Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: NanoVekter (22.09.17 00:24 ), lest 6875 ganger
Ticker: TRVX

TRVX - Melding - NÅR?

Ser det er mange utålmodige sjeler her inne som venter på readouts fra selskapet.

Er det fortsatt noen som tror at en melding kommer i løpet av september?

Det er 6 børsdager igjen.

Etter det beveger vi oss inn i Q4.

Jeg selv tror på melding i november.

Hva tror du?
Innlegg av: Kimsy (22.09.17 00:38 ), lest 4497 ganger

RE^1: TRVX - Melding - NÅR?

Selv jeg angrep deg når du skrev november tidligere på forumet, men når Erik Digman selv sa på podcasten at antageligvis så kommer det resultater i slutt av 2018 da tror faktisk at du har helt rett NanoVekter på at det blir november kanskje ut i begynnelsen av desember også.. Men det hadde vært fantastisk om det allerede kom i oktober.

Innlegg av: NanoVekter (22.09.17 01:01 ), lest 4469 ganger

Ikke tenk på det :-)

Jeg hadde ingen ting annet å slå i bordet med en magefølelse og en gammel glasskule.

Jeg tror på minst 1 melding i november + 1 melding i desember.

Det kan også hende at en av de tre blir utsatt til Q1 neste år.

MEN !

Taktikken burde være å slippe to meldinger nesten samtidig. 1 som kan dytte oss opp mot emisjons taket og så BANG! 1 til som kan dytte oss forbi 20,- kroner.

Men det blir vel å håpe på for mye, dette er tross alt biotech :-)

2017 skal jo ifølge Soug bli et "transformational" år. Å si sånt kan fort slå tilbake.
Innlegg av: RGTBjørn (22.09.17 01:22 ), lest 4461 ganger

Går det som i NANO som hadde emisjon på kr.35 og etterhvert falt til 12-13 før det snudde. Uten nærmere sammenligning med emisjon i Targo kr.20 kan man tenke litt selv.Jo lengre tid med nyhetstørke+ kansje korreksjon på børsen oktober kan fort targo ha en halveringskurs fra emisjon.
Innlegg av: Saga1 (22.09.17 02:13 ), lest 4415 ganger

Forsmak på hva som kommer: http://www.netfonds.no/quotes/ppaper.php?paper=ANNX.ST
Innlegg av: FAR100 (22.09.17 11:55 ), lest 4111 ganger

om par dager kan denne være over 30
Innlegg av: G.O.gammelnok (22.09.17 12:22 ), lest 4020 ganger

Aldri vært mer fornøyd med dipp ned all den tid jeg fortløpende laster opp det jeg kan i selskapet.
Tallene fra siste rapport var strålende, og bredden er solid i kommende armer.

Det er sjelden at en kan ha maks eksponering i et biotekselskap, og samtidig ikke ha litt (eller mye) angst :)

Innlegg av: kaunis (22.09.17 12:56 ), lest 3978 ganger

I TRVX trenger en ikke angst, men litt tolmodighet.Litt rart det der,når en aksje (unsett hvilken aksje)depper litt over tid,kommer krakknissene frem med sine uforbeholdende dommedagsprofetier.Vet ikke hvor mange ganger TRVX er spådd under 14kr mot 10kr av disse nissene.
Innlegg av: heilo888 (22.09.17 13:31 ), lest 3868 ganger

kaunis: Tror TRVX er det minst potente av biotech på OB. akkurat nå. Nano og PCIB vil få en langt raskere kursøkning etter signalene fra amerikanske godkjennings-myndigheter.
Innlegg av: Kimsy (22.09.17 14:16 ), lest 3788 ganger

Lol må le ass. Nisser som kom på HF i høst er nå spesialister på biotec. God stemning.
Innlegg av: aborum (22.09.17 14:23 ), lest 3762 ganger

RE^2: TRVX - Melding - NÅR?

helio:
- muligt NANO eller PCIB korrigerer først, hvem ved. TRVX er dog det selskab af de 3 der har størst markedspotentiale. Hvis resultatet fra det australske kliniske studie giver gode resultater så skal du have monteret køler på regnemaskinen.

Hvis ONCOS-102 i det amerikanske forsøg viser at non-responders kan blive responders på CPI'er, er der flere af skribenterne her på TRVX tickere, der aldrig behøver arbejde igen.
Innlegg av: NanoVekter (22.09.17 14:36 ), lest 3724 ganger

Nisser som kom inn i høst?

Dersom du går tilbake i mine tråder så ser du når jeg kom meg inn i TRVX, på 9,- kroner.

Jeg var også den første her inne som advarte om at meldinger ikke kommer før november.

Det ble totalslakt, terning kast 1, stryk på eksamen, bommert, tryna i unnarennet og nå også kalt nisse.

Så viste det seg jaggu at meldinger kommer senere en det de fleste her har antatt :-)

Ta deg en nissebolle med melis.
Innlegg av: NanoVekter (22.09.17 14:38 ), lest 3718 ganger

Enig med deg aborum.

Vi kan jo bare spørre oss selv om vi ville ha kjøpt en haug av nano aksjer i dag for 17,- kroner?

De fleste ville takket ja.
Innlegg av: G.O.gammelnok (22.09.17 14:48 ), lest 3669 ganger

Kimsy:

Er det, av alle mulige kvalitetsmål, hvor lenge du har vært på HF som avgjør hva du kan og / eller vet om aksjer?

Her inne har alle lov til å tenke, mene og spørre så mye de vil, og ingen vet mere / bedre enn andre ut fra hvilken dato en først logget inn.

Greit?

Innlegg av: NanoVekter (22.09.17 18:18 ), lest 3520 ganger

AMEN til den EKTE fjøsnissen, også portrettert av Arve Opsahl.
Innlegg av: Andyo (24.09.17 00:41 ), lest 3200 ganger
Endret: 24.09.17 00:44

Nå er jeg ingen ekspert på denne sektoren men har valgt og ta ett lodd i TRVX på 10 000 aksjer og føler vel at mitt inngang med snitt på 16,7 er noe jeg er fornøyd med da det representerer en fin rabatt fra emikurs på 20 kr. Det er et tidsspørsmål før forventningsløpet starter og da er det fort for sent.

Bruker tiden til å lese informative tråder her fra enkelte skribenter. Skal bli spennende å følge selskapet videre og såvidt jeg har forstått er det spennende nyheter i vente og "transformational year" har jeg hørt fra andre selskaper også men har man tro på ledelsen (som i TRVX sitt tilfelle er noe man bør) så er jo dagens nivå en gavepakke for de som ikke sitter inne :)
Innlegg av: NanoVekter (24.09.17 02:24 ), lest 3128 ganger

Tidsspørsmål, vel snart er det 1 år siden emisjonen i nano og de har enda ikke nærmet seg en kurs på 114,-

16,7 er nok en fin inngang uansett :-)

Jeg har snitt på 9.5,- og dersom selskapet lykkes så kan vi spise hummer til frokost resten av livet.

Innlegg av: rodroz (24.09.17 11:50 ), lest 2953 ganger

Nuvelja,

Du vet du har ikke tapt før du har solgt, og det lyder som du har tatt ett tap. Targovax er nok det selskapet som faktisk leverer innen 2 år. Men er du ute etter kjappe penger så kast deg på noe annet..
Innlegg av: rodroz (24.09.17 12:17 ), lest 2910 ganger

Hvis du ikke er interessert i aksjen så er det vel noe dumt å bruke tid på den da... Fair enough, tar ikke lange tiden å skrive noen linjer men dog.
Innlegg av: Mentos777 (24.09.17 13:04 ), lest 2830 ganger

Nuvelja ,alle her forstår at det ikke er noen garanti for at Targovax lykkes. Men har man noen tusen aksjer så kan det bli mye penger hvis forskningen lykkes.
Innlegg av: Krieghoff (24.09.17 13:15 ), lest 2833 ganger

Det blir uansett ikke en kjedelig høst om man har Trvx i porteføljen sin. Vi har fremdeles 5 viktige nyheter som er guidet til å komme i 2H17. Som det gjenstår ca 3 mnd av :)

Vi som har vert med lenge i Trvx synst jo det er litt ergerlig å se syvsifret papirgevinst forsvinne, men slik er biotek på ose. Fremtidige selskaper bør noteres i feks på Nasdaq.

Dette tror jeg både gutta i Trvx og nano tenker på etterhvert som tiden går :)
Innlegg av: aborum (24.09.17 14:15 ), lest 2766 ganger
Endret: 24.09.17 14:17

Krieghoff:
- man må egenhændigt vurdere om man sidder med i aktien lang, om man trader eller anden strategi. Der skal ikke lyde kritik herfra, hvis der sælges ud. På baggrund af ledelsens guiding vil jeg mene at det akkurat nu kan være et strategisk farligt tidspunkt at stå udenfor aktien, forudsat man tillægger selskabet en eller anden form for respekt og fremtid.

At nuvelja sælger alt på 20,00 og hardcore-baisser aktien taler sit eget sprog. Jeg har været med for længe til at tage den slags seriøst; men for alt i verden fortsæt bare. Jeg burde være ærgerlig over kurs 16,30 men sætter reelt pris på yderligere aktier på dette niveau. I min optik er det den lange bane, der tæller, med mindre trades undervejs for at skrabe flere aktier ind i porteføljen.

Hvis jeg skulle sælge med profit på fx 25,00, hvad skulle jeg ellers købe? Nej, der er øget samarbejde med TRVX fra aktionærer til IR og jeg tror på at de delvist eller fuldfinansierede studier snart vil trække TRVX frem i et helt andet rampelys.

At påberåbe sig sandheden omkring selskabets kursudviklngen tangerer til storhedsvandvid.

Jeg har en lille bitte (ønske) forventning om at Øysten Soug overvejer at flytte selskabet til NASDAQ. Det ville give mening når selskabet får tydelige resultater ind fra de gangværnde studier. Når selskabet skal til at diskutere opkøb vil en markant højere kurs være af største relevans. NASDAQ kan være en brik i den strategi.
Innlegg av: aborum (24.09.17 15:55 ), lest 2679 ganger
Endret: 24.09.17 16:00

RE^3: TRVX - Melding - NÅR?

nuvelja:
- jeg har lige et par kommentarer til din dramatiske udlægning af TRVX situation i markedet. Dette af hensyn til nye aktionærer, der måtte komme på tværs af denne tråd.

Du skriver følgende:

"All grunn til å forvente null, 0 meldinger...alt er tapt og targo vil lykkes med 3 bomskudd"

Der er al grund til at forvente, at meldinger falder jfr. guiding fra ledelsen. Øysten Soug, Magnus Jaderberg og Erik Wiklund stiller ikke op på utallige konferencer med tilkendegivelse om 3 readouts i H2, 2017, hvis ikke selskabet har planer om at levere på denne præmis. De har leveret på guiding tidligere og vil levere på guiding going forward (med forbehold for udsættelser som selskabet ikke selv er årsag til).

TRVX ér reelt allerede tæt på målstregen med TG-01 og selskabet kører i øjeblikket flere kliniske studier (herunder det vigtige TG-02 studie i Australien), der hjælper med at øge mængden af data således at selskabet overfor bl.a. FDA via statistisk evidens kan argumentere for at peptidvacciner(ne) virker.

På baggrund af ONCOS-102 er der nuværende tidspunkt ikke data fra selskabet, der giver en indikation af, at dette produktet vil fejle; men vi må følge ONCOS-102 videre i de store kliniske forsøg som bl.a. CRI (det anerkendte og førende Cancer Research Institute) i USA sponsorerer. Jeg forventer stærke read outs.

Du skriver videre:

"fuck sake det er 100vis av selskaper i verden som forsker på det samme. Hvorfor sku targo lykjes noe bedre enn alle andre?"

Der er ikke 100-vis af andre selskaber i markedet, men TRVX er naturligvis ikke alene (det så vi bl.a. på Redeyes sidste konference hvor TRVX også var repræsenteret). Det der differentierer TRVX fra andre selskaber (i mine øjne), er den relativt simple tilgang til at aktivere immunforsvaret til at genkende kræftcellernes signatur (peptider med antigener eller virus der frigiver antigener). Arbejdet for TRVX ligger primært i at skabe kliniske data frem for at udvikle behandlingsregimet (peptider og vira). TG-01 viser med statistisk signifikans at OS er markant forbedret sammenlignet med standarden på markedet - det er intet mindre end revolutionerende, når og hvis TRVX får anerkendt TG-01 som værende årsag til at denne dræbende kræftform nu kan håndteres bedre siden 1970.

Behandlingsregimet for TG og ONCOS er ganske simpelt og foregår via injektioner, der kan administreres på selv mindre klinikker - dvs. tæt på patienten. TG og ONCOS kan produceres centralt og distribueres som hyldevare da peptider mv. har lang levetid.

Endvidere har TRVX patent på TG-platformen; en platform der kan bredes langt mere ud end blot TG-01 og TG-02. Derfor står TRVX reelt med en bred vifte af muligheder for at målrette platformen til andre kræftformer der udtrykker RAS mutation (30% af alle kendte kræftformer).

Og TRVX står stærkt for at blive en succes fordi Øysten Soug (fra Algeta) har stor erfaring i at bringe et biotekselskab gennem de nødvendige faser til partneraftale og/eller salg. Magnus Jaderberg er bredt anerkendt i det kliniske miljø som én af de vigtige resourser i at udvikle den første moderne CPI (Yervoy). Jeg tillægger deres historik og erfaring stor betydning.

Ovenstående er i min optik en signatur på et selskab, der har gode odds for at blive en succes - men jeg giver naturligvis ingen garantier.

Jeg fornemmer du er skeptisk til selskabet, på trods af du tidligere har været aktionær og solgt dig ud på 20,00. Eftersom du ikke er aktionær længere, har jeg svært ved at se, hvorfor du bidrager her på TRVX trådene.
Innlegg av: rodroz (24.09.17 16:35 ), lest 2618 ganger

Aborum,

Takk for flott innlegg som alltid! Godt at det er kvalifisert motvekt til slikt.. Jeg sitter langsiktig i trvx og snitter meg nedover etterhvert som duppene kommer. Tok noe gevinst på 26, men disse er for lengst kjøpt tilbake. Ha en fin børs uke alle mann.
Innlegg av: femtYspenn (24.09.17 18:02 ), lest 2489 ganger

nuvelja:
Har du noen selskap du kan gå god for? Jeg vil gjerne kjøpe noen aksjer i noe som øker mye til uka som kommer :)

- Har en del penger stående i trvx, men forstår at jeg bør sikre meg og tar gjerne noen tips om andre selskap.
Er nybegynner på børs, og kjenner jeg blir litt løs i magen når jeg leser diverse poster her på forumet.

Tusen takk!
Innlegg av: aborum (24.09.17 18:37 ), lest 2450 ganger

nuvelja:
- dvs. dit debatniveau og IQ er direkte proportionelt med aktiekursen på TRVX? I så fald vil jeg på forhånd gratulere med opgraderingen inden nytår.

Vi ses ved startlinien 8:55 i morgen tidlig.
Innlegg av: knauz (24.09.17 21:02 ), lest 2268 ganger

Helt sykt hvor lavt nivå enkelte har her i livet, ref siste innlegga til nuvela. Latterlig.
Blir avkledd for så å fortsette lavmålet.

FOR en hjernedød strategi for å få tak i billigere aksjer.
Innlegg av: InvesTore (24.09.17 21:22 ), lest 2251 ganger

Ignorering kan fungere bra i slike tilfeller.
Innlegg av: Kimsy (24.09.17 23:19 ), lest 2098 ganger

Noen som har tapt pengene sine. Alltid trist.
Innlegg av: Castell (25.09.17 12:03 ), lest 1987 ganger

Det tok jo hele 3 dager da Nanovekter, fra du opprettet tråden til det kom melding :)
Innlegg av: NanoVekter (25.09.17 14:15 ), lest 1839 ganger

Ja jeg skulle ha formulert meg mye bedre.

READOUTS - Når?

Ser denne meldingen sender aksjen opp til nivået den var på for 1 uke siden.
Innlegg av: Castell (25.09.17 15:03 ), lest 1763 ganger

Readouts kommer 1 i oktober (trodde den skulle komme allerede i sep), 1 i november og 1 i desember. Så vet du det :)
Innlegg av: Hvemvetbest (25.09.17 15:09 ), lest 1728 ganger

rally !!
Innlegg av: NanoVekter (25.09.17 15:14 ), lest 1726 ganger

Opp 5% er rally?

https://www.youtube.com/watch?v=uvDEDJ5zdgA
Innlegg av: Macpac (25.09.17 15:16 ), lest 1696 ganger

Noen som skulle prøvd Specsavers ? Rally er uansett en uting, rolig stigning derimot er å foretrekke.
Innlegg av: NanoVekter (25.09.17 15:22 ), lest 1677 ganger

1 readout i mnd med andre ord.

Høres ikke dumt ut og jeg håper du har rett :-)

De to første burde slippes med korte mellomrom, slik at de til sammen kan knuse betong taket på 20,- kroner.

Dersom det ikke skjer så skulle det ikke forundre meg at den første meldingen sender oss opp imot 20,- for så å ta oss sakte ned mot 16 - 17,- igjen.

Og så blir det bare reprise på de neste to meldingene.

Selskapet har faktisk en unik mulighet til å ta selskapet forbi 20,- kroner men da må kortene spilles riktig.

Uhyre vanskelig da det ikke er lov å tilbakeholde informasjon.

Dessuten forventer de fleste, inkludert meg, at alle 3 readouts er meget positive. Dersom de ikke leverer opp til forventningene så er vi stuck her i det aborum kaller "surrealistiske" nivåer i lang tid fremover.

Men jeg stoler på Soug :-)
Innlegg av: NanoVekter (25.09.17 15:26 ), lest 1656 ganger

Enig med deg macpac.

Rett opp betyr som oftest rett ned.
Innlegg av: Solux (25.09.17 15:51 ), lest 1610 ganger

Nanovekter,

Har nevnt det før, men slik du opererer på TRVX trådene om dagen minner meg om en slimål. Du later som du vil oss andre vel med dine smilefjes limt med i innleggene - men du skriver jo bare vas.

Hadde vært godt om du bare kunne vært ærlig, og slutte late som hva du syntes. Vi vet du vil at kursen skal falle og at TRVX ikke skal lykkes. Navnet ditt passer jo egentlig ganske godt til hvordan du oppfører deg.

Men nok om det, bare til ettertanke.
Innlegg av: NickIsMyNick (25.09.17 16:25 ), lest 1527 ganger

Endelig flere som har gjennomskuet dette.
Innlegg av: aborum (25.09.17 17:51 ), lest 1390 ganger
Endret: 25.09.17 17:57

RE^3: TRVX - Melding - NÅR?

Jeg noterer mig, at flere herinde mener at 1 read-out pr. måned giver informationstørke i TRVX resten af året. Det er en interessant perspektivering, når man tænker på at mindst én skribent her er investeret i NANO - selskabet der tager prisen for bedste informationstørke i 2017.

Det er jo tydeligt at man baisser TRVX uanset kvantitet og kvalitet af meldinger; i dag fik vi en positiv melding om tildelding/forlængelse af patent på TG-01 og TG-02 i USA, hvorefter man hører fra baisserne at selskabet vil fejle - patenter eller ej.

* Vi har patenter på plads (selskabets IP er beskyttet indtil 2034).
* Vi har ODD (Orphan Drug Designation) på plads der giver en stærk finansielle muligheder samt bedre/tættere sparring med FDA.
* Vi har en bred vifte af studier kørende der primært sponsoreres af verdens fremmeste forskningsinstitutioner (Ludwig CRI osv.).
* Vi har enestående resultater på TG-01 allerede og ONCOS-102 ligger lunt i svinget.

Det kræver helt specielle briller at se ovenstående som signaturen på et selskab, der er ved at brænde op .. jeg kan umiddelbart ikke nævne et andet biotekselskab, der står så stærkt i markedet rent finansielt og forskningsmæssigt.

Håber jeg når 100k aktier i selskabet inden nytår.
Innlegg av: NanoVekter (25.09.17 18:18 ), lest 1343 ganger

Solux,

Takk for ettertanke, men dersom du leser mine nano tråder så ser du at jeg er helt ute av det selskapet.

Av alt som kan krype og gå av biotech så har jeg kun TRVX, og der har jeg vært med siden starten.

Det kan virke som at jeg bajser, det forstår jeg. Men ikke kom her å si at jeg ønsker at selskapet ikke skal lykkes. Da tar du skammelig feil,

Jeg ønsker så klart en høyest mulig aksjekurs og kanskje aller mest at de kommer på markedet så fort som over hodet mulig.

Tenker også på pasientene.

Det er stor forskjell på å bajse bare for å bajse, en å være realistisk slik som jeg er. Som jeg skriver over alt så er det markedet det er noe galt med og ikke selskapet.

Forstår du litt mer nå?
Innlegg av: NanoVekter (25.09.17 18:19 ), lest 1351 ganger

Og Oncoinvent, men regner med at det er første gangen du hører om selskapet...
Innlegg av: aborum (25.09.17 18:25 ), lest 1308 ganger

NanoVekter:
- hvis ikke du baisser,. så bør du nok overveje dine formuleringer fremover :)
Innlegg av: Ms.Andersen (26.09.17 13:33 ), lest 928 ganger

La oss komme oss ut av TRVX! De serverer bare gode nyheter. Ikke lett å bli klok på dette...
Innlegg av: NanoVekter (05.10.17 14:29 ), lest 654 ganger

Da ble det ingen readouts i september som mange av dere mente.

Er det fremdeles noen av dere som tror på readouts i oktober?

Jeg ble jo halshugd for å nevne november. Ser ut som om det fort kan bli en realitet.
Innlegg av: Truffet (05.10.17 14:37 ), lest 614 ganger

Når er du tilbake i TRVX, NanoVekter?
Innlegg av: Castell (05.10.17 14:52 ), lest 582 ganger

Ja, jeg tror fortsatt på at det kommer 1 hver måned frem til jul.
Tror de kommer slik basert på starttidspunkt, og lengden på oppfølging før man har readouts. (Faktoren som gjør at det er noe usikkert at det er vanskelig å vite hvor raskt man har klart å rekruttere inn pas.)

Mesoteliom okt
Melanom nov
Colorectal des
Innlegg av: NanoVekter (05.10.17 15:09 ), lest 559 ganger

November så er jeg tilbake. Så rekker jeg 3 readouts før jul.

Det er så klart positivt at selskapet har fått på plass patenter men kursen dras sakte men sikkert ned mot 16,- tallet igjen.
Innlegg av: NanoVekter (05.10.17 15:11 ), lest 535 ganger
Endret: 05.10.17 15:12

Og ikke fordi at nyhetene er dårlige, men fordi markedet ikke enser hva dette betyr.

Dette er et surrealistisk marked, undres om det er Salvador Dali som står bak dette verket.
Innlegg av: Truffet (05.10.17 15:26 ), lest 467 ganger

Godt å høre, så lenge vi er enige om at vi fremdeles får nyhetene før jul er jeg veldig fornøyd!

Synes dog aksjen har vist seg sterk og fin rundt 18kr de siste dagene, og håper at ikke alle deler din mening om sene read outs :)

/T
Innlegg av: aborum (05.10.17 15:32 ), lest 458 ganger

Utroligt man fortsat kan fiske aktier på 17,60 efter selskabet har meldt om 2 patenter inden for de sidste uger og 3 vigtige read-outs ligger forude.

Flere og flere brikker falder på plads, men alligevel føler markedet at det skal sælge kursen ned frem for at være mere passive på sælgersiden.
Innlegg av: NanoVekter (05.10.17 16:25 ), lest 383 ganger

Ja nyheter før jul blir det, altså readouts.

Jeg tipper 2 readouts før jul og 1 readout i jan/feb.

Jeg fikk jo pepper så det holdt da jeg nevnte november allerede i slutten av sommerferien.

Og angående de to patentene, for markedet så er de pr. nå verdiløse fordi vi fortsatt venter på resultater.

Men de slår inn når vi får ny info.