Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: focuss (12.02.18 10:27 ), lest 4152 ganger
Ticker: NANO

Nano- Costa is on track!!

I dag er det 2 måneder siden ASH og vi er snart 3 måneder siden CMD hvor Costa hevdet at Paradigme hadde startet for en god stund siden. Godt vi har Einarsson da som kan berolige med at ledelsen har stålkontroll. Her er det bare å slappe av, må vite. Det kan virke som at det er nettopp det Costa gjør.
Innlegg av: Hardly (12.02.18 10:30 ), lest 2736 ganger

RE^1: Nano- Costa is on track!!

Att du gidder!
Innlegg av: SafeInvest (12.02.18 10:32 ), lest 2710 ganger

Skjønner godt at du er oppgitt Focuss over at det skjer lite i Nano om dagen.

Det jeg ikke skjønner er at du må skrive om det hver bidige dag.
Innlegg av: focuss (12.02.18 10:33 ), lest 2697 ganger

Hardly
Takk for bidraget. Har inn trykk av at de tre ordene dekker ditt ordforråd.
Innlegg av: focuss (12.02.18 10:38 ), lest 2651 ganger

Safeinvest

Jeg skjønner din definisjon av "hver bidige dag" har en helt annen mening enn hva folk flest har. Etter ordboka så er "mobber" en helt grei definisjon av deg.
Innlegg av: SafeInvest (12.02.18 10:42 ), lest 2619 ganger

RE^2: Nano- Costa is on track!!

Den ordboken skulle jeg gjerne ha sett.

Forøvrig er jeg ikke alene i min oppfatning om at du gnåler i vei hver bidige dag om at Costa og resten av ledelsen i Nano er udugelig.
Innlegg av: focuss (12.02.18 10:45 ), lest 2603 ganger
Endret: 12.02.18 10:46

Safeinvest
Du vet vel at det er det som kjennetegner "mobbere". De trives best i flokk. Det blir ikke riktigere av det.
Innlegg av: focuss (12.02.18 10:51 ), lest 2565 ganger

Får bare minne om at Costa fortsatt ikke har meldt start av studier hvor den første pasienten skulle vært behandlet i fjor. Så kan man lure på årsaken. Den åpenbare årsaken er at Costa har feilet igjen.

Ikke vet jeg hvordan han har feilet, men man kan jo lure på om han har definert så trange inklusjonskriterier at det er vanskelig å finne pasienter.
Innlegg av: Fabi (12.02.18 11:01 ), lest 2509 ganger
Endret: 12.02.18 11:02

Focuss, hvorfor klager du ikke over sendrektigheten til Pho som er 20 år forsinket, men maser hver j.... dag om Nano som faktisk ikke er forsinket ?

Jeg har forresten kjøpt 2000 pho i dag (26,40). Tenker å kjøpe 2000 hver dag til Fda kommer med godkjenningen.
Hvor mange tror du jeg rekker å kjøpe ?
Innlegg av: focuss (12.02.18 11:07 ), lest 2474 ganger
Endret: 12.02.18 11:08

Fabi

I løpet av de 20 årene så har PHO solgt produkter og delt ut gevinsten til aksjonærene. Samt finansiert den blockbusteren som kommer nå.

Hvis FDA holder seg innenfor 6 måneder som Priority Review sier de skal så rekker du å kjøpe 6000 aksjer til. Jeg mener å huske PHO sendte FDA søknaden 16 August.
Innlegg av: Londonmannen (12.02.18 11:24 ), lest 2441 ganger

Det er lov å være frustrert. Men jeg finner det litt pussig at enkelte folk på utsiden av NANO er så skråsikre på hva som skjer på innsiden av NANO, og at det i henhold til deres oppfatning skjer ingen ting.

Jeg antar at NANO avholder styremøter og såvidt jeg vet fra min ringe styreerfaring så må leder av bedriften avlegg en statusrapport om hvordan stå er og hvorvidt ledelsen evner å følge den tidsplan og nå de mål styret har vært med å fastsette for bedriften.

La oss nå anta at NANO ledes i henhold til de samme sunne prinsippene. Vel, man vet jo aldri for de har ikke sendt børsmleing på dette. ;-). Men la oss nå anta at det forholder seg i NANO som i andre bedrifter.

Dersom det da ikke skjer en dritt i NANO
slik det fra enkeltes hold hevdes, så må enten ledelsen i NANO bløffe styret, eller så må styret i NANO være mer enn sløve. Hva skal vi gå for?

Eller kan det forholde seg slik at det faktisk skjer ganske så mye i NANO og at årsaken til at vi på grasrota vet så lite skyldes det LC uttalte i mai 2017 på presentasjonen av Q1 17, "we are very very careful what we say and to whom we say it. The more we tell then the more intelligence we give them."

Personlig vil jeg ikke utelukke at det er det siste som gjelder. For dersom ledelsen bløffet eller styret var mer enn sløve, ja da vil jeg tro at en seriøs eier som HealthCap neppe hadde blitt sittende eksponert med en så stor sum penger. Eller skal vi t asteget fullt ut å definere de største eierne også som noen sløvinger som ikke skjønner seg på farmasi?
Innlegg av: SafeInvest (12.02.18 11:41 ), lest 2379 ganger
Endret: 12.02.18 11:46

Nano melder markedet når de har noe å melde.

Ingen meldinger = liten fremdrift

Setter min litt til at ledelsen i Nano snart får sving på studiene sine, så vi får data som kan verdidrivende for aksjonærene. Neste store milepæl bør være ASH i desmber. Men klokken tikker, så det forutsetter at man klarer å rekruttere pasienter. I følge Costa sto pasientene i kø i våres, men tidene har tydeligvis endret seg siden den gang?
Innlegg av: m1.k1 (12.02.18 11:42 ), lest 2367 ganger

Innlegg av: focuss (12.02.18 10:38 ), lest 272 ganger
Safeinvest

Jeg skjønner din definisjon av "hver bidige dag" har en helt annen mening enn hva folk flest har. Etter ordboka så er "mobber" en helt grei definisjon av deg.
------------------------------------------------
Trodde ikke focuss kunne synke lavere, men så feil kan man ta!
Når han ikke har mere å si benytter han to tekniker, enkelte ganger hersketeknikk og andre ganger spiller han offer rollen. At det harmløse innlegget til safeinvest blir betraktet av focuss som mobbing er og blir patetisk. Du har blitt stilt flere spørsmål om dine påstander focuss, men klarer aldri å svare for deg! Kommer kun med slikt som det over her.
Innlegg av: Hugoil (12.02.18 11:55 ), lest 2325 ganger
Endret: 12.02.18 11:57

focuss solgte den lille potten han kjøpte rimelig på bunn. Litt dumt med oppgang i dag.

Dette er feil i startinnlegget ditt: "snart 3 måneder siden CMD hvor Costa hevdet at Paradigme hadde startet for en god stund siden."
Du måtte kanskje ha litt mer ull i startinnlegget ditt, men dette er altså feil. Prøv på forbedring og gode tråder slik som den du startet om CRISPR. Den ble meget god og takk ti lbåde deg og king Ilav der.
Innlegg av: SafeInvest (12.02.18 12:00 ), lest 2282 ganger
Endret: 12.02.18 12:04

Har Nano gått offentlig ut med hvilken dosering Betalutin som skal brukes i Archer- studien?
Antar de starter med 15/40.

Klarer ikke finne noe på clinicaltrials.gov som omhandler Archer-1 studien, så kan ikke skjønne at denne studien er startet opp enda.
Innlegg av: focuss (12.02.18 12:02 ), lest 2257 ganger

m1k1
Harmløst. Når det kommer "hver eneste dag" så er det mobbing og søker at flokken følger etter.

Noen av dere minner meg om flokken i "keiserens nye klær"

" Å gud a meg så fine klær han har" ...."Å gud a meg som vi er on track"

Costa må jo tro hans aksjonærer er mindre begavet.
Innlegg av: focuss (12.02.18 12:05 ), lest 2251 ganger
Endret: 12.02.18 12:08

Hugoil
Fortell meg hva som er feil så skal jeg rette det. Var det ikke på CMD 22 nov han sa det?
Innlegg av: focuss (12.02.18 12:13 ), lest 2216 ganger
Endret: 12.02.18 12:16

Vel vel

Får bare akseptere at aksjonærene på HO er mer opptatt av å diskutere min person en årsaken til åpenbare forsinkelser. Forklaring fra Costa kan vi jo ikke forvente. Dersom det skyldes for trangt inklusjonskriterie så er det alvorlig. Enda verre en feilvurderingen da han ikke satte 15/40 ballen i mål.
Innlegg av: Lotepus (12.02.18 12:40 ), lest 2128 ganger

Innlegg av: SafeInvest (12.02.18 11:41 ), lest 227 ganger

Ticker: NANO

Endret: 12.02.18 11:46

RE^2: Nano- Costa is on track!!

Nano melder markedet når de har noe å melde.

Ingen meldinger = liten fremdrift

. I følge Costa sto pasientene i kø i våres, men tidene har tydeligvis endret seg siden den gang?

#####################################

Var det 9 stk pasienterde med 20/100 de klarte behandle fra mai til desember . Den køen til Costa kan ikke ha vært særlig lang .

Tenk ka tid de nå vil bruke på 130 pasienter med stengere innrulerins kriterier .

Lm kan bare drømme om 2019
Innlegg av: Hugoil (12.02.18 13:30 ), lest 2021 ganger

Lotepus har ikke hørt om skalering/uttrulling.

focuss er jo ikke så fokusert og tar heller ting i en egenvridd værste mening, så han hørte ikke at Costa sa innen året.

Det er bedre om dere går og støvsuger stuegulvet nå.
Innlegg av: focuss (12.02.18 13:34 ), lest 1993 ganger

Lotepus

Det kan jo også være at problemet er at den norske "nisse" byråkraten, som Einarsson kalte han gjorde jobben sin, mens Kolstad/Costa ikke gjorde sin, som er problemet. Mulig norske investorer er bedre i matte enn hva Kolstad er i lovverket for medisinutvikling.
Innlegg av: focuss (12.02.18 13:42 ), lest 1966 ganger

I tilfelle det er det siste så er det slikt som kalles "Missmanagement". Det er det jo også hvis det er det første. Rett og slett en ledelse som ikke kan jobben de er satt til å gjøre. Kan ikke skylde på noe annet.
Innlegg av: Fabi (12.02.18 14:00 ), lest 1902 ganger

Nye lesere bør være klar over hvem trollet / Elling på HO er.

Focuss har klagd på forsinkelser i Nano i minst et år nå, men de er fortsatt "on track".
Pho har han aldri klagd på, men de er 20 år forsinket.
Innlegg av: aborum (12.02.18 14:13 ), lest 1860 ganger

focuss:
- hvilken kurs solgte du på? :)
Innlegg av: focuss (12.02.18 14:17 ), lest 1858 ganger

Solgte ca halvparten på 80 tallet.
Innlegg av: focuss (12.02.18 15:01 ), lest 1774 ganger
Endret: 12.02.18 15:02

Fabi
Du er helt på jorde men det vet du vel.

PHO meldte i juni at de skulle levere FDA søknad i løpet av året. Det kunne betydd FDA beslutning 10 måneder senere og vi FDA svar i november.

Men

PHO leverte søknad i August. Så fikk de Priority Review hvilket forplikter FDA til 4 måneder raskere behandling.

Det betyr at vi nå skal ha FDA beslutning nå i Februar og ikke i november, 9 måneder senere.

I min bok betyr det at PHO er 9 måneder foran planen som aksjonærene kunne forventet.
Innlegg av: Fabi (12.02.18 15:12 ), lest 1726 ganger

Focuss, PHO har vært en tragedie kursmessig i 20 år. NANO har steget bra.

Vi får se om hypotesen din om PHO stemmer.
Vil det si at manglende FDA-melding til Påske betyr forsinkelse ?
Innlegg av: focuss (12.02.18 15:16 ), lest 1706 ganger

Fabi

Får vi ikke svar fra FDA innen 16 februar så betyr det at FDA er forsinket, ikke at PHO er forsinket.

Så kan vi jo legge til at PHO har finansiert arbeidet frem til FDA søknad med penger de har tjent ikke med penger de har samlet inn fra aksjonærene.

Men Fabi. Tviler på at Nano aksjonærene setter pris på at du vil diskutere PHO på en Nano tråd.
Innlegg av: SomSa (12.02.18 16:05 ), lest 1601 ganger
Endret: 12.02.18 16:07

Fabi

Når du er bekymret over PHO på Nano tråder husk at PCIB var en del av PHO. Selskapet ble splittet opp i 2008 til Photocure og PCI Biotec.
Teoretisk har PCIB eksistert like lenge som PHO og deres hode/hals kreftsatsingen gikk rett i dassen i 2015.

Hva har PCIB oppnådd i løpet av 20 år? Data har alle og luftige drømmer har alle aksjonærer.

Hugoil

Det er ingen tvil om at Nano har den beste løsningen per dags dato. Det ser sånn ut at det blir en del forsinkelser. Man kan
forvente forsinkelser i alle biotek-selskaper. Problemet med Nano er at de brenne penger som fan i forhold til andre
norske biotek selskaper. I 3Q 2017 brente de opp ca. 70 mil. Dette kan bli 80-100 mil pga økt aktivitet.
Nano tåler ikke mye forsinkelser, i tilfellet av mye forsinkelser forstår jeg ikke hvordan Nano skal hente penger uten å
utvanne aksjen. Vi husker hva skjedde etter emisjonen i 2016 og hvordan Costa har oppført seg..........

Innlegg av: SafeInvest (12.02.18 16:28 ), lest 1542 ganger

Merkelig greie når folk legger aksjer for hat.

Er det misunnelse? Eller bitterhet over å ha gått glipp av en enorm avkasting som driver deg SomSa/DuIgjen/SinanH?

Kjeldeig at Targovax har hatt en så elendig utvikling siste året.....
Innlegg av: focuss (12.02.18 16:45 ), lest 1495 ganger

Somsa
Får da inderlig håpe at Nano ikke trenger mer penger. Tror investorer tenker seg om mer enn en gang før de overlater midler til Costas disposisjon. Bare tragisk at Larsen/Brulands produkt skal vanskjøttes slik.
Innlegg av: fabian2 (12.02.18 17:08 ), lest 1431 ganger

Men Costa er jo italiener , vettu:::::))
Innlegg av: hkirk (12.02.18 17:23 ), lest 1403 ganger

Focuss.

Når du stikker ut hodet på den måten, må du bare akseptere at andre pirker litt på det. Offerrollen kler deg dårlig. Du har selv et anseelig antall svin på skogen. Nedlatende kommentarer i haugetall.

Jekk deg ned og slutt med gjentakelsene. Dette blir fullstendig uinteressant.

Innlegg av: focuss (12.02.18 18:47 ), lest 1294 ganger

hkirk
Synes det er helt greit at ikke alle fremstår som at de mener Costa er Guds gave til biotech bransjen. Slik ensidig haussing medfører at Nano aksjonærer fremstår som noe jeg ikke ønsker å være en del av. Synes det er på høy tid at styret tar tak i ledelses situasjonen i selskapet. Kritikk av ledelsen vil nok forekomme på mine tråder. Det er imidlertid nok av andre som kan starte tråder hvor alle lukker øyne og ører og håper alt er i de beste hender.
Innlegg av: Panis (12.02.18 18:58 ), lest 1261 ganger

Men focuss,
Vi er vel alle være enige om en ting, og det er at vi alle vet at Betalutin som medisin er den beste på markedet. Da spiller det vel liten rolle om den kommer på markedet som 20/100 eller 15/40, bare den kommer på markedet. Eller har du innsigelser på det også?
Innlegg av: SafeInvest (12.02.18 19:03 ), lest 1250 ganger

Nå må Nano få sving på studiene sine, det seiler jo i sirup der oppe på Kolsås!

Akkurat det er et faktum, men Fåkkuss trenger jo ikke gneldre om det hver bidige dag.
Innlegg av: focuss (12.02.18 19:15 ), lest 1232 ganger

Sløvinvest

Jeg har på tråden her lansert to mulige årsaker til forsinkelsene.

1) For trange inklusjonskriterier
2) Må starte å skrive søknad til REC som må behandles.

Så kan jeg ta den tredje. Pasientene/legene vil heller prøve godkjente Copanlisib først før de ønsker å delta i kliniske studier.

Eller det kan være kombinasjon av alle tre årsakene?

Har ikke inntrykk av at markedet synes alt er on track.

Har du andre forslag? Og har du forslag til hva det er som gjør Costa superhappy? Eller er det bare et amatørmessig manipuleringsforsøk?
Innlegg av: focuss (12.02.18 19:54 ), lest 1166 ganger

Panis
Ville heller hatt 15/40 på markedet i 2018 enn 20/100 på markedet i 2021. Men det løpet er kjørt.

Det beste alternativet nå er jo ikke godt å si for vi vet jo ikke hva som foregår. Vi vet ikke engang om vi skal få 20/100 data i mars eller i desember.
Innlegg av: Panis (12.02.18 20:05 ), lest 1136 ganger

focuss,
Kan til dels være enig med deg i at det har vært vel mye "kortene til brystet" i det siste halve året. Jeg velger da å tro at ledelsen i NANO vet hva som er best for selskapet og aksjonærene. Ingen vet mer enn andre, men vi får tro at forskerne vet noe mer...

Jeg håper vi ikke må vente lenge til før vi får noen oppdateringer.
Innlegg av: focuss (12.02.18 20:05 ), lest 1141 ganger
Endret: 12.02.18 20:08

Nå er det vel snart et år siden første 20/100 pasientene ble behandlet. Når vi kommer til ASH desember så har vi pasienter som har vært behandlet med 20/100 lengre enn 1,5 år. Kurssensitiv meldepliktig informasjon som skal meldes markedet så snart den foreligger.

Kanskje Costa skjønner at det ikke går an å holde på slik, at noen forteller ham det og det dukker opp en børsmelding en dag. Slik normale selskap gjør når de sitter med meldepliktig info.

Nå er jeg imidlertid ganske sikker på at folk i Nano mener de ikke har funnet optimal dose og at 20/60 kanskje er optimalt.
Innlegg av: Lotepus (12.02.18 20:06 ), lest 1127 ganger

Kommer de i mars ,blir det vel med en veldig dårlig DOR som sender kursen enda ett hakk sørover . Forstår Costa ikke vil legge frem noe før i desember
Innlegg av: Short1 (12.02.18 20:07 ), lest 1126 ganger

Supetol?
Innlegg av: SafeInvest (12.02.18 20:10 ), lest 1113 ganger

Det største problemet med dette er at Nano ikke kommer i gang med Archer-1 studien så lenge de ikke har valgt en dose enda.

Så 15/40-20/100 problematikken har kostet mye tid og penger.

Men vi får håpe de snart får fart på sakene. Men med tanke på hvor lenge vi måtte vente på oppstart av DLBCL studien, så er jeg ikke veldig postiv...
Innlegg av: Fabi (12.02.18 20:15 ), lest 1095 ganger

Focuss : "Jeg har på tråden her lansert to mulige årsaker til forsinkelsene."

Hvilke forsinkelser ?
Har du bare generelt tungt for det eller forstår du ikke hva "on track betyr" ?
Innlegg av: focuss (12.02.18 20:16 ), lest 1098 ganger

Lotepus
Kanskje Costa har skjønt at han ikke trenger legge frem meningsløse DOR tall. Det trenger ikke være til hinder for å legge frem meningsfulle CR og ORR tall.
Innlegg av: m1.k1 (12.02.18 20:17 ), lest 1092 ganger

focuss, det har du repetert til det kjedsommelige!
Er vel uansett lite sannysnlig og ikke guidet fra selskapet at de skulle få produktet på markedet i løpet av 2018.
Når de har dialog med regulatoriske myndigheter om fremgangsmåte og i tillegg har gjort dette før kan det vel tenkes at de vet bedre en deg om hvordan de skal legge opp løpet for å få best mulig data ut til myndighetene slik at de kjappest mulig får dette ut på markedet for FLEST mulig pasienters beste! Men ifølge deg er de jo bare en gjeng med kriminelle som bryter både verdipapirloven og sikkert også pasientrettighetsloven. Skjønner ikke at du gidder å sitte i et selskap du har så sterk mistillit til? Og ikke minst siden du vet så mye bedre en de! Som poengtert så mange ganger før, hvorfor ikke ta diskusjonen med de som faktisk kan gi deg gode svar? Å ikke her på HO. Hver eneste dag holder du på! Send forespørsel til nordic nanovektor! Takk!
Innlegg av: focuss (12.02.18 20:25 ), lest 1068 ganger

Fabi

Joda, jeg vet hva "On track" betyr. På Nano språk så betyr det at keiseren har veldig fine klær.
Innlegg av: focuss (12.02.18 20:39 ), lest 1029 ganger

m1.k1
Nå er jeg lei av at du gjentar deg selv hver eneste dag. På min tråd. Har du ingen tanker om hvorfor Nano er forsinket og når 20/100 tall bør bli kjent? Har du noen ide om hvorfor Costa er superhappy. Tror du det har med Nano gjøre?
Innlegg av: Londonmannen (12.02.18 20:47 ), lest 1015 ganger

SafeInvest
Du skriver som om du sitter i ledelsen i NANO og har full innsikt i hva som skjer i selskapet.
Dersom du ikke gjør det, så bør du bruke en viss annen retorikk.

Og hvis du gjør det, så stemmer det jo at ledelsen også har klovner i sin midte, men jeg tror det ikke.

Det er pussig hvor skråsikre enkelte av dere uttrykker dere. Jeg har full forståelse av at mangel på informasjon fra ledelsen skaper grobunn for spekulasjoner både den ene og andre veien. Men fakta er det selskapet selv som sitter på og jeg advarer potensielle investorer å tro på flere av dem som uttrykker seg skråsikkert om NANO. Faktum er snarere at på grunn av mangel på informasjon/børsmeldinger er det få som har eksakt info om hva som skjer på innsiden av selskapet.

Ledelsen hevder de er on track. Men enn så lenge har de ikke behandlet første pasient i verken paradigmestudiet eller Archer-1. Men ut fra hva ledelsen selv har uttalt pågår screening av pasienter. Hvor mange som er under screening vet vi ikke. Men ettersom de skal ha flere titalls steder der pasienter kan bli tatt inn i studiene, så kan det på dette tidspunktet være et betydelig antall pasienter som er under screening. Slik sett kan vi ikke utelukke at når man først begynner å behandle pasienter i Pardigmestudiet, så kan et betydelig antall bli behandlet så og si samtidig.

Men poenget er at hvordan fremdriften i screeningen er, vet kun ledelsen. Vi her på HO spekulerer uten grunnlag i fakta. Noe som utgjør en viss forskjell.

Dersom noen tror at ledelsen bløffer når de hevder at det sterke momentum fra 2017 forsatte inn i 2018, så må man samtidig huske på at selskapet har et styre. Og jeg tviler på at styret finner seg i at ledelsen går ut på podcaster og på presentasjoner og serverer en bløff til eierne. Men det er nå min ringe mening. Det er tydelig at en del andre skribenter mener at ledelsen er ubrukelig og at NANO er i ferd med å kjøres i grøften. I så tilfelle er det vel første gang HeathCap sitter stilletiende og ser på at en ledelsen svir av dere millioner, uten at de foretar seg noe. Tror dere virkelig at det skjer?
Innlegg av: boven (12.02.18 20:47 ), lest 1010 ganger

Har lenge vært sikker på at focuss er mentalt syk, men heller nå mot at han rett og slett er en gråsonekriminell spekulant som hyperbaisser når han er ute av aksjen og så legger om tonen når han er inne.

Vet ikke hva som er verst av de to, eller om det er en kombinasjon.
Innlegg av: focuss (12.02.18 20:52 ), lest 1006 ganger

Boven
Synd du må slite med å forstå deg på min mentale helse. Slik sett har jeg det mye lettere da psykopater er mer lett gjenkjennelig.
Innlegg av: Lotepus (12.02.18 22:28 ), lest 903 ganger

Er det noen som kan oversette dette fra Italiensk til Norsk ?

within a few weeks
Innlegg av: Short1 (12.02.18 22:35 ), lest 884 ganger

Supetol?
Innlegg av: tilly1 (13.02.18 09:40 ), lest 677 ganger

In few weeks - 14. desember, Any days - 3 uker siden. Hva er det som skjer? Jeg begynner i alle fall å få vondt i magen. Er det REK som gjør at ting stopper opp? Forsøker å smøre med tålmodighet, men det er jammen ikke lett lengre. Lett for de som sitter inne med info og vet hva som skjer, mens vi utenfor skal være tålmodige.
Innlegg av: focuss (13.02.18 10:10 ), lest 634 ganger
Endret: 13.02.18 10:13

I hvilken grad følger styret egentlig med?

http://www.nordicnanovector.com/our-company/leadership/board-of-directors

Synes Nano fremstår som et typisk administrasjons styrt selskap og ikke et eierstyrt selskap. Det betyr mange duste beslutninger for aksjonærene. Det er veldig synd. Skulle gjerne sett RHL som styremedlem.
Innlegg av: boven (13.02.18 12:51 ), lest 479 ganger

Hvorfor er photocure ned nesten dobbelt så mye som nano da?
Innlegg av: focuss (13.02.18 13:59 ), lest 431 ganger

boven
Det er jo klart at dersom Nano kan presentere 20/100 effecacy data som matcher de tidligere 20/40 tallene så ville det vært en solid energi innsprøyting i selskapet. Dosemetri resultatene ga jo grunn til optimisme. Men jeg mener virkelig at dersom de sitter med slike resultater og skal vente med å informere til Desember, så tror jeg virkelig at det ville være noe økokrim burde se på.
Innlegg av: Bullinvestor (13.02.18 14:26 ), lest 372 ganger

Focuss
Kan du ikke finne deg en annen jobb.
Innlegg av: focuss (13.02.18 15:49 ), lest 265 ganger

Bullinvestor
Har du ikke noe saklig å komme med så kan du jo la være. Vanskelig? At du gidder.
Innlegg av: focuss (13.02.18 16:05 ), lest 236 ganger

Den kanskje viktigste forutsetningen for å få lov å være notert på en børs som OSE er at selskapet sørger for at det er lik informasjon i markedet.

Dersom Nano skulle sitte med data som viser at 20/100 gir tilsvarende resultat som for 20/40, nemlig CR=67% og ORR= 100% så kan man ikke sitte å ruge på det frem til Desember. Det må jo være noe den aller mest naive dust må forstå.

Sitter Nano på slike resultater så vil enhver informert investor forstå at verdien er mange 100 kroner per aksje og ikke 70. Sannsynligheten for at slik info ville lekket er tilnærmet 100%. Det er derfor det er meldepliktig. Umiddelbart.
Innlegg av: Fabi (13.02.18 16:12 ), lest 227 ganger

Vi får tro vi hører fra Malene snart.
En Info-Dir burde jo skjønne at vi ønsker mer info enn den vi får fra Radforsk