Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Valuta
Innlegg av: Trendline (29.07.17 13:06 ), lest 4214 ganger
Ticker: ONE

OneCoin.eu Ltd. - USA neste...

"Onecoin er forpliktet til å følge god forretningsskikk og de relevante reglene og reguleringer i de landene hvor selskapet opererer. Selskapet vil samarbeide fullt med myndighetene for å oppnå dette målet".

Dette vil også skje i USA.

Mange er nå spent på utfallet av søksmålet Chris Principe har reist mot Tim Currey.
Principe hevder at netthetsen fra Currey har skadet hans omdømme, både privat og yrkesmessig.

Slike saker kan koste penger, ikke bare i USA, men også i Norge...
Innlegg av: Sølvrev1 (29.07.17 13:38 ), lest 2649 ganger
Ticker: SCAM

RE^1: One Cruel Coin

Spam ...
Innlegg av: bone (29.07.17 14:04 ), lest 2603 ganger

RE^1: OneCoin.eu Ltd. - USA neste...

Apeberget har spamma at Doktor'n har daua og er arrestert flere ganger.
Faktum er at hun lever i beste velgående og jobber knallhardt for børsnotering av selskapet, som fremdeles er verdens raskest voksende nettverk.
Vi refererer bare fakta om stevningen av Onecoinhateren Tim Curry, og så er det VI som blir anklaget for spam.
OMG
Innlegg av: Bolostar (29.07.17 14:08 ), lest 2604 ganger

Har onecoin noen gang fremlagt et normalt årsregnskap? Dette er et krav for registrerte selskaper i siviliserte land, og også et krav for å kunne bli børsnotert.

Dette onecoin eu ltd, hvor er det registrert? Link?
Innlegg av: bone (29.07.17 14:18 ), lest 2599 ganger

Alt dette er i orden.
Sjekk sjæl.
Lett a gitt.
Innlegg av: Trendline (29.07.17 14:31 ), lest 2632 ganger

Jeg kan hjelpe deg litt Bolostar:
Du kan Google: OneCoin.eu Ltd
Nå trykker du på lenken:
Cryptocurrency OneCoin:
Nå kommer du til hjemmesiden,
OneCoin Join the Financial Revolution
-deretter scroller du helt ned i bunnen på siden:

-der står det du trenger å vite!
Lykke til
:-)
Innlegg av: Bolostar (29.07.17 21:59 ), lest 2555 ganger

Nei, jeg ser likevel ikke hvor onecoin.eu ltd er registrert?

Om man googler "onecoin.eu ltd" så får man kun opp treff til dette forum, og noe pyramidegreier på tumblr. Så det er relevant å spørre om et selskap med dette navnet i det hele tatt eksisterer, eller om det bare er noe som bone og trendline har funnet på.

Trendline peker på på Onecoins egen webside, som nevner:

OneCoin Ltd; IC 20140882

fulgt av en adresse i Bulgaria. Altså uten eu. Wikipedia sier at dette er et offshore-selskap i Dubai. Stemmer det?

Finnes det noe informasjon som er etterprøvbar?

Alle registrerte selskaper i siviliserte land kan slås opp i registre tilsvarende vårt brreg.no. Finnes det et slikt register noe sted der onecoin er registrert?

Dere som håper på å få del av en IPO en gang i fremtiden, nøyaktig hvilket nåværende private selskap er det det er snakk om? Og har dette selskapet lagt fram sitt årsregnskap for 2016? Eller for første halvdel av 2017?
Innlegg av: bone (29.07.17 22:20 ), lest 2531 ganger

Zzzzzzzzzz
Innlegg av: fauna (30.07.17 06:25 ), lest 2500 ganger

Trendline og bone er svindlere av siste sort.

Onecoin er pyramide.

Om dere vil utdanne dere finnes det en mengde god informasjon gratis tilgjengelig på nettet, så hvorfor noen vil betale en østeuropeisk svindler for dette er for meg helt meningsløst.
Innlegg av: bone (30.07.17 08:26 ), lest 2492 ganger

fauna, når du skal sjikanere oss, så lær deg norsk!
Det heter "verste sort"
Makan til drittunge!
Innlegg av: fauna (30.07.17 11:13 ), lest 2453 ganger

Beklager bone, virkelig ikke meningen å benytte feil uttrykk..

Av ren nysgjerrighet, om du skulle rangert følgende typer i rekkefølge fra best til verst, hvordan hadde du satt opp lista?

1. Mordere
2. Svindlere
3. Folk med skrivefeil

Tror selv jeg hadde gått for den rekkefølgen de står i nå, fra verst til best vel og merke. Spent på hva du tenker om dette :)
Innlegg av: bone (30.07.17 11:24 ), lest 2439 ganger

Å bli sjikanert av folk som ikke behersker elementære uttrykk i det norske språk,faller for eget grep.
Selvmål!
Innlegg av: fauna (30.07.17 12:05 ), lest 2442 ganger

Men å handle utdannelsespakker og "cryptovaluta" av bulgarske svindlere som ikke vet opp eller ned på verken cryptocurrency eller blockchain (eller var det blockchange) er helt innafor?
Innlegg av: bone (30.07.17 12:22 ), lest 2449 ganger

Kutt ut, du veit ikke hva du snakker om og messer samme bullshit hele tida.
Innlegg av: Trendline (30.07.17 15:41 ), lest 2478 ganger

fauna`s
oppførsel er nå helt lavmål!
Blir han snart kastet ned fra Apeberget også?
Innlegg av: fauna (31.07.17 02:35 ), lest 2365 ganger

Fra to svindleres perspektiv er nok det jeg driver med lavmål ja.

Finnes mange morsomme videoer på youtube der sånne "windows helpdesk"-svindlere blir lurt inn på diverse sprø linux-distroer og eldgamle windows-versjoner, de blir helt fra seg av frustrasjon til tider. Synes nok det er lavmål det "offeret" deres driver med.

Men jeg håper at i tilfelle en eller annen naiv nordmann som måtte komme over en tråd med en fengende overskrift og førsteinnlegg som kan fortelle om svimlende summer som venter på første idiot som hiver seg med på svindelen, leser min eller noen andre av apebergets innlegg, og tenker seg om to ganger.

For hugs på, samme hvor mye vi krangler, samme hvor mye skrivefeil vi har, om det heter blockchange eller blockchain, siste sort eller verste sort, sakens kjerne er:

Onecoin = SCAM.
Innlegg av: fauna (31.07.17 02:37 ), lest 2364 ganger

https://www.youtube.com/watch?v=w38g9yQ6ZeM

Microsoft Bob = Apeberget
Scammer = Bone & Trendline
Innlegg av: fauna (31.07.17 06:57 ), lest 2333 ganger

Gleder meg til ny tråd av bone/trendline om følgende sak:

http://www.dagbladet.no/nyheter/mesterhjerne-tiltalt-for-a-ha-hvitvasket-bitcoins-for-30-milliarder-kroner/68547570
Innlegg av: Trendline (31.07.17 07:49 ), lest 2390 ganger

fauna:
Den saken har du funnet selv!

Det gleder meg at du endelig begynner å forstå problemene, og hva som ikke er så bra innen denne virksomheten...
Innlegg av: fauna (31.07.17 07:56 ), lest 2332 ganger

Men synes du ikke saken fortjener en egen tråd, for å understreke alvorlighetsgraden og bruke det som et eksempel på at Bitcoin snart blir sperret på et eller annet vis, og da Onecoin selvsagt er den rette etterfølger?

Selv om Onecoin ikke har noe som helst til felles med Bitcoin, ikke er det en cryptovaluta engang..
Innlegg av: bone (31.07.17 08:13 ), lest 2330 ganger

Kommentar overflødig.
Innlegg av: fauna (31.07.17 09:19 ), lest 2289 ganger

Så du er endelig enig i at Onecoin ikke er en reell cryptovaluta, bone?

Skal si, verden går framover.
Innlegg av: olemt (31.07.17 14:31 ), lest 2280 ganger

Hva er Onecoin.eu Ltd for et selskap? Har spurt før men fikk ikke svar. Er det Onecoin Ltd?
Innlegg av: shogunman (31.07.17 18:01 ), lest 2257 ganger

Aktuelt stoff:
http://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoin-whitepaper-author-regrets-getting-involved-admits-mistake/
Innlegg av: Brask Bramsen (31.07.17 18:28 ), lest 2250 ganger

Ingen av de mange kompetente som har prøvd, har hittil klart å lære bone og Trendline hva en kryptovaluta egentlig er, så da klarer vel ikke jeg å lære bone norsk heller, men "siste sort" er faktisk helt gjengs norsk.

Jeg anbefaler en titt i Bokmålsordboka: http://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=siste+sort&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge&ava=ava
(punkt 2 under "Bokmål").

Så fauna har rett, og bone tar feil. Ikke at det er en nyhet.

BB
Innlegg av: olemt (31.07.17 19:59 ), lest 2225 ganger

Om det er fliser som skal spikkes bør det kanskje også tas med at bone glemte mellomrom etter komma i samme innlegg som han mobbet fauna på feil grunnlag.
Innlegg av: bone (31.07.17 22:58 ), lest 2201 ganger

Zzzzzzzzzzzz.....
Innlegg av: fauna (01.08.17 01:58 ), lest 2169 ganger

Brask Bramsen:

Se der ja, det var visst greit! Jeg mistenkte i grunn det, men tenkte at bone var vel neppe typen til å slenge ut bemerkninger uten å gjøre skikkelig forarbeid først :)
Innlegg av: MrBTC (01.08.17 23:33 ), lest 2108 ganger

Dersom du har blitt et offer for OneCoin svindelen eller er intressert i de ferske nyhetene om OneCoin/OneLife store fall kan du laste ned WhatsApp og bli medlem av OneCoin Victim Support på: https://chat.whatsapp.com/GxBURX8G6sWCMsWJtWtreu
Innlegg av: niller (09.08.17 14:34 ), lest 2054 ganger

veit ikke om andre selskaper , som øker sin medlemsmasse med over 3000personer pr. dag!

skjønner godt at mrbc-sølreven etc. bruker mye tid på skremselspropaganda, for de vil selvfølgelig aldrig inrømme det, med de rister nok lidt i bukserne og er red for hva som kan skje når Onelife kommer på børs:-))

Skjønner og så hva alle vi som ikke veit så mye blir forvirret av all propagandaen både for og imot!
Innlegg av: olemt (09.08.17 14:40 ), lest 2039 ganger

Link til medlemsmasse som øker med 3000 per dag Niller?
Innlegg av: bone (09.08.17 14:44 ), lest 2043 ganger

Det virkelig store trøkket i usa kommer når selskapet er børsnotert.
Innlegg av: bone (09.08.17 14:48 ), lest 2040 ganger

De skjelver av flere grunner: Spoofy kan manipulere Bitcoinkursen akkurat dit det passer Spoofy, når som helst!
Innlegg av: olemt (09.08.17 14:50 ), lest 2062 ganger

Jeg tror ikke noe på IPO av Onecoin. Det neste Ruja Røverdatter prøver på tipper jeg blir en ICO. Og så blir det snakk om IPO enda lenger frem. Som kjent har hun allerede skjøvet dette frem til Q4 2018. Masse tid til å suge ut ekstra penger som kunne vært brukt på ekte varer, som tromboner og herreklær.
Innlegg av: olemt (01.09.17 14:12 ), lest 1898 ganger

RE^2: OneCoin.eu Ltd. - USA neste...

Dette skuddet satte jeg rett i krysset!

IPO har blitt til ICO over natta i siste nyhetsbrev fra Onelife.

Savner bone, trendline, niller må jeg si.
Innlegg av: MrBTC (09.08.17 16:11 ), lest 2014 ganger

En må ha VPN løsning i USA får å se sidene Onelife.eu og Onecoin.eu . De er stengt for visning av samtlige ISP'er der.
Innlegg av: Hieronymuus (01.09.17 15:54 ), lest 1860 ganger

Bone(head) og Trendli(n)e er tilbake, ser jeg, og de fornekter seg ikke! Det eneste gledelige med deres tilbakekomst er den fantastiske underholdningsverdien deres bidrag her på hegnar.no representerer.

Men de har ikke noe mer håndfast å komme med siden sist. Det er den samme gamle plata, egentlig. Bone(head) bruker fremdeles mye energi på å kommentere andres rettskrivning, noe han burde holdt seg for god til, all den tid hans egen ortografi og setningsoppbygging er langt under middels.

Og Trendli(n)e må være en av de mest blåøyde og naive mennesker som finnes, som tror at herr Principe's søksmål vil føre noe sted, annet enn rett i grøfta, både for ham selv, og for onecoins allerede frynsete rykte.

Innlegg av: MrBTC (08.09.17 10:28 ), lest 1807 ganger

RE^1: Ingen IPO for OneCoin

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10214819937319960&id=1471905195

http://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoin-affiliates-claim-ipo-dropped-ico-to-take-place-in-oct-2018
Innlegg av: bone (08.09.17 10:53 ), lest 1781 ganger

Ting skjer fort nå, var nylig en artikkel om at ICO var fremtiden. Det ene utelukker ikke det andre her, så hvis ledelsen vurderer ICO først, er det flott og så får IPO komme senere.
Timing er som kjent everything.
Innlegg av: olemt (04.01.18 14:00 ), lest 1577 ganger

Det gikk til helsike med søksmålet Chris Principe reiste mot Tim Curry, som forventet.

"Principe has failed to make a showing on any of the four prongs of the preliminary injunction standard, and the Court will not issue an injunction."

Rujaheksa er ei sann trollkvinne.

Ikke bare har hun tryllet bort alle pengene til bone og trendline.

Hun har også tryllet bort seg selv.
Innlegg av: Miia (09.01.18 12:45 ), lest 1493 ganger

OneCoin er den cryptovaluttaen som vil ta over etter Bitcoin og andre cryptovaluttaer som ikke har KYC. Onecoin vil bli ledende. Dette er MIN mening!! OneCoin er ikke ett pyramide selskap. Ingen som kjøper OneCoin er forpliktet til å skaffe nye personer!!! Ergo ingen pyramide!!
Svaret vil komme den 8 oktober i år når den går på børs. Innen den tid kan dere gjerne diskutere og rakke ned på OneCoin, men jeg undrer meg over denne hissige nedrakkingen av OneCoin når dere mener den ikke er liv laga. Hva er dere så redde for!!
Innlegg av: revers (09.01.18 15:40 ), lest 1478 ganger

Hei Miia.

Vi er selvfølgelig redde for at flere skal bli trukket inn i denne svindelen.

Jeg skjønner at du tror på Onecoin og at du ikke prøver å svindle noen bevist. Jeg skjønner også at det er vanskelig å innse at det er svindel når man først er overtalt til å være med.

Tenk bare på følgende. Det er noen få privatpersoner fra Bulgaria som kontrollerer det hele. Hvis de er uredelige har dere tapt alt.

Hva er årsaken til at dere stoler helt og fult på personer dere ikke kjenner og som i tillegg har vært med på svindel før. Og som er fra Bulgaria?

Det er i tillegg dokumentert at Onecoin ikke er en cryptovalutta. Den finnes ikke på noen oversikter sammen med andre cryptovaluttaer.

Dessverre er det lett å bli blindet når man blir lovet enorm avkastning.

Innlegg av: Hieronymuus (09.01.18 21:37 ), lest 1462 ganger

Miia, jeg håper ikke du har investert mye penger i Onecoin, for det er penger du aldri vil se igjen. En ting er å tape egne penger, enda verre må det være å tenke på at andre du kanskje har lurt inn i dette også kommer til å tape penger. Den dagen hele denne gigantsvindelen blir slått stort opp i alle aviser og TV-kanaler, da er det mange vennskap som kommer til å ryke.
Innlegg av: MrBTC (19.01.18 22:13 ), lest 1371 ganger

Vi vet alle utfalle på denne saken Tim 1 - Principe 0
https://www.coindesk.com/bulgarian-government-joins-international-operation-onecoin/
Innlegg av: olemt (22.01.18 14:25 ), lest 1282 ganger

https://svenska.yle.fi/artikel/2018/01/22/ar-sagan-snart-all-for-onecoin-myndigheter-slog-till-mot-foretagets-kontor

Nå er det på sin plass å advare mot Dagcoin der flere av disse sjarlatanene er i gang. Håper Igor Alberts snart må bytte ut klovnedressen med en oransje jumpsuit. Om det finnes en som passer da.
Innlegg av: Trendline (25.01.18 11:14 ), lest 1224 ganger

olemt,
du blander sammen selskaper og aktiviteter hele
tiden.
ONE er Cryptovaluta!
Innlegg av: olemt (25.01.18 12:17 ), lest 1175 ganger

Jeg var bekymret for deg Trendline. Godt å se at det er liv i deg enda.

Dine venner har begynt å blåse opp en ny scam, Dagcoin. Ble du ikke invitert? Har du ikke mer de kan loppe deg for kanskje?
Innlegg av: Triggly (25.01.18 11:18 ), lest 1223 ganger

Trendline

På hvilken kryptobørs kan man handle disse da?
Hva er markedsprisen akkurat nå?
Kan du selge pengene dine og cashe ut?
Innlegg av: Triggly (25.01.18 11:37 ), lest 1203 ganger
Endret: 25.01.18 11:41

https://coinmarketcap.com/

Jeg ser ikke ut til å finne denne onecoin.
Veldig rart siden alle kryptovalutaene skulle vært registrert her.

Hmm, har du en kommentar til dette, trendline?
Det er vel ikke bare juks og fanteri dette onecoin-greiene?

edit.
Det hele minner meg litt om bitconnect, aka scamcoin deluxe

https://www.youtube.com/watch?v=QKO6IChjojI
HEY HEY HEY, WASSUP BITCONNEEEEEEEEEEEEEEEEECT!!!!
Innlegg av: Trendline (25.01.18 11:58 ), lest 1208 ganger

Triggly
ONE blir børsnotert den 8. okt 2018.
Innlegg av: Trendline (25.01.18 13:08 ), lest 1180 ganger

Triggly
ONE blir børsnotert den 8. okt 2018.
Innlegg av: Trendline (25.01.18 13:19 ), lest 1183 ganger

olemt,
slutt med å bekymre deg for meg! Jeg kjenner ikke de som ble sparket ut av OneLife, men det gjør sikkert
du. Konsentrer deg om dine BitCoin, det blir spennende nok for deg...
Innlegg av: olemt (25.01.18 18:02 ), lest 1123 ganger

Quote fra Onecoin her Trendline:

"We would like to point out that as a result of the law enforcement action taken yesterday, the company and its partner companies suffer unjustified and serious financial losses.

From the partner companies’ office, work equipment was seized, and our partners thought they were deliberately subjected to pressure that could lead to bankruptcy."

Synd det ikke går an å utheve tekst her. Skulle gjerne blåst opp "BANKRUPTCY" litt sånn at til og med du ser det. Det betyr i praksis total pyramidekollaps, og eneste håp du har om å få tilbake penger er at myndighetene går inn og burer folk inne og likviderer det de har anskaffet for stjålne midler.
Innlegg av: revers (25.01.18 17:50 ), lest 1137 ganger

Friends, intimi, top distributors as corporate employees have not seen or heard about OneCoin – OneLife founder Dr.Ruja Ignatova since October 9 of last year.

Ruja Ignatova is the heart and soul of OneCoin – OneLife and has total control of the corporate operations.

As a direct result of the disappearance, the majority of active Top Leaders have recently left, disappointed, the company, pursuing other opportunities, as a ship without captain is unacceptable in Network Marketing.

https://www.businessforhome.org/2018/01/onecoin-out-of-control-ruja-ignatova-disappeared/
Innlegg av: revers (25.01.18 17:59 ), lest 1127 ganger

By the end of 2017 OneCoin had all but collapsed, with only a handful of extremely desperate affiliates left to toe the company line.

Minus recruitment commissions, which were paid out directly, it is believed the majority of funds invested into OneCoin primarily benefited owner Ruja Ignatova and her family.

http://behindmlm.com/companies/onecoin/ruja-ignatova-builds-2-5-mill-mansion-no-money-for-onecoin-affiliates/
Innlegg av: revers (25.01.18 18:03 ), lest 1122 ganger

Servers, documents and other evidence have been confiscated from Onecoin and about 50 people have been questioned by investigators, according to the official statement.

https://news.bitcoin.com/onecoin-offices-raided-in-sofia-servers-shut-down/

Innlegg av: Triggly (25.01.18 18:12 ), lest 1133 ganger
Endret: 25.01.18 18:13

Sist jeg hørte om henne hadde hun dratt langt sørover, og drev og festet på en stor yacht.

Er det pengene til trendline som er blitt brukt til å betale for båten?
Innlegg av: Trendline (25.01.18 18:48 ), lest 1113 ganger

Ca. 8 måneder til Cryptovalutaen OneCoin
går public. Siden januar 2015 har jeg hatt tro på at
OneCoin blir cryptovaluta for det store flertall.
På dealshaker kan vi nå bruke OneCoin.
Innlegg av: revers (25.01.18 18:59 ), lest 1094 ganger

Hvis man kan handle på dealshaker, bør du benytte muligheten med en gang.

Kan du vise et eksempel på et godt kjøp?
Innlegg av: olemt (26.01.18 14:22 ), lest 1048 ganger

At onecoin kan benyttes som bonuskuponger på dealshaker gjør dem ikke til en valuta.
Innlegg av: bone (26.01.18 16:53 ), lest 1037 ganger

bitcoin er ubrukelig som betalingsmiddel, gitt 1000% volatil og sene transaksjoner.
alt onecoinhaterne skriver her inne er bare sprøyt.
en tsunami vil treffe dere 8.10 2018.
Innlegg av: Triggly (26.01.18 17:16 ), lest 1021 ganger

At bitcoin er ubrukelig som betalingsmiddel er vi helt enige om, bone.
Men bitcoin kan ihvertfall handles på børs ;)

Si meg, hva kjøpte du dine onecoins for og hvor mye har de steget i verdi?
Har du tjent mer enn hvis du bare hadde latt pengene være i banken?

En tsunami ja, da skal vi se!
Av en eller annen grunn gleder også jeg meg til 08/10-2018 :)
Innlegg av: bone (26.01.18 18:53 ), lest 1009 ganger

For min del kjøpte jeg på på 5 euoro, nå 10.
poenget er at onecoin stiger gradvis og ikke 1000%
Innlegg av: fauna (26.01.18 19:16 ), lest 997 ganger

Om Trendline hadde kjøpt bitcoin i stedet for onecoin i januar '15, hadde investeringen nærmest gått 100-gangen. Men det er selvsagt noe dritt, all den tid bitcoin er så volatil som den er.

Bone, din idiot, hva mener du med at onecoin er verdt 10eur nå? Hvor kan man kjøpe onecoin for 10eur? Eller enda viktigere, hvor kan man selge onecoin for 10eur?
Innlegg av: Hieronymuus (26.01.18 21:38 ), lest 983 ganger

Beinet og trendlie fornekter seg ikke.
Innlegg av: bone (27.01.18 01:11 ), lest 968 ganger

i motsetning til bitcoin som svinger 1000% og derfor ubrukelig som betalingsmiddel,kan man allerede nå betale med Onecoins på vår egen handelsplattform Dealshaker.
Innlegg av: rollon (27.01.18 02:49 ), lest 961 ganger

Hvorfor svinger den ikke i pris, hva stabiliserer den ?
Innlegg av: bone (27.01.18 08:24 ), lest 941 ganger

Onecoin stiger jevnt og trutt, kan brukes på Dealshaker, mens bitcoin varierer 1000% og kan ikke brukes til handel.
Innlegg av: revers (27.01.18 08:30 ), lest 934 ganger

Bone

Hvis man kan handle på dealshaker, bør du benytte muligheten med en gang.

Kan du vise et eksempel på et godt kjøp?

Både du og Trendline har skrevet at man kan handle på dealshaker. Da er det vel bare rett og rimelig at dere kommer med et eksempel?

Har du benyttet muligheten til å handle der?
Innlegg av: bone (27.01.18 10:55 ), lest 926 ganger

Hvis du bruker den reverserte knollen din, så er det opp til dine behov å handle på Deashaker.
Jeg trenger verken ny bil, leilighet eller hus men poenget er, som du ennå ikke har fått m deg, at Onecoins kan brukes som betalingsmiddel.
Bitcoins kan du ikke kjøpe en kopp kaffe for, da de har variert 1000% innen transaksjonen er gjort.
Innlegg av: revers (27.01.18 13:08 ), lest 905 ganger

Bone, jeg hadde vel ikke ventet noen annet svar fra deg. Du har jo fått mange ukvemsord her på forumet, så jeg skjønner at du er frustrert.

Nå har ikke jeg Onecoin og skal ikke handle på Dealshaker. Jeg vil bare vise at påstanden til deg og Trendline ikke holder mål.

Man får ikke kjøpt noe fornuftig på Dealshaker. Det er bare bløff.

Den påstanden vil hverken du eller Trendline greie å motbevise.

Jeg synes det er leit at du, Trendline og alle andre Onecoinere er lurt inn i dette.

Dessverre er det hele svindel, dere har tapt alt som dere har betalt inn til One.

Det eneste dere har tilbake er dyrekjøpt erfaring.
Innlegg av: bone (27.01.18 15:59 ), lest 877 ganger

Takker for all omsorg og bekymringer.
Innlegg av: Trendline (27.01.18 17:44 ), lest 869 ganger

revers,
du mener at Dealshaker er bare bløff!
Din påstand er skammelig og bakstreversk.
Jeg har mine ONE-coin trygt hos OneCoin.eu
Du blander sammen OneCoin.eu og OneLife
Network. Dette er 2 forskjellige selskaper.
Cryptovalutaen ONE blir børsnotert 8 OKT 2018.
Tror ikke på deg, når det gjelder tap eller vinn! Dette
lar jeg det globale markedet avgjøre, når jeg begynner å selge ONE over børs til høsten.
Innlegg av: revers (27.01.18 20:20 ), lest 844 ganger

Trendline og Bone,

Jeg mener at Dealshaker er bløff.
Hvis det ikke er bløff, er det lett å motbevise.

Det er bare å legge ut en link til en god deal. Det tviler jeg på at dere klarer.

PS! Jeg er ingen Onecoin-hater og vil heller ikke godte meg når svindelen blir avslørt for alle. Alle har en eller annen gang blitt lurt.

Men jeg ønsker ikke at flere skal bli dratt med inn i svindelen. Det er eneste årsak til at jeg skriver her.
Innlegg av: Triggly (29.01.18 14:04 ), lest 748 ganger

Bone

Prisen på en onecoin er ikke 10 dollar. Den er 20,65 euro, står på dealshaker.
Har onecoin bare plutselig hoppet opp i verdi, eller er det slik at du ikke har peiling på hva en onecoin er verdt?
Du skremmer meg bone, jeg hadde håpet at du hvertfall visste hva investeringen din er verdt.

Og det var noen VELDIG stive priser her på dealshaker må man si.

https://www.dealshaker.com/en/deal/zheng-mian-jin-shu-zhi-wen-jie-suo-yi-ti-shou-ji-biao-zhun-pei-jian-shou-ji-yi-tai-shu-ju-xian-er-ji-chong-dian-qi-bao-zhuang-shuo-ming-shu-tie-mo-du-qia-qi-xiao-tao-xi-pan-yu-gu-xian-ca-bu-tao-can-1-shou-ji-yi-tai-shu-ju-xian-er-ji-chong-dian-qi-bao-zhua/yJsSWJBjXTzAvk0mPVejHl1-un5m9omfM1BC*Q5zG58~

12k kroner for en ipad.

https://www.dealshaker.com/en/deal/ps3-wwe-2k15-wrestling-game-for-play-station-3/gArRUZncQUp1maPPiV*FK2RjMWem9w299oTSRiRTyqg~

9,5k kroner for en telefonen. Samme telefonen kan du faktisk kjøpe til 200 kr her.
https://www.chinavasion.com/china/wholesale/Cheap_Mobile_Phones/Cell_Phones/VKworld-Stone-V3S-Rugged-Phone/

Nå tok jeg selvfølgelig 1 onecoin = 20,65 euro som grunnlag. Akkurat som det står på dealshaker.
Huffameg, dette lukter scam lang vei!
Innlegg av: bone (29.01.18 15:22 ), lest 725 ganger

Trykkleif fra meg: Jeg handla OC da kursen var 0,5 Euro.
Innlegg av: olemt (06.02.18 11:07 ), lest 600 ganger

https://www.streetpress.com/sujet/1517570696-one-coin-crypto-monnaie-arnaque-siecle

En grundig artikkel i 3 deler om pyramidespillet Onecoin.
Innlegg av: revers (06.02.18 20:03 ), lest 550 ganger

OneCoin er snart historie.

Nå begynner bankene å fryse de midlene som ennå er tilgjengelig. Dessverre er det ikke mye igjen.

http://behindmlm.com/companies/onecoin/3-million-eur-tied-to-onecoin-to-remain-frozen-objection-dismissed/

Innlegg av: bone (07.02.18 10:05 ), lest 519 ganger

Dere bør bruke tida på å redde restene av deres egen krypto framfor å kaste bort tida med dette.
Innlegg av: revers (07.02.18 10:39 ), lest 506 ganger
Endret: 07.02.18 10:40

Selv om jeg ikke har krypto, har du på en måte rett i det du skriver Bone.

De som har reel krypto kan redde restene, det vil si selge med tap men sitte igjen med litt av verdiene.

De som har Onecoin har ikke den muligheten.

De er låst og har tapt alt, det finnes ingen "nødutganger".

Innlegg av: bone (07.02.18 10:46 ), lest 507 ganger

Ja, jeg har hatt rett i alt jeg har skrevet om krypto: det vises idag.
Innlegg av: revers (07.02.18 11:05 ), lest 488 ganger

Ja det er mulig du har rett i alt du har skrevet om krypto, hva vet jeg...

Men vedrørende Onecoin, der er du fullstendig på jordet. Men One er som kjent ikke krypto, det er ren svindel.

Innlegg av: bone (07.02.18 12:07 ), lest 483 ganger

Mange kryptoeiere som er livredde for hva One kan bli og det er mega svertekampanjer og fake news fra disse.
Måkke tro på alle løgnene Revers.
Om jeg skulle tape....time will show.