Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Transport
Innlegg av: Barthoma (12.02.18 22:34 ), lest 1206 ganger
Ticker: NAS

NAS: VALUE AIRLINE OF THE YEAR !!!

NEW YORK CITY (FEBRUARY 12, 2018) – Norwegian, the World’s Best Low-Cost Long-Haul Airline and Airline of the Year 2017, was today named ‘Value Airline of the Year’ by Air Transport World, the leading monthly magazine for the airline industry, and will receive the award at the ATW Airline Industry Achievement Awards on March 28.

“I sincerely congratulate CEO Bjørn Kjos and the entire team at Norwegian for this well-deserved Award. The global panel of judges were highly impressed with Norwegian’s achievements and entrepreneurial spirit. Norwegian has truly shaken up the all-important transatlantic market, introducing quality service at low prices, and demonstrating that long-haul can be done at low cost,” said ATW Editor-in-Chief Karen Walker.

https://media.norwegian.com/us/?utm_source=TWITTER&utm_medium=TBA&utm_campaign=Customer%20Service%20Announcements&20180212&20180212153013&Placement=N/A#/pressreleases/norwegian-named-value-airline-of-the-year-by-air-transport-world-2410543
Innlegg av: Syriner (12.02.18 22:39 ), lest 757 ganger

RE^1: NAS: VALUE AIRLINE OF THE YEAR !!!

Gratulerer Kjos!
Innlegg av: Jackpot$ (12.02.18 23:01 ), lest 738 ganger

Fantastisk!!!!!!!!
Innlegg av: Jackpot$ (12.02.18 23:08 ), lest 732 ganger

Nå forstår man bedre hvorfor flere av konkurrentene ønsker å kjøpe Norwegian. Gleder meg til årsrapporten!!!
Innlegg av: BackCliff (13.02.18 08:08 ), lest 634 ganger

da burde NAS bare falle 5% idag som er normal praksis når det gjelder gode nyheter :P
Innlegg av: Barthoma (13.02.18 08:15 ), lest 635 ganger

NAS:KÅRET TIL "VALUE AIRLINE OF THE YEAR" AV AIR TRANSPORT WORLD

Oslo (TDN Direkt): Norwegian Air Shuttle har blitt kåret til «Value Airline of the Year» av det internasjonale luftfartsmagasinet Air Transport World, ifølge en pressemelding fra selskapet mandag
-Jeg vil gratulere konsernsjef Bjørn Kjos og resten av hans team med en velfortjent pris. Juryen er meget imponert over det selskapet har oppnådd og Norwegians kontinuerlige innovasjon. Selskapet har vist at det å reise langt kan gjøres til en lav pris, sier sjefredaktør i Air Transport World, Karen Walker.
Magasinet Air Transport World deler ut priser årlig til ulike aktører i luftfarten og prisen til Norwegian deles ut i Dublin 28.mars.
HB, finans@tdn.no
TDN Direkt, +47 21 95 60 70

Er utrolig hvor sterkt Norwegian har possisjonert seg på «kort tid» i verdenssamfunnet, og samtidig får NAS de gjeveste priser og utmerkelser gang på gang i sterk konkurranse fra flere etablerte aktører, Noe riktig gjør tydeligvis Bjørn Kjos og staben,,

Innlegg av: Hektar (13.02.18 08:52 ), lest 578 ganger

Om dere er helt, helt stille kan dere høre klagesangen fra overbetalte analytikere som har brukt snart 20 år på å fortelle verden hva Kjos gjør galt og hvorfor NAS vil gå dukken. Og hvordan han EGENTLIG skulle gjort det.
Innlegg av: BackCliff (13.02.18 08:57 ), lest 553 ganger

shorterbanden klarer helt sikkert å presse denne ned idag oxo :P

Innlegg av: Jackpot$ (13.02.18 09:09 ), lest 539 ganger

Jeg tror Norwegian står foran et større løft. Dollar, olje og børs stabiliseres. Resultatet ovverasker på oppsiden, guidingen videre vil imponere og ser heller ikke vekk i fra innside kjøp rett etter rapporten. Husk at Kjos sa i romjulen at de ikke fikk kjøpt ønsket mengde 13 september til kurs 240 som han også uttalte som billig. Short andelen fortsetter å minste, det kan komme en short skvis når som helst!!!
Innlegg av: bear-bull (13.02.18 10:59 ), lest 474 ganger

Som du ser så klarer ikke kursen å stige selv med positiv melding og børsen holder seg godt. Tror USA faller kraftig i ettermiddag og på onsdag når tall legges fram for NAS får vi et fall ned til 180 kr. Deretter får vi nok et løft i flere mnder. Jeg tror det blir mye børsuro neste dager så venter med å kjøpe godt under 200 kr.
Innlegg av: Record (13.02.18 12:04 ), lest 431 ganger
Endret: 13.02.18 12:15

Kursen klarer ikke å stige :-)
Denne holdes i varter , mange som vurderer å dekke seg inn , klarer ikke akrobatene å holde igjen , da smeller den opp :-)

Oljefondet skal forhindre korrupsjon , kanskje de starter på OB ? Men der blir vel selv de for små :-)

Men som sagt ,gjør deres egen valg , det er du som tar både risikoen og profitten :-)

Q4 er vel ikke før på fredan :-)
Lite spennende i forhold til kursen , men guidingen og fremtidsplanene videre :-)

Innlegg av: Record (13.02.18 15:37 ), lest 347 ganger

Syntes selgerne er kipe nå , så mange med så lave forventninger å fortsatt nesten ingen aksjer under 200 :-)
Burde som flere av Dere sier ha hvert normere 170 enn 200 nå :-(
Skal personlig øke med minst 2500, før Q4 , ta igjen de jeg ga bort på 230 tallet , men det ser ut som de ikke er så ineresert i å gi meg de , må vurdere å gå litt opp i pris , siden jeg ikke tror de blir noe billigere fremover :-)