Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: Frontmasta (07.01.18 23:26 ), lest 8609 ganger
Ticker: NANO

NANO. Costa er en @ som starter fase 2 i Ostrava

Phase II: To confirm the recommended dose of Betalutin, investigate safety and toxicity, estimate progression free survival and overall survival, quality of life

Utføres av
Department of Haematooncology, University Hospital Ostrava, Ostrava, Czech Republic

http://apps.who.int/trialsearch/Trial3.aspx?trialid=EUCTR2011-000033-36-CZ

Han skjuler litt for mye denne Costa, og det tok tid å finne plassen....

Innlegg av: Solar80 (08.01.18 01:25 ), lest 5458 ganger

RE^1: NANO. Costa er en @ som starter fase 2 i Ostrava

er dette info av betydning??
Innlegg av: Ogranac (08.01.18 09:00 ), lest 5083 ganger
Endret: 08.01.18 09:01

Insert presentation title - Nordic Nanovector
PDFwww.nordicnanovector.com › sites › files

https://www.google.no/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/link-documents/Company%2520presentation%2520-%252004-01-2018.pdf&ved=0ahUKEwiv5ebc8sfYAhVpIpoKHZ44AzcQFggkMAA&usg=AOvVaw1bI_VrWsxeLMpDKkDICWH-
Innlegg av: Kappa3278 (08.01.18 09:06 ), lest 5044 ganger

ser at nano fortsetter den "gode" trenden fra 2017..
Innlegg av: stockwalker (08.01.18 09:15 ), lest 4977 ganger

skikkelig svak interesse for Nano I markedet
Innlegg av: Nor96 (08.01.18 09:16 ), lest 4978 ganger
Endret: 08.01.18 09:26

Ser ut som det gjelder oppstart «paradigme» for utprøving i EU landene (Austria, Croatia, Czech ,Spain, Sweden, United Kingdom.); datert 13. nov. 2017.
Men hvert av disse landene må selv også godkjenne protokoller ut fra hva som er landets egne retningslinjer; «tilsvarende» det vi har i Norge ( REK).

Grunnen til at Norge ( og eks. USA) ikke er med her er fordi dette gjelder en overordnet søknad for land som er medlem av EU.

Doseringer er kodet.

Ikke så veldig mye nytt dette kanskje, men viser vel at de nå er i full fart inn i videre utprøving og de har vel antydet for en stund siden at et av landenes hjemlige komiteer har godkjent protokoller og flere vil forhåpentligvis følge etter avhengig av søknadsbehandlingen og det enkelte lands møtefrekvens for slike saker.
Innlegg av: Lotepus (08.01.18 10:14 ), lest 4752 ganger

Der passerte TRVX Nano på omsetn. i dag . Må vel være ett dårlig tegn for Nano at interessen for aksjen er så liten
Innlegg av: tixis (08.01.18 10:22 ), lest 4704 ganger

Ja Ja, kjempedårlig tegn.
Jeg tipper ingen vil ha hverken Betalutin eller Nano aksjer lengre. Er nok bare å gi opp dette her gitt og dele ut penger som står på bok til aksjonærene.
Jeg drar bort, henger en stor kjetting på døra i Kjelsåsveien og skriver en plakat på utsiden av døra.
Det ble så lav omsetning i aksjen at vi har valgt å legge ned hele firma.
Beklager!

Grøthue!
Innlegg av: Zuba1 (08.01.18 10:27 ), lest 4659 ganger

He he tulling!
Innlegg av: hkirk (08.01.18 11:05 ), lest 4545 ganger

Det heter grauthue ;)
Og jeg er hjertens enig!
Innlegg av: donkeykong (08.01.18 11:14 ), lest 4512 ganger
Endret: 11.01.18 21:15

Den nye her er at det er Roche sin "MabThera" (TradeName: Rituximab) som skal brukes i Archer-1.

Interessant!

_____
Edit:
Overstående innlegg medfører ikke riktighet. Dette gjelder ikke Archer-1, men PARADIGME.
Innlegg av: Aksjegud (08.01.18 11:17 ), lest 4478 ganger

Ikke noe nytt dette. Roche var vel de som utviklet Rituximab, og det er denne som er brukt helt fra starten av.
Hadde de valgt å bruke noe annet enn Mabthera ville det vært interessant, men dette var i grunn helt som forventet.
Innlegg av: Bullinvestor (08.01.18 11:38 ), lest 4368 ganger

Selgerne forsvinner i Nano, tror fjæra spennes for oppgang nå. Det skjer garantert mye i kulissene nå..
Innlegg av: Intendenten (08.01.18 11:58 ), lest 4272 ganger

Det er helt klart noe på gang her nå:)
Innlegg av: solb (08.01.18 12:40 ), lest 4135 ganger

Interessen er stor nå.
Noen raska med seg 17k på 85kr. Bør kanskje passe litt på nå? En liten eske på nyåret hadde gjort seg.
Innlegg av: Bullinvestor (08.01.18 12:48 ), lest 4074 ganger

Til dere som har vært negativ til Nano:

23 Mars 2018 har selskapet vært børsnotert i kunn 3 år. Må sies å ha vært en fin reise så langt selv om kursen siste år har vært beskjeden. Vi som følger med vet selskapet er On track, da er siste tids kursutvikling ikke så viktig.
Før 3 år på børs er en realitet er jeg rimelig sikker at 100 lappen er passert. Dette er helt i tråd med min investeringsstrategi , jeg setter en grense hvor lenge jeg ønsker å sitte investert i ett selskap og 5 år er en grei tidshorisont. 2018 blir ett spennende år og vi har forventninger:)
Innlegg av: solb (08.01.18 12:51 ), lest 4041 ganger

Er det aktør som spiller rulett med roboten nå?
Innlegg av: solb (08.01.18 13:09 ), lest 3917 ganger

XTX er på banen for fullt. Mister aksjer i fleng!
Innlegg av: Londonmannen (08.01.18 13:59 ), lest 3715 ganger

Ser man på NANO og daens aksjekurs, så ligger den altså ca kr 30,- under emisjonskursen i desember 2016. Dvs ca 25% under den kursen store, tunge investorer var villige til å betale for aksjer. En emisjon som dro inn en halv milliard på en halv times tid!

Så kan man jo se hva som har skjedd med selskapet og aksjekursen det siste året. Selskapet er on track, men kusen har falt med ca 25%.
Ikke bare er selskapet on track, men det har startet opp utvikling av en rekke nye produkter. I tillegg har de fått påvist at Betalutin har en langtidseffekt som gir seg svært positive utslag hos pasientene.

Betalutin reduserer 905 av tumorene den benyttes mot, den gir resultater i verdensklasse, har et oppsiktsvekkende enkelt behandlingsregime og gis særdeles god QoL til pasientene som behandles.

Etter mitt syn har LC sine ord i behold da han uttalte at markedet ikke skjønner seg på NANO. Men en dag vil også markedet skjønne NANO og de dagen nærmer seg dag for dag.......
Innlegg av: focuss (08.01.18 14:18 ), lest 3606 ganger

LM
For min del så mistet jeg tillitt til Costa i Lugano. Tviler vel på om jeg er den eneste. Tillitt rives på ett øyeblikk. Det tar lang tid å bygge den. For meg ser det ikke ut som Costa engang har tenkt å begynne med det.
Innlegg av: Bullinvestor (08.01.18 14:55 ), lest 3494 ganger

Focuss: for min del mistet jeg tilliten til PHO når jeg sjekket selskapshistorikken. PHO har vært børsnotert i over 18 år og kursen er 80 % under ATH.

Algeta børsnotert 2007 ble solgt 2013.

Roy H Larsen og co kan ende opp med 3 solgte selskaper på 15 år.

Algeta
Nano
Oncoinvent

Håper selvsagt Oncoinvent også blir børsnotert snart og at jeg får mulighet til inngang. Børs er lik mulighet for alle ,gjelder å ha vidt gangsyn samtidig må man selv kunne innse at man kan ta noe feil. Gode muligheter kan plutselig dukke opp.
Innlegg av: solb (08.01.18 15:34 ), lest 3384 ganger

GSA CAPITAL PARTNERS LLP reduserer shorten med 36k. Vil nok gjerne helt ut nå?
Innlegg av: Londonmannen (08.01.18 18:22 ), lest 3130 ganger

focuss
Nå er det vel ingen stor nyhet eller overraskende at du har mistet tilliten til LC. Og jeg sier ikke noe på at enkelte har gjort det etter at kursen har falt såpass tilbake, noe som primært skyldes "hold kortene tett til brystet" policyen til ledelsen.
Enig i at det har kommet lite info ut og den som er kommet er bemerkelsesverdig vanskelig å skjønne entydig, dersom man da ikke benytter tolketjeneste.

Men personlig er det tegn som tyder på at selskapet er on track og at det skjer mye positivt bak forhenget. Men for en som ikke har tillit til LC så forventer jeg ikke vedkommende skal tro på LC når han fremholder at han er superhappy.

Uansett, vi kan ikke underslå de gode effektdatene som er kommet, langtidsvirkningen som tydeligvis er der. Og presentasjonene på CMD bidro til å roe mange som hadde begynt å få en viss tvil i seg.

Men som sagt, her er jo så mange andre selsakaper å investere i og personlig ville jeg aldri satset pengene mine i et selskap der jeg hadde mistet tilliten til ledelsen. Selv jeg har grenser for hvor jeg setter pengene mine.

Ha en flott mandagskveld!
Innlegg av: Lotepus (08.01.18 19:06 ), lest 3031 ganger

en hyggelig dag for dere som fremdeles er Nano aksjonærer . unner dere det etter alle nedturene
Innlegg av: Londonmannen (08.01.18 20:59 ), lest 2868 ganger

Nåja, vi er nå en del her fortsatt. Og de 20 største står last og bram sammen med oss. Men det er alltid hyggelig at kursen går opp. Noe jeg tror den vil gjøre i betydelig grad utover i 2018.
Innlegg av: moneymachine (08.01.18 21:31 ), lest 2764 ganger

Har sittet lenge i denne, og sitter til 400 kr. Tror 2018 blir året for et større rykk oppover.
Innlegg av: boven (11.01.18 22:10 ), lest 2430 ganger

Helt ærlig, hvor mange tror virkelig at Betalutin kommer til å slutte å virke?
Innlegg av: Lotepus (11.01.18 23:03 ), lest 2344 ganger
Endret: 12.01.18 09:54

Nano 2017

# Heng i masta
* Rakketten tar av
# Fjæra spennes
" Toget går
@ Dossering Paradigme
$ SRC
$$$$ Lugano
§§ 1,5 mill short aksjer skulle dekkes inn
€€€ Start av Paradigme

Osv . Nano oppsumert 2017 kursen skulle jo minst opp i 400 .Er L
Lavere nå en for ett år siden :-)

Costa er super happy :-)

Innlegg av: Londonmannen (11.01.18 23:24 ), lest 2296 ganger
Endret: 12.01.18 08:07

Lothepus
2017, det var en gang et år som var så bratt, men det året ligger bak oss.
Nå befinner vi oss i 2018.
Skjedde det noe positivyåt i hele tatt med NANO i 2017? Vel ser man kursmessig var det meste negativt.

Men jeg spør igjen, skjedde det noe som helst positivt med NANO i 2017? Og i så tilfelle, hvorfor gikk kursen sørover? Var det bare negativt i NANO? Neivel. Så kan det skyldes måten det positive ble formidlet til markedet, eller var det markedet som ikke evnet å tolke det som kom? Eller kan det være en kombinasjon av begge deler?

Ikke vet jeg, men jeg vet at presentasjonene på CMD viste med all tydelighet at det har skjedd og skjer mye positivt i NANO, at objektive aktører har stor tro på Betalutin og at selskapet rigges for å være klare til å kommersialisere Betalutin.

Joda, 2018 tar oss et år nærmere lansering av et meget godt produkt til pasienter som virkelig trenger hjelpen Betalutin kan gi. Og når man er bevisst dette, da betyr Lotepus sine utspill svært lite, bortsett fra dem som av en eller annen grunn er imot NANO og har som hovedoppgave å baisse NANO. For dem er nok Lothepus sine apostoliske uttalelser som manna fra himmelen.

Ha en riktig god natt!
Innlegg av: NanoVekter (12.01.18 00:51 ), lest 2202 ganger

Det vil ikke forundre meg om nano aksjen ligger rundt 80-90 i det vi entrer 2019...
Innlegg av: Bullinvestor (12.01.18 01:28 ), lest 2177 ganger

Nanovekter
Tror du har glemt en null: det vil heller ikke forundre meg om vi ligger rundt 800-900:)
Uansett jeg er fornøyd hittil nesten 1000 % avkastning:)
De som kjøper nå kan bli like heldige om 1 år:)
Jeg tror vi får en reprise av 2016 snart!
Håper selskapet splitter aksjen snart. Når vi passerer hundre burde vi har startet på 10 kr. Bedre psykologi:)

Innlegg av: Londonmannen (12.01.18 08:16 ), lest 2044 ganger

Min erfaring med farmasiaksjer er at ting går i rykk og napp. Det gjorde det med Algeta, det har det gjort med NANO og det vil det gjøre med andre farmasiaksjer.

Nå har NANO lagt og surret nede på kurser mellom 70- 90 siden sommeren 2017. Og jeg tror ikke at kursen vil innta en ny bratt opptur uten gode, kursdrivende nyheter fra selskapet. Der kan komme flere av dem i løpet av inneværende år, men ettektavøesning av 20/100 kan nok en gang vise denne spennende langtidseffekten vi har sett i 15/40 doseringen. Og overbevisende effektbatterier fra 20/100 vil utvilsom fjerne tvilen som markedet fikk etter de første datene ble sluppet høsten 2018.

Men i tillegg til dette kan det komme nyheter om Arches-1 studien, FDA relatert informasjon og det ville ikke forundre meg om det på et eller annet tidspunkt bli mer kjøtt på bena vedrørende interesse fra BP.

Joda, her kan man sitte stille og rolig og nye livet, glede seg over en raskt stigende PCIB kurs og observere at lyset er i ferd med å vende tilbake her i sydhellinga til Nordpolen. Og som NANO aksjonær så kan du føle det rimelig trygg på at kursen skal videre nordover, utfordringen er at ingen vet når det skjer. Og dersom PCIB kursen skulle passere NANO kursen i løpet av de kommende ukene , så la dere ikke stresse av slike trivialiteter. Forsøk kunsten å glede seg over at andre også kan ha suksess. Det hjelper godt på sinnet.

Ha en fortreffelig fredag og god helg når den kommer!
Innlegg av: nadderud (12.01.18 09:40 ), lest 1895 ganger

Alt støy satt til side er caset Nano relativt enkelt nå.

- Det er gjennom Frontmasta sine linker bekreftet at Paradigme og Archer er aksepterte ift design, og begge rekrutterer til studiet. Alt går slik sett i normalt tempo fremover.

- Tidligere tall viser overbevisende resultater. Utenfor alles kontroll vil videre studier vise om disse holder seg eller ikke. Dette får vi vite ca hvert 1/2 år på forskjellige konferanser. Så langt vet vi at 90% av alle som prøver Betalutin, og som står uten vesentlige alternativer i 3L, får reduksjon i tumor.

Ut ifra de to faktorene må man regne inn betydelig risiko. Det er slettes ikke sikkert at fase 2b blir bra, og det er dette vi nå ser rabatten på. I min verden er denne vesentlig, og det er denne som vil korrigere seg fremover med tallene som kommer. Det har ingenting med Costa sin lederstil, informasjonsflyt eller annet å gjøre. Kun testresultater. Når dette så forhåpentligvis bekrefter allerede sterke data vil den siste delen av rabatten utløses. Dette går på selskapet evne til å penetrere markedet. Så langt ser det ut til at Marco vet hva han snakker om, og har evnen til å bygge denne salgsorganisasjonen på en ypperlig måte. Den første tiden etter markedstilgang vil gradvis vise resultatene av hans arbeid.

I mellomtiden vil vi ha trading, shorting, og andre strategier.

Vi kan få tidligere markedstilgang, Fast track, eller annet fra regulatoriske hold. Men dette er bonus. Oppkjøp er heller ikke umulig.

Nå er det bare å forsøke å slappe av til neste konferanse, håpe det beste, og forhåpentlig glede seg over bekreftelse på at Betalutin vil hjelpe mange i årene som kommer...

Fortsatt god vinter!
Innlegg av: tilly1 (12.01.18 09:52 ), lest 1840 ganger

Ganske drøyt å vente til neste konferanse før en hører noe fra ledelsen. Håper at de kommer med noe info som ble nevnt « in few weeks» hvis ikke holder de gjøn med aksjonærene. Han burde vel egentlig holdt kjeft om han ikke var sikker på at det ville komme noe mer kjøtt på beinet. Kjenner jeg begynner å miste motet eller rettere sagt tålmodigheten. Dessverre var det akkurat det jeg gjorde i Pcib og gjett om det er anger. Nei får vel være med i heisen nok en gang.
Innlegg av: focuss (12.01.18 09:53 ), lest 1845 ganger

Nadderud
En ting er om studie design er godkjent, noe annet er hvordan den eventuelt godkjente design ser ut. Det vet vi ikke.

Hvis Costa utover i 2018 skal fortsette å presentere resultater som er dårligere enn hva de er så er det ingen grunn til forventninger.

Eksempelvis presentere DOR på 13 måneder uten noen kommentar, mens de tallene hvor man har endelige resultater kanskje viser 21 måneder? Det er da Costa ber om kursmassakre. Mystisk at han ikke skjønner dette.
Innlegg av: nadderud (12.01.18 10:09 ), lest 1785 ganger

Focuss.

Designet er randomisert med to doser. Det er startet, og resultatene vil komme uavhengig av alt annet du måtte nevne.

Det er en betingelse for investorer å forstå rapporter og dens innhold. Om mDOR er vanskelig å forholde seg til får man la være å investere i selskapet.

I motsatt tilfelle er det jo en fordel du har ved å vite at median beregnes av alle inkluderte, og at tallene derav ikke representerer det potensialet medisinen har for medisinens varighet.
Innlegg av: focuss (12.01.18 10:29 ), lest 1753 ganger
Endret: 12.01.18 10:33

Nadderud

Vi vet ikke om seamless slik vi forstår det er godtatt. Vi vet ikke om det er intermediate
milstones med beslutningsvalg er innkludert og vi vet ikke noe om tidspunkt for dosevalg. Om Combo studiet vet vi ingenting.

Når du sier at hvis ikke investorer forstår noe som er uforståelig for markedet, så ble det ikke mange investorer i nano.

Du som nå har hatt god tid til å tenke deg om kan vel da fortelle meg om vi kan forvente høyere eller lavere DOR enn 21 måneder som presentert på ASH 16.

Poenget er at Costa presenterer tall som ikke kan brukes til annet enn å senke kursen. Tyder på at evne til kritiske spørsmål er fraværende i organisasjonen.

Det Costa fortalte markedet er at nå er verdien av Betalutin bare 60% av hva den var for et år siden. Ikke å undres at kursen er tilsvarende redusert. Bruker Costa Koldstad som rådgiver for børsinfo så er det virkelig fare på ferde.
Innlegg av: nadderud (12.01.18 10:45 ), lest 1687 ganger

Bare støy uten substans Focuss.

Designet er viktig, men viktigere i min verden er at testingen er i gang og resultatene kommer fortløpende. At jeg ikke vet minste detalj om designet kan jeg leve med, det endrer ikke effekten av medisinen som er det som skal vinne markedet.

Om du ikke forstår at median for DOR går ned når nye pasienter regnes med i studiet er det vel ditt problem, ikke Costa sitt.
Innlegg av: focuss (12.01.18 11:00 ), lest 1643 ganger

Nadderud
Selvfølgelig skjønner jeg det, men hva skal du bruke tallet til var spørsmålet. Nadderud, jeg er redd du ikke skjønner hva du ikke skjønner.
Innlegg av: focuss (12.01.18 11:18 ), lest 1591 ganger
Endret: 12.01.18 11:19

Bare tanketomt vrøvl ispedd en vanlig dose sjikane fra Nadderud. Det er klart designet betyr noe for markedet. Ikke minst når markedet ikke vet om vi har 130 eller 85 pasienter foran oss, seamless.

Så vet vi at mange håper det kan gis CMA og det er selvfølgelig interessant å se om det reflekteres i planen. Og som sagt Combo studien som skulle starte i fjor vet vi ingenting om.

Nadderud er vel som LM. Bare Costa sier on track så er alt i skjønneste orden. Selv om han på neste plansje forsinker prosjektet et halvt år etter å ha forsinket dosevalg med 1 år. Fantastisk naivitet. Aksjonærholdninger på Clavis nivå.
Innlegg av: nadderud (12.01.18 11:57 ), lest 1514 ganger
Endret: 12.01.18 11:58

Focuss.

Nå er du bare usakelig og hopper fra sak til sak uten noe substans...igjen! Slik du alltid blir når du stilles til veggen og ikke har noe annet enn gammelt oppgulp å gi.

Jeg trenger ikke å bruke mDOR til noe Focuss. Det er en statistsik måling som p.t. ikke gir meg noe. At du henger deg opp i det er ikke mitt problem.

Det står antall deltakere i studiebeskrivelsen. Du får forholde deg til det så lenge.

CMA kan vel ikke regnes inn eller planlegges for. Det ligger i dens natur.

Det er to ting som gjelder, og jeg skal oppsummere for deg:

1. Studiene er offentlig bekreftet, paradigme er åpnet med randomisert rekruttering i 15/40 og 20/100.

2. Foreløpig data viser at 90% har effekt av Betalutin i 3L.

Innlegg av: focuss (12.01.18 15:29 ), lest 1345 ganger
Endret: 12.01.18 15:31

Nadderud
Begynner bli lei av duste pratet ditt Nadderud

Problemet er ikke at du ikke har bruk for DOR, og ikke skjønner hva det skal brukes til. Poenget er at analytikere bruker DOR til å beregne verdien av Betalutin.

10000 usd/mnd. Med andre ord verdien av Betalutin er proporsjonal med DOR. Ikke rart verdien av Nano aksjen faller da Costa presenterer lavere DOR for hver gang han presenterer noe.

Skjønner på deg Nadderud at du ikke har den fjerneste anelse av hva DOR for Betalutin er for tiden og ikke interesserer det deg heller. Skjønner ikke hvorfor du investerer i Biotech når du er så ignorant.
Som LM sier, Bare Costa sier on track er alt flott.

Spørsmålet er. Hvorfor presenterer Costa en DOR som ikke kan brukes til noe? Skjønner ikke han heller at verdien av Betalutin er avhengig av DOR?

Kan vi risikere at neste gang presenterer Costa en DOR på 8 mnder?

Innlegg av: nadderud (12.01.18 16:49 ), lest 1218 ganger

Jeg skjønner at noen henger seg opp i enkelte elementer som ikke alene gir noen betydning.

Ved å bruke vettet og bedømme risikoen kan man tjene penger over tid på å posisjonere seg før de som er avhengig av å sette alle tall inn i et excelark og se et svar nede i høyre hjørne.

I ditt tilfelle skal alle investere mot slutten av testingen når excelarket viser magiske resultater basert på DOR alene.

Idioti, og elendig strategi.

Focuss. Du må tørre å tenke utenfor dine fastlåste rammer. Alle svar vil du ikke få. Biotek/aksjer er nok ikke for deg dessverre.
Innlegg av: focuss (12.01.18 17:52 ), lest 1139 ganger

Bare støy uten substans Nadderud.
Innlegg av: nadderud (12.01.18 18:56 ), lest 1053 ganger

Ha ha...elsker når du innser tapet og kaster kortene.

God helg til alle :-)
Innlegg av: Frontmasta (12.01.18 19:49 ), lest 996 ganger
Endret: 12.01.18 19:50

Bruk heller tiden og energien på å finne ut om dette er noe nytt folkens.....

LYMRIT 37-01

A
Betalutin radioimmunotherapy for treatment of relapsed CD37 + NHL

B
For the arm 4, phase 2 expansion cohort patients who are refractory to prior therapy (defined as a lack of response or disease progression within 6 months of completion of therapy) will also be eligible for inclusion.

Skal igangsettes i løpet av 2018
Innlegg av: Londonmannen (12.01.18 19:52 ), lest 987 ganger

Focuss
Visste ikke at du tenkte så mye på meg som du i realiteten gjør. Ser jo ikke ut som om du kan forfatte et eneste innlegg, uten at du har meg i tankene. Det er nesten rørende! Men dette får vi holde for oss selv i disse #metoo tider. Vet jo aldri hvilke konsekvenser det kan få. Før du vet ordet av det blir du nektet alkohol. Tenk på det du, focuss.

Ha en riktig god helg!
Innlegg av: tixis (12.01.18 23:53 ), lest 862 ganger

Focuss og Uredd1,

Unnskyld meg åsså men nå føler jeg d er nok.
IGJEN!!!!!!!!!!!

Jeg har bedt Uredd1 stille på Q4 og stille sine kritiske spørsmål. Jeg vil være der og bivåne alt.

Han svarer bare svada.

Han tør ikke.
Han har iflg seg selv gått den gode skolen hos Trygve Bratlie.
Hadde han hatt det minste lille respekt så hadde han gjort handling ut av ord men nei da bare oppgulp.

Nå ber jeg deg komme til Q2 og stille dine kritiske spørsmål. Tør du det?
Har du trøbbel med å finansiere turen til hovedstaden så skal jeg refundere den for deg.
Jeg finner deg hvis du er der, hver du trygg.

Dere er svære i kjeften begge to men å tørre å gjøre noe med det??????
Nei d er så deilig å kunne harselere rundt på et anonymt forum.

Focuss, hver gang du blir bedt om å svare på spørsmål som går noen hundredeler på utsiden av komfort sonen din så er du ganske kategorisk.

Du svarer ikke på det du blir spurt om.

Jeg har prøvd før flere ganger men har ennå til gode å få svar.
Ok ble litt lett revet med nå for det er jo ikke helt sant. Du svarer på noe men bare det som passer deg best. Sånn er det mange av dine andre svar til andre her på fora også

Så prøver meg atter en gang.
I alle kvartal presentasjoner så stiller ledelsen på podiet klar til hogg.
Hvor er du og Uredd da??

I alle fall ikke der dere skulle vært hvis dere virkelig er så jævelig kritiske som dere er.
Eller er dere begge kjøpt og betalt av noen for å holde på slik?

Kan vi gjøre en deal?
Jeg skal på Q4.
Kan dere stille der og gjøre d jeg forventer dere skal gjøre eller....????
Jeg vil da etter presentasjonen ta kontakt så vi kan slå av et par ord.
Hvis dere ikke tør ta utfordringen så kan dere bare holde kjeft for evig og alltid her på forumet. Da har dere ingen respekt igjen.

Ja ja kanskje fra deres egne Nick names da men ingen andre.

Tullebukker!!!

God helg :-)
Innlegg av: tixis (13.01.18 23:24 ), lest 629 ganger

Blind og ikke i stand til å gjøre rede for seg.

Natta!
Innlegg av: uredd1 (17.01.18 09:59 ), lest 362 ganger

Tixis:
Det var da veldig til utskjelling av meg. Jeg har jo ikke skrevet noe som helst på denne tråden før?
Var du ikke edruelig eller fikk du bare en sinnetur som du ville skulle gå ut over meg? Ja, jeg ser jo at du i ditt siste innlegg skriver at du er "Blind og ikke i stand til å gjøre rede for seg". Det forklarer vel noe... og husk: Det er jo ikke min skyld at Nano driver med ørkenvandring...

Man må jo forresten si at ledelsen er flinke til å bruke lang tid på å få produktet ut på markedet. Jo lenger tid det tar, jo flere opsjoner og tegningsretter får de. Det fortjener de jo! Så får det heller være så som så med nivået på informasjonen..

Innlegg av: focuss (17.01.18 10:10 ), lest 284 ganger

Tixis
Jeg ser du er på glid til å bli litt skeptisk til Costa, da skal jeg gjøre et forsøk på å forbedre meg som jeg forstår er å svare på spørsmål. Må si at noen ganger jeg ikke svarer på spørsmål så kan det være fordi de er så frekke, dumme og nedlatende at de ikke er verdt bruke energi på.
Innlegg av: dr. Stockman (17.01.18 10:17 ), lest 255 ganger

Mange har nevnt at de har redusert i NANO til fordel for PCIB. Ville være naivt å tro at det ikke påvirker kursen. De store sitter i ro, og det skulle ikke være noe grunnlag for å spekulere i at "ikke alt er på stell". Må nok bare leve med laber kursutvikling i nyhetstørre perioder. Skulle vi nærme oss et børskrakk så håper jeg NANO har rukket å legge frem solide resultater før vi kommer så langt. Uansett tror jeg vi kan være glad for at NANO benyttet anledningen til å hente inn penger da kursen var langt bedre enn idag.