Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Valuta
Innlegg av: FairwayCub (11.10.17 13:44 ), lest 601 ganger
Ticker: BTC

Bitcoin prøver seg på 5000 usd

Første forsøk var i starten av september, da gikk det ikke. Hva tror vi denne gangen?
Innlegg av: RobJam (11.10.17 18:12 ), lest 339 ganger

RE^1: Bitcoin prøver seg på 5000 usd

Tror ikke du har fulgt med i timen om du ikke allerede vet hvorfor prisen blir pumpet akkurat nå. Stabil stigning kommer ikke før slutten av nov/des, og april/mai neste år blir et par gode måneder for btc holders.

Dette er en p&d pga btcgpu.

Er du lur, så fråtser du i alts i påvente av den absurde doblingen som kommer til å skje ila de neste ukene.

Mye god trading i vente for de som gidder.
Innlegg av: Solstein (12.10.17 10:01 ), lest 283 ganger

@RobJam

Kanskje du kan fortelle oss litt mer om stigning? Vært inne i Bitcoin siden 2013 men må ærlig innrømme at jeg nå har ramlet av lasset med splitter og så videre. Ser daglig på kursen og teller penger. Heller ikke fått realisert Bitcoin cash.
Innlegg av: FairwayCub (12.10.17 14:53 ), lest 230 ganger

@RobJam nå snakket jeg mer om kursutvikling med tekniske øyne, og lite med tanke på det fundamentale. Morro at den klarte å bryte 5k hvertfall.

Er vel mye alts som selges for å gå inn i btc nå i påvente av evt gratis coins fra forken eller
Innlegg av: Thorshi (12.10.17 16:37 ), lest 177 ganger

Var faktisk ikke for mye som forsvant ut fra alts, de holdt seg ganske stabilt under oppturen idag.
Derimot kom det inn over 5mrd dollar fiat på 1time.

Så det kan bety bra tider i vente.
Innlegg av: RobJam (12.10.17 18:03 ), lest 147 ganger

BTC gold fork + segwitx2 fork i nov. Folk går helt av skafte for seg forken, da split coinen selges for rundt $1000 per idag.

Ingen vits å snakke om "sperrer" når det er en pump. Bitcoin kan like godt gå til 10k, men de som er lure selger seg heller ut kvelden før forken så og driter i en split coin som er pumpet.

Det dere ser idag er et maktskifte, eller rettere sagt, forsøk på et kupp. Bli med på pumpen så lenge dere gidder, og måk penga inn i alts før droppen kommer. Vi skal tilbake til 4k før nov er ferdig. Når støvet har lagt seg, så tenker jeg vi ser 5k igjen før jan.

Men hva vet jeg, den kan like godt falle tilbake til 5k og gå sidelengs der over lengre tid.

Teknisk, hah, dummeste jeg har hørt.
Hvor mange sa at støtten på 3,2k kom til å holde? Og før det på 4k? "100MA 3.2k most definately holding with almost 30% traded".

Folk er totalt irrasjonelle når det kommer til krypto. Bruk hodet, og Sell on news eller sitt long.