Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Finans
Innlegg av: Longsitinbulk (30.11.17 10:04 ), lest 5158 ganger
Ticker: AXA
Endret: 30.11.17 10:19

AXA- Vil du ha lik inngang som John Fredriksen?

Big John har kjøpt seg opp i selskapet, en eierandel på 12%

Som alle vet har Store John umettelig god nese for gode investeringer.

Akkurat nå kan du og jeg delta i det "nye" selskapet til JF på lik inngangskurs som sjefen selv.

Aksjen stiger på volum og faller på mikro volum, aksjen har sterk støtte på 2,7kr

Selskapet er i sterkt vekst-
DNB har vel kursmål på over det dobbelte av dagens aksjekurs, jeg takker og bukker og laster mye på 2,7kr.
Denne stikker snart.

Lykke til
Innlegg av: Ghost64 (30.11.17 10:27 ), lest 3117 ganger

RE^1: AXA- Vil du ha lik inngang som John Fredriksen?

Sidelengs kursutvikling siste dager. Tror den skal ned igjen
Innlegg av: Skipssjefen (30.11.17 10:33 ), lest 3101 ganger

Hehe, TS, dream on!
Gode muligheter for oss tradere å få inngang lavere enn Storeulv.

Du glemte å svare meg på om JF sin minus i XXL fortsatt er 25% ? (kanskje vi kan skylde på PVC dukkene hans, det er vel mer deres aksje dette)

SS
Innlegg av: Longsitinbulk (30.11.17 10:37 ), lest 3071 ganger
Endret: 30.11.17 10:41

HEHEHE, øretrille mannen og selvutnevnt AXA sjefs trader:-))

Er du smartere en John F lille mann.

Ser for øvrig ut til at AXA lusker seg opp på en rød børs, synd for deg at du ligger med ordre nede på 60 tallet, blir ikke aksjer på deg da:-))

Jeg skal kontakte deg om noen dager når aksjen ligger å presser mot 3kr, så kan du ta noen backtrading historier i kjent S.S stil.
Innlegg av: Stock-Holm (30.11.17 10:39 ), lest 3083 ganger

Skal være fint å laste her ja, uansett, men innen få virkedager bør kursen ha karra seg over 2,75 for at den ikke skal stange ned på 2,60-tallet og kanskje litt lengre ned også. Det er en sjanse for at den kan dukke ned igjen, men om den gjør det, så tror jeg det kan bli aller siste sving ned på såpass lave nivåer.

Jeg har fulgt AXA lenge og har en høvelig grei magefølelse med hvordan aksjen oppfører seg, og det har ført til flere gode innganger og utganger utover den låste minimumsposten.

Inntektene vil for alvor begynne å renne inn framover, og kanskje vil H2/2018 bli særdeles spennende i så måte. Dvs... Det tar noe tid å få inntekter på "JF-pengene", samt synkronisere prosessene. Men... Mange vil posisjonere seg før inntektene for fullt strømmer på, så kursen kan gå ganske så fort gjennom 3-tallet i alle fall. Bare hva jeg tror. Har ingen lånte penger og ingen hastverk, så jeg kan vente på fest.

Lykke til med inngang for nye. Selvfølgelig alt på egen kappe. Jeg tar kun ansvar for egen risikotaking.
Innlegg av: Skipssjefen (30.11.17 10:44 ), lest 3061 ganger

Jeg har snart trillet 300.000 aksjer, som du ser i boka. De er kjøpt på 2,70 og 2,69 - og de selges på 2,72 !

Det er mye bedre å trille ører med ok volum, enn å kjøpe dyrt og være med ned gang på gang.

AXA vil aldri gå i fra meg, med rundt 2 kr verdiøkning siden sommeren.

SS
Innlegg av: Longsitinbulk (30.11.17 10:50 ), lest 3030 ganger

du er en liten mann med små krav, nå er kursen 2,73 og stigende- hva blir neste back trading historie fra forumets nest største klovn?
Du må nok løpe etter senere i dag SS
Innlegg av: Skipssjefen (30.11.17 10:58 ), lest 3018 ganger

Hehe, tro hva du vil.

Ligger på kjøp igjen 2,70 og nedover noen ører.

Får jeg 1-4 slike trader med 300k aksjer, og 1-4 ører gevinst, så er det mer enn nok i påvente av Q4.

Jeg er ikke long i noe pr i dag, raskt inn, raskt ut - (slik damene liker det).

Du må heller fortelle oss hvorfor du kjøpte dyrt på 2,80 når nyheten spratt. Trodde du at du hadde skutt gullfuglen og at 3 kr var neste stopp?
Hehehe, nei du må begynne å høre på ekspertisen, og ikke menihgetsledelsen hvor Laks&Axa er den nye pastoren.

SS
Innlegg av: Funderer (30.11.17 11:11 ), lest 2980 ganger

Patetisk

Synd at enkelte gjør slik at men ikke orker å lese Axa trådene lengre .

Likte ofte det han skrev tidligre , håper han blir seg selv snart :)
Innlegg av: Skipssjefen (30.11.17 11:20 ), lest 2972 ganger

Funderer;

Regner med det er SS du sikter til, men det nytter ikke lenger å skrive noe fornuftig her. DVS, jeg prøver så sant motparten har noe fornuftig.

Det er blitt gjengangeren at de som lykkes med trading ugleses i AXA aksjen, særlig når det går nedover. Har i grunn forståelse for det, men folk må vise litt mer storsinn og unne andre strategier lykke til og.

Det er ikke forbudt å shorte, trade eller være raskt ut og inn. Det er tydligvis bare de som kjøpte på 3,20 til 3 kr som er de "rettroende axa aksjonærene", vi andre er innsekter og annet møkk skal man tro kremen her inne.

SS blir mao angrepet av småjentene som Hanibal, Laksen, Klatremusa, og flere andre daglig. Da ser jeg ingen grunn til å dra dette i noen seriøs retning heller.

Men som nevnt over, seriøse innlegg (ikke hallelujah innlegg som 5 kr før sølvguttene ringer julen inn), fra seriøse debattanter ser jeg ingen grunn til å være useriøs tilbake på!

SS
Innlegg av: Hvemvetbest (30.11.17 13:57 ), lest 2896 ganger

snadder:
Finanstilsynet ber justisministeren om ny inkassolov
Antall inkassosaker i Norge er nå oppe i nærmere åtte millioner pr. år, men Kapitals avsløringer om “gjeldsinnkreverne fra helvete” har vist at dagens regelverk har store hull og kan utnyttes av cowboyer i bransjen. Nå ber Finanstilsynet justisministeren om en helt ny inkassolov.
Innlegg av: Skipssjefen (30.11.17 14:14 ), lest 2864 ganger

Jaja jentene mine.

Da er SS inne med nye 200.000 aksjer, småpeng ja, men jeg har godt håp om å få fyll på 2,68, 2,67 og 2,65 i dag.
Sjekk selgersiden. Noen er helt enig med småtøsene i AXA.

Kanskje får jeg solgt på 2,73 igjen i dag. Noen tjener pæææng, andre sitter i heisen opp og ned!

SS
Innlegg av: sbetales (30.11.17 14:23 ), lest 2831 ganger

RE^2: AXA- Vil du ha lik inngang som John Fredriksen?

Fytti h------.Ugress i vårt forum.
Innlegg av: Skipssjefen (30.11.17 14:24 ), lest 2842 ganger

Ugresset har vert her lengre enn de fleste.
Ugresset er som kjent sterkere enn nytteveksten!

SS
Innlegg av: Skipssjefen (30.11.17 15:30 ), lest 2781 ganger

Collin;

Er du med på AXA dansen?

SS
Innlegg av: Longsitinbulk (30.11.17 16:28 ), lest 2737 ganger

Var da e voldsomt volum i auksjonen, gikk 18 mill aksjer.

Hvem selger så store poster? i alle fall ikke øre triller SS
Innlegg av: Skipssjefen (30.11.17 16:41 ), lest 2687 ganger

Huffda, stakkars Longtidsbulken måtte konstatere enda en dag med solid minus.

Siden ingen andre har fortalt bulken hva en øretriller er, så la meg gjøre det:

(forbeholdt de av oss med litt mer enn en konfirmantpost, og som ikke sitter låst fra 3 kr)

Man kjøper store volumer av aksjer på f.eks 2,68 - eksempelvis 200.000 til 1.mill eller mer aksjer. (normalt for meg på øretrilling 150-400k aksjer) - og selger 1-5 ører over kjøpskurs. Axa opererer ofte innenfor 3-10 øre på en normal dag, hvor kjernen er 3-5ører.
Der selger man.

Så gjentar man fortløpende nye kjøp og selger ører etter.

For de av oss som er så heldig å ha samlekurtasje, hvilket ytterst få her i axa trådene har (om noen), men selvsagt SS har, så kan man til det kjedsommelige kjøpe 150.000 aksjer 2,70 og selge 2,71 - i det vide og brede. Erman litt tøff så shorter man 2-300k fra 2,74 og dekker på 2,69 igjen.

Dette blir det "småpenger av" hver dag, alt fra 7500 til 30.000 - snitt 12-15000.
Det blir derfor pene summer av når det blir mange slike dager, jenter.

Vet dette provoserer jentene her, særlig Klatremusa og Laks&Axa, særlig at SS driver på med det. Men også indre kretser i menigheten driver med det samme, og det er de smarte som holder på slik.

Om kursen farer opp 10-15 ører, så gjør det ingenting, for kursen er snart ned i gjen, og ingenting er tapt - dessuten har vi tradere, eller øretrillere svært mye akkumulert fortjeneste her, bare SS over 2 kr siden august.

Longtidsbulken trodde toget gikk, og kjøpte dyrt stakkar. Men trøsten er at det snart går oppover, men man skal ikke utelukke mer kortsiktig nedside her.

SS
Innlegg av: Skipssjefen (30.11.17 16:29 ), lest 2717 ganger

Fantastisk axa dag da jenter.

To greie trader kjøp 2,69 - salg 2,725
og 2,695 salg 2,73 - 650k aksjer.

På toppen av det fikk jeg meg 300k aksjer igjen på 2,70 i sluttauksjonen som kanskje kan lempes ut på åpning i morra.

Her tjener kremen penger, og jentene sitter fast i heisen, opp og ned!

SS
Innlegg av: Laks&axa (30.11.17 16:37 ), lest 2693 ganger

Det var en spenstig slutt. JF som øker?

Mulig det er et fremmedord for enkelte. Jeg har brukt dagen på noe som kalles jobb. Håper mine skattekroner bidrar til de som trenger det ;-)

Innlegg av: Skipssjefen (30.11.17 16:42 ), lest 2682 ganger

Laksen;

Vil tro SS har noe flere timer i sitt årsverk enn du har. Dessuten er det flott å ha en jobb og friordning som kombinerer aksjekjøp på iphonen stort sett hele tiden.

Du sliter virkelig med misunnelsen forstår jeg.

SS
Innlegg av: Laks&axa (30.11.17 16:48 ), lest 2652 ganger

Har ikke nevnt deg Skipssjefen. Interessant at du følte deg truffet ;-)

Du får bare smigre deg selv om at folk er misunnelig. Har nevnt til deg 1000ganger før at du bor i et av verdens rikeste land. Se det rundt er mitt tips.

Ha en god aften.
Innlegg av: Vista (30.11.17 16:52 ), lest 2664 ganger

Trader for 3-4 mill per iPhone..

Hannibal er neppe i godt humør.

Gratulerer!
Innlegg av: Skipssjefen (30.11.17 17:04 ), lest 2635 ganger

Laksen;

Du har det med å nevne noen inndirekte, og etterpå spille på at man "føler" seg truffet.

Alle vet og forstod at du mente SS, og at du ikke engang klarer å stå for det sier oss / meg masse. Du er en ynkelig sjel, full i misunnelse.

Det du må svare oss på er hvorfor du trekker frem at børsen er opp 30% siste 12 mnd, og at du er ned 20% i axa over samme tid, mens SS har rundt dobling av innsatsen fra 1.1.17.

Kom gjerne med noen ord om hvorfor du ikke er med på børsoppgangen, mens heller ser dine axa aksjer forvittre. Tar man med renter og inflasjon så spiser det av din vps utover aksjefall i axa.

OSE og verdens børser er en dag nærmere et skikkelig krakk som fra finanskrisen, sykelen er på overtid (hvert 7 år).

Håper du Laksen er i null før den tid kommer, da skal AXA og mye annet ned (jada, axa menigheten tror nok axa står imot, alt annet skal falle 50%)

SS
Innlegg av: Ole_Haaland (30.11.17 17:25 ), lest 2597 ganger

Hadde det vært en ide å laget en tråd som het "AXA-trading" eller noe slikt?

Da hadde det vært lettere å finne interessant informasjon om selskapet. Nå blir det mye skriving om ett-øre-her og ett-øre-der.
Innlegg av: Skipssjefen (30.11.17 19:29 ), lest 2504 ganger

Logger av for i kveld jenter.
Høres i morgen, blir bra uansett - enten får jeg 2,69 eller lavere, eller så blir 300k kjøpt i sluttauksjonen solgt med pen fortjeneste.

Over og ut girls!

SS
Innlegg av: Funderer (30.11.17 19:41 ), lest 2494 ganger

Lurer på hvor ss gjør av alle penga , han er sikkert økonomisk uavhengig. Dyktigre aksjemann fins ikke . Håper han har noen å dele alle kronene med .
Innlegg av: Longsitinbulk (18.12.17 12:51 ), lest 2327 ganger

Du er et digert suse hue Skipssjefen , ikke noe annet.

Trodde du var smartere en John Fredriksen med den smålige øretrillingen.

Backtrader som står uten aksjer når oppgangen kommer.
Innlegg av: Skipssjefen (18.12.17 13:00 ), lest 2302 ganger

Å nei du, det meste solgt over 2,80 i dag er SS sitt. Enda mer enn 1 mill aksjer som skal ut, helst over 2,85. Så får vi se.

Pent dette, med oppgang fra 2,57 til dagens kurser.

Bare nevner over 50k i gevinst på dagens AXA trader (kun 10k), AkerBp, TGS! Fortsatt meget bra urealisert gevinst GOGL, venter til US åpner. Og dette var gevinst realisert før 11 i dag, av aksjer jeg kjøpte fra 09 i dag.

Herlige greier, jenter.

SS
Innlegg av: Skipssjefen (18.12.17 14:14 ), lest 2226 ganger

Blir det ny gavepakke i dag?
AXA nede på 2,7x tallet igjen. Tar gjerne å fyller på med noen hundre k - billige axa aksjer igjen, jenter!

Det er for jævlig å tjene så mye penger. Nå er gogl aksjene mine med 80k i papirgevinst, men vil ha litt mer!

Lastet med 2,5 mill kr i akerbp igjen ned mellom 193,30 og 193,70 - får jeg 194 for dem i dag?

SS
Innlegg av: sbetales (18.12.17 20:15 ), lest 2109 ganger

Å så flink du har vært i dag.Jentene beundrer og kniser litt.
Innlegg av: Sult (18.12.17 20:18 ), lest 2085 ganger

RE^3: AXA- Vil du ha lik inngang som John Fredriksen?

:-)
Innlegg av: Skipssjefen (18.12.17 20:47 ), lest 2040 ganger

Elsker når småtøsene fniser i ring.
Særlig når sjefsjenta Laksen leder ann!

Suss

SS
Innlegg av: Laks&axa (18.12.17 21:28 ), lest 1982 ganger

Laksen har nok avslørt deg for lenge siden, og det ser jeg tærer på deg. Du må nevne laksen i alle innlegg, det er nok for han har rørt ved sannheten og det gremmer deg virkelig.

Håper de som hørte på deg sommeren 2016 har det bra. Var det 1,62 aksjen skulle ned i da ;-P

Lenge siden jeg har fått nick i egen Axactor tråd. Gleder meg til å se overskriften denne gangen.
Innlegg av: Skipssjefen (18.12.17 21:43 ), lest 1977 ganger

Ahh, endelig der var deilige laksen vår.
Dypt savnet !

Både SS og Statoil! fikk rett i 1,62, husker ikke du det Laksen? 1,62 er jo den legendariske summen AXA var omsatt på som vi har skrevet mye om. Skremmende at sjefsjenta i flokken roter sånn.

Når du først er inne på det, var det 6-eller 15 kr AXA skulle stå i nå på søndag når sølvguttene synger julen inn? Få høre nå laxen, du tok godt i da du skrøt til jentene her at axa nå skulle rake veien opp fra 3,12 til 6-15 kr. Ikke prøv å bløffe, vi vet alle hva du har lurt folk inn i. Se bare på Hanibal stakkars, snart gnisset fortennene ned til gommer pga røde tall som du har påført han, og mange andre.

Tror vel ditt alias MikkelVPS er på banen med en ny rørende tråd hvor han snakker varmt om sin venn Laksen - vs SS lager ny laksetråd.

Nei Laksen, på tide med noe objektiv TA i AXA, og ikke så farget av dine egne disposisjoner.
Skjønner at du er sinna og bisk etter å ha sotte 12 mnd i rødt, mens OSE er opp 30%. Såpass forståelse har jeg for deg. Varme tanker sendes.

SS
Innlegg av: Laks&axa (18.12.17 21:56 ), lest 1953 ganger

Når man skal lyve må man holde tungen bent i munnen ;-p

Når var Axactor sist omsatt på 1,62?

Innlegg av: Statoil! (18.12.17 22:00 ), lest 1933 ganger

SS,

Heihei! Ikke bland meg inn i det der, for det er tull å fanteri. Sommeren 2016 var jeg en solid aksjonær som nå. Kursen gikk aldri med i 1,62. Jeg solgte meg ikke ut før på 2,10 +/-

Rett skal være rett, SS.

Innlegg av: Skipssjefen (18.12.17 22:04 ), lest 1935 ganger
Endret: 18.12.17 22:05

Statoil! du husker godt da den var nede i 1,62, det har du jo selv skrevet her som legendarisk.

Men det var ikke sommeren 2016, men da SS lå med sperre på 1,90 som Laksen husker MEGET godt.

1,62 var intradag lav, men stengte over det.
Trodde dere husket bedre enn som så!

SS
Innlegg av: Skipssjefen (18.12.17 22:09 ), lest 1922 ganger

Ser her småjentene:

https://ibb.co/bGQ15R

Kom fra over 2 kr og Laksen skrek som gal om 4 kr, og var ned til 1,60 området.

SS
Innlegg av: Skipssjefen (18.12.17 22:10 ), lest 1918 ganger

Nå har jo Statoil! nullet ut alt han skrev om axa i den tiden, så det er ikke til noe hjelp.

SS
Innlegg av: Statoil! (18.12.17 22:17 ), lest 1884 ganger

Dette er jo i mars og 4mnd etter oppstart av selskapet. Jeg var aksjonær i NMG og før AXA ble til. Jeg solgte meg ikke helt ut før august. Jeg diskuterte mye med din andre bruker Truls sommeren-2016 om 1,62. Men kursen gikk aldri dit henn...

Spiller ingen rolle for meg, men 1,62 var ikke kursen på sommeren 2016.

Logger av.

God jul alle mann : )

Innlegg av: Skipssjefen (18.12.17 22:25 ), lest 1890 ganger

Kursen var nedom og omsatt 1,62 intradag. Det vet jeg meget godt! Den stengte over det, og ose var også nokså rød den dagen.

Dette er en liten detalj! Unansett hvordan man vrir og vender på dette, så er det et faktum at Laks&AXA inneværende år, som tidligere år har bommet.

Ose opp 30% - axa ned 20% (rettet litt opp nå, men slik var det i november )

Laksen så AXA i 5-6 kr nå, men sannheten er 2,80.

Visse andre har tjent godt i axa hele året, som tidligere år!

Har troen på at AXA blir kanoon i 2018. Det er det ingen tvil om!
God jul til deg og Statoil!

SS
Innlegg av: Skipssjefen (19.12.17 09:25 ), lest 1782 ganger

Småjenter;

Da var 10.000 AkerBp solgt rundt 193,80-194,20
Kjøpt 191,50/192 i går ettermiddag.

Laksen kommer med gevinsten!

Blir det Axa i dag på 2,77 eller lavere? SS ligger som gjedda i sivet.

Hardt å tjene så mye penger gitt.

SS
Innlegg av: sbetales (20.12.17 08:35 ), lest 1614 ganger

Åå så flink du har vært.Jentene beundrer deg og kniser litt.
Innlegg av: Skipssjefen (20.12.17 09:13 ), lest 1575 ganger

Elsker det, jenter.

Ny trade i AkerBp i dag, mens AXA faller.

Trodde vi skulle være høyere oppe før sølvguttene synger julen inn. Er det Stein Mohn som bestemmer kursen julaften, jenter?

SS
Innlegg av: [ Leasing ] (20.12.17 09:39 ), lest 1531 ganger

Denne skulle etablere seg over 3 og være i 5 før Jul. Nå blir det rally de siste dagene før julekvelden, det er blitt lovet av hause folket. RALLLLLY!!
Innlegg av: Skipssjefen (20.12.17 09:44 ), lest 1519 ganger

Haha Leasing.

Du ser hausefolket i allefall har vett nok til å ikke diskutere mer her, de sitter flaue inne på jenterommet og innser nok et nederlag.

Disse småtøsene har ikke snøring, og det har de så til de grader vist oss på HO gjennom 2017, også 2016 for den saks skyld.

De må vel være flau, for teft har jentene ikke. Tenke seg til å snakke om 5-20 kr når vi ikke engang klarer 3 kr......Ler så jeg rister.

SS
Innlegg av: [ Leasing ] (20.12.17 09:54 ), lest 1487 ganger

nåja SS, ikke fint å le av dem da vett'u.
I bunn og grunn er det bare trist, spesielt for dem som nå sitter med røde linjer i traderen som lyser opp som negative varsler om penger tapt inn mot julehøytiden...

men men, dette er et null sum spill, det vi vinner er det noen som taper...
Innlegg av: Skipssjefen (20.12.17 09:58 ), lest 1502 ganger

Rødfargen er fin i juletiden, for nå skal lilla fargen byttes ut med rødt - selv om flere og flere har glemt hva adventstiden egentlig er. Flere og flere går rett på rødt og hopper over ventetiden....!

Nok om det, nei man skal ikke le av andres elendighet, enig i det. Men man må da kunne flire litt når sånne som Laks&Axa råder småjenter inn her på 3,12, 3,21 og 3,04 med lovnader om at til jul ser vi 4-5-7 kroner. Det er styggt, og de burde vite bedre.

Nei, som man reder ligger man - sies det.

SS
Innlegg av: en.se (20.12.17 09:58 ), lest 1492 ganger

Ser du bruker forumet til å fremme din egen fortreffelighet, SS.

Å ødelegge AXA trådene med denne stadige "mobbingen" av andre, sier mer om deg enn de du "mobber"!

Mulig du fikk for liten oppmerksomhet som liten...., uansett, synd at du får herje vilt på forumet 24/7!
Innlegg av: Skipssjefen (20.12.17 10:07 ), lest 1489 ganger

Haha, nå måtte jeg le litt igjen her.
Du må ikke tro på alt du leser - her er det minst like mye morro som "fortreffelighet" - tror ikke alle skjønner sjargongen her.

Mobbe - mobbe noen på HO ?
Skal man la det gli forbi at Laks&AXA, samt flere andre som anbefalte kjøp på høye 3 kr uten at det skal bemerkes? Nei, ikke faen.

Disse karene lurte inn mange småsparere som har gått glipp av stor oppgang, og fremstilt SS som en klovn når jeg samtidig ropte selg på 3,20 - 3,12 og 3,04.

Hadde småsparerne hørt på SS, hadde de hatt blå tall i VPS, men de valgte Laksen med sine rørende subjektive TA analyser - og da får de leve med nettopp det.

Snart kommer en rørende historie fra MikkelVPS som er barnet til Laksen :-)

SS
Innlegg av: Longsitinbulk (17.04.18 09:44 ), lest 1082 ganger
Endret: 17.04.18 10:21

Nå tenker jeg alle oppsnasig øretrillere må spise ordene sine snart.

Man vedder ikke i mot John Fredriksen over tid, ikke i en nyetablert baby i sterk vekst, denne stikker før omvendt splitt kommer, da vil det være umulig å få tak i billige aksjer.

Gleder meg for øvrig til DNB kommer med ny oppdatering i selskapet, det er vel inngått i alle fall 2, kanskje 3 avtaler siden aksjen fikk oppdatering ,DNB som for øvrig har AXA som favoritt aksje for 2018 med kursmål ekstremt høyt over dagens.
Innlegg av: Skipssjefen (17.04.18 11:13 ), lest 1027 ganger

Jasså, longsen løper etter axa i dag?

Hvorfor kjøpte du ikke, som SS på 2,4 ish nylig?

SS
Innlegg av: Yess (17.04.18 11:38 ), lest 1004 ganger

AXA med avtale med Komplett bank og det vil ha effekt alt fra juni i år. Hele 60 millioner euro er godt over en halv milliard i årlige driftsinvesteringer.
Kan dette sende AXA tilbake over kr 3?

Innlegg av: Longsitinbulk (17.04.18 11:53 ), lest 989 ganger

Du bør i alle fall være ferdig possisjonert før omvendt splitt Yess, en splitt som vil bli banket i gjennom uansett hva enkelte skulle mene og tro.
Blir sommerens "glansbilde denne"
Innlegg av: Longsitinbulk (30.04.18 11:04 ), lest 855 ganger

Øretrillere som hele vegen har hevdet å være smartere en John Fredriksen skal snart få så øra flaggrer.
Innlegg av: Trobor (30.04.18 11:16 ), lest 827 ganger

Bare å hive seg på nå om man skal være med på stigningen før tallene:)
Innlegg av: Skipssjefen (30.04.18 17:23 ), lest 762 ganger

Øretrillerne har over lengre tid vert smartere enn storeulv, og Longtidsbulk. Det har vi vert leeeeenge!

Sitter søkklasta og i fin pluss nå!

SS
Innlegg av: Timus (02.05.18 13:42 ), lest 620 ganger

Noen som har noen tanker om morgendagens tall?
Innlegg av: Longsitinbulk (08.05.18 14:50 ), lest 519 ganger
Endret: 08.05.18 14:51

Fredriksen kjøper å kjøper å kjøper i denne øretrilleren.
Snart blir nok mange stående å klø seg i hue å ikke skjønne en pøkk når den stikker over 3kr før den omvendte splitten, spessielt den klanen som tror de er smartere en JF.
Etter splitten da vil det ikke bli like lett å laste på nivå som Big John mer, DNB vil hausse den skyhøyt siste del av 2018.

En pærle denne aksjen
Innlegg av: Longsitinbulk (18.05.18 15:33 ), lest 331 ganger

Var det stor gjedda som gulpet i seg 20 mill nye aksjer kl 14?

Nå kommer omvendt splitt også, ender nok som i Funcom aksjeutviklingen etter splitten.
Innlegg av: Longsitinbulk (18.05.18 16:50 ), lest 292 ganger

RE^3: AXA- Vil du ha lik inngang som John Fredriksen?

Det var Big John

18/05-2018 16:35:06: (AXA) Axactor - meldepliktig handel
Geveran Trading Co. Limited ("Geveran"), a company indirectly controlled by
trusts established by Mr. John Fredriksen for the benefit of his immediate
family, has on
18th May 2018 acquired 21,733,637 shares in Axactor AB (publ) ("Axactor") at a
purchase price of NOK 2.78 per share. Following the acquisition, Geveran will
own 217,236,137 shares in Axactor which will constitute 14.07% of the shares and
votes in Axactor.

Geveran also holds 130,000,000 warrants exchangeable into 130,000,000 ordinary
shares in Axactor (the "Warrants"). The Warrants entitles Geveran to subscribe
Axactor shares at NOK 3.25 per share until 24 October 2019. Assuming all
Warrants are exercised, Geveran would own 347,236,137 shares in Axactor
constituting 22.48% of the shares and votes in Axactor. The foregoing
calculations are based on 1,544,481,019 outstanding shares in Axactor.

This information is subject to the disclosure requirements set out in section
4-2 of the Norwegian Securities Trading Act.