Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: SomSa (18.05.17 00:53 ), lest 7646 ganger
Ticker: TRVX

Trvx: 1 skritt nær å utvikle universal super kreftvaksine

Nye data viser at TG01 viker med glans for behandling av Ras-muterte kreft.

Hva videre:
Targovax har 2 ulike og uavhengige teknologiske plattforme. Allerede har utviklet 3 vaksiner, TG01, TG02 og ONCOS-102.
Targovax kombinere disse vaksinene med ulik løsninger og tester mot ulike krefttyper. Allerede tester disse med heckpoint
inhibitors, chemotherapy og dendritic cell.

Mest interessante er at både TG02 og ONCOS-102 (snart) testes i kombinasjon med heckpoint inhibitors for behandling av kolorektal kreft.
Targovax har sagt at de har tenkt å kombinere TG og ONCOS plattformene.

Kilde: Targovax on Pharmatelevision - Arming the patient's immune system to fight cancer
https://www.youtube.com/watch?v=K97ludkPpWM

Jeg antar at Targovax skal prøve en kombinasjonvaksine bestående av TG02 + ONCOS-102 og heckpoint inhibitors for
behandling av Ras-muterte kreft.

Med gode data fra TG01 er Targovax et skritt nærmere å utvikle en universal super kreftvaksine for å hjelpe kreftsyke.

Soug tror at et cocktail av ulike vaksiner skal hindre dødsfall pga kreft. Folk skal leve med kreftsykdommen akkurat som folk
lever med Aids-sykdommen.

TG01 vaksinen holder immunresponsen aktiv selv etter 2 år, wow!

Innlegg av: ketle homeowner (18.05.17 01:08 ), lest 4512 ganger

RE^1: Trvx: 1 skritt nær å utvikle universal super kreftvaksine

Hausse-skribleriene fra deg SomSa virker som baissing.
Innlegg av: eiken (18.05.17 01:15 ), lest 4473 ganger

Første hinder passert.gratulerer alle!
Innlegg av: nuvelja (18.05.17 02:58 ), lest 4393 ganger

Nok nå somsa begynber å bli lovlig mye .nesten så jeg vurdere å selge bare for å slippe ti tusen innlegg for dag fra deg..
Innlegg av: focuss (18.05.17 05:38 ), lest 4324 ganger
Endret: 18.05.17 05:44

Somsa og ASCO har rett. Targovax viser suksess innen legemiddelindustriens desidert største satsingsområde. Big Pharma vil merke seg dette selskapet og som Targovax selv sier: 2017 synes å bli et tranformational year for targovax. Targovax synes å ha knekket en kode og det vil ikke gå upåaktet hen av Big Pharma.

Targovax sitt potensiale er enormt og har Snøffelen ( Generell guru med satsing på PCIB/PHO) rett så kan DNB nå doble sitt kursmål fra 35 til 70 kroner per aksje grunne økning i LOA. Det uten å ta hensyn til TG-02 eller den aller mest spennende
ONCOS plattformen.

2017- A transformational year for Targovax. (Øystein Soung)
Innlegg av: focuss (18.05.17 05:51 ), lest 4301 ganger
Endret: 18.05.17 05:56

Realiteten synes nå å være at Targovax allerede kan være en oppkjøpskandidat til en pris på flere hundre kroner per aksje. Vi har nå sett abstractet , 7 juni får vi hele historien på ASCO konferansen.

Som sagt på RedEye presentasjonen. Denne type selskaper kan over natten bli kjøpt opp for mange milliarder usd.
Innlegg av: focuss (18.05.17 06:11 ), lest 4248 ganger

Jeg ber om at dette ikke blir tatt som haussing, men synes det er grunn til å stille spørsmålet: Er det Targovax sin presentasjon på ASCO, BP har ventet på. Når det gjelder oncologisk immunterapi så venter ikke BP på FDA godkjennelse. Da har toget gått for år siden.
Innlegg av: SomSa (18.05.17 08:40 ), lest 3822 ganger
Endret: 18.05.17 23:11

nuvelja

Hør på samtalen mellom Øystein Soug, og Nordnets investeringsøkonom, Tom Hauglund.
Han forklarer lettfattelig hvordan TG- og ONCOS-102 vaksinen virker ++.

Targovax angriper kreft fra 2 kanter og tester om disse fungerer med ulike løsninger og krefttyper.
Targovax selv tror at disse skal fungere med de fleste krefttyper.

Er det noe tilfeldighet at selskapet tester TG- og ONCOS-102 vaksinen sammen med den nye
revolusjonerende behandlingen heckpoint inhibitors?
Hver av disse løser en del av kreftgåten og til sammen og muligens i kombinasjon med flere løsninger
skal knekke kreftgåten og ingen/få vil dø av kreftsykdommen.

Soug mener at dette er mulig innen 10 år, det vil si ingen vil dø av kreft selv om kreften ikke forsvinner.
Targovax har mye høyere ambisjoner enn Nano og andre selskaper. De vil ikke bare forlenge et liv men
beskytte pasienten´s liv mot kreften og et tilbakefall.

Spør igjen, er folk tilbakestående idioter som sponser Targovax´s studier med titals millioner kroner
eller har de sett noe som andre ikke har sett.

**Targovax er eneste i verden som utviklet og tatt patent på behandling av RAS-muterte kreft
** Ras-muterte kreft tilsvarer opptil 30% av alle nye krefttilfeller i verden
** Innen 2025 skal 19.000.000 rammes av kreft
**Det finnes ikke en god behandlingsmetode mot RAS-muterte kreft
**Targovax har dokumentert at TG-plattformen for behandling av Ras-muterte kreft virker

Det betyr lite hva aksjekursen er nå. Det er bare slappe av med targovx aksjer, disse er mer verdt enn
gullbarrer, en eller annen dag skal si pang og er over 100 og deretter opp, opp og opp.

Hva skal man kalle en vaksine når ingen/få vil dø av kreft?
Super kreftvaksine er en perfekt beskrivelse.

Innlegg av: kaunis (18.05.17 08:56 ), lest 3689 ganger

Alltid er det noen gledesdrepere som ikke kan glede seg med andere men MÅ ha noe å baisse for.Legg ned våpnene for i dag og ikke kom med mere sprøyt om PCIB og Photocure, det er ingen sammenligning å forholde seg til.TRVX har vist at dette selskpet er nær ved å gjøre et stort fremskritt i bekjemningen av flere kreftsorter.Kursen kommer til å gå mye før vi er kommet til 15.juni
Innlegg av: PCIB 2222 (19.05.17 09:43 ), lest 3196 ganger

70-700kr...
Innlegg av: stlh (19.05.17 09:51 ), lest 3166 ganger
Endret: 19.05.17 09:54

er vel langt igjen..phase 2 vil koste penger og phase 3 vil koste vanvittig mye.
Hvor tid blir emisjon og hvem er partner ?
Innlegg av: sjerkyll (19.05.17 10:04 ), lest 3113 ganger
Endret: 19.05.17 10:11

stlh,

Veldig lett å kaste dritt på den måten der, spesielt lat skal man være når man i tillegg ikke å skrive dritten riktig.

Trvx har vært gode til å få studier sponset av BP til nå. Partner er for øyeblikket ikke aktuelt fra slik jeg ser det. Ingen vet hvor mye kost man skal regne med enda, så det er et meget urelevant spørsmål. Om de fortsetter med positiv track-record med sine meldinger, så er ikke en (rettet)emisjon en dårlig ting heller. De kan da spesifikt øremerke hva pengene går til (ala. NANO) og gjøres det skikkelig, veier det bare opp positivt.
Innlegg av: stlh (19.05.17 10:31 ), lest 2968 ganger

RE^2: Trvx: 1 skritt nær å utvikle universal super kreftvaksine

ut fra hausingen ser det jo ut som produktet er til salgs om noen dager...da er det litt viktig å komme ned på jorden igjen ;)
jeg kaster ikke dritt..kreftforskning er det viktigste som er notert på OSE.
Innlegg av: SomSa (19.05.17 10:40 ), lest 2962 ganger
Ticker: TRV
Endret: 31.05.17 09:13

stlh

De som sponser Targovax studier med flere titals millioner er tilbakestående idioter eller har fått med seg at
Targovax er i ferd med å skrive krefthistorie og de vil være med i dette eventyret?

Tror du targovax kommer til å få problemer med å gjennomføre en rett emisjon på 1 milliard når 3 nye data fra 3 ulike
kreftstudier publiseres i 2H 2017?

Jeg kjøpte Nano på 12 tale og andre sponset min fremdiger rikdom med en rett emisjon på 114 kroner per aksje.
Jeg kjøpte TRVX fra 8 tallet, på andre gang skal andre sponse min fremtidige rikdom med en rett emisjon på 80-150 kroner per aksje.

*Prostata cancer sponses 100%
*Ovarian/colorectal cancer (ONCOS-102) sponses med opptil 90%
*2 selvstendige teknologiske plattformer: TG og ONCOS
*Utviklet 3 kreftvaksiner: TG01, TG02, ONCOS-102
*Utvikler 4 andre vaksiner: TG03, ONCOS-402, ONCOS-802 og ONCOS-902
*Tester/skal teste vaksinene mot: Melanoma cancer, Mesothelioma cancer, Ovarian cancer, Colorectal canser, Prostate cancer og resected pancreatic cancer
*Kreftvaksiner i disse studiene kombineres med: checkpoint inhibitor, chemotherapy og dendritic cell vaccine
* Søker etter nye sponsorer for andre kombinasjonstudier og studier av andre krefttyper
*Har fått 4 orphan drug designation: Soft tissue sarcoma cancer, Ovarian cancer, Prostate cancer og Mesothelioma cancer

For Mesothelioma cancerHar fått orphan drug designation med spesial status, det vil si U.S. Food and Drug Administration (FDA)
and the European Medical Agency (EMA). De skal hjelpe targovax økonomisk og med råd.

*I følge DNB med gode data fra TG02 for behandling av colorectal cancer kan TG02 behandle også Non-small cell lung cancer (NSCLC)

Non-small cell lung cancer (NSCLC)
Targovax has put this indication somewhat on the back-burner, as it is pushing forward with
the colorectal cancer indication instead. However, looking at the product aimed for colorectal
cancer (TG02 vaccine) we see the mix of RAS peptides in TG02 would also lend itself to
treatment of NSCLC. Keep in mind this is a fairly large indication in number of patients; we
believe that over time the company (or its partner) will initiate clinical trials in NSCLC as well.

.
.
Hvor mye er verdt selskapet?

***Når noen sponser Targovax´s studier vil de med glede delta i en rettemisjon når aksjekursen er 100 og Targovax har flere data.
Man skal ikke ha en IQ på 300 og være professor i økonomi for å forså dette.

Innlegg av: RGTBjørn (19.05.17 11:05 ), lest 2833 ganger

Svært lovende det som skjer i Targo
Innlegg av: $ daydreamer $ (19.05.17 12:20 ), lest 2748 ganger

Jeg tror de som dumper aksjer rundt 28 blank i dag begår en stor bommert..
Forventninger til nye oppdateringer og ASCO-konferansen kommer til å ta Targo godt opp på 30-tallet i løpet av veldig kort tid.

Lykke til
Innlegg av: quattro (19.05.17 19:02 ), lest 2682 ganger

TRVX er som SomSa sier ved å 'spamme', er dog riktig folkens - selskapet besitter 2 meget gode platformer i TG og ONCOS - dette er spesielt for OSE
Tidligere har jeg ymtet innpå at TG plattformen kan vise seg å være langt viktigere enn noen aksjonær tidligere har våget å tro og
helt riktig SomSa;
TG01 vaksinen holder immunresponsen aktiv selv etter 2 år, wow!
Innlegg av: SomSa (19.05.17 19:31 ), lest 2630 ganger

quattro

Det er bra at du har skjønt dette nå, skål!
Husk at med Betalutin kommer tilbakefallet etter ca. 2 år. Med TG01 er
immunresponsen aktiv etter 2 år.

TG + Oncos + heckpoint inhibitors+? kan bli en fyrverkeri! Targovax konkurrent mislykket i fase 2. Alle venter på TG01.

Innlegg av: quattro (19.05.17 19:50 ), lest 2594 ganger

Helt i orden SS :)
Ja, Kite Pharma måtte kaste inn håndkledet - men TRVX kommer vel til å være the 'plum in the pudding' fortsetter de slik de stevner ....
har vi noen reelle konkurrenter overhode i det store utland ??
Innlegg av: kavala (19.05.17 20:59 ), lest 2531 ganger

Jeg ser meldingen fra NANO som jeg har solgt meg ut av. Er all in i TRVX personlig mener jeg denne på kort sikt (3 månd) har ett höyere stignings potensiale en NANO selv om nå det nå kommer good news.det blir ett rykk men tror det stopper opp i vente på neste nyhet. Tar jeg feil her? .Skal jeg in i NANO igjen? Any one?.
Innlegg av: My69Toy (19.05.17 21:56 ), lest 2450 ganger

Kavala

Om du har ledig kapital gå inn i nano.
Jeg vil tippe 125 neste uke.
Selv er jeg al inn i TRVX men hadde satset i nano om jeg skulle brukt mere penger
Innlegg av: Earth (19.05.17 21:45 ), lest 2472 ganger
Endret: 19.05.17 21:46

Jeg venter i hvert fall en stund til. Opp mot 2 juni kommer denne bare til å fortsette å stige som den alltid gjør før nyheter. I tillegg kommer nok DnB eller Arctic med oppdatering. Enten høyere kurs eller at DnB opprettholder kursmålet på 34kr. Either way så kommer det til å dytte opp kursen. Det er min mening i hvert fall.

Med mindre vi ser en stor korreksjon på børsen generelt så kommer vi nok til å nå 30kr neste uke.
Innlegg av: RGTBjørn (19.05.17 22:25 ), lest 2391 ganger

Som jeg har skrevet før,dette minner litt om NANO som lå på 20 tallet frem til i slutten av august i fjor. Har ingen forventning før halvårsrapport men ved å gå inn på i overkant 22 skal det være vanskelig å tape på dette caset/aksjen.Tålmodighet er tingen. Og hvis Targo i tillegg gir kreftsyke et håp så er det ingenting som gleder meg mere. Lovende !!!
Innlegg av: stlh (19.05.17 22:51 ), lest 2349 ganger
Endret: 19.05.17 22:54

Somsa
takker for informativt svar..og ingen tvil om at Targovax ligger et hestehode foran de andre to på OSE...men som sakt skal FDA og EMA godkjenne dette først.
Er litt spesielt med å tilføre en virus for å ta knekken på kreftceller.
Da holder jeg heller en knapp for å fjerne et protein kreftcellene må ha for å eksistere.
Mener det også er en norsk protein- forskning på dette området.
Men denne kom her for leden ; http://m.side3.no/vitenskap/ny-metode-far-kreftceller-til-a-drepe-seg-selv/3423340617.html
Uansett dette er ikke testet på mennesker enda, så det vil bli spennende å se.
Syns faktisk det er rart at forskere ikke har tenkt på dette før.
Har drevet med å gi pasienter eks. melfalan og andre cellegifter (som er blant annet utviklet fra nervegass), helt siden 50 tallet, isteden for å forske på hva kreftsellene består av og hva de trenger for å vokse.
Ser at Nano må fortsatt bruke noe radioaktiv i sin behandling ?.
Vel, håper det kommer noe nytt revolusjonerende, isteden for den gamle cellegiften, ganske snart.
Innlegg av: Sjog (20.05.17 09:31 ), lest 2163 ganger

Det er mange som forsker og det er mange teorier om hva som evt kan komme i fremtiden, men det skal godt gjøres å komme forbi det faktum at TRVX nå presenterer resultater som blåser det meste verden har sett hittil av banen. Det vil nok trekke til seg oppmerksomhet fra de store aktørene i bransjen. Det er godt nytt for oss aksjonærer.
Innlegg av: SomSa (21.05.17 11:10 ), lest 1973 ganger
Endret: 21.05.17 11:12

quattro

Selskapet som bommet var ikke Kite pharma men amerikanske Aduro Biotech med produktet GVAX.
Kite Pharmr kan aldri bli en konkurrent til TRVX eller NANO, deres løsninger er kompliserte, tidskrevende, kostbare og kan føre til dødsfall. Slik jeg forstår
fra denne meldingen ligger TRVX foran andre. Jeg antar at flere jobber med denne kreft typen....

""
These results bring up new hopes, especially after one of the most promising pancreatic cancer vaccine candidates, GVAX, developed
by US-based Aduro Biotech, flopped in Phase II last year. Considering the lack of new treatment possibilities for pancreatic
cancer and the high incidence of RAS mutations in these patients, Targovax seems to have found itself a good niche."

http://labiotech.eu/targovax-rectal-cancer-tg02-phase-i/

--------

stlh

"Syns faktisk det er rart at forskere ikke har tenkt på dette før."

Mange har prøvd på dette, men hittil har ingen klart å lykkes. Targovax hevder at de er eneste i verden som har utviklet og tatt
patent på behandling av RAS-muterte kreft. Ras-muterte kreft tilsvarer opptil 30% av all nye krefttilfeller i verden. Vi snaker
om en gigant marked her.

----
Peptide-based cancer vaccines have failed in the past. Why is Targovax’s approach different?

Past efforts at developing cancer vaccines based on peptides have failed because of the length of peptides selected: peptides of a much shorter length were used
that activated MHC class I dependent CD8+ cytotoxic T cells but, importantly, had no effect on the critical, MHC class II dependent, CD4+ helper T cells.
This approach therefore took no account of the fact that this generation of new CD8+ cytotoxic T cells must go through a MHC class II dependent step.........

http://www.targovax.com/Technology/Peptide-based-Cancer-Immunotherapy/default.aspx

""Men denne kom her for leden ; http://m.side3.no/vitenskap/ny-metode-far-kreftceller-til-a-drepe-seg-selv/3423340617.html""

Stadig kommer nye metoder og de tror at de har løst hele kreftgåten, i virkeligheten løser de bare en del.....
fordi det er flere årsaker til kreftdannelse.
Targovax tenker mye lengre enn de fleste, de vil ikke bare forlenge et liv med å drepe kreftcellene på kortsikt.
De tenker på en løsning der kreftpasienter kan leve i sameksistens med kreftsykdommen og selv etter tilbakefall.

Innlegg av: aborum (21.05.17 11:16 ), lest 1944 ganger

Det der grundlæggende kendetegner TRVX (og NANO) sammenlignet med flere andre biotekselskaber (der har fejlet) er, at de gør et meget stort arbejde ud af forarbejdet; det er kvaliteten af forarbejdet der dikterer, hvor hurtigt, effektivt og med hvilken sikkerhed selskabet kan forventes at nå godkendelse.

Uden at være decideret ekspert på området er det min opfattelse, at vi har set en del biotekselskaber have lidt for meget fart på og alt for let gået gennem fase 1 forsøgene (der klart er de nemmeste at passere), for så at fejle i fase 2/3.

TRVX ser jeg på ingen måde agere uansvarligt; omvendt - det er en ledelse og et team baseret på de bedste af de bedste på området.
Innlegg av: aborum (21.05.17 11:20 ), lest 1935 ganger

SomSa: helt enig - længden af peptiderne er en genistreg uden sidestykke, da denne netop aktiverer alle de nødvendige faser i immunforsvaret (de lange peptider nedbrydes til kortere peptider og aktiverer derved stage 1 og 2, der er essentielle for at få en stærk immunrespons).

TRVX kommer til at gå hele vejen med denne teknologi; og det store kort for mange er endda ONCOS-platformen.

Godt at være TRVX aktionær i disse tider.
Innlegg av: SomSa (21.05.17 11:32 ), lest 1918 ganger

aborum

Vi må huske at Targovax har meget gode resultater fra 1990 tallet, ennå har ingen i verden vært i nærheten av disse.
Dessverre forskningen ble lagt ned siden Hydro ville ikke drive med Pharma og biotec....

Nå vil Targovax dokumentere TG01 virket og virker. Vi må huske at 93% av de 83% som gav respons på TG01 vaksinen overlevde
etter 2 år. Dette er meget sterkt resultat.

Innlegg av: liang (21.05.17 11:36 ), lest 1897 ganger

Dere fremstiller TRVX som uten konkuranse og det kan kanskje stemme , hva vet jeg?

Men søkte på clinical trials på ras cancer

https://www.clinicaltrials.gov/ct2/results?term=RAS+CANCER&Search=Search

314 studier??

Innlegg av: repsol (21.05.17 11:40 ), lest 1873 ganger

Tipper din spå dom SomSa på et hopp på 10~15 kr snart slår til )
Innlegg av: quattro (21.05.17 11:38 ), lest 1880 ganger

SomSa,
takk for opplysningen ... :)

''Selskapet som bommet var ikke Kite pharma men amerikanske Aduro Biotech med produktet GVAX.
Kite Pharmr kan aldri bli en konkurrent til TRVX eller NANO, deres løsninger er kompliserte, tidskrevende, kostbare og kan føre til dødsfall''
Innlegg av: SomSa (21.05.17 11:48 ), lest 1860 ganger

Det gjelder å være best, når det gjelder bukspyttkjertelkreft har TRVX de beste/enn av de beste resultatene. De hjelper lite
hvis flere tusen forsker på dette med dårligere resultater enn TRVX.
Ikke alle høydehoppere får OL medaljer selv om det finnes flere hundretusener av dem.

Mange forsker på Bile Duct cancer som PCIB er opptatt av eller Non-Hodgkin Lymphoma som Nano er opptatt av. De beste skal vinne.

Bile Duct cancer
https://www.clinicaltrials.gov/ct2/results?term=bile+duct&Search=Search

Non-Hodgkin Lymphoma
https://www.clinicaltrials.gov/ct2/results?term=Non-Hodgkin+Lymphoma&Search=Search

Innlegg av: SomSa (21.05.17 12:20 ), lest 1818 ganger
Endret: 21.05.17 12:41

quattro

Hvis du hører på Nanos kvartal presentasjonene har Costa forklart om Kite pharma´s løsninger, nesten ubrukelig. Kite pharma jobber heller ikke med bukspyttkjertelkref eller kolorektal kreft.

Magnus Jaderberg har under presentasjonen forklart kort forskjellen mellom deres løsning og løsningen som blant
annet Kite pharma bruker.

https://www.youtube.com/watch?v=UpsIZCKth3g

Kite pharma selger null produkter og prises til ca. 33 mrd kroner. Totalt har de 19 Studier (inkluderer pre-kliniske).
Targovax har 10-11 studier (inkluderer pre-kliniske) og prises til 1,2 mrd kroner. Targovax søkes etter sponsorer for å starte
opp nye kreftstudier.....

http://kitepharma.com/pipeline/

Innlegg av: aborum (21.05.17 12:34 ), lest 1762 ganger

liang: altid godt med konkurrence, men TRVX ligger med patent på deres RAS peptider. Det er umiddelbart et stærkt kort at have på hånden.

SomSa: forventer da at TRVX bliver en stærk kandidat til årets børsraket. Som skrevet andre steder, forventer jeg konservativt at vi går gennem kurs 30,00 primo næste uge og tester all-time-high inden ASCO.
Innlegg av: liang (21.05.17 13:35 ), lest 1685 ganger

aborum , ikke uenig i det.

Eller sagt på en annen måte.
Er der noen vits i å satse hvor der ikke er konkurranse?

Det er vel heller hvorledes en ligger an i konkurransen som betyr noe.

Spennende tider for alle radforsk kandidatene.

lykke til

Innlegg av: $ daydreamer $ (21.05.17 15:48 ), lest 1573 ganger
Endret: 21.05.17 20:19

Som nevnt tidligere, er TRVX-aksjen nå så potent teknisk som det går an å bli..
Den ligger i en sterkt stigende trend-formasjon som er stikk motsatt av en `fallende kniv`, det vil si den ligger i en oppskyting-fase, og aksjen er fortsatt bare så vidt overkjøpt.
Jeg tipper at kursen stiger med 1 krone pr dag i snitt neste uke, og slutter rundt ATH innen fredag..
Hvis presentasjonen av selskapet på ASCO fatter interesse hos nye, utenlandske investorer, så tror jeg det er sjanse for at kursen kan slutte på >35 i uke 23, kanskje opp mot 40..

Lykke til
Innlegg av: SomSa (21.05.17 16:06 ), lest 1549 ganger

Man skal huske hva jeg sa om Kite pharma:

Kite pharma selger null produkter og prises til ca. 33 mrd kroner og totalt har de 19 Studier (inkluderer pre-kliniske).
Targovax har 10-11 studier (inkluderer pre-kliniske) og prises til 1,2 mrd kroner. Targovax søkes etter sponsorer for å starte
opp nye kreftstudier.....

Kite pharma´s løsninger er komplisert, tidskrevende og kostbart og flere er død pga behandlingen.

Kite pharma´s studier:
http://kitepharma.com/pipeline/

Dagens aksjekurs viser ikke ennå bukspyttkjertelkreft studiet. Utlendinger har begynt å kjøpe og det er de som skal
bestemme aksjekursen. Med positive data fra 3 ulike kreftstudier i 2H 2017 skal aksjen eksplodere. Det blir partytime.

Redeye har varslet økt kursmål når TRVX presenterer sine data 3. juni. DNB og andre vil gjøre det samme......

Innlegg av: medicusskill (21.05.17 18:38 ), lest 1403 ganger

http://www.tv2.no/nyheter/9122597/

Targovax som har løst kreftgåten? :)
Innlegg av: quattro (21.05.17 19:03 ), lest 1348 ganger

hadde samme tanke når jeg så dette på NRK i går .......
flott resultat uansett :)
Innlegg av: trmy (21.05.17 19:13 ), lest 1319 ganger

Vil vi se en folkevandring fra TRVX/PCIB til NANO i morgen?
Innlegg av: repsol (21.05.17 20:26 ), lest 1123 ganger

Det skal jeg utnytte i Trvx hvis det skjer , men jeg er ikke så sikker på det skjer i nettopp Trvx for her ligger det sterke trigere i nær fremtid pluss at dem er også på en del messer i disse dager som igjen kan skremme frem investorer fra flere land som igjen skaper et voldsom trykk på Trvx og en ting til det kan også være at noen Nano eiere vil cashe inn og kjøpe litt i Trvx for den vil bli billig i forhold til Nano i morgen , time will show.
Innlegg av: liang (21.05.17 19:17 ), lest 1310 ganger

Einarsson nevnte i en podcast sending at dersom de ble satt på behandling kort tid (1 til 3 uker) og så etter en kortere ventetid tok en ny prøve så kunne de finne de som responderte positivt på behandlingen.

Innlegg av: Saga1 (21.05.17 19:18 ), lest 1295 ganger

Virker som det er checkpoint inhibitors det er snakk om "På bakgrunn av gode resultater brukes immun-sjekkpunkthemmere ved visse kreftdiagnoser. Det er legemidler som fjerner «bremseklossene» i immunforsvaret. Med denne behandlingen utnyttes pasientens eget immunsystem til å angripe kreftcellene direkte. "
Innlegg av: SomSa (21.05.17 19:41 ), lest 1267 ganger
Endret: 21.05.17 19:42

medicusskill

Det finnes mange ulike krefttyper og mange årsaker. De snakker om lungekreft her.
Etter hvorlenge blir et tilbakefall?
Hvor mange blir friske av denne behandlingen?
.
.
.

Saga1

Den siste tiden har jeg snakket mye om den revolusjonerende behandlingsformen Checkpoint inhibitors. Problemet med
Checkpoint inhibitors er at ikke alle viser respons på behandlingen på grunn av None-responser. ONCOS-102 gjør None-responders
til responders. Ikke rart at de sponser targovax studier:-))))

Mer info finnes her:

Innlegg av: SomSa (07.04.17 12:36 ), lest 6256 ganger
Endret: 06.05.17 10:18
TRVX: ONCOS kan kjøpes opp av 3 pharma giganter, akutt behov

3 av verden pharma giganter har utviklet og godkjent 4 medikamenter for behandling av kreft basert den revolusjonerende
behandlingen Checkpoint Inhibitors:

- Yervoy (ipilimumab): From Bristol Myers Squibb, targets CTLA-4 and is used for advanced melanoma (skin cancer)
- Keytruda (pembrolizumab): From Merck, targets PD-1 and is used for advanced melanoma, non-small cell lung cancer (NSCLC), Hodgkin's lymphoma, and head and neck cancer
- Opdivo (nivolumab): From Bristol-Myers Squibb, targets PD-1 and is used for advanced melanoma, advanced NSCLC, advanced renal cell cancer, bladder cancer, Hodgkin's Lymphoma, and squamous cell carcinoma of the head and neck
- Tecentriq (atezolizumab): From Genentech, targets PD-L1 and is used for advanced bladder cancer and NSCLC

Omsetninger:
- Merck: Omsatt for US$39.498 billion (2015)
- Bristol Myers Squibb: Omsatt for 16.56 billion (2015)
- Genentech er blitt en gigant og selger 3 av verdens mest solgte kreftmedisiner:

- Rituxan/MabThera (Rituximab) - $7.10bn: Developed by Biogen Idec and co-promoted by Genentech, a subsidiary of Roche Group
- Avastin (Bevacizumab) - $6.74bn: ointly developed by Roche and Genentech
- Herceptin (Trastuzumab) - $6.59bn: Developed by Genentech (now part of Roche)

http://www.pharmaceutical-technology.com/features/featurethe-worlds-most-sold-cancer-drugs-in-2015-4852126/

Som tidligere har sagt virker ikke Checkpoint Inhibitors mot alle pasienter på grunn av None-reponders.
Targovax ONCOS-102 gjør None-reponders til responders. Det vil si tvinger Checkpoint Inhibitors å virker

På Targovax´s hjemmeside er nevnt noen krefttyper som er None-reponders på Checkpoint Inhibitors:

-Bladder: 84%
-Head and Neck: 80%
-Lung Carcinoma (NSCLC):80%
-Renal Cell carcinoma:70%
-Triple Negative Breast:70%-80%
-Melanoma:40%

For at farmasi gigantene skal lykkes med sine nåværende og kommende medikamenter trenger de Oncos-102.
Ikke bare ONCOS-102 kan kombineres med checkpoint inhibitors kan også kombineres med chemotherapy, dendritic cell, radiotherapy etc.

Ikke rart at farmasi slskaper og verdens anerkjente forskningsinstitusjoner sponser ONCOS-102 studiene.

Som SomSa har sagt aksjen skal gå banans når data fra ONCONS-102 skal komme fra 2H 2017. Foreløpige data er positive:

NOVEMBER 04, 2016

New Immunotherapy Drug for Mesothelioma Gets International Attention at Recent Meeting, According to Surviving Mesothelioma

Scientists with Targovax, the makers of a promising new immunotherapy drug for malignant mesothelioma recently presented their preclinical and clinical data at a meeting hosted by the International Society of Stem Cell Research and the European Society of Gene and Cell Therapy in October. Surviving Mesothelioma has just posted an article on their presentation. Click here to read it now.
The drug, called ONCOS-102, is made from a deactivated cold virus and is designed to make mesothelioma cells vulnerable to immune system attack.
“The Phase I data showed a dramatic increase in tumor-infiltrating cytotoxic CD8+ T cells, innate immune system activation, and cancer specific CD8+ T cells in blood indicating system activation of the immune system,” writes Dr. Magnus Jaderberg, the head of research and development at Targovax.
The company’s presentation entitled “Anti-tumor potency of cancer vaccine ONCOS-102 in the treatment of malignant mesothelioma in pre-clinical and clinical studies”, included data showing that ONCOS-102 improved overall survival in mesothelioma patients.
“Targovax says that the next test for ONCOS-102 is a Phase II mesothelioma trial which will test its ability to make chemotherapy more effective,” says Alex Strauss, Managing Editor of Surviving Mesothelioma. “Surviving Mesothelioma will continue to bring our readers news of this drug’s progress.”
.
.
http://www.prweb.com/releases/2016/11/prweb13824638.htm

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2378231

Innlegg av: medicusskill (21.05.17 20:19 ), lest 1152 ganger

uhyre spennende lesning Somsa :)
Innlegg av: RGTBjørn (21.05.17 23:35 ), lest 985 ganger

Må si at det blir spennende til først i juni.
Targo vil hoppe opp og ned kursmessig,bør greit ta ut siste topp over kr.32. Kansje drar den høyere også.
Innlegg av: InvesTore (22.05.17 00:07 ), lest 929 ganger

Det er interessant å se at to av de mest lovende norske biotek-selskapene utenfor børsen baserer seg på noe av samme teknologi/marked som TRVX. Ultimovacs utvikler kreftvaksine (foreløpig med veldig sammenlignbare resultater som TG), mens Lytix Biopharma utvikler LTX-315 med noe av samme virkning som Oncos. Begge ligger noe bak TRVX i løypen. Hva blir verdien av disse selskapene når de børsnoteres? Lytix noteres på Nasdaq Stockholm i Q4 og Ultimovacs skal nok på Oslo. TRVX er altså Ultimovacs og Lytix kombinert. Potensialet er stort...
Innlegg av: SomSa (27.06.17 16:23 ), lest 396 ganger
Endret: 27.06.17 16:27