Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: kaunis (11.01.17 11:04 ), lest 17030 ganger
Ticker: TRVX
Endret: 28.01.17 18:52

TRVX Tid for inngang. Denne tråden er slutt.bruk den ovenf

Aksjen startet med oppgang mot slutten av dagen i går. Denne oppgangen ser ut til å forsterke seg videre i dag og da tror jeg den lange oppturen har startet.Som jeg skrev på en annen tråd i går ,så fikk jeg en slik godfølelse for at jeg måtte kjøpe meg opp og det var jo bra.Fikk de på 11,35 og fortsetter dette så må jeg bare kjøpe på slike godfølelser videre.Tror ikke det er lurt å vente for lenge med en inngang her, visst en har tror på denne aksjen.
Innlegg av: Olafi (11.01.17 13:36 ), lest 10661 ganger

RE^1: Tid for inngang

Prioriterte å økt beholdningen i TRVX fremfor i Nano og PCIB dag.

Erfaringene fra Nano og PCIB (hvor jeg i begge har meget lav inngang) viser at en bør være tidlig ute og handle før den store "saueflokken" kommer løpende å skal inn.

Har i dag lest meg opp, samt hørt en del presentasjoner og podkast, og mener at TRVX så absolutt bør ha samme verdipotensiale som for eksempel Nano.

Bedre å gå inn på kr 11-12 nå enn over kr 100 mot slutten av året.
Innlegg av: Krieghoff (11.01.17 15:29 ), lest 10587 ganger

Velkommen til TRVX skal dere være! Skal man være med på den første skikkelige toppturen i TRVX kan det være smart å ha sikret seg korrekt antall aksjer allerede nå. Det nærmer seg mars og presentasjon av 2 års data. Det er disse vi venter på nå i første omgang. Resten av 2017 kommer til å bli ett spennende år for oss som aksjonærer!

For min egen del handlet jeg mesteparten i sommer og tidlig i høst. Skulle jeg ha fylt på noe mer på nåværende tidspunkt så spørs det om jeg ikke hadde sovet dårlig om natten. Kommer sannsynligvis til å akkumulere noe mer etterhvert som resultatene kommer :)

Er også av den oppfatning av at det er ett lurt trekk å komme seg inn før alle andre skal inn :)
Innlegg av: kaunis (11.01.17 16:18 ), lest 10534 ganger

olaf...kri... Takk for det. hadde ikke tid tidligere men visste om nano-utviklingen. Er bare inne i targ.har også no i flere uker lest meg opp, særlig i targ.Jævla spennende men veldig mange faguttrykk og mange nye ord en bare må forstå helt ut.Dette er ikke enkelt
men å lytte til samme podkast flere ganger gir en mere forståelse for hvær gang.Så er det noen som er flink til å legge ut gode tråder for å finne mere lesestoff på internett.Fin oppgang i dag, synes DNB er en bremsekloss for kursutv.i dag. Denne vil nok komme over 100 om litt.
Innlegg av: Helsinkii (11.01.17 23:50 ), lest 10270 ganger
Endret: 31.01.17 17:45

RE^1: TRVX Tid for inngang

Innlegg av: Wagyu (12.01.17 00:13 ), lest 10236 ganger

Dette gjorde jeg allerede på 8,50! Velkommen skal dere være :)
Innlegg av: tigern2 (12.01.17 09:00 ), lest 10103 ganger
Endret: 12.01.17 09:01

Virker som om stemningen og momentet har snudd. Med litt medvind i dag, runder vi 13,-. ;)
Er man litt våken i dag, kan man fremdeles plukke rundt 12,- på morgenkvisten.
Innlegg av: aksjenerd1 (12.01.17 09:21 ), lest 10058 ganger

Mange som har sett lyset,eller tatt til fornuft. Hjernevaskingen i Pcib er blitt utvannet, og snart innser de fleste at Targovax er best.
Innlegg av: kaunis (12.01.17 10:34 ), lest 9942 ganger

Da takker jeg Antti Vuolanto som har tatt seg tid til å berike oss aksjonærer og andre nysjerrige med sikker info .Da hadde jeg forstått dette riktig.Det er ingen tvil om at jeg er inne i rette selskap på OSE
Innlegg av: aksjenerd1 (12.01.17 10:42 ), lest 9915 ganger

Ja, i motsetning til i Pcib, der en må være ganske spesifikke på område så er ikke dette nødvendig med Targovax-metoden.
Innlegg av: kaunis (12.01.17 10:50 ), lest 9885 ganger

Nesten ikke til å tro at det kan være mulig.Om noen år trenger vi ikke få dødsangst selv om kreften tar seg til rette i våre kropper.Bare å ringe Tragovax. he he
Innlegg av: focuss (12.01.17 10:59 ), lest 9856 ganger

Antii vet nok hva han snakker om og Magnus Jaderberg er entusiastisk. Bedre utgangspunkt får man neppe.
Innlegg av: Timus (12.01.17 12:28 ), lest 9775 ganger

TRVX kurs: 11,90 Mcap: 502 070 520
PCIB kurs 20,00 Mcap: 498 007 800
Innlegg av: hanops (12.01.17 13:10 ), lest 9717 ganger

Vet ikke hva poenget ditt var Timus, men kan jo legg inn aksjekurs i forhold til siste emisjon:

TRVX: 12/7,5 = 60%
PCIB: 20/7 = 185%

Kan for ordens skyld legge inn likviditetssituasjonen også:

TRVX kontantbeholdning Q3 2016: 193 MNOK
PCIB kontantbeholdning Q3 2016: 20,6 MNOK (+70 MNOK=90,6MNOK)

TRVX driftskostnad Q3: 25
PCIB driftskostnad Q3: 9,5

Kontantbeholdningen dekker antall kvartaler:
TRVX: 193/25 = 7,7 (frem tom Q2 2018)
PCIB 90,6/9,5 = 9,5 (frem tom Q4 2018)

Targovax har ambisjoner om å kunne signere partneravtaler med en (to) BF senest 2018, avhengig av prelim. readouts, noe som vil bidra til en betydelig tilføring av kontanter.
Innlegg av: kaunis (12.01.17 14:17 ), lest 9637 ganger

Skulle det bli aktuelt med mere kapital, ville nok TRVX av interesse, ligge mange hakk foran PCIB.Egentlig ikke noe å fokusere på no, da 2017 kan gi så stor uttelling for TRVX, at døren kan bli sprengt, av innvestorer med lommene fulle av pææææææng.
Innlegg av: kaunis (12.01.17 14:47 ), lest 9593 ganger

DNB har i dag som i går lagt lokk på 12kr for kursen til TRVX. Med det lave volumet, så er det lett for slike dummiser å boltre seg.
Innlegg av: HotStock85 (12.01.17 14:55 ), lest 9578 ganger

Jeg venter til etter porteføljerens i Targovax. Tror de må legge ambisjonen på to produkter, som viser lovende resultater, ikke 6.stk. Ellers tenker jeg 2017 i Targo kommer til å bli MEGET volatilt, med noen gode readouts og noen dårlige. De blir garantert å hente mer penger i 2017. Å drive så mange produkter, vil koste 5 milliarder.

Spennende selskap, men jeg sitter foreløpig på gjerdet.
Innlegg av: kaunis (12.01.17 15:02 ), lest 9545 ganger

Hittil er jo alt finansiert, men etter 2017 ja.
Innlegg av: Gigantfisken (12.01.17 15:17 ), lest 9502 ganger

Published By
American Association for Cancer Research

Print ISSN
1078-0432

Online ISSN
1557-3265

History
Published first January 2, 2017.

University of Miami

Ovarian cancer remains the most common cause of death due to gynecologic cancers, and due to its ambiguous symptomatology, diagnosis often occurs at late stages, and prognosis is poor. This case report describes the compassionate use of an oncolytic adenovirus, ONCOS-102, in a 46-year-old female with Stage IV treatment-refractory serous ovarian cancer presenting with metastases to the groin and left breast, peritoneal carcinomatosis, and pleural carcinomatosis.

Eggstokkreft er fortsatt den vanligste dødsårsaken skyldes gynekologiske kreftformer , og på grunn av sin tvetydige symptomer, diagnose oppstår ofte på sene stadier, og prognosen er dårlig. Denne saken rapporten beskriver medfølende bruk av en onkolytisk adenovirus, ONCOS-102, i en 46-år gammel kvinne med Stage IV behandlings ildfast serøs eggstokkreft presentere med metastaser til lysken og venstre bryst, peritoneal karsinomatose, og pleural karsinomatose.

No product-related adverse events have been observed, and further clinical results will be presented.

Ingen produktrelaterte bivirkninger er observert, og ytterligere kliniske resultatene vil bli presentert .

http://clincancerres.aacrjournals.org/content/23/1_Supplement/B36
Innlegg av: Fru.Pedersen (12.01.17 19:20 ), lest 9414 ganger
Endret: 12.01.17 19:21

Sikkert mange som snuser på en post her.
Men jeg kan fortelle hvorfor noen av oss ønsker å avvente. Dagens eiere.

Aksjene burde vært rullert noen ganger, og Datum og Rasmussen helt ute.
Disse vil hindre en sterk oppgang, selv med gode resultater.
Innlegg av: kaunis (12.01.17 19:28 ), lest 9370 ganger

Kan du gi en mere utfyllende redegjørelse.Hvor store poster har de osv.Hvilken megler bruker de mm
Innlegg av: Fru.Pedersen (12.01.17 19:31 ), lest 9365 ganger
Endret: 12.01.17 19:37

Datum har solgt i lang tid.
Bruker vel Artic og DnB.

Rasmussen har ikke begynt salget ennå. Men de har minimum 2.1 mill aksjer.
Innlegg av: aksjenerd1 (12.01.17 19:39 ), lest 9319 ganger

Rasmussen har 950 000 aksjer. Men hold deg til Pcib du kjære frue.
Innlegg av: kaunis (12.01.17 19:39 ), lest 9331 ganger
Endret: 12.01.17 19:45

Takk for det. Men hva skal grunnen være.Disse karene er jo så glad i pæng at de gjør vel alt for en ti-kroning.
Innlegg av: Fru.Pedersen (12.01.17 19:43 ), lest 9311 ganger
Endret: 12.01.17 19:48

950 + 500 + 650 = 2.100 av det som ligger på topp 20.

Ingen grunn til å bli frekk
Innlegg av: aksjenerd1 (12.01.17 19:53 ), lest 9274 ganger
Endret: 12.01.17 19:54

Så du tror at alle selskaper i Rasmussengruppen vil selge alt de har. Det er dessuten en sammensatt gruppe. Og at alle 3 selskapene skal selge samtidig er utenkelig,ærede frue.
Innlegg av: Fru.Pedersen (12.01.17 19:55 ), lest 9260 ganger

Ro ro

Tosk
Innlegg av: Alfsen (12.01.17 19:57 ), lest 9242 ganger

Nei, først må Haudemann og rektum Invest selge seg ut. Salgspress i enda en stund her.

Kommer nyheter før sommeren dobles kursen lett, er ikke nyhetene bra så skal kursen ned mot ca 6-7 kr..
Innlegg av: aksjenerd1 (12.01.17 20:00 ), lest 9243 ganger
Endret: 12.01.17 20:10

Vel, jeg vil gjenta min anmodning om at du holder deg til Pcib. Der selger ingen som du vet, høyst ærede frue.
PS Haudemann kan umulig ha mye igjen . Han stod oppført med et rundt tall på 500k sist, så det er ikke sikkert det er han som selger nå.
Innlegg av: SomSa (12.01.17 20:41 ), lest 9158 ganger

Alfsen

""Kommer nyheter før sommeren""

Første nyheten kommer i mars, om 8-10 uke.
Innlegg av: Gigantfisken (12.01.17 20:42 ), lest 9149 ganger

Din luring, Rasmussen Har ikke solgt en eneste aksje. Han har økt beholdningen sin.
Innlegg av: hanops (12.01.17 20:57 ), lest 9103 ganger

Har egentlig full forståelse for de to poengene Fru. Pedersen nevner. Haudemann har vært nettoselger i flere måneder nå, noe som helt klart har presset kursen nedover fra 15kr til der vi er i dag. Disse bjellesauene er og forblir kortsiktige investorer som sjeldent sitter til fullt potensialet er tatt ut. På samme måte, tror jeg det er fornuftig at aksjene rullerer litt, og kanskje går fra noen kortsiktige investorer til noen litt mer langsiktige og tålmodige. Kortsiktighet legger alltid en demper på en eventuell kursoppgang.

Det har allikevel ikke hindret meg i å kjøpe 50% av ønsket beholdning i TRVX (kjøpt i range 7,7-9kr). Har ikke bestemt meg for når jeg kjøper resterende 50% enda.

Innlegg av: kaunis (13.01.17 09:47 ), lest 8938 ganger

Ser vi på det som Antti Vuolanto beskriver i sitt innlegg til oss, så er det nesten som å si at TRVX har en medesin mot kreft.Dette er kommet så langt at de egentlig bare må forsikre seg om at det virkelig virker godt nok.
Innlegg av: aksjenerd1 (13.01.17 09:55 ), lest 8921 ganger

Haudemann hadde en del aksjer han hadde gitt veldig mye for, ikke rart han reduserer bort disse aksjene.
Innlegg av: kaunis (13.01.17 10:00 ), lest 8898 ganger

Det er jo veldig liten omsetning så en kan nesten ikke si noe som helst.Det skjer mye for tiden og noen er utolmodige og tror de kan ta en fortjeneste før de går inn igjen.Men her kan det fort bli katta i sekken.Nyheter kan dukke opp på sekunder.
Innlegg av: kaunis (13.01.17 16:37 ), lest 8836 ganger

Jo lenger det ikke er et kjøpepress, får mange en bedre mulighet til å forstå denne aksjen og vil komme inn etter hvert.Jeg har pugget mye info og får bare mere og mere vann på mølla for å kjøpe mere.Tør kansje å vente 10-14dager til, men men.
Innlegg av: kaunis (15.01.17 13:12 ), lest 8577 ganger

Targovax er et immunonkologi-selskap innen målrettet immunterapi for kreftpasienter. Behandlingen går ut på å lære kroppens immunforsvar å bekjempe kreft, ved å utvikle kroppens
T-celler, som gjenkjenner og bryter ned kreftcellene. Den kan kombineres med andre behandlingstyper som operasjon og kjemoterapi.

I pipeline har de en rekke produktkandidater som retter seg mot forskjellige krefttyper, som melanom(føflekkreft), kreft i bukspyttkjertelen, mesothelioma (som ofte er forårsaket av asbest), tarmkreft og eggstokkreft.

Selskapet har en ledende vaksine de satser på, TG01, som retter seg mot såkalte RAS-mutasjoner. Dette er mutasjoner som oppstår i RAS-gener, som videre gjør at man kan utvikle kreft. Hvert femte tilfelle har en slik mutasjon, noe som gjør at den potensielle målgruppen for vaksinene er stor. TG01 er en over ti år gammel vaksine, som i sin tid manglet finansier på grunn av at Norsk Hydro trakk seg ut av prosjektet. Forskningsdirektør Jon Amund Eriksen mente imidlertid at resultatene de hadde fått var så positive at han ønsket å ta det opp igjen. Pasientene som hadde fått vaksinen klarte seg godt, uten tilbakefall. Overlevelsesdata fra fase I/II er lovende, og viser at 14 av 15 pasienter var i live etter et år. Den ene pasienten døde av lungebetennelse, ikke relatert til den underliggende kreften. Vaksinen blir nå testet ut på 32 pasienter med kreft i tykktarm og bukspyttkjertel. Disse skal overvåkes i 2 år.

Median overlevelse for bukspyttkjertelkreft, med behandling, er cirka. 6 måneder, som sier litt om hvor lovende disse resultatene egentlig er.
http://pancreatica.org/faq/pancreatic-cancer-prognosis/4

Edit: Jeg ser at for de som har hatt operasjon, er median 15,5 måneder. Likevel oppsiktsvekkende at alle var i live etter et år, håper på lignende resultater ved neste oppdatering.

Selskapet utvikler også vaksinen TG02 (tykktarmskreft) og TG03 (bukspyttkjertelen, tykktarmskreft, lungekreft og føflekkreft). TG02 er snart klar for fase Ib, etter å ha fått godkjenning i Australia for dette.

I juli 2015 kjøpte Targovax opp det finske selskapet Oncos, noe som førte til selskapets andre ledende vaksine: ONCOS-102. De er ferdig med fase 1, kliniske studier, som kan vise til å ha stabilisert sykdommen i 40% av de 10 pasientene som deltok.

Prekliniske undersøkelser viser at vaksinen er i stand til å drepe kreftceller, samtidig som den viste antitumoraktivitet i forsøk med mus. Dvs. kjemoterapi alene viste ingen bedring på svulsten, mens ONCOS-102 i kombinasjon med kjemoterapi, bremset ned veksten på svulsten. Selskapet er i gang med fase Ib/II kliniske forsøk, hvor de har med opp til 30 pasienter med mesothelioma. Første pasient ble dosert i juni 2016.

Selskapet planlegger å starte opp med 4 nye kliniske undersøkelser med ONCOS-102 i løpet av 2016.

I juli hentet de inn 110MNOK i ny kapital. 7 juli ble Targovax listet på Oslo Axess. I august kjørte de en reparasjonesemisjon hvor de fikk inn 4MNOK til. Det ble kun tegnet for ca. 1/5 av aksjene, kanskje var ikke selskapet godt nok kjent ute blant investorene? Her er listen over aksjonærer etter at ny kapital ble hentet inn:
Innlegg av: repsol (15.01.17 13:15 ), lest 8571 ganger

RE^2: TRVX Tid for inngang

Jeg venter litt med og øke mer her , venter til slutten av februar
Innlegg av: SomSa (15.01.17 16:35 ), lest 8456 ganger

kaunis

"I juli hentet de inn 110MNOK i ny kapital. 7 juli ble Targovax listet på Oslo Axess. I august kjørte de en reparasjonesemisjon hvor de fikk inn 4MNOK til. Det ble kun tegnet for ca. 1/5 av aksjene, kanskje var ikke selskapet godt nok kjent ute blant investorene? Her er listen over aksjonærer etter at ny kapital ble hentet inn:"

Jeg tro du tar feil med "The new share capital of the Company is NOK 4,213,400.10, divided into 42,134,001 shares, each with a nominal value of NOK 0.10."
Som betyr noe annet.

http://www.targovax.com/news/2016/targovax-asa-completion-subsequent-offering-registration-share-capital-increase

--------Targovax skulle hente 110 millioner + 20 millioner gjennom reperasjonsemeisjon, og de henter 110 millioner + 20 millioner i reperasjonsemeisjonen:

Targovax ASA: Completion of subsequent offering, registration of share capital increase

.
.

Oslo, 17 August 2016: Reference is made to the stock exchange announcement dated 9 August 2016 regarding the result of the subsequent offering of up to 2,666,667 new shares (the "Offer Shares") in Targovax ASA ("Targovax" or the "Company") at a subscription price of NOK 7.50 per Offer Share (the "Subsequent Offering").

The share capital increase pertaining to the Subsequent Offering has now been registered with the Norwegian Register of Business Enterprises.
.
.

http://www.targovax.com/news/2016/targovax-asa-completion-subsequent-offering-registration-share-capital-increase

2,666,667 x 7,5=20.000.002,5 kroner

Innlegg av: Snøffelen (15.01.17 19:38 ), lest 8367 ganger

"Forskningsdirektør Jon Amund Eriksen mente imidlertid at resultatene de hadde fått var så positive at han ønsket å ta det opp igjen."

Stemmer nok det, han og Gunnar Gårdemyr har drevet frem TG01

http://www.forskningsradet.no/prognett-bia/Nyheter/Blaste_liv_i_ti_ar_gammel_kreftvaksine/1254008919457?lang=no
Innlegg av: SomSa (15.01.17 20:28 ), lest 8278 ganger

Alt er grundig forklart i intervju med Ceo i Trvx i Radium Podcast

Her forteller tidligere finansdirektøren i Algeta, Øystein Soug som nå er konsernsjef i Targovax at halvparten av ansatte i
Targovax kommer fra Algeta.

Forteller om:
ALgetas suksess historie
Om targovax produkter
Gode 10 års data
Nye data kommer i mars
Nye revolusjonerende data kommer i 2H 2017
De har 6 studier, 2 kjøres sammen med samarbeidspartnere, 3 kjører TRVX selv og 1 venter på data på
+
+
+

Høres fra ca. 7:25 minutter
https://soundcloud.com/user-972208711/ep-4-radium

Innlegg av: Snøffelen (15.01.17 20:37 ), lest 8277 ganger
Endret: 15.01.17 20:38

Har hørt det, mr Soug virker artikulert og klartenkt. Han har sikkert en bra plan for selskapet.
Innlegg av: SomSa (15.01.17 21:02 ), lest 8221 ganger

Den nye finansdirektøren, Erik Digman Wiklund som ble ansatt i selskapet jobbet også i Algeta,
og Soug begrunnelse for å ansette ham var blant annet:

"...combined with a strong scientific background. Erik's breadth of expertise will be key as we approach a number of important milestones in 2017 and 2018 within our innovative clinical pipeline, designed to help patients own immune system to fight cancer."

Antar at Soug planlegger de partneravtalene og lisensavtalene som DNB har spådd for selskapet i løpet av 2018 kanskje
tidligere. Soug var enn av de som utarbeidet partneravtalen på ca. 5 mrd kroner mellom Algeta og Bayer.

Jeg tror at Soug som tidligere finansdirektør i Algeta teller hver eneste krone som brukes i selskapet. Hans begrunnelse
for å notere Targovax på Oslo Axess og ikke Oslo børs var at det kostet mindre penger.

Enste vi kan gjøre er å håpe på at de kommende dataene blir positive, i så fall kan vi se 50-80 tallet i løpet av/slutten av 2017.

De viktigste nyhetene i 2017 og 2018, fra 3Q 2016 rapporten:

H1 2017
ONCOS-102: Initiate Phase l prostate
ONCOS-102: Initiate Phase l/ll melanoma
ONCOS-102: Initiate Phase l ovarian
TG01 (1st cohort): 2-year survival pancreas

H2 2017
ONCOS-102: Interim data melanoma
ONCOS-102: nterim data mesothelioma
TG02: Interim data colorectal

H1 2018
TG01 (2nd cohort): 2-year survival pancreas
ONCOS-102: Interim data ovarian

H2 2018
ONCOS-102: Phase l/ll data melanoma
ONCOS-102: Interim data prostate
TG02 (combo): Phase I data/ PoC colorectal

Innlegg av: focuss (15.01.17 21:09 ), lest 8197 ganger

Interessant.

Et av de ledende kreftsykehus i verden i New York har kommet til Targovax og bedt om samarbeid. Jeg ser det som et kvalitetsstempel og det skal vel godt gjøres og ikke gjøre det.
Innlegg av: kaunis (15.01.17 21:39 ), lest 8152 ganger

Min personlige agenda blir å få tak i kapital både for å laste litt opp under veis og til mars mnd. for å slå til noen dager før vi får 2års svaret på overlevelsen.Noen må ha forstått/skjønt noe når topphospitaler over dammen søker sammarbeid.
Innlegg av: focuss (15.01.17 22:30 ), lest 8084 ganger
Endret: 15.01.17 22:36

Klippet under er fra 2015 og det listes opp hviket Big Pharma det spekuleres i at Targovax samarbeider med. Minner om at Jaderberg var i Bristol-Myers Squibb hvor han var med å utvikle den første CPI

Enligt Magnus Jäderberg ska bolaget under det kommande året flyttas till Oslobörsens ordinarie lista. Jäderberg avslöjar också för Affärsvärlden att bolaget är nära att starta en klinisk studie med en amerikansk cancerinstitution och ett av de fem största läkemedelsbolagen i världen inom immunterapi. I studien ska Targovax prova effekterna av en kombinationsbehandling med den egna medicinkandidaten och en annan medicin. Det kan betyda att Targovax är nära en affär liknande Alligators miljardaffär med Johnson & Johnson. Vilket bolag som är påtänkt som affärspartner vill Jäderberg inte berätta, men det mest sannolika är att det rör sig om någon av jättarna: Pfizer, Roche, Bristol-Myers Squibb, Astra Zeneca eller Merck.
Innlegg av: focuss (15.01.17 22:44 ), lest 8044 ganger

Hvilket Big Pharma det er, blir opplyst når de første pasientdataene foreligger. Når det er, kan jo de som ønsker søke seg frem til.
Innlegg av: SomSa (15.01.17 23:54 ), lest 7967 ganger

Det ble Astra Zeneca som er verdens 8/9 største phrama selskap som omsatt over 200 mrd kroner i 2015. De har hovedkontor i UK.
Var det noe spesiell grunn for at Targovax holdt sitt 3Q presentasjonen i UK?

Tidligere har jeg skrevet om Astra Zeneca .....

Ting kan skje meget fort her dersom vi får positive data. Vår garanti for suksess er vårt håp og ikke noe annet.

Innlegg av: kaunis (16.01.17 10:45 ), lest 7790 ganger

Kansje ikke bare håp,det er jo flere alternativer som kan bli en suksess og de kommer på rekke og rad i 2017.Vi er ikke helt nede på det usikre forskningsstadiet, men flere ting har veeeeeeeeldig gode indisier. Og førset testen får vi om ca bare 8uker.
Innlegg av: Billyjojimbob (16.01.17 11:15 ), lest 7752 ganger

Er det noen som vil ut med resten? 107" til salgs åpent på 12
Innlegg av: kaunis (17.01.17 12:07 ), lest 7571 ganger

Nanokursen i motbakke for tiden.TRVX er jo en aksje med stort potensiale for snarlig oppgang i megaklassen.
Innlegg av: hkirk (17.01.17 13:52 ), lest 7523 ganger

Ærrugæærn??! Bytte ut NANO med TRVX? Nix!
Men gjerne begge to i porteføljen ;)
Innlegg av: Broker500 (18.01.17 11:47 ), lest 7441 ganger

Løsner det her snart??
Innlegg av: kaunis (18.01.17 12:07 ), lest 7396 ganger

Tiden for svaret vi venter på nærmer seg fortere en som så.For kjennere av selskapet vil nok nervøsiteten gjøre at en går inn med mere pæng, tidlig nok, for ikke å miste mye av en oppgang.
Innlegg av: OThoenM (18.01.17 12:08 ), lest 7394 ganger

Løser seg opp i feb - bare å sitte rolig.
Innlegg av: kaunis (18.01.17 12:13 ), lest 7396 ganger

OT, så du hadde tenkt å vente til midt-feb.Da er du nok litt i seneste laget.
Innlegg av: OThoenM (19.01.17 07:56 ), lest 6799 ganger

Sitter inne, men venter oppside i feb.
Innlegg av: quattro (18.01.17 13:28 ), lest 7335 ganger
Endret: 18.01.17 13:32

Ser et stort potensiale i TRVX !
Første milepæl blir 2-års overlevelses data fra pancreatic studie - ved forrige milepæl hadde alle(heldigvis for de medvirkende)klart seg, dog en som avled pga andre årsaker

Pancreatic tumører er vel noe av det vanskligste å behandle da overlevelses graden er svært kort - så dataene som kommer feb-mars blir svært viktige

har tatt et lodd her i håp om at de skulle klare milepælen uten for mange bortfall
- noen som vet hva selskapet her ser for seg som et godt resultat vedrørende overlevelses prosent ?
Innlegg av: Korsar (18.01.17 16:06 ), lest 7223 ganger

Siste emisjon ga bare 1/5 inndekning. Betyr ikke det at selskapet snart må hente mer?
Utlagt: vi kan få en skrell i kursen når det meldes?
Innlegg av: SomSa (18.01.17 16:18 ), lest 7209 ganger
Endret: 18.01.17 18:50

Korsar

Fra tidligere:

"I juli hentet de inn 110MNOK i ny kapital. 7 juli ble Targovax listet på Oslo Axess. I august kjørte de en reparasjonesemisjon hvor de fikk inn 4MNOK til. Det ble kun tegnet for ca. 1/5 av aksjene, kanskje var ikke selskapet godt nok kjent ute blant investorene? Her er listen over aksjonærer etter at ny kapital ble hentet inn:"

Jeg tro folk tar feil med "The new share capital of the Company is NOK 4,213,400.10, divided into 42,134,001 shares, each with a nominal value of NOK 0.10."
Som betyr noe annet.

--------Targovax skulle hente 110 millioner + 20 millioner gjennom reperasjonsemeisjon, og de henter 110 millioner + 20 millioner i reperasjonsemeisjonen:

Targovax ASA: Completion of subsequent offering, registration of share capital increase

.
.

Oslo, 17 August 2016: Reference is made to the stock exchange announcement dated 9 August 2016 regarding the result of the subsequent offering of up to 2,666,667 new shares (the "Offer Shares") in Targovax ASA ("Targovax" or the "Company") at a subscription price of NOK 7.50 per Offer Share (the "Subsequent Offering").

The share capital increase pertaining to the Subsequent Offering has now been registered with the Norwegian Register of Business Enterprises.
.
.

2,666,667 x 7,5=20.000.002,5 kroner

Innlegg av: kaunis (18.01.17 18:06 ), lest 7092 ganger

Somsa.Lurer veldig på hva det er du kritiserer meg for. Kansje det er en annen du mener. Ellers, har jeg kansje alt for lang farstid på børsen.
Innlegg av: focuss (18.01.17 18:34 ), lest 7047 ganger

kaunis
Han mener nok korsar.
Innlegg av: SomSa (18.01.17 18:46 ), lest 7039 ganger
Endret: 18.01.17 18:51

Jeg mener korsar, beklager:

Innlegg av: kaunis (18.01.17 18:57 ), lest 6995 ganger

Ok da skinner solen igjen.
Innlegg av: tigern2 (19.01.17 09:07 ), lest 6723 ganger

Som liang sa i en tråd i november vedr. investering i TRVX:

"Blir nesten som å ha med fasit på eksamen :)"
Innlegg av: kaunis (19.01.17 12:56 ), lest 6612 ganger

tigern2. Når han tok den, tar jeg denne:"Da vet vi jo svaret. Til årene alle mann vi skal inn på OSE, ro ro ro."
Innlegg av: kaunis (19.01.17 13:33 ), lest 6579 ganger

Tror det også er nye som vil inn i dag.Ser ut til at tidspresset/ikke sist til mølla, har vist sitt ansikt i dag.Her må en kansje stikke nevene lenger ned i lommen etter mere kapital og være med.
Innlegg av: Korsar (19.01.17 15:24 ), lest 6488 ganger

Jeg er også enig i at TRVX må entres nå.
Begynte å bygge portefølje før i uka, og rakk akkurat de siste 10.000 aksjene på 12,45 før kursen nå smatt opp i 12,80.
Håper dette blir moro framover.

PS: Takk til dere som har brukt energi på å informere om aksjen her på forumet, hadde neppe sjekket så grundig om dette var aktuelt hvis ikke :-)
Innlegg av: Korsar (19.01.17 15:34 ), lest 6457 ganger

Hehe, ikke før er man inne med full portis, så smeller aksjen opp i 13,20.
Det så jo teknisk lovende ut da, men dette er ren startflaks i denne aksjen foreløpig for min del :-)
Innlegg av: kaunis (19.01.17 16:17 ), lest 6350 ganger
Endret: 19.01.17 16:18

Pytt PYtt, de som har gjort det, har gjort det av pur glede/ansvar
Innlegg av: kaunis (19.01.17 16:26 ), lest 6297 ganger

Bærre Lækkert, tok mitt eget hint i innlegget ovenfor på alvor og stakk neven veldig langt nede i lomma, men der var det bare lommerusk.Så det ble ikke så mange aksjer av det.Æ hadde altså brukt opp alt allerede.No må æ i kista å se.
Innlegg av: tigern2 (19.01.17 16:30 ), lest 6272 ganger

Da passer det fint å runde 15,- i morgen. En bra dag.
Innlegg av: Gigantfisken (19.01.17 16:32 ), lest 6255 ganger

http://goi.nf/?ttuesfcmjsho
Innlegg av: kaunis (19.01.17 16:55 ), lest 6127 ganger

Bare 800 aksjer på 14,40,men nesten en 10dobling av vanlig omsetn.Det føles som en lettelse, men for de som gikk inn i dag, må det føles som himmelsk.Jeg økte min formue med totalt 8% idag.Vi var heldige med at ingen av husan la ut sprerre-salg og stoppet oppgangen. Tror dette viser, at de overordnet har et bra posetift syn på selskapet.Mange ble nok redd for å bli stående igjen på perrongen.
Innlegg av: aksjenerd1 (19.01.17 17:04 ), lest 6104 ganger

Ja, hvis en ser på ordrebildet så er det en del som ble tatt på senga i dag. Hvis trykket fortsetter i morgen så vil en minst nå dette kursmålet til DnB på 17.- uten at det er så mye å henge seg opp i.
Innlegg av: kaunis (19.01.17 18:34 ), lest 5980 ganger
Endret: 19.01.17 21:43

Nei, det er sikkert og visst.Men haussing av aksjen, er ikke forenlig med sunn opptimisme.Det er så mye som kan sende aksjen opp, på den positive siden (med god grunn også)og en kan aldri påstå med sikkerhet, om noen ting, før fakta ligger på bordet.Håper at den stabiliserer seg over dette nivået en stund, eller siger litt oppover frem til mars mnd.
Innlegg av: Logon (19.01.17 22:38 ), lest 5679 ganger

Glad jeg gikk inn med noen lodd første uka i januar. Stod mellom pcib og targowax. Time will show..
Innlegg av: kaunis (20.01.17 10:48 ), lest 5548 ganger

Veldig god start i dag.Ser at silver på en annenen tråd prøver å være den store forståseg-påeren,det er lite troverdig når en vil angripe en aksje som fikk en bratt oppgang etter det famøse inlegget.Men men han ville kansje prøve og øke oppmersomheten for egne aksjer, som har mistet litt tillit i det siste????
Litt fram og tilbake tror jeg, om targov.i dag.Noen har alt startet gevinstsikring, men så kommer de tilbake ,når angern har tatt dem.
Tror nok de fleste no har forstått at tiden var/er godt moden for å sikre seg en bra inngang.
Innlegg av: kaunis (20.01.17 11:14 ), lest 5508 ganger

En kan lett bli grådig når det er oppgang på bøsen og tro at det er mulig å få med seg flere oppganger pr dag/kort tid.Dette kan en lykkes med ved stabile forutsetninger, men for tiden kommer mange oppganger fort og de kan fort falle tilbake.Særlig innen oljerelaterte aksjer.Potensialet er stort, men men,fallgruvene er mange.Biotec er nok det neste store i norsk industri som tar steg for steg i et langsiktig marked.
Innlegg av: kaunis (20.01.17 12:35 ), lest 5409 ganger

Ganske normal utvikling i dag for targ.mange vil ta gevinst, men skal en inn igjen så kan det bli til en høgere kurs en ut.Em må ta alt i betraktning.Venter på ny podkast, nye gjester og generelt nyheter.Viktig at vi har den nyeste info og den riktige, bare følg med.Naturlig at kursen vil ta seg opp på slutten av dagen
Innlegg av: CoGe (20.01.17 15:46 ), lest 5273 ganger
Endret: 20.01.17 16:53

Kjøpte meg inn igjen i dette papiret i dag.

Gikk ut tidligere da kursen ble presset nedover av det salgspresset Datum Invest skapte med sitt nedsalg i aksjen.

Trådtittelen her "Tid for inngang" samsvarer bra med mine tanker og min TA nå.

Ikke lenge til nyheter og jeg vil være posisjonert, gode nyheter kan fort gi en rask dobling av aksjekursen (og det er ofte bare starten av en reprisings prossess(ref.NANO/PCIB).

Ved gode readings/resultater i løpet av året så vil dette bli den aksjen som går mest i 2017,og nesiden begrenses av den lave selskapsverdien nå kombinert med at selskapet parallelt utvikler flere teknologier og ikke satser alt på kun en vei mot målet. (Ved suksess og gode prøveresultater vil vi se kurser over 50 kr her ganske raskt).

Teknisk ble også et nytt kjøpssignal utløst i mitt chart i går med noe motstand først ved 15,50 kr.
Innlegg av: kaunis (20.01.17 16:04 ), lest 5240 ganger

Ser at flere har tatt sin beslutning om å gå inn i denne aksjen etter å ha fulgt utviklingen på denne tråden.Da skal alle som har bidratt være litt stolte av at fornuftige ordvalg og god info, har gitt tillit.En ser alt for mange tråder hvor svært urealistige kursmål promoteres på veeeeeeeeeldig usikre case.Noen sier de har lest seg opp og fått det inntrykket at Targo.. er en utfordring for innvestering.Mye spennede både i 2017 og frem til ca 2020-2022.Men kansje da, er vi inne i et annet selskap med lommene fulle av gryn.
Innlegg av: kaunis (22.01.17 12:04 ), lest 5025 ganger

Da er Trump ny president i USA,mange både frykter og ser litt optimistisk på denne mannen.I denne sektoren hvor Targovax og andre selskaper i samme sektor som har god kontakt med selskaper i USA blir ikke valget av en president noe særlig stort oppslag.Det må veldig store forandringer til for at aksjekursen skal bli påvirket av et slikt valg.I dette tilfellet tror jeg det bare vil være til fordel for disse selskapene.
Innlegg av: kaunis (22.01.17 22:52 ), lest 4884 ganger

Vi må ikke glemme at targovax venter på 2års overlevelse på testen av det samme produktet TG01 (bukspyttekjertelkreft) som for 10år siden ble utprøvd på 22 pasienter og mange levde i over 10år (20stk)Dette er test på nye prinsipper for slike utprøvinger. Hva kan ha skjedd visst overlevelsen skulle bli så mye dårligere no en for ca 10 år siden? Jeg tror ikke på julenissen og tror heller ikke forskjellen blir så særlig mye dårligere.
Innlegg av: Wagyu (23.01.17 10:32 ), lest 4751 ganger

Her er det absolutt tid for inngang. Jeg kjøpte 7650 aksjer i dag og angrer på at jeg ikke gjorde det mens den fortsatt var på 11-12-tallet. Jeg gikk bl.a. glipp av en børsdag med 16% vekst forrige uke. Det kommer til å bli flere sånne dager, og trangt inn døren! Kursmålet på 17 oppnås før du får snudd deg her.

Vi skaffer oss gode seter til presentasjonen av positive nyheter i mars!
Innlegg av: focuss (23.01.17 11:32 ), lest 4666 ganger

Blir virkelig spennende å se markedets reaksjon.
Innlegg av: kaunis (23.01.17 16:44 ), lest 4543 ganger

Voldsom interesse i PCIB på grunn av ukebrevet.Hva vil skje i Targovax hvis vi får en overlevelse på 70-90%, 100-200 kr?
Innlegg av: focuss (23.01.17 17:46 ), lest 4435 ganger
Endret: 23.01.17 19:16

Link hentet fra Nano tråden. Det er dette Targovax gjør bare at de har kommet mye lengre.

http://www.side3.no/vitenskap/ny-oppdagelse-knuser-og-forebygger-kreftsvulster/3423305361.html
Innlegg av: Grev (23.01.17 18:51 ), lest 4367 ganger

Innlegg av: focuss (23.01.17 17:46 ), lest 68 ganger
Link hentet fra Nano tråden. Det er dette Nano gjør bare at de har kommet mye lengre.

--

Er det ikke Targovax som benytter seg av denne tekonologien? Ser du henvender til nano.

Jeg tar gjerne feil. :)
Innlegg av: focuss (23.01.17 19:18 ), lest 4288 ganger

Grev
Takk du har selvfølgelig helt rett. Rettet nå.
Innlegg av: SomSa (23.01.17 20:14 ), lest 4186 ganger

ONCOS-102 mechanism of action

https://www.youtube.com/watch?v=LuuO5U6tvTA

Innlegg av: CoGe (24.01.17 09:05 ), lest 3983 ganger

Har posisjonert meg med en "fot" innenfor her.

Kommer selskapet med positive nyheter nå i kvartalet kan nåværende aksjekurs lett dobles (og det er et konservativt estimat).

Vi bør også følge med på eventuelle insidekjøp her da dette vil gi svært positiv assosiasjon i det løpet selskapet befinner seg i nå.

I og med relativt nylig emisjon så er heller ikke faren for ny de neste ca. 9 mnd overhengende, BIG Pharma deltar også i finansiering av en del prosjekter i selskapet.

Den lave selskapsverdien kombinert med at selskapet parallelt forsker med "flere veier mot målet" begrenser også nedside risiko.

Optimalt om selskapet presenterer gode readings i løpet av året så vil aksjekursen flerdobles.

Kursen har vært hemmet noe grunnet nedsalg i fra eier Datum Invest AS som realiserer tap etter kjøp på kurs 25 kr.
Innlegg av: kaunis (24.01.17 09:17 ), lest 3951 ganger

godt resonemang CoGe, helt enig.Kursen er ikke særlig høg sett i relasjon til snarlige forventede gode tall og veien videre gir så enormt mange mulige kurstriggere.Hele 5studier på gang og en resultat utløser i mars.
Innlegg av: NickIsMyNick (24.01.17 09:38 ), lest 3909 ganger

Enig i at kursen er lav.Jeg tror på en gradvis økning frem til mars, og et lite klimaks når resultatene blir lagt frem.

Har selv en post, og øker denne noe i dag. Har veldig troen på Targovax. Trvx er forsatt ukjent for de fleste, men når mengden får øynene opp for denne aksjen...
Innlegg av: Single Malt (24.01.17 09:47 ), lest 3891 ganger

25,00? er jo 10,00 opp, skulle gjerne sett en dupp her før februar.
Innlegg av: NickIsMyNick (24.01.17 09:57 ), lest 3861 ganger

Det er nok veldig mange så håper på en dupp slik at dei får kjøpt seg inn. Det blir nok en dyr lærdom, trur eg. Her er det berre å kaste seg inn no før den stiger videre fremover mot mars. Opp skal den.
Innlegg av: aksjenerd1 (24.01.17 10:11 ), lest 3838 ganger

Det var godt å få kjøpt seg noen ekstra aksjer tidlig i dag, for det virker som ordrebildet dreier i positiv retning.
Innlegg av: kaunis (24.01.17 11:58 ), lest 3758 ganger

Dere som ikke har sett denne seansen, bør gjøre det, som en grunnopplæring i Targo.Tråden som Somsa la ut:https://www.youtube.com/watch?v=LuuO5U6tvTA
Innlegg av: kaunis (24.01.17 14:10 ), lest 3722 ganger

Følg med på kursen til Targovax no,kansje flere som vil inn og presser kursen.
Innlegg av: focuss (24.01.17 14:33 ), lest 3687 ganger

"Memorial Sloan Kettering Cancer Center" Merk dere navnet. Et av verdens mest anerkjente kreftsykehus lokalisert i New York.

Samarbeider med Targovax etter at de henvendte seg til Targovax og ba om samarbeid. Kvalitet i alle ledd. Vi har tross alt Magnus Jaderberg på laget.
Innlegg av: vramp (24.01.17 19:54 ), lest 3587 ganger

Det er vel også store muligheter for en god slump upfront med den rette partner !
Innlegg av: kaunis (24.01.17 22:19 ), lest 3523 ganger

Ja, det er liksom noe spesielt med targo, så mange ting som er på plass og sammmenslåingen med Onkos, verdens kansje mest prestisje tunge institusjon inne kreftbehandling tar kontakt, samarbeid med andre innen forskning, og en tredjepart som driver et prosjekt videre.Egne prosjekt og ferdig utviklede medisiner,gode overlevelsestall for bukspyttekjertel-kreft og snarlig et viktig resultat på bordet.Alt i Alt finasiert langt inn i 2018.Er det, eller har det tidliger vært noen andre bioteknologi-selskaper i en slik fase som har hatt så mye å vise til????
Innlegg av: kaunis (25.01.17 09:51 ), lest 3381 ganger

Targovax har fått flere tilhengere og det er på tide. Synd vis noen går under radaren her og ikke vet om dette fantastiske selskapet.Her kan vi snakke om å legge inn kapital til pensjonen og være egen herre over fremtiden.Fin oppgang på morrakvisten,har gått fint de siste 14dagene.
Innlegg av: P_Invest (25.01.17 09:58 ), lest 3357 ganger

Kommer til å ta en 'Nano' snart - 4-5 gangen innen noen måneder.
Innlegg av: Krieghoff (25.01.17 10:05 ), lest 3327 ganger

Får du rett i din påstand P_Invest så vet jeg om flere enn meg som blir glade. Den lokale kremmeren kommer til å gi seg i neven og sove godt om natten :P

Uansett så er dette ett eventyr som det er spennende å være med på. Både som investor og medmenneske!
Innlegg av: VOLE (25.01.17 10:07 ), lest 3318 ganger
Endret: 25.01.17 10:10

håper det...jeg kommer inn tungt snitt 15 kr,og vil kjøpe enda mer..
Innlegg av: Krieghoff (25.01.17 10:26 ), lest 3220 ganger

Mye mulig at jeg er helt på bærtur, men det kan se ut som at det pågår noe forsiktig gevinstsikring i PCIB til fordel for TRVX.

Er ikke unaturlig at folk ønsker å spre risikoen.
Innlegg av: kaunis (25.01.17 10:26 ), lest 3224 ganger

Kansje 15 er en foreløpelig bunn og puster litt før 17,som er et utgått senario.targo er kommet lenger i dag, for vi ser bedre potensialet og vet at fremdriften er i gode hender.
Innlegg av: VOLE (25.01.17 11:59 ), lest 3094 ganger

Folk fra Algeta jobber i TRVX???
Innlegg av: kaunis (25.01.17 12:16 ), lest 3057 ganger

Ja og det er en av suksess faktorene i targov.Veldig god kompetanse, tror det er 5stk.Mange vil inn i dette gode selskapet.
Innlegg av: focuss (25.01.17 12:28 ), lest 3018 ganger

Tror forskningssjef Magnus Jaderberg er sentral. Solid bakgrunn fra Big Pharma og var med å utvikle den første Check Point Inhibitor (CPI) for onkologisk immunterapi og med stort kontaktnett. Vet også hvordan forskningen skal legges opp for å maksimere NPV av arbeidet. Det er synliggjort i strategien. Få T-cellene inn i tumoren, så er vi i mål. Vi vil ha penger inn før de store pengene skal ut.
Innlegg av: VOLE (25.01.17 12:37 ), lest 2981 ganger

woowww altså,folk fra Algeta jobber i TRVX...suksessen er GARANTERT..markededet snart må våkne..
Innlegg av: CoGe (25.01.17 12:54 ), lest 2962 ganger
Endret: 25.01.17 13:13

Ingen suksess er garantert....

Men oppsiden her er stor om det kommer positive resultater ut av "readings" planlagt om kort tid.

Risk/reward er såpass attraktivt her at jeg har tatt noen lodd her. Mener også nedsiden er noe begrenset i og med parallell utvikling av ulike metoder for å nå målet, selskapet satser ikke alt på et kort m.a.o.

Blir neste planlagte "reading" (overlevelsesdata) god så snakker vi fort kursdobling her.

Av spesiell interesse merker jeg meg at DATUM INVEST AS (Haudemann) nå står igjen med kun 500 tusen aksjer hvor en tidligere har solgt seg ned (kjøpt på 25 kr). Mulig dette skal ut, disse har tidligere benyttet DNM og virket som en viss "kursbrems" gitt omsetningsstørrelsen i aksjen (hvor volumet nå er økende).

Ser også at Handelsbanken Stockholm Clients har økt beholdningen betydelig og sitter på hele 39,9% av utestående aksjer.
Innlegg av: kaunis (25.01.17 13:24 ), lest 2898 ganger

Da er vel Health Care, støttespilleren som laster opp.Her må det følges med, kan de ha lure planer på gang??
Innlegg av: focuss (25.01.17 13:41 ), lest 2861 ganger

CoGe.

Høres foruroligende ut. Oppkjøp på gang? Astra Zenica? Har du aksjonærutskrift?
Innlegg av: kaunis (25.01.17 14:36 ), lest 2815 ganger

nei nei ikke Big Pharma men aksjonær
Innlegg av: focuss (25.01.17 14:48 ), lest 2786 ganger
Endret: 25.01.17 14:49

Handelsbanken Stockholms clients. Hvem er klienten?
Innlegg av: hanops (25.01.17 15:03 ), lest 2714 ganger

"Ser også at Handelsbanken Stockholm Clients har økt beholdningen betydelig og sitter på hele 39,9% av utestående aksjer."

De har 39,09% av aksjene som topp 20 besitter og 26.44% av alle utestående aksjer. De har med andre ord ikke økt/kjøpt på en stund. Grunnen til at de nå utgjør en større andel av topp 20 er fordi andre aktører som for eksempel Datum har lettet seg.
Innlegg av: focuss (25.01.17 15:03 ), lest 2715 ganger

Isnitt

Sikker? Hvordan vet du det?
Innlegg av: kattaklore (25.01.17 15:06 ), lest 2689 ganger
Endret: 25.01.17 15:08

Ser jo at det stor interesse for aksjen, men er det noen som kan trylle frem noen rapporter? Finner ingenting på hjemmesiden. De må vel ha produsert noe om hvordan det går økonomisk. Ser at de brenner av 25 mill i kvartalet , men hvor finner man hva pengene går til?

Fant noe her: http://hugin.info/171039/R/2037133/758989.pdf
Innlegg av: kaunis (25.01.17 16:38 ), lest 2586 ganger

Da var det noen som ville vise seg.Neonet Securities AB solgte helt alene fra 15.00 og ut dagen på 14.30-14,40 så da var det ikke mulig for mere oppgang i dag.For lite omsetning til å ta unna 50000aksjer. Ny dag i morgen med nye muligheter.Lastet litt opp i dag.
Innlegg av: kaunis (26.01.17 09:02 ), lest 2419 ganger

i dag får vi kansje se retningen for targovaxs utvikling på børsen
Innlegg av: CoGe (26.01.17 09:42 ), lest 2372 ganger
Endret: 26.01.17 09:43

Handelsbanken Stockholm Clients ?

Hvem som står bak denne Nominee Konto blir jo bare spekulasjoner, men i og med kontoens art så er det jo en aktør/gruppe som ikke ønsker så mye oppmerksomhet. Ikke usannsynlig et større farmasi selskap som ønsker et utgangspunkt i aksjen for senere å øke kjøp/eventuelt redusere.

Ser fortsatt som på slutten av fjoråret at Datum Invest (Haudemann) sannsynligvis fortsatt selger seg ned/ut. Disse aksjer er da også kjøpt på 25 kr. Dette er jo bare en antagelse da denne har benyttet DNM tidligere og at disse fortsatt står for hovedandelen av salget. I følge siste aksjonæroversikt så står de kun med 1,19% av utestående aksjer i selskapet (500 tusen aksjer).

Antar videre at de da snart er ferdige og at aksjen foretar en ny test og gjennombrudd av motstand rundt 15,50 kr.

En god nyhet rundt reading som snart foreligger så kan denne gå svært høyt.

Skulle jeg gjette så vil vi se økt volum og posisjonering i aksjen den nærmeste tiden og kurser opp mot ca 17 kr i påvente av nyheter fra selskapet. Markedet er jo klar over at nyheter ikke er så langt unna og det er vel også bakgrunnen for den økte omsetning og forsiktig stigende kurs vi har sett den siste tiden.

En fordel med at Targovax parallelt forsker på flere veier til målet er at nedsiden begrenses dersom en av metodene ikke skulle føre frem. I motsetning av hva som er tilfellet for mange andre farmasiaksjer. Så oppsiden er mange gangeren og nedsiden i området 7-11 kr pr aksje slik jeg vurderer det.

Også betryggende at emisjon ble gjennomført i fjor slik at selskapet er greit kapitalisert ut året.

Det er jo også flinke folk bak (ex. Algeta) og foreløpige pre kliniske studier har jo gitt gode indikasjoner slik at en bet og en aksjepost/fot innenfor her kan være meget lønnsomt på sikt.

Innlegg av: kaunis (26.01.17 12:36 ), lest 2316 ganger

Overskriften"tid for inngang" kan kansje foranres til "snart for sent til inngang".Flere ser på selskapet og det blir mere og mere kjent.Kursen har tatt seg opp igjen i dag etter at noen har hatt en kansje lav ingang og solgt seg ut med litt pæng på bok.
Men det er nok litt for tidlig for denne aksjen, som må doble seg før jeg vurderer det.
Mange tullete haussinger på HO for tiden og IMS sin bratte oppgang fikk en like bratt nedgang 50% fra det som var en oppgang på rundt 400-500%.Telte 9tråder med haussing av Sevan drilling i dag og ca 6 på Funcom.Da er godt å vite at dette trenger en ikke å delta i,en sitter godt nok i denne aksjen.
Innlegg av: CoGe (26.01.17 13:11 ), lest 2244 ganger

Nytt forsøk på å bryte motstand ved 15,50 nå, men falt tilbake igjen som siste dager.

Bare et tidsspørsmål nå før denne brytes i og med at brudd forsøkene kommer hyppigere og volum i aksjen øker..
Innlegg av: kaunis (26.01.17 14:20 ), lest 2182 ganger

Ser slik ut Coge, satt selv og tenkte de samme tankene etter å fulgt godt med .DNB selger mye på kjøpskurser og da blir det vanskelig å få oppgang når de ligger slik hele dagen.Vi vet i alle fall at mange vil inn og det styrker kursen på sikt.
Innlegg av: CoGe (26.01.17 16:02 ), lest 2112 ganger

Slutter kursen over 15,50 i dag er et motstandsnivå brutt og nytt kjøpssignal avgitt i mitt chart. Da ligger neste motstand først like under 20 kr slik jeg ser det.
Innlegg av: kaunis (26.01.17 16:02 ), lest 2118 ganger

Følg med på kursen
Innlegg av: kaunis (26.01.17 17:10 ), lest 1972 ganger
Endret: 26.01.17 19:49

Da fikk vi testen med brask og bram, da ser COGE at neste stopp er ved 20kr? Hadde ikke DNB solgt hele dagen kunne den kansje gått til 20 i dag.Var borte en stund og kom tilbake til et show på PCen, kursen gikk fort fra 16 til 17.30. Men det er ikke noe poeng i seg selv at den gikk høyt i dag. Vi ser no at det er blitt et mye bedre bilde i omsetningen.DNB selger og selger, når slike hus holder på er det bare å vente.Håper vi snart får et riktig bilde av salgssiden.Mange ville inn som forventet og vi har fått et høyere nivå/nedside dvs.det skal mye til før den går under 15 igjen.Hvor, et eventuelt gulv er, må det flere børsdager til for å teste.Men oppsiden er åpen, 40kr er antydet.
Innlegg av: CoGe (26.01.17 18:00 ), lest 1796 ganger

RE^1: TRVX Tid for inngang?

Vel , i mangel av noe annet håndfast p.t kan vi jo bruke Teknisk Analyse. Da skal tidligere motstand bli ny støtte på nedsiden, 15,50 kr med andre ord.

Men etter det sterke bruddet opp forbi 15,50 i dag så vil det være rart i h.t. denne tekniske analyse om den ikke skulle stige et stykke videre nå som det endelig har løsnet.

Fordel at Datum Invest og Haudemann snart er ute via DNM også, kan jo være det som skjedde i dag siden det endelig løsnet...
Innlegg av: kaunis (26.01.17 20:25 ), lest 1611 ganger

Hittil har det gått veldig bra med kurs- antydningen på Targovax, men i dag gikk det litt fort.Dnb solgte på kjøperkurs i lang tid, men så løsnet det og kursen spratt opp.Det sies at det er Datum med Haudeman A som selger og at det snart er over der.Han deltok ikke i den nylige emisjonen i Vaccibody som en skulle tro.Får vi en dag uten for mye slike salg kan vi få en oppgang til kansje dagens topp på 17,30, men noe gevinstsikring må vi tåle og en svekkelse av kursen inn i mellom.Da kan det være lurt å gå inn. Alt under 16kr kan være en god inngang, men det vet en aldri sikkert.Får vi en oppgang til 20kr vil det være meget bra.En må selv vite hvor lenge en skal sitte i aksjen men to -tre år kan være et mål. En har da i alle fall vært med på mye innen den tid.Lykke til
Innlegg av: quattro (26.01.17 22:02 ), lest 1442 ganger

Redeye rapport angir følgende;
target pris NOK 25
positivt resultat indikeres NOK 44
nedside NOK 9
Innlegg av: Socno (26.01.17 23:01 ), lest 1361 ganger

http://aksjeanalyser.blogg.no/1485460698_biotekfeber_p_brsen_aksjen_kan_flerdobles.html
Innlegg av: CoGe (27.01.17 09:43 ), lest 1175 ganger

Etter brudd på motstand 15,50 på høyt volum så er neste motstand i mine chart rundt 20 kr. Tidligere motstand blir ny støtte i følge klassisk TA slik at 15,50 kr nå danner ny støtte på nedsiden.

Brytes 20 kr er neste motstands nivå p.t. rett under 25 kr.

Sannsynligvis vil kursen konsolidere noe i etterkant dersom kursen også stiger over 5% i dag. Svak nedgang, men samtidig god inngangs mulighet i en aksje hvor mye vil skje de neste måneder.

Lykkes de kan dette gjerne være årets vinner aksje (se på NANO f.eks). Lykkes de ikke så har de faktisk 6 paralelle prosjekter med ulike tilnærminger slik at nedsiden begrenses en del i forhold til Biotech selskap som satser "alt på ett kort". Nedside kan bety aksjekurser ned mot rundt 9 kr slik jeg ser det.
Innlegg av: kaunis (27.01.17 10:33 ), lest 1117 ganger

Tror det stadig dukker opp nye her og meget fin oppgang uten noe rally preg.Går frem og tilbake rundt 19,- men det er mere å gå på.Mulig topp på 20-21,gode analyser og bare ca 30-40dager til den store dagen.Følg med, ingen grunn til å forlate her selv om det skulle komme en liten dip.
Innlegg av: phantom1 (27.01.17 10:42 ), lest 1069 ganger

denne tussler og går til 100 slik som NANO

men 25 går fort.
Innlegg av: kaunis (27.01.17 12:11 ), lest 1021 ganger

Ja, vi har lovt til å drømme.Fakta er, at vi har ikke mulighet i dag til å forutsi noen endelig kurs innen 2-3 år.En plass i mellom 20-40kr innen des-2017 er ikke å hausse, for det er mye som kan gi denne aksjen god grunn til å gå jevnt og trutt til disse høyder.Dette er den absolutt beste aksjen innen bekjemping av kreft, vi har på OSE.

Ser ut til at vi slutter mellom18-19 i dag, men jeg tar gjerne feil om det blir høyere
Innlegg av: kaunis (27.01.17 13:13 ), lest 953 ganger

En 14dagers tid så er PCIB passert her på OSE. Dette er jo også et relativt nytt selskap på OSE.Bare ca 10kr i kurs forskjell, men targo er et mere komplett selskap innen kreftforsk.
Innlegg av: CoGe (27.01.17 14:23 ), lest 871 ganger

Utvikling akkurat som predikert i min TA lengre oppe i tråden. Etter brudd 15.50 kr søkte den også i dag å ta ut neste motstand like rundt 20 kr og falt som forventet tilbake.

Nå vil den konsolidere noe, og en del vil gevinstsikre og så vil den søke å bryte 20 kr et par ganger til innen kort tid og sannsynligvis lykkes med det.
Innlegg av: kaunis (27.01.17 15:05 ), lest 800 ganger

Tar vi med at banditten DNB har utvist så stor grad av makt at det i virkeligheten ikke er en fungerende børs, men en diktators marked.Dette burde ikke vært tillat av børsen i et så litet og nytt selskap på børsen.De har vært årsak til lavere kurs hele 110ganger hittil i dag.Er det ikke noen som kan hække dette svineriet.Jeg bruker ikke TA men du har hatt bra treff.No må det sies at jeg bare på min følelse for selskapet har hatt en veldig go tro på at 20kr var innen rekkevidde ,men ikke på så kort tid.
Neste uke vil 21kr vare bra.
Innlegg av: kaunis (27.01.17 16:54 ), lest 745 ganger

Da passerte denne tråden 10000 åpninger av hele tråden og mot 200000 lesninger tilsammen av alle innleggene.Bra det og jeg tror mange har hatt god nytte av all info om Targovax som dere alle har stått for på en eller annen måte.Siden tråden ble startet har det vært en god økning av aktører på børsen, så denne og de andre trådene om Targo... har vært gode ambasadører for selskapet. Jeg mener alle disse hausser trådene som har lite innhold og nesten bare halleluja stemning ikke egner seg for innvestering. Særlig for de som ikke er helt ajour med fenomenet.Utveksling av saklig kunnskap og nyskjerrig spørring er det som gir best resultat til slutt.
Innlegg av: CoGe (27.01.17 19:27 ), lest 614 ganger

Angående DNB. I flere måneder har disse på oppdrag av Datum Invest AS (Haudemann) solgt ned dennes post (kjøpt på 25 kr). Omsetningen i aksjen var da lavere enn nå og det tok derfor tid å selge seg ned samtidig som det la et lokk på kursen.

Godt mulig denne er helt ute nå, på siste liste kun 1,7% av utestående aksjer og at det var en av flere faktorer som gjorde at det løsnet nå.

Fullt lovlig og mulig på enhver børs, ironien er at vi sannsynligvis innen et par uker vil se kurser på samme nivå som det disse i sin tid kjøpte for og nå har realiserer tap på. Det meste ble solgt før nyttår i og med tapsavskrivning på skatt.

Innlegg av: kaunis (28.01.17 10:03 ), lest 451 ganger

Selvfølgelig er det surt for store innvestorer å gå på en slik smell, men samtidig er det veldig ammatørmessig å selge seg ut når så store ting står på døren for snart å åpnes.Kan grådighetenha kommet så langt at det ikke er rom for ventetid på prosjektene.Skulle en følge alle ville rally trådene her på HO, tenker jeg kapitalen snart ville blitt spist opp.Men det kan være at noen ikke helt klarer å forstå hvor stort biotec er i Norge for tiden.Biotec kan ikke overta for oljen men bli en betydelig aktør i statsbudsjettene om noen år. Men aller mest betydning vil det bli for de som ellers ville være dødsdømt med sin kreft.
Innlegg av: Fullkasse (28.01.17 11:50 ), lest 359 ganger

Gikk inn på 18,30. Håper på videre oppgang
Innlegg av: kaunis (28.01.17 18:50 ), lest 187 ganger
Endret: 28.01.17 18:51

Haddde faktisk tenkt på det selv.Har opplevd mange ganger at programmet ikke takler for mange innlegg..Starter gjerne rett etter hundre inlegg. Jeg tar oppfordringen på strak Targovax arm og starter en ny tråd.Denne tråden slutter her.
Innlegg av: I snitt (25.01.17 15:00 ), lest 2812 ganger

focuss... Handelsbanken Stockholms clients. Hvem er klienten?

HealthCap
Innlegg av: Computum (28.01.17 12:36 ), lest 301 ganger
Endret: 28.01.17 13:43

RE^2: TRVX Tid for inngang?

Tråden er sprengfull og trenger avlasting for nå kommer innleggende ikke i rett rekkefølge.
Tar du deg av det, kaunis?

Den kunne f.eks. være en oppfølger med tittel:
"TRVX Fremdeles tid for inngang."

Vi trenger alternativer til SomSa's rene hausse tråder