Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Industri
Innlegg av: SirSmokealot (12.12.17 09:21 ), lest 1160 ganger
Ticker: WRE-ME

skal,skal ikke

24.1.18 er det special motion to strike i wiik vs tasmin. partene har tidligere blitt enige om å samkjøre alle sakene med mål å spare tid og penger.
dilemma: vinner wiik kommer kursen til å bli mye lavere enn i dag 0,50 ish
vinner wr\tassmin tror jeg vi ikke kommer til å se kurser ned mot 0,50 ish noen gang igjen.
så skal man kjøpe mer eller ikke?
etter å ha lest meg litt opp på hva dette antislap greiene går ut på er jeg minder i tvil på om de vinner eller ikke.
lurer du selv, les disse 2 linkene og gjør deg opp en egen mening.

https://www.casp.net/sued-for-freedom-of-speech-california/what-is-a-first-amendment-slapp/

https://www.hg.org/article.asp?id=19114

god lesing og god handel?
Innlegg av: lofric (12.12.17 09:32 ), lest 627 ganger

RE^1: skal,skal ikke

Jeg er enig…vanskelig aksje dette med høy risiko..Slik situasjonen er nå er nok wiik snart ute og da går aksjen opp.. Hvor mye WR har å rute med er en annen sak. Kan ende med konkurs, men lite sansynlig da det er sterke investorer med i bildet.
Innlegg av: heth (12.12.17 10:10 ), lest 583 ganger

Ikke godt si. Men la oss si det på en annen måte..hvem tjener på en konkurs her? Hva har da wiik igjen for å redde aksjene sine til en slik sum advokater og tilsvarende koster om det som til slutt blir reddet er 18.7 mill aksjer til 0 øre? Da er dette prototypen på en meningsløs tvist. Nå kan noen sikkert si at det er det allerede. Det er jeg enig i. Men la oss si en ting. Begge parter vil ha verdier som resultat. Begge parter vil ha film. Men villkårene for fyllbyrdelse av planene enes man ikke om enda. Og på den andre side er det sterke investorer som ikke vil miste sine midler. Jeg siterer Trump. Gjør Morgan Kane great again. Han sa ikke helt det. Men noe som ligner.

Heth fikk rett
Innlegg av: lofric (12.12.17 10:24 ), lest 579 ganger

Jeg er enig med heth…Ingen tjener på en konkurs. Det eneste som da skjer er svarteper x 2. Investorene og Wiik.
Jeg lukter forlik og det hadde nor vært det beste.
Innlegg av: lofric (12.12.17 11:05 ), lest 561 ganger

RE^2: skal,skal ikke

Hva tror dere investorer om et forlik..etter min mening skulle det blitt forsøkt fo lenge siden. Da hadde kanskje fimlen MK vært påbegynt.
Innlegg av: Leoløve (12.12.17 11:12 ), lest 551 ganger

Etter klar seier i flere runder i det norske rettsapparatet mot Wiik, har WR fått bekreftet at deres sak og beviser står sterkt. Rettspraksis og tolkning kan jo være noe ulikt i forskjellige land - men trur ikke WR går for forlik, i en sak der mye dreier seg om det som ble betegnet som svindel. Trur de gjør lurt i å naile han en gang for alle VS å han han luskende rundt i kulissene og fortsettelse av usikkerhet for WR/aksjonærer/nye investorer og samarbeidspartnere om hva som kan bli det neste fra Wiik`en...
Innlegg av: Kaizers (12.12.17 12:11 ), lest 552 ganger

Nå må dere handle da!! :)
Innlegg av: Varsom (12.12.17 12:26 ), lest 541 ganger

Her må dere bare måke på med mere penger. En mere fantastisk flink skuespiller enn Wiik skal en lete lenge etter.
Innlegg av: heth (12.12.17 13:50 ), lest 512 ganger

Jeg synest Hr Wiik kan få muligheten til å innhea hoverollen sammen med Morgan Kane. Og jeg har funnet løsningen. Han kan få være hesten. Knegge kan han. Om ikke lenge må han leve på havre og vann likevel. Så da mangler kun ett hestekostyme. Det må da la seg oppdrive. Manke med høyt hårfeste er vel i box. Skal vi spleise? Vi må bare ta hensyn..rytteren må max være 70 kg. Og ikke ri så lange strekninger om gangen.

Heth fikk rett.
Innlegg av: Kaizers (12.12.17 16:21 ), lest 493 ganger

Oslo børs bør sjekke og kontakte vedkommende som selger 1 aksje. = for 0,43 øre og så betaler kurtasje. 29-59kr.

Syke menneske!

Straffbart?
Innlegg av: heth (12.12.17 16:38 ), lest 477 ganger

Tror ikke vedkommende betaler kurtasje. Dette skjedde flere ganger også forrige uke. Men tenker det går mest utover en selv. 1 aksje representerer ikke den store massen. Kanskje den wiik satt igjen med når tilbakelevert det han skal.

O store heth
Innlegg av: Kaizers (12.12.17 17:10 ), lest 474 ganger

Oslo børs bør innføre børsposter igjen. Latterlig å selge 1 aksje.

Jeg mener dette er straffbart!!
Innlegg av: SirSmokealot (12.12.17 17:15 ), lest 472 ganger

koster deg en krone å gjøre fra nordea, så det var kurskrig forrige uke. men vedkommende tjener sikkert på det
Innlegg av: Varsom (12.12.17 17:39 ), lest 462 ganger

heth,

Hahahaha, den var jævlig god! Er helt enig med deg!
Innlegg av: Kaizers (13.12.17 09:59 ), lest 416 ganger
Endret: 13.12.17 10:00

SirSmokealot nå tok jeg 5000 til på 48 øre, fint om dere andre ta 5-10k til hver. Så vi får testet 60 øre før jul!
Innlegg av: lofric (13.12.17 10:10 ), lest 403 ganger

Hvorfor kjøpe aksjer på et selskap som kanskje går konk…lite nyheter og med dårlig renomee. Er dere dumme.
Innlegg av: Kaizers (13.12.17 10:17 ), lest 394 ganger

Du er en rar skrue :)
Innlegg av: lofric (13.12.17 10:19 ), lest 390 ganger

Har du et godt svar da….ser du lys i tunellen.. Wiik komer aldri til å gi seg…Taper han vil han også at wr skal gå konkurs..
Innlegg av: SirSmokealot (13.12.17 10:22 ), lest 385 ganger

det går ikke konk med engang,de har penger en stund til. kursen skal først opp 100% i slutten av januar/februar. etter det må man ta valget om man skal bli med ned igjen eller ikke. har valgt å ikke kjøpe mer, for jeg har nok.
Innlegg av: Kaizers (13.12.17 10:23 ), lest 384 ganger

Wiik er ferdig. Det vet han selv.
Wiik er ikke en del av selskapet lengre.
Han har 0 bevis og er blitt avkledd.

Innlegg av: Kaizers (13.12.17 10:26 ), lest 378 ganger

Bjørn Kjos, Arne Blystad og Foss støtter dagens ledelsen 110%.
Vi få snart de 18,7 millioner aksjer inn som Wre-me sin formue.
Da smeller kurs mot 2-5 kr!
:)
Innlegg av: SirSmokealot (13.12.17 10:39 ), lest 372 ganger

tror ikke vi skal SÅ høyt uten film nyheter, men men vi får se hvem som får rett, jeg tipper 1 kr ish ;) uansett er jeg 99% sikker på at de vinner sakene. glad jeg har de aksjene jeg har, ville ikke stått utenfor i januar
Innlegg av: lofric (13.12.17 10:42 ), lest 368 ganger

Den oppgangen varte ikke lenge …..10 øre opp og 10 øre ned….har de store gutta en forklaring...
Innlegg av: SirSmokealot (13.12.17 10:48 ), lest 360 ganger

nei, de som selger nå kan ikke ha satt seg inn i noen ting. vent 1mnd eller 2 isteden. og volumet er lite da, er jo bare lommepenger vi snakker om her.
Innlegg av: Kaizers (13.12.17 12:37 ), lest 326 ganger

Ts: hvilke saker mener du skal avgjøres 21.01.18?
Innlegg av: SirSmokealot (13.12.17 13:58 ), lest 319 ganger

ingen saker som skal avgjøres 21.1 , men som jeg skrev i begynnelsen av tråden skal special motion to strike påbegynnes. dvs at wiik må fremlegge bevis for at han har en sak han har mulighet til å vinne. siden partene tidligere har blitt enige om å samkjøre sakene vill det si at dersom han taper må han stå klar med penger.. masse penger,da han må stille garanti for pengebruken til forsvaret.. har han så mye penger?? tror ikke det. det er samme grunn til at han mest sansylig kommer til å anke den norske dommen til høyesterett. han har ikke noe valg egentlig. les de linkene i første innlegg
Innlegg av: Kaizers (13.12.17 14:01 ), lest 316 ganger

28.09.2017 skjedde dette:

https://www.vg.no/rampelys/film/gaar-til-motsoeksmaal-i-morgan-kane-saken/a/24151369/

Jeg mener Wiik må levere inn bevisene nå i desember 17.

Innlegg av: heth (13.12.17 14:24 ), lest 293 ganger

Igjen 1 aksje.
Innlegg av: lofric (14.12.17 10:12 ), lest 250 ganger

Takk for støtten heth ….du er nok en redelig og oppvakt kar…kanskje er du diplomat…økonon….Spennende dette.
Innlegg av: Kaizers (12.01.18 10:04 ), lest 153 ganger

21.01.18 nærmer seg!!!!

Mot avklaring og 1-5kr
Innlegg av: lofric (12.01.18 14:27 ), lest 132 ganger

Ja dette blir spenende. Jeg håper og tror at Wiik taper, men at WR må gi noe er jeg sikker på. Dette kan ikke fortsette.
Dett med hensyn på aksjonerene og evt film. Tror aksjekursen kommer langt over 20 kr.
Innlegg av: heth (12.01.18 14:42 ), lest 118 ganger

Lofric..

Enig med deg. Blir spennende. Gambling nå. Laster man opp nok før resultatet kan dette bli stoor gevinst. Min tapet likeledes like smertefullt. Eg håper du får rett. Nå går det i samme tralten. Litt opp og så ned. Lofric..ka bilmerke kjører du? Volvo her..

Heth fikk rett
Innlegg av: Kaizers (12.01.18 14:42 ), lest 116 ganger

Norwegian Billionaires invest in Morgan Kane ( WRE-ME)

Saken er fra 2016! MEN NÅ TAR DET SNART AV!

Kursen er rundt 40 øre! Snart smeller det opp!

Kilde: http://widerelease.com/2016/04/16/norwegian-billionaires-invest-morgan-kane/

Published by  WR at  16th April 2016

Norwegian airline-owner Kjos has invested millions on the company behind the film about Morgan Kane.

Two of Norway’s richest men are betting money on the film franchise about the notorious gunslinger. In addition to Kjos, shipping and real estate billionaire Arne Blystad’s money is also going to the company behind the project, WR Entertainment ASA.

The total investment to the 2 billionaires was around NOK 27.5 million for the film project, according to a stock exchange release the company sent out.

Impressed by Blystad and Kjos

The two large investors were brought in to invest money into WR Entertainment ASA under the leadership of the company’s CEO Tasmin Lucia-Khan.

“Both Kjos and Arne Blystad are impressive businessmen, not only in Norway, but also by international standards” says Lucia-Khan.

She says that the money from Kjos and Blystad will not go to the movie itself, but for working capital in WR Entertainment. The film is being financed through a SPV.

Movie recording starts soon

“Right now, Morgan Kane movie is what we call pre-production. Over 300 people will be working on this movie, and at this stage of the process, we are location scouting and the lead playing Morgan Kane has started stunt training. Pre production phase will be a few months – then all steam ahead for Production when filming starts,” says CEO Tasmin Lucia-Khan.

Tasmin Lucia-Khan

Tasmin Lucia-Khan is the CEO of the film company behind the Morgan Kane films.

The company will issue roughly 15 million new shares, with a price of two crowns per share. The private placement yields 30.1 million kroner to the movie project. On the Merkur Market, WR Entertainment’s exchange rate has been around four per share, so the private placement towards Arne Blystad and Kjos is half the market price.

Why do you sell these for two kroners per share?

“It’s obviously lower, but what we need now is a solid foundation and working capital for the company and it’s projects. So I’m not worried about the price reduction”, says Tasmin Lucia-Khan.

The company will have an extraordinary general meeting on April 1 to adopt the private placement towards the two Norwegian billionaires.

“A strategic group”

In addition to Kjos and Arne Blystad is also a number of other investors, among them Frode Foss and Thomas Raaschou. Manager wrote about the film project in early January, when the company behind the film project was listed in Oslo.

Read about the Morgan Kane films being a billion kroner adventure.

The company owns the book and film rights to 83 books on the famous gunslinger. The films will be shot in Mexico, and production has been waiting for funding but now is ready to go.

Source: http://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/norske-milliardrer- satser-pa- morgan-kane/3423204698.html
Innlegg av: lofric (12.01.18 14:49 ), lest 113 ganger

Hei heth
….håper og tror på stor oppgang på børs, men aldri 100 % i dette gamet. Stor sjanse å ta her, men kan blir rike.
Jeg har en MB
Innlegg av: lofric (12.01.18 17:30 ), lest 98 ganger

…tror vi investorere ikke skal være for optimistiske…
Det er som en russisk rulett denne aksjen… konk eller høyt opp.
Innlegg av: Kaizers (12.01.18 18:02 ), lest 91 ganger

Volvo her:)