Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: focuss (18.05.17 07:45 ), lest 8378 ganger
Ticker: TRVX

Targovax- DNB med nytt kursmål?

DNB har nå i mange måneder operert med kursmål 35 per aksje. Nå er det grunnlag for at DNB oppgraderer sitt kursmål til minimum 70 kr/aksje. Det burde ikke ta lang tid.
Innlegg av: HP17 (18.05.17 08:21 ), lest 5132 ganger

RE^1: Targovax- DNB med nytt kursmål?

Hvorfor det?
Nå hausses Targovax så mye som mulig her. Det er nok å minne om hva som har skjedd med PHO og PCIB som begge har gått "på trynet" etter gode resultater.
Det kan være klokt med litt edruelighet også når det gjelder Taragovax?

Innlegg av: Kibote (18.05.17 00:22 ), lest 1231 ganger
RE^1: Targovax - Abstract ASCO 2017

..."Uansett om jeg er positiv eller negativ til en aksje prøver jeg å holde meg til fakta. Både immunrespons og forhold mellom R1/R0 reseksjoner i pasientpopulasjonen var kjent i 2015. 2 års overlevelse ble meldt i februar. Det eneste nye her er vel median overall survival, så da skjønner jeg ikke hvorfor fokuset er på gammelt nytt."
Innlegg av: focuss (18.05.17 08:25 ), lest 5040 ganger

Det vi vet nå som vi ikke visste i Februar er årsaken til de gode overlevelsestallene. Immunforsvaret er aktivert og går til stormangrep på kreftcellene. Dette er alt Targovax og BP trenger å vite. A transformational year.
Innlegg av: MedisinO (18.05.17 08:35 ), lest 4881 ganger

Focuss,

Riktig. Det var i stor grad det vi ønsket å se. I tillegg til at median OS var på 33,1 mnd, noe som er meget sterkt!

Innlegg av: focuss (18.05.17 08:43 ), lest 4758 ganger

Spørsmålet nå er ikke om TG-01 vil bli videreført med Big Pharma partner, bare hvilket Big Pharma det blir. Den som betaler mest blir nok ett av kriteriene for valg av partner, men ikke det eneste kriteriet.
Innlegg av: Earth (18.05.17 08:47 ), lest 4673 ganger

Haha HP17 åååå såååå bitter fordi du ikke fikk kjøpe for noen uker siden ;)
Innlegg av: makingmoney (18.05.17 08:50 ), lest 4589 ganger

HP17år kjøper aldri noen aksjer hun. bare baisser og snakker negativt om samtlige aksjer. Vet ikke hvilket syndrom hun har, men det kan ikke være spes fun å være rundt denne jenta. Miss Negativ
Innlegg av: kaunis (18.05.17 08:50 ), lest 4588 ganger

Det er noen baisere her som alltid må sammenligne PCIB med Targovax for å understreke hvor galt det kan gå når en akasje blir hausset veldig i forkant av en oppdatering/nyhetsfremleggelse.TRVX er ikke sammenlignbart med PCIB i denne saken.Her får vi en posetiv tilbakemelding på et veldig sentralt punkt, som befester den veeeldig gode overlevlsen på to år i faseI/II feb.-17.Altså resultater fra 2017 og ikke fra 2015.I den rapporten var det offesielt 68% overlevelse men reelt var den det samme % som for immunresponsen som beskrives i abstraktet. I tillegg er ikke TRVX hausset opp, men veldig vitige fakta som er en fantastisk seier for forskerne i TRVX og for alle som vil få eller har buk.sp.kjelt kreft.Da er klart at dette gir TRVX store muligheter til kapital og andre samarbeids-søkende big pharma selskaper.
Innlegg av: makingmoney (18.05.17 08:52 ), lest 4533 ganger

RE^2: Targovax- DNB med nytt kursmål?

hør hør på Kaunis :-)
Innlegg av: aborum (18.05.17 08:52 ), lest 4534 ganger

Ser på salgssiden at der står 6.500 aktier til kurs 26,00. Det må være en fejl? Hvem sælger til 26,00 når købersiden starter på kurs 30,00?
Innlegg av: SomSa (18.05.17 08:52 ), lest 4545 ganger
Endret: 18.05.17 08:53

HP17

Det er flere grunner til å skrive positiv om targovax nå.

*De er eneste i verden som har utviklet og tatt patent på behandling av RAS-muterte kreft.
*Det er dokumentert at TG-plattformen for behandling av RAS-muterte kreft virker *Innen 2015 skal 19.000.000 rammes av kreft
*Optill 30% av all krefttilfeller er RAS-muterte
*Det finnes ingen god behandlingsmetode mot RAS-muterte kreft
.
.
Jeg kan gjerne gjenta dette gang på gang slik at folk lærer seg utenat. Ennå har folk ikke skjønt hva Targovax
driver med, hva de er i ferd med å gjøre, og hvor gigantisk de skal bli.

+ Oncon-102, + TG02 +.........
Innlegg av: Earth (18.05.17 08:58 ), lest 4402 ganger

Aborum, de to øverste ordredybdene er ofte feil, så er nok bare det :)
Innlegg av: dr. Stockman (18.05.17 09:06 ), lest 4339 ganger

Ordredybder er ikke "feil". Man legger seg bare ekstra høyt eller lavt for å komme først i køen. Targovax-aksjonærene ønsker seg utålmodig høyere kurser, men nå kan man ihvertfall slå fast at Targovax er på nippet til å få dobbelt så høy markedsverdi som PCIB.
Innlegg av: medicusskill (18.05.17 09:08 ), lest 4286 ganger
Endret: 18.05.17 09:12

stikker snart denne forhåpentligvis, men mye salgsorde, merkelig
Innlegg av: aborum (18.05.17 09:32 ), lest 4096 ganger

stockmann: jeg er helt med på level 2; jeg undrede mig bare over, hvem der sælger ud til 26,00 når køber byder 30,00. Men tydeligvis er markedet fuldstændigt skitzofrent.

Fantastiske nyheder belønnes med midlertidigt kursfald. Velkommen til OSE.
Innlegg av: RGTBjørn (18.05.17 09:41 ), lest 4024 ganger

Trumpfrykten som gjør markedene nervøse.
Innlegg av: SomSa (18.05.17 09:47 ), lest 3995 ganger
Endret: 18.05.17 09:50

Redeye varsler økt kursmål i juni, DNB og andre skal gjøre det samme. Snart er 3. juni:
.
.
.

I nuläget gör vi inga ändringar i våra modellantaganden kring TG01 baserat på den information som tillkommer i abstract för ASCO. Motiverat värde i basscenariot är
fortsatt på 28 NOK.

DNB har kursmål 35 og jeg regner med blir økt til 40-50, muligens enda høyere. Jeg har ikke spåkule!

Uansett aksjekurs, langsiktige sitter i ro med aksjen etter gode data fra TG01 og reduserer sitt valiumlager.
Snart skal meldes oppstart at 2 andre kreftstudier.

Innlegg av: focuss (18.05.17 09:51 ), lest 3939 ganger

Blir interessant å se om Targovax sender ut en melding i løpet av dagen som beskriver hva betydningen av informasjonen i abstractet kan være. Mener det hadde vært lurt. Aksjonærene har nok behov for litt assistanse.
Innlegg av: SomSa (18.05.17 10:24 ), lest 3829 ganger

På Rdeye møte ville Soug ikke fortelle noe om detaljene i dataene før ASCO møtet. Det samme gjør Costa i nano.

For meg er dette litt merkelig, siden noen har mer info enn andre, samtidig mange er involvert i dette og har økonomiske interesser.

Vi så hvordan Merrill Lynch International pumpet opp Nano like før en god nyhet ble publisert.

Merk at flere utenlandske meglerhus begynt å kjøpe TRVX, idag er største kjøperen P Morgan Securities plc.

Innlegg av: harros (18.05.17 10:42 ), lest 3689 ganger

It is easy to write about the positive scenarios for TRVX. I have been following for a long time and now, most of the old posters have disappeared. There are too many new users making søppelpost who do not understand a thing.

Company evaluation should also take into account negative scenarios. Without this, it's not possible to have balanced argumentation. What has happened to critical thinking in HO?
Innlegg av: focuss (18.05.17 10:49 ), lest 3646 ganger

Harros

Feel free to post your competent negative scenarios. Today we have got good news. Not much negative to write about achieving very good immune activation.
Innlegg av: harros (18.05.17 10:58 ), lest 3577 ganger

To balance current optimism -

At this point I don't see a reason to raise price target from 35 to to 70. My understanding of the abstract is that we have a good overall response rate (84%). However, we do not know how the responses are distributed - did most of these 84% have a strong response or a weak response to treatment? If most had a weak response, then the medicine is not effective. Right now, it's a pig in a bag. I believe TRVX will succeed, but price target is based on existing data.

Abstract says 8/19 had side effects. They are manageable -> good, but some are allergic in nature. Immunologic side effects always raise more red flags in medicine than haematological (comparing to NANO). They give a shorter road to destruction. This increases risk. I do not think that TRVX is a bad investment. But I do think that negatives are things that need to be remembered. Also when making TRVX investment.
Innlegg av: harros (18.05.17 11:01 ), lest 3540 ganger

focuss,

I hope that negative scenario will not become true, but to act only to positive news is ignorant by definition.
Innlegg av: 4580 (18.05.17 11:04 ), lest 3510 ganger

Flere forståsegpåere dukker opp. Hvor kommer de fra ???
Innlegg av: Alfsen (18.05.17 11:15 ), lest 3462 ganger
Endret: 18.05.17 11:18

"Det vi vet nå som vi ikke visste i Februar er årsaken til de gode overlevelsestallene. Immunforsvaret er aktivert og går til stormangrep på kreftcellene. Dette er alt Targovax og BP trenger å vite. A transformational year."

Riktig og dette er nettopp essensen med dagens Abstract publisering, Targovax sin teknikk aktiverer immunforsvaret til egen kamp mot kreftceller. Det bør nå være hevet over en hver tvil med dette.

Dette er banebrytende og jeg tror når markedet tar dette inn over seg så vil aksjen reprises vesentlig og vi ser gjerne en dobling. (en del kursmål her er etter mitt sjønn noe "luftige" og urealistiske ).

DNB oppdaterer kursmålet med jevne mellomrom, nå regner jeg med de avventer til etter ASCO, etter å ha studert abstract publiseringen og Capital markets day den 8 juni.

Men kursen kan likevel gå fort nå ganske straks når markedet får døyvet hva publiseringen nå virkelig innebærer.
Innlegg av: focuss (18.05.17 11:16 ), lest 3470 ganger

Harros

Thank you for your comment. DNB has an old target price of 35 based on a LOA of 10%. This new data showed that immune response is achieved and this was the main purpose with the study. Therefore, the logical thing for DNB to do now is to increase the LOA, thus price target.

Is the Immune response high or weak? Well it is high enough to achieve 68 % 2 year survival and is best in class. Actually much better than 68 % by eliminating pts who died for other reasons.
Innlegg av: Alfsen (18.05.17 11:23 ), lest 3377 ganger

Men enig i at selskapet nå behøver å oppdatere markedet med en melding da noen slik jeg ser det sitter med mer informasjon enn andre...
Innlegg av: Netromo (18.05.17 11:30 ), lest 3317 ganger

RE^2: Targovax- DNB med nytt kursmål?

Alfsen,

Hvem sitter på annen info, mener du...

"The abstract includes clinical data from the phase I/II clinical trial evaluating TG01 in resected pancreatic cancer and the data will be presented at ASCO at McCormick Place in Chicago, Illinois, on 3 June 2017."
Innlegg av: focuss (18.05.17 11:50 ), lest 3244 ganger
Endret: 18.05.17 11:51

Jeg forstår Jaderberg slik at hvis de greier å oppnå immune response, hvilket de nå har, så er det aktuelt å gå videre med et Big Pharma selskap. Videre forstår jeg han slik at han mener det er svært så realistisk og forvente. Hva kursen kan bli når/hvis dette slår til vil neppe representeres i noen DNB analyse. Jeg mener at en oppdatert analyse fort kan vise 70. Resultat av Big Pharma partner langt mer. Og jeg tror ting kan skje fort.
Innlegg av: lufo (18.05.17 12:02 ), lest 3142 ganger
Endret: 18.05.17 12:08

Selskapet sier at det ER immunrespons i 84% av tilfellene.
Jeg antar videre at immunresponsraten er basert på HELE utvalget på 19 personer i kohort 1 av TG01 - og da tilsvarer det antakelig at alle de som har overlevd HAR hatt en statistisk signifikant immunrespons.
Dvs VI KUNNE IKKE FÅTT BEDRE RESULTATER fra denne analysen!
Og det støtter ikke minst at resten av TG plattformen vil gi gode resultater framover.
Innlegg av: SomSa (18.05.17 12:08 ), lest 3103 ganger

focuss

Nytt livet, kursoppdateringen kommer mandag 5. juni.
Det viktigste for oss langsiktige var at TG01 virker som forventet. Det høyeste kursmålet er ca. 80.
Med tålmodighet er aksjen over 50 men ting tar tid.

Små aksjonærer fra Netfonds, Nordnet og Skandiabanken står bak 70% av salget.
JP Morgan Securities plc er største kjøperen.

Innlegg av: lufo (18.05.17 12:23 ), lest 3031 ganger

Finnes det andre måter å tolke abstractet på?
Innlegg av: SomSa (18.05.17 12:41 ), lest 3001 ganger

lufo

Nei, muligens småaksjonærer fra Nordnet, Netfonds og Skandiabanken som står bar 70% av salget tolker anderledes enn gigant
meglerhuset JP Morgan Securities plc som er største kjøperen.

Jeg sitter rolig med aksjen med enda mindre bekymring nå. TG01 data forsvarer dagens aksjekurs + mer.
Ennå selskapet skal presentere data fra 3 ulike kreftstudier innen 2017.

Tro du at JP Morgan kjøper TRVX for moro skyld eller ser store verdier i selskapet?

-----------
JPMorgan Chase & Co. is a U.S. multinational banking and financial services holding company headquartered in
New York City. It is the largest bank in the United States, the world's third largest bank by total assets, with total
assets of roughly US$2.5 trillion, and the world's most valuable bank by market capitalization.

Innlegg av: lufo (18.05.17 12:50 ), lest 2927 ganger

Ja, J.P. Morgan er største nettokjøper i dag. Hva kan de ha forstått?
Jeg antar at informasjon utover det som står i abstractet er konfidensielt, så ingen får det, før 3. juni, så nå kan det lønne seg komme med tolkninger av hva de egentlig skriver der.
Innlegg av: SomSa (18.05.17 13:00 ), lest 2891 ganger

Husk at ledelsen ble tildelt opsjoner for ikke lenge siden, de viste at dataene var gode. Vi risikere våre sparepenger
og de blir gratis passasjerer. Jeg er imot tildeling av hundretusenvis av opsjoner. De kan nøye seg med noen tusener.

Innlegg av: Alfsen (18.05.17 13:28 ), lest 2803 ganger

Nei slike opsjoner må vi leve med, men vi får håpe at ikke en eller annen i TRVX gjør samme tabben som i NANO og selger straks aksjen er re-priset.

Med immunrespons i 84% av tilfellene som det påpekes over her, så kan det være liten tvil om at publiseringen nå viser et betydelig gjennombrudd for Targovax.

Deres tilnærming virker, imunnforsvaret kan aktiveres/programmeres til selv å behandle og angripe krefceller, med de implikasjoner dette kan ha for videre behandling også av andre kreft former.

Så får vi bare se hvor lenge til det er før vi har et helt annet kursleie her ..
Innlegg av: eiken (18.05.17 13:31 ), lest 2778 ganger

Ser at utenlandse hus laster forsiktig opp nå for å ikke forstyrre kursen...
Innlegg av: Yess (18.05.17 13:36 ), lest 2738 ganger

nå stikker targo, hva skjer?
Innlegg av: Zuba1 (18.05.17 13:36 ), lest 2730 ganger

Tidenes mest soleklare kjøpssignal.
Nordnet og Netfonds største selgere.
Innlegg av: stockwalker (18.05.17 13:36 ), lest 2729 ganger

27,10 går forsiktig i ett ellers blodig terreng. 20 mars var sist den var her..
Innlegg av: CoGe (18.05.17 13:43 ), lest 2680 ganger

re: Ja, jeg har også merket meg det. Ikke unaturlig sett i lys av Abstract av 17.05 endelig bekrefter at immunforsvaret kan aktiveres og programmeres til selv å behandle kreft.

Og som Alfsen også påpeker så antar jeg at denne oppdagelsen også kan nyttes mot flere kreftformer med tiden. (uten at jeg er medisinsk sakkyndig, men antar at det er mange paralleller i kreftbehandling, og at et immunforsvar som tar opp kampen selv vil være positivt).

Men statistikk har jeg bedre greie på, og ut fra forutsetningene så er virkning i 84% av tilfellene statistisk signifikant og godt over utfallsrommet som tilfeldigheter kunne årsaket.

Antar at når markedet får studert dette nærmere så "eksploderer" kursen her. Jeg er inne nå og har stor tro på kursen fremover, spesielt nå som vi får bekreftelser på at tilnærmingen fungerer.

Innlegg av: CoGe (18.05.17 14:33 ), lest 2565 ganger
Endret: 18.05.17 14:36

Er klar over at vi ikke er helt dit enda og at dette ligger noe frem i tid.Men veien frem til nå og ikke minst publiseringen i går synes å bekrefte at de er "inne på noe ".

Virker deres metode med å aktivere kroppens eget immunforsvar til aktivt selv å angripe og bekjempe kreftceller så kan vi stå foran en gigantisk nyhet her som ingen andre har fått til på dette viset.

Men mye tyder på at selskapet er på riktig spor og Abstract (forskningsdata) som ble offenliggjort i går tyder på virkning. (84% virkning er et statistisk signifikant resultat og utenfor utfallsrommet for tilfeldigheter).

At det viser virkning er i seg selv en betydelig oppdagelse i så fall. Betyr at immunapperatet kan manipuleres/programmeres.

Og som Targovax selv skriver (om TG plattformen)så kan dette brukes på flere kreftformer: "Mutations to this protein are common in many cancers and are known to drive aggressive disease progression and treatment resistance. There is a high unmet medical need for therapies that are effective against tumors that express these mutations. "

Så tiden fremover kan bli meget spennende den.
Innlegg av: Sjog (18.05.17 14:42 ), lest 2493 ganger

Dette går veien, de får til ting ingen andre har klart, patenter og markedsbeskyttelse for mange, mange år er sikret på et tidligere tidspunkt. Ingen grunn til å stresse med kursbevegelser på minutt- eller dagbasis. De store må betale dyrt for å kjøpe TRVX når den tid kommer, men for å bli med hele veien dit kreves en tålmodighet jeg mistenker at enkelte her ikke besitter :-)
Innlegg av: stockwalker (18.05.17 14:43 ), lest 2492 ganger

MLI, UBS, JPM star klare for nedfallsfrukten fra norske nettmeglere.. trist
Innlegg av: SomSa (18.05.17 15:00 ), lest 2415 ganger

Jeg har mast mye om den gigantiske potensialet i aksjen, det er så utrolig at folk tror jeg hausser.
Når aksjen er himmelhøy kommer folk til å angre på hvorfor de ikke kjøpte nå eller tok noen tusenlapper i gevinst.

Bare se på noen video på youtube, Q-presentasjoner og hva targovax har skrevet, hvem sitter i ledelsen og hvem er den
største aksjonæren. Folk er så trenge at de ikke forstå hva dette betyr selv om jeg gjentar og gjentar.

**************************************************************************************
*Targovax er eneste i verden som har utviklet og tatt patent på behandling av RAS-muterte kreft.
*Det er dokumentert at TG-plattformen for behandling av RAS-muterte kreft virker *Innen 2025 skal 19.000.000 rammes av kreft
*Optill 30% av all krefttilfeller er RAS-muterte
*Det finnes ingen god behandlingsmetode mot RAS-muterte kreft
*TG-plattformen testes med ulike løsninger og krefttyper
*Innen TG-plattformen er utviklet TG01 og TG02 vaksiner og utvikler TG03
* Targovax hevder at TG-plattformen kan virke mot alle krefttyper
*Gidder ikke skrive om ONCOS-102
* Targovax har tenkt å kombinere TG- og ONCOS-plattformen og lage super vaksine
.
.
**************************************************************************************

5. Juni blir spennende, etter at Targovax har presentert sine data lørdag 3. juni og nye kursmål fra DNB, Redeye og andre kommer.

Innlegg av: Fru.Pedersen (18.05.17 15:04 ), lest 2403 ganger

Hadde småsparerene holdt hardere på aksjene om JPM hadde stått med megafon opp i ansiktetet og proklamert at de skulle ha MYE aksjer? Hvor tydelige signaler trenger man?
Fin anledning for de som ikke er ferdig lastet:)

Har ikke noe peiling på LOA i Targovax. Men hvis man tar Snøffelen sitt anslag på en dobling etter påvisning av immunrespons, er dette veldig billig.
Selv om Snøffelens anslag virker litt konservativt.
Innlegg av: Alfsen (18.05.17 15:05 ), lest 2400 ganger

En hel verden har vært i tvil om immun oncologi i det hele tatt virker.

D.v.s å kunne programmere kroppens eget immunforsvar til å angripe og behandle kreften.

Abstract fra Tagovax av 17.5 synes så langt å bevise virkning om en leser dette. Tidligere har vi kun fått melding om positive funn, nå bekreftes det.

Er dette tilfellet snakker vi om et medisinsk gjennombrudd av dimensjoner i og med at dette i fremtid kan brukes på mange typer kreft.

Det er i det minste utrolig spennende...
Innlegg av: SomSa (18.05.17 15:18 ), lest 2322 ganger
Endret: 18.05.17 15:51

Alfsen

3 giganter har fått godkjent og selger behandling innen immunterapi (Checkpoint Inhibitors), sikkert finnes flere.

I følge Soug er det blitt mye lette å godkjenne immunterapi behandling......
Oncos-102 er en hot oppkjøpskandidat:

Innlegg av: SomSa (07.04.17 12:36 ), lest 6234 ganger
Endret: 06.05.17 10:18
TRVX: ONCOS kan kjøpes opp av 3 pharma giganter, akutt behov

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2378231

Innlegg av: focuss (18.05.17 15:42 ), lest 2222 ganger
Endret: 18.05.17 15:44

Jeg tror det kan være en liten misforståelse hos noen.

Man vet fra før at immunterapi virker, og at det virker på en lang rekke diagnoser. Gjennombruddet for Oncologisk immunterapi kom med utviklingen av Check Point Inhibitors (CPI)

Det er nå en 7-8 forskjellige CPI's på markedet, den første ble utviklet av Bristol Meyer Squibb og heter Yervoi. Hvem var forskningsjef for Bristol Meyer Squibb for utviklingen av Yervoi? Jo det var Magnus Jaderberg som nå er forskningssjef i Targovax.

CPI's har vist seg effektiv til å aktivisere immunforsvaret mot cancer men problemet er at det virker på så få. På noen diagnoser bare 10 % på andre en god del bedre. Så har industrien lurt på: Hvorfor virker dette så veldig godt på noen men uten respons overhode hos andre?

Det er dette Targovax har hatt en teori om og som de nå har fått en flott bekreftelse på. Targovax sitt produkt vil føre til at CPI's virker på mange mange flere, ved at de sørger for å få T-cellene som gir immunrespons inn i tumoren og ikke bare at det sirkulerer rundt i blodet.

Derfor er det så realistisk å tro at alle Big Pharma med CPI medisiner nå vil slåss om å gå inn i partnerskap med Targovax.

De Big Pharma selskapene som ikke blir valgt av Targovax kan risikere og bli "out of business"

"2017 kan bli ett transformational year" Best regards CEO Targovax.
Innlegg av: Ulv33n (18.05.17 15:52 ), lest 2116 ganger

Selg alt dere eier og har. Først aksjer, så eiendom, alt skal krakke !! HJÆLP!!!!
Innlegg av: Fru.Pedersen (18.05.17 15:57 ), lest 2098 ganger

Flott innlegg Focuss :)
Innlegg av: focuss (18.05.17 16:19 ), lest 2003 ganger

Så kan man se det slik:

1)Big Pharma selskap A med CPI samarbeid med Targovax: Immunrespons på 80 % av Pasientene

2)Big Pharma selskap B med CPI men uten samarbeid Targovax: Immunrespons 15% av pasientene.

For det ene blir det himmel, men for det andre blir det helvete.

Spørsmål: Blir Targovax attraktiv? Trenger ikke en rakettforsker for vurdering av spørsmålet. Holder lenge med enkelt bondevett.
Innlegg av: focuss (19.05.17 08:56 ), lest 1711 ganger
Endret: 19.05.17 08:58

Ville jo vært ulogisk om DNB ikke oppjusterer kursmål etter at immunaktivering er dokumentert.

Når immunaktivering oppnås i 84 eller kanskje 100 % av pasientene så burde det gi grunnlag for noe mer enn en ubetydelig oppgradering av kursmål. Oppgradering fra 35 til 70-100 eller mer i mitt hode. Så vil kanskje ASCO presentasjonen fintune hvor høyt kursmål som nå bør settes.
Innlegg av: aborum (19.05.17 09:19 ), lest 1581 ganger

RT 27,90 .. kan vi bryde dette psykologiske niveau? koooooooom så, koooooom så hep hep ..
Innlegg av: $ daydreamer $ (19.05.17 09:30 ), lest 1476 ganger

28,8 nå, og her kan det godt slutte rett i underkant av 30 i dag..

Lykke til
Innlegg av: Ulv33n (19.05.17 09:30 ), lest 1472 ganger

Hva skyldes oppgangen idag?
Innlegg av: PCIB 2222 (19.05.17 09:40 ), lest 1391 ganger

Toget går med neste nyhet..

70kr innen kort tid. DNB.
Innlegg av: aborum (19.05.17 09:45 ), lest 1349 ganger

Når man står på perronen og skal indløse billet til TRVX toget, så koster det efterhånden store mønter at få plads; men som det ses i dagens handel er der stadigvæk pladser at få - omend til en anelse højere kurs end de lave 22,00 der blev afvist som en god pris, et par uger siden.
Innlegg av: PCIB 2222 (19.05.17 09:47 ), lest 1329 ganger

Hvis de lykkes så kan vi se mange tusen prosent oppside.
Innlegg av: GoldenRisk (19.05.17 10:07 ), lest 1259 ganger

Invester nå, selg før ASCO = gratis penger (minimum 15%) uten risiko. Den skal garantert opp på tidligere peak og vel så det, da caset er vesentlig derisket og nytt kursmål/analyse er rett rundt hjørnet.
Innlegg av: focuss (19.05.17 10:43 ), lest 1205 ganger

Det er viktig å forstå hvor Targovax i løpet av den siste måneden nå har posisjonert seg. De har tre kliniske studier på gang, altså med forsøk på mennesker.

1) TG01
Her er vi nå kanskje allerede i mål i henhold til selskapets strategi. Immunaktivering har blitt dokumentert i overbevisende grad. Neste skritt er trolig partner med Big Pharma. TG01 angriper bukspyttkjertelkreft.

2) TG02
Første pasient er rekruttert og studiene foregår i Australia og New Zealand. TG02 angriper endetarmskreft.

3) Oncos-102
Første pasient er rekruttert. Studiene foregår ved Memorial Sloan Kettering Cancer Center i New York. Dette er blant verdens mest prestisjetunge og avanserte kreftsykehus. Oncos-102 angriper hudkreft hvor operasjon ikke har lykkes med å fjerne alt.

Oncos-102 er den det har vært høyest forventning til, men det kan kanskje utliknes nå når vi ser hvilken immunrespons som er oppnådd med TG01. Vil tro at de gode resultatene med TG01 også vil smitte over på TG02. Hvorfor ikke virke i endetarm når det virker i bukspyttkjertel?

Det er virkelig litt av en newsflow vi kan forvente fremover. Kurspotensialet er på en nivå som knapt egner seg på trykk. Og da mener jeg på oppsiden.
Innlegg av: Earth (19.05.17 14:50 ), lest 1112 ganger

Ganske ganske sikker på at vi ser 30kr neste uke.
Innlegg av: 4580 (19.05.17 15:06 ), lest 1068 ganger

Nå var du beskjeden Eart. Tror vi sier 35.
Innlegg av: $ daydreamer $ (19.05.17 15:34 ), lest 998 ganger
Endret: 19.05.17 15:39

Dessverre, kun trading i dagens handel, men kursen skal allikevel opp de neste ukene..

Lykke til
Innlegg av: Earth (19.05.17 16:11 ), lest 905 ganger

Enorm kjøpsordre på 28kr nå, tror mye kommer til å bli kjøpt de siste 15 min
Innlegg av: $ daydreamer $ (19.05.17 17:12 ), lest 848 ganger

Jeg sitter for øyeblikket i 9 `risk/reward` selskaper på OSE, og TRVX er den absolutt beste teknisk.
Burde ha styrke til å lukte på ATH på 32,80 neste uke..

Lykke til
Innlegg av: Tetro (19.05.17 19:41 ), lest 732 ganger

Synes dette ser meget bra ut. Bygger rolig dag for dag. Slipper da store nedturer. Tror vi ser 30 neste uke :)
Innlegg av: focuss (21.05.17 21:44 ), lest 532 ganger

Det blir mye fokus på Nano nå. Minner om at Targovax sitt abstract til ASCO konferansen 2 juni ble lagt ut sist uke. Immunrespons i 84-100 % av pasientene medfører at Targovax allerede er en oppkjøpskandidat til svært store beløp. Som CEO sier: 2017 kan bli a transformational year.

Det er viktig å forstå hvor Targovax i løpet av den siste måneden nå har posisjonert seg. De har tre kliniske studier på gang, altså med forsøk på mennesker.

1) TG01
Her er vi nå kanskje allerede i mål i henhold til selskapets strategi. Immunaktivering har blitt dokumentert i overbevisende grad. Neste skritt er trolig partner med Big Pharma. TG01 angriper bukspyttkjertelkreft.

2) TG02
Første pasient er rekruttert og studiene foregår i Australia og New Zealand. TG02 angriper endetarmskreft.

3) Oncos-102
Første pasient er rekruttert. Studiene foregår ved Memorial Sloan Kettering Cancer Center i New York. Dette er blant verdens mest prestisjetunge og avanserte kreftsykehus. Oncos-102 angriper hudkreft hvor operasjon ikke har lykkes med å fjerne alt.

Oncos-102 er den det har vært høyest forventning til, men det kan kanskje utliknes nå når vi ser hvilken immunrespons som er oppnådd med TG01. Vil tro at de gode resultatene med TG01 også vil smitte over på TG02. Hvorfor ikke virke i endetarm når det virker i bukspyttkjertel?

Det er virkelig litt av en newsflow vi kan forvente fremover. Kurspotensialet er på en nivå som knapt egner seg på trykk. Og da mener jeg på oppsiden.
Innlegg av: focuss (21.05.17 23:22 ), lest 338 ganger

Dersom det blir veldig driv i Nano i morgen ser jeg ikke bort fra at noen vekter seg litt ned for å vekte seg opp i Targovax. Med tanke på de gode dataene for immunrespons er det ikke godt å si hva som er mest potent de nærmeste dagene. Det til tross for fantastisk positive nyheter for Nano etter børs fredag.