Tilbake til: Valuta
Innlegg av: olemt (07.08.17 16:53 ), lest 2892 ganger
Ticker: 1CON
Endret: 07.08.17 16:54

Onecoinvarsler saksøkes for 75.000 dollar av seriescammer

Forrige tråd ble visst full. Det er herlig med engasjement eller hva bone/trendline?

Jeg tok på meg bryet med å lage en ny tråd. Korrigerte overskriften litt bare.

Game on.

Forrige tråd:

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2398454
Innlegg av: Hieronymuus (07.08.17 17:25 ), lest 1758 ganger

RE^1: Onecoinvarsler saksøkes for 75.000 dollar av seriescammer

Onecoin-skuta fosser frem, med stø kurs mot isfjellet. Dette blir et spektakulært smell! Den eneste livbåten ombord er rekvirert av kapteinen Ruja og hennes besetningsmedlemmer, som allerede sitter klare med årene.

Bakerst på dekk, like før skuta går under, vil man kunne høre Bone(head) og Trendlie m/venner messe entusiastisk om at onecoin går på børs i Q2 i 2018.
Innlegg av: MrBTC (07.08.17 17:26 ), lest 1757 ganger

Jennifer McAdam's message
https://youtu.be/vrVTTtby49Y
https://youtu.be/QgGORU2B2u0
Innlegg av: Hieronymuus (07.08.17 17:31 ), lest 1751 ganger

Hvorfor har Crypto Xpose gitt seg med å legge ut videoer?
Innlegg av: MrBTC (07.08.17 19:36 ), lest 1714 ganger

RE^2: Onecoinvarsler saksøkes for 75.000 dollar av seriescammer

Hieronymuus, Crypto Xpose sente meg følgend etter at jeg opplyste om din forespørsel: "I have not stopped making videos. Just not had the mood of committing hours to it. Kind of have been waiting if authorities get anything done."
Innlegg av: Bongobanana (07.08.17 19:43 ), lest 1701 ganger

"Bone(head) og Trendline m/venner"

Hvilke venner?

Jeg tror de er mutters alene med tapene sine i onecoin her inne.

Haallo?!? Er det noen som ikke ser at onecoin er en scam her inne, andre enn bone og trendline?? Noen andre "dealshakers"? Speak up!
Innlegg av: MrBTC (07.08.17 20:27 ), lest 1688 ganger

Med tanke på eiendomen som selges i shakydealer, jeg må selge unna noe eiendom 200.000 kvadrat killometer nydelig natur på Uranus. Kun 4,- bananacoin.
Innlegg av: Hieronymuus (07.08.17 20:30 ), lest 1681 ganger

MrBTC. Det er synd at Crypto Xpose føler det slik.
Innlegg av: Hieronymuus (07.08.17 20:33 ), lest 1686 ganger

Stille fra Bone(head) og Trendline. Mistenker at de to, pluss denne Reverse, er én og samme person.
Innlegg av: MrBTC (09.08.17 10:06 ), lest 1633 ganger

Score: Principe 0 Tim 1
http://behindmlm.com/companies/onecoin/chris-principes-motion-for-entry-of-default-rejected-onecoin/
Innlegg av: revers (09.08.17 10:21 ), lest 1623 ganger

Blir nok mange som blir rammet av denne skandalen.

Jeg vet ikke om Principe er offer eller medskyldig.

Alle som har blitt lurt inn i dette har gitt fra seg fødsels og person-nummer i tillegg til konto og kortopplysninger, hvis jeg har forstått det riktig.

De bør selvfølgelig sperre alle kort som er oppgitt og gjøre andre tiltak som kan hindre identitets-tyveri.

Det er grundig dokumentert at dette er en kriminell bande. De kan selge eller benytte info om hver enkelt til kriminelle formål.

Leste i går om en som var oppført som eier av en fabrikk på andre siden av jorden som han aldri hadde hørt om.

Innlegg av: Rocken (10.08.17 01:47 ), lest 1592 ganger

Fikk sett gjennom denne her:

https://www.youtube.com/watch?v=1HXwsmQdDOw

Den er lang, men grundig.

Så neste gang bone og trendline åpner kjeften, lim den inn.

Innlegg av: revers (10.08.17 09:29 ), lest 1545 ganger
Endret: 10.08.17 09:31

Rocken,

Jeg så samme video i går, det er utrolig hvor sleipe og rolige kjeltringene er.

Det står respekt av innsatsen til MrBTC.

Selv har jeg ikke hørt om Onecoin før for ca. en uke siden. Men er sjokkert over hvor lang tid det har tatt å få myndighetene til å sette ned foten og stoppe svindelen.

Det kommer til å ruinere mange familier verden over.

PS! Fikk litt kjeft av Sølvrev på en annen tråd for å komme inn fra sidelinjen og uttale meg om ting jeg ikke hadde greie på.

Jeg skjønte det ikke da, men ser jo nå at han hadde rett den godeste sølvreven :-)

Så litt på gamle tråder i går, og da så jeg at det er over ett år siden Sølvrev med flere sa at dette var svindel.

Innlegg av: bone (10.08.17 09:36 ), lest 1544 ganger

Vi for avvente domsavsigelsen i California først, før vi uttaler oss.
Innlegg av: revers (10.08.17 09:39 ), lest 1536 ganger

bone, tenker du på den saken som blir omtalt her?

Innlegg av: MrBTC (09.08.17 10:06 ),
Se linken som MrBTC la ut.
Innlegg av: olemt (10.08.17 09:58 ), lest 1523 ganger

Det er ikke sikkert det blir noen sak en gang. Innledende høring er planlagt 29.9. Vi får se om Chris Principe har tid til å komme, eller om han er opptatt med ett av scamoppleggene han bedriver ved siden av magasinet Financial IT.

Merkelig at han ikke nevner Onecoin eller andre scamopplegg i det hele tatt på twitter. Og at han har blokkert nedlasting av Financial IT med Ruja Røverdatter på forsiden mens alle andre utgaver kan lastes ned fritt. Det står at Ignatova utgaven kan bestilles, men bestillingsskjemaet det linkes til eksisterer ikke.

Han må være litt for analog til å tro at han ikke legger igjen spor av scamming på verdensveven bare ved å unnlate å nevne det på sine egne sider.

Litt som Pierre Arens m.fl. som frontes tungt av Onecoin men som ikke tar "ansvar" for rollen på LinkedIn.
Innlegg av: revers (10.08.17 10:46 ), lest 1499 ganger
Endret: 10.08.17 10:47

olemt,

vedr. "Og at han har blokkert nedlasting av Financial IT med Ruja Røverdatter"

Kan ikke skjønne at Financial It har gjort dette intervjuet med viten og vilje?

De må ha blitt lurt?

Det er mulig de 2 sidene fra Financial IT ligger her.

se de 2 siste sidene.
http://drrujaignatova.com/Dr-Ruja-Ignatova.pdf

Og hva med Forbes? Her de kjøpt inn en masse blader og limt inn egne sider?

Når man samler en gjeng med psykopater, er det utrolig hvordan de får det til.
Innlegg av: olemt (10.08.17 11:00 ), lest 1482 ganger

Financial IT er ikke så seriøst som det kan se ut. Det er fullt av pressemeldinger og til en viss grad hevdes det at innhold tidvis er hentet fra andre uten kreditering.

Forbes Bulgaria "forsiden" er kjøpt og betalt av Onecoin. Dette er vel dokumentert. Det er ikke redaksjonelt innhold.
Innlegg av: Sølvrev1 (10.08.17 11:01 ), lest 1484 ganger

– For det første er det skremmende, for det andre viser det at nordmenn kanskje er litt vel naive, sier direktør Jørgen Leegaard i Byggenæringens Landsforening.

https://www.nrk.no/norge/kriminelle-nettverk-har-overtatt-store-deler-av-malerbransjen-1.13635570
Innlegg av: MrBTC (10.08.17 14:43 ), lest 1443 ganger
Endret: 10.08.17 14:45

Etter å ha lest over tråden må jeg takke for alle de fine komplimangene. Ser ut til at det bare er tre Røver svindlerer igjen her på HO:

bone(head)
Trendline
niller

Det er mange som fortjener kred for å ha utryddet onecoin svindlerene fra HO men utholdenheten til Sølvrev1, Hieronymuus og mange flere er inget mindre enn HELTE status i denne boka.
Innlegg av: bone (10.08.17 14:51 ), lest 1434 ganger

Vi har såvidt begynt Bjørn Oncoinhater Bjercke & Tim Chicken Curry!
Innlegg av: MrBTC (10.08.17 15:19 ), lest 1426 ganger

bone, nå må du lese, og tenke før du utaler deg. Jeg hater ikke OneCoin som jeg har beskrevet tidligere. OneCoin er en ting og jeg verken hater eller elsker TING. Men jeg HATER svindlere spesielt OneCon svindlere da det ødelegger enormt for den fantastiske nye teknologien i kryptovaluta. Jeg forsøker å ta verden inn i fremtiden med mitt yrke i denne teknologien, som dere saboterer med svindle og løgn. OneCoin er ikke og har aldri vert en kryptovaluta det har jeg bevist. Det er bare en stor feit løgn fra alle onecoinsvindlerne som for eksempel bone, Trendline og niller. I tillegg renner det ut løgn etter løgn hvereneste dag fra disse svindlerne.
Innlegg av: bone (10.08.17 15:33 ), lest 1416 ganger

Nå må du holde tunga rett munnen: Det er i så fall ikke vi som har innvestert, som er svindlere.
" Ta ballen og ikke mannen"

Innlegg av: upinnorth (10.08.17 15:41 ), lest 1400 ganger

bone: aner jeg en innrømmelse. Jammen på tide du fink opp øya.

Den gode nyheten til deg er at det ikke er for seint å investere i ekte kryptovaluta.
Innlegg av: MrBTC (10.08.17 15:46 ), lest 1394 ganger

Her på HO er det "bone" som er den desidert største promotøren av den kriminelle pyramide svindelen OneCoin / OneLife! Trendline har en solid andreplass som svindler og promotør. Dere er per denne definisjonen SVINDLERE!!! Skam dere!!!
Innlegg av: bone (10.08.17 15:59 ), lest 1397 ganger

Jeg skrev " i så fall". Ligger overhodet ingen innrømmelse i det uttrykket.
Jeg har trua.
På Dealshaker nå kan man finansiere Hellasferie m 100% Onecoin, som Apeberget hevder ikke er verdt noe....
Innlegg av: MrBTC (10.08.17 16:05 ), lest 1376 ganger

So what! Med bananacoin får du en gratis vandretur rett utenfor din egen dør med hver enenste coin. Dette er så lukrativt at bananacoin tilatter alle til og med de som ikke eier en eneste coin å tilbyseg av det samme tilbudet. De aller fleste takker ja og benytter seg av det.
Innlegg av: bone (10.08.17 16:11 ), lest 1377 ganger

Mens jeg er på Onecoinfinansiert Hellasferie, har du mer enn nok med å snakke med advokaten din og forholde deg Bitcoinfenomenet Spoofy.
Innlegg av: olemt (10.08.17 16:19 ), lest 1353 ganger

Gigantbot til Onecoin i Italia. Der kom dødsstøtet! Ciao bone!
Innlegg av: bone (10.08.17 16:30 ), lest 1352 ganger

Onecoin har finansielle muskler til å klage på dette.
See you in court mf.
Innlegg av: bone (10.08.17 16:35 ), lest 1344 ganger

olemt, the man behind fake news.
hvor mange ganger har du meldt at ruja er arrestert, 3,4,5,6?
Innlegg av: olemt (10.08.17 16:37 ), lest 1332 ganger

Jaja bone. Du kan sikkert vise oss selskapets regnskap der det fremgår at onelife/onecoin har balanse til å dekke denne boten eller føre sak for retten mot italiensk konkurransetilsyn.

Det er virkelig på tide at dere løpegutter og nikkedukker krever en smule innsyn i opplegget dere bruker så mye tid på å forsvare. Ærlig talt, jeg synes dere hadde fortjent innsyn. Aldri har noen blamert seg selv så mye for så lite (les: Ingenting)
Innlegg av: olemt (10.08.17 16:40 ), lest 1326 ganger

Nå MÅ du holde opp med det der "fake news" tullballet ditt bone.

Her er kilden. Om du ikke leser italiensk finnes det gode oversettelsestjenester.

http://www.agcm.it/stampa/comunicati/8889-ps10550-vendita-piramidale-e-promozione-ingannevole,-sanzioni-per-2-595-000-euro-alla-criptomoneta-onecoin.html

Innlegg av: MrBTC (10.08.17 16:41 ), lest 1324 ganger

Tusen takk bone, god advokat mat.... STOR innrømmelse i sisse innlegg fra bone.

Bone mener at OneCoin kan kjøpe seg fri fra SANNHETEN. Stor innrømmelse! Igenn Tusen takk bone... dette var kisserbæret og sjokoladesausen på toppen av isen.
Innlegg av: bone (10.08.17 16:43 ), lest 1330 ganger

olemt alias mr fake news, skrev at ruja vsr arrestert og macau var avlyst.
begge deler var feil.
Innlegg av: bone (10.08.17 16:50 ), lest 1321 ganger

Bjørn Bjercke: "I så fall" betyr et tenkt scenario, men overhodet ingen innrømmelse.
Du bør pr nå ha skjønt at jeg rapporterer dine sjikanøse og trakasserende innlegg både til Onelife og Adv Danielsen direkte.
Bare fortsett med dette: Dess mere vi samler, dess bedre.
Innlegg av: olemt (10.08.17 16:51 ), lest 1310 ganger

Italiensk konkurransetilsyn har tatt balletak på Onecoin. De har gjennomskuet det frekke spillet med å legge skylden på stråselskaper og nasjonale pyramidegrener hver gang de får problemer. Derfor er boten rettferdig fordelt med den største delen på moderselskapene og bare en mindre del på affiliates.

Onecoin samarbeider jo med alle myndigheter heter det. Det er på tide at Rujaheksa betaler tilbake litt av det som er stjålet nå.
Innlegg av: bone (10.08.17 16:54 ), lest 1314 ganger

olemt=komiske ali, dog m enda verre kvinnesyn.
Innlegg av: olemt (10.08.17 16:58 ), lest 1298 ganger

Hva med å kommentere fakta for en gangs skyld bone?

Kommer for så vidt til å savne Onecoin galskapen. Det var svært underholdende til tider. Trøsten får være at bone sikkert snart løper videre til neste svindel.
Innlegg av: olemt (10.08.17 17:15 ), lest 1289 ganger
Endret: 10.08.17 17:16

Sakset og oversatt dette fra pressemelding utgitt av Italias konkurransetilsyn i dag. Guardia di Finanza som har bistått i etterforskningen kan sammenlignes med Økokrim og Tolletaten i Norge. De kødder du ikke med!

Denne gangen nytter det ikke å skylde på medlemmene Ruja. Ansvaret er fordelt på hele pyramiden. Selv ikke eiere av diverse italienske onecoin relaterte nettsteder slipper unna bot.

"In the light of the numerous evidences gathered thanks to the valuable collaboration of the Antitrust Special Department of the Guardia di Finanza for the conduct of numerous investigative investigations, the Authority concluded the proceedings by imposing sanctions against the companies ONE LIFE NETWORK LTD (€ 2,000. 000), ONE NETWORK SERVICES LTD (€ 500,000), Easy Life Srl (€ 80,000), as well as with the registrants of the sites onecoinsuedtirol.it, onecoinitaliaofficial.it, onecoinitalia.com. (€ 5,000 each)."
Innlegg av: bone (10.08.17 17:19 ), lest 1286 ganger

Olemt/komiske ali: svar på mine spørsmål da ang dine tidl fake news.
you're full of shit!
Innlegg av: Sølvrev1 (10.08.17 17:21 ), lest 1283 ganger
Ticker: SCAM

RE^1: One Cruel Coin

Italienerne har jo mye erfaring med mafia, så det er ikke så sjokkerende at det reageres der nede før det går for langt. Her på våre nokså kjølige apeberg, hvor det sitter en forblåst og forpelset skalle på hver en knaus, går det litt tregere.

Bananer er det ingenting i veien med, ei heller Bananacoin. Takker for tilbudet og hyggelige ord fra MrBTC, men jeg ga opp Mist med kjedestrukturen på over 11 mill her for noen dager siden. Vet det er mulig å komme rundt problemene jeg fikk, men har ikke prioritert dette.

Dessverre er nok bone, Trendlie og niller ikke unntakene, men regelen. I kloakken Onecoin/Onelife etterlater seg vil det nok reise seg flere svindler som ser sitt snitt til å lure ett av verdens mest naive folk til å tro på bondefangeri som en moderne og eksklusiv forretningsmetode.

Vi blir ikke kvitt destruktive mennesker og utbredt egoisme med det første. Men kryptografien gir anledning til håp om noe der fremme ...
Innlegg av: olemt (10.08.17 17:23 ), lest 1272 ganger

Jeg har minst to ganger tidligere beklaget at Gerlachreport kom med feilaktige opplysninger, og gjort det krystallklart for deg at de hadde mistet troverdighet angående eventet i Macau. Således har jeg allerede beklaget overfor deg at jeg trodde på Gerlachreport, og kan bekrefte igjen at jeg ikke har vært inne på den siden en eneste gang etterpå. Hadde satt pris på om du hadde gitt meg kred for å være fair overfor deg i stedet for å gjenta gamle beskyldninger.

Jeg har forøvrig aldri påstått at Rujaheksa var arrestert, og jeg har avvist det før.

Forhold deg til fakta nå, ok?

Ser det stygt ut eller ikke? Har onecoin internpropaganda noe smart å si om denne knusende boten i Italia?
Innlegg av: bone (10.08.17 17:30 ), lest 1276 ganger

Apeberget viser seg å være fullt av nevrotikere.
Akurrat som i England, kommer dette til å løse seg i Onecoins favør når Italia skjønner konseptet.
zzzzzzzz
Innlegg av: Sølvrev1 (10.08.17 17:37 ), lest 1270 ganger

Hvis du plages med narkolepsi, bone, da kan man jo skjønne at du har vanskelig for å henge helt med her ...
Innlegg av: bone (10.08.17 17:52 ), lest 1261 ganger

Onecoin har alltid tilbakevist misforståelser i alle land der tilsvarende har skjedd.
Så også i spagettilandet.
No worry, ta dere en banan.
Innlegg av: olemt (10.08.17 18:03 ), lest 1244 ganger

"Tilbakevise"... er det en juridisk term bone?
Innlegg av: bone (10.08.17 18:13 ), lest 1247 ganger

komiske ali og apeberget etterlyser fakta fra svindleren, idioten, bonehead:
faktum er at by the end of the day, har Onecoin blitt godkjent i alle land der myndighetene først har hatt innsigelser.
You have to face the facts.

Innlegg av: shogunman (10.08.17 18:16 ), lest 1235 ganger

Litt info om prosessen i Italia:

http://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoin-cops-2-5-million-euro-pyramid-scheme-fine-in-italy/

Innlegg av: bone (10.08.17 18:20 ), lest 1239 ganger

olemt innrømmer at en av kildene hans er Gerlachreport:
Tysk mentalpasient og Onecoinhater.
Jeg kan ikke forholde meg seriøst til denne møkka hvor apeberget krever dokumentasjon som motbeviser tyske mentalpasienters hallusinasjoner.
Innlegg av: olemt (10.08.17 18:57 ), lest 1217 ganger

Gratulerer bone. Du klarte å fjerne siste rest av empati jeg hadde med deg. Du er helt ute å sykle. Jeg må innrømme at jeg gjerne ser deg straffet hardt.
Innlegg av: Hieronymuus (10.08.17 19:06 ), lest 1214 ganger

Bone(head) kaller Olemt for Komiske Ali. Men hvem er det som er komisk her? Er det vi som advarer mot svindelen, og sørger for at svindlerene ikke får sitte i fred og omtale svindelen i positive ordelag?

Nei, den som er komisk her inne er Bone(head). Hans debatt-teknikk, eller skal vi si herske-teknikk, er ikke akkurat en onecoin-ambassadør verdig. Bone(head) benytter enhver sjanse til å dra andre kryptovalutaer ned i søla, og kaller det for terrorfinansiering og gud vet hva. Komisk - og ikke minst useriøst. Jeg tviler på at de som har sittet på gjerdet og fulgt med, har fått noe mer lyst til å investere i onecoin, etter å ha lest Bone(head) sine innlegg.

Mon tro hva Bone(head) ellers bidrar med til fellesskapet?
Innlegg av: MrBTC (10.08.17 19:09 ), lest 1201 ganger

Mere fra Italia: http://metronews.it/17/08/10/antitrust-multa-di-2595-mln-criptomoneta-onecoin-vendita-piramidale.html
Innlegg av: bone (10.08.17 20:49 ), lest 1181 ganger

Italia har ingenting å si.
Onecoin får alltid rett til slutt, når myndighetene skjønner konseptet.
Stoisk ro.
Innlegg av: bone (10.08.17 20:52 ), lest 1179 ganger

Stille fra apeberget om Spoofy, som egentlig styrer kursen i kjeltringvalutaen deres?
Innlegg av: Sølvrev1 (10.08.17 20:57 ), lest 1185 ganger
Ticker: ZOMBIE
Endret: 10.08.17 21:37

Neida,

Er bare det at du har null i grunnlag for å vite hva du snakker om, og da nytter det lite å komme til kjernen av saken. Det bør ikke overraske at HFT-sirkuset er igang på kryptobørser også. Det overrasket ikke meg i alle fall. Jeg bare ventet på det, siden det er tilstedeværende på alt av handelssteder du kommer over i verden, unntatt i Onecoin selvfølgelig, for der er det ingen handelsplattform å omsette svindelen på ...

Tillegg:

'Spoofy' er et navn som er satt på vedkommende eller gruppen som står bak visse handler og handelsbilder på kryptobørsen 'Bitfinex'.

Og han/hun/hen/de blir kalt 'Spoofy' fordi det HFT-algoritmen gjør er å utføre såkalt 'spoofing', som er å skape falske ordrebilder der det ser ut som det selges (eller kjøpes), men hvor ordren blir trukket lynkjapt og før andre rekker å reagere, og også før den eksekveres.

Det trigger andre til å reagere, f.eks. slik at SL-ordrer utløses, kursen faller (presses ned kunstig), hvor den som står bak skraper med seg hele parabelen som utvikler seg. Dette kan gjøres andre veien også, ved å legge inn falske kjøpsordrer som trekkes (samtidig som litt kjøpes), man skaper oppgang som en kan selge ut på underveis.

Aksjemarkeder, råvarer, forex, derivater, m.m.. You name it, HFT got it ...

#2:

Dette har jo ingenting med egenskapene til Bitcoin eller andre altcoin å gjøre. Dette er et fenomen innen trading på (foreløpig) ett handelssted for omsetning av krypto, Bitfinex. Så hvis du trader blir det selvfølgelig et problem å oppnå like betingelser for konkurransen i markedet.

Men hvis du kjøper en aksje, råvare eller Bitcoin, fordi du har tro på den, da spiller det liten rolle hva som skjer på børsene i øyeblikket. Det du holder på med blir som å trashe Statoil som selskap, eller f.eks. egenskapene og etterspørselen etter råvaren uran, og se bort fra inntjeningen til Statoil eller hvorfor uran er etterspurt, fordi noen på OSE (eller Comex) trikser med omsetningen av aksjen eller råvaren.

Det er selvfølgelig ikke heldig at slikt foregår i uansett hva slags instrument det skjer i, men igjen viser du jo bare at du er totalt uvitende om hva du snakker om ...
Innlegg av: MrBTC (10.08.17 21:28 ), lest 1149 ganger

Hvilket av de mannge ulovlige konseptene bone?
At selskapet trykker 1milliard euro hver 28 time?
Eller
At topplederne og dere "investorer" og promotører lyver om at det er en kryptovaluta?
Eller
At det er et pyramidespill?

Innlegg av: Trendline (10.08.17 23:41 ), lest 1154 ganger

Sølvrev1 sliter med dysleksi, han klarer ikke å skrive ordet trendlinje på engelsk...det heter Trendline!
Det er viktig å følge med trendlinjene, husk at "the trend is your friend"...

God natt til dere alle, hvor enn dere er i denne spennende verden.
Innlegg av: Sølvrev1 (10.08.17 23:47 ), lest 1120 ganger

Sorry, skal forsøke å skjerpe meg. Du får ha en riktig god natt, Trendlie ...
Innlegg av: Sølvrev1 (11.08.17 07:44 ), lest 1091 ganger

Apropos, Trendlie ...

Innlegg av: Trendline (11.08.17 00:05 ), lest 40 ganger
Ticker: bone
RE^1: Bitcoinmenigheten dummer seg ut.

Her skriver noen fra Apeberget om empati...
Andre skriver om å frelse verden...

Bone og jeg skriver om de fantastiske mulighetene OneCoin har til å skape et konkurransedyktig og globalt næringsliv, en ny
Cryptobank med egen Cryptovaluta!

Jeg ønsker Dr. Ruja lykke til med sitt store prosjekt, hun lar seg ikke tråkke på av amatører.

Innlegg av: Trendline (16.06.17 08:59 ), lest 563 ganger
Ticker: bone
RE^1: Bitcoinmenigheten dummer seg ut.

Shitcoins/narcoins går rett i do...
Innlegg av: shogunman (11.08.17 08:24 ), lest 1074 ganger

Gjennomgang av dealshitter:

http://kusetukset.blogspot.no/2017/08/onecoin-clogged-dealshitter.html
Innlegg av: Hieronymuus (11.08.17 09:24 ), lest 1059 ganger

Gjennomgangen av dealshitter som Shogunman linker til er veldig interessant lesning. Imponerende research som ligger bak! Kanskje bone(head) og Trendlie burde lese den også. Men det er nok litt over hodet på dem tror jeg, med grafer og mye tekst.
Innlegg av: Hieronymuus (11.08.17 09:27 ), lest 1066 ganger

Nå kan man kjøpe gravferdstjenester for onecoin!

https://dealshaker.com/en/deal/servizio-funebre-completo/qf5krjhgFaxCOFczwWkIa9d-eaEZhZOcq7UrSleNFOs~
Innlegg av: olemt (11.08.17 09:59 ), lest 1041 ganger

Takk for den Shogunman. Svært godt og grundig arbeid som er gjort av den analytikeren.

Konklusjonen er korrekt. Dealshaker er et spill om å finne den største idioten. A "greatest fool game".

Jeg vil gratulere bone med å ha funnet en enda større idiot enn seg selv nede i Hellas. Skynd deg å booke det oppholdet bone, før selgeren skjønner at han kommer til å tape stort.
Innlegg av: bone (11.08.17 10:00 ), lest 1047 ganger

Spoofy sitter med enorme verdier i Bitcoin og kan manipulere kursen opp eller ned når det måtte passe Spoofy, som i realiteten styrer Bitcoin.
Ikke bra.
Bill Gates uttaler at han ikke har tro på anonyme kryptos i framtida.
Da blir vel han også stemplet som tulling av apeberget da .....så vi er i godt selskap!
Innlegg av: Sølvrev1 (11.08.17 10:43 ), lest 1029 ganger

RE^2: One Cruel Coin

Se der ja!

Nå begynner tretthetstegnene å vise seg tydelig når bone lefser rett over i fullstendig løgn. Ikke engang forsøk på å skjule det i form av svindlerstilen han har jobbet hardt med å opprettholde.

Er det ikke sånn at dere risikerer å bli 'kastet ut' av Onecoin/Onelife, hvis det viser seg at du ytrer deg problematisk slik at selskapet finner det best å ta avstand til deg?

Men så lenge ingen vet hvem du er her inne, og som kan finne på å sende avgårde noe til Dr Dutchess of Scam og røverbanden, er det jo ingen fare ...
Innlegg av: olemt (11.08.17 10:02 ), lest 1030 ganger

Vil også ta med et moment som jeg ikke kan se at skribenten har fått med seg.

Onecoin begrenset nylig antall kuponger som kan heves av selger til 5. Men de har ikke innført begrensning i antall kuponger som kan selges. Denne idioten i Hellas har 25 kuponger til salgs, men Onecoin vil da kun gi han penger for 5 av de kupongene han selger. Men hva da med provisjonen som Dealshaker skal ha? Regn glatt med at de skal ha 25% i EURO av alle 25 kupongene.

Dealshitter er Onecoins sanne ansikt. En markedsplass for idioter satt opp av banditter.

Blir kvalm av hele greia.
Innlegg av: bone (11.08.17 10:52 ), lest 1028 ganger

Ikke er vi trøtte og Onelife er fortsatt en av verden hurtigst voksende nettverk, til apebergets store frustrasjon.
At nettsiden deres er blitt kåret til verdens beste på dette feltet, gjør vel ikke frustrasjonen deres mindre.
Er ikke lenge til Spoofy bestemmer seg for en short i bc, så sørg for å ha nok bananer!
Innlegg av: Sølvrev1 (11.08.17 11:10 ), lest 1008 ganger

Løgnene dine kunne vært morsomme, hadde det ikke vært for at de er svært skadelige. men du skal ha for å være skikkelig 'far out'. Det er ikke ofte man støter på såpass forblåste skaller som dette ...
Innlegg av: MrBTC (11.08.17 11:25 ), lest 993 ganger

Ang. ITALIA:
Ari Widell10 August 2017 at 20:52

What a pickle! If OneCoin pays the sanctioned sum, it admits being an illegal ponzi pyramid scam. If OneCoin doesn't pay it, it's an illegal ponzi pyramid scam.
Innlegg av: bone (11.08.17 11:32 ), lest 990 ganger

Apeberget er truseskvettere.
Når spagettien er fortært og de skjønner konseptet, ordner dette seg.
Akurrat som i alle andre land.
But Spoofy has taken Bitcoin by the balls!
Innlegg av: olemt (11.08.17 11:36 ), lest 977 ganger

I hvor mange land er Onecoin lovlig nå da bone?
Innlegg av: MrBTC (11.08.17 12:43 ), lest 964 ganger
Endret: 11.08.17 12:47

Hvilket konsept bone? ( les tidligere innlegg)
Syntes det er veldig svindlete av bone og aldri svare på noen av mine spørsmål? Bare sniker deg unna med å kritisere for rettskriving eller andre uvesentilge ting. Jeg og flere andre her svare deg på dine spørsmål.
Innlegg av: bone (11.08.17 13:02 ), lest 957 ganger

At the end of the day, Onecoin er godkjent i alle land når myndighetene forstår konseptet.
Piss i buksa, men vi kommer til å bli the biggest crypto in the world.
Spoofy: do you hear me?
Saken er ertesuppe, karbonade, biff og Lord Nelson: You took a hell of a beating!

Innlegg av: MrBTC (11.08.17 13:09 ), lest 951 ganger
Endret: 11.08.17 14:22

Igjen ikke noe vesentlig svar fra bone.
Jeg ser ikke poenget med å føre en diskusjon når motpart er bare en enkel tyv, som bruker all sin energi på løgn og svindel og ingen ting på å forbedre verden. Egoisten bone vill for alltid være en bedrager. Håper bone aldri får tillit og respekt av noen igjen.
Innlegg av: Sølvrev1 (11.08.17 15:45 ), lest 913 ganger

Ser ut for at hornet har surna skikkelig. Nå går det ei lita singel-liste bare på repeat. Som en unge som holder seg for øra og gauler 'lalalala' ... ;)
Innlegg av: MrBTC (11.08.17 17:35 ), lest 880 ganger

Snipp snapp snute OneCoin er ute (Italia):
https://cointelegraph.com/news/one-coin-much-scam-italy-brands-onecoin-ponzi-issues-25-mln-fine
Innlegg av: bone (11.08.17 17:46 ), lest 881 ganger

Hvor mange ganger har du skrevet "snipp snapp snute" nå da bjørn bjercke?
Innlegg av: Bolostar (11.08.17 18:11 ), lest 863 ganger

Italiensle myndigheter har altså fastslått at Onecoin er ponzi-scheme, og beordret at onecoin opphører sin virksomhet i landet. I mangel av respons fra Onecoin har onecoin fått en bot på 2,5 millioner dollar.

Det hadde vært fint om eventuell videre diskusjon rundt dette kunne ta utgangspunkt i de fakta nevnt over, og ikke i uttrykket "snipp, snapp, snute".
Innlegg av: bone (11.08.17 18:51 ), lest 858 ganger

Dette har skjedd i flere land hvor Onecoin etter hvert har blitt godtatt.
I forrige uke ble de godtatt av engelske myndigheter.
No worry.
Innlegg av: MrBTC (11.08.17 22:47 ), lest 822 ganger

løgn og bedrag
Innlegg av: Bolostar (12.08.17 03:17 ), lest 791 ganger

Bone, i disse landene der du sier onecoin har blitt godtatt, har onecoin bankkonti der? Har onecoin bankkonto i england der man kan betale inn til selskapet?

Såvidt jeg har forstått har onecoin slitt veldig med å ha bankkonti noe sted, men dette har nå kanskje endret seg?
Innlegg av: MrBTC (12.08.17 11:20 ), lest 769 ganger
Endret: 12.08.17 11:22

OneCoin Ltd. og One Life Network Service Ltd. har ikke hatt bankkonto på over et år. Det er et mylder av datterselskaper men alle konto som blir opprerret blir flagget så for de er oppdaget av finanse myndighetene i Europa og Asia og dermed sprret i lokale banker.

Det siste 9mnd har det ikke hvert mulig å selge seg ut å få fiat, kontopenger eller krypto for OneCoin.

Det er sånn det fungerer i en svindel alle pengene går inn men ingen ting ut.
Innlegg av: Bolostar (12.08.17 13:50 ), lest 734 ganger

Ja, men Bone, hva mener du da med at Onecoin er godtatt av Engelske myndigheter? Har Onecoin en engelsk bankkonto? Har Onecoin konsesjon til å drive noe finans- eller valutavirksomhet? Hvilke rettigheter er det Onecoin har i England?

Onecoin har åpenbart ingen rettigheter til å bedrive noe som helst i Italia. Jeg påpekte dette ovenfor, og Bone svarte at Onecoin har blitt godtatt i England. Kan du forklare hva som ligger i dette, tatt i betraktning de begrensningene som følger av manglende konsesjon og bankkonto?

Innlegg av: bone (12.08.17 15:03 ), lest 727 ganger

Finnes en egen tråd om dette.
Innlegg av: revers (12.08.17 15:24 ), lest 719 ganger
Endret: 12.08.17 15:45

Jeg har litt cash som jeg ønsker å investere i noe spennende. Jeg har foreløpig funnet 3 mulige måter å plassere pengene på.

Foreløpig ser ikke Onecoin ut til å være det beste, men tilbake til dette litt senere.

De to andre prosjektene er lette å plassere pengene i, men jeg har ikke funnet ut hvordan jeg må gå frem for å kjøpe Onecoin.

Hvordan betaler man, og får man kvittering?
Kan noen av dere som er inne forklare meg fremgangsmåten.

Edit: lurer også litt på det skattemessige. Skatte av gevinst og fratrekk for eventuelt tap?

Edit2: ønsker også litt info om hva som skjer med de pengene jeg betaler inn. Hvor går de? Hvem er det som har kontroll på pengene? Jeg greier ikke å finne hvor firmaet er registrert.

Har de noe regnskap?
Organisasjonsnummer?
Revisor?

Jeg finner ingen ting, er det bare jeg som er dum som ønsker slik info før jeg plasserer pengene mine?

Eller bør man bare stole på det folk når de sier at noe er bra?
Innlegg av: Sølvrev1 (12.08.17 15:48 ), lest 695 ganger
Endret: 12.08.17 15:50

Du snakket om at jeg var 'kortslutta' på et enkelt område på en annen tråd, revers, men hvis du virkelig vurderer å kaste penger inn i Onecoin, da tror jeg den kortslutningen har skjedd et helt annet sted.

Spiller egentlig ingen rolle hva du mener om meg, og på tross av hva du mener, håper jeg virkelig ikke du lar deg lure av denne svindelen.

Hvis du kunne tenke deg å satse litt på krypto bør du heller orientere deg litt mer om trådene om dette under 'valuta'. Jeg skal ikke anbefale noe spesielt, og hvis du tar for deg noen tråder, vil du se at flere har truffet bra på flere kryptoer og eksponeringer mot dem.

For all del, ikke vær så naiv at du vurderer dette. Please ...

Tillegg:

Ok, skjønner. Sarkasme på gang, og jeg som er naiv her nå ... ;)
Innlegg av: Bolostar (12.08.17 15:50 ), lest 686 ganger

Men Bone, kan du da være snill å linke til den tråden du mener besvarer spørsmålene?

Og, stemmer det at Onecoin hverken har en engelsk bankkonto, eller konsesjon til å bedrive finansvirksomhet i England? (Dette er bare et ja/nei-spørsmål)

Såvidt jeg vet har ikke Onecoin noe av dette. Men du skriver i *DENNE TRÅDEN* at Onecoin er godtatt av engelske myndigheter, så da hører det vel hjemme her at du også kan informere om hva du mener med dette?
Innlegg av: revers (12.08.17 15:52 ), lest 684 ganger
Endret: 12.08.17 16:06

Sølvrev, nå ble jeg litt overrasket over deg.
Kommer tilbake til det litt senere, så skal du få høre om de andre alternativene også :-)

Edit:

Jeg orker ikke vente lengre Sølvrev, så da får du høre.

Et alternativ et å kaste pengene i dass og trekke ned.
Man får ikke fratrekk på skatten og risikerer å bli lagt i reimer og passet av menn i hvite frakker.

Det samme er vel tilfelle hvis man går inn i Onecoin?

Det tredje og beste alternativet er trolig å gi pengene til kirkens bymisjon eller lignende. Da får man i det minste igjen litt penger på skatten. Og slipper å bekymre seg for eventuell rettsforfølgelse i ettertid.

For øvrig ønsker jeg deg en fortsatt hyggelig helg :-)

Edit2: Sølvrev, etter å ha lest ditt site innlegg.
Vi kan være uenige om enkelte ting, men som jeg også har skrevet til deg tidligere. Jeg tror du er en fin fyr, som har mange flotte fargerike kommentarer. Setter stor pris på deg. Det er seriøst ment.
Innlegg av: revers (12.08.17 16:49 ), lest 667 ganger
Endret: 12.08.17 16:51

Det kan nok hande jeg handler litt Bicoin eller en av de andre. I første omgang mest for å leke litt med småpenger og prøve hvordan det er å handle med.

Men det som virkelig har fanget min interesse sist uke er blockchain og de mulighetene som ligger der.

Tror blockchain blir det som kommer til å beskrive den tiden vi har fremfor oss.

Det kan benyttes til så uendelig mye mer enn som valuta.

Jeg komm over flere blekker som ligger å flyter på nettet.

Selv tar jeg fatt på denne i første omgang:

https://bertrandszoghy.files.wordpress.com/2017/05/ibm-blockchain-for-dummies.pdf

Er det noen som har tips til bra lesestoff om dette er det fint å få tips.
Innlegg av: Sølvrev1 (12.08.17 21:29 ), lest 596 ganger
Ticker: IRONI
Endret: 12.08.17 21:41

Er bare å betale for Dagens Næringsliv, så får du 'valuta' for pengene ;)

https://www.dn.no/nyheter/2017/07/19/0540/Utenriks/tidsinnstilte-digitale-valutabomber-og-idiotpenger

Neida,

Henviser til å sjekke ut de jeg har lenket på 'Bitcoin Nyheter'-tråden (begge er vel å anse som like inhabile nå):

https://bitcoinfoundation.org/
https://www.bitcoin.com/

Ellers må jeg si jeg ikke helt har oversikt med hvor de beste stedene å oppdatere seg er lenger. Ville bare forsøkt å søke på reddit og youtube. Forsøke å forstå de viktigste aspektene du må ta hensyn til med krypto, for så å søke litt videre og lære mer.

Du har jo også de gamle trådene mine fra 2013 - 2015 om dette ('Bitcoin - og krypto-valutaer ') som du finner under ticker 'BTC'.

Gammel-media skjønner ikke krypto, men det kan allikevel ikke stikkes under en stol at myndigheter kan finne på å forsøke å stikke kjepper i hjulene med tiden. Det vet vi ikke. I så fall må nesten en negativ spiral starte i 'The land of the free', hvis det skal få effekt videre utover i den vestlige verden.

Kanskje MrBTC har noen gode forslag om andre og nyere - mer oppdaterte - kilder til god info for deg ...

Tillegg:

Ser at reddit (no) har litt visa versa, både og med litt mye 'søppel' vil jeg si. Der må du sortere i hva du leser. Det viktigste er å forstå hvordan blokkkjedeteknologien virker. Hva slags attributter den har, som at den er desentralisert og kryptografisk fremstilt, hvor software er tilgjengelig (gratis) slik at du får mulighet til å sjekke ut ting på egenhånd.

https://www.reddit.com/r/BitcoinNO/

Ellers vil jeg anbefale deg å lese Satoshi Nakamoto sitt Whitepaper:

https://bitcoin.org/bitcoin.pdf

Lykke til ...
Innlegg av: MrBTC (12.08.17 21:35 ), lest 580 ganger
Endret: 12.08.17 21:36

RE^3: Onecoinvarsler saksøkes for 75.000 dollar av seriescammer

Jeg ville startet med denne av min gode venn Andreas. https://youtu.be/-k0QMABMAlk
så forsett på hans kanal på Youtube: https://www.youtube.com/user/aantonop
Innlegg av: Sølvrev1 (12.08.17 21:45 ), lest 579 ganger

RE^4: Onecoinvarsler saksøkes for 75.000 dollar av seriescammer

Hehe,

Selvfølgelig!

Beklager, er stadig utsatt for akutt alzheimer for tida. Andreas Antonopoulos er et orakel når det kommer til krypto, filosofi, politikk og monetære spørsmål, m.m..

Abonnerer jo selv på kanalen hans på youtube ... :)
Innlegg av: niller (12.08.17 20:36 ), lest 620 ganger

hvor er regnskapet til bitcoin??

hvem eier bitcoin??

Hva kan bitcoin brukes til?? ut over å betale horer, våpen og narkotika???
Innlegg av: MrBTC (12.08.17 21:00 ), lest 612 ganger
Endret: 12.08.17 21:29

niller, regnskapet til bitcoin finner du offentlig blant annet her: https://blockchain.info og http://tradeblock.com. Om du har 130 Gb ledig på din harddisk kan du privat laste ned hele regnskapet, alle transaksjoner som noen gang har blitt gjort fra blant annet bitcoin.org eller bitcoinunlimited.info .

Estimert over 30 millioner mennesker verden over eier bitcoin og sammarbeider om endringer i systemet.

Jeg tar imot bitcoin for mine foredrag, Microsoft, Amazon, Dell, Expedia, flere på finn.no og ebay.com pluss mange flere tar imot bitcoin uten å bruke det på horer, våpen og narkotika. Jeg kan også anbefale Kasbah på Alexander Kiellands plass i Oslo samt mange nye steder som dukker opp hverdag rundt om i Norge.

I april i år solgte et olje transport selskap et skip full av olje for Bitcoin. Prisen på 1 bitcoin passerte nettopp 31.000,- NOK opp ca. 580% på ett år.

Hvor mye har OneCoin gått opp det siste året?
100.000% altså 0,00kr *1000 = ingenting
Innlegg av: olemt (12.08.17 21:37 ), lest 566 ganger

Hvor er regnskapet til Onecoin? Hvor er pengebeholdningen til Onecoin? Hvem eier Onecoin?

Italienske myndigheter skal ha 2,5 millioner Euro.
Innlegg av: revers (13.08.17 12:20 ), lest 505 ganger

Hei Sølvrev og MrBTC

Takker så mye for tips. Jeg skal se på dette når jeg får tid.

For meg virker det som om kampen mot ONECOIN er vunnet.

Jeg for min del tror at mange av de som har frontet OC har gjort dette i god tro. Jeg vil ikke bruke for sterke ord mot dem. Selv om man kan bli frustrert etter å ha kriget med dem over ett år. Vi blir alle lurt noen ganger i livet.

Det ligger videoer på nett, der ex. OC'ere uttaler seg. De fikk ikke vite noe om svindelen. Bare noen få stilte kritiske spørsmål.

Vet med meg selv at de gangene jeg er helt sikker på noe, da er sjansen stor for at jeg tar feil.

De helt i toppen av svindelen derimot. De kan ikke få for streng straff. Hvis jeg skulle gjette, dreier deg kun om 10-15 personer som styrer det hele.

Innlegg av: bone (13.08.17 13:11 ), lest 510 ganger

Tim Curry er ikke noen varsler. Han er en Pappagutt som finansierer rettsaken med svovelpredikanten/pappa sine midler.
Revers lever opp til nicket sitt: Ække no kamp, da Onecoin spiller i en liga Bitcoin aldri kommer. De har ikke spillerlisens engang!
Bitcoin: det mørke nettet, kommer fler splitter, Spoofy manipulerer kursen.
Onecoin: ledelse og strategi, børsnotering, handelsplattform.
Med andre ord:
Real Madrid vs Lokalt lyssky pokerlag.
Innlegg av: revers (13.08.17 13:27 ), lest 488 ganger

Bone, kan vi ikke holde oss til temaet ONECOIN på denne tråden?

Hvis du mener at OC er seriøst, kan du ikke i det minste fortelle hvordan man blir med?

Jeg ser ikke at du bidrar positivt til OC med innleggene dine. Er det ikke bedre å diskutere OC, enn alt mulig annet.

Er det ikke bare rett og rimelig at man stiller noen kritiske spørsmål før man pantsetter hus og hjem på noe?

I motsetning til kryptvalutaet, er OC styrt av noen få.
Er det ikke bare rett og rimelig at vi får opplyst regnskapsdetajer, firmadetajer, med mer?

Jeg skjønner jo hvorfor du svarer som du gjør på disse trådene. Du sitter selvfølgelig på like lite info som oss. Det vil si ingen ting.

PS! Nå har jeg prøvd å svare deg på en ordentlig måte. Håper at du også kan svare meg på en ordentlig måte.
Innlegg av: bone (13.08.17 13:35 ), lest 496 ganger

Dette er et debattforum, ikke barneskole.
Innlegg av: shogunman (13.08.17 15:13 ), lest 459 ganger

http://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoins-nonsensical-response-to-italian-pyramid-scheme-fine/

Dette order seg så fort de skjønner konseptet, de har bare brukt snart et år på det, og skjønner det fortsatt ikke. Komplisert konsept det her :-)
Innlegg av: bone (13.08.17 15:39 ), lest 462 ganger

Kommer man fra løkkefotball, blir Champions League ufattelig.
Innlegg av: bone (13.08.17 18:58 ), lest 431 ganger

Hegnaronline er beryktet for å være full av Onecoinhatere,
Ingenting å bry seg om, bli'rem for jævli så saksøker vi dem.

Innlegg av: Bolostar (13.08.17 19:19 ), lest 411 ganger

Jeg hater ikke Onecoin, men er naturlig skeptisk til det meste.

Ovenfor, i denne tråden, uttaler bone at Onecoin er godtatt av engelske myndigheter. Jeg spør så hva han mener med dette? Spesielt spør jeg om Onecoin nå har konsesjon til virksomhet i England, og om Onecoin nå har bankkonto i England. Jeg antar svaret på disse spørsmålene er nei, og jeg ber så bone om å kommentere dette i forhold til hans uttalelse om onecoin er godkjent av engelske myndigheter, og uttalelsen fra en annen tråd om at "onecoin fosser frem i england".

Bone, mener du fremdeles at onecoin fosser frem i England?
Innlegg av: bone (13.08.17 19:30 ), lest 405 ganger

Jeg viser til det faktum at overalt hvor myndigheter har stilt spørsmål, har de fått svar slik at Onecoin opererer i disse landene, når alt kommer for en dag.
Innlegg av: bone (13.08.17 20:23 ), lest 386 ganger

Hvis meg hva som ikke funker!
Vi kan bruke dem på Dealshaker, når vi kommer på børs kan vi selge aksjer og coins.
Innlegg av: Trendline (13.08.17 20:48 ), lest 394 ganger

Bone er en tøff negl, han lar seg heller
Ikke tråkke på av amatører.
Verdens beste "earner" innen MLM er finnen Juha
Han tjener US dollar 4 mill pr måned fra OneCoin.
Noen "haters" skriver at han har hoppet av OneCoin
men det er løgn. Han er syk, og bruker tiden til å bli
frisk. Jeg ønsker han god bedring, han er en viktig brikke i oppbyggingen av Onecoin.
Dr Ruja har hvert heldig med valget av MLM, siden OneLife Network er verdens sterkeste salgs styrke.
Innlegg av: bone (13.08.17 21:00 ), lest 365 ganger

Vi får se hvor mye Pappagutten Tim Curry må bruke av familieformuen i pågående rettsak.
Han er langtfra noen varsler, snarere en drittunge!
Innlegg av: Bolostar (13.08.17 23:39 ), lest 328 ganger

Opererer Onecoin i Norge? Jeg finner ingen kontaktinformasjon på 180.no.
Innlegg av: niller (16.08.17 09:05 ), lest 231 ganger

såån går nu dagarn:-))
Innlegg av: Hieronymuus (17.08.17 11:50 ), lest 172 ganger

Fire dager uten et knyst fra Bone(head) og Trendli(n)e. Kanskje de har sett lyset?
Innlegg av: revers (13.08.17 18:22 ), lest 443 ganger

Bone, du har høye tanker om deg selv hvis du mener nivået ditt ligger på barneskole. Skal vi si barnehage for de minste?

Det er jo ikke så farlig heller. Du vil få 100% tap uansett oppførsel.

Men jeg vil ikke godte meg når det skjer, det er trist for alle som har blitt lurt. Det kan faktisk være så ille at det får følger for oss alle. Det er mye penger som kunne vært brukt til noe positivt som er borte.