Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: Frontmasta (14.11.17 21:01 ), lest 7379 ganger
Ticker: NANO
Endret: 14.11.17 21:04

NANO. We find what you hide Costa.......

https://www.eurostars-eureka.eu/project/id/9133

Aktieägarna i Affibody Medical AB (publ) kallas härmed till extra bolagsstämma torsdagen den 23 november 2017 kl 16.00 i bolagets lokaler, Gunnar Asplunds allé 24, Solna.

https://www.era-learn.eu/network-information/networks/eurostars-2/eurostars-cut-off-1/development-of-affibody-based-radioimmunotherapy-for-treatment-of-multiple-myeloma
Innlegg av: NanoVekter (14.11.17 21:15 ), lest 4659 ganger

RE^1: NANO. We find what you hide Costa.......

ler så jeg dæver ...

Den var bedre en min lille snutt !
Innlegg av: NanoVekter (14.11.17 21:17 ), lest 4604 ganger

Så markedet på myeloma er .. 22.000.000.000 $ i 2023...
Innlegg av: Flottesen (14.11.17 21:20 ), lest 4594 ganger

Was ist das?
Innlegg av: NanoVekter (14.11.17 21:23 ), lest 4563 ganger

Det er fra nanos pipeline, sjekk her :

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/presentations/capital-days/6%20Jostein%20Dahle.pdf

Bare en liten ting, er det en skrivefeil? Er markedet for myeloma 22 milliarder dollar?
Innlegg av: Londonmannen (14.11.17 21:24 ), lest 4561 ganger

Og 39500 pasienter......
Her snakker vi om et enormt marked. Gleder meg til å få mer info om dette. Var ment av Jostein Dahle på CMD 2016. Finner presentasjonen på nettet.
Innlegg av: Londonmannen (14.11.17 21:27 ), lest 4512 ganger

NanoVekter
Det står så på plansje 5 på presentasjonen til JD på CMD 2016 - 39500 patients $22Bn in 2023.
Innlegg av: Hugoil (14.11.17 21:28 ), lest 4509 ganger

Tjaa, hvem eier varemerket Affilutin?

Affibody AB er Coordinator på studiet og Nano er Partner.

Afibody skal på GFen vedta en emisjon og nytt styremedlem Richard Burns, som også sitter i styret til Targovax.

http://www.affibody.se/kallelse-till-extra-bolagsstamma-3/
Innlegg av: Flottesen (14.11.17 21:28 ), lest 4515 ganger

Så dette selskapet var ferdig med In vitro testing av Affilutin den 30. september og skal nå kjøre en emisjon. De har ikke listet noen resultater fra dette forsøket på sin hjemmeside.
Innlegg av: Londonmannen (14.11.17 21:40 ), lest 4415 ganger

Hugoil
Affilutin er i presentasjonen til JD på CMD 2016 listet under «Nordic Nanovector R&D pipeline of ARC’s» så slik sett virker det som om dette er et produkt tilhørende NANO, men utviklet i samarbeid med internasjonal partner. Slik flere av de kommende produktene vil bli.
Innlegg av: Realist 1 (14.11.17 22:04 ), lest 4230 ganger
Endret: 14.11.17 22:14

http://www.affibody.se/technology/pipeline/

Early Research er merkelappen de har satt på samarbeidet.
Så her blir det neppe noe LBA.
Og emisjonen vedkommer ikke oss.
Men fortsett søket Frontmasta, selv om du bommet denne gang.
Du har jo en fulltreffer fra før, liksom Larsen og Bruland.
Innlegg av: NanoVekter (14.11.17 22:09 ), lest 4179 ganger

Ok jeg bare lurte LM,

Fordi det markedet er altså 10 milliarder dollar mer en både FL og DLBCL tilsammen.

178.200.000.000,- NOK ......... årlig ........

ja ja.
Innlegg av: Londonmannen (14.11.17 23:20 ), lest 3873 ganger

NANOVekter
Vil bare minne om at jeg flere ganger det siste året har sagt at dette kan, jeg understreker KAN, bli mye mye større enn noen av oss i dag kan drømme om. Og jeg tror at BP har langt bedre forutsetning for å vurdere dette enn oss dødelige. Men det er nok ledelsen i NANO fullstendig på det rene med. Og jeg tror at her er en sammenheng mellom de resultatene ledelsen ser de opppnår, frykten for at BP skal slå kloa i selskapet og den strenge info policyen ledelsen holder på. Selvfølgelig til stor frustrasjon for oss aksjonærer som ikke ser dimensjonen avviser vi er en del av.

Men om ikke mange dagene vil vi måtte få et noe bedre innblikk i hva det er som skjer.
Innlegg av: NanoVekter (14.11.17 23:43 ), lest 3777 ganger

Dersom alt skulle klaffe, betalutin, humalutin, affilutin og andre kombinasjons behandlinger, så snakker vi altså om et totalt marked på over 40.000.000.000 dollar og 189.000 pasienter årlig.

Med en medisin som nå skal inn i fase 2 + det faktum at det pr nå ikke finnes en konkurrent som kan matche betalutin så begynner det å se ganske så lovende ut.

En LEDENDE aktør som tilbyr en ROBUST medisin i en ENKEL behandling = PARADIGME

En nøktern markedsandel på 10% vil altså tilsi 4.000.000.000 dollar årlig for Costa og Co. Problemet her er bare det at Costa og Co ikke vil nøye seg med det. De snakker om markedsledende.

.......
Innlegg av: solb (14.11.17 23:43 ), lest 3770 ganger

Kanskje Costa og resten i ledelsen snart skjønner at aksjonærene må holdes bedre orientert om utviklingen. De trenger snart det større flertall av den gemene hop på lag for å holde fientlige aktører fra livet. BP må ikke få lov å drive sitt renkespill for lenge upåaktet.
Innlegg av: Londonmannen (14.11.17 23:49 ), lest 3770 ganger

Om vi aksjonærer ikke får tilstrekkelig innsikt på et tidligere tidspunkt, føler jeg meg rimelig sikker på at den informasjonen vil bli rullet ut dersom det skulle komme et skambud på NANO og det er overhengende fare for at aksjonærene skal sluke «agnet.».

Samtidig har vel største eier tilstrekkelig med aksjer sytilbehør selv på egenhånd å hindre en tvangsinnløøsning.

Jeg slapper helt av, selv om jeg er lettere opprømt over mulighetene som kan materialisere seg i tilfellet NANO, forutsatt at den gode utviklingen fortsetter.
Innlegg av: rockpus (14.11.17 23:54 ), lest 3722 ganger

Det er jo et paradoks at Costa velger å holde kortene tett til brystet for å beskytte selskapet, som igjen fører til misstillit fra aksjemarkedet med påfølgende kursfall, som igjen fører til større fare for fiendtlig oppkjøp til alt for lav kurs..
Costa mente nok å beskytte sin forskning i en utsatt fase, men glemte kanskje hvilke konsekvenser det ville få kursmessig..?
Antar at Costa nå innser at tiden er inne til å få ut det glade budskap og slik løfte verdisettingen på selskapet opp til der den mer hører hjemme!
Innlegg av: Daywalker (15.11.17 03:52 ), lest 3615 ganger

rockpus: "Det er jo et paradoks at Costa velger å holde kortene tett til brystet for å beskytte selskapet, som igjen fører til misstillit fra aksjemarkedet med påfølgende kursfall"

Dette er kun "midlertidig", og kanskje en god og nødvendig strategi. Når brikkene faller på plass og fyller alle hullene, kommer antageligvis Costa og øvrige til å bli geni erklært og alt det "vonde" glemt.

Når kursen når nye høyder spiller det vel ikke så stor rolle hvor den har vært i mellomtiden.
Innlegg av: tixis (15.11.17 06:53 ), lest 3509 ganger

Sagt d før til det kjedsommelige.
Drit i hva alle små aksjonærene vil si til et skambud. Det er ikke vi som styrer dette spillet som eventuelt måtte oppstå uansett.

Sikker mange som vil være fornøyde med et bud på 200, men jeg føler meg 110% sikker på at ledelsen ikke kommer til å ofre et bud under 1000 lappen en tanke en gang.
Hvis alle tingen Nano har på trappene flasker seg til å bli en vanvittig cluster av medisin som kan kombineres i forskjellige former for bekjempelse av forskjellig type kreft, ja da kan nok LM få rett i sine antagelser om at dette kan bli langt større enn det noen av oss evner å tenke pr nå.

Det at HC sitter rolig er det beste tegnet på at man skal forholde seg rolig.
HC har som mål og investere i nystartede biotek selskap for så og selge før de er kommet helt i mål (hvis jeg har forstått det riktig da). Jeg regner med at de har sett hvor dette bærer, og så lenge de sitter rolig så sitter jeg rolig.
Det er faktisk en av de største beroligende momentene i denne investeringen. Dette er proffe folk og ikke en gjeng med traumatiske høns som kakler rundt uten mål og mening som enkelte her inne på forumet.
God å se de har samlet seg på det nye forumet forresten. Dit skal i alle fall ikke jeg selv om jeg synes Tekinvestor er helt håpløst å forholde seg til.
Håper HO tar til vett og beholder det gamle forumet med får tak i en admin som kan gjøre jobben sin.
vel en liten avsporing der.

HealthCap sitter i styret og vet dermed utmerket godt hva Nano er i ferd med å få til. De sammen med styret og ledelsen ser nok allerede nå konturene av hva dette eventyret kan bli. Nettopp derfor spiller det ingen rolle hvordan selskapet spiller sine kort.
Man kan si det er aksjonær fiendtlig, men jeg tror at samtlige aksjonærer som har hatt tålmodighet til å sitte rolig under denne perioden vil være svært så fornøyd når dette er over.

Nå får vi se frem i mot CMD - Q3 og ASH og håpe på noen god info der.
Innlegg av: Frontmasta (20.11.17 00:31 ), lest 3013 ganger
Endret: 20.11.17 01:06

From LegoChem Biosciences :

CD 37 for NHL CLL AML Available at candidate selection

We find it Costa..........

[PDF]Creating Next Generation ADCs with Industry Leading GBC 2017

Could you also explain the market on the 20 november that you have started selecting people to Lymrit 37-02..... ?

Some news / status for ongoing trail at the same time.... Humalutin, and Perhaps more importantly, the results from the clinical trial : 212 Pb-RIT. ..

We find what you hide Costa

Innlegg av: Sydney (20.11.17 11:08 ), lest 2703 ganger

Link?
Innlegg av: Frontmasta (20.11.17 11:19 ), lest 2638 ganger
Endret: 25.11.17 23:14

Page 44

https://www.google.no/search?q=Creating+Next+Generation+ADCs+with+Industry+Leading+GBC+2017&oq=Creating+Next+Generation+ADCs+with+Industry+Leading+GBC+2017&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Innlegg av: NanoVekter (20.11.17 17:10 ), lest 2346 ganger

Jeg bare undrer..

Hvor lenge KAN egentlig Costa holde på informasjon, uten å måtte dele dette med markedet?
Innlegg av: FreeHeal (20.11.17 17:17 ), lest 2284 ganger

Så lenge han vil. Men faren for at inside info spres blir større for hver dag, og konsekvensen der etter.

"Make no mistakes"
Innlegg av: Frontmasta (20.11.17 18:44 ), lest 2183 ganger

37-02..... Is a Trail for Follicular lymphoma / follicular grade I-III A

http://apps.who.int/trialsearch/Trial3.aspx?trialid=NCT02657447
Innlegg av: Frontmasta (25.11.17 21:44 ), lest 1762 ganger
Endret: 25.11.17 23:08

Time will tell why you change the pasient number in oktober 2017 for Ect nr 2011. 000033/36

https://helseforskning.etikkom.no/prosjekterirek/prosjektregister/prosjekt?p_document_id=191330&p_parent_id=197383&_ikbLanguageCode=n

I know, you know, why it`s best to hide data for big pharma - Arm 5... Costa
Innlegg av: boven (25.11.17 22:06 ), lest 1696 ganger

Endringen består i at i arm 1, fase 2 ble antall pasienter økt fra 24 til 30 pasienter.

Årsaken til dette er at da rekrutteringsmålet på 24 pasienter var nådd hadde ytterligere 6 pasienter allerede signert pasientsamtykke, og startet med screeningprosedyrer. Sponsor anså det som uetisk å ikke tilby disse pasientene behandling.
Innlegg av: focuss (26.11.17 10:42 ), lest 1377 ganger
Endret: 26.11.17 10:44

Boven
Økning av pasientantall i arm 1 kan også ha sammenheng med at de regner med at de får godkjent seamless design, d.v.s at de vurderer det som at de allerede er i gang med Paradigme. Det er jo tross alt kostnader forbundet med å inkludere flere pasienter.
Innlegg av: Frontmasta (28.11.17 23:18 ), lest 1112 ganger
Endret: 28.11.17 23:22

Costa..... The registration is in done !

The pivotal phase II PARADIGME trial for Follicular lymphoma (Second-line therapy or greater)

(Trial profile 700237368)

The phase II ARCHER-1 trial for Follicular lymphoma (Second-line therapy, Combination therapy)
(Trial profile 700285282)
Innlegg av: Sydney (28.11.17 23:38 ), lest 1012 ganger

link?
Innlegg av: Frontmasta (29.11.17 00:10 ), lest 945 ganger

HENTET FRA SPRINGER, DE HENTER DATA FRA MANGE SERVERE. I FØLGE WHO OPPDATERES SERVERENE VEDRØRENDE MEDESINSKE FORSØK PÅ ONSDAGER.
Innlegg av: Charles7 (29.11.17 00:36 ), lest 886 ganger
Endret: 29.11.17 18:31

RE^1: