Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: MedisinO (09.02.18 11:44 ), lest 4504 ganger
Ticker: TRVX

Targovax - kvartalspresentasjon den 15 februar

Den 15 februar er den dagen jeg som Targovax aksjonær er veldig spent på. Jeg er mest spent på det og både høre å se kroppsspråket til ledelsen. Høre bekreftelser på at ting går i riktig retning, samtidig å legge merke til om det er optimisme og ane i kroppspråket dems.

Michael Bogenstaetter ble ansatt som Chief Business Officer i januar, og de har over tid vært åpne for partnersamarbeid på TG, samt komme med en statement rundt videre fase 2b/3 på TG01. Derav er det grunn til å tro at det ikke er mange mnd igjen før vi får videre bekreftelser på dette.

ONCOS er fortsatt i en tidelig fase men har vist så gode resultater som det er mulig og håpe på i dette stadiet. IMLYGIC har allerede tråkket opp mye av veien mot markedet, og her er det bare å vente på effektdata. Ved gode effektdata kan ting skje fort.

Hva håper dere å få ut av kommende kvartalspresentasjon?

Innlegg av: EinarAas (09.02.18 11:58 ), lest 2979 ganger

RE^1: Targovax - kvartalspresentasjon den 15 februar

Tg-01 (II cohort) kom med 1 års overlevelsesdata i oktober som var svært lovende, hadde likt om det kom noen kommentarer eller status på den. Evt som du sier om evt start videre faser/samarbeid rundt dette (tg-01).

Forøvrig ventes vel ikke de store nyhetene neste torsdag, men regner jo med at ledelsen er positive fremover med tanke på de gode resultatene som har kommet og de ansettelsene de har gjort siste halve året.
Innlegg av: Solux (09.02.18 15:01 ), lest 2826 ganger

Helt enig MedisinO - dette bør kunne gi oss en god indikasjon. Men det som er helt sikkert er at Targo har mye i vente, ikke bare en Q rapport ;)

Lastet i dag - å få kjøpe her nede er jo en fryd etter alt vi vet nå.
Innlegg av: MedisinO (09.02.18 21:14 ), lest 2643 ganger

Hehe, Solux. Så hyggelig at du har kjøpt deg inn igjen :)
Forøvrig er jeg helt enig med deg om at jeg personlig syntes nåværende prising av selskapet er veldig attraktivt.

Jeg har vært aksjonær på Targovax omtrent siden starten. Solgt litt underveis når vi var nær toppen og sitter nå med et betydelig større antall aksjer enn jeg hadde da jeg startet å investere i selskapet.

Med litt tålmodighet tror jeg Targovax får sin opptur igjen på børsen.
Innlegg av: Solux (12.02.18 12:57 ), lest 2233 ganger

Tillater meg å lime inn ditt tidligere innlegg MedisinO.

Hva venter vi på i 2018?

H1 FY 18

1. H2 2017: ONCOS – 102. Interim data melanoma - Done, kjempedata.
2. H1 2018: ONCOS – 102. Interim data mesothelioma - Done, kjempedata.
3. H1 2018: TG02 – Interim data Colorectal - Kommer.

H2 FY 18
1. Design av randomisert og avsluttende TG01 studie. Samarbeidsavtale på dette kan forekomme - "seeking partners".
2. TG01 – 2-year survival pancreas (2 cohort) - 100% OS etter 1 år.
3. H2 2018: ONCOS – 102 – phase 1/2 data melanoma
4. H2 2018: ONCOS – 102 – interim data prostate
5. H2 2018: TG02 (combo) – Phase 1 data/ colorectal
6. Mulige partneravtaler/lisensiering ONCOS plattformen.

- Finnes det et case hvor triggerne er så nært, og så tydelige? Litt usikker på om flere her faktisk forstår hvor banebrytende dette kan være for de to teknologiene til Targovax.

Den siste uken har kursen rett og slett blitt "knust" og dette indikerer selvsagt at oppgangen kan bli desto større fra dagens kurs for de som har tatt inngang. Jeg legger ved følgende analyser som understøtter det fundamentale, samt potensiale til Targovax :

Edison Investment Research - kjøpsanledning med kursmål på 32,1 NOK. http://www.edisoninvestmentresearch.com/research/report/targovax/preview/

DNB Markets - Kjøpsanbefaling med kursmål på 31 NOK.
https://aksjelive.e24.no/dnb-markets-tror-pa-targovax-loft-etter-kreftstudie/1507790922259

REDEYE- Med kjøpsanbefaling og kursmål på 32 NOK..

https://www.redeye.se/company/targovax/568092/targovax-inga-stora-overraskningar-i-q3-rapporten

... For de av dere som ønsker å lese Targovax i korte trekk, har jeg tidligere laget en tråd for nettopp dette :

"Targovax - At a glance"

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2388377
Innlegg av: SomSa (12.02.18 13:24 ), lest 2187 ganger

Solux

Ikke glem:

LUD2015-008: A Phase 1/2 dose escalation study with expansion cohorts to investigate the safety, biologic and anti-tumor activity of ONCOS-102 in combination with durvalumab in subjects with advanced peritoneal malignancies.

Interim data data kan komme i 2Q eller 3Q 2018

Vi får mer info om denne studien når 4Q 2017 presenteres. Trolig sponser Ludwig Cancer Research også denne studien.
Targovax kliniske studier:

Pancreas cancer: TG01 + kjemoterapi
Colorectum cancer (Endetarm): TG02 + KEYTRUDA
Malignant melanoma (Føflekkreft): Oncos-102 + durvalumab
Melanoma Cancer (Hudkreft): ONCOS-102 + KEYTRUDA
Mesothelioma cancer: ONCOS-102 + kjemoterapi
Ovarian cancer (eggstokkreft): ONCOS-102 + durvalumab
Colorectal cancer (Tykktarmkreft): ONCOS-102 + durvalumab

Innlegg av: Gullsteinvik (12.02.18 15:04 ), lest 2020 ganger

Med alle de gode data og mål som TRVX har nådd er det vel fanden meg på tide med nye kursmål også..Eller venter vi på at DNB skal få fylle tanken først.
Innlegg av: NanoVekter (12.02.18 17:10 ), lest 1892 ganger

Den er ikke moden nok for å knuse emisjonstaket enda, og safety på 3 - 4 personer er langt i fra nok.

Markedet trenger mer en bare kroppsspråk og indikasjoner.

Se bare på Nano og Costa, beste eksempel på hva man får med kroppsspråk og indikasjoner.

Be patient, og gjør som meg ; FYLL PÅ !
Innlegg av: aborum (12.02.18 18:24 ), lest 1792 ganger
Endret: 12.02.18 18:25

RE^2: Targovax - kvartalspresentasjon den 15 februar

NanoVekter:
- du beder altså andre om at være tålmodige, mens du selv sælger dig ud? Hvad er tålmodighed i din verden? 1 måned?

Undskyld mig, men det er sgu' for useriøst, når du trækker tålmodighedskortet op af lommen. Fair nok du handler i aktien; jeg har ikke travlt med at sælge ud, men det andet er dybt useriøst. Du efterspørger højere kurs, men kaster selv løse aktier ud i markedet. Hvad tror du kursen ville være, hvis en aktør havde dumpet 100.000 aktier da markedet krakkede - præcis efter du havde fyldt posen op igen?

At sammenligne NANO med TRVX er yderligere useriøst. TRVX leverer stærke meldinger på stribe - mere end bare kropssprog, hvor NANO leverer .. stærkt tomrum. Jeg mener der er tydelige forskelle på ledelsen af de to selskaber.

Hvad angår safety og preliminary read-outs fra 4 personer, så tror jeg jfr. ovenstående at du glemmer, hvad TRVX reelt har leveret til markedet i det sidste kvartal. TRVX overholder de forpligtelser, ledelsen giver markedet og jeg er overbevist om, at BP lægger mærke til mer end "safety på 3 - 4 personer".

Markedet vil reagere i tide.
Innlegg av: NanoVekter (12.02.18 20:43 ), lest 1643 ganger

Mister Borum, ble det litt mange cognac kuler på jobben i dag eller ;-)

Her var det mye kritikk av gode gamle NanoVekter !

Ta deg heller en bolle med litt krem på toppen.

Vær tålmodig og last opp, som du sier markedet vil reagere når tiden er inne.
Innlegg av: OstoreOrakel (13.02.18 09:43 ), lest 1409 ganger

Tror på meget postive signaler fra ledelsen på torsdag, samt en eller flere bekreftelser om samarbeid...
Innlegg av: NanoVekter (13.02.18 13:46 ), lest 1278 ganger

Melding om samarbeid ville utløst et fullstendig kaos i aksjen :-)

Mitt råd er å sitte stille, og fyll på !
Innlegg av: liang (13.02.18 18:58 ), lest 1079 ganger

https://labiotech.eu/scancell-cancer-vaccine-melanoma/

Veldig fokus på terapautiske vaksiner nå for tiden.
Det som slår en er at Targovax nesten alltid er listet opp som en av de største og mest seriøse konkurrentene (TG-01 / TG-02)

TRVX er i selskap med de største fremtidige håpene.

Lykke til

Innlegg av: OstoreOrakel (14.02.18 12:52 ), lest 711 ganger

Kan fort bli trangt i døra i ettermiddag, hvis man vil være i posisjon før morgendagens presentasjon...
Innlegg av: nad.oslo (14.02.18 13:01 ), lest 700 ganger

Trangt og trangt har nå sittet i denne aksjen i 1 et år sett kursen gå ned, ikke mye potens enda. tror ikke noe som helst før jeg ser det.

Bergenbio kom senere på børs og har doblet seg, men pci har 3 doblet seg.

Alle nyheter som har kommet så lang har ikke vært noe kursdrivende for denne aksjen dessverre.
Innlegg av: aborum (14.02.18 13:14 ), lest 644 ganger

RE^2: Targovax - kvartalspresentasjon den 15 februar

Der bliver taget nogle store poster nu; godt at se, der kommer lidt mere volumen i dette papir. Lukker vi over 18,00 i dag? :)
Innlegg av: medico (14.02.18 13:14 ), lest 654 ganger

nad: Targovax er vel godt over doblet siden den kom på børs.
Bergen Bio gikk på børs til 25, på 41 nå. Dobling?
Innlegg av: MedisinO (14.02.18 13:43 ), lest 592 ganger

At BergenBio rykker såpass kraftig opp, gir meg bare en enda bedre følelse av å sitte i Targovax på dette nivået!

Innlegg av: liang (14.02.18 13:45 ), lest 591 ganger

En positiv melding nå i denne utpinte saken så får kursen et voksent løft.

Har ståltro på TRVX men ttt.

håper der skjer noe i morgen.

lykke til

Innlegg av: Solux (14.02.18 13:51 ), lest 560 ganger

Targo skal stygg mye opp - er så liten tvil om det faktisk. Du begynner se kursrykk opp allerede nå.

Du ser folk løper etter, og ikke minst så er Targo grusa fra 30 ned til 17.6... Er jo en gavepakke :)