Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Olje og energi
Innlegg av: The broker (29.11.17 12:26 ), lest 10070 ganger
Ticker: NEL
Endret: 05.12.17 23:59

Rally i NEL fortsetter

I går opp over + 4 %
idag NEL* RT 3.14 +5.37%
Nå smeller det kraftig opp. Enorm omsetning på over K40`mill etter 3 timers handel.
Topp 4 på OSE på vinnerlisten. Det er mye å gå på. NEL kan smelle opp i kr 4,- i løpet av få dager.
Milliardkontrakt fra Sør Korea - tror jeg om markedet kommer i dag eller i morgen. Da blir det helt vilt.
Det er nå NEL fest. Mange tradere og investorer vil nå inn.
Innlegg av: NorgeVH (29.11.17 12:31 ), lest 6302 ganger

RE^1: Rally i NEL

Hex følger på
Innlegg av: The broker (29.11.17 12:32 ), lest 6269 ganger

Jada..Nå RT 3,16 +6,04%
Innlegg av: nordnes (29.11.17 12:32 ), lest 6257 ganger

Herlig :)
Innlegg av: Rolfbruun (29.11.17 12:36 ), lest 6202 ganger

sitt på henda nå...

Go hard - go long
Innlegg av: The broker (29.11.17 12:36 ), lest 6234 ganger
Endret: 29.11.17 12:40

rolfbruun..Hehe.. Moro nå..Dette er et meget bra vorspill til meldingen kommer.
Noen i markedet vet nå mere enn oss om Sør Korea. Noen vet at NEL har vunnet en gigantkontrakt på noen hundre millioner kroner, eller milliarder kroner som blir flagget hvert øyeblikk. NEL går alltid så bra, føre det virkelig smeller kraftig opp..Wowhh..Min fete NEL kurv er opp saftige + K172`idag. Men jeg selger ikke.
Kjøpersiden i NEL er helt rå. Jeg skjønner det godt. Jeg kjøpte også mere i dag. All in.
Innlegg av: The broker (29.11.17 12:44 ), lest 6106 ganger
Endret: 29.11.17 12:45

Merk også at sympatiske CEO Mr Løkke uttalte i dobbeltsiden i FA på lørdag da NEL ble ukens selskap som ble anbefalt av 4 analytikere KJØP NEL, at YARA jobber med tunge prosjekter som inkluderer hydrogen.. Yara - og Hydrogen NEL kan bli en meget stor aktør med en Yara til NEL kontrakt på noen hundre millioner. Forbrukermarkedet for hydrogen blir gigantisk.
Innlegg av: NEL20 (29.11.17 12:48 ), lest 6045 ganger

Broker

Yara og nel vil, hvis det blir besluttet, bli en kontrakt på mye mer enn noen hundre mill. Det snakkes om 240-480 elektrolyserør.

Anleggene til h2v har 40 (og koster 450 mill)
Innlegg av: The broker (29.11.17 13:52 ), lest 5933 ganger
Endret: 29.11.17 13:57

Supert og takk NEL20..Da kan Yara og genere noen milliarder til NEL - ikke noen hundre mill. Dette er jo fantastisk.
Innlegg av: The broker (30.11.17 08:59 ), lest 5471 ganger
Endret: 30.11.17 09:00

Ser ut til å bli en flying start i dag og.
Nel vil forsette opp.
Gårsdagen med over K80 mill i omsetning og opp +5% uten melding lover godt.
Pretrade opp fra 3.14 til 3.19. Stor kjøperpost på 600 000 aksjer til 3.19. Bryter 3.20 ved børsåpning ser det ut til.
Innlegg av: golf`ern (30.11.17 09:08 ), lest 5338 ganger

rt 3.14
Innlegg av: Rodjers (30.11.17 09:11 ), lest 5262 ganger

RE^2: Rally i NEL

Sikkert noen som kvitter seg med emi aksjer idag uten at jeg forstår hvorfor, men sånn er det.
Vil nok kanskje komme sterkere tilbake utover dagen.
Innlegg av: fastinvest (30.11.17 09:13 ), lest 5226 ganger

Personlig håper jeg vi faller litt ned mot 3,05 for så å ende i pluss. Da viser aksjen styrke og tar i mot gevinstsikkring noe som er naturlig etter en fin oppgang de siste dager.
Innlegg av: Yess (30.11.17 09:18 ), lest 5152 ganger

Tror dere skal være ytterst forsiktig i NEL fremover nå. Er blitt pumpet opp de siste dagene og det vil ikke overraske meg om ett eller flere av de store husa bestemmer seg for å shorte (eller naken short) NEL fremover. Nå har jo OSE fjernet oversikten slik at en kan følge med på hvem som kjøper/selger i en aksje og da er det blitt mye enklere for de store husa å kjøre en aksje opp/ned akkurat som de selv ønsker.
NEL er en kjempekandidat til short/naken short.
Innlegg av: Keirax (30.11.17 09:25 ), lest 5052 ganger

Yess
Kan være enig i det, men samtidig så lureer jo Korea-kontrakten i bakgrunnen. Litt kjipern å bli sittende med en short-posisjon hvis (jeg sier hvis) kontrakten skulle smelle inn. Den er såpass kjent at mange vil være klar over risikoen. Også meglerhusene.
Innlegg av: Rodjers (30.11.17 09:33 ), lest 4997 ganger
Endret: 30.11.17 09:35

Den foreløpige ørenedgangen skyldes at gutta har fått emi aksjene sine på konto.
Flere av disse kaster dem ut med prosentvis god fortjeneste.
Rimelig små uskyldige poster omsatt tyder også på det.
Å shorte nå ville etter mine bedømmelser være rimelig bak mål.
Innlegg av: Sørøya (30.11.17 09:44 ), lest 4895 ganger

Synes NEL klarer seg bra. Litt skuffende er det nok at Korea kontrakten ikke er signert som forventet, men den er vel ikke gitt til noen andre heller? Det blir nok litt "vent å se" noen dager.
Innlegg av: Tradinator (30.11.17 09:49 ), lest 4858 ganger

Det skjer ikke å selge EMI aksjer nå for min del. 2,50 er doblet innen året.

Innlegg av: Rodjers (30.11.17 09:56 ), lest 4778 ganger

Neida, er ikke snakk om å selge noe som helst.
Potensialet for Nel begynner langsomt å synke inn rundt forbi nå.
Innlegg av: Keirax (30.11.17 10:11 ), lest 4688 ganger

Korea-avtale toget har vel gått for november tenker jeg. Klokka er 18:10 over there nå, men vi klarer jo noen dagers forsinkelser ;-)
Innlegg av: hagelangs (30.11.17 14:54 ), lest 4520 ganger

Som jeg skrev i en annen tråd så ser det på meg ut som betydningen av Korea-kontrakten er blitt betydelig overdrevet. Kontrakten er nevnt her:

https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=no&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.ajunews.com%2Fview%2F20171109141047971&edit-text=

Her er det snakk om bare to stasjoner i første omgang, med en sum på NOK 40 mill (5,3 mrd won), og en hentydning til at kontrakten skal tildeles i slutten av denne måneden.

Selvfølgelig er det gledelig om NEL får kontrakten, og det kan si noe om sannsynligheten for senere kontrakter.
Men denne Korea-historien viser for meg igjen hvordan dette forumet gjengir og hausser rykter til nivåer som ikke har noe med realitetene og gjøre - og det uten å sjekke kildene.
Ingen forkleinelse til den som meldte om Korea-nyheten. Regner med at alle her setter pris på å få videreformidlet nyheter og informasjon. Men jeg savner litt mer kritisk tenking.
Innlegg av: Rodjers (30.11.17 15:59 ), lest 4383 ganger

hagelangs,

Vet ikke hvem som startet det med Korea kontrakten, undertegnede eller andre.
Men jeg har klippet linken og teksten fra facebook gruppen. Jeg registrerte bare at tildelingen skulle finne sted i slutten av november.
Størrelse på anbud og antall fyllestasjoner vet jeg ikke noe om og har derfor i en annen tråd skrevet at jeg har sendt mail til BS i Nel for endel dager siden. Der har jeg etterspurt antall fyllestasjoner i dette anbudet. Har dessverre enda ikke fått svar.
Innlegg av: Gork (30.11.17 17:58 ), lest 4175 ganger

Klippet fra artikkelen:
Overseas companies such as Air Liquide, Nel Asa, Norway, which are the top companies in the global industrial gas field, are also interested

Sammenlignes med Air Liq..........ikke dårlig.

Lykke til.
Innlegg av: hagelangs (30.11.17 17:40 ), lest 4256 ganger

Rodjers

Innlegget mitt var på ingen måte kritikk mot deg. Jeg bare prøver på litt folkeopplysning her inne. Folk får jo gjøre hva de vil med sine egne penger, jeg bare mener at det kan være lurt å sjekke litt selv og ikke stole på alt som blir sagt.
Innlegg av: The broker (05.12.17 14:28 ), lest 4010 ganger

Nå går NEL kraftig opp på et høyt volum. Opp over +6.5% uten nyheter. Rt 3.35. Det er nå det skjer i NEL. Stay inside NEL.
Innlegg av: 2030kommer (05.12.17 14:36 ), lest 3933 ganger

3,38

Et lite førjulsrally er under oppseiling.
Innlegg av: Rodjers (05.12.17 15:11 ), lest 3800 ganger

Broker,

Er det du som legger ut litt større kjøps poster Nå?
Innlegg av: The broker (05.12.17 18:54 ), lest 3521 ganger
Endret: 05.12.17 18:56

Hehe Rodjers. Jeg har tradet hardt idag, ja. En fantastisk god NEL dag for oss alle som har satstet mye på oppturen i NEL med +7% uten nyheter. . Må cashe ut gevinster underveis, men jeg er helt NEL i hodet. Så her er det all inn igjen. En melding nå - så blir det helt kanakas. Da tar jeg et splitthopp.
Good Løkk
Innlegg av: Clubberswill (05.12.17 19:34 ), lest 3285 ganger

15:21:41 668 793 3.37 Auto trade

Ikke ofte man ser så store enkelt poster flytte på seg i NEL, enten Broker eller en av top 10/20 som ville være med på oppturer?
Innlegg av: The broker (05.12.17 22:48 ), lest 3079 ganger
Endret: 05.12.17 22:50

Denne oppgangen i NEL vil forsette i et rally imorgen. Imorgen 6.desember passer vi K100' mill i omsetning med en stor oppgang.
Jeg sitter klar føre børsåpning. Det skal trades hardt på et høyt volum. NEL er som jeg ofte jeg har sagt: Gull. Nå har NEL blitt gull.
OMG: Jeg mangler akkurat nå kun K40' i gevinst for å passere K1' mill i realisert NEL gevinst. Det gjør jeg i morgen kl 09.04. Dette viser vei vellinga for oss stayrere som har turt å satse tungt kun på NEL.
The vinner is NEL and The broker..and Rodjers and rolfbruun and...
Innlegg av: Rodjers (05.12.17 23:01 ), lest 2977 ganger

He he Broker.
Er nok ikke så flink på trading, har brent fingrene grusomt på Kværner i sin tid og for ikke å glemme Ocean Rig/Sinvest. Den siste døpte jeg om til "RettVest".
Men jeg håper at mange kan tjene gode penger i Nel og de som er tålmodige har gjort og vil garantert tjene mer.
Ingenting vokser i himmelen så vil også Nel korrigere innimellom. Men det ser adskillig bedre ut enn for kun kort tid siden.
Tror faktisk vi kan få en ny dag med oppgang i morgen drevet av et fortsatt ivrig investor korps som vil inn før vi når kr. 4. For det trenger ikke gå mange dagene før vi er der. En kontrakt nå på 450 mill fra H2V vil alene gi oss et betydelig løft. Så får vi se i morgen, men jeg sitter fortsatt rolig som skjæra på tunet.
Innlegg av: The broker (05.12.17 23:38 ), lest 2856 ganger
Endret: 06.12.17 00:06

Rodjers...Aksjer er alltid risiko og jeg føler sterkt meg deg på dine tidligere nedturer i andre selskaper. Jeg hadde en nedtur på -50% i min firehundretusnersportefølje i NEL portefølje fra januar 2015 kr 4.80,- - juni 2017 kr 1.77,-. Jeg satt stille i en tøff tid uten å måtte selge. Ventet og ventet. Men så fikk jeg endel cash og gikk tungt inn i NEL på lave 2 tallet med et 7 siffret innkjøp. All in.
Håper du få rettet opp mye her i NEL. For vi er med på stayer reise som kan bli den beste ever.
Min kanon er fullladet i NEL.
NEL vil nå virkelig si pang og rett opp på en melding fra Mr Løkke & co. De har vel nå kommet hjem fra sitt Østen besøk. Med litt gull i kurven...hehe..Pang så kom NEL opp +20%+30% på noen timer som kan skje anytime.
Lykke til i NEL som nå er gull. NEL opp idag +7% med en omsetning på K80 mill. OSE gikk ned -1%. Tror mange tradere kaster seg inn i NEL - med hell. Happy trading. Det blir NEL fest på OSE fra kl 09.01 idag.
NEL skaper vinnere og NEL er en vinner.
Innlegg av: Ajax1 (06.12.17 02:17 ), lest 2602 ganger

RE^1: Rally i NEL fortsetter

Denne The broker minner meg mye om Scatec som herjer SSO tråder. "idag stod jeg alene for 15% av omsetningen i NEL" sier The broker. Det på en dag hvor det er omsatt aksjer for over 96 millioner kroner. Altså skulle denne The broker ha handlet for ca 14 millioner. Med alt tøvet denne The broker har liret av seg på HO sier det seg selv at dette er sprøyt.
Nå sier ikke The broker om det bare er kjøpt, eller både kjøpt og solgt. Men med tirsdagens handlemønster skal det godt gjøres å treffe/tjene på trading.
Det hadde vært befriende å slippe sånne tullinger som finner tilfredstillelse i å fortelle om sine liksom millioner :-( Og dertil egen fortreffelighet.
Innlegg av: Frispark (06.12.17 02:49 ), lest 2581 ganger

:-)

At The Broker er en svinaktig god investor er imponerende, men langt fra så imponerende som hans fabelaktige evne til å se i fremtiden - hva kontrakter angår. Han må være kjærlighetsbarnet til Lill Bendris og Marcello Haugen!
Innlegg av: Framtia (06.12.17 15:41 ), lest 1510 ganger

RE^2: Rally i NEL fortsetter

...fikk de usmakelige barn sammen...?🤔
Innlegg av: The broker (06.12.17 08:43 ), lest 2285 ganger

Ajax1. Its only one The broker. Thats me. You are a looser. I am the champion of NEL trading. I dont care about loosers. Sånn er det bare. Hahaha..
Ny dag og bånn gass for NEL for min del. Hard trading venter. Lykke til idag.
Innlegg av: nelsprell (06.12.17 08:55 ), lest 2194 ganger

Vil tro de fleste med NEL aksjer har per nå tjent på dette så det finnes flere vinnere her men kun en stor taper uansett hvor mye vedkommende har tjent etc, men vedkommende har som nevnt ikke gangsyn til å forstå dette selv..
Innlegg av: The broker (06.12.17 09:02 ), lest 2119 ganger

Nelsprell. You are also a looser. Det er det mange her på HO som har sagt til deg glere ganger. Hahahaha
Good luck
Innlegg av: nelsprell (06.12.17 09:12 ), lest 1968 ganger

Som nevnt, du kommer nok aldri til å forstå dette så bare lev "lykkelig" du:)
Innlegg av: Foggy (06.12.17 09:22 ), lest 1861 ganger

@ nelsprell

Broker'n har slått fast at andre og han selv her på forumet - at du er en taper. Da synes jeg du skal akseptere at slik er det... he he.
Og du "The broker": lykke til med dagen, fantasiene, det reelle, tullballet, eller hva du nå fyller dagen med:-)
Innlegg av: Raytro (06.12.17 09:24 ), lest 1841 ganger

Vet ikke hvilket spill The broker spiller på, men det høres fabelaktig ut og tenkte å foreslå det for guttungen. Men virituelle penger kan det jo aldri gå galt :) De fleste av oss derimot handler virkelige aksjer. Finnes det en link til dette spillet?? :)
Innlegg av: Funderer (06.12.17 09:32 ), lest 1763 ganger

The Broker
Bare skumlest jeg men kjøpte du Nel i januar 2015 kr 4.80,- ?
Mvh F
Innlegg av: Ajax1 (06.12.17 14:53 ), lest 1631 ganger

Idag er det betydelig lavere omsetning i NEL. Bare 58 millioner hittil idag. Så da tar jeg det for gitt at det er The broker som står får det meste av dagens omsetning ;-)
Innlegg av: Ajax1 (06.12.17 17:03 ), lest 1385 ganger

Stille fra The Broker idag. Kanskje det er noen omsorgs personer som har klart å overtale broker´n til å ta sine medisiner. Sikkert ikke lett å våkne til seg selv å måtte innse at det bare er fantasi trillioner ;-)
Noen lærdommer er dyrekjøpt, som at f eks på HO er det mange voksne mennesker som ikke svelger idioti fra personer med manglende bakkekontakt.
Tenk på det neste gang det klør i tastaturfingrene.
Da skal jeg ikke si mer om den saken, bortsett fra at jeg håper du holder deg borte fra NEL tråder på HO med dine barnslige innlegg.
Innlegg av: The broker (06.12.17 19:02 ), lest 1120 ganger

Haha...Noen prater - det bryr jeg meg svært lite om. Jeg elsker alle som er konstruktive. Jeg trader hardt hver dag kun i NEL.
Mitt NEL liv er 1.klasses med stayere,de kunnskapsrike og med de kverulanter som prøver å rakke ned på de som lykkes.
Jeg bikkket en realisert gevinst på over K1 mill idag. Det syntes jeg er ganske bra. Ellet det er vel kanonbra? Har vel gjort noe riktig? Haha..
Innlegg av: Kelox (06.12.17 19:15 ), lest 1062 ganger

Hei The broker. Har du noe som kan bevise at du faktisk trader for så store summer du kaster ut på forumet her? Hadde vært mer troverdig om du kan vise til noe når du er åpen om dine transaksjoner og gevinster.
Innlegg av: Funderer (06.12.17 19:17 ), lest 1056 ganger

The Broker
Bare skumlest jeg men kjøpte du Nel i januar 2015 kr 4.80,- ?
Mvh F
Innlegg av: The broker (07.12.17 08:42 ), lest 777 ganger
Endret: 07.12.17 08:48

To klikk på mine NEL resultater viser kr 1.000.911,- i resultat på min NEL trading. Min harde trading har gitt gode resultater over tid. Det er jeg tilfreds med.
Lykke til tradere og investorer.
NEL er som jeg har sagt gull.
Pretade nå rt 3.39 opp fra rt 3.35 lover godt for denne trader dagen på OSE.
Innlegg av: the game (07.12.17 11:05 ), lest 503 ganger

Enten er du veldig dyktig!
Enten må du ta tabletten din!

Kun to valg!!
Innlegg av: The broker (07.12.17 11:14 ), lest 482 ganger

Tusen takk. Resultatet sier vel nok? Noen vinner litt,noe taper alt,og noen som me The broker vinner mye.
Innlegg av: Framtia (07.12.17 13:36 ), lest 357 ganger

...og du er som noen sier "full of it"! Da mener jeg dritt! At voksne folk(viss det stemmer...?) kan lirke av seg så mye svada på et forum...Er vel bortkastet energi å be deg ta deg sammen...
Innlegg av: anderix (07.12.17 13:41 ), lest 347 ganger

Det er godt gjort The broker. Har selv hatt stor suksess med Nel i år, ved å trade, men har ikke operert med de store summene som deg. Sitter for øyeblikket mer eller mindre ute og venter på at den skal sige litt nedover som følge av innsidekjøpet i går. Tror denne har mye å gå på fremover, men vil gjerne inn igjen billigst mulig;-)
Innlegg av: Kelox (07.12.17 14:45 ), lest 271 ganger

Hei The broker. Har du noe som kan bevise at du faktisk trader for så store summer du kaster ut på forumet her? Hadde vært mer troverdig om du kan vise til noe når du er åpen om dine transaksjoner og gevinster.