Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: GC2016 (12.08.17 18:10 ), lest 3009 ganger
Ticker: NANO

Kommer milliarden til NANO nå?

Blir politikerne enig om dette her, og jeg vet! at flere politikere følger med på hva som skje rundt NANO...her kan det komme gratis hjelp..for å føre selskapet helt frem. Kast nå ikke bort milliarden på dødfødte NSG,,da blir jeg svært skuffet.
http://www.vg.no/forbruker/helse/siv-jensen/siv-jensen-vil-ha-hurtigbehandling-for-nye-kreftmedisiner/a/24116551/
Innlegg av: senorVargas (12.08.17 18:29 ), lest 1783 ganger
Endret: 12.08.17 18:31

RE^1: Kommer milliarden til NANO nå?

I dette tilfellet er ikke Nano engang en lite brikke i et stort politisk spill. Er mange om beinet når det gjelder tildeling av midler innenfor kreftmedisin og i dette tilfellet dreier det seg om allerede kommersialiserte preparater.
Å tro at Nano skal få en mrd som overskriften i tråden tilsier basert på artikkelen i VG er en ren ønsketenkning fra trådstarter.
Her er det ikke snakk om fast track på godkjenning av medisiner for kommersiell bruk, men en byråkratisk godkjenning av allerede eksisterende medisiner for bruk i Norge på statens regning.
Lenge til Nano er der....
Innlegg av: alan (12.08.17 18:36 ), lest 1735 ganger
Endret: 12.08.17 18:37

RE^2: Kommer milliarden til NANO nå?

Vargtass

Er du virkelig så innbilsk at du tror at noen bryr seg om hva du måtte mene?

Hegnar forumet flommer over av skrullete bedrevitere.
Innlegg av: senorVargas (12.08.17 18:43 ), lest 1718 ganger
Endret: 12.08.17 18:48

@alan: Er du virkelig så hjernevasket at alt som ikke støtter dine egne tanker er noe andre ikke kan bry seg om?
Jeg mener ingenting her jeg. Jeg påpeker noe som lesere av posten bør vite og ikke få for store forhåpninger til at dette kan påvirke Nano før om noen år, når/ hvis BL eller HL kommer på markedet. Alle som leser artikkelen med litt kunnskap om byråkratiet i Norge rundt godkjenning av preparater skjønner hva denne saken egentlig omhandler.
Tilleggsinfo: Det er ikke snakk om medisinsk godkjenning, det er snakk om en fast track på om staten er villig til å ta regninga for behandling med etablerte preparater....
Innlegg av: GC2016 (12.08.17 19:10 ), lest 1658 ganger

Milliarden var satt litt på spissen da vettu, men ser at du rydder litt opp i nickene dine. Vargas gitt. Jeg regner vel med at norske politikere mener fast track rundt norske selskaper..Og Nano er faktisk gjennom nåløyet med Betalutin.. Du sVargas du vargas..litt av en skrue du aksjespesialisten:-) du var skremt no!dette er jo dynamitt for Nano som har bevist Betalutin sin virkning. Så vi må vel regne med en skriblerier fra deg fremover:-)New York til uken.
Innlegg av: senorVargas (12.08.17 19:30 ), lest 1620 ganger

Joda, så neida, så jeppjepp!
Ser det som er ære at jeg beskyldes for å være andre, men AS er ikke min favoritt og jeg har heller ingen andre aliaser her inne.
Det var heller ikke milliarden som fikk meg til å sette kaffen i halsen. Det var påstanden om at det som omtales i artikkelen kommer Nano til gode i umiddelbar fremtid. Det gjør jo ikke det før Nano har et preparat som kan vurderes som en behandlingsmåte staten er villig til å betale for. Dit er det fortsatt langt for Nano. Sies det noe annet er det på tide å se litt nøyere på hva som omtales i artikkelen.
BTW: En av mine oppgaver i jobben min er å vurdere kost/ nytte av preparater, men ettersom jeg jobber med pediatri er heldigvis ikke kreft noe som står høyt på lista. Heldigvis. Kost/ nytte når det gjelder barn er ikke en behgelig avgjørelse og håper at det i fremtiden kan bli et annet regime rundt dette. Støtter derfor utspillet fra frk Jensen, men håper det også kan gjelde annet enn kreftmedisin.
Tilslutt, blir overrasket når denne artikkelen fremheves som noe Nano kan tjene noe på.
Innlegg av: GC2016 (12.08.17 19:36 ), lest 1604 ganger

Såååå du utelukker at Norges mest spennende selskap på kreft medisin, med meget postive resultat, som kan hjelpe tusenvis globalt..Vi vet at dette kan slå globalt.. Så hva er nå den negative agendaen denne gangen da..Meg som politiker, klart man hadde snakket med NANO.
Innlegg av: senorVargas (12.08.17 19:43 ), lest 1585 ganger

Utelukker ikke noe. Men å knytte Nano opp mot den artikkelen blir feil. Tror ikke Siv Jensen engang vet hva BL eller Nano er.
Innlegg av: senorVargas (12.08.17 19:40 ), lest 1591 ganger

GC og Alan. Har dere noe annet fornuftig å komme med enn å beskylde meg for å være innbilsk eller noen helt andre? At Nano virker er det mye som tyder på at er riktig, men det var ikke det posten dreide seg om.
GC regner med at fast track er forbeholdt norske selskaper. Kadcyla som er etablert preparat for brystkreft som nevnes i artikkelen. Er dette et norsk preparat?
Denne fast tracken er ikke den fast tracken dere tror det er. Og jeg gjentar meg selv. Dette er en fast track for å godkjenne allerede etablerte preparater for bruk på statens regning. IKKE en medisinsk fast track for godkjenning av nye preparater.
Innlegg av: GC2016 (12.08.17 19:45 ), lest 1577 ganger

Da avslutter vi her AS.. Men har du tro på NANO:-). Kassa har da forsatt 750millioner .. Er greit det..14mnder før 2019..hva skjer med suksess rundt 20/100...100-1000,-
Innlegg av: Aksjespesialist (12.08.17 19:45 ), lest 1576 ganger

ok
Innlegg av: senorVargas (12.08.17 20:01 ), lest 1547 ganger

Jeg er ikke AS!
Nå har denne tråden blitt et kroneksempel på hva jeg trodde om HO- forumet. Enhver påstand hvor motpartene ikke har noe å konstruktivt å komme med blir avfeid med svada om det ene og det andre.
Fisker etter motargument på at jeg påstår den linkede artikkelen ikke har noe å si for Nano og dette er det jeg blir møtt med? Seriøst?
Innlegg av: Kappa3278 (12.08.17 20:07 ), lest 1533 ganger

Det er riktig som SV her sier.
Det gjelder fast track av eksisterende kreft medisiner som allerede er godkjent i mange europeiske land.
Innlegg av: Aksjespesialist (12.08.17 20:08 ), lest 1520 ganger

jeg er ikke senorV heller det er bare tull og tøys du kommer med GC, skam deg!!
Innlegg av: Aksjespesialist (12.08.17 20:08 ), lest 1525 ganger

jeg er ikke senorV heller det er bare tull og tøys du kommer med GC, skam deg!!
Innlegg av: MicroInvest (12.08.17 20:14 ), lest 1505 ganger

SV, tror du nettopp innså noe av problemet her inne.

Det er endel som ikke er så seriøse og bruker tiden på å angripe kommentarer som kan ha det minste snev av negativ omtale rundt deres eget hjertebarn Nano.

Men, jeg er heller ikke helt enig i alt du sier. Artikkelen fremhever, som du sier, godkjenning av etablerte medisiner.
Er det av dette grunn til å tro at lovende medikament som Beta eller Huma ikke kan få litt ekstra drahjelp fra staten?
Innlegg av: senorVargas (12.08.17 20:22 ), lest 1490 ganger

@micro: Har lest endel her inne før jeg ble medlem. Trodde mye var baissing, men når noe jeg kan noe om blir avfeid på denne måten endrer synet seg noe. Til det du spurte om. Staten er allerede godt inne i Nano, men ikke sikker på om det er av kapitalistiske eller medisinske årsaker. Uansett vil ikke det som nevnes i artikkelen komme Nano til gode i nærmeste fremtid.
Innlegg av: Bullinvestor (12.08.17 20:27 ), lest 1478 ganger

Et ønske om at As Norge kunne skape sin egen industri slik som Danmark med sitt Novo Nordisk, det kan vi bare glemme. Vi er vel et fattig land med lite inntekter. Hvordan skal det gå hvis oljenedturen fortsetter. Den største vekstmoteren i Norsk økonomi er jo Norske statsborgeres oppsparte midler. Denne motoren kommer Ap og co til å ta drepen på med sin skattepolitikken. Slik at det blir bare mindre og mindre investorer som tør tenke stort i Norge.
Hadde Jonas skapt sin formue helt på egen hand uten all den arven ,da tror jeg han har sett på nyinvesteringer i Norge med en klokere forståelse.
Innlegg av: senorVargas (12.08.17 21:00 ), lest 1430 ganger

AS Norge har strengt tatt ingenting som kan erstatte inntektene fra oljenæringen nå idag. Den største motoren er ikke borgernes oppsparte midler, men evnen til å bruke av det som er tjent. Særskatten på de fatene med olje som pumpes opp fyller nå idag stort sett bare et stort fond for fremtiden. En dag tar dette slutt. Bio alene kan ikke fylle dette hullet, men kan bli en god ekstrainntekt. Danmark lever heller ikke på Novo. Det er heller ikke skattepolitikken som avgjør viljen til å satse.
Tannlegen/ økonomen ved siden av meg i sofaen fortalte meg nettopp noe som jeg ikke har tenkt på før. Det er ikke skatt som hindrer folk å satse på noe de tror på. Det er redselen for å feile....
Innlegg av: MicroInvest (12.08.17 21:10 ), lest 1415 ganger

SV: Særskatten på de fatene går bare med på fylle opp et fond for fremtiden?
Det er jo riktig, men oljebransjen er jo mer enn det.

Hva med alle de arbeidsplassene som indirekte er tilknyttet næringen og betaler skatt av sine lønninger?

Det har blitt færre av dem men det er fortsatt mange.
Det er jo disse og alle andre næringer som driver Norge fremover. Utbyttet fra oljefondet utgjør jo maks 4% og er ikke nok til å holde liv i landet.
Innlegg av: senorVargas (12.08.17 21:21 ), lest 1393 ganger
Endret: 12.08.17 21:24

@Micro. Helt sant, men det sporet helt av her og gidder ikke starte den politiske diskusjonen nå. Fikk med meg at du jobber i oljebransjen og antar at vi står på hver vår side innen politikken. Problematisk også å få frem alt man mener
på en begrenset plass. Poenget mitt var uansett at postens start ikke har rot i virkligheten. Den posten baserer seg på en virkelighetsoppfatning som burde vært forbudt på et forum som dette. Nano vil ikke tjene på Jensens utspill før de har et preparat klart for markedet.
Over og ut!
Innlegg av: GC2016 (12.08.17 21:26 ), lest 1382 ganger

Slutt nå AS.;-)
Innlegg av: MicroInvest (12.08.17 21:41 ), lest 1364 ganger

Først til GC: Hva er det som får deg til å tro at AS og SV er samme person bortsett fra at du mener de baisser og at SV fremviser et syn som ikke passer ditt?

Du fremstår jo nå bare som en liten furten guttunge som innser at posten din har blitt sablet ned av god argumentasjon.

Barnslig!

Såvidt jeg kan se er det ganske store forskjeller i hvordan AS og SV uttrykker seg og hvordan de skriver...
Sånn sett ser det jo faktisk ut som mer sannsynlig at jeg og SV er samme person....

Så til SV: La ikke merke til hva forkortelsen på nicket ditt betydde før nå. Stemmer mine antagelser er vi nok på hver vår side sånn politisk sett ja.....
Nå er dette et forum for et lovende norsk biotek- selskap og ikke et politisk forum så vi lar den ligge....
Innlegg av: senorVargas (12.08.17 21:47 ), lest 1350 ganger

Aj! Så ikke den sammenhengen med nicket mitt men du har rett. Er på venstresiden da det føles som obligatorisk ifm jobben jeg har. Fruen er derimot høyrevridd, men det gjør jo bare ting mer morsomt rundt middagsbordet.
Innlegg av: senorVargas (12.08.17 22:11 ), lest 1314 ganger

@Micro Haha! Fikk ikke med meg at du sammenlignet oss to. Er mye tull her inne. Nå er det slutt herfra. Fruen er sur og kommanderer meg til å legge bort iPad'n. God natt og drøm søtt
Innlegg av: Bullinvestor (12.08.17 22:51 ), lest 1272 ganger

SenorVargas:
Du skjønner ikke helt poenget mitt. Det beste verktøyet As Norge har til å kan skaffe seg mere penger, er penger. Da må verktøyet brukes riktig det skjønner ikke alle.
Vi har en oljesektor som tjener mye mindre nå enn da oljeprisen var 120 $.
Vi har en exportsektor innen fisk som gjør det bra, samt reiselivsnæring som går bra. Men det må skapes mye mer, Verden durer frem og vi bør være i front.
Jeg tror ikke vi prioriterer godt nok.
Økonomene kan vi ikke lite på, dem er opplært til å ikke ta noe risiko.
Blir helt feil å tro at staten klarer alt det er det velbbare Ap som tror.
Risikovillig kapital er nøkkelordet.
Innlegg av: GC2016 (12.08.17 23:16 ), lest 1236 ganger

Dere har fått børspest hele gjengen;-)klin gærne.
Innlegg av: MicroInvest (13.08.17 00:35 ), lest 1176 ganger

RE^3: Kommer milliarden til NANO nå?

Du er også en av oss.
Ikke svarte du på spørsmålet heller....
Innlegg av: GC2016 (13.08.17 10:59 ), lest 1008 ganger

RE^4: Kommer milliarden til NANO nå?

0035..problemer med søvnen;-) Tror børs tar litt for mye tid i hodene deres.Tres Amigos Micro Scroll til toppen..jeg kom bare med noen synspunkter rundt NANO og hva noen politikere snakker om, det var ikke noe annet...Og at NANO ser spennende ut,er det vel ingen tvil om..Penger på bok har de også..15/40 er klar den..men hva skjer når 20/100 melder sin ankomst? Senk skuldrene folkens,ta dere en tur ut i fin-været. Uansett hvilken tråd jeg er på, der jeg har egne meninger,kommer det horder med ditt og datt..Jeg har aldri hvert noe borrelås menneske..egne valg..slik har jeg tjent pengene mine.
Innlegg av: Aksjespesialist (13.08.17 11:01 ), lest 994 ganger

nano krakker nok snart.... ledelsen gir blaffen... CSO selger store mengder aksjer... costa sier its not my job to comment the stockprice...stor usikkerhet angående dosevalg og om produktet lykkes... ua ua... dette har vi sett før... kursmålet mitt rundt 35 kan nås snart!
Innlegg av: tilly1 (13.08.17 11:09 ), lest 973 ganger

AS du kan jammen ikke ha mye å gjøre, skaff deg et liv!

Så mye eder og galle, fatte ikke at det er mulig.
Innlegg av: Aksjespesialist (13.08.17 11:10 ), lest 971 ganger

minst like mye tull fra dere i haussekorpset, se på kursen før du kommenterer mine innlegg, så mye tull som dere haussere lirte av dere før lugano skal en lete lenge etter!
Innlegg av: GC2016 (13.08.17 13:02 ), lest 894 ganger

Jeg forholder meg kun til NANO. Baiss&hausing bare tullball. Bare å forholde seg til hva NANO har fått og får til fremover..Det lukter fuggel her altså. Jeg regner da virkelig med at ingen kjøper eller selg etter hva som sies her inne, da begynner jeg for alvor å lure. Dette er jo bare et skøyer og fanteri forum.
Innlegg av: Kappa3278 (13.08.17 13:10 ), lest 881 ganger

Intet av det som skrives på HF. vil ha noe som helst å si for kursen på nano.
Det er de store tunge aktørene som bestemmer kursen i nano, her som på resten av aksjene på Oslo børs.
Innlegg av: Bullinvestor (13.08.17 13:33 ), lest 841 ganger

Til AS
Skjønne F ikke hvorfor du er på et Nano forum. Når du bruker så mye ressurser på et forum og ikke har interesse av selskapet. Da kan man jo undres hva annet skit du forvitrer fritiden din på. Det eneste du gjør du ødelegger for deg selv.
Mye du ikke skjønner av riktig ressursbruk. Tid er penger, skjønner du ikke.

Aksjespesialist= TraumatistSpesialist

Håper du forlater forumet snart!
Innlegg av: MicroInvest (13.08.17 14:22 ), lest 798 ganger
Endret: 13.08.17 14:23

Til GC's post 0035 i natt:

Kanskje ikke så unormalt å være oppe til over midnatt en lørdag kveld? Pleier forøvrig ikke legge meg noe særlig tidligere hverdager heller, selv om jeg står opp 0700....

Du kom ikke med noen tanker rundt Nano. Du kom med påstander om at Siv Jensens uttalelser ville ha noe stort å si for Nano og linket til en sak om en plan som ikke kan komme Nano til gode før de har et medikament på markedet. Det blir jo desperat feilinfo.
Forslaget omtalt i artikkelen vil ha nada å si for å bringe Nanos produkter til markedet. Staten har andre intensiver for sånt og de er allerede godt inne på eiersiden.

Tror også det SV påpekte ikke hadde noe å gjøre med om at Nano er spennende eller om de vil lykkes, men når du fremstiller en artikkel i VG som noe annet enn det er må det være lov å påpeke dette uten å få baissestempelet eller bli beskyldt for å være AS?

Topppolitikerne snakker ikke om Nano. Nano er medisinsk forskning på et detaljert nivå de ikke har kapasitet til å sette seg inn i.

De som bør senke skuldrene er dere som til stadighet prøver å finne lys i tunnellene som Nano beviselig ikke befinner seg i....
Innlegg av: GC2016 (13.08.17 16:02 ), lest 690 ganger

herregud micro..ta deg en bolle..påstand nå.. for noe konglehjerner dere har.. vri og vreng.
Innlegg av: MicroInvest (13.08.17 16:52 ), lest 634 ganger

Har du noe mer fornuftig å komme med som motargument???
Innlegg av: GC2016 (13.08.17 17:36 ), lest 594 ganger

RE^4: Kommer milliarden til NANO nå?

Mener du motargument mot dette:"finne lys i tunnellene som Nano beviselig ikke befinner seg i...." beviselig gitt.. Gå inn på fellesrommet nå til kveldsmat...for du bor på en avdelig for lettere tilbakestående ikke sant...jeg vil gjerne høre om de beviselig mørke tunnelene Nano befinner seg i...tør du ikke høre på Podcastene? Alle vet at dette ser helt rått ut, men ting tar tid, så aksjen er fin å trade.
Innlegg av: MicroInvest (13.08.17 17:47 ), lest 581 ganger

Mente motargumenter for det påståtte at saken du linket ikke har noe som helst med Nano å gjøre.
Innlegg av: GC2016 (13.08.17 17:52 ), lest 566 ganger

idiot.
Innlegg av: MicroInvest (13.08.17 18:04 ), lest 536 ganger
Endret: 13.08.17 18:09

Slettet denne. Ble litt mye personangrep....

Men makan til tullprat fra GC skal man lete lenge etter.
Han har fortsatt ikke svart på det han blir spurt om/ eller kommet med tilsvar på argumenter.......
Innlegg av: Stinke (13.08.17 18:32 ), lest 484 ganger

Ja, her var det mye rart. Hva har dere fått i dere i helgen? :) AS, sniffer fortsatt på løsemiddel ser jeg. Og mer blir det vel da fargehandelen åpner i morgen.
Merkelig at så og si alle de negative kommentarer blir hyllet som klokt, selv om det bare er teite utsagn som at "kursen skal til 30, pga min analyse", som hvilken som helst fjortis kunne skrevet. (hvilken f%$"#.ings ananlyse er det?).
Det som er enda merkeligere er at noen få, ja heldigvis ytterst få støtter denne konsekvente barnslige baisingen 24/7.

Makan til spyklyser AS lirer av seg til daglig er det mest patetiske jeg har sett på hele forumet. Ikke et fundamentalt utsagn med substans har kommet fra denne klovnen siden han startet sin kampanje for å få billige Nanoaksjer i sommer. Det i seg selv er godt gjort, faktum er at han ikke har kunnskap om verken Nano eller investeringer. Dette beviser han jo til stadighet med sine feilaktige spådommer.
Innlegg av: MicroInvest (13.08.17 18:35 ), lest 474 ganger

Postet du denne på feil sted?
AS har heldigvis vært minimalt innom her med sine håpløse kursestimat....
Innlegg av: Stinke (13.08.17 18:41 ), lest 479 ganger
Endret: 13.08.17 18:43

5 ganger, er kanskje "få ganger" til å være AS, men for meg er det mange :) ....Er heller ikke imponert over alt det negative grumset som blir spredd ut her uten å dokumentere noe som helst. Dette gjelder flere enn AS.
Faktum er at Nano er i rute og har sensasjonelt gode resultater(se Nanos resultater på nettsiden deres). Det sier ledelsen også selv.(ja, de er kilder). Og det hadde de neppe turt å si om de var usikre.
Innlegg av: MicroInvest (13.08.17 19:05 ), lest 441 ganger

Er jo ikke negativt grums det som kommer i posten her.
(Sett bort fra det lille AS har kommet med)
Har du lest hva GC mener at artikkelen som han linket til kan medføre for Nano?
Det han antyder er feil. Ferdig snakka.
Overskriften er misvisende og direkte tullball.

Jensens utspill har ingenting å si for Nano og det er ikke sjans i havet for at engang promiller av milliarden kommer til Nano. Det er godt dokumentert i artikkelen at det i dette tilfellet dreier som allerede etablerte medikamenter og det Jensen ønsker en er fast track for at disse skal godkjennes for bruk på statens regning.
Ikke en fast track for medisinsk godkjenning av f.eks. Betalutin...
Først når Nano har et medikament på markedet kan Jensens utspill ha betydning for Nano.

Er det så vanskelig å forstå?
Innlegg av: Calu (13.08.17 19:12 ), lest 436 ganger

Nå handler vel ikke denne tråden om hva som står på nettsida til NANO. Den handler om en diskusjon rundt Siv Jensens ønske om hurtigbehandling av nye kreftmedisiner på markedet.

Det virker også for meg som at dette gjelder medisiner som allerede er på markedet som søker godkjenning i Norge, så det handler sånn sett ikke om NANO direkte. Det er ikke første gang det klages på at kreftmedisiner blir avvist i Norge. Det ligger helt klart et sentiment i befolkningen som ønsker raskere og bedre tilgang til nye kreftmedisiner. Det er jo bra for selskapet, men NANO sikter jo uansett internasjonalt, så hva som skjer i Norge er jo egentlig bare en liten del av kaka.

Slutt å være så sinte på hverandre nå :) God søndag!
Innlegg av: MicroInvest (13.08.17 19:27 ), lest 407 ganger

Fornuftig innlegg, Calu. Meget fornuftig.
Beklager at jeg blir sinna på tullete innlegg fra personer som tidvis poster på ønsketenkninger.....
Innlegg av: senorVargas (13.08.17 19:51 ), lest 379 ganger

Det ble litt mye surr her. Håper alikevel lesere som gidder lese hele tråden ser at overskriften og trådstarters mening i originalposten er en drøm han selv har forfattet og ser på som sannhet og angriper alle som ikke er enige. Jeg står for det jeg mente igår
Innlegg av: Aksjespesialist (13.08.17 19:55 ), lest 383 ganger
Endret: 13.08.17 20:01

helt enig SV, tullingen skal snart få svi i rumpen.

Det har kommet så mye diare fra han at han sannsynligvis ikke merker det lenger om det kommer enda mer.
Innlegg av: senorVargas (13.08.17 19:59 ), lest 365 ganger

I rumpa?? Det får du stå for. Har ikke slike lyster
Innlegg av: Atemis (13.08.17 20:18 ), lest 355 ganger
Endret: 13.08.17 20:26

æsj, analspesialister. SV er du med på dette her, du som er analspesialistens beste venn eller alias?
Innlegg av: senorVargas (13.08.17 20:35 ), lest 313 ganger

Det var en uberettighet påstand Atemis. AS(S) står for i overkant negative kursanslag for fremtiden, men har ennå ikke kunnet dokumentere sine påstander. Jeg påpeker bare at denne posten fra GC er fake news fordi Nano blandes inn i noe som ikke et relevant. Artikkelen har ingenting med Nano å gjøre og forslaget som nevnes i artikkelen vil ikke ha noe å si for Nano før om noen år. Dokumentasjonen for mine påstander finner du i nevnte artikkel.
Innlegg av: Stinke (13.08.17 21:12 ), lest 218 ganger

Men du påpeker ikke at AS sine påstander er fake news??
Poenget er at du velger å kritisere én part, og skal sant sies så har du ikke valgt den smarteste kniven i skuffen å "støtte opp" om..
Innlegg av: Atemis (13.08.17 20:35 ), lest 307 ganger

ok, fair nok, er bare drittlei av denne analspesialisten
Innlegg av: MicroInvest (13.08.17 20:47 ), lest 285 ganger

Og derfor mener du alle som ikke 100% støtter ditt eget syn på Nano er AS?
Innlegg av: Atemis (13.08.17 20:52 ), lest 267 ganger

nei stolte bare på det som ble skrivet tidligere her om at SV her ASS
Innlegg av: senorVargas (13.08.17 21:02 ), lest 258 ganger
Endret: 13.08.17 21:03

Stoler du virkelig på det som skrives her inne uten å tenke eller vurdere selv? Ser det i går kveld ble påpekt at det var liten grunn til å tro at jeg og AS er samme person da vi uttrykker oss ganske forskjellig og godt er er det. Vil ikke sammenlignes med noen som utbasunerer latterlige kursmål uten å dokumentere påstandene sine. Savner alikevel egentlig litt motsvar mot GC sitt valg av overskrift uten at det blir ramaskrik om baissing og alt annet. Det er vel nå bevist for evig og alltid at saken ikke har noe å si for Nano?
Innlegg av: Calu (13.08.17 21:18 ), lest 200 ganger

Jeg er enig i at denne saken ikke handler om NANO! Den eneste måten det handler om NANO på er at hvis Betalutin kommer på markedet og Norge får en fast track på godkjenning av medisiner som er på markedet, vil NANO kanskje lettere komme inn i markedet i Norge, som betyr at kursen stiger med ekstra 2 kr eller noe(har altså ikke regnet på dette, hehe). Overskriften er derfor ganske svada. Men, allikevel, det er interessant at media påpeker at det finnes folk fra flere hold, både pasienter, leger og politikere som roper ut om at det er for vanskelig å få godkjent medisiner i Norge.

http://www.vg.no/forbruker/helse/kreft/norske-kreftleger-raser-over-ny-medisin-nekt-et-slag-i-ansiktet-for-pasientene/a/24094148/

https://www.nrk.no/ytring/dyre-kreftmedisiner-_-hva-sa_-1.12588865

Uansett, Norge er kun et fnugg i det potensielle markedet for Betalutin, så det har lite å si for NANO og fremtidig aksjekurs. Nå tror jeg også at GC2016 sitter og humrer over at folk gidder å diskutere dette videre, da han gikk over i et litt fjasete humør utover i tråden :)

Innlegg av: Atemis (13.08.17 21:07 ), lest 237 ganger
Endret: 13.08.17 21:08

nano skal langt opp nå, det er helt klart, kanskje vi når 500 før jul, selskapet er meget potent, når de riktige nyhetene slippes blir det en bombe, GC har skjønt det. AS har spredt tull på forumet i flere måneder nå, han har ikke noe troverdighet.
Innlegg av: MicroInvest (13.08.17 21:30 ), lest 178 ganger

GC har ikke skjønt det. GC sprer tull på samme måte som AS med sine ubekreftede påstander. 500 før jul er er det bare Julenissen som tror på selv om Nano er en god case. I beste fall er 150 en mulighet før jul.

Mulig en nyhetsbombe kan forandre mitt syn på kursen i desember, men å linke en en artikkel som ikke har noe som helst å gjøre med Nano er fortsatt feil!

AS har spredd tull på forumet i lang tid, men det har jaggu GC, londonmannen, NanoVekter, fruPedersen og mange andre også gjort med urealistiske kursantydninger. Ifølge en post fra før sommeren skulle Nano nå stått i 300. Urealistisk. Emikursen var min bet, men jeg tok også feil....
Innlegg av: senorVargas (13.08.17 21:16 ), lest 218 ganger
Endret: 13.08.17 21:17

@Atemis: Det har du helt rett i, men var det AS eller hans kursmål som var essensen i denne posten? Nei, og da bør de som ikke har lest artikkelen og hele posten og sett at trådstarter gir feil signaler snurpe igjen smella si og ikke skylde på AS. Forstått?
At Nano skal langt opp er mulig, men basert på hva jeg leser her inne på en uke er det for min del grunn til å være avventende med å sette sparepengene i Nano.
I samråd med økonomisjefen i huset er det bestemt at jeg ikke får sette penger på Nano i denne omgang
Innlegg av: Calu (13.08.17 21:45 ), lest 174 ganger

Preach! (bortsett fra det med økonomisjefen og ikke sette penger i NANO, fordi da tror jeg du bør ansette ny økonomisjef, hehe)

Det er lov å være optimistisk eller pessimistisk, men drit i disse kursmålene som ikke er fundert i analyse. Og, hvis man har lyst til å diskutere en artikkel om politikk rundt godkjenning av kreftmedisin, som er relevant for NANO på et vis, diskuter ordentlig, og ikke bruk det som fake news om at NANO skal få masse penger. Det være seg Londonmannen, som ofte skriver interessant, Fru Pedersen som nesten alltid skriver interessant, eller hvem de skulle være.

Jeg heier ikke på aksjene mine, altså, det blir for teit! Jeg har tro på og håper, men heier ikke.
Innlegg av: senorVargas (13.08.17 21:51 ), lest 164 ganger

Skal jeg ansette ny økonomisjef blir det dyrt. Sluttpakken hennes blir halvparten av hva vi eier sammen + halvparten av det jeg hadde når vi gifta oss. Det er det ikke verdt.
Innlegg av: Bullinvestor (13.08.17 21:58 ), lest 146 ganger

Senor Vargas:
Dere er jo bundet på hender og føtter, det er bare å ta frem strikkinga di:)