Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: rischioso (13.09.17 20:32 ), lest 5004 ganger
Ticker: BIOTEC
Endret: 14.09.17 13:31

Biotec - Behov for frisk kapital (EMI) nærmer seg raskt...

2 meldinger med et snev av positivitet over seg så tett på hverandre fra et selskap som Biotec Pharmacon - ja, du hørte riktig....

Legger vi så dette sammen med den mislykkede WB strategien hvor bare den nærmest evigvarende lanseringen har kostet flere titalls millioner og fortsatt går med betydelig underskudd og ikke minst vil gjøre det i lange tider fremover så lukter dette forberedelser på emisjon.

Cashburn fortsetter gjennom kvartal etter kvartal og kassa begynner naturlig nok som et resultat av akkurat det å bli slunken.

Jeg vil tro at emien planlegges satt på et tidspunkt hvor man tror på et kursløft (som de så elegant gjorde på 20nok i 2014) og det vil kunne feks være hvis refusjonssøknaden i UK gikk i igjennom.

Forskjellen fra 2014 og nå er at ledelsen ble fratatt retten til å kunne kjøre en rettet emi med trykking av nye aksjer opp til max 10% av eksisterende aksjebeholdning noe som tilsvarer rundt 45m/nok under siste GF i mai og må i så måte få flertall på et nytt GF eller EGF for å kunne gjøre det og det vil de få når de må, men fordelen er at da vil markedet kunne se den komme gjennom GF/EGF innkallingen alternativt referatet.

Slik det ser ut pr i dag så er det heller minimal sjanse for at NHS vil snu 180 grader og omgjøre vedtaket om avslag basert på anken som nå er til behandling.

Det betyr i så fall at selskapet vil sende inn en ny søknad som de selv meldte at de nå planlegger med modifisert dokumentasjonsunderlag og svaret på den vil da først kunne komme i løpet av 4-6mdr etter innsendelse og da har vi passert 4q-17 og er godt inne i 1q-18 hvor det også vil være helt nødvendig å få inn friske penger.

Mao, om den andre søknaden går igjennom så vil det uansett ta lang tid før man ser inntekter av betydning for WB og går den ikke igjennom for andre gang så vil caset WB bli skrinlagt eller man må skifte strategi (massemarkedet) som igjen vil kreve mye tid og ikke minst mange penger til markedsføring etc - så det eneste sikre er at emien kommer og det tidligst i 4q-17 og senest i 1q-18.

Dette er noe man må ta med i den samlede vurderingen om man har planer om å være posisjonert i dette papiret fremover nettopp fordi dette kommer på toppen av den vedvarende usikkerheten om og rundt det som skulle bli gamechangeren (WB) og som frem til nå ikke har vært annet enn en meget kostbar fiasko.
Innlegg av: tnodland (13.09.17 20:42 ), lest 3188 ganger

RE^1: Biotec - Behov for frisk kapital (EMI) nærmer seg raskt...

Med veksten biotec har vil sannsynligvis q4 gå
med overskudd, eller i nærheten. De kan klare seg uten emi hvis de ønsker, og dette er jo noe den nye ceo må ta stilling til. Refusjon eller ikke i UK spiller forsåvidt ingen rolle i forhold til emi. Personlig tror jeg refusjon i UK snarere øker sjansen til emisjon, da den vil kunne gjennomføres på langt høyere kurser enn dagens. Så lenge kursen ligger under 10-tallet, regner jeg med at det blir svært vanskelig å få med seg noen på emi, dette har også Ormestad gitt uttrykk for.
Innlegg av: tnodland (13.09.17 20:47 ), lest 3181 ganger

Du vet forøvrig ikke nok til å ha belegg for påstanden din om at det er minimal sjanse for at anken skal føre til refusjon, dette blir bare gjetting fra din side. Det hadde vært interessant å få vite hva den påtroppende CEO tenker om dette.
Innlegg av: rischioso (13.09.17 21:14 ), lest 3129 ganger
Endret: 13.09.17 21:17

RE^2: Biotec - Behov for frisk kapital (EMI) nærmer seg raskt...

tnodland,

sannsynligheten for det er minimal nettopp fordi da må det ha skjedd en betydelig saksbehandlingsfeil noe som til tider skjer, men som er heller sjeldent.

Når vi så vet at det er blitt brukt over dobbel så lang tid på behandling av denne søknaden nettopp fordi det kom mange spørsmål fra NHS som selskapet måtte svare på og da taler det for at søknaden virkelig er blitt gjennomgått og det utover normalen.

Når vi i tillegg vet at det under ankebehandlingen ikke er mulig for selskapet å sende inn tilleggsdokumentasjon så betyr det i praksis at anken består av det nøyaktig samme materialet som NHS allerede har vært igjennom under en behandlingstid som oversteg det dobbelte av normalen og hvor de endte opp med å avslå.

Da er sannsynligheten for slik jeg ser det at risken for at NHS da har gjort en betydelig saksbehandlingsfeil er nærmest fraværende...
Innlegg av: Valuexxx (13.09.17 21:26 ), lest 3108 ganger

Det er jo det som er hele poenget, ankeutvalget mener at det er begått en saksbehandlingsfeil. Hvis NHS erkjenner det så må de hensynta den kliniske studien som ikke ble vurderert ved avslaget. Hvorvidt det da er tilstrekkelig for en godkjennelse gjenstår å se, det er lov å være optimist.
Innlegg av: Computum (13.09.17 21:58 ), lest 3066 ganger

Ønsker man et negativt fokus, slik rischioso gjør, er det selvfølgelig mye som kan gå galt fremover. Andre vil heller fokusere på mulighetene og vil finne dagens kurs attraktiv.
Den nye CEO kan representere en positiv giv for et selskap som har gjort mye galt de siste årene. Men med økende negativ cashflow vil behovet for å hente penger melde seg neste år. Det er ganske åpenbart.
2016 startet også med høy cashburn, mens de to siste kvartalene begge endte under -3 mill.
Innlegg av: ITinvest (13.09.17 22:08 ), lest 3032 ganger

her er det mye synsing.
Tror ikke Lien og gutta finner seg i att verdiene utvannes, en kan jo selvfølgelig velge hva en bør gjøre. De sitter med mye aksjer.
Innlegg av: Valuexxx (13.09.17 22:11 ), lest 3030 ganger

Det kommer ingen emisjon på kurser under 15 kroner. Selskapet er snart lønnsomt og kan også låne om det skulle bli knapt i noen kvartaler før overskuddene kommer.. Bare AZ vil kunne tjene mer enn 10 millioner neste år og økende. Ny kontrakt på helse og forlengelse på fiskefôr bidrar også positivt. Underskuddet pr 2 kvartal var litt preget av engangskostnader og høy arbeidskapital.. Tipper vi går ut året med minimum 25 millioner i kontanter og i løpet av 2018 er vi i pluss.
Innlegg av: Valuexxx (13.09.17 22:16 ), lest 3014 ganger

Grunnen til at kursen ikke går mer er at det er få nye investorer. Det er mest handel blant eksisterende. Det vil nå endre seg fremover med nyhetsstrømmen, tipper vi ser 10 tallet før året er omme. Senest når selskapet går med overskudd kommer vi på agendaen til mange flere investorer, altså i løpet av 2018.
Innlegg av: MABO (13.09.17 22:28 ), lest 2976 ganger

Hvor slemt ville en emission være i det store hele? Hvor meget ville det sende aktiekursen ned med? Folk virker meget emissions-forskrækket. Alternativet er vel, at firmaet drejer nøglen om.

Hvis man ikke vil være med på en emission, så er der masser af tid til at komme ud af aktien i resten af 2017.
Innlegg av: ITinvest (13.09.17 22:31 ), lest 2967 ganger

tror dette negative kjøre dreier seg om att folk ikke ennå har kjøpt eg inn ennå.

Burde jo ikke skrive dette selv, driver å kjører meg inn igjen. Men har nå 70 % av det eg skal ha
Innlegg av: ITinvest (13.09.17 22:33 ), lest 2951 ganger

noen luringer kjøpte seg inn i sommer på 5,30, pokker att en ikke benyttet muligheten
Innlegg av: MABO (13.09.17 22:35 ), lest 2947 ganger

Der er slet ikke nogen tvivl om, at rischioso forsøger at manipulere med kursen for at købe sig ind igen på det helt rigtige tidspunkt - det skal han have lov til at forsøge på. Det fleste af hans spådomme har ikke specielt godt belæg, men en hel del af hans teorier er værd at overveje og give lidt tanke, hvis man påtænker at blive BIOTEC-aktionær just nu.

Jeg er mere interesseret i, hvorfor en emission ville være så slemt. Jeg fatter godt, at aktien bliver udvandet - men i det store hele er det vel bedre, end at firmaet drejer nøglen om, så længe man tror på, at de vil lykkedes på sigt.
Innlegg av: bravi (13.09.17 23:10 ), lest 2892 ganger

Jeg har aldri opplevd at en emisjon er kursdrivende, iallefall ikke i Biotec.
Innlegg av: oppturen (13.09.17 23:21 ), lest 2868 ganger

Mabo
Biotec har inntekter og satsingsområder som går med overskudd ( hele AZ går med overskudd)
Problemet er at kursnivået er så latterlig lavt at det kan svare seg å f. Eks si opp Devine, legge Woulgan satsingen på is i Norden og UK og slanke staben i påvente av at inntektene tar seg opp.

La oss håpe ET tenker på eksisterende aksjonærer når dette skal avveies.

Woulgan i Tyskland og salg ifra AZ kan forøvrig meget vel ta seg så mye opp iløpet av Q4 at avveiningen ikke blir nødvendig.
Deler av kontant bruk i Q2 gjekk med til å gjenopne produksjon av BG til kosttilskudd, arbeidds kapitalen var også gått opp med over 1 mill og det var utgifter til rekruttering av ny CEO.

Innlegg av: bravi (13.09.17 23:27 ), lest 2857 ganger

Hvis vi ser på RenoNorden er ikke ET først og fremst kjent for å tenke på eksisterende aksjonærer.
Innlegg av: ITinvest (13.09.17 23:29 ), lest 2847 ganger

De fleste ledere er vel ikke direkte dumme,en gjennomfører ikke emisjoner på lav kurs.
Innlegg av: R_offe (14.09.17 03:23 ), lest 2797 ganger
Endret: 14.09.17 03:24

DEt er fullt mulig å kjøre en emisjon rettet KUN mot EKSISTERENDE aksjonærer..

Det er også mulig for et gjeldfritt Biotec Pharmacon å LÅNE penger..

Det som er bekymringsfullt er at nesten alle som sitter i styret ikke eier en eneste aksje i selskapet og er i stand til å kødde det til for oss aksjonærer som må ta tapet ved en bedriten emisjon..

Heldigvis har ikke styret myndighet til å kjøre en dump-emi over natten..

Innlegg av: Valuexxx (14.09.17 07:51 ), lest 2743 ganger

Enig, en emisjon gjort på riktig måte er ikke problemet, snarere vil det kunne være kursdrivende. Selskapet trenger heller ikke mye penger hvis de vil øke investeringene. Dog, så lenge selskapet prises til en rabatt bør man låne til likviditeten om nødvendig og avstå fra nye investeringer. Utfordringen er Woulgan, vi trenger mer avklaring her før vi kan se kurser over 20 kroner.
Innlegg av: rufus01 (14.09.17 08:05 ), lest 2730 ganger
Endret: 14.09.17 08:06

Jada Rischioso er verd og lytte til, det er ikke mange ukene siden han utbasunerte dag ut og dag inn at apcl skulle gå til himmels. Det var ikke måte på hvor underpriset den aksjen var ifølge hans inngående analyser. Og for de som ikke er orientert, man kan jo gå inn og se hvordan det har gått. Før det var det PLCS som var grovt underpriset, også det etter selvfølgeleig inngående analyser. Den som eventuellt mot formodning har noen som helst tillit til det TS kommer med kan også der gå inn og se hvordan det har gått. Fyren bommer på det aller meste og ingen man bør lytte til. Iallfall ikke når det gjelder aksjer. Han driver og har i lengre tid drevet ett korstog mot biotec. Dette vil han fortsette med helt til han har kjøpt seg inn igjen, da vil dere se at pipa får en annen lyd.
Innlegg av: rischioso (14.09.17 13:52 ), lest 2324 ganger

rufus

Hvis man legger til grunn det du skriver så kan jeg ikke skjønne at jeg kan kjøpe meg inn?

For man vel gi noen kroner ogå her for aksjene og da må jeg jo ha penger, men i følge deg så bommer jeg alltid og da må det vel bli tomt til slutt for jeg har drevet med aksjer i veldig mange år...??...

Til din info og i motsetning til deg så lever jeg av børs...;)
Innlegg av: kveithau (14.09.17 08:17 ), lest 2690 ganger

Spot on rufus, risch er en bylle på HO, velformulert og sleip, totalt uten ryggrad, eneste han tenker på er egen vinning, koste hva det koste vil.
Innlegg av: bravi (14.09.17 08:46 ), lest 2663 ganger

Uansett hvordan man vrir og vrenger på dette er det rischoso som har truffet best i Biotec. Tenker bla. tilbake på havariet med S&N.

Ser på annen tråd at noen mener Lien har forvaltet pengene godt. Det synes ikke jeg, han fikk inn vel 100m i 2014 for å kommersialisere Woulgan, nå har han snart svidd av de kronene uten å ha kommet skikkelig i gang med salget.

Tror Biotec før eller senere må be om å få gjøre en emisjon. Da må det gjøres enten kursen er høy eller lav. Egentlig var det et lite skudd for baugen til Lien og ET at de mistet emisjonsfullmakten på siste gf. Det vil bli spennende å se om de klarer å servere noe fremover som får opp kursen til et anstendig emisjonsnivå for å begrense utvanningen.

Har en sterk følelse av at Lien har tenkt å komme seg inn i styret. Kanskje i første omgang erstatte Jan Raa, deretter overta som formann etter ET.

Innlegg av: Computum (14.09.17 09:39 ), lest 2584 ganger

Du sier rischioso har truffet best? Da er du veldig selektiv i hvilke "rischioso sprell" du støtter deg til. For rischioso har til enhver tid "snakket for sin syke mor".
De fleste "kjenner lusa på gangen" nå.
Innlegg av: Lothian (14.09.17 09:40 ), lest 2580 ganger

Drit i Rich....

Nå ser vi fremover.

Lothian.
Innlegg av: bravi (14.09.17 09:53 ), lest 2566 ganger

Computum, er det noen som skriver her som har truffet bedre? Jeg er klar over at mange som har solgte seg ut før refusjonsavslaget ved Q1 var heldige med timingen men fallet etter S&N havariet var større.

Hvilke handler rischoso gjør i andre aksjer har jeg ikke kjennskap til. Uansett tror jeg ikke skriving på forumet påvirker kursen.

Som Lothian skriver, det er best å se fremover når man har aksjer priset til 7 kr etter at de har falt fra 20.
Innlegg av: Computum (14.09.17 09:58 ), lest 2545 ganger

"Uansett tror jeg ikke skriving på forumet påvirker kursen."

Om rischioso trodde det samme ville du neppe sett mye til han her.

Jeg tror også at stemningen for aksjer med lav omsetning lett kan påvirkes her på Hegnar.

Innlegg av: rufus01 (14.09.17 11:11 ), lest 2501 ganger

Poenget mitt er at Risch skriver kun ut fra egeninteresse, og de valg han måtte ta. Og hans syn på ett selskap er utelukkende basert på hvilken posisjon han har til enhver tid. Av og til treffer han som bravi her så riktig påpeker, han bommer enda oftere. At han viste seg og ha en heldig utgang, var kun flaks og ingenting annet. Selv om han for tiden ikke har aksjer i biotec, så er han uten tvil blant de som har mest tiltro til produktene biotec leverer. Så det er nok kun ett tidspørsmål før han igjen er inne og alt ser rosenrødt ut!
Innlegg av: $$$€€ (14.09.17 12:10 ), lest 2462 ganger

Deler vurderingen at det kommer en emisjon og uansett før q4/2017 tallene presenteres, og emisjonskurs vil bli ganske lav( på nivå med siste emisjon ca 4kr. pr aksje?). Selskapet fortsetter å brenne penger og vil trolig øke takten i Q3 og ihvertfall i Q4. Ny CEO vil måtte ha likviditetsreserve for å kunne gjøre en meningsfull jobb, og forhåpentligvis øket fortjeneste. Uavhengig av Woulgan-løpet som mange er skeptiske til, og som har kostet selskapet mer enn hva balansen isolert sett har tålt.

Emisjonen kan gjøres blant eksisterende aksjonærer, men selskapet trenger også ny aksjonærer med kommersielt fokus, og som vil se på selskapets struktur og organisering og sette betingelser for bruk av likviditet på de satsingsområder som gir verdiskaping og fortjeneste i kort og mellomlangt perspektiv. Dette vil bety en endret strategi og organisering for selskapet.

BP har nå eksistert i 27/29 år, og er fortsatt i den fasen at det viktigste er å ha likviditet til kommersiell utvikling.

Selskapet har mange utviklingsmuligheter med sin teknologi og mange forretningsområder. Flere muligheter kan også lett realiseres ved å benytte ulike samarbeidsformer og prosjektstrategier internt og eksternt.

Innlegg av: Computum (14.09.17 12:20 ), lest 2435 ganger

"emisjonskurs vil bli ganske lav( på nivå med siste emisjon ca 4kr. pr aksje?)"

Lenge siden du har fulgt med på Biotec?

Siste emisjon var på kr 20,-

La oss se hva cashflow blir i Q3 før vi trekker konklusjoner om snarlig emisjon.

Noen kriseemisjon på kr 4 blir det i alle fall neppe.

Innlegg av: oppturen (14.09.17 12:39 ), lest 2410 ganger

BG hadde i Q2 2017 salg for totalt ca 8 mill.

Den ny Helsekost avtalen vil gi i gjennomsnitt en minste inntekt på 1 mill pr Q iløpet av neste 3 år.
De 2 fiskefor avtalene vil i snitt gi inntekter på 9,2 millioner pr Q fremover.
Woulgan nærmet seg 1 mill i omsetning i Q2, fortsetter veksten må vi regne med 2 mill i Q3.

DVS BG vil trolig få en omsetning på mellom 12-13 millioner i Q3
Innlegg av: rischioso (14.09.17 13:36 ), lest 2364 ganger

value,

RE - Det er jo det som er hele poenget, ankeutvalget mener at det er begått en saksbehandlingsfeil. Hvis NHS erkjenner det så må de hensynta den kliniske studien som ikke ble vurderert ved avslaget. Hvorvidt det da er tilstrekkelig for en godkjennelse gjenstår å se, det er lov å være optimist.

* Nå er du vel ute og sykler. Man kan ikke hensynta noe som ikke var en del av den originale søknaden under anken.

Klart alt underlag er blitt vurdert under søknadsbehandlingen og av samme grunn er det en minimal sjanse for at avslaget blir endret.

Det man skal vurdere under anken er kommentarene fra anke panelet sammen med den originale dokumentasjonen som de allerede har gjennomgått opp i mente. Da skjønner jeg ikke hva du roter med når du begynner å blande inn noe som ennå ikke er vurdert...
Innlegg av: rischioso (14.09.17 13:44 ), lest 2353 ganger
Endret: 14.09.17 13:53

rufus,

RE - Poenget mitt er at Risch skriver kun ut fra egeninteresse, og de valg han måtte ta. Og hans syn på ett selskap er utelukkende basert på hvilken posisjon han har til enhver tid. Av og til treffer han som bravi her så riktig påpeker, han bommer enda oftere. At han viste seg og ha en heldig utgang, var kun flaks og ingenting annet. Selv om han for tiden ikke har aksjer i biotec, så er han uten tvil blant de som har mest tiltro til produktene biotec leverer. Så det er nok kun ett tidspørsmål før han igjen er inne og alt ser rosenrødt ut!

* Poenget er at du ikke forholder deg til det som faktisk blir skrevet men fokuserer på hvem som skriver det.

Da spiller det ingen rolle for deg om det som blir skrevet er riktig eller ikke bare du er enig med skribenten.

Dette vil kunne koste deg svært dyrt. For alt jeg har skrevet i innledningsinnlegget kan med enkelhet dokumenteres.

Jeg har som kjent skrevet nå i snart 2 år uten å være aksjonær om dette selskapet og har ingen interesse av å hverken trade eller bli aksjonær før visse organisatoriske endringer er kommet på plass og ikke minst at de faktisk klarer å tjene penger.

Pr nå så brenner de 4-5 millioner pr "kvartal" og den kassa må snart fylles opp ellers stopper alt og det er en realitet selv om det er jeg som formidler det...;)

Innlegg av: Computum (14.09.17 14:10 ), lest 2313 ganger

Her er et eksempel på rischiosos bedrevitende prognoser (kursen i PCIB "så seg aldri tilbake"):

Innlegg av: rischioso (20.12.16 11:31 ), lest 2904 ganger
Ticker: PCIB
RE^1: PCIB - Svært god sjanse for Accelerated Approval

De dårligste odds har de som vedder i mot markedet for markedet har uten unntak altid rett til enhver tid.

Markedet ønsket ikke å betale mer enn 7nok/aksje i emisjonen og det for bare kort tid siden og av samme grunn ønsker markedet heller ikke å betale særlig mer nå rett i etterkant når det ikke er skjedd endringer av betydning.

Det er heller ikke å forvente at det vil skje i den nærmeste fremtid og slettes ikke på denne siden av året.
Innlegg av: rischioso (14.09.17 17:12 ), lest 2163 ganger
Endret: 14.09.17 17:16

computum

Leste du innlegget og ikke forstod det?

RE - Det er heller ikke å forvente at det vil skje i den nærmeste fremtid og slettes ikke på denne siden av året.

* Innlegget ble skrevet den 20.12 altså noen få børsdager igjen av året - skjedde de så noe betydelig med kursen i løpet av de dagene for det er jo det innlegget handler om...;)

Og skal du utfordre noen så kan du ikke ta ting ut av en sammenheng for det blir jo kun 1 eneste innlegg uten å ta med basises for diskusjonen den gang - du om det...

Det er nok av innlegg som bekrefter at jeg fikk som bravi var inne på veldig rett i dette caset og det opptil flere ganger.

Til og med prisingen med en kurs på 5,50 gikk rett inn.

Men det er jo ikke det denne tråden handler om - den handler om at selskapet risikerer å komme i en finansiell squiz om ikke så lenge og da er det litt merkelig at man ikke skal klare å holde diskusjonen til å omhandle akkurat det - er det fordi man ikke ønsker å snakke om det?

Kapitalbehovet forsvinnner jo ikke av den grunn...

Innlegg av: Computum (14.09.17 20:10 ), lest 2069 ganger

RE^3: Biotec - Behov for frisk kapital (EMI) nærmer seg raskt...

At du er meget høy på deg selv vet de fleste.
Men at du skal vri det til at du hadde rett i det siterte innlegget tar kaka.
Kursen gikk etter den 20. desember rett til værs og var kr 17 da året ebbet ut. Deretter fortsatte oppturen som toppet på 35,- bare 2 mnd senere.
Case closed fra min side.
Innlegg av: $$$€€ (14.09.17 14:45 ), lest 2283 ganger

En høyere kurs i BP forutsetter:

- en strategi for å bli lønnsomme innen kort tid, før 2020
- Strategi og investeringsoversikt for hvert virksomhetsområde, ikke sauset sammen
- Tydelig vise frem hvilke reelle muligheter selskapet har innen hvert virksomhetsområde
- Nytt styre - og ny styreleder bør ikke være SL
- Investeringer må være finansiert og kommunisert til aksjonærene på en troverdig måte
- Tydelige mål og milepæler for adm og styret

Lønn og bonusavtaler som akjonærene er gjort kjent med og uttalt seg om, ingen kryptiske forhold som buddies bevilger seg selv og venner i lukkede rom.

Få aksjonærer er redd for å dele oppsiden med styre og ledelse og ansatte i BP, men etter mange år med uforståelige tildelinger til noen få er tillitskapitalen til de samme nærmest lik null
Innlegg av: Aristarchos (14.09.17 15:59 ), lest 2216 ganger

Godt å se at illuminati fortsatt er blant oss
Innlegg av: rufus01 (14.09.17 21:40 ), lest 2000 ganger

Risch
Helt ærlig, jeg håper du aldri igjen kjøper deg inn i biotec. For du er like uspiselig når du er inne og hausser, som når du er ute og gjør det motsatte.
Innlegg av: bravi (15.09.17 11:14 ), lest 1872 ganger

Mange vil ut av papiret på 7 kr, det er nok riktig som $$$€€ skriver om forutsetninger for å oppnå høyere kurs. I tillegg er det stor usikkerhet om studien mot Intrasite. Har ikke hørt et pip om hvordan det går, det er merkelig når studien skal være ferdig i disse tider. Innsidehandelen til Lien virker kun som å skvette vann på gåsa.

Innlegg av: rufus01 (15.09.17 12:27 ), lest 1809 ganger

Bravi
Etter og ha snakket med profesjonelle som i årevis har benyttet Intrasite, men som nå har forsøkt woulgan. Så omtales det som en revolusjon. Mens Intrasite bidrar til og vedlikeholde sår, så gror sårene etter få uker ved bruken av woulgan. Så dersom ikke woulgan knuser Intrasite så vil jeg bli svært overrasket. Resultatene fra profesjonelle som har benyttet woulgan, er nærmest ikke til og tro. Vil oppfordre alle dere som er skeptiske om og spre budskapet rundt dette produktet til profesjonelle. Og også dere vil bli frelst når dere for resultatet. Sanne mine ord, det finnes ikke ett produkt som er i nærheten!!
Innlegg av: rischioso (15.09.17 12:51 ), lest 1775 ganger

RE - Resultatene fra profesjonelle som har benyttet woulgan, er nærmest ikke til og tro.

* Var det derfor NHS avslo refusjonssøknaden fordi det ikke var til å tro - mao, for godt til å være sant...??...
Innlegg av: rufus01 (15.09.17 12:56 ), lest 1754 ganger

Vet ikke mer enn det selskapet har sagt når det gjelder grunnen til avslaget. Det jeg imidlertid hører og ser, er at woulgan fungerer fantastisk mye bedre enn alt annet det er naturlig og sammenligne med. Tilbakemeldingene er at produktet er fantastisk, og nesten ikke til og tro. Så får du tolke det som du vil Risch. Jeg regner med du vil tolke slike tilbakemeldinger som negative, sålenge du ikke eier aksjer.
Innlegg av: Lothian (15.09.17 12:57 ), lest 1761 ganger

Det skal bli en fryd når Woulgan får refusjon i UK og rich fremdeles er ute av aksjen...

Pluss på refusjon i USA og i andre markeder så blir det moro.

SBG (inkl Woulgan) kommer til å bli en kjempesuksess for oss.

Lothian.
Innlegg av: rischioso (15.09.17 13:21 ), lest 1705 ganger

Lothian,

du virker ikke å være den som fryder deg over andres ulykke så den må jeg si overrasket...
Innlegg av: Shakur80 (15.09.17 13:10 ), lest 1736 ganger

Klapp igjen, Riskokern.

Ja, du gikk glipp av oppgangen fra 5 kr til 7 kr. Ta det som en mann og slutt å syte som en liten pøssi.

Amatørklovn.
Innlegg av: rischioso (15.09.17 13:20 ), lest 1705 ganger

Jeg gikk ikke glipp av noe som helst. Jeg spådde kursen ned til 5,5 og dit kom den men jeg kjøpte ikke nettopp fordi den ikke er mer verd i dag på basis av ståa i selskapet.

Vent og se - den vil snart være tilbake der...;)
Innlegg av: oppturen (15.09.17 13:10 ), lest 1735 ganger

Kommer refusjon i UK før jul tror jeg emisjonen er avlyst.
Tipper Biotec vil sitte med over 30 mill i kassa ved nyttår.
Innlegg av: rischioso (15.09.17 13:18 ), lest 1715 ganger

Det regnestykket utfordrer jeg deg til å komme med...;)
Innlegg av: oppturen (15.09.17 13:29 ), lest 1679 ganger

Hva med dette :

Innlegg av: oppturen (14.09.17 12:39 ), lest 712 ganger

BG hadde i Q2 2017 salg for totalt ca 8 mill.

Den ny Helsekost avtalen vil gi i gjennomsnitt en minste inntekt på 1 mill pr Q iløpet av neste 3 år.
De 2 fiskefor avtalene vil i snitt gi inntekter på 9,2 millioner pr Q fremover.
Woulgan nærmet seg 1 mill i omsetning i Q2, fortsetter veksten må vi regne med 2 mill i Q3.

DVS BG vil trolig få en omsetning på mellom 12-13 millioner i Q3

Så kan vi legge på noen hundre tusen for Woulgan i UK for Q1 2018 og økning opp til noen mill (3-5 ?) i Q4 2018.

Så vet vi at den høye pengebruken i Q2 2017 var på grunn av gjenoppstart av produksjon av BG til helsekost og utgifter vedrørende rettsaken med nutripharma fra 2016.

Økte utgifter fremover blir til rekrutering av nye CEO ( kun for Q3 ) og dobbel CEO utlønning i Q4 og Q1.

Regner med AZ får et dårlig Q3 med omsetning på rundt 6 mill ? men med et kjempe bra Q4 (11-13 mill ?) og videre vekst utover 2018.
Innlegg av: Lothian (15.09.17 13:32 ), lest 1680 ganger

Det er vel så enkelt som at eg håper at Biotec (og resten av biotek-bransjen i Norge) får sitt kommersielle gjennombrudd etter mange års forskning. Og at eiere som har vært med i mange år får en pen (urealisert/realisert) gevinst

De som av ulike grunner "hele tiden" skal snakke ned Biotec og arbeidet som gjøres har eg mindre og mindre til overs for.

I denne "gruppen" står rich tilsynelatende i spissen...enn så lenge.

Lothian.
Innlegg av: riskulf (15.09.17 13:43 ), lest 1651 ganger

Rich
38-2-0=36
Innlegg av: ITinvest (15.09.17 13:47 ), lest 1639 ganger

Noen som har hørt noe fra Finland, woulgan, var lovende , men nå veldig stille ?
Innlegg av: Hallo!!!! (15.09.17 13:49 ), lest 1633 ganger

spørsmål kan sendes til borge.sorvoll@biotec.no.

Pleier å svare
Innlegg av: rischioso (15.09.17 13:58 ), lest 1608 ganger

Lothian,

RE - De som av ulike grunner "hele tiden" skal snakke ned Biotec og arbeidet som gjøres har eg mindre og mindre til overs for.

* Det har aldri slått deg at det du oppfatter som nedsnakking kan være omsnakking?

Når caset er negativt, lanseringen av WB er en fiasko, dokumentasjonsbyggingen for WB frem til i dag er å anse som en fiasko, ledelsens strategier har visst seg å være en fiasko, resultatene er av samme grunn negative og når man da snakker om disse realiteter så er det ikke så lett å få det til å høres positivt ut om man ikke skal fremstille det som noe annet enn det det faktisk er blitt til...
Innlegg av: rufus01 (15.09.17 13:54 ), lest 1625 ganger
Endret: 15.09.17 13:55

Er overbevist om at woulgan vil bli som Lien for en tid tilbake uttalte, en game changer innenfor sårbehandling. Det har tatt og kommer til og ta lengre tid enn de aller fleste har sett for seg. Men før eller siden vil vi se en eksponensiell vekst tror jeg. Så får vi håpe at institusjoner og helsepersonell ser bort fra avtaler de er bundet av og våger og ta ibruk ett nytt produkt som woulgan etterhvert. Jeg tror dette vil tvinge se frem ettersom rykte om woulgan sprer seg rundt i skandinavia og europa.
Innlegg av: oppturen (15.09.17 14:07 ), lest 1578 ganger

Rishioso du er alt for tidlig ute med å fastslå at lanseringen av Woulgan er en fiasko.

Hva syntest du om tallene?
Innlegg av: bravi (15.09.17 14:08 ), lest 1580 ganger

rufus01, gitt at woulgan er revolusjonerende godt som du sier så er det merkelig at woulgan aldri får den omtale det fortjener i media. Vi har hatt tv innslag om eggeskall etc. og omtale av sår/ amputasjoner men woulgan blir ikke nevnt. Likeså synes jeg at hvis det er kjemperesultater fra Intrasite studien burde det også ha vært omtalt.

Ingen sitter å hemmeligholder ting som kan hjelpe mange i all evighet.

Innlegg av: Badtoro (15.09.17 14:37 ), lest 1529 ganger

Man skal ikke selge skinnet før bjørnen er skutt, vet du. Regner med Woulgan får den oppmerksomheten den fortjener, så snart alle studier er gjennomført og nok bevismateriale foreligger. God helg!
Innlegg av: Argus (15.09.17 14:50 ), lest 1517 ganger

Stopp en halv!

Det er vel ingen her på HO og ellers som med hånden på hjertet kan nekte for at lanseringen av Woulgan har vært en fiasko – så langt!

Vi er mange som er opptatt av Woulgans angivelig fantastiske egenskaper, men det hjelper lite å håpe på salgssuksess så lenge man mangler den viktigste dokumentasjonen på de gode egenskaper. Den skal blant annet få briter til å bruke Woulgan og den skal få norske diabetikere til å bruke Woulgan.

Uenigheten som har eksistert her på HO i flere år dreier seg stort sett om vurderingen av selskapets løfter sammenlignet med de resultatene som er oppnådd.

Og det er mer semmert enn godt er! Derfor må ledelsen gå – også styreleder som har sørget for at aksjeverdien er blitt redusert i flere år.

Når styreleder også er gått, kan alle glede seg over nye tider.

Og ikke minst over alle de gode produktene selskapet rår over. Dette er ikke en uenighet om produkter, men en «guerre» over kompetansen i selskapet. Den burde alle være enig om
Innlegg av: rischioso (15.09.17 14:53 ), lest 1500 ganger

Argus,

SPOT-ON!
Innlegg av: oppturen (15.09.17 15:17 ), lest 1467 ganger

God dokumentasjon kreves for å få noen til å PRØVE produktet, etter at man har prøvd så blir det brukererfaringen som bestemmer om man fortsetter å bruke produktet.

Det deles ikke ut medaljer ved 25KM i en 5 mil.

I Tyskland har salg så smått startet, salget er økende men ikke tilstrekkelig til å kunne slå på stortromma og predikere vellykket lansering. Å konstatere flopp med 2 Q rapporteringer etter første salg må jo være i overkant...
Innlegg av: rischioso (15.09.17 15:25 ), lest 1453 ganger

oppturen,

RE - God dokumentasjon kreves for å få noen til å PRØVE produktet, etter at man har prøvd så blir det brukererfaringen som bestemmer om man fortsetter å bruke produktet.

* Du glemte vel noe vesentlig her?
God dokumentasjon får profesjonelle til å ta produktet på alvor og ikke minst så har man en langt større sjanse til å få innvilget refusjon som igjen gjør produktet billigere og mer ettertraktet...;)

Mao, god dokumentasjon er nøkkelen til suksess.

Slik ståa er så har selskapet anskaffet seg nøkkelen til fiasko gjennom en strategi som har kostet aksjonærene desto mer, men det får likevel fortsette som at ingenting er hent og man skal ikke nevne det for da snakker man caset ned - forstå det den som kan...??...

Innlegg av: Argus (15.09.17 15:53 ), lest 1414 ganger

Distribusjonsavtalen med H&R Healthcare i Storbritannia ble inngått 20. august 2015. Woulgan er dermed forsøkt solgt i vel to år der borte uten hell.

Distribusjonsavtalen for Norden ble inngått med Navamedic den 4. desember 2015, altså for halvannet år siden. Nesten ikke noe salg.

Salget i Tyskland har pågått i ett års tid. Distrubusjonsavtalen med Rogg ble inngått i juni 2016. Fortsatt lite salg selv om det er en økning. Men fra nesten null til noe, blir økningen stor prosentvis uten at det har noe å si.

Lost opportunities!

Innlegg av: Mental Mania (15.09.17 16:07 ), lest 1399 ganger

De superoptimistene som trodde Woulgan skulle selge i bøtter og spann rett etter lansering har nok blitt skuffet.
Med en mislykket fase III samt en tynn dokumentasjon ellers, så er det en bragd i seg selv at produktet nå er på markedet med ett økende salg fra kvartal til kvartal i ett marked hvor konkurransen er stor.
Om ett års tid så kan en ta opp igjen diskusjonen om Woulgan er en fiasko eller ikke

Innlegg av: Aristarchos (15.09.17 16:31 ), lest 1376 ganger

Det er vel en tre-fire videoer på denne linken som kan være interessante for noen (men ikke alle);

https://woulgan.com/satellite-symposium-ewma/
Innlegg av: bravi (15.09.17 18:12 ), lest 1297 ganger

Det er vel og bra med flotte videoer og greier, men det har ikke hjulpet på salget. Woulgan har nå faktisk vært godkjent i hele 3,5 år, det er lang tid. Samtidig må man forvente at Biotec jobbet med salgsforberedelser også i den lange ventetiden før de fikk CE (hvorfor skulle de ellers søke om godkjenning?) Man må derfor anta at det er bare mindre grupper som ser på videoene. De ivrigste er vel de som følger med på fb siden til TO.

Den informasjon som presenteres for fagfolk på messer o.l går vel inn det ene øret og raskere ut det andre, særlig etter at de får høre prisen. På messer er det mange preparater som blir presentert, her kan ikke woulgan ha klart å skille seg ut fra mengden. Merk også at det er snart 2,5 år siden de informerte at salget i norden var igang (sykehus i Finland) siden har vi ikke hørt mye om det.

Innlegg av: Fünke (15.09.17 18:22 ), lest 1287 ganger

Dere som dag inn og dag ut klager over at ting tar tid. Jeg har aldri sett en sammenlikning mot tilsvarende lanseringer som har vært mer slagkraftig? Selvsagt vil et milliardselskap med produkter allerede på markedet ha et fortrinn. Det har blitt argumentert for en lavere pris,men det er jo bare en magefølelse virker det som. Ikke dokumenter med en sammenligning? Ting tar tid uansett om Woulgan hadde vært billig ellerikke.
Innlegg av: fisker65 (16.09.17 19:02 ), lest 1117 ganger

Fünke

Er du ansat i tom hjerne selskabet Biotec Pharmacon,? hvis du vil se samligninger med andre Biotek selskaber så led og du vil finde, google er din ven, andre selskaber har det hele klart når godkendelse kommer, og ikke som Lien 3,5 år efter CE, er lanceringen langt væk, og du kan jo starte med danske Velo, Lien har ikke og får aldrig forstand på at drive Biotec, så hvis han skal stå som bestyrelses formand, kan i glemme alt om det selskab nogensinde bliver til noget,

Og så lige det med refusionen, glem det der kommer afslag, og underskud på underskud er hvad i får i et SL og ET drevet Biotec.
Innlegg av: MABO (15.09.17 18:23 ), lest 1289 ganger

Enig - de seneste meldinger er irrelevante, hvis ikke salget kommer i gang og BIOTEC begynder at generere overskud.

Det ved selv landsbytosserne...
Innlegg av: bravi (16.09.17 18:07 ), lest 1146 ganger

Funke, vet ikke hvilken planet du befinner deg på men hvis du mener lanseringen av woulgan har gått rimelig raskt omtrent som forventet er det et kjempesprik i oppfatninger om den saken.

For 3,5 år siden, ved CE sa Lien at dette var en game changer. På det tidspunktet hadde han brukt akkurat 4 år på å planlegge og stake ut kursen for hvordan han skulle kommersialisere dette preparatet. Da kan vi i dag oppsummere at fyren enda ikke er kommet i mål 7,5 år etter at han startet på denne jobben med 2,5-3 mill i årslønn. Merk deg at det i dette tilfellet er tuber med sårsalve det er snakk om. Nord Korea utvikler atomraketter på kortere tid enn dette.
Innlegg av: oppturen (16.09.17 20:02 ), lest 1103 ganger

Helt riktig Fisker65 , det normale er å begynne markedsføring etc i forkant av godkjenning og lansering.
Problemet er S&N avtalen, den inneholdt noen klausuler og det er nærliggende å tro at Biotec var svært kneblet i avtale perioden.

Det er nå 2 år siden den avtalen ble avsluttet. Først etter den tid begynte Biotec for alvor å planlegge ny markedsstrategi. Før det var planen å finne partner og fortrinnsvis S&N.

Strategien stagnerte sår dukket opp med/like før Devine. Det er mindre enn 2 år siden.

S&N avtalen var en total fiasko, eneste den hjalp med var å først sette en emisjon og så bygge forventninger slik at vi like etter CE fikk satt enda en emisjon.
Spørsmålet blir om det var noen alternativ ? Ville det overhode funnest noe Biotec i dag uten den avtalen?
Må huske på at i 2011-2013 var m-guard solgt ut, og BG til nutrition hadde bare 1 kunde med eksklusiv avtale. AZ var også stort sett kun SAP til 1 kunde.

S&N avtalen og ikke minst S&N sine intensjoner med avtalen må gjerne kritiseres.
Å påstå at Woulgan har blitt heftig markedsført og på markedet i 3,5 år derimot må man ha rimelig store skyggelapoer for øynene for å se.

Kjenner du noe til din landsmann den nye CEO Fisker ?
Innlegg av: rischioso (16.09.17 20:42 ), lest 1088 ganger
Endret: 16.09.17 20:45

Det er nærmere 5 år siden Biotec inngikk evealueringsavtale med S&N

Det er 3,5 år siden Biotec lempet ut i bøtter og spann gratis tuber til diverse sykehus og helseinstitusjoner og like lenge siden de solgte tuber for halv pris til sine aksjonærer som hadde gått ut på dato...

Det er like lenge siden Biotec startet sin egen evaluering og de første tilbakemeldingsskjemaene så dagens lys.

Det er nærmere 3 år siden Biotec startet den begrensede lanseringen i påvente av at S&N skulle ta en avgjørelse og like lenge siden ledelsen stod frem og sa at de eide dokumentasjonen når evalueringen var avsluttet siden har vi ikke hørt noe om det...

Det er rundt 2,5 år siden S&N takket nei...

Mao, selskapet har hatt mer enn nok av tid til å bygge opp en plausibel dokumentasjon - god nok til å kunne bli tatt på alvor av de profesjonelle, fått innvilget en ordentlig refusjon og ikke minst ha fått fart på salget.

De som påstår noe annet har sikkert mulighet til en karriere i styret sammen med sittende ledelse...
Innlegg av: Computum (17.09.17 01:01 ), lest 1005 ganger

Riscioso

"Det er 3,5 år siden Biotec lempet ut i bøtter og spann gratis tuber til diverse sykehus og helseinstitusjoner og like lenge siden de solgte tuber for halv pris til sine aksjonærer som hadde gått ut på dato..."

Jeg vet ikke hva du har kjøpt, men mine tuber gikk ikke ut på dato før mars 2016.
Det som er gledelig er at Woulgan virker utmerket enda, ett og ett halvt år etter stemplet holdbarhetsdato.
Innlegg av: rischioso (17.09.17 09:47 ), lest 940 ganger

RE^4: Biotec - Behov for frisk kapital (EMI) nærmer seg raskt...

Computum,

det var flere aksjonærer her på HO forum som fortalte akkurat det og det er vel heller ikke overraskende når de hadde produsert opp en del batcher over flere år både under uttestingen og til lager når de introduserte webshopen som ikke akkurat ble en suksess og dermed ble produktene liggende på lager.

At du ikke fikk tuber som ikke var gått ut på dato eller om det i praksis ikke skal bety noe for virkningen så er det nå en gang en datostempling og den er der som et krav og skal således respekteres som alle andre andre datostemplinger.

Om mottaker ble informert og ikke hadde innsigelser - så ja da er det greit for da foreligger det en avtale om det, men det er ikke greit at man sender ut tuber som er gått ut på dato uten å informere om det selv om aksjonærene fikk tubene til halv pris...
Innlegg av: tuja (17.09.17 12:12 ), lest 889 ganger

Kjøpskandidat -Kort sikt, 15. sep 2017 Analyseforklaring
Biotec Pharmacon ligger i en stigende trend og fortsatt positiv utvikling innenfor denne indikeres. Aksjen har støtte ved ca 6.50 kroner. Volumtopper og volumbunner korresponderer godt med topper og bunner i kursen. Volumbalansen er også positiv, noe som styrker trendbildet. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på kort sikt.

Kjøpskandidat -Middels lang sikt, 15. sep 2017 Analyseforklaring
Biotec Pharmacon ligger i en stigende trend og videre oppgang innenfor denne indikeres. Ved reaksjoner tilbake er det støtte mot gulvet i trendkanalen. Aksjen har gitt kjøpssignal fra glidende snitt-indikatoren, og signaliserer dermed videre oppgang. Aksjen har støtte ved ca 5.30 kroner og motstand ved ca 10.70 kroner. Volumbalansen er positiv og styrker aksjen på kort sikt. RSI divergerer negativt mot kursen, noe som indikerer fare for en reaksjon ned. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på middels lang sikt.
Innlegg av: MABO (17.09.17 14:49 ), lest 835 ganger

Folk, der køber BIOTEC baseret på teknisk analyse lige nu kunne ligeså godt sætte sig ind på et kasino og sætte alt på rødt.
Innlegg av: bravi (17.09.17 16:23 ), lest 809 ganger

Vet ikke hva slags tuber du har fått kjøpt Computum. De jeg kjøpte (aksjonærtilbud) var 10 stk til 350 kr.

Det som har foregått var at Biotec hadde tatt gamle tuber ut av eskene, klistret på ny datostempling utenpå den gamle på tubene og til slutt puttet de gamle tubene inn i nye esker med ny datostempling før de solgte dem billig til aksjonærene.

Skjønner ikke at noe gidder å forsøke å bortforklare slikt. Har Biotec forsøkt å selge slike tuber til helseforetak o.l skjønner jeg at noen kan bli skeptiske, det vet vi ingenting om.
Innlegg av: Computum (17.09.17 20:48 ), lest 734 ganger

Datomerkingen er preget i selve tuben og er som sagt mars 2016. Jeg har fremdeles noen tuber liggende og de fungerer bra, jeg har ikke hatt mulighet til å teste på stagnerte sår.
Innlegg av: rischioso (18.09.17 08:33 ), lest 632 ganger

RE - Jeg har fremdeles noen tuber liggende og de fungerer bra, jeg har ikke hatt mulighet til å teste på stagnerte sår.

* Siden WB skal brukes under kategorien stagnerte sår (stalled wound) og du ikke har prøvd dem på akkurat det så blir det vel ikke riktig å skulle påstå at de fungerte bra...;)
Innlegg av: Computum (18.09.17 09:25 ), lest 537 ganger

RE^4: Biotec - Behov for frisk kapital (EMI) nærmer seg raskt...

"Klippe, klippe, sa kjerringa."
Innlegg av: bravi (18.09.17 09:13 ), lest 583 ganger

Tror egentlig woulgan fungerer ellers hadde ikke S&N vært så interresert i utgangspunktet. Problemet med hele caset er at Lien har blitt rundlurt av S&N hele veien. Hvorfor gjøre noe enkelt når det kan gjøres vanskelig (Lien)? Hvis Biotec hadde ansatt en person med alminnelig nese for salg i 2010 i stedet for liksom "toppkvalifiserte" Lien hadde aksjekursen vært noe helt annet i dag.
Innlegg av: rischioso (18.09.17 09:56 ), lest 522 ganger
Endret: 18.09.17 10:17

Det er mange som tror både i og om dette caset for hva annet kan man gjøre når de ikke har beviselig dokumentasjon god nok.

Av samme grunn er ikke en gang diabetiker foreningen i Norge interessert og amputerer heller legemsdeler enn å prøve WB for man kan jo ikke møte krav om vitenskalpelig forskningsresultater gjennom posters og tilbakemeldingsskjemaer.

Det er resultatet av at en økonom skal lede oppbyggingen av dokumentasjonen samt fronte lanseringen med tilhørende regulatoriske krav og det som er ennå mer tragisk er jo at ingen virker å ha lært noe som helst av fiaskoen for om knappe 2,5 uker så kommer det en ny økonom som skal ta over stafettpinnen...
Innlegg av: Hallo!!!! (18.09.17 10:08 ), lest 474 ganger

Riskoker

Håper ikke du er like plagsom mot en eventuell ex-kjerring, som du er på Biotec-trådene.

Ps. Det finnes profesjonell hjelp for sånne som deg....
Innlegg av: Valuexxx (18.09.17 13:34 ), lest 399 ganger

Det er typisk norsk og tro at alle produkter skal være så gode at de selger seg selv. Vi trenger en dansk kremmer på toppen nå. Selskapets glitrende forskere fortjener det så produktene våre kommer ut i den store verden.
Innlegg av: rischioso (18.09.17 13:43 ), lest 387 ganger
Endret: 18.09.17 19:37

Det er ikke typisk norsk - det er internasjonale regulatoriske regler for dette.

Det er jo ikke skolisser man skal selge, men et medical device...

Etableringen av kursen på 6 tallet begynner som forventet å ta form...

Her trengs det ikke en kremmer (til) - her trengs det heller en magiker...;)
Innlegg av: rufus01 (18.09.17 20:18 ), lest 228 ganger

Ta resten av kvelden fri nå risch. Du er jo besatt av hegnar. Dette kan umulig være sundt. Du burde prøve og finne deg en hobby, komme deg litt ut i frisk luft. Livet har mye mer og tilby enn HO og biotectråder. Bare ett godt råd!
Innlegg av: $$$€€ (18.09.17 22:53 ), lest 162 ganger

er personangrep innafor? hvor er de gode tankene rundt selskapets ledelse, lønnsomhet, strategivalg og eventuell emisjon?

det kan være at selskapet har et lett spill når det ikke skal mer til for å endre fokus hos eiere-gamle/nye.
Innlegg av: Computum (19.09.17 00:07 ), lest 113 ganger

Er det personangrep som gjør at du må skifte identitet så ofte?
Du dukket opp med ditt fjerde brukernavn dagen etter at Raa annonserte sin avgang, men er tydeligvis godt kjennt på Biotecforumet fra før.
Folk som forsøker å manipulere må tåle at det settes fokus på dem.
Innlegg av: ketle homeowner (19.09.17 00:17 ), lest 102 ganger

Synes Biotec klarer seg bra om dagen tross mye negativt. Får en følelse for at noe tilsier at kursen skal opp.