Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: SomSa (15.01.18 12:39 ), lest 10006 ganger
Ticker: PCIB
Endret: 06.06.18 14:12

PCIB: Aksjen blitt alt for dyrt, største aksjonærer selger

Ny liste viser at:

Nest største aksjonæren, MP PENSJON PK har redusert
Tredje største aksjonæren, RADIUMHOSPITALETS FORSKNINGSSTIFTELSE har redusert

Topp 20 Liste fra 4 December 2017

https://nytt.forum.hegnar.no/thread/1566/view/13989

Innlegg av: Bonusfrelst (15.01.18 12:55 ), lest 6466 ganger
Endret: 15.01.18 13:10

RE^1: PCIB: Aksjen blitt alt for dyrt, største aksjonærer selger

Jævla tulling. Kun bitter for at PCIB viser styrke og TRVX ikke har økt like mye. At radforsk selger seg ned er naturlig. De trenger penger til nye prosjekter. De har også solgt seg ned i NANO. Stiftelsen var derimot med i emisjonen i fjor, første gang noen sinne. Det skriver du ikke noe om. Hold deg til TRVX trådene. Du er for dum til å skrive om PCIB.
Innlegg av: SafeInvest (06.06.18 14:19 ), lest 1677 ganger

RE^2: PCIB: Aksjen blitt alt for dyrt, største aksjonærer selger

Haha, tok ca 4 minutter fra jeg spådde SomnSa/DuIgjen sin ankomst til han dukket opp med redigering av en gammel baisepost!;)

Innlegg av: SafeInvest (06.06.18 14:08 ), lest 75 ganger
Endret: 06.06.18 14:09
RE^2: PCIB - Radiumhospitalets fs selger seg ned, hvofor?
Der var Yess på plass igjen også ser jeg!
Godt å se at det fortsatt liv, begynte nesten å bli litt bekymret for deg.

Ikke lenge før SomSa/DuIgjen melder sin ankomst også vil jeg tro....
Innlegg av: bobobo (15.01.18 12:58 ), lest 6366 ganger

Så begynner baisserhelvete i PCIB. Topp stemning!
Innlegg av: SafeInvest (15.01.18 13:10 ), lest 6270 ganger

Skjønner du ikke at når du driver å baiser andre aksjer, så slår det bare tilbake på deg selv som en lite troverdig person SomSa/DuIgjen?

Med andre ord, troverdigheten rundt informasjonen du frembringer rundt Targovax er lik null.
Innlegg av: Gunnersaurus (15.01.18 13:12 ), lest 6258 ganger

Takk for informasjonen SomSa. Vi kan som en motytelse ha et øye med aksjonæroversikten i TRVX slik at vi kan "return the favour" når Radiumhospitalet vekter seg ned der også. Så kan vi slå dette opp på forumet her for å skremme ut noen småinvestorer. Eller forresten - jeg gidder ikke siden jeg har null egeninteresse i dette. Jeg har mer enn nok med å konsentrere meg fullt ut om de aksjene jeg faktisk er investert i.
Innlegg av: Gunnersaurus (15.01.18 13:12 ), lest 6243 ganger

Dobbelpost :O)
Innlegg av: bio2016 (15.01.18 13:18 ), lest 6157 ganger

De fleste av oss husker fortsatt at PHO, Storebrand solgte seg ut Somsa.

Innlegg av: SomSa (15.01.18 13:30 ), lest 6060 ganger

Bonusfrelst

Kan du begrunne hva du mener med "Jævla tulling" og hva er sammenhengen med at nest største og tredje
største aksjonærene selger?

Kan du nevne et seriøst meglerhus som har gitt kursmål til PCIB, eller PCIB skal handles som Bitcoin, på håp og tro.

Innlegg av: Computum (15.01.18 13:33 ), lest 6011 ganger

De fleste her kjenner SomSa.
Men han har ikke gjort annet enn å reffere fra topp20 med en litt lettvindt konklusjon.
Det er da merkelig at man ikke bare kan argumentere imot eller bare overse tråden?
Hausserne har "herjet" uforstyrret i ukesvis nå, så litt storsinn må man vel kunne vise?
Innlegg av: Rola (15.01.18 13:40 ), lest 5945 ganger

Ikke problem med storsinn. Somsa har baisset PCIB siden de små kroner til 60kr så det vil ikke forandre seg med AA tidlig markedsadgang eller andre blockbuster meldinger. MP pensjon økte før melding og de har lettet seg minimalt. De nevnte eier fortsatt ca 11%. Imponert at så få har solgt. Enorm oppgang. De ser at meldingen 20 DES antakelig skaper muligheter for stor oppgang. Hyggelig PCIB tider. Morsomt for ny norsk næring om de positive meldingene bare fortsetter.
Innlegg av: SomSa (15.01.18 13:41 ), lest 5940 ganger
Endret: 15.01.18 13:42

Computum

Jeg er kjent for å presentere fakta og dagens fakta er, nest største aksjonæren, MP PENSJON PK og tredje største
aksjonæren, RADIUMHOSPITALETS FORSKNINGSSTIFTELSE har redusert.

Hvorfor blir folk sur på meg når radiumhospitalet og MP Pensjon PK mener at aksjen er blitt for dyrt og selger?

Innlegg av: Computum (15.01.18 14:06 ), lest 5638 ganger

Du vet godt at hverken MP Pensjon eller Radiumhospitalet er sammenlignbare med private investorer.
MP Pensjon sikrer endel av gevinsten og har sikkert ganske klare regler for hvor stor andel av fondet slike investeringer som PCIB skal være.
Radiumhospitalet selger stadig aksjer i sine knoppskytinger for å finansiere forskningen.
Så akkurat disse to forholdsvis små salgene ville jeg ikke legge stor vekt på.
Innlegg av: Rola (15.01.18 13:42 ), lest 5920 ganger

Somsa skal være glad for de positive PCIB meldingene og dertil oppgang. Kanskje er det PCIB som løfter fokus internasjonalt på norsk bioteknologi? Og Targovax;)
Innlegg av: Rola (15.01.18 13:44 ), lest 5889 ganger

Gledelig å se interessen for PCIB har økt markant. For håpe investorer titter på norske bioteknologi selskap for alvor.
Innlegg av: Rola (15.01.18 13:45 ), lest 5867 ganger

Noen selger mens andre kjøper. Flere internasjonale på topp 50 listen? Ser at Danske Bank er inne på topp 20.
Innlegg av: bio2016 (15.01.18 13:49 ), lest 5814 ganger

Har noen tilgang til ny topp 50?
Innlegg av: Fabi (15.01.18 13:51 ), lest 5783 ganger

SomSa :»Jeg er kjent for å presentere fakta og dagens fakta er, nest største aksjonæren, MP PENSJON PK og tredje største
aksjonæren, RADIUMHOSPITALETS FORSKNINGSSTIFTELSE har redusert.»

SomSa, du som presenterer fakta,- du glemte visst å opplyse hvem som kjøpte aksjene.
Ble aksjene hengende i løse lufta ?
Innlegg av: flaksegrisen (15.01.18 13:54 ), lest 5784 ganger
Endret: 15.01.18 14:24

Nå har du mistet ti-gangen med vaset ditt inne på pcib-trådene i 1,5 år. Fortsatt å drive med vrøvlet ditt så mister du nok også neste ti-gangen innen 1,5 år.

Karma er noe dritt.

Du er nok mer kjent for å servere løgner, og hva vet du om hvorfor de selger. Ikke en dritt(men det er av helt andre årsaker og du mistenkes sterkt for å vite det), så å si at de selger fordi prisen er for høy, er i beste fall en ren løgn. I verste fall prøver du å påvirke kursen av uante grunner.
Innlegg av: SafeInvest (15.01.18 14:00 ), lest 5709 ganger

Har sagt det hele tiden, sjalusi, bitterhet og misunnelse får frem det verste i folk.

Men å legge en aksje for hat bare fordi du har gått glipp av oppgangen er jo bare sykt.

Et velment råd SomSa/DuIgjen, oppsøk profesjonell hjelp.
Innlegg av: SomSa (15.01.18 13:59 ), lest 5742 ganger

Rola

Ennå skjønner jeg ikke hva er sammenhengen mellom de 2 tørste aksjonærene har solgt og internasjonal oppmerksomhet og Trvx og Nano.

Targovax har fått nok internasjonal oppmerksomhet, og har 6 kursmål fra norske og utenlandske analytikere/meglerhus.
Disse kalles for internasjonal oppmerksomhet og mange norske og utenlandske biotec selskaper kan drømme om:

- Utenlanske Biotec eksperter sier at Targovax kjøpes opp "with limited clinical data":
http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2422574
- Ludwig Cancer Research sponser Oncos-102 studie
- Targovax var på Oxford Pharmatelevision
.
.
Her diskuterer vi ikke om Targovax eller Nano, men 2 største aksjonærene har solgt. Hvor mange aksjer skal de selge?

NB: Dersom noen blir frustrert på hvorfor de selger kan de kontakte dem, jeg har ikke rådet dem å selge.

Innlegg av: SafeInvest (15.01.18 14:03 ), lest 5673 ganger

En siste oppfording til alle(inkludert meg selv),
Don’t freed the troll!
Innlegg av: Computum (15.01.18 14:11 ), lest 5573 ganger

Jeg ble litt sen å svare deg så jeg flytter det hit:
Du vet godt at hverken MP Pensjon eller Radiumhospitalet er sammenlignbare med private investorer.
MP Pensjon sikrer endel av gevinsten og har sikkert ganske klare regler for hvor stor andel av fondet slike investeringer som PCIB skal være.
Radiumhospitalet selger stadig aksjer i sine knoppskytinger for å finansiere forskningen.
Så akkurat disse to forholdsvis små salgene ville jeg ikke legge stor vekt på.
(Det dreier seg om 7% av beholdningen for MP Pensjon og 2% for Radiumhospitalet.)
Det er aldri feil å sikre gevinst.
Innlegg av: bobobo (15.01.18 14:02 ), lest 5687 ganger

Jeg digger folk som tror børs er et null sum game. Lykke til!
Innlegg av: osten1 (15.01.18 14:05 ), lest 5631 ganger

Hvis PCI/Nano gjør det bra så er jo dette også en bra ting for Targovax.

Gjør at flere åpner øynene for selskapene, samme gjelder også motsatt hvis Targovax gjør det bra.

Forstår ikke helt hvorfor man bevisst skal sitte å prate ned ett radforsk selskap når man er aksjonær i ett selv.
Innlegg av: teaa (15.01.18 14:08 ), lest 5606 ganger

At noen av de største aksjonærene velger å vekte seg ned ser jeg som helt naturlig. Selv jeg, som kanskje ligger rundt nr 100 på listen, har vektet meg ned med rundt 10 prosent for å sikre litt gevinst. Jeg har likevel stor tro på PCIB.
Innlegg av: Rola (15.01.18 14:12 ), lest 5577 ganger

Ønsker norsk bioteknologi sektor alt vel, også Somsa med Targovax. Med litt stang inn i Targovax og langsiktighet går det plutselig bra der også Somsa. Lykke til!

Håper og tror på ny stor norsk næring til glede for pasienter, arbeidstakere, samfunnet og aksjonærer!
Innlegg av: liang (15.01.18 14:36 ), lest 5433 ganger

Somsa er nok et tapt tilfelle.

Vedkommende har holdt på slik i mange år.
Når kursen måtte bli lav nok så snur vedkommende 180 grader og kjøper seg inn og da er objektet det beste som er å oppdrive.

Problemet er størst for de som ikke har vært på dette forumet lenge nok til å se svineriet i aksjon.

Se bare på dagens eksempel.
>>>ER BLITT FOR DYRT<<<
En må være temmelig tett i pappen for ikke å skjønne hensikten.
Komikken understrekes ytterliggere i at vedkommende refererer til FAKTA.

Se på innlegget av nike-PCIB trusselliste.
PCIB tråden har høy takhøyde og dette innlegget av nike bekrefter det.

Sammenlign så dette med somsa sitt innlegg så ser en tydelig problemet.

Kanskje en i denne sammenhengen skal tenke litt på mulighetene i det nye forumet til å stenge ute slike innlegg som dagens fra somsa som ikke bidrar med noe konstruktivt men derimot river ned og ødelegger kunn for egen vinning.

Innlegg av: pitbull (15.01.18 14:45 ), lest 5357 ganger

For en dum diskusjon SomSa. Det er alltidnærliggende å selge en del av porteføljen når enaksje skikkelig har skutt i været. Det uvanlige i denne saken er at så mange av de større investorene hittil lat latt være å redusere eller bare reduserer litt. Det indikerer at de har veldig sterk tro på caset, men kan samtidig forklares med at en stor del av investorgruppen i PCIB består av privatpersoner.
Innlegg av: SafeInvest (15.01.18 14:58 ), lest 5275 ganger

Det som er virkelig trist er at SomSa/DuIgjen er med på ødelegge en fornuftig og fin diskusjon rundt Targovax, fordi han ofte er trådstarter på TRVX.

Og når trådstarteren er kjent for å være en av de meste uredelige løgnerne på HO, så blir som regel trådene preget av det.

Men som Liang sier, SomSa/DuIgjen er nok en tapt sak.
Innlegg av: Computum (15.01.18 15:02 ), lest 5263 ganger

Det er jo dere som fyller trådene med personkarakteristikker som ødelegger trådene.
Innlegg av: SomSa (15.01.18 15:48 ), lest 5164 ganger

Mye bla bla bla

Nest største aksjonæren, MP PENSJON PK og tredje største aksjonæren, RADIUMHOSPITALETS FORSKNINGSSTIFTELSE har
redusert og SomSa har ikke anbefalt dem å selge. De tror at aksjen har steget urealistisk på luft og kjærlighet.

--------------
liang

"Somsa er nok et tapt tilfelle."

Hvor mye tid brukte du å hausse Bionor, SER og Clavis.... Hvem hadde rett? Hvem var seriøs? Hvem skrev om fakta? Hvem skrev om
sine fantasier om rikdom som ekspert utallelser?.....

------------
pitbull

Jeg sier ikke noe annet enn største aksjonærene selger, det er opptil andre hva skal de gjøre med sine aksjer.
For å vite om en aksje er alt for dyrt eller billig bør være kursmål fra flere meglerhus/analytikere.

Kommer tilbake neste mandag med oppdatering av topp 20!

Innlegg av: SafeInvest (15.01.18 18:06 ), lest 4682 ganger

Tenker du ikke over at du er med å ødelgge diskusjonen rundt Targovax, SomSa/DuIgjen?
Innlegg av: Andor (15.01.18 16:18 ), lest 5009 ganger

Hvem bryr seg om svingninger i aksjen nå det viktigste er og ha aksjer nå meld kommer.Om den står i 40 eller 100 nå betyr null og nix om dette går veien.Fortsett og baise litt til så kjøper jeg bare flere aksjer.
Innlegg av: pitbull (15.01.18 16:28 ), lest 4957 ganger

Du virker lite seriøs Somsa. Du later som du bare legger frem momenter som er opp til hver enkelt å vurdere. Du gir imidlertid alltid føringer ("aksjen blitt alt for dyrt" osv.) så i virkeligheten er du en baisser som skriver dårlig norsk.
Innlegg av: rockpus (15.01.18 17:40 ), lest 4778 ganger

SomSa

Ønsker du at kursen skal falle i PCIB? Eller har du annen interesse av selskapet?
Personlig kunne jeg godt tenkt meg et kursfall nå, slik at jeg kunne kjøpt meg inn igjen på et lavere nivå. Det er jo greit å være ærlig med våre intensjoner..
Innlegg av: fabian2 (15.01.18 19:22 ), lest 4539 ganger

Dagens innertier : " En baisser som skriver dårig norsk"
Innlegg av: hartvigsen1 (15.01.18 19:55 ), lest 4474 ganger
Endret: 15.01.18 19:56

pitbull&fabian2 har i følge innleggene over helt klart styrket sine aksjer til å drive norskundervisning.
Innlegg av: SafeInvest (15.01.18 20:00 ), lest 4401 ganger

Når undermåleren Hartvigsen1 melder seg på, da er tråden fullkommen....
Innlegg av: BenteBazooka (15.01.18 20:12 ), lest 4358 ganger

Somsa

Hvorfor starter du ikke i tillegg en tråd om at euroclear bank og sundt as har solgt seg kraftig ned i targovax?
Innlegg av: tirawen (15.01.18 21:49 ), lest 4132 ganger
Endret: 15.01.18 21:50

What's all the fuss about? Pcib har tross alt bare gått ned 4,79 %!! En normal korreksjon etter å ha gått opp sammenhengende over lengre tid burde vel være ned til 50 - 52, før videre stigning?
Innlegg av: Taylor (15.01.18 22:01 ), lest 4084 ganger

Godt poeng tir.. Korreksjoner vil komme,flere med denne. Voliateten er det derimot ikke noe å si på i Pcib. Markedet våkner nok snart. Da vil hvertfall ikke jeg sitte utenfor. Personlig mener jeg at det er altfor tidlig å gevinstsikre seg. Oppgangen har såvidt begynt.
Innlegg av: fabian2 (16.01.18 10:01 ), lest 3871 ganger

Det ble en bemerkelsesverdig beskjeden korreksjon -såvidt at Somsa fikk sjikanert en dag.
Innlegg av: Fru.Pedersen (16.01.18 10:33 ), lest 3840 ganger
Endret: 16.01.18 10:42

De fleste kan vel litt om historikken til RadForsk sine aksjer i Pcib. De fravik fra sin egen tese om å ikke delta i emisjoner i noterte selskaper. De dro vel på med 4-500k aksjer i emisjonen til en hyggelig pris.
Det er av disse de nå kan høste litt frukter av.
Pengene reinvesteres i norsk kreftforskning og fremtidige arbeidsplasser.
Dette er på mange måter «Norges viktigste penger». Så det er utrolig hyggelig at de har fått betalt i Pcib. Og at de vil få enda bedre betalt for den FORTSATT store posten de sitter med. Vinn-vinn for alle parter, foruten muligens trådstarter :)
Innlegg av: SafeInvest (16.01.18 10:41 ), lest 3776 ganger

Ironisk at SomSa/DuIgjen sine løgnaktige baisetråder ender opp til å bli tråder som bare belyser det enorme potensialet i Pcib!;)
Innlegg av: Fabi (16.01.18 10:44 ), lest 3775 ganger

Jeg kan nesten garantere at PCIB vil korrigere fra 150 kr til 143 kr også.
Det blir "helt krise" :-(

Stå på SomSa
Innlegg av: SomSa (16.01.18 11:20 ), lest 3732 ganger
Endret: 19.01.18 14:06

he he he, ennå er folk sure på meg at nest største og tredje største aksjonærene har redusert, 11. største aksjonæren har også solgt+++

Som Somsa sa har SomSa ikke anbefalt dem å selge sine. Er noen fortvilt over dette kan kontakte dem.

Jeg etterlyser seriøse analyse fra flere meglerhus med sine kusrmål, PCIB handles som Bitcoin. Folk kjøper fordi andre kjøper og prater om.

PCIB har komplisert og svake resultater og lett kan bomme i neste studiefase!

Svake resultater, side10:
http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2017/05/PCI-Biotech-Q1-2017-Presentation.pdf

Komplisert behandling, side 10:

http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2017/11/PCI-Biotech-Q3-2017-Presentation.pdf

Innlegg av: SafeInvest (16.01.18 11:40 ), lest 3643 ganger
Endret: 16.01.18 11:44

Selv om det blir komplisert i ditt enkle hode, så betyr det ikke at behandling er komplisert av den grunn.

SomSa/DuIgjen, istedenfor å bekymre deg for utviklingen i Pcib, så bør du være mer bekymret for norskkunnskapene dine.
Innlegg av: Fabi (16.01.18 11:28 ), lest 3676 ganger

SomSa, det er sikkert derfor FDA vil ha PCIB på markedet fortest mulig, fordi det ikke virker.

Er du en av tinnfoliehattene som tror at FDA ønsker å ta livet av alle pasienter ?
Innlegg av: SomSa (16.01.18 11:55 ), lest 3637 ganger

Fabi

Jeg referer kun på PCIB´s egen data og ikke noe annet!
Nanos´s CR for 15/40 gikk kraftig ned, ORR og CR for 20/100 kollapset når flere pasienter ble behandlet.

Hus hva ble sagt på RADFORSK Podcast, betingelsen er at PCIB gjentar disse resultatene. Resultatene er svake men bedre
enn nåværende behandlingstilbud.

Hva vil skjer hvis
1- Resultatet blir 15%-30% svakere med flere pasienter
2- En ny behandling viser litt bedre resultater.

Ikke glem at PHO har et unikt produkt og blålys er en del av behandlingen og de strever med salget. PCIB´s behandling er
også baser på lys og er 3 trinnsbehandling.

står ikke dette på side 10:

http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2017/11/PCI-Biotech-Q3-2017-Presentation.pdf

Basert på svake data og komplisert behandlingsform (etter min mening) ser jeg mye større risiko i PCIB. Folk har ulike
appetitt for risiko!

Innlegg av: SafeInvest (16.01.18 11:57 ), lest 3615 ganger
Endret: 16.01.18 12:02

Svake resultater?????
Hva er du du røyker for noe SomSa/DuIgjen?

Folk har også ulik forståelse av risiko......

Når skal du slutte med løgnaktige og falske innlegg SomSa/DuIgjen?
Må vedkommende her inne avsløre din identitet før du endrer atferd, SinanH?

Tror vi skal sette mantracker på saken....

Innlegg av: Mantracker (09.01.18 13:51 ), lest 2873 ganger
RE^1: PCIB: Fra 62,90 til 55 viser at aksjen trades som Bitcoin
Sinan H. hadde ikke vi en avtale. Spamming fra deg holdes utenfor PCIB trådene. Forstått?
Innlegg av: liang (16.01.18 12:10 ), lest 3555 ganger

det er for dumt til å kommentere.

Innlegg av: pitbull (16.01.18 12:20 ), lest 3516 ganger

Det er ingen grunn til å ta SomSa alvorlig når det gjelder vurderinger av aksjer. Han, Focuss og Hartvigsen1 har i lengre tid vist hvor dumt det er å basere aksjevurderinger på ulike former for fanatisme. Den som ikke kan revurdere sine oppfatninger i aksjemarkedet, kommer vanligvis til kort.
Innlegg av: SafeInvest (16.01.18 12:25 ), lest 3509 ganger

Hva skjer her? Har admin abdisert forumet?
Innlegg av: Computum (16.01.18 12:41 ), lest 3454 ganger
Endret: 16.01.18 12:42

RE^3: PCIB: Aksjen blitt alt for dyrt, største aksjonærer selger

Dere må slutte å la dere trekke opp.
Har dere sydlandsk temperament hele gjengen?

:-)

Eller er dere alvorlig bekymret for at slike innlegg er nok til at investeringen faller i verdi?
Innlegg av: SomSa (16.01.18 14:42 ), lest 3404 ganger
Endret: 16.01.18 14:46

SafeInvest

Du hadde lovet å ikke svare på mine innlegg men du er mest aktiv av alle. Dersom du hadde holdt deg seriøs i går var diskosjonen
ferdig i går. Jeg ville kun melde om at noen av største aksjonærer har redusert.

------------

Jeg har begrunnet hvorfor jeg er skeptisk til PCIB. Ellers det er dumt å handle PCIB-Bitcoin når det ikke finnes seriøse
analyse og kursmål fra flere meglerhus. Å kjøpe slik aksjer uten referansepris (kusrmål) er som en amatør kjøper kunst og maleri.

NB: Ingen behøver å svare nå, kommer tilbake neste mandag med oppdaterte topp 20 (det nye forumet)!

Innlegg av: SafeInvest (16.01.18 14:43 ), lest 3372 ganger
Endret: 16.01.18 14:49

SomSa/DuIgjen,

Når skal du slutte med løgnaktige og falske innlegg SomSa/DuIgjen?
Må vedkommende her inne avsløre din identitet før du endrer atferd, SinanH?

SomSa/DuIgjen, istedenfor å bekymre deg for utviklingen i Pcib, så bør du være mer bekymret for norskkunnskapene dine.

Tror vi skal sette mantracker på saken....

Innlegg av: Mantracker (09.01.18 13:51 ), lest 2873 ganger
RE^1: PCIB: Fra 62,90 til 55 viser at aksjen trades som Bitcoin
Sinan H. hadde ikke vi en avtale. Spamming fra deg holdes utenfor PCIB trådene. Forstått?
Innlegg av: fabian2 (16.01.18 22:16 ), lest 3234 ganger

Ordsettingen til baisseren med dårlig norsk minner om jugoslavere som har lært norsk
Innlegg av: Serboss (19.01.18 14:18 ), lest 2955 ganger

Fabian, 'jugoslavia' eksisterer ikke lenger, du er daarlig informert, og 'jugoslavere' er ofte bedre i skriftlig norsk en mange nordmen...
Innlegg av: SafeInvest (21.05.18 12:10 ), lest 2442 ganger

Man kan jo stille spørsmålstegn til SomSa/SinanH/DuIgjen din agenda angående Pcib...
Innlegg av: fabian2 (21.05.18 12:52 ), lest 2379 ganger

Private aksjonærer selger jo intet , for de tenker på sine egne penger. Hva store instusjoner gjør , spiller ingen rolle , de har ikke noen personlig interesse.......
Innlegg av: Sjog (21.05.18 13:23 ), lest 2324 ganger

Har du begynt å baisse også nå SafeInvest? Trekke frem igjen en negativ topic fra januar. Makan..
Innlegg av: SafeInvest (21.05.18 13:45 ), lest 2267 ganger

Sjog viser seg som vanlig fra sin sjarmerende side...
Innlegg av: Sjog (21.05.18 13:52 ), lest 2269 ganger

Skjønner bare ikke hvorfor du drar frem igjen en gammel negativ topic. Er det viktigere å krangle med din gamle venn Somsa enn å skrive om selskapet?
Innlegg av: SafeInvest (21.05.18 16:50 ), lest 2116 ganger

Hvordan du får spammingen og baisingen til SomSa/DuIgjen til å handle om meg må du nok være inni ditt hodet(Sjog) for å forstå. Jeg prøver bare å vise deg hva slags type du et med å heie frem.
Innlegg av: Sjog (21.05.18 16:54 ), lest 2113 ganger

Jeg heier absolutt ikke på hverken deg eller Somsa, jeg setter pris på kunnskap. At jeg syntes det var greit at artikkelen om Phoenix sto med PCIB-ticker var jo bl.a. Snøffelen enig i. Synes dere to kranglefantene får lage en egen sandkasse dere kan slåss i..
Innlegg av: columna (06.06.18 14:29 ), lest 1639 ganger

Ser ikke ut som det har så svært mye å si på kursen i dag..
Innlegg av: Ebit (06.06.18 14:32 ), lest 1630 ganger
Endret: 06.06.18 14:34

Synes jeg merker tendenser til overdreven aggresjon blandt superoptimistene.

La nå PCIB ledelsen først bevise at de klarer å levere, før dere hisser dere aldeles opp over en som heller litt kalt vann i blodet.

Tendenser til barnehage?
Innlegg av: boven (06.06.18 15:33 ), lest 1558 ganger

Lol, sjekk trollet redigerer førsteposten for å bumpe en gammel baissetråd da.

Bottomdweller.
Innlegg av: Ebit (06.06.18 16:45 ), lest 1491 ganger

Boven

Skjerp deg.
Innlegg av: SafeInvest (06.06.18 17:26 ), lest 1392 ganger

Tror du og SomS/DuIgjen skal skjerpe dere Ebit.

Man blir litt lei av baiseshowet til SomSa/DuIgjen, fyren går jo amok hver gang det finnes et snev av nyheter som kan tolkes i negativ retning for Pcib.
Innlegg av: Ebit (06.06.18 20:14 ), lest 1164 ganger

Når boven er så frekk å påstå at jeg og somsa er samme person, er det ikke rart jeg blir forbannet.
At du aksepterer bovens frekkhet, sier mye om deg SafeInvest.
Innlegg av: Ebit (06.06.18 16:52 ), lest 1465 ganger

Ser ut som om vi skal teste støtten på 50 igjen.

Dess lenger det går før det foreligger nye oppmuntrende data, dess større er sannsynligheten for at PCIB vil bryte den tekniske støtten på 50.

Håper vi ser konturene av en partneravtale til uka.
Innlegg av: rockpus (06.06.18 17:14 ), lest 1417 ganger

Ebit

"Boven

Skjerp deg."

Vet ikke helt hvem som bør skjerpe seg her.
Tror du virkelig at det var tilfeldig at denne tråden ble løftet frem igjen i dag, og da uten et nytt innlegg?
Innlegg av: SafeInvest (06.06.18 18:41 ), lest 1270 ganger

PCI Biotech develops therapeutic products based on its proprietary photochemical internalisation (PCI) technology. The company was founded through joint effort by RADFORSK and Photocure and is today listed on the Oslo Stock Exchange.

RADFORSK was deeply involved in the early development of the company and still remains a significant shareholder of PCI Biotech.

http://radforsk.no/the-company-portfolio/
Innlegg av: Ebit (06.06.18 20:04 ), lest 1184 ganger

Rockpus

Du ser vel den stigende utålmodigheten fra investorhold? Har du en annen plausibel forklaring på at aksjekursen teknisk sliter med å holde seg over 50?
Det som er ille, er at når dette påpekes, så er det spesielt at en slik observasjon ikke blir tolerert.
Ingen tvil om at knoll (somsa) og tott (alle vet hvem) skaper mye unødig støy.
Innlegg av: Ebit (06.06.18 20:24 ), lest 1145 ganger

Forøvrig en liten observasjon.

Dagens sluttkurs endte på 49,90

Hvorvidt aksjekursen har brutt ned får vi svar på de kommende dager.
Innlegg av: rockpus (06.06.18 20:25 ), lest 1146 ganger

Ebit

Det jeg reagerer på er forsøk på manipulering der personer overdriver negative faktorer i den tydelige hensikt å skaffe seg billig inngang. Selvsagt gjelder dette på haussesiden også.
Yess og SomSa bidrar på ingen måte til en nyttig og balansert debatt.
Innlegg av: Ebit (06.06.18 20:31 ), lest 1141 ganger

Kanskje lurt å inkludere SafeInvest, som synes å ha like kort lunte som Tyrkias president Erdogan.
Innlegg av: SafeInvest (06.06.18 21:15 ), lest 1050 ganger

Da var da voldsomt så hårsår du var da Ebit!;)
Litt merkelig at du er så opptatt av Pcib når du er kronisk negativ til selskapet.
Innlegg av: Ebit (06.06.18 23:08 ), lest 951 ganger

RE^4: PCIB: Aksjen blitt alt for dyrt, største aksjonærer selger

Safeinvest

Det virker som du leser mine innlegg slik Fanden leser Bibelen.

Jeg har lest meg rimelig godt opp rundt PCIB,
Alt ligger tilrette for at de vil lykkes, basert på de tilbakemeldingene som er kommet. Nøkkelen er imidlertid at de klarer å få med seg en eller flere partnere på de ulike prosjektene. Det er her jeg ser det store usikkerhetsmomentet.
Innlegg av: SafeInvest (06.06.18 21:16 ), lest 1050 ganger
Endret: 06.06.18 21:19

Innlegg av: SafeInvest (06.06.18 21:16 ), lest 1047 ganger
Endret: 06.06.18 21:18

Innlegg av: SafeInvest (06.06.18 21:16 ), lest 1049 ganger
Endret: 06.06.18 21:17

Dobbel
Innlegg av: rockpus (06.06.18 20:29 ), lest 1127 ganger

Ebit

Det er også tydelig at du selv ønsker å bidra til kursfall gjennom å spre frykt for at et "viktig" støttepunkt kan være brutt. TA har lite å bidra med for denne lite likvide aksjen.
Forsøk på manipulering blir ikke mer spiselig om man pakker det inn i "seriøse" innlegg.
Kanskje jeg tar feil, men det er nå det inntrykket jeg får av deg..
Innlegg av: Otard (06.06.18 20:43 ), lest 1106 ganger

Ja og hvem pøste ut 1 aksje i sluttauksjonen for at kursen skulle slutte på 40 tallet og ikke på 50 tallet? Den personen er en av de 3 skribentene på denne tråden er jeg rimelig sikker på og det er for å lage billigere inngang. Det er bare det at slik agering fører til at kursen ikke går oppover dit den hører hjemme heller slik at alle kunne tjent på den og i tillegg ville det ikke vært noe problem å hentet inn nødvendig kapital til PF2 om det skulle blitt emisjon.

Det er vel over 1 år siden e-mannen laget en analyse med bare 23% LOA som ga en kurs på 206 kr og nå er LOA på godt over 50. Det er ikke priset inn for å si det slik.
Innlegg av: don_suger (06.06.18 21:10 ), lest 1058 ganger

Koselig tidsfordriv dette mens vi venter på 5 Mega triggere det neste halvåret, og 4 av dem om kanskje dager eller uker.

STAY FOCUSED!
Innlegg av: Ebit (06.06.18 23:14 ), lest 943 ganger

Otard

Nå minner du om exen

Slike påstander er direkte tåpelige.
Innlegg av: SafeInvest (06.06.18 23:17 ), lest 917 ganger

Rolig nå Ebit, det der kan du ta med samlivsterapeuten....
Innlegg av: SafeInvest (06.06.18 23:17 ), lest 922 ganger
Endret: 06.06.18 23:18

Innlegg av: Bullock (06.06.18 23:17 ), lest 923 ganger

Denne ene aksjen til 49,90 var det jeg som var så "heldig" å få kjøpt, den var selvfølgelig del av en større kjøpsordre. Jeg så mitt snitt til å akkumulere litt i dag, siden kursen var såpass lav(helt uten grunn etter min mening.) Det irriterende her er at kursen nesten må tredobles for at jeg skal få igjen pengene for denne ene aksjen når man regner inn kurtasjen.

Spørsmålet mitt blir da; hvorfor selge én aksje. Er det én jævel som prøver å presse prisen, er det roboter, eller hva?

Denne ene aksjen kommer jeg ihvertfall ikke til å selge før BP eventuelt legger betydelige mengder cash på bordet!
&#128518;
Innlegg av: nextmove (06.06.18 23:51 ), lest 857 ganger

Det samme hendte meg i fjor; dvs. at én enkelt aksje i slutthandelen ble solgt fra min kones beholdning da hun ville selge 100 eller 200 aksjer.

Men nå skal du følge med. Da hun for et par måneder siden mottok skattemeldinga, hadde ikke Skatteetatens system greid å tolke transaksjonen slik den framsto hos VPS. Dermed måtte jeg ta meg en tur til Skatteetaten og forklare over bordet at dette blir for dumt. Hos funksjonæren møtte jeg stor forståelse, og hans råd var: Legg for all del ikke ved noe forklarende vedlegg, da kan du være brennsikker på at skattepengene hun har til gode ikke ville komme før utpå høsten. Og verre enn det; heller ikke mitt tilgodehavende ville komme til rett tid.

Så får du se hva du mottar fra futen om ti måneder.
Innlegg av: rockpus (06.06.18 23:21 ), lest 903 ganger

Ebit

Forventet du seriøs respons når du lurer på om omsetning av en enkelt aksje under 50 i sluttauksjonen kan indikere et brudd?
Innlegg av: Ebit (07.06.18 00:47 ), lest 767 ganger

Rockpus

Jeg registrerte kun at sluttkursen endte på 49,90.
At det kun var snakk om en aksje, er noe jeg registrerer her på denne tråden.
Håper det er en god nok forklaring.
Innlegg av: nextmove (07.06.18 00:02 ), lest 840 ganger

https://lottstift.no/stiftelsesregisteret/UploadFile/952715704.PDF?rand=231
Innlegg av: don_suger (07.06.18 00:27 ), lest 808 ganger
Endret: 07.06.18 00:28

Amen til den...

Vil man være et surrehue og se troll og demoner etter dette salget so be my guest.

Og til alle de som skriker etter den "store og stygge emisjonen" som de mener er like rundt hjørnet så tenk på hva som skjedde ved siste emisjon...

Kursen gikk fra 7 NOK til 21 NOK på kort tid. En tripling av kursen det...
Innlegg av: SafeInvest (07.06.18 08:11 ), lest 629 ganger

Ja, troll og surrehoder har gode tider i fravær av nyheter. De var der på 5 kroner, er her fortsatt på 50 kroner og vil nok være med hele veien til Pcib er kjøpt opp.
Innlegg av: Otard (07.06.18 08:44 ), lest 565 ganger

Og vi godlynte surrehodene hiver oss inn på trådene dems...
Innlegg av: SafeInvest (07.06.18 08:48 ), lest 559 ganger
Endret: 07.06.18 09:06

Det kan du si Otard, men det får jo uansett frem mange gode argumenter om hvorfor Radforsk selger i Pcib.
Men med suksess følger sjalusi, trollene SomSa/DuIgjen og Yess er nok drevet av sjalusi og bitterhet ettersom de gikk glipp av oppgangen i Pcib.

''The jealous are possessed by a mad devil and a dull spirit at the same time''
Innlegg av: Computum (07.06.18 09:24 ), lest 465 ganger

Jeg oppfordrer deg igjen, SafeInvest:
Slutt med å gå etter mannen. Ta ballen eller hold kjeft.
Å skrive om bitterhet og sjalusi kan du gjøre på "Dagens tema".
Det har ingen ting på en PCIB-tråd å gjøre.
Innlegg av: SafeInvest (07.06.18 09:31 ), lest 449 ganger

RE^4: PCIB: Aksjen blitt alt for dyrt, største aksjonærer selger

Jo Compututum, dette har alt å gjøre med bitterhet og sjalusi. Hvorfor ellers mener du at det bare er personer SomSa/DuIgjen og Yess, som ikke har aksjer i Pcib, som oppretter negative tråder om Pcib basert på spekulative teorier?

Oppfordrer deg også Compututum til å bidra konstruktivt eller holde kjeft.
Innlegg av: Computum (07.06.18 09:49 ), lest 415 ganger

Du burde heller analysere dine egne følelser enn andres. Men det har ingenting på dette forumet å gjøre.
Innlegg av: SomSa (07.06.18 10:20 ), lest 363 ganger

SafeInvest

Går det bra med deg? Snart er helg og moro!

Innlegg av: laplagam (07.06.18 10:36 ), lest 310 ganger

Aksjen er opp sålangt i dag. Tror aksjen er blitt altfor billig.
Innlegg av: SafeInvest (07.06.18 09:54 ), lest 408 ganger
Endret: 07.06.18 10:45

Du kan heller gå i deg selv Copmpututm, du dukker jo helst opp her når du skal irettesette andre...
Pass heller på deg selv du Compututum!;)

Det er på ingen måte feil å diskutere følelser her, da bitterhet og sjalusi åpenbart er en driver og motivasjon for enkelte trådstartere som Yess og SomSa/DuIgjen her på HO. I tillegg driver jo følelser aksjer både opp og ned på børsen.

SomSa/DuIgjen, jeg er litt gretten fordi Targovax bare faller videre, men Pcib snur opp igjen, så det hjelper på humøret;)