Tilbake til: Olje og energi
Innlegg av: nkamok (19.05.17 15:07 ), lest 3999 ganger
Ticker: APCL
Endret: 19.05.17 15:10

APCL REP emi afbrudt

19 May 2017
African Petroleum Corporation Limited
("African Petroleum" or the "Company")
Subsequent Repair Offering Cancelled
Reference is made to the announcements made by African Petroleum on 11 and 15 May 2017
regarding, amongst other things, the commencement of the Subsequent Repair Offering. The
application period in the Subsequent Repair Offering commenced 15 May 2017.
The Company has decided not to proceed with the Subsequent Repair Offering due to the
market conditions. The offer price in the Subsequent Repair Offering was NOK 7.75 per share.
In the period from 15 May 2017 until today, the shares in the Company have been traded at
prices below the offer price.
Shareholders wishing to increase their relative holdings are therefore advised to purchase
shares in the market. All applications for shares received have been cancelled.
This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section 5-12 of the
Norwegian Securities Trading Act.
For further information, please contact:
Jens Pace, Chief Executive Officer
Stephen West, Chief Financial Officer
Tel: +44 20 3655 7810
Angeline Hicks, Company Secretary
Tel: + 61 401 489 883
Media Contacts:
Buchanan
Ben Romney/Chris Judd
Tel: +44 20 7466 5000
Innlegg av: analytikerens (19.05.17 15:09 ), lest 2670 ganger

RE^1: REP emi afbrudt

Glimrende, det viser nok engang en handlekraftig ledelse.
En kan kjøpe over børs til rundt kr 5 og dermed "sparere en" 2,75 for hver eneste aksje en kjøper i forhold til investorene. Det kan vise seg å være tidenes gavepakke til alle "småakjonærer" innen kort tid.
All fokus er rettet mot Gambia/Senegal og HOT.
Innlegg av: nkamok (19.05.17 15:11 ), lest 2618 ganger

RE^1: APCL REP emi afbrudt

Ja nu er det da bare at købe, hvis man vil sikre sig ekstra aktier og mindske sin udvanding..
Men lidt underligt at afbryde den inden den 24. - eller hvad ??
Innlegg av: Kenguru1 (19.05.17 15:13 ), lest 2584 ganger

RE^2: APCL REP emi afbrudt

Dårlig nytt dette slik jeg det.
Innlegg av: Kenguru1 (19.05.17 15:14 ), lest 2552 ganger

RE^3: APCL REP emi afbrudt

Nå blir Emmis satt lavere tenker jeg
Innlegg av: nkamok (19.05.17 15:13 ), lest 2579 ganger

Kan ikke rigtig blive klog på, om det er et godt eller et skidt signal - anyone ?
Innlegg av: AttOgFram (19.05.17 15:13 ), lest 2584 ganger

Det var vel like greit det. Synes heller ingen kan klage på dette, alle kan jo kjøpe aksjer billigere i markedet.

De kunne jo ha holdt den åpen til den 24, men det er vel egentlig ikke realistisk at kursen skal stige såpass mye på 3 gjenværende handledager.
Innlegg av: Noodles (19.05.17 15:13 ), lest 2572 ganger

Betyr vel ikke annet enn at de IKKE forventer signering innen 24/5. Vel, da må vi vente litt lenger.
Innlegg av: Warom (19.05.17 15:15 ), lest 2541 ganger

Om det er merkelig eller ikke at de avbryter den før den 24 er vel ikke så sikkert. Man kan også ta det til seg som om at det er sannsynlig at det kommer en HoT mld ganske så snart(og dermed før den 24.)

Alle har hatt mulighet å kjøpe med begge hender neste 3,- under emipris, så hvorfor skulle man kjøre en ytterligere utvanning på 3,6%.

Ja, selskapet går glipp av noen kroner inn i kassen, men jeg vil vel i så fall kalle det som nå skjer aksjonærvennlig. Vi blir ikke utvannet mer, selskapet har kassen full, det kommer en HoT mld og alle er glade :)
Innlegg av: Kenguru1 (19.05.17 15:20 ), lest 2454 ganger

Selg er mitt tips
Innlegg av: skaden (19.05.17 15:23 ), lest 2385 ganger

det føles vell heller som man er lurt til å være i aksjen mens de som fikk være med på emi fikk solgt seg ut over emi kurs.
ja hvis du hadde aksjer 2 og 4 da får du en bonus for å være lojal, men neida, fikk ta tapet da de store var fornøyd , latterlig, og jeg som hadde så stor tro på at de tenkte på oss små .... trist :/
Innlegg av: leinad (19.05.17 15:26 ), lest 2340 ganger

Selvsagt ble denne avlyst når man kan laste opp drøssevis til en langt lavere kurs, dette ser jeg på som positivt da vi begrenser utvanningen. Å spekulere rundt dette må dere selvsagt få gjøre, men dette betyr nada for veien videre slik jeg oppfatter det. Selskapet går glipp av noen ekstra kroner, men antakeligvis har de så det holder for planen videre.
Innlegg av: Kenguru1 (19.05.17 15:30 ), lest 2279 ganger

Apcl sine bakmenn wr være enn kim jung fra nord korea svindel lang vei dette mener jeg
Innlegg av: dato (19.05.17 15:30 ), lest 2284 ganger

Warom
Kan være du har rett, men jeg tenker motsatt. Hadde ledelsen trodd på at A1/A4/SOSP var i boks innen 24 mai hadde det vært aksjonærvennlig å la den stå slik at vi kunne fylle på mer (til en sannsynligvis veldig god pris) når vi visste og ikke bare håpet og trodde.

:-) dato
Innlegg av: nkamok (19.05.17 15:35 ), lest 2201 ganger

Kenguruen bør vist bare hoppe videre til en anden aktie så - tydeligvis ingen positiv interesse her :-P
Innlegg av: nkamok (19.05.17 15:38 ), lest 2147 ganger

Det positive må vel være, at ledelsen ikke anser det for nødvendigt, at der tilgår yderligere
kapital , hvilket måske betyder, at de har styr på forhandlingerne men at det ikke sker inden den 24. maj...
Innlegg av: Kenguru1 (19.05.17 15:44 ), lest 2035 ganger
Ticker: APCLfi

Finnes 0 troverdighet fra ledelsen
Innlegg av: Warom (19.05.17 15:45 ), lest 2026 ganger

dato;
Jeg forstår hva du mener, men mener fortsatt at når man slipper en ytterligere utvanning på 3,6% når alle har fått kjøpt med 35% rabatt i forhold til emipris, så er det aksjonærvennlig. Jeg forstår det med å kjøpe etter at man vet(og ikke når man tror) men det hadde i tillegg blitt "dobbelt aksjonærvennlig;))

Jeg likte det i alle fall, og de som ikke liker det er nok svært usikre på investeringen sin og har ikke turt å kjøpe mer med den rabatten som har vært i det siste. Det gjelder å ha litt is i magen, så tror jeg dette blir aldri så bra :)
Innlegg av: dato (19.05.17 15:59 ), lest 1818 ganger

Dobbelt aksjonærvennlig hadde funket det og :-). Enig i at det gjelder å ha is i magen. Det er også greit å utnytte mulighetene som byr seg ved slike anledninger. Var jo ikke vanskelig å se at det ville bli en dropp på dagens melding, så jeg fikk tatt en liten trade. Noen flasker konjakk er ikke å forakte, mens en venter på ny gladmelding.

God helg!

Innlegg av: palmvik (19.05.17 16:05 ), lest 1746 ganger

Da fikk vi den endelig bekreftet, ledelsen har nok engang kommet med uttalelser som ikke er noe verdt. De har nå hevet over tvil løyet aksjonærer rett i fjeset. Vanlig aksjonærer som de brydde seg så mye om, har nå fått være med på at kursen bare må opp rundt 140% til det den var da emisjonen ble satt. På kjøpet har de fått med en tom brønn (ikke ledelsens ansvar, men likefullt levert i denne perioden) og mer flott ord og ingenting håndfast. Dette nærmer seg et ord jeg ikke ønsker å bruke, et sted bør grensen gå, selv for slike kjeltringer! Å komme med at dette er positiv og bra levert av ledelsen er det reneste vås og hører ingen sted hjemme.
Innlegg av: Warom (19.05.17 16:07 ), lest 1727 ganger

dato;
Du som jo måler alt i en flaske cognac får nok kjøpt flere etterhvert ;)

Det var stort sett AVA som fant det for godt å selge ned til 4,80 med en stor post etter at mld kom. Jeg tror du har fått på plass opptil flere flasker cognac når vi er ferdig med sluttauksjonen i dag :)
Innlegg av: skiftenøkkel (19.05.17 16:09 ), lest 1707 ganger

re palmvik-med treff på brønnen hadde kursen vært langt over emisjionskursen.Det lukter snarlige news og jeg tar en trade i Apcl.Inngang langt under emisjonen kan ikke bli dårlig.
Innlegg av: eivinddr (19.05.17 16:10 ), lest 1701 ganger

Det er helt normalt at rep-emisjoner avlyses dersom kursen handles under emisjonskurs over en lengere periode. Det skjer i ALLE selskap og er ikke noe unikt APCL gjør, verken positivt eller negativt.

Ingen rep-emisjon betyr mindre utvanning, og hvis man har lyst på billige aksjer er det bare å handle til dagens kurs. Dersom kursen skulle blåst i taket og over emisjonskurs ville det fortsatt vært mer lukrativt for alle å handle til dagens kurs enn å benytte seg av muligheten til å handle emisjonsaksjer til 7,75.

Det eneste "negative" er at selskapet ikke får inn mer penger, slik de ville gjort ved en rep-emi. Men isolert sett kjører ikke selskapet en rep-emi for å hente inn mer penger, men for å gi småsparere slik som oss et plaster på såret siden vi ikke fikk være med i hoved-emi og har fått eierandelen vår utvannet. De har hentet inn det de trengte i hoved-emi.

Skal man se enda mer positivt på at kursen er under emi nå er alle med penger tilgjengelig mye heldigere enn de som fikk være med i hoved-emi. "Vi/dere" kan nå laste opp så mye pengesekken strekker til, til en kurs mye lavere enn de store gutta fikk gjøre til 7,75.

Fy f*** så mye rart som skrives her inne...
Innlegg av: Warom (19.05.17 16:30 ), lest 1612 ganger

Der ser du dato, det ble vel ett par flasker av de du kjøpte på 4,80 ;)

Sluttauksjonen var litt spesiell i den forstand at det har lagt 160k "til salgs" på 5,- ganske lenge. De lå der helt til "parringen" nådde 5,- forsvant for deretter å dukke opp igjen når auksjonen var ferdig på ....nettopp 5,- ;) Den posten har ikke vært ment for salg, men har vært fin for å holde kursen under 5,- en liten stund.
Innlegg av: Mr.hifi (19.05.17 16:33 ), lest 1587 ganger

Innlegg av: Mr.hifi (18.05.17 20:59 ), lest 1089 ganger
Endret: 18.05.17 21:08
RE^1: Apcl. Risk/reward.. aggressivt bore oplæg til goverments.
Chrysler300c...jeg prøver at være objektiv og jeg tror ikke du skal forvente aftalerne kommer inden Hot og eksklusiv Agreement udløber...derfor en forlængelse af Hot og eksklusiv Agreement...

Bemærk tror...

Jeg tror at apcl og partner og myndighederne får en aftale på plads i juli måned...og rep emi bliver iøvrigt ikke til noget, for vi kommer ikke op over kurs 7,75 inden 24 maj.
Så der vil komme nogle voldsomme angreb fra mr.palmvik mod ledelsen...og det er en naturlig reaktion..for os små småsparer kommer ikke til at indfri repemi...men Giv lige ledelsen kredit for at gennemføre en emission på et strategisk genialt tidspunkt som kommer alle aktionærer til gode på den lange bane...og mange omstændigheder gør at repemi ikke bliver til noget...rop usikkerhed...tør brønd...og mange nervøse investorer med et alt for højt stop loss...
derfor faldt aktien 42% på tør brønd melding... kæmpe overreaktion
Innlegg av: palmvik (19.05.17 16:51 ), lest 1503 ganger

Vi må bare opp rundt 140% for å være der kursen var da ledelsen meddelte emisjon. Selvsagt så er dette håndtert bra fra ledelsen og den vanlig aksjonær er tilgodesett. Forstår man ikke selv hvor idiotisk dette høres ut! Vi har ikke fått noe positivt servert fra ledelsen, men på kjøpet har vi fått med usikkerhet rundt en lisens og en tørr brønn. Det man nå luller seg inn i er noe som kanskje kan bli noe, altså akkurat slik ledelsen har holdt på i flere år uten at det har blitt noe håndfast ut av det. Unnskyldninger og bortforklaringer blir mer og mer fantasifulle, og den ene vet ikke hva den andre skriver, slik at hausserene i tillegg skriver mot hverandre.
Innlegg av: Mr.hifi (19.05.17 17:04 ), lest 1445 ganger

Amen.
Innlegg av: Warom (19.05.17 17:28 ), lest 1350 ganger

Palmvik;
Jeg har ingen ting imot deg og dine meninger(kanskje i motsetning til andre her) og har ikke noe problem med at du gjentatte ganger "messer" om akkurat det samme. Mange andre "messer" også om det samme men med motsatt fortegn. Slikt skaper en form for engasjement i trådene man kan like eller ikke.

Det som likevel forundrer meg(og jeg har lest dine og andres innlegg her sammenhengende i snart 3 år) er at du ikke solgte deg ut på 12,- og gikk videre. Det ville jo enhver med "vettet bevart" gjort om han kom inn med 70k på rundt 2,-(som jo er der du ca er) Snittkursen "jeg regner med" du har er basert på tidligere diskusjoner/tilbud om å overta aksjene dine.

Nå skal jeg innrømme at det jeg skriver over her også betyr at jeg selv ikke har "vettet bevart" selv med ett langt høyere antall en det du har/hadde. Jeg kan jo som det jeg oppfatter deg si at "jeg har råd til" å ikke ta den gevinsten og har egne mål for investeringen.

Jeg innrømmer gjerne(og har gjort det før flere ganger) at jeg benytter momentet som er i kursen og trader småposter med den(noe annet ville jo vært å lyve og det driver jeg ikke med;)) Jeg har imidlertid nesten alltid det samme antallet på slutten av dagen som jeg hadde ved starten.

Det hadde vært hyggelig(i alle fall for meg) å høre om du også gjør noe av det samme? Det er selvfølgelig ikke noe galt i det, men siden jeg er en ærlig kar og tror på det gode i folk så tror jeg også på at du er ærlig i dine hensikter/innlegg og svar også her på ett anonymt forum.

Du oppfordrer jo ofte til en diskusjon/innlegg uten personangrep så her har du i alle fall ett :)
Innlegg av: Graff (19.05.17 17:55 ), lest 1252 ganger

Dette var en ganske dårlig nyhet i mine øyne.

Her har ledelsen og Pareto bommet ekstremt på effekten av ting som kunne skje VS prissettingen/antall aksjer de kjørte den rettede emisjonen på.

Når de nå kansellerer rep. emisjonen før fristen, så forsvinner muligheten for dem å hente inn ca 43M kr om kursen skulle øke.

rart at de nå "plutselig" skulle bry seg om utvanning på 3.6% vs +30% på rettede emisjon. Får nå litt bange anelser at de tar "godt vare" på deres hovedeiere, mens de mindre får svi.

Nesten litt rart at de "oppfordrer" til å skyte inn mere kapital i selskapet når det kommer flere "uheldige" ting på rad. Jeg vil ihvertfall ikke risikere mere enn nødvendig nå.

Jeg sitter fortsatt inne long, men nå klarer altså Siem offshore å kjøre en emisjon som gagner alle lojale aksjonærer. Mens APCL kansellerer "muligheten" for rep. emi "joker sjansen". (Mulig at det koster ekstra for APCL å ha den gående, men da kunne de ha "forsinket" prosessen til Juni)

Innlegg av: palmvik (19.05.17 17:56 ), lest 1249 ganger
Endret: 19.05.17 17:57

Warom - Jeg tror deg på hvordan du beskriver deg selv og det er også derfor jeg setter pris på dine innlegg. Vi er nok langt fra enig, men alliekvel så har vi en felles respekt og nysgjerrighet. I etterpåklokskapens navn, så burde jeg selvsagt har solgt da kursen var på det høyeste, men har som sagt noen egne mål som jeg heldigvis/dessverre er tro mot:) Jeg har et snitt over 3, men del ville for all del ha vært en pen gevinst. Har ikke så voldsomt med cash, men lever godt med å tape alt, men håper selvsagt på å nå mitt mål og være ferdig med selskapet. Jeg trader ingenting, har en stilling som gjør at jeg ikke er i nærheten til å ha tid til noe daglig trading. Jeg finner heldigvis nok tid til også å kunne si ifra mot de verste hausse tullet på de fleste av dagene;) Noe av grunnen at jeg reagerer slik jeg gjør på ledelsen og hvordan de opptrer, er at jeg er sykt opptatt av at folk er redelige og tillitt og troverdighet er essensielt for meg. Ingen kan med hånden på hjertet si at denne ledelsen har noe av dette, historien lyver ikke. Håper jo at vi kan fortsette å holde denne tonen og ønsker deg en fin kveld.
Innlegg av: palmvik (19.05.17 18:04 ), lest 1205 ganger

Graff - veldig bra skrevet og du resonnerer helt riktig. Dette er styggedom for hausserene, men det er all objektiv tilnærming.
Innlegg av: HP17 (19.05.17 18:10 ), lest 1195 ganger
Endret: 19.05.17 18:13

Jeg kan skrive under på at palmvik gjennom en årrekke har bevist seg som en ærlig, kunnskapsrik og reflektert debattant med evne til kritisk refleksjon.

At ledelsen alt nå velger å kansellere rep emien forteller alt om hva de mener om kursutviklingen på kort sikt eller er det et nøye iscenesatt "ran" av eksisterende aksjonærer?
Innlegg av: Spoiler (19.05.17 18:12 ), lest 1173 ganger
Endret: 19.05.17 18:14

Plukke aksjer til under 2.75 fra emi tror jeg ikke apcl eller pareto hadde sett for seg, se på det som en mulighet!

På en annen side, det bør ikke komme noen positive meldinger nå før 24 mai eller i umiddelbar etterkant...eneste som forsvarer en kansellering nå er at kursen ikke skal opp mot emi med det samme!

Innlegg av: Guddis (19.05.17 18:16 ), lest 1149 ganger

Hva!? Er det sant??
Kan man handle på markedspris?
Og det sier de nå??
Og jeg som akkurat kjøpte 10000 aksjer til 7.75 pr stykk!...
Innlegg av: Warom (19.05.17 18:34 ), lest 1104 ganger

palmvik;
Takk for svar jeg oppfatter som ærlig. Det er sant at vi ikke er enige og har en ganske så forskjellig tilnærming til casen.

Jeg personlig har vanskelig for å se at ikke ledelsen i den vanskelige(forsiktig sagt)perioden vi har vært gjennom ikke har vært ærlige på sine hensikter og forsøk på å navigere gjennom denne tiden med aksjonærene "i førersetet". Vi har personer der som man skal være ganske "mørkredd" om man ikke som utgangspunkt ville stole på de.

Historien kan lyve, det kommer i mine øyne bare an på hvilken tilnærming/forståelse man har til den samme historien. Jeg ser de positive signalene og du ser kanskje heller de negative. Begge oss to tar jo likevel valg ut i fra de signalene vi mottar, og personlig mener jeg det er(når man eier aksjer og ikke vil selge) de positive signalene som burde "vekte" høyest i den settingen. Du hjelper jo heller ikke din egen tro på selskapet(for det har du jo med det du sier) med dine kommentarer(om de er rett eller ikke) og det kan man jo spekulere i grunnen for. Ikke for det, en begrunnet "frykt" er alltid velkommen, men å begrunne det med at "ledelsen er udugelig" samtidig som man tror på at den samme ledelsen sørger for at du når dine mål(som jo da er mer enn 12,-) kan vel i enkelte tilfeller være litt vanskelig for folk flest å forstå.

Tonen har jeg ikke så mye å si på, jeg klarer å holde meg og det gjør forhåpentligvis du også(der jeg samtidig ønsker deg en fin kveld tilbake:))

Innlegg av: HP17 (19.05.17 18:40 ), lest 1077 ganger

Kanskje palmvik har gjort seg fortjent til en egen tråd?
Selv tror jeg APCL skal ned til 3 tallet etter dagens skuffende melding.
Innlegg av: HP17 (19.05.17 18:46 ), lest 1055 ganger

Kanskje palmvik har gjort seg fortjent til en egen tråd?
Selv tror jeg APCL skal ned til 3 tallet etter dagens skuffende melding.
Innlegg av: palmvik (19.05.17 18:47 ), lest 1042 ganger
Endret: 19.05.17 18:49

Warom - Som alltid mye fornuft i det du skriver og jeg er nok en underlig skrue for mange;) Det man fort glemmer er hva ledelsen har klart å kommunisere, som har vist seg å være i beste fall tøv, i verste fall løgn. Nå begynner det å bli så mange tilfeller at det er ikke lenger er misforståelser eller uheldige uttalelser. De siste to årene så har det konsekvent vært usikkerhet og rot rundt alt de har meldt og kommunisert. Ja, de leverte en avtale, men før siste signatur var på plass, så var det usikkerhet og spekulasjon. Ledelsen har ikke skyld i alt dette, men det de kommuniserer er ene og alene deres ansvar og der er de på et lavmål som mangler sammenligning. De har ingen troverdighet, emisjonen/rep.emi er et nylig og nydelig eksempel på dette.
Innlegg av: Fluefiskeren (19.05.17 18:49 ), lest 1023 ganger

Tror vel kanskje ledelsen feilberegnet litt. Hadde Ayame fulgt estimert boretid hadde nok de fleste tegnet seg. Det var jo nettopp 24-25 mai som var planen for når de skulle nå TD.
Innlegg av: Proportfolio (19.05.17 18:50 ), lest 1030 ganger
Endret: 19.05.17 18:51

Og enda sitter du med aksjer palmvik.. nektet å selge på 12 kr...

Hmmm.. ...logisk...........

Du må jo ha ståltroa på ledelsen når du ikke selger på 12 kr.. helt vilt.
Innlegg av: makingmoney (19.05.17 19:00 ), lest 956 ganger

Palmvik har null tro på ledelsen, men tror samtidig at den samme ledelsen vil øke kursen ytterligere fra 12kr. Hmmmmm om ledelsen klarer det er de i mine øyne en fantastisk ledelse. Alle skjønner at Palmvik ikke har aksjer i Apcl. Er ikke mulig det vettu å prate dritt om en ledelse i årevis og samtidig sitte med aksjer i selskapet. Altså den ledelsen som i Palmviks øyne er verdens dårligste skal samtidig føre Apcl langt over 12 kroner. Jævlig logisk, NOT
Innlegg av: Chrysler300C (19.05.17 18:57 ), lest 985 ganger
Endret: 19.05.17 19:18

vil vel egentlig si at APCL holdt seg sterkt idag jeg .. Når det legges ut oppimot 200K aksjer fra 1 person, med den agenda og presse ned kursen såklart, og alikevel ender vi bare 10 øre under gårsdagens slutt !

Samtidig med blandet mottagelse av melding om kansellert Rep Emi !

Kan iallefall med hånda på hjertet si at det er første gang jeg har treffi med ett kjøp på den absolutte bånn intradag.. 11504 aksjer på 4,78 :)
Om det var lurt gjenstår og se i tiden fremover :)

Mange prøver og skape frykt med egen agenda såklart, og det kan nok også hende de klarer det med noen av de mest usikre som får nerver å kaster korta...

Tror det er lurt og ha is i magen i ukene fremover! Vi kan jo håpe at det en dag smeller inn en melding kl 08 , av positiv sort :)

EDIT: Forøvrig også 65% nedsalg idag.. altså nesten 7 av 10 handler ble solgt ned til bud .

God helg !
Innlegg av: Fluefiskeren (19.05.17 18:59 ), lest 966 ganger

Det er mye som ikke er logisk. En av de største grisehausserne Tester-1 sa igår at han hadde solgt seg ut. Og han som var SÅ positiv også over 10 kr.
Innlegg av: palmvik (19.05.17 19:03 ), lest 939 ganger

FF - Jeg registerte det samme, tar man også med at tigerberget også har solgt, så er to av topp fem av de verste ute.
Innlegg av: Warom (19.05.17 19:08 ), lest 919 ganger

FF@18:49 ;
Hehe, den er jo egentlig litt morsom for videre spekulering. Man kunne jo da spekulere i at i at selskapet er så pass aksjonærvennlig at de ved å avlyse repemi i dag "forteller" at å tegne seg i en repemi til 7,75 ville vært svært dumt da de da i så fall selv ikke har noen tro på at de vil klare å lande en avtale ;)

Det hadde vært noe det. Litt moro må man kunne ha det på en fredagskveld ;)
Innlegg av: analytikerens (19.05.17 19:09 ), lest 915 ganger

Er det sant?
Forsvinner den ene positive etter den endre fra APCL?

Tester1 trengte vel pengene til Funcom!
Innlegg av: Spoiler (19.05.17 19:10 ), lest 910 ganger

La det nå være klart, eneste grunnen til at den ble kansellert er at kursen er som den er i dag og den skal ikke opp til 7.75 innen 24! Enkelt og greit, noe mer enn dette blir bare tull å spekulere i...herregud folkens, kursen er kr 5,-, bruk emi-kronene der da vel! god helg!
Innlegg av: Spoiler (19.05.17 19:17 ), lest 863 ganger

og forresten, hva er det som er fundamentalt forandret til at noen topp-haussere selger? abslolutt ingenting er forandret! Den dagen Marve hopper av i fart...da blir jeg bekymret, ikke før.....
Innlegg av: JB11000 (19.05.17 19:34 ), lest 822 ganger

Tester1 er Baggers dicipel.

Lad os håbe han teamer op med team funcom igen - de mangler hans grædekone input der
Innlegg av: Proportfolio (19.05.17 19:36 ), lest 804 ganger

Hahaha..ja nå skal det også brukes mot apcl..at noen anonyme småsparere selger.
Hva blir det neste ;)?
Innlegg av: Fluefiskeren (19.05.17 19:40 ), lest 772 ganger

At du har solgt deg ut kanskje? :-)
Innlegg av: Proportfolio (19.05.17 19:45 ), lest 744 ganger

Skjer ikke før kansje 20 kr ;) da kansje jeg selger noen og kjøper meg en is
Innlegg av: analytikerens (19.05.17 19:47 ), lest 736 ganger
Endret: 19.05.17 19:48

Jeg blir kun bekymret og vurdere salg hvis palmvik selger for da må ledelsen har gjort noe riktig:-)
Innlegg av: Proportfolio (19.05.17 20:56 ), lest 593 ganger

Han selger ikke før vi har passert12 kr med god margin;)
Innlegg av: Proportfolio (19.05.17 21:01 ), lest 579 ganger
Endret: 19.05.17 21:10

*slettet*
Innlegg av: dato (19.05.17 23:31 ), lest 357 ganger

Warom

Det ble ett par flasker i dag også ja :-). Jeg liker å telle gevinst på trade i konjakkflasker, mao i håndfast nytelse. Jeg merket meg for øvrig den store salgsposten på 5 kr som kom og gikk. Det er ikke kompisen din som er ute og erter litt vel :-)?

Jeg likte for øvrig teorien din om at avlysningen av rep emi var ett varsel. Drar vi den litt lenger var nok kopi av Hendersonavtalen som kom i går et forvarsel. Nå trenger jeg en konjakk til kjenner jeg...