Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Olje og energi
Innlegg av: rischioso (13.09.17 13:02 ), lest 6833 ganger
Ticker: APCL
Endret: 13.09.17 13:32

APCL - 4-de Største eier på veg ut...

Er nå under nedre flagge grense på 5%...

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=434572

Standard form for notification of major holdings

NOTIFICATION OF MAJOR HOLDINGS (to be sent to the relevant issuer and to the competent authority)i

1. Identity of the issuer or the underlying issuer of existing shares to which voting rights are attachedii: African Petroleum Corp Limited

2. Reason for the notification (please tick the appropriate box or boxes):

[X] An acquisition or disposal of voting rights [ ] An acquisition or disposal of financial instruments [ ] An event changing the breakdown of voting rights [ ] Other (please specify)iii:

3. Details of person subject to the notification obligationiv : Name: Janus Henderson Group plc (previously known as Henderson Group plc) City and country of registered office (if applicable): London, UK

4. Full name of shareholder(s) (if different from 3.)v:

5. Date on which the threshold was crossed or reachedvi: 12 September 2017

6. Total positions of person(s) subject to the notification obligation: 7,402,386

% of voting rights attached to shares (total of 7.A)

% of voting rights through financial instruments (total of 7.B.1 + 7.B.2)

Total of both in % (7.A + 7.B)

Total number of voting rights of issuervii
Resulting situation on the date on which threshold was crossed or reached
4.89% - 4.89% 151,207,538

Position of previous notification (if applicable)
5.22% - 5.22%
Innlegg av: D_invest (13.09.17 13:08 ), lest 4511 ganger

RE^1: APCL - Største eier på veg ut...

Skal man ta et hint snart? :)

Det er forøvrig 4. største eier, sånn for ordens skyld :)
Innlegg av: D_invest (13.09.17 13:08 ), lest 4505 ganger
Endret: 13.09.17 13:09

dobbeltpost.
Innlegg av: rischioso (13.09.17 13:10 ), lest 4448 ganger
Endret: 13.09.17 13:33

RE^2: APCL - Største eier på veg ut...

Ja - nr 4, my bad....korrigert!

Da er det vel ikke noe som er like rundt hjørnet vil jeg tro - i alle fall ikke av positiv karakter...
Innlegg av: Fluefiskeren (13.09.17 13:10 ), lest 4459 ganger

Men var ikke Henderson selve garantien for at kursen skulle stige da? Det var jo ingen grunn til å selge så lenge de ikke solgte seg ned.
Innlegg av: khp1412 (13.09.17 13:11 ), lest 4437 ganger

Der er vel en selvudnævt hjerneløs guru på oslo børsen som mener at dette er et godt tegn, så er der jo flere aktier til i andre. Køb, køb, køb.
Er overrasket over at der stadig er folk med aktier i APCL, men folk vil åbenbart snydes.
Innlegg av: FAR100 (13.09.17 13:11 ), lest 4428 ganger

nå kan resten selges uten ny melding
Innlegg av: rischioso (13.09.17 13:13 ), lest 4376 ganger

Mao, hele 151,2m aksjer kan nå lempes ut over børs uten at noe bør meldes....lykke til...
Innlegg av: AttOgFram (13.09.17 13:14 ), lest 4372 ganger

Henderson har vært med noen år, så at de går under 5% er vel et klart signal. Resten blir vel solgt om kursen blir snakket litt opp igjen, det skal jo ikke mye til for å få store hopp i kursen.

Eller kanskje de bare kaster kortene og tar tapet.
Innlegg av: khp1412 (13.09.17 13:17 ), lest 4326 ganger

AttOfFrem, du er et fjols, hvis det ligner en gris så er det nok en gris.
De sælger fordi casen ikke dur, og det burde alle gøre.
Den stiger kun i perioder fordi der åbenbart er en del der gerne vil svindles og fordi det gør ondt at se sandheden i øjnene og tage tabet.
Innlegg av: rischioso (13.09.17 13:19 ), lest 4267 ganger

...det ar vel i prinsippet mye av det A&F sa - var det ikke...??...
Innlegg av: AttOgFram (13.09.17 13:19 ), lest 4272 ganger

khp1412,

jeg er klar over at jeg skriver på norsk og du skriver på dansk, men det burde ikke være så vanskelig å forstå at jeg IKKE er spesielt positiv til aksjen...
Innlegg av: D_invest (13.09.17 13:20 ), lest 4250 ganger

Leseferdighetene er ikke på topp på forumet...
Innlegg av: rischioso (13.09.17 13:23 ), lest 4173 ganger

...i tillegg til mye skriveleif...;)

Markedet er i alle fall treg i oppfattelsen eller forlammet - kanskje begge deler...

Men det blir vel med dette som med alle andre opp -og nedturer, alle venter på alle...;)
Innlegg av: khp1412 (13.09.17 13:22 ), lest 4209 ganger

Jeg har svare AttOfFrem på den anden tråd, beklager hvis jeg har misforstået.
Men kom i gang med at advare folk mere klart, dette er ikke en aktie man skal blive i længere. Det er på tide at tage tabet og komme ud hvis man ikke vil svindles yderligere.
Innlegg av: ManUnited (13.09.17 13:23 ), lest 4170 ganger

Jordskjelvet er i gang!!! Vi får se når skjelvet er ferdig å riste hvor mye som er igjen! Kom dere i dekning og selg!!!!!!
Innlegg av: rischioso (13.09.17 13:28 ), lest 4085 ganger

Over 150m aksjer er på veg ut fra en og samme aktør og den ene drar gjerne den andre...

Tror ikke folket helt skjønner hva dette betyr.

Som en samenligning så er det en større eier i IOX (Canacol) som nå er på vei ut hvor beholdningen var på rundt knappe 10% av dette og det har gruset kursen på tross av at det fundamentale i selskapet er uendret - da bør man kunne få en pekepinn på hva dette her vil kunne gjøre når det fundamentale i tillegg er knekjørt...
Innlegg av: Liverbirds (13.09.17 13:30 ), lest 4064 ganger

Noen få som synes alt er negativt, og samtidig skriver de 20 - 30 innlegg her hver jævla dag hhahaha...
Innlegg av: Kenguru1 (13.09.17 13:32 ), lest 4035 ganger

Herrejuzuz selg for faen. ..nå fosser vannet inn i skuta selg for helvete
Innlegg av: khp1412 (13.09.17 13:34 ), lest 3965 ganger

RE^1: APCL - 4-de Største eier på veg ut...

Liverbirds, vi prøver at hjælpe. At du ikke kan se sandheden i øjnene er ufatteligt.
Men jo, det er jo sikkert en super købs trigger at den fjerde største aktionær sælger, og en endnu større trigger at JP ikke møder op til konferencen. Og vent, at de mister deres licenser er jo fantastisk, super trigger.
Solidt firma.
Innlegg av: Chrysler300C (13.09.17 13:34 ), lest 3967 ganger

vet du totalt antall aksjer i APCL Risc??

Du er det værste søppelet på forumet her !!

Og igjen kan jg jo si at jeg solgte apcl igår , men jeg gidder ikke sitte rakke ned på HO døgnet rundt ...
Innlegg av: rischioso (13.09.17 13:38 ), lest 3893 ganger

RE^2: APCL - 4-de Største eier på veg ut...

Det er vel ikke jeg som melder at jeg kan selge over 150m aksjer uten meldeplikt.

Det er vel ikke jeg som er den 4-de største eier som ikke lengre virker å ha trua på caset.

Det er ikke jeg som har sendt ut denne meldingen.

Så hva er så galt med å dele det andre melder - skulle man bare overse dette også mener du?
Innlegg av: sauen5 (13.09.17 13:40 ), lest 3860 ganger

150 mill aksjer er vell det totale i apcl? Ser ut som de har 7,4 mill aksjer?
Innlegg av: rischioso (13.09.17 13:47 ), lest 3757 ganger

Ja, meldingen var noe uklar i det henseende:

Total number of voting rights of issuervii
Resulting situation on the date on which threshold was crossed or reached
4.89% - 4.89% 151,207,538

Position of previous notification (if applicable)
5.22% - 5.22%

* Tar vi så 4,89% av 151,207,538 så får vi nøyaktig 7,394,048 aksjer - det er jo en god slump det også, men det er vel signalet det sender ut som burde være av største betydning for hadde de hatt en partner på plass for SOSP og det stort sett var signeringen som stod igjen som flere i menigheten har fablet om så ville de vel ikke ha solgt seg ned den siste tiden....
Innlegg av: D_invest (13.09.17 13:41 ), lest 3840 ganger

Liverbirds.
Fins jo noen *få* (egentlig urovekkende mange) som synes alt er positivt. Dagens "inside-salg" er vel også positivt i deres verden.
Innlegg av: Chrysler300C (13.09.17 13:45 ), lest 3784 ganger

det var vel akkurat antallet jeg tenkte på ja ...

ute etter og skape frykt ved alle innlegg du har ! møkkamann erru ...
Innlegg av: rischioso (13.09.17 13:49 ), lest 3686 ganger

Chrysler,

du som virker å være en kjernekar som gladelig deler ut adjektiver i øst og i vest - nå må du bestemme deg - søppelmann eller møkkamann for det skal visst være en viss forskjell...;)
Innlegg av: Lombordo (13.09.17 13:50 ), lest 3660 ganger

Nå er det liv i gjøkeredet igjen
Innlegg av: Fluefiskeren (13.09.17 13:52 ), lest 3625 ganger

Henderson er da ingen innsider. Selv ikke i anførselstegn. Når vi ser hvordan de har bommet må vel salget heller betraktes som en trigger ;-)

Har sagt det før og siterer Bob Dylan på nytt:

Don't follow leaders!:-)
Innlegg av: rischioso (13.09.17 13:56 ), lest 3530 ganger

ff,

da bør du kjøpe - gå all in nå som denne triggeren er kommet.

Glem Gambia, glem SOSP - det er innsidesalg som er det store nå for det blir det sikkert penger i kassa av..;)
Innlegg av: D_invest (13.09.17 13:52 ), lest 3614 ganger

Noen skaper frykt (med basis i hva som faktisk skjer). Andre forsøker å late som at alt er bare fryd og gammen, selv om det ikke har rot i virkeligheten.
Innlegg av: Liverbirds (13.09.17 13:53 ), lest 3603 ganger

Jeg synes heller ikke at det er noe positivt ved at noen selger. Heller ikke negativt. Slik er det bare. Og det betyr ikke at jeg da vil bruke all min tid på å skrive dritt.
Forstår meg ikke på slikt, men forstår hva dere ønsker å oppnå.
Innlegg av: rischioso (13.09.17 13:58 ), lest 3521 ganger
Endret: 13.09.17 13:59

Liverbirds,

hvis du kan forstå hva andre tenker uten å vite det så må du ha en referanse.

Den referansen fra et psykologisk perspektiv er enn selv så nå vet du det...

Aldri for sent å bli kjent med seg selv, men ikke like kjekt alltid...;)
Innlegg av: Elderlywoman (13.09.17 13:54 ), lest 3585 ganger
Endret: 13.09.17 13:58

Fantastiske nyheter! De selger nok til en annerkjent investor. Gleder meg til å se hvem det kan være!

Neida bare tuller. Nå er det snart kroken på døren for APCL dessverre, blir nok priset som SBX om en stund om de ikke går konk før det. Det var mye potensiale her, men de fikk det aldri til dessverre.

Men for all del, alt kan snu, men synes loddet er for dyrt per dags dato for at litt lotto skulle vært interessant.
Innlegg av: dato (13.09.17 13:58 ), lest 3520 ganger
Endret: 13.09.17 13:59

Riscioso

Opportunist (les skadedyr!) av verste sort, og nå også løgner!! Dessverre er det fritt frem for slike som deg her på forumet! Det skal litt til for å gjøre meg forbannet, men det klarer du!

"Over 150m aksjer er på veg ut fra en og samme aktør og den ene drar gjerne den andre...". Forbannet løgn!!

Jeg vet at dette preller av som vann på gåsa, men det måtte sies!

dato

Innlegg av: rischioso (13.09.17 14:06 ), lest 3403 ganger
Endret: 13.09.17 14:08

dato,

jeg har allerede redegjort for dette mens du sikkert ar opptatt med å google kallenavn som kunne passe meg:

http://forum.hegnar.no/post.asp?id=21746874

Det var meldingen som ikke var klar hvor prosenten på 4,89% var satt sammen med den totale antall aksjer og derfor kunne misfortås.

Men 7,4m/aksjer er en god del det også og ikke minst så burde det gi visse signaler for de som evner å forstå akkurat det....;)
Innlegg av: Fluefiskeren (13.09.17 13:59 ), lest 3489 ganger

Rich

Så du ikke smilefjestet?

Forøvrig vil jeg benytte anledningen til å opplyse om at søppelmann og møkkamann ikke er adjektiver. Derimot substantiver.
Innlegg av: rischioso (13.09.17 14:01 ), lest 3465 ganger

Har jeg sagt at møkkamann og søppelmann er adjektiver?

Jeg sa at han delte ut adjektiver i øst og i vest, men jeg nevnte aldri hvilke.

Så ba jeg ham om å bestemme seg for hva han mente jeg var.

Det er du som har dratt denne konklusjonen på feil grunnlag....;)
Innlegg av: D_invest (13.09.17 14:06 ), lest 3400 ganger

Generelt kan man jo regne med at det er en del aksjer som skal ut. Om ikke 150 millioner, så kan det fort bli et titalls millioner. Har tidligere advart mot utvanningen av de "store", det kan legge en massiv demper på kursen.

Innlegg av: rischioso (13.09.17 14:09 ), lest 3350 ganger

Ja, historien gjentar seg.

Det er sjelden røyk uten ild og av samme grunn så ender det nok ikke med at det kun blir denne ene som vil redde stumpene...
Innlegg av: Fluefiskeren (13.09.17 14:09 ), lest 3376 ganger

Risch

Da var det veldig klønete skrevet. Forøvrig bommer du totalt hvis du tror at jeg virkelig tar dette som en trigger. For meg er helt nøytralt. Trodde du kjente meg bedre.
Innlegg av: rischioso (13.09.17 14:14 ), lest 3310 ganger
Endret: 13.09.17 14:18

ff

Det var det jeg også trodde at jeg gjorde og ble litt overrasket, men du har rett - jeg overså smilefjeset...;)

Men nøytral forstår jeg heller ikke - et innsidesalg er ensidig negativt hvis det er relatert til negative fundamentale endringer og er det noe vi vet så er det at det er negative fundamentale endringer så det holder det siste året for APCL hvor de har mistet halvparten av lisensene (2xLiberia, 2xGambia og 1xSenegal) i tillegg er de på god vei til å kunne miste nr 2 i senegal (SOSP) noe vi har fasiten på innen 25.10.

Så når det nå meldes om at den fjerde største eier selger seg ned under nedre flaggegrense (5%) og har 7,4m aksjer som da mest sannsynlig skal ut så burde ikke den enkelte tro at de ikke vet mer enn oss om hvordan ståa er...

Av samme grunn får jeg ikke helt plassert din nøytrale holdning til innsidesalget...

Innlegg av: strongbuy (13.09.17 14:11 ), lest 3322 ganger

marve almar har vært sporløst forsvunnet siden kursen begynte å stupe. Han burde komme på banen å beklage for alle han lurte inn i dette luftslottet. Synes oppriktig synd på dere som ble overtalt av han og tapt millioner.
Innlegg av: JanV (13.09.17 14:13 ), lest 3306 ganger

Vel, de som klarer å se noe positivt i enhver åpenbar negativ nyhet, klarer det nok nå igjen. Signalene på hvordan dette går industrielt har vært entydige over laaang tid, men forumets menighet har vært i fornektelse. At en ny av "støttepilarene" nå også begynner å selge er bare et nytt signal som viser at også de "profesjonelle" har gitt opp. Om de bøtter ut alle sine aksjer gjenstår å se, men det kan ihvertfall selges uten flagging. Tipper flere vil henge seg på.
Innlegg av: dato (13.09.17 14:18 ), lest 3254 ganger

Risc...

Du som har satt deg så godt inn i caset at du kan ramse opp pros and cons i bøtter og spann, og som har gitt deg selv "pepper" for at du ikke hadde satt deg nok inn i caset før du kjøpte, men sier du har gjort det nå i etterkant, skulle ikke vite antall aksjer i selskapet...?? Sorry, kjøper ikke den!

Mye kan sies om deg, og mye er allerede sagt..., men dum kan man ikke med rette si at du er. En helt bevisst løgn er hva det var!

dato
Innlegg av: rischioso (13.09.17 14:21 ), lest 3208 ganger

dato,

er du fortsatt aksjonær så får du takke deg selv.

Har du solgt deg ut pga meg og fortsatt ikke er helt sikker på at du gjorde det riktige så vil du nok takke meg noe senere...;)
Innlegg av: Fluefiskeren (13.09.17 14:19 ), lest 3254 ganger

Risch

Hvis Henderson satt på innsideinformasjon hadde de vel solgt for lenge side. Tror heller de vet noe met enn oss nå. Derfor mener jeg det i seg selv er nøytralt, men selsagt negativt i den forstand at det er så mange som tenker som deg.
Innlegg av: rischioso (13.09.17 14:26 ), lest 3155 ganger
Endret: 13.09.17 14:28

ff,

de har solgt seg ned under flagge grensen på 5% siden siste oppdatering - jeg kjenner ikke til når den kom men utgår fra at det ikke er så veldig lenge siden.

Husk mye er skjedd det siste året og spesielt de siste 2-3mdr.

De kjørten en emisjon i mai.

De mistet ROP i mai

De har fikset den ene forlengelsen etter den andre opp gjennom årene og virker å ha gått ut i fra at dette ordner seg.

De blir tatt på senga den 4-de juli hvor gambiske myndigheter går ut i media og flagger at de ikke ønsker videre samarbeid, avtalen er gått ut og vil ikke fornyes - lisensene skal gis til andre...

Og jeg regner med at det er fra det tidspunktet innsidesalget begynner sammen med kursraset.

Nå står halmstrået SOSP igjen og innsiderne kjenner til ståa om det er like før det går igjennom eller rett åt skogen - så kommer innsidemeldingen om salget - resten burde tale for seg selv...
Innlegg av: D_invest (13.09.17 14:20 ), lest 3244 ganger
Endret: 13.09.17 14:22

Jeg tror ikke nødvendigvis at Henderson "vet noe" av verdi. Men det gir et signal om at aksjen i allefall ikke er attraktiv pt. Nå er det ikke bare oss "skadedyr" på HO som er skeptiske lenger..
Innlegg av: rischioso (13.09.17 14:32 ), lest 3086 ganger

Nei, regelverket sier at alle skal ha den samme informasjonen likt, men vi er bare mennesker så i praksis har det visst seg at det ikke alltid fungerer slik.

Men uansett, dette bør ansees som hva det faktisk er og det er alt annet enn både positivt og nøytralt...
Innlegg av: Gizzy (13.09.17 14:20 ), lest 3229 ganger

det mest mærkelige er vel at der ingen der har skrevet en positiv historie til at hendersob sælger.. det kunne jo være af taktiske årsager, måske kan den nye olieminister i senegal ikke lide henderson og de bliver derfor nødt til at lempe sig lidt før sosp blover godkendt.. andre der har gode bud :D
Innlegg av: Nybraaten (13.09.17 14:26 ), lest 3161 ganger

Kan godt høre at mange her inde er bitre(lige som mig) alle har kun dårlig ting at sig til hverandre. Men nu er jeg ud af APCL med tab, men det føles godt, magen til svindlerselvskab skal man lede længe efter. Kan kun råde andre til at redde stumperne, før de mister alt. God karma til alle
Innlegg av: Gizzy (13.09.17 14:29 ), lest 3135 ganger

nybraaten du skal bare være glad for der stadig findes individer der vil købe dine aktier for 1.68.. har altid sagt det apcl stærkeste våben er at investorerne virkelig tror på dem :-)
Innlegg av: rischioso (13.09.17 14:35 ), lest 3079 ganger
Endret: 13.09.17 14:51

Nybraaten,

bedre sent enn aldri.

Tapet tar du tilbake en annen plass - det viktigste er å ikke miste alt slik at man har akkurat den muligheten.

Det er 2 ting som er viktig på børs:

(1) Grådighet - de fleste går glipp av mange gode muligheter og profitt nettopp fordi de er for grådige. De ønsker å kjøpe en aksje billigst mulig og setter seg et kursmål som aldri blir innfridd så må man løpe etter og kjøpe dyrere - motsatt så får man aldri nok for man ønsker å selge på topp noe de færreste klarer og dermed ender det gjerne med at man blir med ned igjen hvor man ikke kommer seg ut med annet enn tap eller ribbet for urealisert gevinst.

(2) Håpet - det er en investors største fiende hvor man håper i det lengste og ignorerer realitetene hvor man ikke ønsker å ta tapet når det er lite, men venter heller til at det ikke finnes håp og da er det gjerne for sent å kunne redde stumpene - det vil kunne skje med mange også i dette caset..

Mao, det er mye fin profitt mellom topp og bunn og det er den man burde se seg fornøyd med - edruelighet kalles visst det...;)

Innlegg av: D_invest (13.09.17 14:43 ), lest 2992 ganger

RE^3: APCL - 4-de Største eier på veg ut...

(1) Been there done that ;)
Innlegg av: rischioso (13.09.17 14:52 ), lest 2889 ganger
Endret: 13.09.17 14:53

RE^4: APCL - 4-de Største eier på veg ut...

Ja, hvem har ikke det - cluet er at man må lære av det...

Buffet tapte mer enn 40% av formuen når han startet å investere, men så lærte han også av det...;)
Innlegg av: Yess (13.09.17 14:38 ), lest 3051 ganger

rischioso nå må du lese forumreglene, det du skriver er direkte løgn. At de skal ut med 150 millioner aksjer?
Det er kun 151 millioner aksjer i APCL, i så fall innebærer det 99% av aksjene

Innlegg av: rischioso (13.09.17 13:28 ), lest 1028 ganger

Over 150m aksjer er på veg ut fra en og samme aktør og den ene drar gjerne den andre...
Innlegg av: rischioso (13.09.17 14:47 ), lest 2953 ganger

Yess,

det har jeg redegjort for mer enn 1 gang på denne tråden.

Hvis du hadde tatt deg tid til å lese hva som er skrevet på tråden så hadde du fått dette med deg:

http://forum.hegnar.no/post.asp?id=21746874

Av samme grunn hadde du heller ikke trengt å opprette en tråd for hvert spørsmål du har...;)
Innlegg av: Blockerboys (13.09.17 14:45 ), lest 2982 ganger

Sjefshausser Marve solgte seg ut før emisjonen på 7,7.
Marve har dermed ingen økonomisk interesse av Apcl lengre.
Marve tjente 7 millioner på Apcl og har forlenget ferien på ubestemt tid.
Han anbefaler de som fortsatt sitter som naive aksjonærer i Apcl å selge raskest mulig for å berge stumpene.
Forlat den synkende skuta !
Jens Pace = Madoff 😂
Innlegg av: ManUnited (13.09.17 15:41 ), lest 2683 ganger
Endret: 13.09.17 15:42

Marve - han har ikke troverdighet i det hele tatt. Alle som har latt seg påvirke av hans analyser, de må ta et oppgjør med fyren. For alle de som er igjen er det å håpe for deres skyld at han aldri får komme til orde igjen! Her har mange småaksjonærer blødd mye!!!!
Innlegg av: dato (13.09.17 15:50 ), lest 2615 ganger

Risc...

Du vrir deg vekk fra det jeg poengterte! Om jeg er aksjonær eller ikke er knekkende likegyldig i denne sammenhengen. Jeg er i stand til å gjøre mine egne vurderinger, og tar mine valg uten å lene meg på skriblerier her på forumet (gjelder både den positive og den negative siden - er mye jalla begge veier).

dato
Innlegg av: stocken (13.09.17 16:10 ), lest 2467 ganger

At over 150 mill. aksjer skal ut er bare sprøyt,som det meste som kommer fra riskokeren!
Innlegg av: D_invest (13.09.17 16:12 ), lest 2459 ganger

Klart 150 millioner aksjer skal ut, eller mener du at selskapet går mot avvikling? Til info har nærmere en halv milliard aksjer gått ut inneværende år.
Innlegg av: Konjagi (13.09.17 16:41 ), lest 2377 ganger

Noen nick opptrer mer som åtseletere enn debattanter. For et rottereir
Innlegg av: rischioso (13.09.17 16:46 ), lest 2324 ganger

Markedet kommer alltid diltende etter som alltid noe dagen i dag er et synlig bevis på.

Blir spennende i morgen for å se om flere har våknet.

Man bør vel anta at det er siste gang vi ser 1,6 og at 1,6 fra i morgen vil være historie...
Innlegg av: Gizzy (13.09.17 16:51 ), lest 2279 ganger

er der slet ingen tilbage med en positiv vinkling til dagens flagging? jeg prøvede at hjælpe lidt på vej med at senegals olieminister måsker ikke kunne lide henderson og at de derfor solgte sig ud strategisk.. er der andre der har foreslag eller er det kun i lukkede fora man for lov til at være vidne til sådanne historier ?

ej spøg til side det virker lidt som om at folk er ved at vågne op jeg synes det er rigtig mærkeligt at der ikke bliver foretaget insider køb hvis man er så confident det er jo gratis penge? det ville også i sådan en grad berolige markedet og måske få en kritikker som mig til at købe igen
Innlegg av: AttOgFram (13.09.17 16:54 ), lest 2259 ganger

Gizzy,

kan jo være at det er Timis som har kjøpt. Det ville vel gå for et innsidekjøp...?
Innlegg av: Gizzy (13.09.17 16:58 ), lest 2224 ganger

attogfram

hvis timis kæber er det helt klart bull i min verden om jeg sidder ude eller inde :-)
Innlegg av: rischioso (13.09.17 17:03 ), lest 2179 ganger
Endret: 13.09.17 17:04

Kanskje en SENEGALeser som er på kjøpern nå som det bare mangler en underskrift så skal SOSP være landet - MEN hei - da ville vel ikke 4-de største eier ha solgt - ville han vel...??...;)
Innlegg av: Mr.hifi (13.09.17 17:01 ), lest 2203 ganger

Gizzy.....jeg er begyndt at daytrade og er derfor inhabil...men jeg er stadigvæk Investor i apcl, men min beholdning af aktier svinger frem OG tilbage som Risottos holdninger/meninger...
Innlegg av: Gizzy (13.09.17 17:02 ), lest 2186 ganger

mr. hifi det er nok det klogeste du har foretaget dig som investor i apcl.. men har stadig lidt svært ved at tro på dine positioner kan svinge så voldsomt som richie boys holdninger ;-)
Innlegg av: Mr.hifi (13.09.17 17:03 ), lest 2185 ganger
Endret: 13.09.17 17:06

Ha ha ha...tak for grineren...igen ;)
Innlegg av: rischioso (13.09.17 17:09 ), lest 2127 ganger

hifi,

det er ingen som tidligere har klart å swingtrade i en aksje som er i fritt fall - de fysiske lover setter en stopper for det.

Du virker heller å gjøre som hesten som først blir reddet ut av stallen som står i full fyr og som springer inn i stallen igjen så snart den får muligheten mens det fortsatt brenner som mest...;)
Innlegg av: hef10ponni (13.09.17 17:05 ), lest 2164 ganger

Har vært lenge inne i APCL og solgte nylig helt ut for å begrense tapet. Selv om caset var god før alt oppstyret må jeg si meg helt enig med både Risch, D_Invest & co. Det er da på ingen måte positivt at det blir flagget for salg, beviser jo bare at en av de store gutta ikke lenger har troen på caset!

Vil nødvendigvis ikke skrike "selg, selg, selg!" her, men man bør virkelig vurdere hvor stort tap man vil sitte med. Ja det kan løse seg og ja SOSP kan komme på plass etterhvert, men dette er dessverre uker om ikke måneder unna (etter min mening). Så hvorfor ikke selge seg ut, handle andre aksjer eller begrense tapet og evt. satse på lavere inngang om det viser seg at ting løser seg? En ting er å vær positiv og optimist, en annen ting er å være naiv og ignorant. Noe flere på dette forumet (spesiellt under APCL trådene) er.

Godt innlegg Risch. Har fulgt med på dine tråder i det siste, og må si helt ærlig at jeg har blitt irritert fordi jeg hadde troen på caset. Nå, ikke fullt så mye. Men uavhengig av hva andre skriver, gjør deres egne meninger. Risch kommer med ekstremt mye god info, ja den er negativt preget fordi CASET pr nå er negativt! Det bør alle innse.

Vh Ponni
Innlegg av: rischioso (13.09.17 17:11 ), lest 2110 ganger

helf10ponni,

SPOT-ON og takk!
Innlegg av: Fluefiskeren (13.09.17 17:08 ), lest 2150 ganger

Upstreamonline.com går på en blemme ang. rettsak i Senegal.

Stol aldri for mye på en avis. Dette var en jeg trodde var helt seriøs.

http://www.offshoreenergytoday.com/far-denies-story-of-alleged-court-dispute-with-cap/
Innlegg av: Gizzy (13.09.17 17:10 ), lest 2127 ganger

jep FF så den tidligere aviser er lidt for hurtige ude
Innlegg av: AttOgFram (13.09.17 17:19 ), lest 2077 ganger

Flue,

Upstream er vel normalt noe av det mest seriøse medium i oljebranjsen, men de kan vel ha dårlige kilder de som alle andre.

Det virker veldig vanskelig å forstå hva som skal være motivet for en slik artikkel eller hvorfor noen skulle prøve å lure en avis/journalist til å trykke noe som er rent lureri.

Samtidig er jo FAR sin pressemelding fra i dag ganske klar. Hele situasjonen virker veldig uoversiktlig. Er vel ikke sikkert vi har hørt det siste om dette ennå. Det kan jo ha noe med et spil om FAR å gjøre, men det er litt vanskelig å følge akkurat dette.

En ting er hva som står i lokale aviser, men man burde jo kunne tro på det som Upstream kommer med. Upstream burde vel egentlig trekke tilbake den artikkelen, eventuelt svare på FAR sin pressemelding.

Mye interessant å følge med på i Gambia og Senegal om dagen...
Innlegg av: Normex (13.09.17 17:46 ), lest 2003 ganger

Vil bare takke Risc. Ser at mange hakker... og går løs på ham som person. Totalt meningsløst!!!

Jeg har lært utrolig mye av ham! Det har reddet tapet mitt i APCL slik at jeg kom meg ut fort nok og fikk reinvestert.

Risc viser en utrolig egenskap til å ikke bli forelsket i en aksje! Har mye bra å komme med og kan alltid referere til troverdig kilder. Vil bare takke for at han fortsatt gidder her på HO. Gode skribenter er det få av og ser at flere andre nå er borte....
Innlegg av: D_invest (13.09.17 17:48 ), lest 1986 ganger

Jøss, nå står ikke verden til påske. Normex landet på jorden. Det hadde jeg ikke trodd, før det var for sent. :)
Innlegg av: Mr.hifi (13.09.17 18:06 ), lest 1929 ganger

Ponni..kort sagt du har solgt og venter nu på at købe til 1 krone...good luck

Og tillykke med din nye Gud (Risotto)
Innlegg av: Fluefiskeren (13.09.17 18:15 ), lest 1911 ganger
Endret: 13.09.17 18:19

AoF

Det ser ut til st de (Upsream) har kommet med en korreksjon. Vanskelig å si når man ikke abonnerer

http://www.upstreamonline.com/live/1345966/far-denies-dakar-court-meeting-with-cap
Innlegg av: rischioso (13.09.17 19:50 ), lest 1702 ganger
Endret: 13.09.17 19:54

Normex,

det gleder meg å høre at du er fornøyd med valget du har tatt og at du har fått reinvestert.

Jeg anbefaler svært sjelden noen til å hverken kjøpe eller selge, men ønsker å belyse de forskjellige case jeg er opptatt av slik jeg ser det og hvorfor.

Som du er inne på så er det viktig å kunne dokumentere sine påstander gjennom faktareferanser (når mulig) noe som gir den enkelte muligheten til selv å kunne tolke referansen for det er jo ikke til å komme bort i fra at ingen sitter med noen direkte fasit, men noen er nok en del nærmere sannheten enn andre noe som igjen kan endre seg over tid nettopp fordi ingen case er statiske så om det kommer ny informasjon så må man tolke det nye som kommer sett opp i mot den eksisterende konklusjonen.

Det er det som mange kaller å vingle, skifte mening etter posisjon, kappe vending etc, og dessverre så vil en slik misoppfatning kunne øke tapet nettopp fordi man da ikke lengre har fokuset på hva som faktisk formidles, men heller hvem som formidler...

Igjen takk for hyggelig tilbakemelding og lykke til med investeringene fremover.
Innlegg av: Mr.hifi (13.09.17 19:57 ), lest 1682 ganger
Endret: 13.09.17 20:00

Utroværdigt fjols...selv KOMISKE Ali sidder og griner af dig... kæmpe klovn

Innlegg av: rischioso (13.09.17 13:13 ), lest 2698 ganger

Mao, hele 151,2m aksjer kan nå lempes ut over børs uten at noe bør meldes....lykke til...

Øhhh du var negativ men så blev du positiv og øhhh nå ja så blev du negativ... Fortæl lige forummet hvor mange penge du har tjent i din skizofrene periode?????
Innlegg av: Mr.hifi (13.09.17 20:03 ), lest 1654 ganger
Endret: 13.09.17 20:04

Apcl selskabs data...
Antal aktier 149 056 064

Børsværdi 239 980 263
Valuta NOK.
Innlegg av: Mr.hifi (13.09.17 20:09 ), lest 1621 ganger

Dinvest og Risotto...jeg vil være der som en hæmoride hver gang i lukker lort ud!!!
Innlegg av: D_invest (13.09.17 20:10 ), lest 1606 ganger

Høres ut som en drittjobb :)
Innlegg av: Mr.hifi (13.09.17 20:11 ), lest 1602 ganger

Dinvest indlæg nummer 813...men han har ingen økonomiske interesser!!!!
Innlegg av: jjdnoi78 (13.09.17 20:16 ), lest 1581 ganger

hifi he he sådan er det når man ikke kan venter med alt sit BLABLABLABLA.... 24/7 så er det ligemeget at halvdelen er løgn!!!
Innlegg av: hef10ponni (13.09.17 20:16 ), lest 1576 ganger

Mr.Hifi,

Hvem jeg forguder eller ei har da ingenting med dette å gjøre? Bare fordi noen har negative synspunkt på en aksje som ikke stemmer med ditt synspunkt så er det feil? Ingenting er feil til det motsatte er bevist. Caset er dårlig, jeg solgte, billigere inngang er da bra det. Vil jeg kjøpe? Kanskje, kommer ann på hvordan caset utviklert seg.

Vil du tape penger så kjøper og selger du en aksje basert på andre sine meninger. Vil du tjene penger så tar du flere perspektiv og all informasjon til betraktning og gjør din egen vurdering og analyse.

Eneste jeg har å si til deg ellers, tiden du bruker på å hetse og krangle med folk som er uenige med deg kunne kanskje tjent deg penger istedenfor å tape stort på denne aksjen som er preget av et dårlig case pr. dags dato :-)

Vh Ponni.
Innlegg av: Mr.hifi (13.09.17 20:21 ), lest 1560 ganger

Dinvest mener åbenlyst at det er iorden at folk taber penge, når dinvests hang arounds (Risotto)
Kommer med falske oplysninger og løgnagtige påstande..... dinvest hvor mange aktier har Henderson...7 millioner Eller 150 millioner aktier?????

Innlegg av: D_invest (13.09.17 18:57 ), lest 18 ganger
Endret: 13.09.17 18:59
RE^1: Apcl:status
For alt jeg vet kan det hende det var en ærlig miskalkulasjon fra hans side
Innlegg av: Mr.hifi (13.09.17 20:23 ), lest 1554 ganger

Ponni du sidder og promoverer Risotto som er fuld af løgn
Innlegg av: Mr.hifi (13.09.17 20:26 ), lest 1536 ganger

Innlegg av: rischioso (13.09.17 13:13 ), lest 2698 ganger

Øhhh du var negativ men så blev du positiv og øhhh nå ja så blev du negativ... Fortæl lige forummet hvor mange penge du har tjent i din skizofrene periode?????

Innlegg av: Mr.hifi (13.09.17 20:03 ), lest 109 ganger
Endret: 13.09.17 20:04
Apcl selskabs data...
Antal aktier 149 056 064

Børsværdi 239 980 263
Valuta NOK.
Innlegg av: Mr.hifi (13.09.17 20:33 ), lest 1514 ganger
Endret: 13.09.17 20:35

Innlegg av: hef10ponni (13.09.17 17:05 ), lest 649 ganger

Godt innlegg Risch. Har fulgt med på dine tråder i det siste, og må si helt ærlig at jeg har blitt irritert fordi jeg hadde troen på caset. Nå, ikke fullt så mye. Men uavhengig av hva andre skriver, gjør deres egne meninger. Risch kommer med ekstremt mye god info, ja den er negativt preget fordi CASET pr nå er negativt! Det bør alle innse.

Vh Ponni

Risch kommer med ekstremt mye god info, ja den er negativt preget fordi CASET pr nå er negativt! Det bør alle innse.

Vh Ponni

Ja som eksempelvis at Henderson ejer 100% alle aktier i apcl...fjols
Innlegg av: Mr.hifi (13.09.17 20:47 ), lest 1457 ganger
Endret: 13.09.17 20:48

Ponni husker du denne...er faktisk enig i din historiske analyse..

Vi ser enda ikke noen termineringsadvarsel, så her er det storpolitisk spill om å få mest mulig penger

Spot on.... terminerings processen har Gambia og Senegal stadig ikke sat i gang..

Hvorfor er Gambia og Senegal så bange for at starte en simpel terminerings proces???????
Er det fordi apcl's kontrakter ikke er international standards....???
Innlegg av: Gizzy (13.09.17 20:48 ), lest 1438 ganger

mr. hifi fik du købt alle dine aktier tilbage efter børsen lukkede.. troede du var blevet inhabil.. ;-) det var da utroligt så meget vrede man kan besidde.. når man har store balls skal man også tage nederlag som en mand og ikke klynke som en du ved nok hvad jeg mener ;-)
Innlegg av: Mr.hifi (13.09.17 20:54 ), lest 1418 ganger

Gizzy kan du være lidt konkret??? Er det forkert at konfrontere folk???

Innlegg av: Mr.hifi (13.09.17 20:57 ), lest 1396 ganger

Hvilket nederlag taler du om???

Har du overblik over mine dispositioner som ikke kun er apcl...come on...gynger og karruseller...
Innlegg av: Mr.hifi (13.09.17 21:04 ), lest 1372 ganger

Jeg har HIGH FIDELITY stereo anlæg som er 10 gange mere værd end mine aktier i apcl..jeg har en smuk kone....min Honda cbr raket spinder som en mis....min datter har lige fået kørekort....ikke alles Agenda drejer sig om personlig fortjeneste
Innlegg av: Gizzy (13.09.17 21:09 ), lest 1348 ganger

se mr. hifi det klæder dig meget mere end være positiv end så fuld af had keep it coming liver er mere end apcl ;-)
Innlegg av: hef10ponni (13.09.17 21:29 ), lest 1281 ganger
Endret: 13.09.17 21:32

Mr.Hifi,

Igjen, du ser ikke til å klare å innse at ting og scenarioer forandrer seg. Skal man tviholde på ett positivt bilde selv om ting sier annerledes? Og igjen, hvorfor kaller du meg ett fjols ? Risch skrev feil i innlegget og rettet dette opp igjen? Har ikke folk lov til å ta feil?

Ikke personlig ment, men med utgangspunkt i det du skriver så virker du veldig naiv og mangler helhetsbilde og bør kanskje ikke drive på med aksjehandel.

Det er da lov å endre mening basert på fakta man er basert, viss ikke taper man jo penger. For poenget her er vell å tjene penger og ikke tape de? Eller tar jeg feil der også?

EDIT: Uansett, hvorfor drar du dette så langt og lager det så voldsomt personlig? Hvorfor angriper du oss fordi vi A) Endrer mening og perspektiv og/eller B) Har ett negativt utgangspunkt for aksjen? Hva har det for din invistering å si? Om noen terger deg så voldsomt og du mener de deler falsk info, så rapporter de til admin.

Vh Ponni.
Innlegg av: Mr.hifi (13.09.17 21:46 ), lest 1239 ganger
Endret: 13.09.17 21:51

Hvis Risotto som har brugt så meget tid på apcl aktien... ikke ved at Henderson ikke sidder på 150 millioner aktier...så er det nok dig som er naiv....men sjovt nok må pessimisterne godt kalde apcl Investors hjernedøde og alverdens negative udtryk...

Pludselig sidder ponni og Gizzy og beklager sig over min direkte konfrontation af diverse folk som dinvest og Risotto...he he... surrealistisk
Innlegg av: hef10ponni (13.09.17 21:51 ), lest 1204 ganger

Mr.Hifi,

Det er lov å skrive og gjøre feil så lenge man retter opp i det - noe Risch har gjort.

Beklager ellers at jeg ikke klarer å forstå setningsstrukturen din. I tillegg gidder jeg ikke kaste bort tid på å diskutere noe som er helt irrelevant for aksjekursen. Ha en fin kveld.

Vh Ponni.
Innlegg av: JanV (13.09.17 21:51 ), lest 1209 ganger

Ponni, hvis det er noen trøst har jeg vært "negativ" lenger enn de fleste basert på åpenbare industrielle utfordringer og har blitt æreskjelt de siste 1-2 årene for åpenbare risiki jeg har påpekt som alle har slått til så langt. Når folk taper penger blir de helt rabiate og glemmer sak fullstendig og blir personlige. Selv når det ligger aldeles åpenbart i dagen holder de som har tapt penger på virkelighetsfornektelsen. Jeg har sett det i Naur, Pen, WRL, Intex, APCL osv hvor jeg har fått på pukkelen i alle tråder hvor jeg har tillatt meg å peke signaler og fakta som er så åpenbart negative at man skulle tro det var umulig og ikke se dette, men virkelighetsfornektelsen gjentar seg gang på gang. Dette måtte være et interessant fenomen for noen med interesse for menneskets psyke å studere. Det er ytterst merkelig å observere. Psykosen og neandertaler oppførselen forsterkes kraftig av anonymitet. Man må enten le eller gråte av dette. Til tider er det stor humor å trekke opp de dummeste. Er man på forumene må man bare akseptere det spesielle "klimaet" dessverre. Vil man det skal bli mer sivilisert må anonymiteten bort, men da blir det neppe så underholdende :-)
Innlegg av: Gizzy (13.09.17 21:52 ), lest 1200 ganger

mr. hifi

en udfordring fra mig.. find et indlæg hvor nævner richie boy med positive vendinger
Innlegg av: jjdnoi78 (13.09.17 21:56 ), lest 1175 ganger

hvad fanden er janv stadig på fri fod??
Innlegg av: hef10ponni (13.09.17 22:01 ), lest 1157 ganger
Endret: 13.09.17 22:04

JanV,

Er ingenting å legge skjul på at du åpenbart har mer erfaring og innsyn i det større bildet og gikk i mot "menigheten" fra starten av. Men, pr. dags dato har du rett, ingenting å legge skjul på det - bare å se på aksjeprisen. For om du og alle andre som kommer med den "negative" informasjonen rundt aksjen tar feil, hvorfor er ikke aksjeprisen 30kr og alle synger hallelujah?

Folk blir aggressiv når andre ikke har samme mening som dem. Kudos til deg som fortsatt kommer med den infoen du kommer med til tross for all "hatet" du (og andre) får. Bra vi har "demokrati" og rettigheter på å ytre det man mener :-)

Vh Ponni.
Innlegg av: Mr.hifi (13.09.17 22:03 ), lest 1152 ganger

Janv... selvbestaltet ekspert som forudser begivenheder 2 år før alle andre og så endda i mange selskaber...

manden har storhedsvanvid!!!
Innlegg av: hofa (13.09.17 22:17 ), lest 1094 ganger

Hvis man har solgt sig ud, og er så negativ til aktien, som mange tydeligvis er, så forstår jeg ikke den diskussion og personlige hetz der foregår. Hvis jeg sælger mig ud, med enorme tab, så kommenterer jeg ikke mere på aktien
Innlegg av: Fryden (13.09.17 22:20 ), lest 1092 ganger

Aksjene er lånt ut til shorting. Blir gøy når den skal dekkes inn.
Innlegg av: patronskive (13.09.17 22:53 ), lest 1017 ganger

Solgte ut i forrige uke. Hadde såpass lav inngang at jeg satt gjennom både opp og nedganger. Men nedgangen fra 12 var brutal og noe videre nedgang herfra var jeg ikke interessert i å sitte gjennom. Følger allikevel med og synes det er veldig merkelig om ledelsen har latt alle disse gyldne lisensene renne ut i sanden. Dersom det er tilfellet er det katastrofalt dårlig håndtert. Karrieremessig selvmord skulle man anta. Tror og håper at APCL kommer seg gjennom, men i mellomtiden har det vært og kommer sikkert til å fortsette å være stygt. Lykke til, satser på å hoppe på når/hvis det snur.
Innlegg av: hofa (13.09.17 23:01 ), lest 995 ganger

Jeg forstår godt de ikke vil kommentere alt jeres pis, som i blot gentager igen og igen. Henderson har solgt under 6% af sine aktier og de udgør under 10% af dagens omsætning. Hvis han ville ud havde han nok valgt en anden dag og solgt meget mere end blot 6%. i ved intet om, hvad der sker eller ikke sker i APCL.
Innlegg av: Hainnramli (13.09.17 23:08 ), lest 959 ganger

Løp og kjøp:-)
Innlegg av: Taylor (13.09.17 23:23 ), lest 906 ganger

Sannheten er vel at ingen vet hva som skjer og vil skje. De nærmeste dagene kan komme signaler både den ene og andre veien. At vi skal miste alle lisensene er ganske usannsynlig tror jeg. At dette tar lenger tid enn planlagt,er udiskutabelt. Det er netopp kunsten med å sitte i ro og enten stå for sitt tap,eller få en rekyl som kan skremme vettet av mange av skribentene på denne tråden. Dårlig tålmodighet er ikke gunstig u denne aksjen. Realiser gjerne ett tap,om ikke nervene holder eller at du redder stumper,men for guds skyld,stå for din avgjørelse og ikke prøv å lag dommedag.
God natt.
Innlegg av: Blockerboys (14.09.17 14:48 ), lest 743 ganger

Synes vi alle bør rette en ydmyk takk til JanV !
Jan V har kommet med en rekke gode argumenter på hvorfor man burde solgt. Argumentene viser seg å bare bli mer og mer korrekte ifht. Apcl og aksjekursutviklingen til selskapet.
Menigheten har vært pinlig lite lydhør !!
Marve som har vært på den andre siden som sjefshausser har solgt seg ut av Apcl med en gevinst på 7 mill ish !
Marve er nå totalt fraværende på Apcl trådene. Han er på langtidsferie på en stillehavsøy med paraplydrinker og ler av menigheten. Marve har solgt alt etter å ha pissa på den naive menigheten i lang tid.
Jens Pace er frekkhetens nådegave !
Innlegg av: jjdnoi78 (14.09.17 14:54 ), lest 707 ganger

DUM-DUM-invest trist liv du må have! ved du har TABT alle dine penge men det er din egen SKYLD! kom vidre i livet det er kun penge få dig et job og nogle venner så skal det nok gå:) har du altid haft en ulækker personlighed eller var det først da du TABTE dine penge??
Innlegg av: hofa (14.09.17 16:26 ), lest 570 ganger

Dumme invest, jeg har også IOX, den glemte du. Jeg står ved det jeg laver og forsøger ikke at ødelægge samtlige tråde med ligegyldigt spam. Få dig dog et liv mand, eller husk at tage din medicin.
Innlegg av: Jokkur (14.09.17 16:30 ), lest 545 ganger
Endret: 14.09.17 16:31

Tror det var D_invest som gjettet 1.61kr i dag?

Godt gjetta - Var ikke langt unna ;)

EDIT;
Hah, der tok jeg feil gitt. Du skrev bare sluttverdien i går. Sorry!
Innlegg av: jjdnoi78 (14.09.17 17:15 ), lest 431 ganger

forstå godt du altid er ALENE DUM-DUM-invest det er da en utrolig ULÆKKER PERSONLIG du har!!!
Innlegg av: jjdnoi78 (14.09.17 17:22 ), lest 402 ganger

FØJ FOR SATAN hvor er du ULÆKKER DUM-DUM-invest!!!
Innlegg av: andpaal (13.10.17 10:57 ), lest 66 ganger

Ettersom jeg har kjøp aksjer her, rydder jeg litt på forumet!!
Innlegg av: D_invest (13.09.17 22:21 ), lest 1097 ganger

Verdt å merke seg at ikke en eneste av "gamle-gutta" har uttalt seg i dag. Har alvoret sunket inn der i gården også? :-O
Innlegg av: D_invest (13.09.17 23:15 ), lest 961 ganger
Endret: 13.09.17 23:38

hofa: Hva er verst, å sitte i SEVDR eller APCL? :-)

Får håpe enten JP eller storeulv forbarmer seg over deg snart, så du kan få ro i sjela.

newsweb: "... Holders of Sevan common stock will
receive no recovery."

"Innlegg av: hofa (13.09.17 09:23 ), lest 679 ganger
Ticker: SEVDR
RE^1: SEVDR - Aksjonærene vil sitte igjen med null (e24)
Jeg tror ikke på, at Frederiksen bare slår en streg over SEVDR og en slutkurs i dag vil nok være 1,5, Har taget yderligere et lod i dag. Har så store tab, at det er underordnet."
Innlegg av: D_invest (14.09.17 16:34 ), lest 535 ganger
Endret: 14.09.17 17:25

Eier du interoil også? Uff, hvilken ulykke.

SEVDR skal nulles
IOX tp 1 kr
APCL bunnløs...

Tilværelsen på OSE kan være ubarmhjertig.
Hårda bud.