Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Industri
Innlegg av: lofric (10.02.18 10:09 ), lest 541 ganger
Ticker: WRE-ME

Usikkert hvordan dette med film vil gå

Jeg er skuffet og usikker hvordan dette kaoet med Wr vil enden. Jeg synest Tamin er er nokså arrogant når hun ikke kommer med nyheter. Det har gått flere mnd siden siste nyhet og hun har plikt å informere oss investorer om utfallet om hver rettsak.. Dette beviser hennes udugelighet som direktør. Anbefaler andre på banen.
Innlegg av: SirSmokealot (10.02.18 10:35 ), lest 319 ganger

RE^1: Usikkert hvordan dette med film vil gå

Lol, hun har jo ingenting og informere om. Ingen av sakene er over, og de har heller ikke noen film på gang. Hun kan jo gå ut å si sorry, vi har ikke noe nytt, men hva er poenget med det? Her må du ha veldig god tid, og være klar over at det er veldig store muligheter for at pengene dine blir verdt null.
Lykke til
Innlegg av: lofric (10.02.18 10:40 ), lest 323 ganger

Jeg er ikke redd får å miste pengene..kom inn da askjene var langt under 0,50 kr, men verre for de som har underholdt Wiik i 10 år. Vi må være litt audmyke og tenke på de. Jeg selger ikke mine aksjer. Russisk rulett dette.
Innlegg av: heth (10.02.18 10:59 ), lest 309 ganger

Jeg MÅ si meg enig med dere begge. Men min stemme går til lofric. Jeg begrunner det slik. Ja pengene her kan bli verdifulle. Men de som har ventet lengst har ventet i 10 år. Det er lenge. Skal de vente i 10 år til er dette ikke gjennomførbart. Vi vet det er pågående forhandlinger rundt konflikten med Wiik. Vi vet Cardwell var i retten med de denne uken. Men lite om resultatet, hvordan utfallet evt hvorfor utsettelse skjer, og forståelsen av dette. Her savner jeg at wr som lofric sier gir en felles forståelse til aksjonærene i dn nyhetsmld. Nå blir det i stedet ulike oppfatninger og til deks usikkerhet som deles på ulike forum. Får man da feiltolket info som grunnlag for å selge, betyr dette mye for den enkelte. Så ja lofric. Wr må ta litt ansvar. De har jo da lønn som det sies i dokumentaren. Gi litt respekt til de som har tro på de. Uten aksjonærene kunne ikke Tasmin eller Patric kost seg i solen mens vi måker snø. De ble selv lurt av wiik. De må av dette vite hvordan de bør og må mette info sultne investorer. Tar forbehold om skrivefeil. Sånt skjer.

Heth fikk rett
Innlegg av: Kaizers (12.02.18 20:23 ), lest 227 ganger

https://www.norskbulls.com/m/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=WRE-ME.OL
Innlegg av: derbomber (13.02.18 06:54 ), lest 214 ganger

Godt det er noe positive nyheter rundt denne aksjen. Jeg er Long ihvertfall selv om selskapet burde oppdatert markedet og trygge aksjonærene. Det har ikke sendt ut en finandskalender en gang.
Innlegg av: pilkasteren. (13.02.18 07:42 ), lest 183 ganger

Nyt dagen

https://www.dn.no/etterBors/2018/02/13/0713/Bors/ryan-wiik-gir-opp-i-morgen-kane-konflikt

Mvh Pilkasteren :-):-):-)