Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: NanoVekter (24.09.17 02:48 ), lest 7260 ganger
Ticker: NANO

NANO - Jakten på PARADIGME

Nå står vi på terskelen til Q4 2017.

Costa har lovet at "Paradigme will start within the year"

Ser vi litt på kalenderen så er det 14 uker igjen av året.

SEPTEMBER har kun 1 uke igjen og jeg er ganske sikker på at vi ikke får noen meldinger.

OKTOBER vet vi det kommer en eller annen form for oppdatering vedrørende 20/100. Skal de virkelig slippe 3 store nyheter i oktober? Tror ikke det.

NOVEMBER er en lang og kjedelig måned uten røde dager.

DESEMBER er for kort. Ferie fra 22. desember.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Magefølelsen min sier NOVEMBER.

November begynner i år på en onsdag og jeg tror de venter til en mandag med en så stor nyhet som PARADIGME.

Første mandagen blir litt for åpenlyst. Neste mandag er den 13. så de vil kanskje ikke starte da. Da gjenstår det 2 mandager.

Mandag 20. november og mandag den 27. november.

Jeg tror de har alt klart til den 20, det er et rundt og fint tall. Costa har levert det han har lovet med god margin. Og den 20. representerer, hva?

20.11.17
Innlegg av: Daywalker (24.09.17 04:24 ), lest 4610 ganger

RE^1: NANO - Jakten på PARADIGME

Spekulativt :) Saken er at vi vet aldri. Her kan det komme overraskelser som Julekvelden på Kjerringa. Det er vel også mer enn forventet oppstart av PARADIGME som skjer i selskapet. Uansett ønsker jeg deg lykke til med ny inngang.
Innlegg av: Korsar (24.09.17 05:12 ), lest 4587 ganger

20.11.17?
Jau, det er 5 dager etter at Merlin har sagt kursen skal stå i 270.
Her er det bare å krysse fingre.
Innlegg av: Londonmannen (24.09.17 08:33 ), lest 4524 ganger

Så er det da en del som ikke har skjønt dette med forutsetninger. Enkelte besserwissere vil også ha det til at jeg har sagt NANO skal i 300 før jul. Den våkne leser med normal intelligens har dog fått med seg hva jeg har sagt. Dessverre er der enkeltindivid her på HO som har, slik Inger Hagrup så treffende beskriver det, "fått litt mindre håndbagasjen enn andre her på jord". Disse skal vi ta vare på, men vi må nok ta det dem skriver med et aldri så lite forbehold.

God søndag!
Innlegg av: Korsar (24.09.17 08:50 ), lest 4469 ganger

Vi kan bare notere oss en Londonmann som nå prøver å rygge ut av sin tidligere haussing om 300 til jul.

La det også være sagt at Londonmannen har servert mye mye høyere kurstips om vi går enda litt tilbake.

Nå er altså tiden inne for å vise til "forutsetninger". Det han da ikke skjønner, er at han med dette begynner å ty til usikkerhetsmomenter om framdrift og suksess som bl.a jeg har prøvd å advare ham om lenge. Men da jeg forsøkte å dempe ham med basis i nettopp slike forhold, var jeg en fyr som burde rapporteres til admin.

Men når han nå ser et kræsjende hausseprosjekt i hvitøyet, anser han fronting av "forutsetninger" veldig klokt.
Hehe.

PS: Hvorfor er denne klovnen her dagstøtt når han mener at vi ikke skal bry oss med kursen før 2020/2021? Og hvorfor tipper han også kurs 300 til jul?

Innlegg av: focuss (24.09.17 09:31 ), lest 4385 ganger

Korsar.
Hvordan ser du på Nano som oppkjøpskandidat?
Innlegg av: Londonmannen (24.09.17 09:45 ), lest 4356 ganger

NORSAR
Nek, jeg rygger ikke, men forsøker kun å korrigere det inntrykket du feilaktig forsøker å gi.

Jeg har sagt, og det står jeg ved, at ingen må bli overrasket om vi ser NANO omsatt til kurs kr 300 før nyttår. Men det kommer ikke av seg selv, der betinger at selskapet kommer med informasjon om effektbatterier på 20/100 samt oppstart av paradogmestudiet. Men vi ser nå også at det kan komme langt mer overraskende informasjon.

Når Roy Larsen i desember 2016 fremholder at kursen burde vært kr 400,-, så blir mine utsagn heller blodfattige. Ikke glem at vi kø er ett år lenger fremme i prosessen.

At du fremstiller meg som klovn kan jeg leve godt med. Og når du forsøker å latterliggjøre min tidshorisont, så vil jeg minne om at tidslinjen til NANO tilsier at selskapet skal fremmende sin regulatoriske søknad i 1h 2019. Og det er den jeg forholder meg til.

Og hadde den godeste Korsar hatt rett, så må konklusjonen bli at fondet Health Cap består av klovner og personer som ikke skjønner hvordan de skal forvalte pengene. Så jeg føler jeg er i et rimelig godt selskap når det gjelder min langsiktighet.

Ønsker Korsar lykke til med sin trading, men jeg tenker at den dagen en melding skyter NANO kursen mot himmels, så kommer det en liten notis her på HO at profeten allerede har vært fullinvistert i NANO en ukes tid før meldingen kom. For slikt ser profeter må vite. Og om de ikke gjør det, så bruker de samme metode som ifm backtrading for å gi inntrykk av at de så det komme.

God søndag!
Innlegg av: Haggbart:-) (24.09.17 09:50 ), lest 4326 ganger

Jeg tror godkjenning er i boks før vi ser 2019
Innlegg av: boven (24.09.17 09:57 ), lest 4311 ganger

Korsar vil konsekvent ikke kommentere Health Cap og andre eierposter som har vært på topp 20 i NANO i årevis, hva er bakgrunnen for det egentlig?
Innlegg av: Korsar (24.09.17 10:42 ), lest 4215 ganger

boven,
klarer du ikke å se at jeg HAR kommentert dette med de som feilsatset i emisjonen på 114?
Du snakker deg imidlertid bort om Health Cap og at de har sittet i NANO i årevis. Det er jo ikke det vi snakker om her, vi snakker om investorer som kom inn på 114 i siste emisjon og straks begynte å se pengene sine skrumpe i rekordfart. Selvsagt begynte en del av disse å selge seg ut etter hvert som tapet økte fra 10%, til 20% , osv. Dette kan enkelt sjekkes ved å sammenholde eiersits ved emisjonstidspunkt og nå, og man vil se at flere større investorer, i tråd med helt ordinære interne forvaltningsregler, hoppet av da tapet passerte 20% (en sentral årsak til at tapet deretter steg ganske raskt til over 40%).

De som imidlertid fremdeles sitter i aksjen etter emisjonen, har nå altså ca. 28% tap på det.

Innlegg av: Vri8er (24.09.17 10:48 ), lest 4192 ganger

Tror du de som sitter med nå 28% i papirtap etter emisjonen gikk inn for raske penger eller tror du de blir værende til the end? Rusket er ute av nano. Alle andre sitter lugne.
Innlegg av: boven (24.09.17 11:11 ), lest 4174 ganger
Endret: 24.09.17 18:23

Korsar, hva mener du med "det vi snakker om her?"

Du beviser jo bare at du vrir deg unna det temaet jeg tar opp. Ditt fokus er at en del opportunister har røket ut på stoploss de siste månedene, mitt fokus er at veldig mange har en langsiktig strategi fordi vi kan se at caset nå er drastisk fundamentalt styrket de siste par årene:

1. Selskapet er oppkapitalisert så de har sikret funding til en mye bredere satsing på kortere tid.

2. Kliniske data om Betalutin fortsetter å holde seg sterke selv om antallet pasienter øker og sannsynligheten for drastiske utslag grunnet law of low numbers synker.

Jeg er helt enig i at treet er grundig rystet ferdig med de som ikke ville sitte med papirtap etter emisjonen, i måneden mellom 10.06 og 10.07 ramlet nok de siste svake hendene ut.

Du snakker deg derimot helt vekk fra det jeg spør om, nemlig de 90% av aksjene som var der FØR siste emisjon, og de tydeligvis amatørmessige aktørene som har sittet stabilt investert i mange år.

Hvilken annualisert avkastning tror du Health Cap sikter mot i sine investeringer frem mot det tidspunktet de før eller senere tar exit?

Hva tror du er kursmålet til de aktørene som har så god tro på langsiktig vekst i NANO at de har leid ut sikkert minst 2-3 millioner aksjer?

Klarer du å svare på de to spørsmålene? Eller klarer du det, men vil ikke?
Innlegg av: Vri8er (24.09.17 11:50 ), lest 4058 ganger

*følger
Innlegg av: NanoVekter (24.09.17 20:49 ), lest 3593 ganger

Så LM tror 300,- til jul

Korsar tror... Ja hva tror du egentlig Korsar? Er det 50,- lappen kanskje?

Uansett det var ikke det jeg spurte om i denne tråden.

Jeg var ute etter dato for oppstart av paradigme, jeg må vite det dagen før det skjer siden jeg skal inn før oppstart*

*det var ironisk
Innlegg av: Stinke (24.09.17 21:00 ), lest 3554 ganger
Endret: 24.09.17 21:01

Galskap å være ute av Nano nå i høst, da har man ikke på noen måte forstått hva selskapet har guidet.

Det kommer flere nyheter i høst, det vet vi. Og hvilken dag som helst tikker disse inn! når nyhetene flommer på, så er det mange av dere som vil tenke; WTF hva er det jeg har gjort? Dere kan se frem til mange søvnløse netter....kjipt, men sånn er det.

Innlegg av: Kanguru (24.09.17 21:26 ), lest 3479 ganger

Alle vet jo t oppstart PARADIGME kommer nå i H2 . Vil da anta at det er allerede priset inn i dagens kurs .
Innlegg av: Nanofreak :) (24.09.17 21:33 ), lest 3457 ganger

Nanovekter, Londonmannen har sagt den KAN nå 300 til jul, forutsatt gode nyheter og BTD blandt annet. Og Paradigme osv er selvsagt ikke kalkulert inn i prisen, noe så dumt tror vel ingen på? Det var vel heller ikke kalkulert inn når den var på 129 i fjor, eller 113 i vår? Med den såkalte "logikken" (?) så er jo suksess med Betalutin i 3FL også kalkulert inn, siden alle eksperter sier det er i praksis mer enn godt nok for markedet allerede? Humalutin også kalkulert inn kanskje? Medisinen mot leukemi også? Kombinasjon Betalutin/Rituximab? Du tror vel ikke på det selv en gang?
Innlegg av: boven (24.09.17 22:03 ), lest 3376 ganger
Endret: 24.09.17 22:18

Hva som er priset inn i det kortsiktige er faktisk et litt interessant tema.

Min hypotese er at akkurat nå er det kun et grunnfjell igjen av aksjonærer som har priset inn at NANO leverer på guidingen sin om å starte opp Paradigme før nyttår, og at det konservativt blir forventet at 15/40 kommer til å bli valgt som dose.

Men at til og med for disse vil 20/100 ikke være helt priset inn. (Gjelder til dels også for undertegnede, det er en bonus som godt kan få meg til å vekte meg opp.)

Men så er det den enorme hopen av folk som enten har vært på sidelinjen fordi de ikke vil investere i selskaper som ikke er i gang med pivotalt studie, eller som er blitt ristet ut av Nano fordi de har hatt motgang i aksjen helt siden emisjonen.

Pluss også en stor del investorer som er mer av typen tradere/opportunister som ikke vil være inne i en aksje som er i en bekreftet opptrend.

TLDR; Jeg tror det ikke er særlig mye suksess som er priset inn nå i det hele tatt, sentimentet rundt aksjen er ganske så tragisk. Men vi vet hvordan den kan bykse når den vil. :)

Innlegg av: Gorgen1 (24.09.17 22:07 ), lest 3343 ganger

For min del spiller dosevalget ikke annen rolle enn at vi er et langt steg videre i prosessen mot markedet. Hvilken dose som velges har samme prissetting for aksjekursen i mine ører. Valgt dose = den beste dosen.
Innlegg av: Panis (24.09.17 22:17 ), lest 3307 ganger
Endret: 24.09.17 22:25

Enig med Boven, ikke mye suksess som er priset inn i dagens kurs.

Vi får antageligvis noe oppdatering på 20/100 data i oktober, og etter det er det kommer november og så ASH (om de deltar i år...).
Spennende er de to-tre neste mnd uansett.

Edit:
Det er bra at de som har forstått caset, og er langsiktige fortsatt er med.
Innlegg av: Fornybarkrakk (24.09.17 22:31 ), lest 3242 ganger

Det er nok priset inn en forventning om at 20/100 blir valgt. Ser klart for meg stoploss raids hvis NANO går for 15/40. Det vil ikke ha noe å si for PARADIGME, men en del aksjonærer har vist seg lettskremte.

20/100 vil utløse lettelsesrally og en del kroner opp, 15/40 vil gi shortere og pirater spillerom for å skape frykt.

Det er ingen vits å late som om folk tror på NANO. Folk vil bli rike, og er livredde for å tape alt.

Dette gjelder ikke de langsiktige på HO, men så er det ikke de som styrer kursen heller.
Innlegg av: boven (25.09.17 11:07 ), lest 2959 ganger

Korsar, som en liten service, her er det to konkrete spørsmålene:

Hvilken annualisert avkastning tror du Health Cap sikter mot i sine investeringer frem mot det tidspunktet de før eller senere tar exit?

Hva tror du er kursmålet til de aktørene som har så god tro på langsiktig vekst i NANO at de har leid ut sikkert minst 2-3 millioner aksjer?

Klarer du å svare på de to spørsmålene? Eller klarer du det, men vil ikke?
Innlegg av: chrisx (25.09.17 16:05 ), lest 2761 ganger

Jeg mener det var etter fremleggingen av siste kvartalsrapport, i spørsmålsrunden, at Costa forsnakket seg ang. Paradigme. Han sa "end of the year" før han rettet seg selv og sa q4 eller noe slikt. Husker ikke nøyaktig, men bet meg merke i dette, derfor jeg tipper vi får melding om paradigme i desember.
Innlegg av: uredd1 (25.09.17 17:36 ), lest 2663 ganger

Hvorfor sitter man å lurer på hva Costa og den øvrige ledelsen mente med forskjellige uttalelser?

Kan det være fordi ledelsen er ELENDIGE på kommunikasjon mot sine eiere?

Selvsagt er det sånn det er. Jeg har sagt det hele tiden: Man må få inn en informasjonsdirektør som har makt og myndighet.

Kanskje man må ha en ekstraordinær generalforsamling for å rydde opp og komme til bunns i dette.
Innlegg av: rockpus (25.09.17 17:46 ), lest 2610 ganger

uredd1:

Kan grunnen være at veien i stor grad blir til mens man går? At man faktisk ikke kan gi alle de svar aksjonærene ønsker på de tidspunkt aksjonærene spør?
Noen ganger har man valget mellom å antyde eller tie stille. Er ganske sikker på at begge alternativene irriterer mange utålmodige aksjonærer.
Innlegg av: uredd1 (25.09.17 17:49 ), lest 2616 ganger

Som sagt: Dårlig kommunikasjon mot eierne.
Innlegg av: uredd1 (25.09.17 18:13 ), lest 2556 ganger

Til og med Tixis er nok enig i det...
Innlegg av: Kanguru (25.09.17 18:46 ), lest 2471 ganger

Utsettes PARADIGME utover H2 , vil vi se tidenes svalestup på børsen .De har vist tidligere at milepæler de ikke klarer sletter de bare elegant fra Kvartal rapportene, uten videre info .
Innlegg av: rockpus (25.09.17 19:10 ), lest 2414 ganger
Endret: 25.09.17 22:04

Hvordan kommuniserer man tidsangivelser på det aktuelle tidspunkt man ikke kan si så mye sikkert om?
Hadde det vært bedre å ikke sagt noe som helst?
Innlegg av: Stinke (25.09.17 19:30 ), lest 2373 ganger
Endret: 25.09.17 19:32

Masse oppgulp på trådene om dagen, spesielt fra tradergjengen Korsar/Maynard, Kanguru m.fl. Disse gutta satser på å sitte utenfor når Nano går inn i sin mest interessante periode noensinne. Det neste halve året ventes det nyheter på rekke og rad. Akkurat når de tikker inn, vet ingen av oss, men 2H er guidet og det betyr senest i år, og vi snakker om ca 90 dager igjen av dette året. Så har vi oktober da Nano sannsynligvis vil komme med nyheter om vi skal lese grepene de har gjort riktig. FDAs nye rutiner gjør ikke caset Nano mindre attraktivt for å si det sånn. Tipper selv at Betalutin er i handelen allerede i 2018, jeg tror også på bud på selskapet samme år(2018), eller allerede i høst, etter dosevalg og oppstart Paradigme. Kursen kan altså eksplodere i takt med at nyhetene tikker inn. Samtidig vil Korsar, Nanovektor og Kanguru grine i fortvilelse de dagene de store nyhetene tikker inn. Og de kan komme, som nevnt, når som helst.
Innlegg av: rockpus (25.09.17 19:35 ), lest 2358 ganger

Stinke:

Tror det er usikkerhet mht dosering som er årsak til varsomhet fra kjøpere. Personlig mener jeg at dess lenger tid det tar, dess større sannsynlighet for 20/100. 15/40 har man jo hatt gode nok tall for for lenge siden..?
Innlegg av: Stinke (25.09.17 19:54 ), lest 2295 ganger

RE^2: NANO - Jakten på PARADIGME

Helt enig, Rockpus. Tiden taler for oss.
Innlegg av: Kanguru (25.09.17 19:43 ), lest 2339 ganger

Stinke
Flott om du kan begynne og skrive noe som ikke inneholder personangrep . Om jeg er inne eller vet du fint lite om . Alle vet kursen vil gå litt opp den dagen en god melding kommer . Har lest om toget som går i 9 mnd. Nå ;-)
Innlegg av: Stinke (25.09.17 20:00 ), lest 2284 ganger
Endret: 25.09.17 20:09

Kanguru. Som man leger får man. Når du konsekvent driver med løgn, og blir tatt for det gang etter gang, men likevel fortsetter med skremselspropagandaen og baising uten substans, så må man da for pokker tåle kritikk. Det er faktisk ingen vits for slike bløffmakere som deg å skrive her inne, alle har gjennomskuet deg for lenge siden, samt noen få andre. Kaka tok du da du i din iver baisset i vei med feil forskningsrapport.
Innlegg av: Kanguru (25.09.17 20:18 ), lest 2220 ganger

Stinke

Legg frem de påståtte løgnene eller klapp igjen
Innlegg av: solb (25.09.17 20:23 ), lest 2213 ganger

Skal vi ha en reprise av denne?
inrater.com
Did Marshall Wace loose more than 100 million DKK on Genmab? - InRater

Marshall Wace LLP have tried several times over the last years to short Genmab and have failed miserably. The 4th of december 2015 they announced that they finally have reduced their short in the company – after stubbornly have been entrenched in...
Innlegg av: rockpus (25.09.17 20:38 ), lest 2157 ganger

Kanguru:

Finner du selv nyttig informasjon fra andre tradere som skifter vinkling og mening etter sine egne posisjoner i aksjen?
Jeg snakker da ikke om konkret nyttig informasjon / diksusjon, men positive og negative påstander uten reell substans.
Innlegg av: NanoVekter (25.09.17 20:47 ), lest 2148 ganger

Til deg som refererte til hva Costa sa da han "forsnakket" seg, sorry husker ikke navnet :-)

Jeg mener han sa "within the end of the year" og han sa det veldig bestemt, som at han understreket med rød tusj et par ganger.

Jeg tror fortsatt på november :-)
Innlegg av: Kanguru (25.09.17 20:54 ), lest 2125 ganger

rockpus

Min mening om den skal opp eller ned . Vurderer jeg kun ut fra handlemønsteret . Har vist seg og stemme så langt .
Innlegg av: Stinke (25.09.17 21:25 ), lest 2059 ganger
Endret: 25.09.17 21:26

Kanguru, benekter du? Hehe, alle har jo sett det, alle vet også at du har korrigert i ettertid.
Og det er jo bare vås at du kommenterer etter handlemønster. Vi ser tydelig når du er ute, og når du er inne. Så hvorfor driver du med slikt vås? Jo for å skape nervøsitet, slik at du(tror du) kan gjøre en trade på bekostning av andre selger.
Skittent, stygt og uten ryggrad.
Så slutt å lat som noe annet - det blir bare dumt.
Innlegg av: tixis (25.09.17 21:45 ), lest 2009 ganger

For meg er det BARE irriterende å lese alt dette tullballet.

Det er vel ingen som tror at stakkars Kenguru kan manipulere kursen i Nano opp eller ned alt etter hvordan han er investert.

Den usikkerheten han eventuelt klarer å skape den skaper han bare for seg selv og ingen andre. Å tro annet er utopi er min mening.

Det letteste er bare å la være og lese og å svare. Da dør dette ut av seg selv.
Ja jeg vet jeg sitter glasshus nå men jeg prøver så godt jeg kan.
Innlegg av: TeeJet (25.09.17 22:01 ), lest 1978 ganger

Denne er opdateret den 13/9-2017 by Nordic Nanovector - bemærk, opstart October 2017

https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT02657447?term=lymrit+37-02&rank=1

Innlegg av: Kanguru (25.09.17 22:19 ), lest 1928 ganger

Over ett år på 8 pasienter . Viser tempoet de jobber i
Innlegg av: Stinke (25.09.17 22:52 ), lest 1828 ganger
Endret: 25.09.17 23:15

Igjen, baising av kenguruen, igjen, uten substans.

Dette er mer et bevis på seriøst arbeid fra Nano sin side. Det verste innen biotek er hastverk og raske beslutninger, men Kanguru har negativebrillene på fordi han vil ha flere aksjer. Vi andre får bare juble for fortsatt billige aksjer på markedet, og at vi faktisk er inne.
Forumet er så og si verdiløst når to av skribentene tagger plakaten med grums og kunnskapsløse påstander + tippekonkurranser. #Korsar #kanguru
Ikke rart skribentene flykter til andre forum mens grumset blir igjen,.

Uansett, oktober er her om få dager.
Adios, Nanotrådene her inne gidder jeg ikke bruke mer tid på.
Innlegg av: Mania (25.09.17 22:51 ), lest 1823 ganger

Det har ikke kommet innsidemeldinger fra selskapet på månedsvis. Det kan bety at det er intern kjennskap om vesentlige nyheter og at det ikke er lenge til det meldes
Innlegg av: boven (25.09.17 23:27 ), lest 1723 ganger

Det er rimelig å anta at vi nå er langt inne i innsideterreng ja. Mindre enn en måned til aller siste initial readout av Lymrit-studiet som har pågått siden 2012.
Innlegg av: Kanguru (26.09.17 01:24 ), lest 1630 ganger

Flott Stinke , slipper og se på sytingen din

Konsentrer deg om din egen trading du . Ser på sharewille du trader med 10 ører hehe
Innlegg av: Stinke (26.09.17 09:06 ), lest 1434 ganger
Endret: 26.09.17 09:10

Kanguru, det er jo du som åpenbart syter der du sitter i Phuket og klekker ut baiseinnlegg som er klare til morgenkaffen i Norge. Men så har dummet deg ut med skrønerhistorier og ljuging hele veien. At du ikke selv ser at du har driti deg ut, er meget merkverdig og vitner om svært lite selvinnsikt.
Som nevnt, forumet her flommer nå over av spyfluer og sånne som deg er ikke verdt å bruke tiden på..
Innlegg av: Kanguru (26.09.17 09:16 ), lest 1380 ganger

stinke
18 september 11:32
kjøpte PCI Biotech Holding til kurs 27,10 NOK

stinke
19 september 10:24
solgte PCI Biotech Holding til kurs 27,00 NOK

Dette kaller jeg trading med 10 ører . Men for all del lykke til

For øvrig befinner jeg meg i Norge , så det er du som må slutte med dine løgner.

Nå må vi slutte og forsøple tråder med vaset ditt
Innlegg av: Stinke (26.09.17 09:47 ), lest 1322 ganger
Endret: 26.09.17 10:08

Helt enig Solb, idioti.

Til Kanguru:

Stinke
11 SEPTEMBER 09:44 kjøpte PCI Biotech Holding til kurs 24,90 NOK

Stinke
11 SEPTEMBER 10:23 kjøpte PCI Biotech Holding til kurs 24,80 NOK

Stinke
19 SEPTEMBER 10:24 solgte PCI Biotech Holding til kurs 27,00 NOK

Hehe, har har du ikke peiling. Og hva faen har du med hva jeg trader å gjøre. Forstår du ikke hvor dum du er når du blir kritisert for ljuging, så er motsvaret at du viser frem andres handler med å stalke andre?

På PCIB har jeg faktisk tjent stort på i det siste som du ser eksempel på over. Tror du glemte å ta med de tradene. Klok nok, når jeg ser en aksje faller så selger jeg ut et tap med bare 10-øre på noen få hundre aksjer, mens totalen var gevinst på flere tusen.
Dette underbygger bare hvor simpel skikkelse du er. Har sagt det før og sier det igjen, bad karma kommer til sånne som deg.
Ja, du er vel hjemom en tur for å sikre deg at NAV-pengene ikke blir stoppet.

Og til din siste kommentar, en aksje snur ikke opp på visse dager, er du virkelig så korka?
Innlegg av: Korsar (26.09.17 11:07 ), lest 1199 ganger

Londonmannen,
du er veldig opptatt av å argumentere med hvor viktig Health Caps tro på prosessen er for aksjens skjebne.

La oss bli litt konkret her:
Kan du fortelle oss hvor mange prosent Health Caps eierandel i NANO er nå?

Innlegg av: fabian2 (26.09.17 11:13 ), lest 1169 ganger

Ser du har 2 nick , Korsar. Hva er det andre ?
Innlegg av: Ogranac (26.09.17 11:24 ), lest 1143 ganger
Endret: 26.09.17 11:26

Ser ut til at Algeta/Bayer personell også er på Nano laget,om noen tvilte på det.

http://www.uib.no/sites/w3.uib.no/files/attachments/invitasjon_farmasidagene_2017.pdf

Klinisk testing av radiofarmaka

Marianne Bloma, Nordic Nanovector

https://no.linkedin.com/in/mariannebloma/no
Study Manager for the global Xofigo (Ra-223 dichloride; alpharadin) clinical study: “A phase I/IIa study of safety and efficacy of Alpharadin® with docetaxel in patients with bone metastases from castration-resistant prostate cancer” including establishing and leading a Bayer study team and coordination of study closure activities such as data base lock and Clinical Study Report writing.

Clinical Sciences Operations - Operational Project Leader - Oncology
Bayer
november 2014 – august 2016 (1 år 10 måneder)

Director Pharmacovigilance and Data Integrity
Nordic Nanovector ASA
august 2016 – nå (1 år 2 måneder)

Innlegg av: Korsar (26.09.17 11:35 ), lest 1102 ganger

Londonmannen,
har du gjort svenske av deg?
Når jeg stiller et så enkelt og konkret spørsmål som Health Caps eierandel i NANO, klarer du vel å svare på det?
Innlegg av: Panis (26.09.17 11:41 ), lest 1072 ganger

Korsar, det kan du finne ut selv her:

http://www.nordicnanovector.com/investors-and-media/shareholders

Men om du ikke orker å åpne linken, så har HealthCap VI L.P. 11.10%
Innlegg av: Londonmannen (26.09.17 12:03 ), lest 1004 ganger
Endret: 26.09.17 12:05

Korsar
HealthCap sin eierandel i NANO er 11,10% og antall aksjer de sitter på er 5.445.833. Det tallet har ikke endret seg gjennom det siste året.
Innlegg av: kjorr (26.09.17 12:08 ), lest 981 ganger

Korsar

Innafor å gi han 28 min på å svare før du etterlyser svar. Kan faktisk hende at enkelte har et liv utenfor Hegnar Forum, selv om jeg tviler på en god del innpå her
Innlegg av: medicusskill (26.09.17 12:15 ), lest 945 ganger

musestille fra selskapet, her er noe som ikke stemmer.. feiler den neste phase?
Innlegg av: Topofthehill (26.09.17 12:34 ), lest 865 ganger

neste og siste phase er allerede klart, det eneste som venter er nyhet om oppstart, din løk. Kom deg på rehab
Innlegg av: Topofthehill (26.09.17 12:38 ), lest 844 ganger

Korsar
Jeg må bare le av deg. Du er helt ubrukelig, hva faen er greia med at du ikke har noe annet å bruke tiden din på enn å fyre rundt her inne på forumet og lage kvalme. Kom deg vekk, ingen liker deg og ingen vil ha deg her.
Innlegg av: Stokastisk (26.09.17 13:02 ), lest 788 ganger

medikusskill:
"musestille fra selskapet, her er noe som ikke stemmer.. feiler den neste phase?"

Er ikke mer enn en måned siden firmaet holdt Q2-presentasjonen. Hva er det du forventer skal komme fra selskapet? Hvordan klarer du å trekke konklusjonen om at "noe ikke stemmer" etter knapt 30 dager uten forsikringer om at alt er on-track fra selskapet? Hva forventer du egentlig..? At ledelsen i nano skal holde hånden din og trøste deg, for å passe på at du ikke selger dine 117 aksjer?

"Feiler den neste phase?" - Den neste fasen er ikke begynt enda, men man holder vedlike guidingen for når fasen skal begynne. Hva i alle dager får deg til å tro at den skulle feile.

Vennligst utdyp dine påstander / svar på spørsmålene mine, eller bli avslørt som den åpenbare idioten / baiseren du er.
Innlegg av: tixis (26.09.17 13:22 ), lest 716 ganger

Medicusskill

Ikke vært og lest på Nano tråder før?

Anbefaler deg å bruke Nano sine hjemmesider og lese seg opp før du kommer med slikt søppel.
Greit å lure men hva med en liten porsjon selvopplæring først?

5 brukere ser jeg. Oser jo tillit av det
Innlegg av: Crazylimbs (26.09.17 13:29 ), lest 683 ganger

Liker at er stille og rolig her idag :) Benytta muligheten og handle 561 Nano aksjer. Litt mere en de 100 Nano aksjene jeg hadde en go stund tebake :) 81.10 må jo være en go pris og komme seg inn på nå?
Innlegg av: solb (26.09.17 14:35 ), lest 562 ganger

Og aksjer byttes rundt fra depo til depo, med håp om at svake hender blant Ola og Kari skal slippe taket. Kjent strategi dette?
Innlegg av: medicusskill (26.09.17 14:39 ), lest 559 ganger
Endret: 26.09.17 14:43

Stille som i graven fra Nano siste mnd. mange som har glemt hva som skjedde med Clavis for noen år siden, feilet i siste phase... jaja. Jeg server gravøl og noe å bite for Nano menigheten dagen kursen stuper 90 %
Innlegg av: Stinke (26.09.17 14:59 ), lest 428 ganger

Er AS tilbake?
Innlegg av: Ogranac (26.09.17 14:45 ), lest 506 ganger

http://inrater.com/did-marshall-wace-loose-more-than-100-million-dkk-on-genmab/

Ikke alltid det lønner seg.
Innlegg av: Crazylimbs (26.09.17 14:58 ), lest 444 ganger

Intet våger, intet vinner! Man lever bare engang!
Innlegg av: Macpac (26.09.17 15:33 ), lest 348 ganger

Ser at AS er tilbake i manesjen med et av sine flerfoldige nick. Ser man på historikken er vel all kapital svidd av, så et siste krampeaktiv forsøk på å baisse NANO måtte visst til. Lykke til !

Forøvrig burde Admin gjøre alvor av å slette alle som har flere nick.
Innlegg av: Ogranac (26.09.17 15:46 ), lest 309 ganger
Endret: 26.09.17 15:48

Nano tildelt et par millioner.

https://www.forskningsradet.no/prosjektbanken

Terapautiske effekten blir oppsiksvekkende.

Oslo / Oslo
Populærvitenskapelig framstilling
Lymfekreft er den 10. mest vanlige kreftformen i verden. Rundt 800 000 mennesker lider av denne sykdommen, og dessverre vil rundt 40 % av dem dø på grunn av kreften. Hovedmålet med det industrielle doktorgradsprosjektet er å utføre pre-kliniske studier på kombinasjonsbehandling med Betalutin®, en ny behandling mot lymfekreft. Prosjektet tar sikte på gjøre pre-kliniske studier for å identifisere den beste kombinasjonsbehandlingen, med endelig mål om å forlenge og forbedre pasientenes liv.

Den største ulempen med konvensjonelle behandlinger av kreft, som for eksempel ekstern strålebehandling og kjemoterapi, er mangel på cellulær spesifisitet. En konsekvens a dette er at normalt friskt vev blir skadet før en helbredende dose oppnås. Radioimmunterapi er en ny type kreftbehandling som bestråler kreftcellene innenfra ved bruk av et radioaktivt merket antistoff som injiseres i blodet. Nordic Nanovector har utviklet et antistoff-radionuklide-konjugat (ARC) kalt Betalutin® for behandling av lymfom. Betalutin® er basert på et tumor spesifikt antistoff, kalt HH1, konjugert til radionukliden lutetium-177. Antistoffet HH1 bringer strålingen direkte til tumorcellene som minimaliserer skade på friskt vev.

Den vanligste behandlingen mot lymfom er kjemoterapi i kombinasjon med rituximab, et antistoff rettet mot lymfomceller. Denne type behandling kan gi pasientene komplett remisjon og forlenget overlevelse, men rundt 40 % av dem vil få tilbakefall. Vi tror at ved å kombinere Betalutin® med andre aktuelle behandlinger, for eksempel rituximab, kan den effekten forbedres slik at de terapeutiske resultatene blir oppsiktsvekkende. Vi har tidligere vist at behandling med Betalutin® øker binding av rituximab og andre relevante antistoffer til kreftcellene, og at det er minst en additiv effekt for kombinasjonsbehandling med Betalutin® og rituximab i musemodeller.
Innlegg av: Nanofreak :) (26.09.17 15:47 ), lest 300 ganger

Macpac og andre.

Bare å gjøre som meg og rapportere denne brukeren og andre som bare spammer.