Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: 007 James Bond (17.02.17 13:19 ), lest 6399 ganger
Ticker: NANO

NANO - Jeg slutter aldri å undres over

at de som selger på disse nivåer for å kanskje tjene noen kroner på kursen, meget vel kan tape 4000 kroner fordi de ikke ble med på opturen.

Når oppturen kommer denne gangen, blir den sannsynligvis svært heftig. Forrige runde var bare for en pensjonisttur å regne. Neste runde blir i overkant av ekstremsport.

Lykke til med forsøket på 4 kroner. Vi andre foretrekker 4000. Det er min mening om den saken!
Innlegg av: Panis (17.02.17 13:25 ), lest 4027 ganger
Endret: 17.02.17 17:13

RE^1: NANO - Jeg slutter aldri å undres over

007 James Bond,
Tror det samme som deg, og støtter deg 100% :-)

Edit: rettet skrivefeil
Innlegg av: Krieghoff (17.02.17 13:30 ), lest 3959 ganger

Helt enig!

For de som har det tungt med å lese og forstå så kan dere ta en titt på dette klippet, https://youtu.be/uuYoYl5kyVE

Tror dette er en fin illustrasjon av hva som kommer til å skje når positive data kommer inn. Ps, tror det blir en lite hyggelig opplevelse å befinne seg på rampen under tenning ;)

Ha en flott helg!
Innlegg av: Atemis (17.02.17 13:32 ), lest 3935 ganger
Endret: 17.02.17 13:33

vel James Bond og Krieghoff, sålenge det ikke ender slik:

https://www.youtube.com/watch?v=fSTrmJtHLFU

...
Innlegg av: Texpokerface (17.02.17 13:34 ), lest 3900 ganger

Vi har bare litt laaaaannnnnnggggg lunte. litt våt de første metrene, men når den tørker i tuppe, da...................
Innlegg av: HappyGoLucky (17.02.17 13:34 ), lest 3893 ganger

Enig.

Er veldig frustrert for tiden. Går på veggen sånn børsmessig.
Snart over da, så greit nok. Overlevde vår/sommer dødtiden ifjor uten problem. Rart med det.

Skjønte ikke helt hva du mener med 4000?
Som i kursmål?
Innlegg av: Flyinghigh (17.02.17 13:35 ), lest 3884 ganger

Godt du ikke linket til Challenger.... :-)
Innlegg av: 007 James Bond (17.02.17 13:41 ), lest 3838 ganger

Atemis:

Challengers skjebne er en meget god beskrivelse av caset for dem som selger nå. De får ikke bli med på noen romfartstur, sammen med oss andre.

De som solgte, sprakk, og falt ut i mange små biter.

Vi andre fortsetter ut i verdensrommet. Fordi caset er bunnsolid. Ingen svake ventiler på denne ferden.
Innlegg av: Macpac (17.02.17 13:42 ), lest 3823 ganger

Husker denne fra Merlin ( hvor ble han av ? ) i august 2016. Har den fortsatt gyldighet ?

Innlegg av: Merlin (15.08.16 13:53 ), lest 547 ganger

RE^1: Hvordan verdsettes farmasiselskap i utviklingsfasen?

Markedet ihht Nanos egen vurdering:

Leukemi 5mrd.$ årlig

NHL
DLBCL 4,7mrd.$ årlig
FL3,5mrd.$ årlig
Andre 4,2mrd.$ årlig

MYELOMA 22mrd.$ årlig

Sum 40 mrd.$ årlig.

I tillegg er markedet voksende.
Innlegg av: 007 James Bond (17.02.17 13:48 ), lest 3778 ganger

HappyGoLucky:

Jeg mente kursmål kr. 4000 ja. Men det er selvfølgelig ikke det endelige målet.

Det hele bunner i hvor raskt Big pharma kommer på banen for å kjøpe NANO. Får vi tilstrekkelig tid til å utvikle de pågående prosjektene, og tjene noen slanter på det, tror jeg nok kursmålet må settes høyere.

Det forutsetter selvfølgelig at alle prosjekter lykker fullt ut, noe jeg ikke ser noen grunn til å betvile. Jeg ser NANO som tilnærmet enerådende på alle dagens utviklingsområder. Alle ender etter mitt syn med 1.linjebehandling. Og jeg har MEGET godt syn :-)
Innlegg av: alan (17.02.17 13:54 ), lest 3725 ganger

RE^2: NANO - Jeg slutter aldri å undres over

Så vidt jeg husker lå kursen rundt 22 til 26-27 kroner fra slutten av april til midten av august i fjor. Eller nærmere 4 måneder.

Mye kanskje grunnet sommerferie men å være tålmodig her, har iallfall lønnet seg for meg. :-)
Innlegg av: HappyGoLucky (17.02.17 13:57 ), lest 3705 ganger
Endret: 17.02.17 14:25

007.

Ok. Ja det hadde gjort seg med 4000 i kurs.
Eller sagt på en annen måte, xxx mill på konto brutto. Da vet jeg ikke hva jeg gjør resten av livet :)

MEN, jeg har en stund hatt en kjip(?) følelse om at noe vil skje utover våren/sommeren. Oppkjøp til en billig penge, som i under 1000 lappen eller deromkring.
Vet ikke hvorfor. Men skal ihvertfall ikke undervurdere big pharma. Selv om de er pengesterke, så er de ikke dumme.
Innlegg av: Londonmannen (17.02.17 14:04 ), lest 3667 ganger

å ærlig innrømme at et oppkjøp av NANO ville vært som å bli ranet i dagslys på åpen gate.

Jeg skjønner at enkelte vil synes at det å får noen skarve hundrelapper pr NANO aksje vil fortone seg som et varp, der og da. Men jeg frykter at de som tok imot disse judaspengene med glede, fort ville fått endret følelse av at det var som å pisse i buksa en vinterdag.

Nei, jeg håper styret og ledelsen evner å manøvrere skuta sikkert og trygt forbi potensielle oppkjøpere og at vi får anledning til å bli med på dette eventyret inn i 2020 og videre. Det er da det virkelig begynner å svinge av NANO.

Det vi opplevde i 2016 og det vi vil får oppleve utover i 2017/18 er bare vorspiel til det som kommer.
Innlegg av: fabian2 (17.02.17 14:23 ), lest 3570 ganger

Jada , jøss , halleluja for en flott stemning dere har i dag , nesten som et vellykket nachspiel , hier geht es wirklich vor sich ! oppmuntrende lesning:)
Innlegg av: 007 James Bond (17.02.17 14:25 ), lest 3558 ganger
Endret: 17.02.17 14:28

HappyGoLucky:

Et fiendtlig oppkjøpsforsøk eller flere underveis ville ikke forundre meg. Jeg håper også at dette ikke lykkes. På den annen side vil bud på selskapet sette søkelyset på hvilke verdier som faktisk ligger i NANO. Da kan vi gjøre noen kvantesprang kursmessig.

Mitt håp er at NANO klarer å holde beilerne unna, og at vi får se fantastiske testresultater manifestere seg, med en dertil påfølgende kursutvikling.

Men vi vet alle at dette blir en "bumpy road" på vei dit, og at mange blir ristet ut underveis. De som faller av lasset vil vi, som vanlig, merke på NANO-trådene som sure oppstøt :-)
Innlegg av: HappyGoLucky (17.02.17 14:29 ), lest 3513 ganger

Ja. Bare se på algeta, eller genmab. Ganske drøye tall mellom topp og bunn i svingningene på vei oppover. Skal mer til enn is i magen underveis :)

Men når sant skal sies, så kan jeg ikke være misfornøyd i ordets rette forstand med f.eks 800,-
Det vil fortsatt være mitt desidert beste kjøp, og jeg vil ha nok til salt både i maten, såret og til å kaste over venstre skulder. Men HÅPER på over 1000 da. Eller 1500. Eller 2000 :)
Innlegg av: Londonmannen (17.02.17 14:31 ), lest 3490 ganger

He, he ja vi har allerede fått noen slike sutrekopper. Men de vil bli flere og enda bitrere enn dem vi har opplevd til dags dato. Men det er menneskelig å bli bitter over å måtte innse sin egen dumskap. Så sutrekoppene får vi leve med.
Innlegg av: Fru.Pedersen (17.02.17 15:40 ), lest 3338 ganger

Hvis det ikke hjelper med is i magen kan Brandy anbefales.
Innlegg av: tusekakk (17.02.17 15:55 ), lest 3242 ganger

Og nok en dag må pirato kjøpe dyrere enn de selger for...

Innlegg av: uredd1 (17.02.17 16:58 ), lest 3051 ganger

Vi tenker litt forskjellig, forstår jeg. Det ser ut som at ledelsen skal bruke en del tid på å få fram produktet til markedet. Det er ikke bra i forhold til andre produkter som kan komme på markedet og konkurrere.

Kan vi få et bud på 500,- så er jeg meget fornøyd.

Innlegg av: 007 James Bond (17.02.17 16:58 ), lest 3056 ganger

Da ble det rødvin til middagen, som vanlig på fredagene.
Til kvelds blir det nok en Tullamore Dew whisky og Nytt på Nytt :-)

God helg, alle NANO-venner.

Goodbye til dere som har solgt :-) :-)
Ser dere sikkert igjen på 300. Da klarer dere kanskje å tjene en femmer igjen :-/
Innlegg av: TeeJay (17.02.17 17:18 ), lest 2960 ganger

Bare ett lite apropos, til alle dere som til stadighet bekymrer dere om at Roche driver og kjøper seg opp via Credit Suisse:

Legg merke til at de selger 20 k idag...

Det gir ingen mening på denne kursen, når man ganske raskt finner ut at den uansett ikke tvinges lenger ned...

Heller ikke første gang CSB selger unna litt kvantum..
Innlegg av: Panis (17.02.17 17:20 ), lest 2972 ganger

God helg til deg, og resten av den tålmodige NANO gjengen.
Vi skulle nesten hatt medalje hvis det finnes en gren for utholdenhet... ;-)
Innlegg av: Bonbini (17.02.17 17:34 ), lest 2884 ganger

Dette er ingen tålmodighets prøve. Bare se utvikling av Biotec's aksjekurs...det er en eksempel av en talmodighet's prøve!!
Innlegg av: Kval (17.02.17 17:26 ), lest 2927 ganger

Uredd når kliniske resultater fra rituximab/betalutin kommer så blir jeg ikke Overasket hvis ett bud dukker opp.
Innlegg av: Nocturne (17.02.17 17:48 ), lest 2863 ganger

4000? Sitter du med 1k aksjer da? Hm. Taper ganske mye mer enn 4k hvis Nano faller 4 kr. Men det er helt OK. Har STÅLTRO på dette caset. Hver gang jeg blir bekymret for at jeg er overeksponert ser jeg bare på innleggene til Merlin eller leser kvartalsrapportene på nytt. Det gjør meg trygg og sikker i min sak. Nano kommer den. Om ikke denne måneden, så de 5 årene :)
Innlegg av: hgsd300 (17.02.17 18:10 ), lest 2781 ganger

Var da ekstremt til hausing da Mr. Bond. Virker for meg at du begynner og bli småredd for at kursen igjen skal tilbake under 80. Nå som børsen faller litt hver dag vil nok NANO også falle litt hver dag. Viktig og minne seg selv på at dette fremdeles er et 50/50 bet.
Innlegg av: Hardly (17.02.17 19:00 ), lest 2692 ganger

Tålmodighets prøve i NANO ????

Har man ikke sittet med aksjer i WRL så har man ikke peiling på hva tålmodighets prøve er. Ikke i det hele tatt.
Innlegg av: Hardly (17.02.17 19:00 ), lest 2700 ganger
Endret: 17.02.17 19:02

Innlegg av: Panis (17.02.17 19:13 ), lest 2660 ganger

Selvfølgelig er det mange selskaper på Oslo børs hvor folk har måttet utvise tålmodighet over lengre tid enn i NANO.
De som har vært med fra IPO her våren 2015 på kurs rundt 38,50, og den nedgangen som kom høsten etterpå hvor aksjen falt til 12,- men som fremdeles er her er vel litt tålmodige de også?
Innlegg av: Nocturne (17.02.17 19:53 ), lest 2539 ganger

For å ikke snakke om Biotec hvor jeg satt i 3 år ;)
Innlegg av: hgsd300 (17.02.17 20:42 ), lest 2460 ganger

Var selv med på nedturen fra 38 til 12. Det var en prøvelse, men troen på selskapet var og er stor ds jeg ikke lot meg vippe av pinnen. De av oss som snittet ned på stadig lavere kurset og de som kom inn nær bunn har gjort en kule i aksjen. Vi viste alle at årets første måneder ville bli trege pga. nyhetstørke, samt innsidesalget gjorde det heller ikke bedre uansett hvordan en ser på det. Tror det var mange med meg som tenkte at gevinstsikring gjerne var på tide, og kanskje kikke seg om etter andre aksjer. NANO vil med stor sannsynlighet stige bra den dagen det kommer en nyhet, noe som vi var særdeles bortskjemte med 2H16. Har selv en mindre post i selskapet som skal få stå til alt er avklart og selskapet enten står i 0 eller 1000. Når det gjelder tolmodighet er ikke NANO noe og snakke om, hopp over til f. eks. DNO eller NOM, det kan bære en tolmodighetsprøve.
Innlegg av: uredd1 (17.02.17 22:30 ), lest 2276 ganger

Kval:

Jeg håper virkelig det kommer et bud.
Innlegg av: Nocturne (17.02.17 22:44 ), lest 2218 ganger

Venture capital fond som Healthcap tror jeg selger glatt om de får riktig pris. Får de de største eierne med på det så er ingenting umulig. Men forhåpentligvis har de lært av Algeta og vet at Algeta ble kjøpt for slikk og ingenting. De fleste husker vel at Bayer måtte øke budet da aksjonærene sendte aksjen høyere enn budpris ved første runde :)

Personlig tror jeg ikke på noe oppkjøp for tidligst 2018, når vi får første read-outs på Paradigme. Partneravtale kan imidlertid komme før, slik det gjorde med Algeta.
Innlegg av: Londonmannen (18.02.17 10:27 ), lest 1913 ganger
Endret: 18.02.17 10:28

Bud er vel og bra for å få en noe mer realistisk prising av et selskap. Men så må man samtidig skjønne at dersom det kommer et bud, så skjer det nettopp fordi budgiver ser et potensiale som øvrige aksjonærer tydeligvis ikke evner å se.

Derfor ser vi gang etter gang at aksjonærer som selger gjerne får synet tilbake en tid etter at salget er gjennomført og man ser hvilke verdier kjøper har fått tak i, gjerne til en billig pæng.

I tilfellet NANO vet vi med rimelig stor grad av sikkerhet at selskapet vil lykkes, for ikke å si at selskapet allerede har lykkes. Når en kapasitet som RL i desember 2016 fremholdt at NANO allerede burde vært priset til kr 400,-, så tror jeg neppe dette bare er et tall han kaster ut. Men RL kjenner til både hvorvidt selskapet vil lykkes i det de holder på med og hvilke marked som ligger og venter på selskapets produkter. Og da snakker vi foreløbig kun om Betalutin.

Så kan man begynne å legge inn comboen rituximab/Betalutin samt produkter selskapet er i ferd med å utvikle sammen med diverse samarbeidspartnere. Da kan man fort bli en smule svimmel av tallene som spretter frem.

Ikke vær dum og tro at en eventuell budgiver ikke ser dette potensialet. Men vi som aksjonærer sammenholder et bud mot den prisen vi i sin tid gav for aksjen. Klart at et bud på kr 400 ville gi meg en enorm fortjeneste på aksjer jeg kjøpte for kr 14,-. Men samtidig blir det for smuler å regne om jeg samtidig tillater meg å se på potensialet for NANO noen år frem i tid. Og faktum er trolig at jeg PR i dag ikke evner å se det hele og fulle potensiale av et NANO i full blomst.

Personlig håper jeg at budgivere holder seg langt unna de kommende to - tre årene, men jeg frykter at det håpet aldri blir oppfylt. I løpet av måneder vil det bli åpenlyst for BIG pharma hvilke verdier som de facto ligger i NANO. Noe markedet trolig ikke vil skjønne før vi kommer ut i 2019.
Innlegg av: norje (18.02.17 10:49 ), lest 1856 ganger

vet dette er en nanotråd, men oncopeptides med Costa i styret går på børs i Sverige 22.feb. prisa rundt 1mrd. har noen satt seg inn i selskapet?
Innlegg av: boven (18.02.17 11:55 ), lest 1741 ganger

Er et annet av Health Cap sine porteføljeselskaper. Sjekket hjemmesiden nå og ser at Costa ganske riktig sitter i styret sammen med blandt andre Per Samuelson.

Innlegg av: Kanguru (18.02.17 13:22 ), lest 1549 ganger

Nano er vel som ett rulett spill med 0 odds på svart og noen hundre i odds på rødt . Har selv satt 420.000 kr på rødt og håper det går veien :-)
Innlegg av: Trainspotter (18.02.17 13:23 ), lest 1544 ganger

Jeg vet ikke om det er påkrevd (fordi det kan argumenteres at det ikke er kurssensitivt), men burde ikke NANO ha sendt ut en standard melding om at selveste adm. dir. påtok seg et slikt betalt verv fra og med august ifjor i et annet selskap? For ryddighetens skyld synes jeg personlig det. Det kan ikke forventes at markedet skal kunne lete opp slik info. Ved nyansettelser av ledere er det vanlig at “directorships” i andre selskaper listes opp som en naturlig “disclosure”.

Vi aner derfor ikke hvilke andre selskapers styrer rundt i verden Costa sitter i.

https://www.oncopeptides.se/en/oncopeptides-welcomes-new-board-member-luigi-costa/
Innlegg av: uredd1 (18.02.17 13:25 ), lest 1562 ganger

Jeg hadde forventet at Costa hadde nok å gjøre med å lede Nano.

Blant annet omhandler det å bli forstått av markedet. Kanskje han burde prioritere jobben med å bli forstått??

Jeg begynner å lure på om Nano blir ledet med en harelabb. Siden før jul er eneste info fra Nano at ledelsen har forsynt seg av opsjoner.... selvfølgelig etter informasjonen om et famøst innsidesalg.

Beklager å måtte si at jeg forstår veldig godt at markedet ikke forstår Costa.

Kanskje styret har en jobb å gjøre, eller kanskje aksjonærene har en jobb å gjøre på neste GF? ....med sammensetningen i styret?? hmm...jeg undres!
Innlegg av: GC2016 (18.02.17 13:41 ), lest 1488 ganger
Endret: 18.02.17 13:42

De siste utålmodige vaskes ut nå..for så å løpe etter.. 1mrd på bok..cash til kommersialisering..så grynter dere! Neste løft blir en ny 100lapp.
Innlegg av: Trainspotter (18.02.17 13:44 ), lest 1467 ganger

Enig. Jeg ser i tillegg at opplysninger om andre styremedlemskap derimot håndheves for styremedlemmene i NANO.

Per Samuelsson:
Current board positions include: BioStratum, Oncopeptides, Nordic Vision Clinics, RSPR, SwedenBIO and Targovax.

Hilde Hermansen Steineger:
Current board positions include: Strongbridge BioPharma and PCI Biotech.

Ludvik Sandnes:
Current board positions include: Oslo Cancer Cluster, IC-T AS, Pre-Diagnostics AS and Pioner Fonds AS.

Jean-Pierre Bizzari:
Mr. Bizzari is also an active board member in various biotech companies, such as Transgene in France, Halozyme Therapeutics and Celator Pharmaceuticals in the US.

Da er det rett og slett merkelig at de som tross alt er er fullt betalt ansatte, og med gode opsjonsordninger i NANO skal kunne holde styrearbeid i andre selskaper skjult for omverdenen.
Innlegg av: Kval (18.02.17 19:01 ), lest 1245 ganger

London: hvis et bud blir akseptert av aksjonærene så tror jeg ikke det er pga. Manglende evne til å se potensialet. Det vil da heller være pga. Innsikt om hvor krevende det kan være å ta dette hele veien alene. Og risikofylt.Mye som kan gå galt, kanskje de roter det til på andre måter enn at medisinen feiler? Kanskje man skal takke ja til f eks 700kr og slippe unna mange år med usikkerhet og slit. Ikke vet jeg hva andre aksjonærer tenker, dette er en måte å se på saken. Håper på 4000kr aksjen jeg også,men er vanskeligere å gå opp Mount Everest enn opp Glittertind.
Innlegg av: dr. Stockman (18.02.17 19:31 ), lest 1205 ganger

Det vil nok avhenge av hvor unikt produktet er. Er det bra nok vil et slikt produkt selge seg selv fordi markedet vil skrike etter å få tilgang til produktet. Skal medikamentet konkurrere mot andre med tilsvarende virkningsgrad og pris så er markedsføringen viktig.
Innlegg av: Trainspotter (18.02.17 20:09 ), lest 1141 ganger

Det medisinske er det vanskelig for oss utenforstående å finne noe galt ved. Derimot har jeg litt peiling på internasjonal markedsføring. NANO har en altfor lettvint holdning til kommersielle ting ser vi gang på gang. Kommersiell informasjon fra den siden er tilfeldig og inkonsekvent. Ta innsidesalget f.eks. Selv med Citigate Dewe Rogerson som spinndyre spindoctors i London var håndteringen en katastrofe. “Planen” for kommersialisering av produkter er jeg derfor i sterk tvil om de vil greie å gjøre om til suksess. Det de har publisert innimellom andre ting ser ut som brainstorming i en skoleklasse og er direkte flaut å lese på deres vegne. Det er helt tydelig at dette har de ikke noe greie på. Det hjelper ikke at de repeterer at dette skal bli topp.

NANO er ikke noe big farma, og må derfor ikke late som om de er det. Et bud fra EKTE big farma som har track record i salgssuksess er derfor det beste for oss alle.
Innlegg av: dr. Stockman (18.02.17 20:19 ), lest 1107 ganger

Tja, man skal jo ikke glemme at også de selskapene som er big pharma idag også har vært "small pharma" en gang, og det trenger ikke nødvendigvis være status quo for all fremtid. Men dette tror jeg som sagt avhenger av hvilken gjennomslagskraft medikamentet har. Et unikt produkt gjør det ikke bare mulig å markedsføre det selv, men gjør det kanskje helt unødvendig å markedsføre det selv fordi alle Big Pharma- selskaper vil overby hverandre for å få lov til å markedsføre produktet. Da kan NANO lande på 1000 kr pr aksje for Betalutin, men NANO er jo langt mer enn som så. De mest effektive medikamentene vil fortsatt kunne ligge foran oss.
Innlegg av: Trainspotter (18.02.17 20:33 ), lest 1080 ganger

Selfølgelig kan det være fristende for dem å prøve å gå “all the way” alene. Men vi må ikke glemme at mange "small pharma" som opp igjennom tidene har prøvd å bli “big pharma” ikke har fått det til. Det ligger en stor barriære i den terskelen som mange har snublet i.

Men fordi jeg har troen på at NANO-ledelsen har tilstrekkelig selvinnsikt, velger jeg å tro at deres snakk om å markedsføre egne produkter bare er en forhandlingstaktikk overfor big pharma som de håper vil virke etter hensikten.
Innlegg av: Kval (18.02.17 20:43 ), lest 1050 ganger

Er det noen av dere som har tenkt på når eventuelt en budgiver har nok info for og legge inn bud? Jeg tenkte at når kliniske resultater fra rituximab/betalutin gir lyd fra seg. Ser Nocturne sier: første read-outs på Paradigme. Partneravtale Muligens før.
Innlegg av: Londonmannen (18.02.17 22:20 ), lest 955 ganger

Jeg tror nok at med den kompetansen som er samlet i NANO sitt styre og ledelse, så vil de rette tingene bli gjort til beste for aksjonærene.

Ledelsen og styret er nok godt inneforstått med de utfordringene og den risikoen man løper ved å gå alene, og i den grad det ikke er den beste opsjonen så vil ledelsen velge en annen vei fremover. Men jeg føler meg rimelig sikker på at uansett valg vil det være i aksjonærenes interesse.

Og dersom man anser salg av hele butikken som beste alternativ, så blir det utfallet. Sant og si så har 2016 vist meg at selskapet drives på en særdeles god og betryggende måte. BIG Pharma skal grave dypt i lommene for å overta butikken, og ledelsen lar det neppe skje før man er kommet så langt at verdiene i selskapet er godt synlig for samtlige internasjonale aktører som ønsker å overta kontrollen. På den måten vil ledelsen sikre at en eventuell overtagelse skjer til en best mulig oppnåelig pris.

I så tilfelle skal jeg si meg fornøyd, også om det blir et oppkjøp. Emisjonen i desember 2016 var i så tilfelle et av flere geniale trekk ledelsen har gjort. Og hittil har det vært til beste for oss aksjonærer, selv om jeg innser at det fatale salget til JD er en ripe i lakken.
Innlegg av: tixis (19.02.17 20:24 ), lest 783 ganger

Dønn enig LM

Nå må vi slutte med all syting.
Len dere tilbake og ha tiltro til at den ledelsen Nano har spikret sammen er den beste til å forvalte verdiene i selskapet på sikt.
Jeg tror ikke styret og det innebefatter også da HC vil anbefale sine aksjonærer å selge før vi har sett kurs som ligger nærmere 2000 enn 1000
Innlegg av: Panis (19.02.17 21:09 ), lest 665 ganger
Endret: 19.02.17 21:10

Tixis
Nå trenger vi litt hjelp av deg igjen. Kan du sende mail til div. medier og politikere? Da du gjorde det sist ble det litt fokus på det.

Du finner tema på dagens tråd av Merlin:
NANO - Oljefondet sylter ned pengene i int. farmasi!

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2368127