:01 ), lest 3467 ganger

Hammers dukker sikkert snart opp. Bare å kjøpe da.
Innlegg av: fabian2 (13.02.18 23:05 ), lest 3424 ganger

Nuvel , har lest littegrann av Hammers , og han er ikke brukbar som ledestjerne.
Innlegg av: fabian2 (13.02.18 23:17 ), lest 3391 ganger

Oppfattet han bare som en vanlig trader-skrytepave , men jeg kan jo ha tatt feil
Innlegg av: uredd1 (14.02.18 09:52 ), lest 3290 ganger

Panis:
Ser ut som du er godt skodd for framtiden med dine valg av aksjer. PCIB har jo gått bra rent kursmessig, og NANO står nok foran noe stort. For ikke å snakke om ONCOINVENT!!

Jeg begynner allerede å grue meg til formueskatten, selv om det ikke blir særlig formue på aksjer som ikke er børsnoterte.
Innlegg av: NanoVekter (14.02.18 16:16 ), lest 3090 ganger

RE^1: Nano aksjene har nå salgs anbefaling fra Investtech

Har brukt siste to dager på å fylle på...

Så får vi se hvor det bærer hen.
Innlegg av: Panis (14.02.18 20:41 ), lest 2982 ganger

Uredd1,
Jeg håper jo at alle tre selskapene gjør det bra fremover, og har god tro på at både NANO og PCIB vil få et bra år i 2018.
Når det gjelder Oncoinvent så ble vi (nye aksjonærer) avkortet med å bli tildelt kun 10% av opprinnelig bestillte aksjer, så der håper jeg det kommer en ny emisjon igjen snart.
Innlegg av: uredd1 (14.02.18 22:06 ), lest 2979 ganger

Du blir nok tilgodesett neste gang. Da er du jo allerede "inne i varmen" som aksjonær..

Det har jeg prøvd å fortelle til andre her inne som ikke fikk kjøpt, uten å nevne navn...

Innlegg av: Panis (14.02.18 22:30 ), lest 2925 ganger

RE^2: Nano aksjene har nå salgs anbefaling fra Investtech

Uredd1, det høres bra ut så jeg smører meg med tålmodighet...
Hmmm lurer på hvem du mener... kan det være han som ikke ville kjøpe aksjer der fordi han hadde mer tro på NANO i nær fremtid, og som du kalte opp kattungen din etter... ;-)
Innlegg av: Picosalax (16.02.18 00:14 ), lest 2575 ganger

Av alle kyllingene som er klekket ut av Radforskegget, er Onco den med lavest potensial. Fått aksept som medical device hverken mer eller mindre. Ville ikke satset sparepengene mine på den radioaktive hesten.
Innlegg av: Panis (16.02.18 00:59 ), lest 2549 ganger
Endret: 16.02.18 01:05

RE^3: Nano aksjene har nå salgs anbefaling fra Investtech

Picosalax,

Da vet du sikkert hva du snakker om. Jeg velger å stole på det som kommer fra selskapet.
Oncoinvent har bygget egen lab med produksjonslokaler i Nydalen, og har ansatt kjemikere fra IFE, i tillegg har Roy H. Larsen sin egen lab hvor han forsker videre på nye ideer. Så å si at de har lavest potensialet av alle fra Oslo Cancer Cluster kan vel diskuteres.
Vi får se hvem som har satset på riktige hester om noen år da vet du...

Godnatt zzz
Innlegg av: Lotepus (15.02.18 19:59 ), lest 2810 ganger
Endret: 15.02.18 20:00

På en god børsdag faller Nano , selv med 10 mill i omsetn.
Ikke mye tørt krutt igjen i denne aksjen .
Selg on news . Hvor langt ned skal den i dagene før Q4 ?
Innlegg av: Kappa3278 (15.02.18 21:03 ), lest 2730 ganger

Denne aksjen har vært rene tragedien for investorene i 2017 og 2018 så langt.
Faller på en god børs dag, og på høyt volum...
Det er bare å glede seg til Komiske Ali skal presentere 4q.

Innlegg av: Hammers (16.02.18 01:22 ), lest 2549 ganger

Registrerer at jeg er savnet av noen!

- Investtech trenger man ikke å lytte stort til. Mest tull og tøys, selv om de også har et snev av realisme.
- Har selv gått dem midt i mot (egen tråd i NSG v/ca 2,60) og fikk 100% korrekt med min negativ analyse!
- INV hadde 100% feil med sin positive, men de helgarderte - så jeg gi dem 33,3%!

NANO - i grove trekk:
- Har vært et MARERITT i hele år - etter toppen like under kr 90!
- Har falt ca 20% - mens de fleste andre aksjer har hatt FET gevinst!
- DAGENS bilde gir ingen stor optimisme for ALT faller; KURS under 10 dg glid snitt - under 30 dg snitt - under 100 dg snitt!
- Et klassisk bilde for videre fall! Joda, det kan komme pos dager, men i en SLIK konstellasjon viser den jevne trenden FALL!
- I bunnen ligger den VIKTIGE horisontalen v/68,70! Kursen ligger nå kun ca 2,50 over, så FØLG MED på dette nivået (sluttkurs)!

- TA har selvsagt ikke noen med de flåsete uvitendes beskrivelse av kaffegrut å gjøre!
- TA bygger på en grafisk framstilling av ALL handel i NANO - og viser SUMMEN av de ANDRE aksjonærenes handel i selskapet!
- Ikke hva de sier at DU skal gjøre med dine aksjer, men hva summen av ALL handel viser hva DE SELV gjør!
- Eks: Jeg hadde noen aksjer ved årsskiftet, men solgte mine NANO på 84,85 den 16/1.Disse har i ettertid falt 16%.

Om ca 14 dg legges Q4 fram! Det er vel INGEN som venter noe positivt der, men kan det komme noe uventet negativt?
Ikke vet jeg, men HVIS det lekker info fra selskapet virker det pr dd IKKE som om det kan være av det positive slaget!
Summen av all handel kan tyde på det! I hvert fall til nye og positive signaler evt måtte oppstå!

Hilsen Hammers......rett fra hodet (TA-teori) - og rett fra hjertet (tolkning pr i kveld)! Husk, dette er en levende materie.
Innlegg av: uredd1 (16.02.18 05:39 ), lest 2504 ganger

Picosalax:

Du har tydeligvis ikke fulgt med i timen, men du har vel hatt en tung tid etter at du ble lurt trill rundt av Microinvest.

Panis: Det stemmer, det med navnet på kattungen. Dog, kattungen har litt bedre greie på investeringer. (:
Innlegg av: Hugoil (16.02.18 07:35 ), lest 2441 ganger

Hammer: Ser to grove feil med den innledningsvise plasseringen av TAen din:

1) "Registrerer at jeg er savnet av noen!" Det måtte være hvis du ser det som naturlig å stokke deg inn bak den litt "onde" Lotepus.

2) "- Har falt ca 20% - mens de fleste andre aksjer har hatt FET gevinst!" De fleste andre aksjer har falt ca 5% siden 16. januar. Så feil kan du ta.

Salget ditt på 84,65 framstår som temmelig dårlig timing ift. topp-muligheten. Er det slik med bunnene også?

Innlegg av: uredd1 (16.02.18 09:37 ), lest 2326 ganger

Hugoil:
Er Lotepus rett og slett ond?

Vet du forresten om Microinvest har gjenoppstått? Du var jo inne på noe der...

Jeg synes ellers det hadde vært fint om du kom med en dårlig analyse av Nano. Da tror jeg at aksjen vil stige kraftig...
Innlegg av: Hugoil (16.02.18 09:58 ), lest 2312 ganger
Endret: 16.02.18 09:59

Det er slik at når du kan tulle med om MicroInvest har gjenoppstått, så er det slik at MI var fiktiv og at det er du, artisten Kurt Uredd Atle som er MI. MI var ganske opptatt av Merlin, og det har du også vært - hele tiden. Men jeg er skuffet over banningen din i fjor vår gjennom MI. Jeg setter det på kontoen for et av din ticks. Du har forresten vært ganske stabilisert i det siste. MI har nok vært en ventil. Fortsatt god bedring, både for deg og NANO!
Innlegg av: TeeJet (16.02.18 10:35 ), lest 2221 ganger

Så.......
Nu er NANO igen i minus på en ellets rigtig flot grøn børs-dag.

Hep hep og hiv-ohøj
Innlegg av: Hammers (16.02.18 11:32 ), lest 2180 ganger

Hugo.
Jeg gratulerer med dine fantastiske observasjoner, men dessverre - også NÅ bommer du stort sett på alt!
Dvs 2b (alle andre har fet gevinst) er jeg enig med deg i. Tok det utsagnet på sparket uten å ha sjekket noe rundt det!

Når det gjelder min timing (pkt 3), så var den en ganske så perfekt "planke" før jeg hoppet ut!
I motsetning til DEG (som er livredd for å gå glipp av et eneste øre i NANO - ref dine nevrotiske minuttcharts), er ikke JEG opptatt av å selge på absolutte topper - og kjøpe på absolutte bunner! Jeg foretrekker å få med meg de positive drag i en aksje - og unngå de negative!

Hilsen Hammers

Innlegg av: Kappa3278 (16.02.18 11:45 ), lest 2139 ganger

På full fart sørover, igjen..
bare å glede seg til Komiske Ali skal presentere Q4 senere denne måneden...
Innlegg av: tixis (16.02.18 11:48 ), lest 2137 ganger

Uredd1

Vet ikke hvor mange ganger jeg har bedt deg slutte med dette tullet at jeg ikke fikk kjøpt aksjer i Nano.
I blant så oppfører du deg som en liten drittunge som nettopp har blitt fratatt kjærligheten sin.

Jeg valgte ikke å gå inn i emisjonen fordi jeg hadde mere kortsiktig tro på Nano.
Der bomma jeg totalt. Verre er ikke dette, men slutt med denne barnehageoppførselen din er du snill.
Jeg er så mektig lei av at du hele tiden kommer drassende med løgner og spesielt når det er meg du sikter til.

Kutt d Ut!!!
Innlegg av: uredd1 (16.02.18 12:48 ), lest 2074 ganger

Tixis:

Jeg har aldri sagt at du ikke fikk kjøpt aksjer i Nano. Hvorfor sier du det?

Kan det være Oncoinvent-aksjer du prøvde å få kjøpt??

Ellers liker jeg at du ikke gikk på limpinnen sånn som Londonmannen og Merlin da Microinvest liksom tok sitt siste sukk.

Jeg fikk kjeft for å være ufølsom, men hadde rett som alltid.
Innlegg av: Calu (16.02.18 13:03 ), lest 2023 ganger
Endret: 16.02.18 13:53

Jeg tror Uredd1 ligger på topp 10-lista mi over ubehagelige mennesker jeg har opplevd på internettforum, sett bort fra pedofile på irc på 90-tallet.
Innlegg av: uredd1 (16.02.18 13:23 ), lest 2014 ganger

Calu:
Jeg synes ikke du skal si sånn om Tixis. Jeg synes han stort sett er hyggelig. Fy deg!!
Innlegg av: Lotepus (16.02.18 14:10 ), lest 1904 ganger

Det er en snodig forsamling som er Nano aksjonærer .
Sier du kursen skal opp flere hundre kroner , er du en helt og kongen på Nano forumet

Er du realistisk og mener kursen skal ned i det korte bildet nå og seks syv mnd. frem i tid . Da er du ond hehe . Ref. Hugoil 07.35

Minner om jeg har hatt rett i kurs utviklingen siden jeg solgte meg ut i desember
Innlegg av: Picosalax (17.02.18 18:04 ), lest 1811 ganger
Endret: 17.02.18 18:07

Nukleærmedisin tilhører snart steinalderen. Det er immunterapi og genterapi som er fremtidens medisin i overskuelig fremtid
Innlegg av: Zuba1 (17.02.18 18:47 ), lest 1763 ganger

Pico,
Takk for info. Du høres ut som en person med mye faglig kompetanse på dette feltet. Selger alt på mandag. God helg!
Innlegg av: Lotepus (17.02.18 18:49 ), lest 1753 ganger

Er du gambler som Lotepus , kan det muligens være lurt og hoppe ut av Nano i 4 uker . Putt penga i QEC få med oppturen som kommer der når reguleringen + Jordan er på plass før 23. mars . Kan lett dobble seg på neste 4 uker . Da har dere masse peng til og laste opp Nano aksje for igjen -

Er vel børsens mest potente aksje nå nærmeste 4 uker
Innlegg av: uredd1 (18.02.18 11:38 ), lest 1589 ganger

Picosalax:

Du er jo helt på jordet i din påstand.

Nano og Oncoinvent er de største stjernene på himmelen framover. Det du henviser til er alt for dyrt for samfunnet og vil aldri bli en suksess.

Innlegg av: Picosalax (19.02.18 18:45 ), lest 908 ganger

Langt fra science fiction
http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMe1714680
https://www.vg.no/forbruker/helse/her-utvikler-norske-kreftleger-fremtidens-medisin/a/24210618/
Innlegg av: TyrionIV (19.02.18 19:39 ), lest 845 ganger

Car-T er svinedyrt, er kun aktuelt å bruke på noen få pasienter innen NHL-segmentet og har alvorlige og til dels ukontrollerbare bivirkninger. Dette er blitt gjennomgått til det kjedsommelige her på Nano-trådene tidligere.
Car-T er ingen aktuell konkurrent for Nano og de sin målgruppe..
Innlegg av: uredd1 (18.02.18 11:44 ), lest 1546 ganger
Endret: 18.02.18 11:48

Jeg leser at Hugoil påstår at jeg er Microinvest m/fl. Jaja, den mannen skriver mye rart.

Jeg forstår jo at det kan være litt provoserende at jeg nok en gang hadde rett med at Microinvest lurte dere trill rundt.

Dog, det var jo fine trøstens ord dere skrev til han.... (: Jeg får nok aldri høre det fra noen her. ):

Innlegg av: m1.k1 (18.02.18 11:56 ), lest 1496 ganger

Uredd1: Skulle tro at du skjønte noe når dine to innlegg angående den saken ble slettet! Men nei, så oppegående er du tydeligvis ikke!
Fatter ikke at det går an. Som sagt så har jeg sett på dine tråder med en snert av humor, men nå er du bare smålig og patetisk. Ja, det kan til og med hende jeg er enig med deg angående MI, who knows! Men vi vet ingenting om den saken, men du må henge deg opp i det som en annen furten drittunge! At du får rett igjen? Har ikke sett at du har hatt rett i noe du har skrevet en så lenge jeg. Er bare tull fra start til stopp! Legg fra deg denne saken nå! Skjønner at du prøver å provosere, men enkelte ting kan vi holde oss for god for! Siden du er så sikker i din sak, tyder det jo faktisk på at du var MI da!
Innlegg av: focuss (18.02.18 11:57 ), lest 1504 ganger

Med Costas manglende fremdrift så er det jo mulig Betalutin blir irrelevant før det kommer på markedet. Hva driver de egentlig med for tiden? Er ikke studiedesignet godkjent eller? Det hadde vel egentlig vært en stor fordel. De burde egentlig ha nok 20/100 pasienter med 6 måneders avlesning nå til å ha en god pekepinn hvor det bærer. Det betyr i så tilfelle at de sitter på viktig meldepliktig informasjon. Men det er jo vanlig praksis i Nano det.
Innlegg av: Syriner (18.02.18 11:59 ), lest 1502 ganger

Du verden hvor mye jeg har gått glipp av. Det kan jo være bra, så har jeg hatt litt mindre bilder å tenke på.
Men nå er de jo her, sammen med alt det andre, det er fullt nå, trenger ikke vite mere.
Innlegg av: uredd1 (19.02.18 11:28 ), lest 1194 ganger

m1.k1:

For en grinebiter du er. Ble du også lurt trill rundt av den tullekoppen?

Nå må du legge det bak deg og se humoristisk på det hele. :)
Innlegg av: dr. Stockman (19.02.18 11:45 ), lest 1161 ganger

Som det fremgår av en PCIB-tråd fikk MI diagnostisert prostatakreft da han var i tredveårene og da allerede med spredning. Han trodde vel i likhet med uredd1 at slikt ikke kan skje, og var ikke på vakt før det var for sent. Dessverre for ham er selv de store fremskrittene som har vært gjort innen kreftbehandling ikke tilstrekkelige til å løse hans problem. Har selv kjent på noe av følelsen da det først var grunn til å tro at min kone var blitt rammet av kreft som ville hatt dårlige prognoser. Heldigvis svevde vi i den troen bare noen dager før det ble avklart at det faktisk var et relativt uskyldig tilfelle.
Innlegg av: Londonmannen (19.02.18 13:03 ), lest 1086 ganger

Uredd1
Jeg kjenner ingen av dere her på HO , like lite som dere kjenner meg. Men jeg behandler dere som om det bak hvert nick befinner seg et unikt menneske.

Jeg skjønner at det har vært mulig å operere med flere nick og at det finnes en del slike aktører her på HO. Og dersom en slik moroklump har klart å lure meg, med flere, til å tro at det var et menneske i en ulykkelig og dypt tragisk situasjon som befant seg bak nicket MicroInvesr, så lever jeg godt med det.

Jeg synes faktisk det er bedre at jeg tar feil og uttrykker min medfølelse en gang for mye med et «medmenneske», enn at jeg skulle komme til å opptre frekt og uhøvisk mot en person som befinner seg i en personlig tragisk situasjon. Men slik er jeg.

Nå ser jeg ikke bort fra at denne MicroInvest var en person som holdt ap med enkelte av oss og som satt og lo seg skakk fordervet over at han klarte å lure noen på limpinnen.
I så tilfelle unner jeg vedkommende latteren og gleden han fikk med der stuntet. Jeg er sikker på at en slik tragisk personlighet hadde mer behov for den gleden dette gav ham, enn det en person som lever hver dag i Bergen by trenger.

Og dersom det var uredd1 som stod bak så trenger nok han all den erkjennelsen han kan få for sitt ego. Tragisk at noen må ty til HO for å få dekket ditt behov for anerkjennelse. Men det er ikke overraskende i en verden der folk tyr til FB for å lage seg det drømmelivet de gjerne skulle hatt, istedet for den elendigheten de i realiteten lever i.

Det er ikke rart at unge mennesker, som tror på alt tøvet som presenteres via nettet blir psykiatriske pasienter.

Lykke til videre som klovn, uredd1. Unner deg all glede du kan få via HO. Håper det hjelper på i en ellers tragisk hverdag. ;-))
Innlegg av: Picosalax (19.02.18 20:37 ), lest 813 ganger

@Tyrion
Ikke konkurrent? Bare å Google. Her er ett x
https://www.fda.gov/NewsEvents/Newsroom/PressAnnouncements/ucm581216.htm
Innlegg av: TyrionIV (19.02.18 21:28 ), lest 738 ganger

Certain types of Dlbcl, ja.. Du er ikke akkurat original eller er den eneste som er klar over car-t sin eksistens.

Dette har firmaet full oversikt over og de har i flere presentasjoner gjennomgått i hvilken grad car-t vil påvirke nanos sjanser.

f.eks her etter ca 15 minutter:

http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=40093875

Her er 3 eksempler hvor car-t er diskutert:

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2395409

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2395781

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2395781

Finnes mange flere (og sikkert bedre) tråder også omhandlende car-t og nano, men gidder ikke bruke for mye tid på et nick som er uetterettelig og kun er ute etter å spre unyansert negativitet uten annen agenda enn å baisse..

Car-T vil ha sitt marked, men det blir "limited" pga veldig vanskelig teknologi, alvorlige bivirkninger, dyr behandling og få pasienter som er mottagelig for car-t-behandlingen mm.

Jeg tror fort car-t kan ende opp som en siste mulighet etter betalutin er prøvd -- gjerne en 4.linje behnalding om du vil..
Innlegg av: Picosalax (20.02.18 18:31 ), lest 382 ganger

Takk for info. Hvor ble det forresten av Lymrit 37-05? Genterapi raffineres i et rivende tempo, og blir billigere og billigere etterhvert. En fyr jeg kjenner fikk for få dager siden diagnosen DLBCL. Jeg anbefalte han å spørre hematologen om han var kandidat for CAR T behandling
Innlegg av: uredd1 (19.02.18 20:42 ), lest 803 ganger

hehe.... Londonmannen:

Så nå er det plutselig jeg som står bak nicket til MI?

Jaja... dere er litt av en gjeng.

Sannheten er at jeg påpekte galskapen, men dere bare angrep meg. Jeg hadde nok en gang rett, og det er for noen irriterende og bittert. Det er ikke lett å være en folkefiende i våre dager.

Dog, jeg vil gratulere alle i Norge og Bergen med gull på 500m!...og selvsagt i hopp!
Innlegg av: Hammers (19.02.18 20:56 ), lest 781 ganger

Utrolig kjedelig når folk (i sin oppgitthet?) går fra å diskutere aksje til å bedrive usaklig drittslenging om person og om uvesentlige forhold. Har selv blitt utsatt for slikt HAUGEVIS av ganger i andre selskaper.

Mens noen krangler som de gjør - lever NANO sitt eget liv basert på faktisk handel.
Fakta er at kursen i dag falt ytterligere litt nærmere det SVÆRT viktige støttenivået ved 68,70.
Ja, kursen har det drøyt siste halvåret stanset akkurat ved 68,70 det siste drøye halvåret - og har ikke vært under siden nov-16.

Jeg gjentar; ryker dette med OK margin som sluttkurs - ja så gis det samtidig et KRAFTIG teknisk salgssignal!
Et salgssignal basert på tradernes handlingsmønster i NANO.

Da hjelper det ikke hva enkeltpersoner her inne mener om virkestoffer og studier og bla, bla, bla!.
ALL kjent og ikke minst offentlig UKJENT info er innbakt i et evt slikt brudd - så følg med på 68,70!

Hilsen Hammers
Innlegg av: focuss (19.02.18 21:33 ), lest 712 ganger

For Nano er nok Costa en større trussel enn Car-T.
Innlegg av: uredd1 (19.02.18 21:39 ), lest 711 ganger

Takk for støtten, Hammers!
Innlegg av: TyrionIV (19.02.18 21:46 ), lest 694 ganger

Haha! :-D
Innlegg av: SafeInvest (19.02.18 22:20 ), lest 635 ganger

Er det Costa sin feil at ting tar tid?

Det et vel heller markedsforhold og sterk konkurranse om pasientene da det er mange produkter om beinet.
I tillegg var nok godkjenningen av Copanilisib en strek i regningen. Nå har plutselig pasienter immun mot Rituximab et alternativ, Nemlig Copanilisib.

Det vil nok gjøre mange pasienter mer skeptisk til å prøve Betalutin enn tidligere, tror jeg. Godkjent produkt, eller nytt produkt som er under utprøving?
Tror mange pasienter velger det trygge istedenfor en behandling under utprøving.
Innlegg av: Syriner (20.02.18 01:18 ), lest 541 ganger

Innlegg av: Panis (20.02.18 01:41 ), lest 539 ganger

Innlegg av: m1.k1 (20.02.18 07:12 ), lest 480 ganger

Innlegg av: uredd1 (19.02.18 11:28 ), lest 708 ganger
m1.k1:

For en grinebiter du er. Ble du også lurt trill rundt av den tullekoppen?

Nå må du legge det bak deg og se humoristisk på det hele. :)
-------------------------------------------------
Nei, jeg ble ikke lurt av det, å når han la ut sin andre sak her inne for et halvt år? siden, var jeg også en av skeptikerne.
Men faktumet er at vi faktisk ikke vet! Å når du har startet 2 tråder som har blitt slettet, samt fortsetter med det samme på flere tråder hvor du nevner denne saken i det uendelige og prøver som den narsissisten du er og fremheve deg selv nok en gang så må det være greit å si ifra at nok er nok. Er jeg grinebiter fordi: Nei! Å har syntes du har hatt masse humor i det du har skrevet og det har jeg også sagt her tidligere. Siden det var du som startet dette med MI HER OGSÅ, er det ikke jeg som skal legge det bak meg som du påstår her, det er du. For det var ingen som snakket om dette før du begynte å rippe opp i det igjen, så det kan du slutte med. Tror ingen andre en du + 2 til ser gleden av dette og den name droppingen du gjør av LM, Merlin + + som faktisk viste sympati (hvis du vet hva det er) for noe alle anser som et medmenneske. Ferdig med denne saken!