Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: ghibli (15.05.17 23:35 ), lest 6140 ganger
Ticker: TRVX

TRVX - mail fra IR

Sendte Renate Birkeli, IR hos Targovax, denne e-posten. Det skal selvfølgelig ikke være nødvendig, men det skader vel heller neppe etter det som skjedde i PCIB.

Hei xxx,

Takk for mailen din - vi tar til oss dette!

Vennlig hilsen,
Renate Birkeli

-----Original Message-----
From: xxxxx@gmail.com [mailto:xxxxx@gmail.com]
Sent: tirsdag 9. mai 2017 22.22
To: Renate Birkeli <renate.birkeli@targovax.com>
Subject: Biotech OBX

Hei,

Vil bare understreke viktigheten av å guide markedet når forskningsresultater slippes. PCI Biotech fikk nylig smertelig erfare hva det vil si å ikke snakke språket til aksjonærene sine. De kunne på et tidspunkt se 40% av selskapsverdien fordufte og måtte rykke ut i media for å forklare at resultatene var gode.

Sender denne som en påminnelse om å ikke undervurdere småaksjonærenes evne til å misforstå medisinske data. Mange heier på dere og TG01. Håper dere lykkes med både vaksinen og å forklare markedet resultatene.

Vennlig hilsen

xxxxxx
Innlegg av: Your Highness (15.05.17 23:37 ), lest 3863 ganger

RE^1: TRVX - mail fra IR

Nice ;)
Innlegg av: MedisinO (15.05.17 23:40 ), lest 3831 ganger

Ghibli,
Fint initiativ. Er dog uansett overbevist om at Targovax har stålkontroll på håndtering av informasjon til aksjonærene.

Da er det bare å lene seg tilbake, og vente på resultatene :)

Innlegg av: aborum (15.05.17 23:40 ), lest 3832 ganger

ghibli: stort arbejde der - genialt! Så er det bare at læne sig tilbage og afvente den positive melding.

Mellem linierne læser jeg også svaret fra TRVX således at meldingen bliver såpass positiv, at der ingen fare er for at blive misforstået ;)
Innlegg av: Earth (16.05.17 00:08 ), lest 3742 ganger

Takk!! Bra jobbet!
Innlegg av: Brutal (16.05.17 06:38 ), lest 3547 ganger

Dette har Soug og ledelsen i Targovax stålkontroll på ja. Han har nevnt det før, han vet hva som skal til for å skape aksjonærverdier fra sin reise og erfaring fra Algeta.

Nevnt tidligere, Targovax er og vil alltid være i en egen divisjon når det kommer til Pharma selskaper på Oslo Børs.

Som du sier her Ghibli, det skader sikkert neppe men skal ikke være nødvendig. Uansett så vet jeg ikke hvor typisk det er at selskaper kommenterer abstrakter, det er vel mer ved resultat fremleggelser det er mer vanlig muligens.

Kanskje vi også kan håpe på at dette er siste gangen Targovax sammenlignes med PCIB og NANO. Hadde vært fint det :)

Blir litt som å sammenligne Aker BP, APCL og DNO kun fordi de er innen oljesektoren.

Innlegg av: SafeInvest (16.05.17 08:11 ), lest 3274 ganger

RE^2: TRVX - mail fra IR

Brutal,

Sitter selv med aksjer i både Nano og Trvx, så gleder meg over positiv utvikling i begge selskaper.
Men hvis du mener at det er negativt at Trvx sammenlignes eller settes i samme kategori som Nano så bør du utdype dette nærmere hvis du ønsker å bli tatt seriøst.

Per dags dato er Nano det mest suksessfulle farmasiselskapet på OB, så blir det spennende å se om Trvx klarer å følge i storebror Nano sine fotspor...
Innlegg av: Maynard (16.05.17 08:30 ), lest 3158 ganger
Endret: 16.05.17 08:31

Beklager feilpostering her, det var ment på et annet selskap.
TRVX er OK for meg.
Innlegg av: Yess (16.05.17 08:42 ), lest 3061 ganger

Stålkontroll?

Kursen er pumpet og hauset opp til det maksimale. Det skal mye til for å få et løft etter denne guidingen/oppdateringen.

Se på PHO som kom med glimrende fase 3 resultater -> markedet har så vidt brydd seg om det og kursen er tilbake til 35 som den var få uker tilbake, eller PCIB som kommer med gode resultater og markedet sender kursen ned rundt 40%.
Innlegg av: Brutal (16.05.17 09:05 ), lest 2941 ganger

Mr SafeInvest

Så bra, begge kan lykkes. Negativt og negativt, det er ihvertfall unødvendig å sammenligne disse 3 selskapene konstant.

Disse selskapene er forskjellige. De har forskjellige produkter, forskjellige teknologier og forskjellige målgrupper/markeder.

Man kan god si det er negativt for bransjen å bli sammenlignet med hverandre hele tiden hvis det klinger bedre. Det er irrelevant, det blir like tullete som å vurdere Statoil, QEC og WRL på likt grunnlag. Forskjellig risiko, marked, produksjonskostnad, bruksområder, kvalitet, osv spiller inn.

Jeg kan god si noe om hvorfor jeg personlig har mest tro på Targovax, men det bør ikke være nødvendig hvis man setter seg godt inn i selskapet.

MR. Yess, det har ikke vært noe særlig forventningsrally så vidt jeg har sett så langt. Jeg tror ikke det skal mye til å få en stigning frem mot ASCO og ytterligere verdsettelse av selskapet utover året etter de forskjellige readoutsene tikker inn. Oncos blir spennende.

PHO er nok ett selskap som ikke har noe med Targovax å gjøre, og er heller ikke sammenlignbart.

Samme gjelder PCIB.

Innlegg av: SomSa (16.05.17 09:25 ), lest 2864 ganger

ghibli

Beklager å si det, jeg le av deg. Hvordan klarer du å sammenlikne jala jala selskapet PCIB som har eksistert i årevis uten
suksess med TRVX?

PCIB menigheten hadde sammenliknet selskapet med Nano og gitt et inntrykk av at PCIB hadde gode resultater,
noen hadde kjøpt aksjen uten å studere selskapet. Jeg hadde advart dem om de svake tallene......

Da de skjønte at kun 25% overlevde begynte de å pisse på seg, de måtte selge sine aksjer så for som mulig finne en do.

Halvparten av ansatte i TRVX kommer fra Algeta.
Soug forhandlet fram partneravtalen mellom Algeta og Bayer verst 5 milliarder kroner.
Soug forvandlet oppkjøpet av Algeta på 2.9 milliarder dollar.
Din lille deg skal lære dem å sende børsmeldinger.

Slike aksjer er risiko aksjer og aldri vil bare går opp, en del vil bli fristet å ta sine gevinster underveis,
en del har over 200% gevinst nå.

Det beste for deg å studere selskapet og bli kjent med teknologien, ledelsen, strategi........ da du slapper
av som meg og bryr ikke om aksjekursen.
Dersom TRVX lykkes med alt blir en gigant i verdensklasse og en inngang på
30 blir en drømme inngang.

Innlegg av: ghibli (17.05.17 01:59 ), lest 2715 ganger
Endret: 17.05.17 02:00

Kjære SomSa.

Oppførselen din på dette forumet er like dårlig som språket og hersketeknikkene dine. Ingen har sagt at barnet ditt er stygt. Slapp av...

Jeg mener, uavhengig av kompetanse eller produkt, at det kan være lurt å minne en investorkontakt på hvem publikumet er. Ingen andre tråder er i nærheten av så fulle av spekulasjoner og drømmer som biotech her på HO. Du ser på deg selv som kunnskapsrik og informert SomSa, og det kanskje med god grunn, men aldri glem hvor mange som bare gambler i medgangstider.
Innlegg av: Earth (17.05.17 08:13 ), lest 2559 ganger

Det var smart av deg å sende mailen, ikke tenk på hva andre kommenterer ghbili, det udiskutabelt. :) Takk for at du tok deg tid til å gjøre det!
Innlegg av: SomSa (17.05.17 10:43 ), lest 2387 ganger
Endret: 17.05.17 10:44

ghibli

Før du sender email er det best å finne ut forskjellen mellom PCIB og TRVX og hva PCIB´s melding var.

Gang på gang hadde jeg sagt at PCIB hadde svake resultater ...... Men PCIB aksjonærene mente at vi må høre på ekspertene på forumet.....

Hvis du kjøper en brukt bil i meget dårlig stand (PCIB) kan du ikke klage på luksus flyprodusent (TRVX) fordi du
fikk vondt i ryggen (tapte penger). Da du kjøpte PCIB, kjøpte du katta i sekken.

PHO kom med gode fase 3 resultat mens aksjen falt. Dersom Nano eller Targovax hadde meldt et slikt resultat hadde
aksjen steget med 100%-200% innen kort tid.
Du kan gjerne sende en e-post til Renate Birkeli og spørre hvorfor PHO falt? Jeg anbefaler at du studerer PHO´s historie før du sender denne e-posten.

Toppene i Targovax som kommer fra Algeta:
- Chief Executive Officer: Øystein Soug and former CFO of Algeta
- Vice President, Quality Assurance: Tina Madsen and former director of Product Quality Assurance in Algeta ASA
- Vice President, Clinical Development: Anne Kirsti Aksnes and former VP Clinical Research in Algeta
- Chief financial officer: Erik Digman Wiklund and former .... in Algeta

--------
-Jon Amund Eriksen: Co-founder and inventor of Targovax technology
More than 30 years of experience in the pharmaceutical and biotech industry in pharma and biotech industry (Nycomed, Norsk Hydro, GemVax, Pharmexa, Lytix Biopharma). Managing positions within development of cancer immunotherapy from early preclinical to Phase III clinical development.

Co-inventor of several patents for peptide cancer vaccines. MSc chemistry.

-Magnus Jaderberg: Chief Medical Officer
A pharmaceutical physician with 25+ years in various R&D functions including clinical research, medical affairs, pharmacovigilance, strategic product development, health economics and general management.

Experienced in all phases of clinical research including clinical pharmacology, dose finding, registration, post-launch product differentiation and surveillance. His immunotherapy expertise includes several compounds including Yervoy (ipilimumab). Prior to joining Oncos, Magnus held roles at national, European and global level at GSK, Pharmacia, Wyeth and most recently as Chief Medical Officer, Bristol Myers Squibb (Europe).

- Berit Iversen: Vice President, Head of CMC
More than 25 years of experience within Research & Development in the pharmaceutical and biotech industry.

- Peter Skorpil: Vice President, Business Development
Extensive experience in licensing, commercial assessments, business intelligence and partnering.

Previously, he was Commercial Director in Pronova BioPharma and Business Development Manager for Clavis Pharma where he was responsible for, among other things, out-licensing and managing Clavis partners. Peter has also worked as a venture capital analyst at NeoMed Management.

- Tiina Hakonen: Site Manager Helsinki
More than 20 years of experience within clinical research and development in the pharmaceutical and biotech industry

Experienced in all phases of clinical research. Management positions in Global Pharma and CRO organizations in Biostatistics and Data Management.

Innlegg av: ghibli (17.05.17 14:36 ), lest 2166 ganger
Endret: 17.05.17 14:46

Hva er det du snakker om SomSa?

Hvorfor skal jeg lese meg opp på PHO og sende Birkeli en mail? Og hvorfor har du et behov for å rakke ned på andre aksjer og argumentere for at du hadde rett ang. PCIB? Du har mye kunnskap så hold deg til det du er god til. Du skriver og argumenterer til tider som en tenåring.

La oss holde oss til Targovax. Grunnen til at PCIB ble nevnt var bare som et eksempel på hvilke investorer som befinner seg i norsk biotech. Og tro meg SomSa, mange av de finnes i TRVX også. Du må gjerne føle deg smartere og mer opplyst enn hele saueflokken til sammen, men faktum er at selv om resultatene er sterke kan småsparerne misforstå og kjøre aksjen i grøfta.

Vi heier på Targovax hele gjengen, så bruk tiden din på å diskutere sak og ikke rakk ned på andre som vil det samme som deg SomSa

Innlegg av: MedisinO (17.05.17 14:51 ), lest 2098 ganger
Endret: 17.05.17 14:57

Somsa,

ghibli er jo tydeligvis en aksjonær av Targovax, derav har vi alle som skriver på trådene åpenbart de samme interessene.

Forstår ikke helt ditt "angrep" på en felles medaksjonær, som tydeligvis bare gir en friendly reminder til IR.

Selvfølgelig tror jeg de fleste er enige om at Targovax er svært kompetente, forretningsorienterte og aksjonærvennlige, og at informasjonen som sendes ut uansett hadde blitt kvalitetssikret slik at markedet forstår innholdet.

Når det er sagt, har dette fått meg til å undersøke Renate Birkeli sin erfaring, og hun har erfaring fra Algeta, Bayer Norge, og nå Targovax.

Ingenting å si på ledelsens - og ansattes erfaring ihvertfall, gull verdt!
Innlegg av: SomSa (17.05.17 15:17 ), lest 2040 ganger
Endret: 17.05.17 15:26

ghibli

Problemet er at mange sier at PCIB sendte en børsmelding med dårlig ordleggelse og aksjen falt.
Faktum er at PCIB sendte korrekt børsmelding og kalte en spade for spade. 25% overlevde etter ca. 1 år.
Det hjelper ikke å si at 25% overlevde etter ca. 525600 minutter.

Noen hadde sammenliknet PCIB med Nano, Nano har en CR opptil 75% mens PCIB 25%. Dette var kjent da
aksjen var 5-10 kroner. Folk hadde ikke giddet lese nøye eller undersøke selv, og kjøpe aksjen som saueflokk.
Da de skjønte om det lave tallet solgte de sine i panikk.

Som tidligere har jeg sagt, 25% kan vær god nok nå, men hvor lenge dette resultatet overleve når det er stort
fremskritt innen kreftforskning.
Husk at PCIB´s hode/halskreft satsingen ble lagt ned i 2015 siden de hadde lav overlevelse, og en konkurrent
kom med bedre resultat.

Vennlig ikke sammenlikn PCIB med TRVX! PCIB falt på grunn av tall og ikke pga språkbruk.

Her er Targovax tall:
19 pasienter
18 var kvalifisert
15 gav respons: 15/18= 83%
1 døde innen 1 år pga lungebetennelse: 100% overlevde inne 1 år
1 døde etter 1 år og 13 var i live etter 2 år: 13/ (19-2) = 77%
Av 15 som reagerte på behandlingen levde 13 etter 2 år: 13/(15-1) = 93%

Tidlige forsøk har vist at 20% overlevde i 7-10 år med TG01 behandlingen.

5 års overlevelse i Norge var ca. 7% (data fra 2015) og i verden er ca. 5%

Når targovx´s 10 års resultat er bedre enn nåværende 5 års resultat og 93% av de som gav + respons på TG01 overlevde
etter 2 år kan TG01 vaksinen bli stort. Ennå har vi ikke begynt å snakke om TG02, ONCOS-102, TG03, ONCOS-402, ONCOS-802 og ONCOS-902.

Oslo Cancer Cluster sier dette om Targovax´s Bukspyttkjertelkreft studiet: Prosjektet er lovende, det finnes ingen god behandling mot dette i dag – så vi snakker her om såkalt ****«high unmet medical need».***** Eller ***udekket høy medisinsk behov**

Bare i EU dør 91500 pasienter.
Dersom targovax behandler kun 30000 pasienter blir:

(30000 x USD 55000 (pris per behandling i følge DNB) x 10 (faktor) x 8,4 NOK/USD)/ 80 mil (antall aksjer etter nye emisjoner) = 1732,5 per aksje

Vi sier TG01 er verdt 300-800 kroner per aksje dersom de lykkes.
Innlegg av: ghibli (17.05.17 16:00 ), lest 1942 ganger

Men herregud SomSa. Det er ingen som sammenligner PCIB med babyen din.

Som du sier, de kalte en spade for en spade, som i mitt og ditt hode er helt korrekt. Problemet er at markedet bygger opp urealistiske forventninger og aldri har blitt skitten under neglene (les. kjenner ikke igjen en spade).

Ro ned nå og gratulerer med dagen
Innlegg av: Sjog (17.05.17 16:47 ), lest 1791 ganger
Endret: 17.05.17 16:50

Forstår ikke at dette er så mye å krangle om SomSa. Som IR-ansvarlig vet hun nok utmerket godt hvordan de skal behandle kurssensitiv informasjon, derfor kunne hun ikke svare noe annet på mailen. Hun får sikkert mange slike og lignende mailer og må svare på samme hyggelige og diplomatiske måte til alle.

Jeg forstår heller ikke mange skribenters stadige sammenligning mellom de ulike pharma-selskapene. Jeg sitter med både NANO og TRVX og har tro på begge, men er åpen for at også andre selskaper kan lykkes, det skulle bare mangle.
Innlegg av: liang (17.05.17 17:06 ), lest 1727 ganger

Skulle tro TRVX har nok spenning med seg selv men somsa spammer sin egen tråd med PCIB hets.

Gikk inn på historikken til pcib og det som slår en er at somsa spammer like motivert og spenstig PCIB så langt historikken går tilbake.Hva driver vedkommende?

TRVX derimot som selskap har jeg stor tro på og de profilerer seg veldig bra.

Lykke til

-----------------------------

Legger ved den eneste betenkningen jeg har til TRVX og svaret fra selskapet var jo ikke beroligende eller avklarende.
Teksten og spørsmålet tilsendt TRVX er kopiert fra snøffelen.

------------------------------

SV: TG01 momenter som bør avklares
Fra Renate BirkeliAdd contact
Til xxxxxxxxxx contact
Kopi til Øystein SougAdd contact
Dato 09.01.2017 21:06

Hei xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Takk for din interesse for Targovax.

Vi ønsker selvfølgelig å bidra til mer forståelse, men problemstillingen refererer til to studier utført av andre personer for 15-20 år siden og det er umulig for oss å gi mer detaljer utover det som er gitt i publikasjonene. Vi ønsker heller å ha fokus på de resultatene som kommer nå i første halvår 2017.

Vi setter gjerne opp en TC om du ønsker det.

Ha en fin kveld!

Vennlig hilsen,

Renate

Fra: xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dato: 6. januar 2017 kl. 19.10.17 CET
Til: <oystein.soug@targovax.com>
Emne: TG01 momenter som bør avklares

Hei

Jeg har vært investor i TRVX men er for tiden ute av selskapet pga forhold som skaper for mye usikkerhet.

Kan selskapet derimot avklare vedlagte problemstilling så vil jeg bli aksjonær igjen.

Sak:

"Kibote, Targovaax er et spennende selskap, og ONCOS-delen ser lovende ut. Jeg er imidlertid skeptisk til TG01, det kan gå bra, men det er et par saker med TG01 som i min bok er definert som "red flags". Derfor tror jeg et godt råd er vurdering av inngang etter TGO1 2-års data. Nå kan det jo komme positive nyheter på ONCOS-delen før TG01, det er i så fall best for aksjonærene.

Hvis man leser den berømmelige publikasjonen hvor pasienter har 10-års overlevelse så finner jeg ingen ting om tumorstørrelse på annet enn de pasientene som har langtidsoverlevelse

http://www.targovax.com/sites/default/files/uploads/pdf/Publications/Wed-n_et_al-2011-International_Journal_of_Cancer.pdf

Og for de langtidsoverlevende er det slik at 3 av 5 har tumorstørrelse mindre eller lik 25 mm (10 mm, 20 mm og 25 mm), en er "nk", dvs uvisst, og den ene med 42 mm har endocrin opprinnelse, altså forventet lang levetid. Og i dette bildet passer det også inn at den av de langtidsoverlevende som hadde kortest levetid var den på 25 mm.

Hvor er dette et red flag.

Jo fordi tumorstørrelse er en svært viktig predikator for overlevelse på pancreas resected pasienter.

http://www.nature.com/ctg/journal/v4/n3/full/ctg20134a.html#tbl1B

"As noted in the accompanying tables, the median survival was 26.8 months in all patients with R0 resection, 67.7 months in those with tumor size =<;25 mm (irrespective of LN status)"

Mao er den helt klart viktigste predikatoren for overlevelse størrelsen på svulsten. Lymfenodestatus har litt å si, men ikke all verden; har du tumorstørrelse under 25 mm så lever man lengere. Mye lengere!

"67.7 months in patients with &#8804;1 involved LN (irrespective of tumor size), and 70.9 months in patients with tumor size =<25;mm with =<1 involved LN."

Derfor trenger man å vite størrelsen på opprinnelig svulst om man skal kunne si noe som helst fornuftig etter 2 år.

Når vi ikke et noe om det så er det umulig å konkludere.
Vi vet riktignok noe;

"The median tumor size (range) in patients who underwent R0 resection was 30 mm (8–80 mm) and those with R1 resection was 33 mm (17–100 mm)."

Som tyder på at normalen er pasienter med tumorer over 25 mm.

Mulig vaksinen har effekt, men i et regulatorisk rammeverk er dette et spørsmål som må besvares av Targovax. Selvsagt helt mulig at det er en god forklaring, men jeg er i stand til å finne den. Regner med at Somsa eller andre aksjonærer har gjort sin Research før de har investert, og kan forklare hvor det glipper for meg.

Inntil videre så kommer jeg til å være akkurat så vrien som jeg vet en FDA-inspektør kan være.

Konklusjonen i Nature-publikasjonen var altså:

"CONCLUSIONS: R0 resection is associated with dramatic survival benefit over R1 resection in a subset of patients with tumor size =<25 mm and =<1 involved LN. These findings underscore the importance of R0 resection and careful patient selection for upfront surgery in patients with PaCa"

Og det ser ut som om Targovax i nevnte studie har truffet blink med å plukke ut pasienter med tumor-størrelse under 25 mm blant de langtidsoverlevende. Innertier faktisk."

----------------------------------

Ser frem til svar og håper du kan avklare dette forholdet , dvs vise til årsaksamenhenger som bekrefter selskapets versjoner og/eller vise til hvor en resonerer feil

MVH

xxxxxxxxxxxxxx
Innlegg av: Durable (17.05.17 20:42 ), lest 1451 ganger

Jeg er investert i både NANO, PCIB og TRVX, og har stor tro på hele trekløveret.

Jeg kan likevel ikke se at å ha mislykkes med det finansielle og administrative i Algeta er noe å skryte av.

Forskningen i Algeta var world class. Ledelsen derimot var amatørmessig og styrte skuta så svakt at man dessverre aldri nådde potensialet og ble solgt til en latterlig underpris.
Innlegg av: MedisinO (17.05.17 20:55 ), lest 1403 ganger

Durable,
Det kan jeg til en viss grad si meg enig i, spesielt mtp at de ble solgt til en underpris.

Men for å snu det om - så er det nettopp denne erfaringen fra Algeta jeg personlig syntes betryggende og gull verdt.

Dette er noe de defintivt har tatt lærdom av.

Spennende tider for oss fremover!

Innlegg av: Durable (17.05.17 21:28 ), lest 1246 ganger

Ja, definitivt spennende tider fremover!

MedisinO,
der er jeg helt enig med deg. De har forhåpentligvis lært av erfaringene fra Algeta, og står bedre rustet denne gangen. :-)
Innlegg av: SomSa (17.05.17 21:42 ), lest 1176 ganger

Jeg var enn av de som var mest skeptisk til ALgeta men tok feil, jeg håper også tar feil i PCIB. Jeg er ikke Biotec
ekspert men velger å stole på eksperter:

1- Teknisk ukeblad
2- Oslo Cancer Cluster
3- Meget erfarne folk i Targovax
4- Sotio som sponser 100% kombinasjonsstudiet ONCOS-102 + dendritic cell og sier at ONCOS-102 har verdens beste oncolytic viruset.
Kilde: 4Q presentasjonen 2016 på webcast
5- Ludwig cancer center + giganten AstraZeneca som sponser opptil 90% kombinasjonsstudiet ONCOS-102 + Checkpoint
6- 50% av toppene i Targovax kommer fra Algeta. De vet hvordan de skal gå fram.
7- Den største aksjonæren er Health Cap med 26%. De var aksjonær i Algeta og er aksjonær i Nano, og velger sine kandidater etter:

Investment Criteria
Investment opportunities are analyzed based on, among others, the following criteria:
Addressing unmet medical needs
High degree of innovation / breakthrough therapies
Adding value to the health care sector / reimbursement strategy
Strong intellectual property rights
Clear regulatory strategy
Attractive to strategic partners
Beneficial risk / return profile
Capital efficient business model
High quality management
+
+

Innlegg av: Stinke (17.05.17 21:57 ), lest 1099 ganger

SomSa.
Sånn jeg opplever de fleste her inne på forumet, så er folk rause og unner hverandre suksess. Du har en helt annen oppfatning og forsøker å skape splid mellom de ulike investorene. En virkelig barnslig oppførsel som de fleste er så lei av. Les bare ditt siste innlegg/svar til Liang. Du burde rett og slett skamme deg. Du svarer som en drittunge.
Du trenger terapi. Og jeg håper virkelig Targovax finner frem til en medisin som biter på en fanatiker som deg en dag. Da skal jeg også kjøpe aksjen. God bedring.
Innlegg av: liang (17.05.17 22:30 ), lest 940 ganger

Blir det korrekt og sammenligne feks overlevelse eller andre parametre for:

Ulike krefttyper med forskjellige agrisive utviklinger

Ulike preparater på ulike kreftformer

Ulike behandlingsmetoder

Hvilken verdi har det?

Skal en si noe om effekten på bile duct cancer så må jo dette ses opp mot , akkurat , bile duct cancer.
Å vise til høyere tallverdier innen annen type sykdom , medikament og behandlingsprinnsipp ???

Hva skulle det fortelle?

Innlegg av: MedisinO (17.05.17 22:52 ), lest 732 ganger

Ingen vinner noe på å hakke ned andre selskaper. Vi bør være prisgitt for at vi har flere spennende selskaper innen sektoren.

Alle selskapene har anledning til å levere revolusjonerende teknologi og resultater. Vi har alle ulike kriterier vi velger ut selskaper ifra.

Jeg er selv Targovax aksjonær, og syntes gjentatte nedlatende drittslenging mot norske selskaper som PCIB blir for useriøst.

Jeg ønsker fremover å bruke trvx trådene til å diskutere Targovax, teknologien, potensialet, konkurrenter etc, og ikke "hakking" på andre.

Resultatene i fremtiden vil vise hvem som lykkes. La oss håpe alle tre lykkes på sin måte!
Innlegg av: analytikerens (18.05.17 10:20 ), lest 569 ganger

Var det ikke Targovax som hadde lært av kommunikasjonen til PCIB??
26.3 - minus 1.13% så langt i dag er investorens dom.

Enten så har tydeligvis ikke TRVX lært noen ting av "PCIB-fadesen" på kommunikasjon til markedet eller så var ikke resultatene så imponerende som mange her inne mener.
Innlegg av: SomSa (18.05.17 11:03 ), lest 480 ganger

analytikerens

Igjen sammenligner du hvitløk med pære. PCIB´s tall på 25% var ikke god nok for de fleste.....
PCIB har varslet mange usikre momenter etter 1Q presentasjonen .....

Targovax har igjen dokumentert at TG01 vaksinen mot Ras-muterte kreft virker.
Redeye har varslet økt kursmål etter ASCO presentasjonen, det samme skal gjøre DNB og andre.

Hvorfor skal man bry seg om en pølseselger, drosjesjåfør, kortsiktig ... selger sine aksjer i TRVX
gjennom Netfods, Skandiabanken og Nordet.... dersom man har selv troen på aksjen. Mange pølseselger,
drosjesjåfør og kortsiktige solgte sine nano aksjer på 20-25 i mai-september 2016. Noen telte med stolthet
sine tusenlapper i Nano etter salget, men jeg teller mine millionlapper i nano nå og skal gjøre det samme i TRVX.

Man blir ikke dummere å kjøpe TRVX langsiktig enn de som sponser TRVX studier med flere titals millioner
og samtidig sponser din investering. Mange spennende nyheter skal komme fra TRVX innen 2017.
Noen kroner opp og ned betyr lite nå, når aksjekursen skal bevege seg meg 5-10 kroner i løpet av en dag.

---------------------
Stinke

Du blir fortere irritert enn meg og kaler meg ting og tang, kanskje har jeg mer rett enn deg.

Innlegg av: Yess (18.05.17 12:20 ), lest 406 ganger

Hei xxx,

Takk for mailen din - vi tar til oss dette!

Vennlig hilsen,
Renate Birkeli

Har TRVX gått på den samme informasjonsblemmen som PCIB?
Innlegg av: SomSa (18.05.17 12:26 ), lest 381 ganger

Yess

70% av selgere er små aksjonærer fra Nordnet, netfonds og Skandiabanken og den største kjøperen JP Morgan Securities plc.

Kan du forklarer hvorfor og hva skjer?