Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: Spathi (22.11.17 13:11 ), lest 2512 ganger
Ticker: NANO

NANO Åpner døren for running start på Paradigme!!

Lisa svarte nettopp på et spørsmål, som hun ikke ville gå i detaljer på, men som kan tyde på at fase1/2 pasienter kan brukes i paradigme

Dette kan bli veldig bra for oss.

Samtidig spesifiserer Costa at medisiner med mye lavere ORR har nylig blitt godkjent før fullføring av klinisk studie, han hintet sterkt om at dette betyr at Betalutin er kvalifisert til det samme med sine resultat
Innlegg av: Spathi (22.11.17 13:53 ), lest 1539 ganger

RE^1: NANO Åpner døren for running start på Paradigme!!

Vi er muligens kommet lengre enn det vi kunne håpet på pga mulige nye planer om sømmløs studiemodell som FDA har initiert.
Kursen går ned, jeg er redd for at dette trollet spretter høyt når fjæren komprimeres så mye. Kan bokstavelig talt ta liv av personer som er uheldig med sine valg.
(Semi-useriøst formulert)
Innlegg av: Gorgen1 (07.12.17 10:11 ), lest 1235 ganger

Minner om denne:

08/11-2017 08:47:52: (NANO) Nordic Nanovector: Protocol Amendment filed in the UK to enable initiation of Phase 2 PARADIGME

Retningslinjene til MHRA:

We will assess your application within 35 days.

Jeg håper det er en mening med den gode innsatsen i forhold til CMD den 22.11. I tillegg er det hardkjør nå med presentasjoner "over alt" flere investorkonferanser o.l.

Det er lov å håpe på gode nyheter under ASH, samt melding vedr. PARADIGME til uken.
Innlegg av: Jimmi (07.12.17 10:26 ), lest 1166 ganger

Jeg gleder meg til Costa kaster kortene på bordet;)

Ser for meg at kursen bryter opp i løpet av dagen, og i morgen kan vi få bra stigning på forventninger.

Kan bli trangt i døra på mandag hvis det skulle komme gode nyheter i helga.

Dette er spennende!

Innlegg av: Hugoil (07.12.17 10:30 ), lest 1135 ganger

Lisa har svart negativt på det med run-in i Paradigme, men på en noe forsiktig og litt unnvikende måte. Jeg tror ikke de vil være for bastant på hverken nei eller indikere ja. For dette er en vurderingssak. Opprinnelig fram til første del av 2015 var planen å bruke eksisterende pasientresultater som såkal run-in i Paradigme, at de kan telle med der. men så gjorde NANO den rasjonelle faseommøbleringen som gav krakket oktober 2015. Med faseomm. ble det ikke flere pasienter på allerede pågående armer, slik at det var ikke noe vits i å si at de opprettholder run-in for disse. I tillegg hadde de ikkke fått kommet langt nok i gang med de nye armene til at de i det hele tatt på noen måte ville forskuttere noe run-in aksept fra FDA. Så NANO har latt FDA se an utviklingen - og så får vi også se:)
Innlegg av: Londonmannen (07.12.17 11:32 ), lest 1023 ganger

Det ser ut som at markedet er av den oppfatning at NANO er ute på et solospill og at søknaden om godkjennelse for Paradigme er et skudd i blinde i håp om å treffe noe.

Vi må ikke glemme at NANO nåde har personer i staben som har vært med på tilsvarende prosesssrf med FDA tidligere, samt at selskapet er i tett dialog med FDA.

Det vil derfor overraske meg mye om ikke NANO skulle få godkjent designet på pardigmestudiet.

Desember blir en spennende måned for NANO, men ut fra markedets prising av NANO synes det som om markedet har en meget nøktern og avventende holdning til hva måneden vil bring av nyheter. Kanskje ikke så rart etter de skuffelsene markedet har opplevd mhp NANO gjennom 2017.
Men dersom forventningene i utgangspunktet er små, kan positivt nytt gi seg voldsomme kursutslag. Og brutale kursvingninger må man være forberedt på i selskaper som NANO.
Innlegg av: Salamis (07.12.17 11:51 ), lest 951 ganger

Kursen kommer til å gå kanakas hvis det nye seamless designet blir godkjent hvor de allerede innrullede fase 2 pasientene kan brukes, noe jeg anser som meget sannsynlig, og at Paradigme i praksis har kjørt i mange måneder allerede.

Da er vi i realitet nesten foran schedule med flere måneder.

Hvis vi i tillegg får gode testdata fra noen flere 15/40 og 20/100 pasienter på ASH, feirer aksjekursen nyttår i stratosfæren. Merlin har presentert et sannsynlighetscase for dette i en annen tråd. Det virker veldig sannsynlig.
Innlegg av: fabian2 (07.12.17 12:57 ), lest 774 ganger

Scott Gottlieb
Innlegg av: TheStatsGuy (07.12.17 13:19 ), lest 691 ganger

Høres ut som om at NANO blir årets jule- og nyttårsrakett?
Innlegg av: quattro (07.12.17 13:45 ), lest 574 ganger

la det nå ikke bli en julerakett - jeg vil ha en nyttårs rakett .... må tenke formueskatt

og sannsynligheten for seamless Paradigme ''startup'' er absolutt til stede !
Innlegg av: Hugoil (07.12.17 15:10 ), lest 366 ganger

Jeg husker i fjor på denne dagen...., kursen fikk en dipp ned fra langflata 124,50.

Gratulerer (ehmr) med dagen folkens:)
Innlegg av: Netromo (07.12.17 15:40 ), lest 250 ganger

I siste radforsk podcast bekrefter einarsson at han tolker seamless design som at de får benytte dagens fase 1 og 2 pasienter inn i Paradigme.