Det nye forumet finner du her

Tilbake til: Farma og medisin
Innlegg av: Snøffelen (08.06.18 11:14 ), lest 4206 ganger
Ticker: TRVX

RE^1: TRVX - TG01 Kaplan Meier plot frigitt

Jeg skriver på TRVX fordi det er faglig interessant, først og fremst, dernest fordi man alltid må følge med om det dukker opp noen spennende mtp investment opportunities.

Jeg har vel vært rimelig klar på at jeg er litt skeptisk (inntil jeg ser noe overbevisende) på TG-plattformen. Og det var jo derfor jeg startet denne tråden, fordi jeg synes fasong på kohort 2 (lang tid før første pasient døde, samt mulighet for "utflatning " på Kaplan -Meier etter 2 år) kan gi håp om at man har funnet riktig tilnærming med TG-vaksinen.

Samtidig vet jeg at den lange overlevelsetiden for resected pancreas gir noen utfordringer i utviklingsløpet; det tar rett og slett lang tid.

At det dukket opp spesielt lovende data mtp på OS på ASCO2018 med FOLFIRINOX for en dag eller to siden er vel ikke min "feil", og jeg er sikker på at det ikke kunne ha bli holdt hemmelig for TRVX-aksjonærer i alle evighet.

Selv holder jeg øye på Mesotheliom-studiet, og selv om man kanskje skulle ha ønsket noe bedre resultat enn ORR på 17% og DCR på 50% så er teknologien spennende.

Så min tilnærming er fra 2 steder (med utgangspunkt at deter mesotheliom som er mest interessant).

1. Følge med på når det kommer nye resultater på det.
2. Følge med generelt på BPs interesse for viruslevering. Det er ganske hot, og det er ganske vanskelig, og derfor ganske spekulativt, å klare å vurdere om BP plutselig skulle få et "crush" på ONCOS-teknologien.

Jeg kan som alle andre ta feil, men jeg synes biotek er såpass gøy at jeg fyrer løs på HO. Så får folk ta ansvar for egne beslutninger, vi er alle voksne.