Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Valuta
Innlegg av: Jericho (09.12.17 13:57 ), lest 568 ganger
Ticker: BTC

Neste uke

Noen som tørr prøve å anslå hva btc ligger i på fredag (15. Desember)
Innlegg av: Solstein (09.12.17 18:20 ), lest 327 ganger
Endret: 09.12.17 18:26

RE^1: Neste uke

Ingen med "glasskule" her?

Ganske vanskelig for meg når jeg fremdeles ikke helt forstår future-handel, eller det jeg forstår ut av det er de vedder om kurs frem i tid uten å nødvendigvis eie Bitcoin.

I de fleste innlegg om temaet så er det nå optimisme til future-handel. Om det er at amerikanerne har godkjent dette og gjort det mer stuerent som vil gi økt omsetning eller andre faktorer vites ikke.

Innlegg av: Spinakkar (10.12.17 02:18 ), lest 282 ganger

Mistenker det forberedes en big dump mtp papirene som kommer til uka. Forhåpentligvis kommer de til å lyktes med en mega dump i morgen eller natt til mandag. Ligger klar med skambud langt under marked. De store gutta skal inn nå. Men det er vanskelig å få kursen ned. Bare coinbase åpner over 100k nye kontoer daglig. Alle skal ha. Jeg håper på et ekstremt krakk. Men det ser vanskelig ut med så stor pågang av nytt blod. Jeg tipper BTC står i 200k NOK i slutten av uke 50. Crazy days.
Innlegg av: jarne (10.12.17 20:23 ), lest 226 ganger

vel
etter å ha fulgt de store gjennom helgen ,så er volatiliten mindre enn jeg hadde ventet.
Imorgen blir spennende, men institusjnene er også i villrede tror jeg. Skal de begynne med massiv short og negativ vinkling, se det ann da de ikke vet hvor haren hopper eller begynne med posistive vidløftige analyser.
Som nevnt, det er en enorm pågang av nye kunder, vi er i super tidlig fase av adoption, alle føler seg frem i blinde, usikre men håpefulle.
Teknoen har kommet for å bli, alle vil tjene penger, og om det er en boble prising, så vil vi ikke vite det før i ettertid.
Institusjonene vil tjene penger, de har sjefer og kunder å svare for, så de vil ta minste motstands vei.
Er den opp eller ned?
Går det opp vil det nok bli magre tider nærmeste uken for altcoins. Selv om min favoritt er pr nu Cardano-ADA.
har ikke kjøpt ennu.
Innlegg av: Klinkekulå (10.12.17 20:29 ), lest 233 ganger

da satte jeg nettopp en mini juleordre på 10 stykk "Bitcoin XBT".

så får vi se om jeg får bli med på avkastningen videre..
Innlegg av: RobJam (11.12.17 02:17 ), lest 191 ganger
Endret: 11.12.17 02:18

Hvordan skal de shorte btc? Tror du at noen kommer til å låne et hedgefund sine BTC for at de skal kjøre en short, som minsker verdien på DINE btc?

Forutenom dette, kursen på BTC er totalt uinteressant. Den skal brukes som verdiholder, når de fleste som holder små summer BTC skjønner dette, så blir pengene flyttet over i tech som har en reell funksjon.